Авіаквитки онлайн на борту

І все таки, як даний портал поза конкуренцією? В системі пошуку представлені перевірені надійні компанії і агентства. Нам передають значний список доступних варіантів. Ви можете включати фільтри результатів: прибирати не бажані агентства, вибирайте бажане населений пункт, час і кількість пересадок. У режимі онлайн моніторяться параметри, заповнені в форму пошуку: «КУДИ», аеровокзал вильоту, клас авіаквитка, дати вильоту, коли назад, скільки авіа квитків паралельно моніторяться в базах систем бронювання, авіакомпаній, агентств. Всі результати авіаперельоту відсортовані за вартістю, найвигідніший — перший.

Авіаквитки на Кіпр ціни

Київ, пр. Перемоги 43, оф.2

Київ, вул. Антоновича 59, «МОРЕ»

В умовах постійно зростаючої загрози тероризму, пріоритетним напрямком діяльності авіакомпанії є забезпечення безпеки наших пасажирів на всіх етапах авіаперевезення, починаючи з моменту реєстрації на рейс і закінчуючи одержанням багажу в аеропорту призначення. Особливу увагу ми приділяємо забезпеченню безпеки пасажирів у польоті та підтриманню встановленого порядку на борту повітряних суден Авіакомпанії.

Це пов'язано також і з тим, що останнім часом у всьому світі спостерігається збільшення кількості інцидентів, що відбуваються з причини протиправної поведінки окремих пасажирів під час польоту. На жаль, така негативна тенденція не оминула і цивільну авіацію України.

Деякі пасажири, перебуваючи, як правило, в стані алкогольного сп'яніння, ігнорують встановлені правила поведінки в польоті та скоюють протиправні дії на борту повітряного судна, чим дестабілізують психологічний мікроклімат на борту, суттєво заважають нормальній роботі членів екіпажу, вносять дискомфорт для інших пасажирів, і, в кінцевому рахунку, створюють реальну загрозу безпеці польоту.

Основою політики авіакомпанії щодо недисциплінованих пасажирів є нетерпимість до осіб, які скоюють правопорушення та неприпустимі дії.

При цьому враховуються положення Токійської конвенції 1963 року, відповідно з якими командир повітряного судна для забезпечення безпеки польоту та збереження дисципліни на борту може висадити будь-якого пасажира, який здійснив чи збирається здійснити на борту ПС акт, що небезпеки ВС, людей або їх власності, на території будь-якої держави, де повітряне судно здійснює посадку.

Діючи в рамках міжнародного та національного законодавства, авіакомпанія надає членам екіпажів своїх повітряних суден широкий спектр повноважень щодо припинення протиправних дій та відновлення порядку на борту.

У разі будь-яких агресивних дій з боку пасажира, члени екіпажу мають право використати всі можливості, включаючи заходи фізичного стримування, для врегулювання ситуації та передачі правопорушника представникам правоохоронних органів в аеропорту посадки. При цьому командирам повітряних суден авіакомпанії “АероСвіт” для відновлення порядку на борту та забезпечення безпеки пасажирів надано право здійснювати незаплановану посадку в будь-якому найближчому аеропорту.

Не обмежуючись цими методами, авіакомпанія “АероСвіт” першою з українських авіаперевізників розробила і впровадила систему обліку та моніторингу осіб, які вчинили правопорушення на наших рейсах.

Такі особи вносяться в “Список небажаних пасажирів Авіакомпанії” (Або, як його часто називають ЗМІ – “Чорний список”) На термін від 1 року до 10 років, враховуючи ступінь суспільної небезпеки скоєного правопорушником.

Протягом цього терміну авіакомпанія відмовляє пасажирам-порушникам у перевезенні своїми рейсами. Враховуючи, що наша Авіакомпанія виконує польоти більш ніж по 50 міжнародним лініям, а на деяких з них є єдиним перевізником, таке покарання часто є навіть більш ефективним, ніж стягнення грошових штрафів або застосування адміністративних санкцій з боку правоохоронних органів.

Крім внесення даних правопорушника до “Список небажаних пасажирів”, Авіакомпанія залишає за собою право в судовому порядку стягнути з правопорушника покриття всіх витрат, понесених нею внаслідок протиправних дій.

