Авіаквитки номер телефону

Авіаквитки номер телефону

Рекомендуємо звернути увагу на сайт, на якому без проблем виявите авіаквитки без замаскованих платежів на міжнародні авіарейси на заданий маршрут. Те, що воліли раніше, тепер нікому не потрібно. У навколишньому світі регулярно відбуваються зміни. Різні мандрівники перш вже оцінили вигоду придбання авіаквитків через інтернет. Одночасно із збереженням часу — економія бюджету, які в період кризи безумовно не виявляться зайвими. Ви, безумовно тепер звернули увагу з побуту зникли 36мм фототехніка, відеомагнітофони, вінілові програвачі. Переїхали на смітник або збирають пил на підлозі в сараї. Цю ж картину ми виявляємо і в світі квитків на літак. І, може бути остання авіакаса не скоро повісить повідомлення «Закрито», але будемо споглядати.

Київ, пр. Перемоги 43, оф.2

Київ, вул. Антоновича 59, «МОРЕ»

Ефективний веб-сайт з продажу авіаквитків – це в першу чергу сайт, що користується популярністю в мережі, який дозволяє власникам компанії збільшити дохід. Цей сайт бачить цільова аудиторія, для якої він і призначений, а, крім того, він розташовується на перших позиціях по пошукових запитах. Якщо говорити професійною мовою, оптимізація сайту передбачає проведення комплексу заходів, які дозволяють переміститися йому на більш високі позиції в результатах, які видаються користувачам пошуковими машинами Яndeх, Google, Yahoo та ін. Звичайним явищем є те, що чим вище позиції сайту, тим більше число відвідувачів переходить на нього з пошукових машин.

Варто розуміти, що оптимізація сайту вимагає постійних фінансових витрат, які необхідні для розміщення платних посилань на спеціальних сайтах, що враховуються роботами пошукових машин. Для більш ефективної роботи по оптимізації сайту потрібно ведення статистики, в ній відображені найбільш популярні запити, вони формують ключові слова, за якими користувач може перейти на ваш сайт. Отлежіваясь свій сайт, необхідно приділяти увагу і конкурентам, які, швидше за все, будуть оптимізувати свої сайти по тим же запитах, що й ви. Наприклад, якщо звернутися до Google із запитом «airtickets to Ukraine », То пошукова машина видасть список агентств, серед яких не буде жодного з України.

У загальному значенні оптимізація являє собою заняття, яке вимагає великих зусиль і достатньої кількості грошових коштів, а також уваги, якщо ви не хочете втрачати своїх клієнтів.

Для полегшення пошуку компанія повинна мати правильне, лаконічну назву сайту. Наприклад, цілком зрозуміло, навіщо авіакомпанія «Росія» зберігає сайт www.pulkovo.ru поряд з ім'ям www.rossiya-airlines.ru. Ще один приклад – це креативність у підході до прив'язки номера телефону аеропорту і електронної адреси його сайту. Наприклад, в аеропорту Владивостока мається «інтелектуальний» номер довідкової служби 8-800-100-2376, які на буквеної розкладці телефону відповідають англомовному слову AERO, яке є складовою частиною адреси сайту www.vvo.aero.

Бажаючи отримати перше місце в рейтингу, необхідно використовувати не тільки ці, але й інші способи, що дозволяють збільшити кількість відвідувачів на вашому ресурсі. Потрібно в першу чергу пам'ятати, що основною метою оптимізації є поліпшення видимості вашого сайту в очах робота пошукової системи, але не завжди для потенційного клієнта. Великий ефект дають онлайн-кампанії, а також здійснення обміну банерами з сайтами партнерів і тревел-агентств, а також розміщення посилань на інтернет ресурс компанії на різних сайтах. Кількість посилань – це головний критерій, який показує, що сайт популярний.

