Авіаквитки на бюджетні авіалінії України

Авіаквитки на бюджетні авіалінії України

Ви, безумовно зараз визначили з користування зникли вінілові програвачі відеомагнітофони, 36мм фототехніка ,. Переїхали на звалище ну, може знаходяться на полицях в коморі. Ось це ж відбувається і на ринку квитків на літак. Швидше за все, що остання компанія не скоро припинить існування, але цей час не забариться. Багато мандрівників вже скуштували раніше абсолютні переваги бронювання авіаквитків через мережу. Ми досягаємо не тільки збереження сил, грошей і часу, що в поточний час ніколи не будуть не потрібними. Рекомендуємо Вам web проект, на якому без особливих складнощів відшукайте авіа квитки без націнок від провідних авіакомпаній авіаперевізників систем бронювання і сайтів на вказаний переліт. Те, що воліли тоді, вже ніхто не шукає. У навколишньому просторі з певною періодичністю протікають зміни.

Тепла пора року це не тільки час шашликів і відпусток — також це гарна можливість відвідати родичів і близьких. Отже, як найбільш дешево злітати в гості до рідних, які проживають в столицях колишніх радянських республік?

Ура і ще раз ура довгоочікуваній відпустці! Вирвалися, нарешті, з траєкторії "дім-робота-дім", Облюбували підходящу пропозицію в асортименті улюбленого турагентства, зібрали валізи і скоріше туди — в нову подорож мрії! Нехай не таке екзотичне, як у докризові часи, але однаково привабливу і багатообіцяюче.

Prosto свято якесь — вивчення пропозицій низькоцінових подорожей з Києва за допомогою перельотів на лайнерах лоукост (low cost) авіакомпаній. Оцінював можливості бюджетного авіатуризму — за цінами, вказаними на сайті, — Prostobank.ua.

Джерело: http://www.prostobank.ua/finansovyy_gid/otdyh_semi/(tag)/aviabilety

*****

Авіаквитки на бюджетні авіалінії України

В Україні представлені далеко не всі основні гравці ринку лоу-кост (бюджетних) перевезень, і на жовтень 2013 тільки 9 low-cost перевізників здійснюють польоти з території України: Norwegian Air Shuttle, Onur Air, Vueling Airlines, Pegasus Airlines, UP, Wizz Air та авіакомпанії airBaltic, Air Arabia, Flydubai, які з деякими нюансами теж можна зарахувати в бюджетний сегменті.

Norwegian Air Shuttle (Більше не літають до нас)

Норвезька бюджетна авіакомпанія є другою за величиною в Скандинавії і одним з найбільших лоу-костів Європи.

З Києва в: Осло (Норвегія).

Угорська бюджетна авіакомпанія, здійснює перельоти головним чином на ринку Центральної Європи. Почала польоти з України в 2008 році.

З Києва до: Софію (Болгарія), Кутаїсі (Грузія), Барселону (Іспанія), Валенсію (Іспанія), Венеції (Італія), Мілан (Італія), Вільнюс (Литва), Гамбург Любек (Німеччина), Дортмунд (Німеччина), Кельн (Німеччина), Меммінген (Німеччина), Лондон Лутон (Великобританія), Дубай (ОАЕ), Катовіце (Польща), Анталію (Туреччина), Будапешт (Угорщина), Ларнаки (Кіпр), Неаполь (Італія).

Зі Львова до: Кутаїсі (Грузія), Барселону (Іспанія), Валенсію (Іспанія), Венеції (Італія), Мілан (Італія), Неаполь (Італія), Рим (Італія), Дортмунд (Німеччина), Валенсію (Іспанія), Рим (Італія), Тель-Авів (Ізраїль), Неаполь (Італія), Барселону (Іспанія), Кутаїсі (Грузія).

З Донецька до: Кутаїсі (Грузія), Меммінген (Німеччина)

З Харкова в: Кутаїсі (Грузія), Варшава (Польща).

Турецька авіакомпанія, виконує регулярні внутрішні та міжнародні рейси з Аеропорту ім. Ататюрка Стамбула, внутрішні з аеропорту Анталії.

З Одеси в: Стамбул (Туреччина).

Турецька бюджетна (low-cost) авіакомпанія.

З Харкова в: Стамбул (Туреччина).

З Донецька в: Стамбул (Туреччина).

Зі Львова до: Стамбул (Туреччина).