До Вашої інформації надається перелік протиправних дій, які можуть призвести до внесення даних правопорушника до “Список небажаних пасажирів Авіакомпанії”:

— відмова виконати законні вимоги членів екіпажу ПС;

— умисне перешкоджання членам екіпажу ПС виконанню ними своїх посадових обов'язків;

— ігнорування вимог забезпечення безпеки польотів (користування електронними приладами під час зльоту або посадки, використання мобільного телефону під час польоту, відмова пристебнути ремені безпеки);

— словесні образи на адресу членів екіпажу або інших пасажирів;

— словесні погрози життю та здоров'ю членів екіпажу або інших пасажирів;

— куріння на борту ПС;

— розпивання спиртних напоїв, якщо їх не подав екіпаж пасажирської кабіни;

— будь-яка форма фізичного впливу на членів екіпажу або інших пасажирів;

— сексуальні домагання щодо членів екіпажу або інших пасажирів;

— пошкодження особистого майна членів екіпажу, пасажирів та майна Авіакомпанії;

— несанкціоновані спроби відкриття дверей та аварійних люків ПС;

— неадекватна поведінка, що спричинило паніку у пасажирській кабіні;

— будь-яке інше діяння, що створило загрозу безпеці польотів або має ознаки злочину, відповідальність за вчинення якого передбачена кримінальним законодавством України.

На даний момент фігурантами “Списку небажаних пасажирів Авіакомпанії Аеросвіт” є 12 правопорушників.

Джерело: http://www.fly.kiev.ua/passagiri_na_bortu.html

*****

Авіаквитки онлайн на борту

Починаючи з дати 6 листопада 2006 в усіх аеропортах країн Євросоюзу, а також у Швейцарії, Норвегії та Ісландії, і до дати їх відміни, вступили в дію нові правила авіаперевезення рідин у ручній поклажі на борту повітряних суден.

Ці правила і норми були затверджені Європейською комісією у відповідь на підвищення ймовірності використання рідких вибухових речовин.

Відповідно до прийнятих новими нормами, будь-які рідини, що потрапляють в кабіну повітряного судна, зобов'язані перебувати в окремій упаковці об'ємом, що не перевищує 100 мілілітрів. Сумарний обсяг транспортованої рідини в ручній поклажі не може перевищувати 1 літр. Ємності з перевезеної на борту літака рідиною повинні в обов'язковому порядку бути упаковані в окремі прозорі полімерні пакети, які можуть бути легко відкриті для твору сканування на постах авіаційної безпеки в аеровокзалах.

У ситуаціях, коли рідини продаються в спеціальних закритих упаковках, не розкривайте їх до здійснення контролю, інакше їх вміст швидше за все буде конфісковано.

Не більше 2 літрів рідини пасажири мають право перевозити в регистрируемом багажі в тому випадку, коли ці рідини не включені в розряд «небезпечних речовин» (тобто пасажири можуть, як і колись, перевозити ємності з рідинами в зареєстрованому багажі, транспортується в багажному відсіку повітряного судна: нові правила регламентують тільки рідини в ручній поклажі).

У перелік рідин згідно з правилами авіаційних перевезень включені:

  • вода і різні напої
  • сиропи і супи
  • арахісове масло
  • м'які сорти сиру, наприклад сир камамбер
  • шоколадний крем (паста)
  • йогурти
  • рідини, речовини і напої, здатні утворювати піну
  • вироби парфумерії
  • парфюмерно-косметичні гелі, в тому числі гелі для душу і гель для догляду за волоссям
  • вироби декоративної косметики (такі як помади, фарби, туші і т.д.)
  • косметичні креми, лосьйони, масла і вода для догляду за обличчям
  • різні види паст, в тому числі і зубні
  • шампуні для волосся
  • вміст ємностей, що знаходяться під тиском, в тому числі піни для гоління та інші види пен, кулькові та інші види дезодорантів, різні спреї
  • різні аерозолі
  • суміші твердих речовин з рідкими
  • будь-які інші субстанції та речовини, що мають аналогічну консистенцію

Джерело: http://aviabilety.zp.ua/spravka/aviaperevozka-bagazha/35-perevozka-zhidkostej-v-ruchnoj-kladi

*****

Авіаквитки онлайн на борту

На правах реклами

Більше 1/3 мандрівників воліють купувати авіаквитки онлайн, роблячи вибір на користь економії ціни і часу.

