Авіаквитки онлайн Сентури

І все таки, як даний сайт не боїться конкуренції? Нам передають значний каталог рейсів. У режимі онлайн моніторяться параметри, введені у форму пошуку: «КУДИ», коли повертаємося, кількість авіаквитків, аеровокзал відправлення, дати вильоту, рівень обслуговування одночасно перевіряються на сайтах авіакомпаній, агентств з продажу, систем бронювання. Ми рекомендуємо Вам включати фільтри пошуку: ісключайіе наступні компанії, вказуйте потрібну кількість, час і населений пункт стикувань. У процесі мета пошуку підключені надійні перевірені компанії та агентства. Отримані результати авіаперельоту відсортовані за ціною, найвигідніший — перший.

Бронювання авіаквитків Сентури

Публічної оферти

ПРЕАМБУЛА

Шановний користувач системи бронювання SENTURIA! Якщо Ви активуєте будь-який розділ сайту Senturia.ua, це означає, що Ви згодні з інформацією і пропозиціями, представленими у відповідному розділі. Проставлення символу «галочка» в спеціальній графі «чек-бокс» на сторінці оформлення замовлення, є акцептом публічної оферти, вважається Вашим беззастережним згодою з усіма її положеннями, і прирівнюється до підписання договору обома сторонами. Вчинення замовлення увазі, що Ви ознайомилися і згодні з правилами та умовами безпосереднього постачальника обраної Вами послуги. Даний договір доручення — базовий документ в офіційних взаєминах між Вами і Агентом / партнерами Агента з надання послуг. Правила, політики, довідники та інші документи, в яких прямо вказується, що вони є додатками до даного договору, — норми поведінки, обов'язкові для виконання сторонами. Якщо Ви не згодні з умовами договору, Ви маєте право скористатися сайтом Senturia.ua тільки в ознайомлювальних цілях, і повинні утриматися від використання запропонованих сервісів системи бронювання SENTURIA.

1. Визначення

Користувач («Ви») — Право- і дієздатна фізична особа, яка досягла 18 років, що використовує систему бронювання SENTURIA. З моменту замовлення послуг, користувач вважається довірителем за даним договором.

Система бронювання SENTURIA — Веб-додаток, призначений для ознайомлення користувачів з інформацією про пропозиції авіакомпаній і замовлення послуг авіаперевезення, а також, супутніх послуг у безпосередніх постачальників. Всі договори про надання замовлених послуг полягають Вами безпосередньо з постачальниками.

Агент — Товариство з обмеженою відповідальністю «Сентури ЕКСПРЕС», зареєстроване відповідно до законодавства України, яке використовує торгову марку «SENTURIA» і сайт Senturia.ua. З моменту замовлення послуг користувачем, Агент є повіреним.

Партнери Агента — Компанії, що надають послуги користувачам системи бронювання SENTURIA.

Постачальники послуг — Перевізники, страхові компанії, постачальники інформації та послуг, сполучених з туристичним сервісом.

Пасажир — Особа, яка підлягає авіаперевезення, відомості про якому вказані в оформленому замовленні та в маршрутній квитанції.

Перевізник (авіакомпанія або авіакомпанія-перевізник) — Особа, яка здійснює перевезення пасажира згідно з договором авіаперевезення.

Особисті дані — Ім'я, прізвище, номер паспорта або документа, що його замінює, контактна інформація фізичної особи.

Вміст сайту Senturia.ua — Текстова інформація та графічні зображення.

Особистий кабінет — Функціональний розділ сайту, доступний Вам після реєстрації і авторизації на сайті Senturia.ua (особистий аккаунт).

Авторизація — Введення унікального імені (логіну) та пароля для виконання входу в особистий кабінет на сайті Senturia.ua.

Пароль — Набір символів, призначений для підтвердження особи чи повноважень при авторизації. Пароль генерується автоматично і відправляється на Ваш e-mail в момент реєстрації на сайті. Пароль не підлягає передачі третім особам, Ви несете повну відповідальність за наслідки його втрати або передачі третім особам.

Електронний квиток — Документ в електронно-цифровій формі, що засвідчує укладення договору авіаперевезення між пасажиром і перевізником.

Маршрутна квитанція — Документ з інформацією з електронного квитка. Маршрутна квитанція надсилається на e-mail користувача після оформлення квитка, і містить всі відомості про перельоті.

Польотний сегмент — Авіаперевезення між двома пунктами маршруту.

Промокод — Набір символів, призначений для введення на сторінці оформлення замовлення або через особистий кабінет для отримання знижки. Промокод може бути використаний тільки в разі відвідування сайту Senturia.ua безпосередньо (адресний рядок / закладка), і не застосовується в результаті переходу на сайт Senturia.ua через сайти метапоіскових систем.

Senturia VIP — Програма лояльності для постійних користувачів системи бронювання SENTURIA, яка надає такі привілеї, як персоналізоване обслуговування, пріоритетне оформлення квитків, скасування сервісного збору за повернення або обмін квитків, виділені канали зв'язку з персональним менеджером та ін. Реєстрація в програмі лояльності Senturia VIP здійснюється в автоматичному режимі — після здійснення другої покупки.

Персональний менеджер — Професіонал вищого класу з обслуговування учасників програми лояльності Senturia VIP.

Лист очікування — Електронна черга на оформлення квитка, яка формується перевізником. Постановка бронювання на лист очікування означає, що реальні місця на певний рейс відсутні в продажу, але якщо хтось із пасажирів відмовиться від перельоту на даному рейсі, місце буде надано бронюванню з листа очікування.

Інтерлайн-угоду — Домовленість перевізників про взаємне визнання перевізної документації. Сторона угоди має право оформляти квитки на рейс партнера, і формувати, таким чином, єдиний квиток по складному маршруту.