Іспанська бюджетна авіакомпанія, що обслуговує напрямки в Європі і західному Середземномор'ї. Для вильотів з України ціни поки зовсім не радують.

З Києва до: Барселону (Іспанія).

Латвійська національна авіакомпанія.

З Києва до: Ригу (Латвія)

З Одеси в: Ригу (Латвія)

Арабська бюджетна авіакомпанія працює на ринку пасажирських перевезень з Об'єднаних Арабських Еміратів до країн Близького Сходу, Південно-Східної Азії та СНД.

З Києва до: Шарджа (ОАЕ)

З Одеси в: Шарджа (ОАЕ)

Бюджетна авіакомпанія з Об'єднаних Арабських Еміратів, що базується в Міжнародному аеропорту Дубай.

З Києва в: Дубай (ОАЕ)

З Харкова в: Дубай (ОАЕ)

Джерело: http://pengu.in.ua/blog/bjudzhetnye-aviakompanii-v-ukraine/

*****

Авіаквитки на бюджетні авіалінії України

Aero-Charter (Аеро-Чартер) — чартерні бізнес-перевезення в Україні

Aerostar (Аеростар) — послуги авіатаксі в Україні

AeroSvit (АероСвіт) — найбільша авіакомпанія України

Air Onix (Ейр Онікс) — внутрішні і міжнародні авіарейси з Сімферополя

Air Urga (Урга) — працює за контрактами ООН і здійснює чартери в Україні

Business Aviation Center (Центр Діловий Авіації) — чартерні авіарейси та послуги авіатаксі в Україні

Challenge Aero (Челлендж Аеро) — регулярні та чартерні авіарейси в Україні

Constanta Airline (Авіакомпанія Константа) — чартерні авіарейси по Україні

Crimean Sunrises (Кримські зорі) — регіональні авіалінії з Сімферополя по Україні та в сусідні країни

Dniproavia (Дніпроавіа) — внутрішні і міжнародні авіалінії із Дніпропетровська

Donbassaero (Донбасаеро) — авіалінії в Східній Україні

Ilyich-Avia (Ілліч-Авіа) — регулярні та чартерні авіарейси з Маріуполя

Khors Aircompany (Авіакомпанія Хорс) — міжнародні чартерні авіарейси з України

Mars RK (Марс РК) — регіональні чартерні і регулярні рейси в Україну

Motor Sich Airlines (Авіакомпанія Мотор Січ) — регулярні та чартерні авіалінії із Запоріжжя

South Airlines (Південні авіалінії) -внутрішні і міжнародні авіалінії України з Одеси

Tavrey Airlines (Авіакомпанія Таврія) — міжнародні чартерні авіарейси з Києва, Одеси і Сімферополя

Ukraine International Airlines (Міжнародні Авіалінії України) — міжнародні авіалінії з Києва в країни Європи і Близького Сходу

UM Air (Українсько-Середземноморські Авіалінії) — чартерні авіарейси в країни СНД, Європи та Близького Сходу

UTair Ukraine (Ютейр Україна) — регіональна авіакомпанія в Східній Україні

Vega Air Company (Авіакомпанія Вега) — послуги бізнес-авіації в Україні

Windrose (Роза вітрів) — регулярні та чартерні міжнародні рейси з України

Wizz Air Ukraine (Візз Ейр Україна) — бюджетні авіалінії в Україні

Yuzhmashavia (Южмашавіа) — чартерні авіарейси в Україні

Джерело: http://www.country.alltravels.com.ua/ru/ukraine/info/Ukraine_Airlines/

*****

Авіаквитки на бюджетні авіалінії України

Літати лоукостом страшно або «страшно вигідно»?

З виходом на авіаринок України угорської компанії WizzAir українці стали долучатися до феномену лоукостів — бюджетних авіаліній — і користуватися принад перельоту за 300 грн. в Гамбург або Краків (Катовіце).

finance.tochka.net вирішив розібратися, що таке лоукости, за рахунок чого вони дозволяють літати дешево і що потрібно враховувати, купуючи квиток на бюджетний авіарейс.

Чому лоукости літають дешево?

Принципи ціноутворення бюджетних авіаліній мало чим відрізняється від ціноутворення традиційних перевізників. Низька ціна квитків виходить завдяки зниженню витрат на перевезення і тарифами з жорсткими правилами застосування.