Всього за 5 років компанія TICKETS.UA змогла стати лідером українського авіаційного онлайн ринку, продаючи тисячі авіаквитків щодня. Однак подивимося на авіаквиток з точки зору його цінності і дізнаємося, що закладено в його вартість. Авіаквиток — це послуга авіакомпанії, яка несе відповідальність за переліт, багаж та інші сервіси. Онлайн агентства виступають в ролі продавця — дистрибутора послуги. Але для перевірених онлайн агентств важливо дбати про пасажира до, під час і після поїздки, тому їм важливо гарантувати якісне надання послуги.

Розглянемо детальніше, що гарантує онлайн агентство при купівлі авіаквитка.

До вильоту або планування поїздки.

Краща ціна. TICKETS.UA дає клієнтові кращу ціну на ринку через відсутність сервісного збору та використання спеціальних тарифів і знижок, завдяки довгостроковим партнерським відносинам з авіакомпаніями і обсягами продажів. Унікальний сервіс рейтингу авіакомпаній і відстеження ціни на авіаквитки на TICKETS.UA дає пасажиру весь спектр рекомендацій, про авіакомпанію і про час і датах на які краще купувати авіаквитки.

Технології компанії TICKETS.UA дозволяють працювати у транскордонній моделі пошуку варіантів і вартості авіаперельотів. Для клієнта — це гарантія найнижчого доступного тарифу і широкий спектр пропозицій.

Вибір безлічі варіантів перельоту. Завдяки інноваційним технологіям пошуку мінімальних тарифів, на TICKETS.UA пасажир має можливість купити авіаквиток на всі можливі традиційні та лоукост авіакомпанії.

Гнучка система оплати — пасажир може вибрати зручний для нього спосіб оплати квитка: картою, за рахунком в будь-якому відділенні банку, через Приват24 та інші платіжні системи.

Безпека персональних даних — використання стандарту безпеки електронних платежів PCI DSS забезпечує безпеку даних про власників платіжних карт, які передаються, зберігаються і обробляються в TICKETS.UA.

Планування переваг на борту. З TICKETS.UA пасажири зможуть ще до вильоту запланувати собі комфортні умови перебування на борту. Вибір місця в літаку, пріоритетним харчування, умови провозу багажу — все це доступно онлайн.

Запорука успішного перельоту:

Чітко спланований маршрут. Більше 80% транзакцій — прямі перельоти, з точки А в Б, без зміни борту, авіакомпанії і т.п. Однак, найчастіше, переліт з пересадками буде коштувати дешевше, ніж прямий переліт. Не варто хвилюватися про час стиковки. TICKETS.UA автоматично запропонує варіанти перельотів, де пасажир може має достатньо часу, щоб змінити борт літака, а аеропорт виконати всі процедури обслуговування.

Комфорт на борту. Більшість авіакомпаній надає пасажиру можливість вибрати місце в літаку. Імовірно, що близько 65% пасажирів віддають перевагу місцю біля вікна, 20% вважають за краще сидіти біля проходу, а для 15% пасажирів місце в літаку не має значення. Питання харчування на борту ставати менш актуальним з огляду перехід авіакомпаній на продаж додаткових сервісів, включаючи харчування. Однак, якщо пасажир обрав перевізника, який включає харчування у вартість авіаквитка і надає можливість заздалегідь вибрати тип харчування (меню), рекомендуємо цим скористатися.

Підтримка 24/7. Компанія TICKETS.UA розуміє потребу своїх клієнтів в цілодобовій підтримці, і дає їм можливість зв'язатися з оператором для вирішення виниклої ситуації 24 години на добу 7 днів на тиждень 356 днів на рік.

Турбота про клієнта. Часта помилка серед прихильників купувати авіаквитки традиційним способом, в авіакасі — це те, що онлайн агентство не проінформує пасажира про затримку, перенесення або скасування рейсу. За бажанням клієнта, TICKETS.UA направить Вам повідомлення про зміни в рейсі по електронній пошті і по СМС.

Після вильоту. Пост продажне обслуговування.

Промо акції. Тримати пасажира в курсі всіх промоакцій авіакомпаній і новин індустрії, одне із завдань TICKETS.UA. Раніше бронювання та промо акції зможуть допомогти клієнт заощадити від 10 до 25% вартості перельоту.

Компанія TICKETS.UA може сміливо пишатися безперебійної випискою авіаквитків і виконанням фінансових зобов'язань перед пасажирами і авіакомпаніями. Більше 2 000 000 пасажирів довірили їй свою подорож. І це свідчить про стабільність та надійність компанії!

Джерело: http://biz.liga.net/all/transport/novosti/2794452-aviabilet-onlayn-v-chem-tsennost-glazami-passazhira.htm