2. Умови використання Системи проектування бронювання

2.1. Призначення системи бронювання. За допомогою веб-додатки SENTURIA (сайт Senturia.ua і мобільний додаток) Ви отримуєте доступ в режимі реального часу до актуальної інформації про пропозиції перельотів для замовлення та електронних авіаквитків і придбання супутніх послуг за допомогою мережі Інтернет на умовах, що надаються відповідними компаніями-постачальниками послуг. Всі договори про надання послуг авіаперевезення, страхування та інших супутніх послуг, інформація про яких міститься на сайті Senturia.ua, Ви укладаєте безпосередньо з компаніями, які надають обрані Вами послуги.

2.2. Первинні умови укладення договору. Цей договір може бути укладений право- і дієздатним особою, яка досягла 18 років. Приймаючи умови договору, Ви підтверджуєте свою право- і дієздатність, приймаєте на себе зобов'язання, що виникають в результаті використання сайту Senturia.ua і укладення даного договору, і зобов'язуєтесь використовувати систему бронювання SENTURIA тільки за наявності дійсного наміру придбати авіаквитки і супутні послуги. При використанні системи бронювання SENTURIA Ви приймаєте до уваги і погоджуєтеся з тим, що безпосередні постачальники послуг є незалежними суб'єктами, їх правила, процедури, рішення і дії не залежать від волі Агента або партнерів Агента. Замовлення авіаквитків і супутніх послуг на сайті Senturia.ua означає Вашу згоду з умовами даного договору, правилами тарифу та договором авіаперевезення, який полягає Вами безпосередньо з обраним постачальником в момент оформлення авіаквитка. При оплаті замовлення за допомогою платіжної картки, одержувачем коштів може бути обраний постачальник послуги, Агент або партнер Агента.

2.3. Правила і обмеження постачальників послуг. Здійснюючи замовлення на сайті Senturia.ua, Ви погоджуєтесь дотримуватися всі умови, обмеження і будь-які інші правила постачальника, який надає придбану Вами послугу. У разі порушення Вами правил постачальника, замовлення може бути анульований без повернення або компенсації сплаченої вартості. Зокрема, Ви підтверджуєте свою згоду з усіма правилами та обмеженнями, включаючи (і не обмежуючись) умови повернення та змін квитків, встановлені конкретним перевізником, і зобов'язуєтесь сплатити штрафні санкції та збори у разі повернення і змін.

До договору перевезення застосовується право країни перевізника, порядок відмови від перевезення та штрафні санкції встановлюються згідно з законодавством країни, в якій зареєстрована і діє авіакомпанія. Правила тарифів відображаються на сторінці оформлення замовлення в повній відповідності з тим, як вони представлені в глобальних дистрибутивних системах і постачальниками — в універсальному вигляді, англійською мовою. Якщо Ви не володієте англійською мовою в міру, достатньою для розуміння правил тарифу, або Вам не зрозумілі їхні окремі положення, уточніть необхідну інформацію в контакт-центрі SENTURIA до оформлення та оплати замовлення.

2.5. Актуальність пропозицій. Інформація про пропозиції послуг відображається на сайті Senturia.ua в точній відповідності з тим, як вона представлена ​​постачальниками, і є динамічною. Це означає, що інформація може бути оновлена ​​- змінена і доповнена в будь-який момент часу.

Будь-яка інформація про пропозиції авіакомпаній, ціни, наявність місць, правила тарифів, розклад польотів, і будь-які інші правила надання пропонованих послуг, відображаються на сайті Senturia.ua в точній відповідності з тим, як її розміщують в системах бронювання постачальники або їх представники. Незважаючи на суворий відбір постачальників послуг і наявність необхідних компетенцій, у Агента відсутня можливість виконання повної незалежної перевірки інформації, що надається постачальниками. Агент не має можливості гарантувати Вам відсутність неточностей в інформації, одержуваної від постачальників послуг, і тому, не несе перед Вами відповідальності за будь-які помилки в даних про пропоновані послуги, а також, за збиток будь-якого роду, що виник у Вас з цієї причини.

2.7. Будь-які пропозиції, представлені на сайті Senturia.ua, умови їх реалізації, доступність, розклад і вартість, можуть змінюватися без попереднього попередження, внаслідок різних обставин і обмежень, включаючи постановку бронювань на листи очікування, короткострокову недоступність систем бронювання, зміни цін тощо. Виконання умов бронювання і правил застосування тарифів належить до виключної компетенції постачальників послуг (зокрема, перевізників), Агент не відповідає за їх дії чи бездіяльність, зокрема, вилучення тарифу з продажу після здійснення Вами замовлення відповідного тарифу на сайті Senturia.ua, зміна цін на авіаквитки і розмірів зборів, що стягуються безпосередніми постачальниками, а також у тих випадках, коли неоплачені або оплачені бронювання анулюються перевізником в односторонньому порядку.

3. Дані для оформлення замовлення

3.1. В процесі оформлення замовлення, Ви погоджуєтесь надати повні та коректні дані. Якщо Ви надасте некоректні або недостовірні дані, Агент і партнери Агента не несуть відповідальність за результати замовлення авіаквитків і додаткових послуг. Ви підтверджуєте коректність своїх особистих даних та особистих даних пасажирів, що надаються системі бронювання SENTURIA для замовлення послуг, і несете повну відповідальність за їх точність.

3.2. Як правило, змінити особисті дані пасажира в оформленому замовленні неможливо у зв'язку зі специфікою роботи систем бронювання та глобальних дистрибутивних систем. За загальним правилом, бронювання, що містить помилки, слід скасувати і створити нове бронювання, що може призвести до втрати спочатку обраного Вами тарифу, та необхідності оформлення повернення з утриманням штрафних санкцій перевізником відповідно до правил обраного тарифу. У такому випадку, Ви самостійно несете усі ризики, пов'язані з допущенням помилок та наданням некоректних або неповних даних, зокрема, незаплановані витрати внаслідок створення нового бронювання, зміни тарифу, повернення оформленого авіаквитка.