На чому економлять лоукости:

— Літають в більш віддалені аеропорти — менші аеропортові збори, вигідніші умови базування, використання меншого набору послуг аеропорту. Так, часто на літак Ryanair вас попросять пройти ніжками, а не повезуть на автобусі, але йти недалеко, таке можливо тільки в невеликих аеропортах (наприклад, стокгольмському Скавста або італійською Пізі).

— Продаж квитків тільки через інтернет — економія на бланках та утриманні офісів продажів.

— Реєстрація на рейс — через інтернет, реєстрація та здача багажу в аеропорту — за окрему плату, адже в цьому випадку доведеться залучити додатковий персонал і заплатити аеропорту за послуги.

Авіаквитки на бюджетні авіалінії України

— Багато видів сервісу (право першого зайти на борт і вибрати краще місце, напої і їжа на борту, додаткове місце для ніг (місця біля аварійного виходу), перевезення багажу) — за додаткову плату.

— Оптимізація перельотів та роботи персоналу: бюджетні авіакомпанії здійснюють човникові перельоти кілька разів на день, а бортовий персонал (стюарди) не тільки обслуговує пасажирів під час перельоту, але і прибирає літак між польотами.

— Польоти виключно з точки А в точку Б без стикувань з іншими рейсами виключають витрати на міжпольотний транспортування багажу. Якщо ви самі зістикували собі рейс і не встигли на пересадку — авіакомпанія відповідальності не несе (тут варто зазначити, що у деяких лоукостерів, наприклад AirBaltic, передбачена можливість купувати рейс з пересадкою, наскрізною реєстрацією багажу та елементами інших сервісів, нетрадиційних для бюджетних авіакомпаній).

— Тарифи не припускають повернення квитка або зміну дати, а якщо припускають — то зі значними штрафами. Деякі авіалінії пропонують купівлю гнучкої опції — за окрему плату.

Плюси і мінуси бюджетних авіаліній

Якщо рейс, що виконується компанією-дискаунтером, що не наповнюється до критичної позначки, компанія може прийняти рішення про його перенесення на більш пізній час. Тому, подорожуючи лоукостерами, слід мати в запасі пару днів.

Також потрібно відзначити, що бюджетні авіалінії не економлять на безпеці пасажирів: більшість авіадискаунтерів мають сучасний літаковий парк, що складається з нових лайнерів кількох моделей, що дозволяє здійснювати польоти без простоїв на ремонт і економити на тренінгах льотного персоналу.

На сьогоднішній день в світі літає кілька десятків лоукост авіаліній з різною ціновою політикою і ступенем комфортності. У Європі бюджетні авіалінії настільки популярні і доступні, що вони з успіхом конкурують із залізничним транспортом.

Причому конкурентною перевагою останнього є аж ніяк не ціна, а більш зручний розклад або розташування станцій. Тобто європеєць розуміє, що поїзд буде коштувати дорожче. ніж лоукост-переліт, але вибирає його, оскільки вокзал розташовується в центрі міста, а не в 100 км від нього, туди не потрібно приїжджати за дві години до відправки рейсу і т.д.

Чому в Україні літати дорого?

В Україні бюджетні авіаперевізники присутні з літа 2008 року, коли на ринок зайшов оператор з угорськими коренями WizzAir. Крім нього, на сьогоднішній день в країні працюють ще три лоукост-перевізника:

— турецька Pegasus, який здійснює рейси з Харкова до Стамбула;

— латвійська Air Baltic, що пропонує рейси з Києва, Сімферополя та Одеси до Риги;

— Air Arabia, літаючий з Києва до Шарджі.

Про свої наміри вийти на ринок також заявила італійська лоукост авіакомпанія Wind Jet. На сайті компанії вже відкрита можливість забронювати квиток з Києва до Ріміні, а також Палермо і Катанію (через Ріміні) — починаючи з 30 березня 2011 року.

Але український ринок авіаперевезень далекий від своєї зрілості. Конкуренція між авіакомпаніями дуже слабка. Низький рівень конкуренції є причиною високих цін на квитки, кажуть представники бюджетних авіаліній.

думка

Яніс Ванагс, віце-президент з корпоративних комунікацій AirBaltics

Чим інтенсивніше конкуренція, тим нижче опускаються ціни, і тим сильніше мотивація для бізнесу авіадискаунтерів. Головне завдання України – відкрити ринок для більшої кількості авіаліній і посилення конкуренції і прибрати всі обмеження для входу на ринок нових авіакомпаній

У розмові з finance.tochka.net г-н Ванагс порівняв український авіаринок з литовським.