Грач Мурадян, який є старшим менеджером Amadeus по роботі з авіакомпаніями, виділяє ще ряд моментів, які повинні прийматися до уваги при організації роботи Інтернет-ресурсу. Найголовніше, потрібно чітко розуміти, що Інтернет в даний час – це середовище з високим рівнем конкуренції з усіма наслідками, що випливають їх цього явища. Наприклад, моніторинг більш дешевих тарифів, які доступні в даний час. Подібний моніторинг сприяє збільшенню непродуктивного Поллінг на сайті, а також вносить свій внесок у процес оптимізації формування продукту

Людини, яка збирається відправитися в подорож, від конкуруючого сайту відділяє пара кліків. Тому основне ваше завдання – залучити клієнтів, не тільки використовуючи грамотну оптимізацію, але і утримання його вона сайті за допомогою продуманого дизайну.

Що в цьому випадку враховувати в першу чергу? Так як сайт компанії є її візитною карткою в мережі Інтернет, то ресурс повинен гармоніювати з корпоративним стилем компанії, в його дизайні мають бути присутні фірмові кольори компанії. Якщо на вашому сайті є яскраві візуальні елементи, такі як яскраві кольори, фотографії, шрифти, які привертають увагу клієнта до важливим складовим сайту (сегменту онлайн-бронювання авіаквитка. розкладом, полю, який містить інформацію про нові послуги, акції та маркетингових пропозиціях), то сайт забезпечить вашої компанії збільшення доходу. Правові документи або корпоративні новини мають для мандрівника менше значення, тому на сайті їх можна розташувати в нижній частині. Крім того, варто брати до уваги й існуючі вимоги законодавства щодо захисту прав споживачів. Необхідно по можливості наситити сайт інформацією, яка описує ваші послуги, яка буде спонукати відвідувачів до покупки продуктів новинами. Спочатку ваш сайт повинен бути орієнтований на отримання прибутку. Сайт повинен бути оформлений таким чином, щоб будь-який відвідувач міг досить швидко зорієнтуватися на ньому і забронювати поїздку у відповідності зі своїми побажаннями.

Оцінивши плюси і мінуси, які має дизайн вашого сайту, відвідувач перейде до оцінки його «розуму», Під яким розуміється навігація інтернет сайту. Сучасні інтернет-технології такі, що дозволяють підлаштувати навігацію практично під будь-який дизайн, забезпечивши її допомогою швидкий доступ до потрібної для клієнта інформації. Навігація сайту повинна бути простою і зрозумілою, а, крім того, повинна концентрувати увагу на комерційних онлайн-послуги. Останні можуть стати для вашої компанії не тільки джерелом доходу, а й інструментом, який дозволить мандрівникам заощадити свій час і гроші. Ця економія забезпечується завдяки зручному пошуку, інструментів, що дозволяє проводити аналіз і порівняння інформації, сюди ж відносяться інструменти електронної комерції.

За допомогою вашого сайту у клієнта повинна бути можливість самостійно бронювати подорож, куди входить переліт, трансфер і проживання, а при необхідності і вносити зміни в бронювання, скоєні раніше. Також він повинен мати доступ до онлайн-реєстрації і ділитися цією інформацією з тим, з ким він захоче.

Індивідуалізація Інтернет-сайтів під кожного конкретного споживача є однією з основних тенденцій сучасного часу. Тому ефективний сайт може перетворитися на справжнього тревел-агента, який в змозі запам'ятовувати персональні дані і переваги клієнта 24 год на добу, а також пропонувати повну та оперативну інформацію про про аеропорт, авіакомпанії, літаку, пересадках, тариф, маршрут і місце перебування, а також картах, конверторах валют, а, крім того, опис визначних пам'яток, прогноз погоди, корисні телефони та контакти. Для полегшення використання наявних на сайті онлайн-інструментів повинна бути система підказок, консультацій та відповідей.