3.3. Надаючи особисті дані для оформлення замовлення, Ви погоджуєтесь на їх збір, зберігання, обробку, знищення з метою виконання зобов'язань за даним договором, відповідно до умов Політики конфіденційності. Агент має право надавати особисті дані користувачів і пасажирів постачальникам послуг і партнерам Агента без додаткових повідомлень, зокрема, для ідентифікації, оформлення послуг і надання інформаційної підтримки користувачам.

4. Замовлення квитків

4.1. Здійснюючи замовлення, Ви підтверджуєте, що Вам надана вся необхідна інформація і Ви згодні з підсумковою ціною замовлення. Зверніть увагу: на сайті Senturia.ua доступні пропозиції квитків з безповоротними тарифами. Застосування неповоротних тарифів регламентується правилами відповідного перевізника, законодавством країни перевізника та міжнародними нормами у сфері авіаперевезень.

4.2. Квитки оформляються електронною системою в автоматичному режимі відразу після створення замовлення. В окремих випадках квиток може оформлятися в ручному режимі, менеджером — у термін до 24 годин з моменту бронювання. Ви зобов'язані впевнитися в успішному придбанні електронного квитка — перевірити наявність маршрутної квитанції і коректність містяться в ній даних, до приїзду в аеропорт або вчинення нового замовлення. Якщо Ви не отримали маршрутну квитанцію протягом 24 годин з моменту оплати або виявили помилку, Ви зобов'язані негайно повідомити про це в контакт-центр SENTURIA. Якщо Ви зробили замовлення менше, ніж за 24 години до вильоту і не отримали маршрутну квитанцію, запросите пріоритетну обробку замовлення, звернувшись до контакт-центру SENTURIA; в іншому випадку, Агент не може гарантувати Вам своєчасне оформлення квитка. Агент також не гарантує оформлення перельоту з шуканими параметрами за узгодженим тарифом, якщо замовлення створений менш, ніж за 24 години до вильоту.

4.3. Фактичний час оформлення квитка може відрізнятися від часу скоєння Вами замовлення на сайті Senturia.ua — унаслідок різниці в часі між місцем Вашого перебування та меcто оформлення квитків (квиток може бути оформлений постачальником або партнером Агента в іншому часовому поясі).

4.4. Несвоєчасна оплата замовлення може вважатися відмовою користувача від його оформлення. В результаті несвоєчасного надходження коштів, погоджені раніше тарифи можуть бути втрачені. У такому випадку, замовлення може бути переоформлений за умови доплати (якщо перерахована сума недостатня для оплати нового замовлення); якщо Ви відмовитеся від нового замовлення, запит на списання грошових коштів буде скасований. Замовлення також може бути скасований без Вашого попереднього повідомлення в тому випадку, якщо кошти не надійшли на рахунок Агента (партнерів Агента) у строк, встановлений перевізником для оформлення квитка, а також, якщо після замовлення перевізник не підтвердив наявність місць. Якщо до вильоту менше 48 годин, бронювання може бути анульоване у будь-який момент за ініціативою перевізника.

4.5. Щоб уникнути подвійного бронювання і можливого анулювання замовлення без попереднього повідомлення з ініціативи перевізника, рекомендується не створювати більш одного замовлення на один і той же рейс для одного і того ж пасажира. Якщо Ви зробили подвійний замовлення, максимально оперативно зверніться до контакт-центру SENTURIA для анулювання дублів.

4.6. У деяких випадках замовлення може бути переоформлений у Ваших інтересах з наступних причин: на маршруті відсутня інтерлайн-угоду між перевізниками; квиток, згідно з правилами перевізника, може бути оформлений тільки на паперовому бланку в офісі перевізника; несвоєчасне надходження грошових коштів (пізніше часу оформлення квитка, встановленого перевізником); бронювання анульовано перевізником в односторонньому порядку тощо. У відповідних випадках початкове замовлення може бути переоформлений зі зміною вартості. Ви маєте право підтвердити оформлення квитка по зміненої вартості та здійснити доплату (якщо потрібно), або відмовитися від замовлення, створеного на сайті Senturia.ua.

4.7. У тому випадку, якщо відсутня можливість надати квитки з необхідними параметрами, оплата замовлення може бути скасована Агентом / партнерами Агента без попереднього узгодження з Вами, з обов'язковим подальшим повідомленням.

4.8. Якщо при оформленні замовлення (в день оформлення замовлення) в системі бронювання виник збій з незалежних від Агента обставинам, замовлення може бути скасований, а бронювання анульовано Агентом / партнерами Агента в односторонньому порядку. Про відповідне факті Агент повідомляє Вас в момент відміни замовлення. Грошові кошти повертаються Вам негайно після скасування замовлення та анулювання бронювання.

4.9. Оформлені квитки не можуть бути використані особами, які не вказані в якості пасажирів. Пасажир, що подорожує разом з Вами, не є стороною даного договору, і не має прав вимоги по відношенню до Агента у зв'язку з виконанням даного договору. Ви зобов'язані довести до відома пасажира всю необхідну інформацію: правила авіаперевезення, положення даного договору, правила тарифу, умови зміни та повернення квитка, умови додаткових послуг (у тому випадку, якщо вони замовлені на сайті Senturia.ua), час початку реєстрації на рейс, договір IATA, а також інші відомості, необхідні для здійснення перельоту. Ви самостійно несете відповідальність за відсутність даної інформації у третіх осіб, для яких Ви оформляєте послуги за допомогою сайту Senturia.ua.