"Ринок авіаперевезень в Україні невеликий. AirBaltics працює на ринку в 2,2 млн. Чоловік (населення Латвії), а щороку перевозить понад 3 млн. Пасажирів через аеропорт в Ризі в 80 напрямках в Європі, Азії, Росії, країн СНД. Отже, на кожного жителя Латвії припадає 1,4 польоту АirBaltics.

В Україні населення — 45 млн. Чоловік, але жодна авіакомпанія не досягнула рівня АirBaltics, перевозячи максимум трохи більше 1,5 млн. Чоловік (Aerosvit — 1560000. Пасажирів; МАУ — 1370000. Пасажирів за період 11 місяців 2010 року — авт .), Або 0,03 пасажира на одного жителя країни ".

Яніс Ванагс переконаний, що приєднання до європейського Відкритого Неба може стати чудовим способом для більш активної роботи в Україні лоукостерів начебто Wizzair та AirBaltics.

[Page]

5 порад, як зробити бюджетні авіаквитки ще Бюджетні

1. Оформіть всі необхідні візи заздалегідь, тоді не доведеться платити великі штрафи за внесення змін до квиток.

2. Купуйте квитки за 2-3 місяці. Так можна отримати найнижчу ціну за квиток.

3. Літайте без багажу. Ручна поклажа — це 8-10 кг, цілком достатньо, і економить час. Якщо без багажу не обійтися — плануйте своєчасно кількість сумок і оплачуйте перевезення багажу при купівлі авіаквитка. В аеропорту вартість оплати багажу зростає в рази. Уникайте переваги.

4. Якщо ви визнаєте додаткові послуги (їжу на борту, пріоритетну посадку, крісло з додатковим місцем для ніг у аварійного виходу) необхідними, сплачуйте їх при купівлі квитка.

5. Купуйте трансфер з аеропорту разом з авіаквитком або в літаку, якщо бюджетна компанія пропонує таку опцію. Часто лоукостер мають «спеціально приручені» автобусні компанії, які обслуговують конкретні рейси і довезуть вас з віддаленого аеропорту у велике місто (з аеропорту Любека в Гамбург, з аеропортіка під Пізою — у Флоренцію). Такі автобуси довезуть вас і назад в аеропорт, коли прийде час повертатися додому, але радимо переконатися в їх наявності і продумати альтернативи (поїзд, таксі до найближчого міста і потім потяг чи автобус). Вартість таксі з віддаленого аеропорту може звести нанівець всю економію на перельоті.

Рекомендації пасажира

У лоукост немає нічого страшного, варто лише враховувати ряд специфічних моментів.

1. Будь першим. Бюджетні авіалінії не вказують місця в квитках — на борту діє правило: «Хто перший — той і виграв». Тому на лоукост рейсах натовпу пасажирів зазвичай прагнуть потрапити в літак першими і сісти на кращі місця. Кажуть, можна купити право заходу в літак першим, але у мене немає такого досвіду.

2. Взвесь багаж будинку. За багаж потрібно платити окремо, це додатковий дохід для авіакомпанії, тому варіанти ручної поклажі «трохи більше / важче норми — раптом не перевірять» тут не пройдуть. Більшість компаній дуже завзято зважують і вимірюють ручну поклажу. Навіть журнал в руках — додаткове місце, не кажучи вже про пакетиках і коробочках. Не варто мудрувати — за все понад норму доведеться платити, і в аеропорту це буде набагато дорожче

3. Не літайте голодними. Годувати і поїти на борту бюджетної авіакомпанії будуть тільки за додаткову плату.

4. Дізнайся місто прибуття. Заздалегідь плануй транспортування «з далекого аеропорту — до цивілізації». Наприклад, з популярного серед лоукост-перевізників аеропорту Любек до безпосередньо Гамбурга — 80 км, так що таксі буде золотим. Пам'ятай, що під лоукост-рейс зазвичай є автобус-шатл. Переїзд Любек-Гамбург, наприклад, на шатлі обійдеться в €10 за годину шляху.

Джерело: http://news.tochka.net/98779-byudzhetnye-avialinii-deshevo-no-zhestko/