Авіаквитки сервіс

Отже, як наш ресурс має конкурентні переваги? У процесі пошуку підключені перевірені надійні компанії і агентства. У реальному часі моніторяться ваші критерії: коли летимо, рівень обслуговування, місто вильоту, дата повернення, аеровокзал прильоту, скільки авіаквитків одночасно моніторяться в базах систем бронювання, агентств, авіакомпаній. Назад приходить значний список всіх варіантів. Ви можете включати систему фільтрації результатів: ісключайіе наступні системи бронювання, вказуйте потрібну кількість, місце і час стикувань. Доступні результати авіаперельоту отранжіровани за ціною, починаючи з дуже дешевого.

Київ, пр. Перемоги 43, оф.2

Київ, вул. Антоновича 59, «МОРЕ»

У ВСІХ ТАРИФАХ Не дозволяється застосовувати ДИТЯЧУ ЗНИЖКУ ДЛЯ дітей без супроводу.

При використанні code — share UMNR SERVICE дозволений тільки на спільних рейсах з KL і OS.

В інших випадках необхідно використовувати чисті рейси оперує перевізника.

Правила вікового обмеження з 5 до 12 років дійсно для рейсів PS. При спільного перевезення з іншими авіакомпаніями, необхідно перевіряти правила UMNR кожної авіакомпанії.

Для оформлення дитячого супроводу необхідно:

-У бронювання внести запит SSR з кодом UMNR. вказуючи номера сегментів;

-Коли сервіс буде підтверджений — Вам необхідно виписати МСО (V-MPD) для послуги UMNR SERVICE;

— У випадку, якщо крім МАУ в перевезенні задіяні інші авіакомпанії, для підтвердження супроводу на зовнішніх ділянках PS потрібне підтвердження від агента про те, що на внутрішніх ділянках іншого перевізника деткоское сопровождненіе підтверджено. Просимо уважно читати SSR from PS

-На одному МСО (V-MPD) можна оформити супровід тільки одну дитину;

-МСО (V-MPD) є додатком до квитка дитини — у графі ремарок обов'язково необхідно вказати номер квитка, з яким його видано;

-Видати пасажиру роздруківку VMPD, для підтвердження оплати на стійці реєстрації;

-Номер V-MPD або Е-МСО обов'язково внести в бронь форматом OSI із зазначенням коду послуги (Reason for Issuance)

Джерело: http://www.fly.kiev.ua/nesoprovozhdaemie_deti_uia.html

*****

Авіаквитки сервіс

1. Загальні положення

avia.yandex.ru/ (далі — «Сервіс»).

legal.yandex.ru/confidential/).

1.3. Починаючи використовувати Сервіс / його окремі функції, Користувач вважається прийняв ці Умови, а також умови всіх зазначених вище документів, в повному обсязі, без будь-яких застережень і винятків. У разі незгоди Користувача з якими-небудь з положень зазначених документів, Користувач не має права використовувати Сервіс.

legal.yandex.ru/ticket_termsofuse/.

1.5. У разі якщо Яндексом були внесені які-небудь зміни в ці Умови, в порядку, передбаченому п. 1.4. цих Умов, з якими Користувач не згоден, він зобов'язаний припинити використання Сервісу.

1.6. Сервіс надає Користувачеві функціональну можливість отримати доступ до (або здійснити пошук) інформації про пропозиції партнерів Яндекса про продаж авіаквитків. Всі існуючі на даний момент функції Сервісу, а також будь-який розвиток їх та / або додавання нових є предметом цих Умов.

2. Використання Сервісу. Окремі функції Сервісу

avia.yandex.ru/info/partners.

2.2. Будь-яка інформація, яка використовується в сервісі, призначена виключно для некомерційного використання. При цьому будь-яке копіювання даних, їх відтворення, переробка, поширення, доведення до загального відома (опублікування) в мережі Інтернет, будь-яке використання в засобах масової інформації та / або в комерційних цілях без попереднього письмового дозволу Яндекса забороняється, за винятком випадків, прямо передбачених цими умовами, умовами використання інших сервісів Яндекса або документами, зазначеними в п. 1.2. цих Умов.

2.3. Оформлення авіаквитків і їх оплата здійснюється безпосередньо на веб-сайтах партнерів Яндекса. Яндекс не несе відповідальності за фінансові та будь-які інші операції, що здійснюються на сайтах партнерів, а також за будь-які наслідки придбання Користувачем квитків на зазначених сайтах.

2.4. Яндекс не несе відповідальності за актуальність інформації, наданої партнерами, включаючи інформацію про наявність та вартість квитків у партнерів Яндекса.