4.10. У разі придбання одного з «Пакетів сервісу» («Оптимальний», «Стандартний» або «VIP») такі послуги мають на увазі узгодження їх надання між агентом і перевізником: підбір альтернативних місць; бронювання багажу; замовлення спеціального харчування; оформлення перевезення тварин. Агент не гарантує надання даних послуг перевізником.

5. Внесення змін і повернення квитків

5.1. Порядок внесення змін до оформлення квитки, умови повернення квитків та інші умови надання послуг перевізниками встановлені договором на авіаперевезення з авіакомпанією-перевізником, правилами застосовуваного тарифу, а також, даним договором. Зміни в квиток вносяться після оплати сервісного збору на користь SENTURIA. Оплата змін до оформленому квитку проводиться платіжною карткою. Вартість оформлення змін і повернення включає в себе штраф і збори, що стягуються перевізником, а також, сервісний збір на користь SENTURIA. У разі комбінації декількох тарифів, за правилами Авіакомпанії застосовуються правила самого суворого тарифу.

5.2. Зазвичай, оплачене і оформлене бронювання скасувати з ініціативи користувача неможливо. Якщо Ви бажаєте відмовитися від перельоту, Вам необхідно оформити повернення квитка. У такому випадку, залежно від типу повернення (добровільний або вимушений) можуть застосовуватися штрафні санкції перевізника.

5.3. Відмова від квитка необхідно оформити не пізніше 48 годин до вильоту. Якщо до вильоту менше 48 годин, Ви повинні звернутися до контакт-центру SENTURIA для пріоритетного оформлення повернення. Зміни у квитку необхідно оформити не пізніше 48 годин до вильоту. Якщо до вильоту менше 48 годин, Ви повинні звернутися до контакт-центру SENTURIA для пріоритетного оформлення змін. У тому випадку, якщо Ви не повідомили Агента про необхідність пріоритетного оформлення повернення або змін, Агент не гарантує Вам успішний повернення або зміна квитка.

5.4. Терміни повернення грошових коштів за невикористаний квиток залежать від перевізника, правил і процедур міжнародних платіжних систем, і можуть становити: якщо замовлення оплачений на користь SENTURIA — до 25 робочих днів з моменту оформлення повернення квитка (за винятком форс-мажорних ситуацій); якщо замовлення оплачений безпосередньо перевізнику — до 60 робочих днів з моменту подання запиту Агентом в авіакомпанію.

5.5. Для оформлення вимушеного повернення потрібне підтвердження перевізника. Строки обчислюються з моменту подачі Вами відповідної заяви.

5.6. Якщо один з сегментів маршруту не буде використаний, наступні сегменти можуть бути автоматично анульовані авіакомпанією.

5.7. Повернення грошових коштів у разі оформлення повернення квитка на сайті Senturia.ua може бути здійснений виключно тим способом, яким оплачено замовлення.

5.8. Якщо при оформленні замовлення Ви відмовляєтеся від пакета послуг Агента (обраний варіант «Без обслуговування»), після оформлення замовлення Вам не буде надано обслуговування операторами контакт-центру за допомогою телефону, чату, електронної пошти з питань змін і повернення. Звернення прийматимуться через портал самообслуговування («Персональна сторінка змін і повернень»), доступний після проходження авторизації на сайті. При цьому Агент:

  • обробляє не більше 10 запитів на розрахунок вартості змін для одного замовлення;
  • і не виконує жодних некоректно заповнені заяви на повернення (зокрема, якщо сума повернення, зазначена Вами в заяві, не відповідає сумі повернення, попередньо прорахованою по Вашому запиту; якщо пасажири або квитки, зазначені в заяві на повернення, не відповідають бронюванню та ін.)

Детальний опис процедур оформлення повернення та зміни квитків міститься в Правилах оформлення замовлення, внесення змін і повернення квитків.

6. Сервісні збори

6.1. Ви оплачуєте на користь Агента сервісні збори за послуги бронювання та оформлення квитків, зміна і повернення квитків, придбаних за допомогою системи бронювання SENTURIA, а також, оплачуєте інші супутні послуги. Оплата послуг може здійснюватися через Агента, через партнерів Агента, або безпосередньо постачальнику (перевізнику), при цьому Ви також приймаєте і оплачуєте послуги Агента в повному обсязі. Сервісний збір за послугу бронювання та оформлення квитка включається у вартість замовлення і є безповоротним. Сервісний збір за оформлення процедури повернення або зміни квитків становить 400 грн за кожного пасажира. У разі вимушеного повернення, сервісний збір за повернення квитка не стягується, однак утримується сума неповернутого сервісного збору за послугу бронювання та оформлення авіаквитка.

6.2. Наявність і розмір зборів та штрафних санкцій, що стягуються перевізником, залежать від правил тарифу і умов конкретного перевізника. Ви можете отримати попередню інформацію про розмір сервісних зборів та штрафних санкцій в для оформлення повернення або змін у оператора контакт-центру SENTURIA на день повернення або зміни квитка в тому випадку, якщо придбали додаткові послуги Агента — «Пакет сервісу». Точний розрахунок надається тільки після відправки Вами Запиту на прорахунок суми до повернення, при цьому мається на увазі, що Ви визнаєте всі утримання правомірними, і не маєте претензій до Агенту щодо суми, що повертається.

6.3. Збори перевізників за додаткові послуги, зокрема, вартість провезення додаткового багажу, варіюється в широких межах. Ви повинні самостійно отримати необхідну інформацію (на сайті обраного Вами перевізника, або при безпосередньому зверненні в авіакомпанію).