Головним достоїнством інтернет-технологій є наявність можливості ведення чіткої статистики, завдяки якій можна виявити переваги і помилки, які були допущені на стадії створення навігаційної інфраструктури та дизайну. Такі дані як зміни обсягу трафіку, кількість збоїв і попереджень про помилки, число повернулися відвідувачів і обсяг здійснених бронювань дадуть оцінку ефективності вашого сайту. Особливо важливо проводити аналіз тих кроків, на яких клієнт перериває процес з придбання послуги. Це допомагає зрозуміти проблеми та збільшити відсоток переглядів, які завершуються придбанням послуг, пропонованих на вашому сайті.

Технологічні труднощі

Наскільки грамотно і ефективно ви використовуєте на своєму сайті основні інструменти електронної комерції? Існує цілий ряд критеріїв, застосовуючи які ви можете відповісти на дане питання. У першу чергу інформація про пропоновані продукти і послуги повинна бути відповідним чином локалізована. Це означає, що вона повинна бути представлена ​​на місцевій мові, а всі ціни в національній валюті. У зв'язку з міжнародним характером роботи аеропортів і авіакомпаній інформація повинна бути доступна для клієнтів, які говорять на різних мовах. Використовуючи статистичні інструменти пошукових машин, ви можете отримати детальну картину того, клієнти з яких країн найчастіше користуються продуктами вашої компанії.

Найбільш відвідувані сторінки вашого сайту можна використовувати для відображення на них інформації про спеціальні акції. Також ефективним рішенням може стати можливість пошуку за заданими параметрами, у тому числі недорогі тарифи та замовлення додаткових послуг, серед яких оренда автомобіля, проживання в готелі або оформлення страховки онлайн.

Джерело: http://www.fly.kiev.ua/subagent/news/316-yeffektivnyj-veb-sajt-po-prodazhe-aviabiletov.html

*****

Авіаквитки номер телефону

Ви можете зв'язатися з нами для бронювання авіаквитків в будь-яку точку світу:

  • за телефонами
    Авіаквитки номер телефону

+38 044-599-29-28

+38 063-076-51-08

+38 068-293-95-67
  • по електронній пошті:

    У запиті треба вказати дати вильоту і повернення. напрямок. прізвище (-ії) та ім'я (-ена) англійською мовою як в закордонному паспорті. Якщо є діти. то треба вказувати дати народження (дітей від 2 до 12 років. немовлят (0 — 2 роки)). Також треба вказати телефони. за якими можна з Вами зв'язатися. Ми постараємося якомога швидше відповісти на ваш запит

    Фахівці нашого агентства безсумнівно зможуть підібрати найприйнятніший для Вас маршрут перельоту. навіть якщо подорож пов'язане з численними особистими обставинами:

    • наприклад. переліт на далеку відстань. з мінімальною кількістю пересадок. коли відсутній прямий авіарейс;
    • або коли Вам необхідна зупинка в одному з пунктів маршруту на певний час. для вирішення ділових або особистих питань. а потім Ви маєте намір продовжити свою подорож в первісному напрямку.

    Звертаючись в наше турагентство — можете розраховувати. що ми:

    • підберемо найзручніший для Вас маршрут. з урахуванням всіх вимог до перельоту;
    • надамо можливість завчасного замовлення квитків;
    • приймаємо як індивідуальні. так і групові замовлення на покупку авіаквитків;
    • надаємо знижки. діючі для постійних клієнтів. для молоді та сім'ям з дітьми;
    • надаємо авіаквитки акцією. з найдоступнішими умовами для перельоту;
    • приймаємо будь-яку форму оплати (готівковий. безготівковий розрахунок);
    • організовуємо VIP-обслуговування в аеропортах міста Києва.

    При замовленні квитків Вам потрібно буде вказати:

    • дату вильоту закордон і дату свого повернення;
    • необхідну Вам кількість квитків;
    • напрямок перельоту;
    • прізвища та імена мандрівників (слід писати як в закордонному паспорті — англійською мовою);
    • дати народження своїх дітей (якщо припускаєте. що вони будуть летіти з Вами).
  • Джерело: http://sun-wind.kiev.ua/uslugi/aviabilety