2.5. Яндекс залишає за собою право на свій розсуд обмежити доступ Користувача до Сервісу (або до певних функцій Сервісу, якщо це можливо технологічно) з використанням його облікового запису або повністю заблокувати обліковий запис Користувача при неодноразовому порушенні цих Умов, або застосувати до Користувача інші заходи з метою дотримання вимог законодавства або прав і законних інтересів третіх осіб.

_____________________________

Дата публікації 31.07.2014 р

Джерело: http://legal.yandex.ru/ticket_termsofuse/

*****

Авіаквитки сервіс

Онлайн-сервіс Сергія Кравця продає по 3500 квитків на добу, з них більше половини — авіа

Сергій Горошко для Forbes Україна

Застати в Україні засновника сервісу Tickets.ua Сергія Кравця непросто. Кореспонденту Forbes довелося підлаштовуватися під щільний графік перельотів підприємця. Кравець створив найпопулярніший в країні ресурс, за допомогою якого в інтернеті можна купувати авіа # 8209 ;, ж / д, автобусні квитки, бронювати готелі. І тепер йому часто доводиться подорожувати самому: потрібно вибудовувати відносини з компаніями # 8209; перевізниками, координувати роботу офісів у п'яти країнах. Торік Tickets.ua продав понад мільйон квитків, з яких більша частина припадає на авіарейси, оборот компанії склав $ 550 млн. І це не межа, впевнений підприємець — потенціал ринку величезний.

Його кар'єра з самого початку була побічно пов'язана з авіацією. У 2003 році випускник факультету прикладної математики київського політеху Кравець підробляв системним адміністратором в одному з магазинів duty free аеропорту Бориспіль. Але швидко зрозумів, що отримані у вузі знання можна використовувати набагато ефективніше. На початку нульових бізнес все частіше став переміщатися в інтернет. У російськомовному сегменті мережі множилися сайти # 8209; візитки. Власники були готові платити за те, щоб підвищити їх відвідуваність. Кравець разом з партнером, чийого імені він не називає, створювали тематичні онлайн # 8209; портали, які залучали на себе пошуковий трафік і конвертували його в гроші, перенаправляючи на сайти клієнтів # 8209; рекламодавців. Трафік продавали індивідуальним рекламодавцям, брокерам Google AdSense, «Бігуна», «Яндекса». «Було цікаво і грошово», — розповідає Кравець. За його словами, заробіток міг доходити до $ 10 000 на добу. Але системи ранжування Google і «Яндекс» ставали більш вимогливими. Залучати пошуковий трафік з кожним роком було все важче.

Ідея з сервісом Tickets.ua з'явилася в 2008 # 8209; м. «Пригадую, я їхав в авіакаси за квитком і застряг у пробці. Ця пробка стала останньою краплею », — ділиться бізнесмен. Вона наштовхнула на думку: купувати квитки в інтернеті було б дуже зручно. Коли Кравець дізнався, що саме в тому році завершувався розпочатий в 2004-му Міжнародною асоціацією повітряного транспорту (IATA) перехід до продажу авіаквитків в електронний формат і бланки суворої звітності були скасовані, сумніви в доцільності проекту відпали остаточно. «Сіли, на серветці прикинули бюджет, зрозуміли, що потягнемо», — згадує Кравець.

«Ми не навчилися користуватися чужими напрацюваннями і все робили самі»

Купити квиток в інтернеті можна було і до цього — деякі авіакомпанії пропонували їх на своїх сайтах. Для тих, кому потрібен розширений список пропозицій, працювали зарубіжні сервіси, які збирали воєдино і оновлювали дані про рейси і ціни на квитки від багатьох авіаперевізників. Але всі такі сайти # 8209; агрегатори були англомовними, що ускладнювало їх використання для більшості українців. Кравець вирішив це виправити. Єдиним на той момент реальним його конкурентом став російський сервіс anywayanyday.com (AWAD), який тільки вийшов на український ринок.

Завдання було не з легких. Ресурс з продажу квитків в мережі повинен був реалізувати складну бізнес-логіку і враховувати масу чинників: бути сумісним з системами прийому / повернення платежів, різними кліринговими системами, розподіляють гроші між авіакомпаніями. «Наше горе було в тому, що ми не навчилися користуватися чужими напрацюваннями і все робили самі», — перебільшує Кравець. Над Tickets.ua працювала команда з п'яти чоловік. З моменту прийняття рішення до продажу першого авіаквитка минуло вісім місяців. Розробка обійшлася приблизно в $ 400 тисяч.