7. Валюта розрахунків

7.1. На сторінці результатів пошуку сайту Senturia.ua відображається ціна перельоту в гривнях. На сторінці оформлення замовлення, залежно від обраного Вами варіанту оплати, відображається підсумкова ціна замовлення в гривнях — при оплаті через SENTURIA, або ціна в гривнях і у валюті постачальника послуг — при оплаті безпосередньо в авіакомпанію або через партнерів Агента. У разі оплати платіжною карткою безпосередньо в авіакомпанію, з карткового рахунку може бути списана сума в іноземній валюті. Списання здійснює обслуговуючий банк / банк-еквайєр авіакомпанії на підставі курсу обміну іноземних валют платіжних систем, на дату здійснення операції (транзакції).

7.2. Конвертор валют системи бронювання SENTURIA в довідкових цілях застосовує курс НБУ, опублікований на дату використання сайту. Фактично списана з карти сума може відрізнятися від кінцевої ціни в гривнях, яка вказана на сайті Senturia.ua, зокрема, в більшу сторону. Це обумовлено тим, що для конвертації використовується внутрішній курс банку, що випустив платіжну карту, який відрізняється від курсу НБУ. Перш, ніж оплатити замовлення платіжною карткою безпосередньо постачальнику, Ви повинні з'ясувати у банку, що випустив платіжну картку, внутрішній курс валют і розмір комісії за конвертацію. Натисканням кнопки «Купити» Ви підтверджуєте, що Вам відома сума, яка буде списана з рахунку у валюті карти, і Ви згодні з підсумковою сумою списання та комісіями, які будуть списані банком-еквайром авіакомпанії за конвертацію.

8. Повідомлення про замовлення

8.1. Обмін інформацією щодо замовлення між Вами і Агентом відбувається з використанням e-mail, зазначеного при створенні замовлення на сайті Senturia.ua. Ви повинні систематично перевіряти відповідну електронну пошту — з моменту створення замовлення на сайті Senturia.ua, і до моменту завершення перельоту за оформленим маршрутом.

8.2. Всі повідомлення, включаючи повідомлення про зміну статусу замовлення, зміну розкладу авіарейсів, скасування рейсу, зміни аеропорту вильоту або прильоту та інші повідомлення відправляються Агентом в письмовій формі на Ваш контактний e-mail тільки за умови отримання Агентом відповідних повідомлень з боку постачальника послуг (перевізника) . Якщо інформація не надана Агенту постачальником послуг, Агент не несе перед Вами відповідальності за неповідомлення.

8.3. Агент має право (але не зобов'язаний) дублювати по телефону або за допомогою SMS повідомлення, відправлені за допомогою e-mail. Якщо відповідні повідомлення своєчасно відправлені Вам на e-mail, але не були своєчасно прочитані, і вимагали Вашої відповіді, Агент / Партнери агента має право діяти на свій розсуд, і не несуть відповідальності за результати. Агент / партнери Агента не відповідають за роботу поштових сервісів, Ви повинні самостійно перевіряти пошту, зокрема, папку «Спам», до звернення в контакт-центр. Відповідальність за несвоєчасне отримання інформації у вищевказаних випадках несете Ви.

8.4. Агент не несе відповідальності за неповідомлення пасажира про зміни в розкладі рейсів, зміні аеропорту вильоту / прильоту, скасування рейсів і будь-яких інших змінах, якщо при бронюванні Ви надали некоректні контактні дані. Агент також не несе відповідальності, якщо представник компанії або авіакомпанії-перевізника не зміг зв'язатися з пасажиром за вказаними Вами контактними даними, звернувшись по кожному з телефонних номерів, e-mail та ін. Щонайменше, одноразово. У всіх вищезазначених випадках Агент або авіакомпанія-перевізник не зобов'язані відшкодовувати можливі збитки.

Детальний опис процедур замовлення, оформлення повернення та зміни квитків міститься в Правилах оформлення замовлення, внесення змін і повернення квитків.

9. Підготовка до перельоту

9.1. Перед здійсненням замовлення послуг на сайті Senturia.ua, Ви зобов'язані самостійно перевірити і гарантувати наявність всіх документів, необхідних для перельоту по всьому маршруту, виїзду / в'їзду за кордон, подорожі відповідно до чинного законодавства країни, на територію, з території або через територію якої буде здійснюватися авіаперевезення. Подробиці щодо правил і необхідних документів необхідно уточнити у відповідній консульській установі країни, на територію, з території або через територію якої здійснюватиметься перевезення, у міністерстві закордонних справ Вашої країни (країни пасажирів), і на сайті Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA).

9.2. Агент не несе відповідальності за наслідки Вашого неознайомлення з інформацією, необхідною для здійснення подорожі, і відсутність у пасажирів необхідних документів. Агент не відповідає за збитки або шкоду будь-якого характеру, які можуть виникнути внаслідок подорожі.

10. Додаткові послуги

10.1 Оперативне повідомлення про статус рейсу

Загальний опис. Послуга «Оперативного повідомлення про статус рейсу» дозволяє контролювати інформацію про зміни на рейсі. У разі замовлення на сайті, Агент замовляє для Вас послугу повідомлення у постачальника інформації і передає результати. Ви можете підписатися на повідомлення про статус рейсу, а також замовити оповіщення третьої особи про фактичний час вильоту і прильоту в пункт призначення (пересадки не враховуються).

Типи підписок: (1) Повідомлення про зміни рейсу — дозволяє Вам оперативно отримати інформацію на мобільний телефон про наступні зміни: зміна часу вильоту; скасування рейсу; зміна гейта вильоту; зміна гейта прильоту; зміна зони отримання багажу. (2) Повідомлення про зльоті та приземленні літака — дозволяє повідомити про зльоті та приземленні літака третіх осіб. Всі типи повідомлень про статус рейсу містять інформацію, яка може бути змінена і скоригована перевізником. Послуга охоплює зміни рейсу, які вносяться в межах 24 годин до фактичного часу вильоту. Інформація, надається за допомогою SMS і дублюється на e-mail, який вказаний у формі замовлення даної послуги. Інформація, залежно від замовленого типу повідомлень, надається негайно в разі надходження від постачальника, і тільки про ті зміни, які внесені в межах 24 годин до фактичного часу вильоту. При зміні гейта повідомлення містять інформацію про ті зміни, які внесені не пізніше 2 годин до фактичного часу вильоту.

Замовлення і оплата. Послуга «Оперативного повідомлення про статус рейсу» може бути замовлена ​​в процесі замовлення квитка. Замовленням послуги є проставлення відмітки в графі обраного типу повідомлень. Вартість послуги вказується на сторінці оформлення замовлення і включає всі податки та збори. Замовлення послуги підтверджується інформацією в листі, який відправляється на e-mail користувача.

Особливості та обмеження. Послуга є непередаваною. Після оформлення замовлення не допускається зміна контактних даних для отримання повідомлень. Відмовитися від послуги можливо не пізніше, ніж за 24 години до вильоту за першим сегменту. У разі відмови від послуги «Оперативного повідомлення про статус рейсу», повернення, зміни або анулювання квитка вартість послуги не відшкодовується. Послуга «Оперативного повідомлення про статус рейсу» вважається наданою в повному обсязі в момент її замовлення для користувача.

Перевізник залишає за собою право вносити зміни і корективи в розклад рейсу, скасування рейсу і зміна гейта. Якщо Ви (або треті особи) отримали сповіщення по послузі «Оперативного повідомлення про статус рейсу», Ви (або треті особи) зобов'язані самостійно перевірити і уточнити отриману інформацію, звернувшись до відповідної авіакомпанії-перевізника, і приймаєте на себе всю відповідальність за наслідки, якщо з перевірили інформацію. Агент не несе відповідальності за повноту і достовірність інформації у повідомленнях про статус рейсу, оскільки отримує її від безпосереднього постачальника послуги. Агент не несе відповідальності за відповідні зміни і корективи, внесені перевізником. Агент не несе відповідальності за будь-які збитки, які можуть виникнути в результаті отриманої інформації за послугою «Оперативного повідомлення про статус рейсу». Агент не несе відповідальності за несвоєчасність надання замовленої інформації з причин, не залежних від нього (несвоєчасна доставка SMS мобільним оператором, провайдером і т. П.). SMS-повідомлення не будуть доставлені вчасно, якщо відсутній сигнал мобільного зв'язку, відсутнє покриття мобільного зв'язку в зоні місцезнаходження абонента; не активовано роумінг оператора мобільного зв'язку при перетині кордону іншої країни; введений некоректний номер стільникового мобільного зв'язку при замовленні послуги «Оперативного повідомлення про статус рейсу». Оскільки відомості, що надаються за послугою «Оперативного повідомлення про статус рейсу» мають виключно довідковий характер, інформація, отримана в результаті замовлення послуги, не може використовуватися Вами для пред'явлення вимог будь-якого характеру до перевізника або Агенту (партнерам Агента).

10.2. Пакет сервісу

Загальний опис. Послуга «Пакет сервісу» дозволяє Вам замовити певний перелік послуг Агента, які надаються після оформлення квитка, а також, отримати знижку на наступне замовлення:

  • пакет «Стандартний» передбачає виконання агентом обробки запиту на зміну або повернення квитка в термін до 48 год. та оформлення змін і повернень з оплатою сервісного збору в розмірі 400 грн;
  • пакет «Оптимальний» передбачає виконання агентом обробки запиту на зміну або повернення квитка у строк до 24 годин, і оформлення змін і повернень з оплатою сервісного збору 40 грн, а також, надання користувачеві промокодом (знижки) на наступне замовлення;
  • пакет «VIP» передбачає виконання агентом прискореної обробки запиту на зміну або повернення квитка в термін до 1 години, скасування сервісного збору за послуги оформлення змін і повернення, а також дозволяє користувачеві скористатися послугами персональних менеджерів з обслуговування даного замовлення.

Сервісний збір за послугу оформлення зміни / повернення стягується за кожного пасажира. Період обробки запитів обчислюється з урахуванням робочого часу (10:00 — 18:00). Під обробкою запиту мається на увазі інформування про можливість або неможливість оформлення змін і повернення. При наявності можливості, надається відповідний розрахунок.

У разі придбання одного з «Пакетів сервісу» («Оптимальний», «Стандартний» або «VIP») такі послуги мають на увазі узгодження їх надання між агентом і перевізником: підбір альтернативних місць; бронювання багажу; замовлення спеціального харчування; оформлення перевезення тварин, вибір місця в салоні літака. Агент не гарантує надання даних послуг перевізником.

Замовлення і оплата. Замовленням послуги є проставлення відмітки в графі обраного «Пакета сервісу». Вартість «Пакета сервісу» визначається індивідуально для кожного замовлення з урахуванням кількості квитків та джерела переходу на сайт, вказується на сторінці оформлення замовлення і включається в загальну вартість замовлення. Замовлення послуги підтверджується відповідною інформацією в листі, який відправляється на e-mail користувача. «Пакет сервісу» може бути дозаказать після оформлення основного замовлення (замовлення авіаквитка). Здійснюючи дозаказ «Пакета сервісу», фактом оплати Ви підтверджуєте згоду з умовами даного договору.

Особливості та обмеження. «Пакет сервісу» оформляється для конкретного замовлення квитків і не підлягає поверненню. «Пакет сервісу», залежно від обраного типу, вважається реалізованим в момент вильоту пасажира по першому сегменту маршруту, для якого замовлений «Пакет сервісу», або в момент оформлення повернення авіаквитка. Зміни та повернення квитка повинні проводитися згідно з Правилами оформлення замовлення, зміни та повернення квитків.