Досвід Кравця по залученню пошукового трафіку допоміг привести на Tickets.ua цільову аудиторію. Іншими словами, якщо в Google або «Яндексі» хто # 8209; то набирав «купити авіаквиток» або «авіаквиток онлайн», підприємець знав, як привести цю людину до себе на сайт. Відразу після старту сервіс став продавати по кілька десятків квитків щодня. Власний движок дозволив зробити Tickets.ua гнучким і зручним для користувачів. «Він вибирає по певній логіці квитки з кращого джерела, вміє швидко управляти знижками, витримує великі навантаження, — перераховує переваги Tickets.ua Вікторія Кизимова, комерційний директор компанії« Авіа Центр Онлайн »- одного з найбільших російських сервісів авіаперевезень. — Tickets.ua швидко підлаштовується під вимоги ринку ».

Зрозумівши, що проект життєздатний, Кравець вирішив повністю оновити інтерфейс сайту і зайнявся розширенням його функціоналу. Початковий дизайн був злегка переробленої копією сайту AWAD, визнається бізнесмен. Над новим зовнішнім виглядом працювала група дизайнерів, яка склала кістяк заснованої Кравцем веб # 8209; студії Trend. Ще через рік підприємець домовився з «Укрзалізницею» про продаж броні на потяги. У перший же день новою послугою скористалися понад сотні пасажирів.

Щорічно, за словами Кравця, на доопрацювання системи йде близько $ 1,5 млн. Створити стабільно працюючий, «ударостійкий» сервіс онлайн # 8209; бронювання вийшло тільки через три роки. Тоді він продавав по 200 авіаквитків на добу.

У истраівать відносини з перевізниками допомагали партнери. У 2011 році Кравець почав шукати компаньйонів для розвитку бізнесу. Ними стали співвласники офлайнового агентства повітряних сполучень «Кий Авіа», основний актив якого — розгалужена мережа продажів авіаквитків (більше 100 точок), що дісталася в спадок від радянського «Аерофлоту». Найбільші онлайн # 8209; і офлайн # 8209; гравці ринку об'єдналися в кінці 2012 # 8209; го. Імен та деталей угоди Кравець не розголошує. «Ще одне таке злиття, і про конкуренцію на ринку можна буде забути — він стане монопольним», — вважає один з конкурентів Кравця, співзасновник сервісу Biletto Євген Варава. Кизимова оцінює нинішню частку ринку Tickets.ua в 40%. Ще по 20%, за оцінками гравців, у двох найближчих конкурентів — AWAD і Senturia.

Партнери з «Кий Авіа» допомогли Кравцю знайти підхід до ряду перевізників. Сьогодні Tickets.ua співпрацює з 520 авіакомпаніями. За останні два роки сервіс відкрив п'ять представництв в чотирьох країнах. За словами Кравця, Tickets.ru з офісами в Москві і Санкт # 8209; Петербурзі вже міцно влаштувався в п'ятірці найбільших російських онлайн # 8209; гравців. Це допоможе компанії компенсувати падіння українського ринку, який, за прогнозами підприємця, може просісти на 20% з # 8209; за що відбуваються в країні. Крім того, з виходом на нього таких великих представників e # 8209; commerce, як «Розетка» і ПриватБанк, там може стати тісно. «У червні ми запускаємо проект продажів авіаквитків без націнок і додатково повертаємо 5% вартості на бонусний рахунок, — зазначає керівник« Центру продажу квитків »ПриватБанку Христина Кармазіна. — Це дозволить збільшити частку ринку і комісійну винагороду від авіакомпаній ». Найбільший український банк націлюється на частку в 25% в сегменті авіаквитків.

«Нам доводиться вчитися переставати бути українською і ставати транскордонної компанією», — говорить Кравець. Tickets.ua орієнтується на потоки російськомовних пасажирів по всьому світу. Зараз офіси компанії є в Україні, Росії, Великобританії, Польщі та Азербайджані. На кожному проданому авіаквитку компанія заробляє близько $ 7, залізничному — $ 2. Поки сервіс продає в середньому 3500 квитків на добу, з яких більше половини припадає на літаки. Але в тому, що цей показник буде рости, бізнесмен не сумнівається. Навіть у Європі на частку онлайн # 8209; сервісів поки доводиться менше половини продажів авіаквитків, а в Україні цей показник не перевищує 10-15%. Все інше — потенціал ринку. Крім того, Кравець не збирається зупинятися на квитках і планує розвивати інші проекти, пов'язані з подорожами: страхування і оренда квартир.

Якщо ви знайшли помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію.

Джерело: http://forbes.ua/magazine/forbes/1372129-uletnyj-servis-aviabilety-onlajn-po-ukrainski