10.3. Гарантія повернення оплати

Загальний опис. Послуга «Гарантія повернення оплати» дозволяє повернути квиток і одержати відшкодування його вартості у разі хвороби пасажира, на підставі медичної довідки про неможливість здійснити переліт за станом здоров'я. У такому випадку буде повернена вартість квитка (тариф і такси) за вирахуванням сервісних зборів агента.

Замовлення і оплата. Замовленням послуги «Гарантія повернення оплати» є проставлення відмітки в графі вибору даної послуги. Вартість послуги визначається індивідуально для кожного замовлення і включається в загальну вартість замовлення. Замовлення послуги підтверджується інформацією в листі, який відправляється на Ваш e-mail.

Особливості та обмеження. Послуга може бути надана тільки в тому випадку, якщо польотні сегменти анульовані не менше ніж за 4 години до вильоту. Максимальна компенсація за скасування перельоту по «Гарантії повернення оплати» становить 35 000 грн. на пасажира або 70 000 грн. на замовлення. Для оформлення повернення потрібна медична довідка про неможливість здійснити переліт. Довідка повинна бути надана в межах терміну дії тарифу. У довідці повинна міститися чітка і читабельна інформація: повне найменування, повні реквізити та печатку медичного закладу, який видав довідку; посада та прізвище особи, яка видала довідку; дата видачі довідки; чітко сформульований діагноз і протипоказання до авіаперевезення на день вильоту. Період хвороби, зазначений у довідці, повинен відповідати періоду перельоту по повертається перевезенні. Мова довідки: українська, російська або англійська. При необхідності може бути затребуваний завірений переклад на англійську мову. Форма довідки наводиться в довідкових цілях, і є додатком до даного договору. На вимогу перевізника можуть бути запитані додаткові документи. У разі замовлення послуги «Гарантія повернення оплати», Ви подаєте заяву на повернення згідно зі стандартною процедурою, викладеною в даному договорі і Правилах оформлення замовлення, зміни та повернення квитків. вказавши в заяві причину вимушеного повернення. Послуга «Гарантія повернення» вважається наданою після перерахування грошових коштів з повернення квитка, для якого вона оформлена, або в момент здійснення перельоту за останнім сегменту маршруту. Вартість послуги не підлягає поверненню у разі скасування квитка та добровільного повернення.

10.4. Документальний супровід

Загальний опис. Ви можете замовити підтвердження факту придбання квитка, який був використаний для перевезення (в цілях звітності, якщо загублений пасажирський купон або маршрутна квитанція); підтвердження вартості придбаного авіаквитка, який був фактично використаний для перевезення; роздруківку бронювання, завірену печаткою Агента для надання в консульство. Замовлення і оплата. Послуги документального супроводу замовляються Користувачем за допомогою звернення в контакт-центр. Вартість послуги становить 73 грн за кожного пасажира. Документи надаються протягом п'яти робочих днів після отримання оплати.

11. Відповідальність. Побажання та зауваження. Спори

11.1. Агент не несе відповідальності за дії або бездіяльність перевізників та інших постачальників послуг, включаючи скасування чи зміну часу відправлення авіарейсів, зміна аеропорту вильоту / прильоту, типу повітряного судна, збереження та доставку багажу та ін. Претензії та позови, пов'язані з авіаперевезенням і її недоліками, пред'являються безпосередньо до перевізника. У разі оформлення повернення, Агент не впливає на терміни перерахування грошових коштів за невикористану послугу авіаперевезення авіакомпанією-перевізником.

11.2. Агент не відшкодовує можливі збитки в наступних випадках: зняття пасажира з рейсу і / або відмову у дозволі на виїзд / в'їзд митними, прикордонними, санітарними, міграційними та іншими уповноваженими службами; запізнення на реєстрацію; порушення чинного законодавства країни перебування, в тому числі, митних, прикордонних, санітарних і карантинних правил; неознайомлення з інформацією, необхідною для підготовки до подорожі.

11.3. Агент не несе відповідальності у разі несвоєчасного надання / ненадання користувачем документів, необхідних для оформлення вимушеного повернення, або надання користувачем документів, які не відповідають вимогам. Агент не несе відповідальності за збитки, що виникли у користувача у зв'язку з використанням послуг.

11.4. У разі порушення Вами даного договору, правил і вимог перевізника чи приписів будь-якого закону і офіційного розпорядження, Ви погоджуєтесь не пред'являти претензії, позови і будь-які вимоги на адресу Агента і його співробітників, і не поширювати недостовірні відомості щодо Агента / системи бронювання SENTURIA . У свою чергу Агент зобов'язується в міру необхідності надавати Вам сприяння при заяві Вами вимог до третіх осіб.

11.5. Співробітники Агента мають право перенаправити Вас в службу інформаційної підтримки перевізника, банку або платіжної системи, для отримання Вами роз'яснень та додаткових документів.

11.6. Замовлення, оформлений за допомогою сайту Senturia.ua, після фінансової транзакції (списання коштів) скасувати неможливо. Оплачуючи замовлення, Ви визнаєте правомірність списання коштів з платіжної картки безпосереднім постачальником обраної Вами послуги, Агентом або партнером Агента. Безпідставне опротестування платежу за послуги, оформлені з допомогою сайту Senturia.ua розглядається як порушення даного договору. У такому випадку Ви погоджуєтесь компенсувати Агенту всі понесені збитки протягом 10 календарних днів з моменту пред'явлення до Вас відповідної претензії.

11.7. Якщо у Вас виникли зауваження або Ви бажаєте пред'явити претензію щодо якості послуг Агента, направте відповідне звернення за допомогою e-mail complaint@senturia.aero або через форму зворотного зв'язку на сайті Senturia.ua (тематика повідомлення — «Претензії та пропозиції»). У разі отримання претензії, Агент надасть Вам офіційну відповідь у термін до 10 робочих днів. Усі спори вирішуються в порядку переговорів. При неможливості узгодження інтересів у порядку переговорів, спір може бути переданий до суду.

12. Користувальницькі коментарі та відгуки

12.1. Текстові матеріали у вигляді коментарів і відгуків про послуги системи бронювання SENTURIA, що відправляються через форму зворотного зв'язку сайту Senturia.ua або на брендованих сторінках SENTURIA в соціальних медіа (зокрема, Facebook, VK), можуть бути розміщені на сайті Senturia.ua без попереднього повідомлення користувача. Розміщуючи публічні відгуки на брендованих сторінках SENTURIA в соціальних мережах, Ви висловлюєте свою згоду з можливим копіюванням, модифікацією і трансляцією відповідних матеріалів на сайті Senturia.ua.

12.2. У разі будь-якого прояву Вами неповаги до Агенту або образи її співробітників, Вам може бути відмовлено в наданні послуг. У такому випадку даний договір підлягає розірванню в односторонньому порядку з ініціативи Агента.

13. Посилання на інші сайти

13.1. Для Вашої зручності сайт Senturia.ua містить посилання на інші сайти, зокрема, сервіси пошуку готелів. Виконуючи перехід на інший сайт по посиланню з сайту Senturia.ua, Ви повинні ознайомитися з правилами використання відповідного сайту, і враховувати, що Агент не має відношення до змісту і послуг, які надаються іншими сайтами, і не відповідає за результати їх використання.

14. Доступність сервісів

14.1. Якщо система бронювання SENTURIA або її окремі компоненти будуть недоступні протягом будь-якого періоду часу внаслідок втрати працездатності, а також, якщо у Вас відсутній доступ до системи з яких-небудь причин, Агент не несе відповідальності перед Вами при виникненні у Вас витрат будь-якого характеру у зв'язку із зазначеними обставинами.

14.2. Ви самостійно несете відповідальність за надійність і захищеність каналів зв'язку, якими Ви користуєтеся під час використання сайту Senturia.ua, а також, за відсутність шкідливого програмного забезпечення на комп'ютері, і можливий збиток від використання ненадійних або незахищених каналів зв'язку. Агент не відповідає за збитки або інший збиток, що виник у Вас у зв'язку з використанням незахищених або ненадійних каналів зв'язку.

15. Інтелектуальна власність

15.1. Всі права на інфраструктуру, програмний код і вміст сайту Senturia.ua і мобільного застосування «Senturia» зареєстровані в належному порядку і охороняються нормами національного та міжнародного законодавства у сфері захисту інтелектуальної власності. Право на використання торгового знака «Senturia» / «Сентури» і доменних імен '' senturia '' в Україні належить ТОВ «Сентури ЕКСПРЕС» та партнерам Агента. Всі логотипи, торгові марки, назви юридичних осіб та інші атрибути авторських прав, розміщені на сайті Senturia.ua, є власністю правовласників, і захищені відповідно до чинного законодавства.

15.2. Користувачам надається право на використання вмісту сайту Senturia.ua виключно в особистих, некомерційних цілях, зокрема, для перегляду, збереження на персональному комп'ютері або мобільному пристрої та роздрукування необхідної інформації в процесі оформлення замовлення і для підтвердження факту придбання авіаквитка. Беручи оферту, Ви підтверджуєте, що не будете будь-яким способом поширювати, відтворювати, видозмінювати або спотворювати інформацію, розміщену на сайті Senturia.ua. Форма і зміст маршрутної квитанції, електронні листи, отримані Вами від системи бронювання SENTURIA, Агента або партнерів Агента, і звернення до контакт-центру також не призначені для відтворення / опублікування будь-яким чином.

15.3. Ви зобов'язуєтеся не застосовувати засоби автоматизованого збору інформації або копіювати зміст сайту Senturia.ua, і не використовувати будь-яке програмне забезпечення, яке може порушити роботу системи бронювання SENTURIA. Публікація, цитування вмісту сайту Senturia.ua, посилання на відповідні матеріали або на сайт Senturia.ua, а також будь-які дії, не передбачені предметом даного договору, в тому числі використання сайту Senturia.ua і його вмісту в комерційних цілях, допускаються лише за умови попереднього отримання письмового дозволу ТОВ «Сентури ЕКСПРЕС» або партнерів Агента. Власник системи бронювання SENTURIA та торгової марки «Senturia» / «Сентури» вправі вимагати видалення посилань, що ведуть на сайт Senturia.ua з інших сайтів.

16. Дія договору

16.1. Даний договір укладається в момент замовлення послуг на сайті Senturia.ua, і діє до повного виконання зобов'язань сторонами. Договір може бути розірваний достроково: за ініціативи Агента, якщо Ви не виконуєте умови договору, з моменту відправки Вам відповідного повідомлення; по інших підстав, передбачених договором та / або чинним законодавством; з ініціативи Агента, у разі неможливості здійснити оформлення замовлених Вами послуг.

16.2. Агент має право в будь-який момент змінити умови договору і правила використання сайту Senturia.ua в односторонньому порядку без попереднього узгодження з користувачами і подальшого їх спеціального повідомлення. Всі зміни цього договору публікуються на сайті Senturia.ua і дійсні з моменту їх опублікування, Ви самостійно відстежуєте відповідні зміни. Якщо Ви продовжуєте використовувати сайт Senturia.ua, це означає, що Ви згодні зі змінами до договору. У разі порушення Вами правил використання сайту Senturia.ua та інших умов договору, Ваш доступ до системи бронювання SENTURIA може бути припинений.

Додатки:

Джерело: http://senturia.ua/terms