Дешеві авіаквитки лоукост

Авіа квитки онлайн вийдуть вигідніше в будь-якому випадку ніж в авіакасі. Із за чого авіа квитки на даному порталі купувати дешевше ніж в авіа каси. Визначимо деякі плюси: швидкість, альтернатива, економія. Купуючи авіаквитки на цьому сайті, ви завжди можете бачити вичерпну кількість варіантів перельоту. Купити авіаквитки в інтернеті — це значить зберегти дорогий час. На даний момент авіаквитки більш вигідні, ніж раніше. Розвиток реалізації квитків на літак на ресурсі дозволило авіаперевізникам опустити собівартість на авіаквитки.

Дешеві авіаквитки лоукост

Київ, пр. Перемоги 43, оф.2

Київ, вул. Антоновича 59, «МОРЕ»

Бюджетні авіакомпанії, які іноді називають авікомпанії дискаунтерами або low cost, являють собою новий тип авіакомпаній, вони набули популярності в багатьох країнах в останні роки. З їх допомогою в авіаперевезеннях став використовуватися новий підхід, який можна виразити наступною формулою: «Низькі витрати — низькі тарифи — високий попит — високі доходи».

Трохи історії low cost авіакомпаній

Перші спроби створити бюджетні авіакомпанії . які були зроблені в першій половині 70-их років минулого століття, обернулися провалом. Американські авіаперевізники PSA, People Express і Laker Airways зникали назавжди. Непоганими здобутками відзначилася Southwest Airlines. Цей авіаперевізник почав здійснювати регулярні рейси, починаючи з 1971 г, вона продовжує працювати і сьогодні, покривши своїми представництвами, всю територію США. Поява Low cost в європейських країнах відбулося на початку 1990-х. Піонерами даного напрямку можна назвати easyJet, Ryanair, Buzz і Go, останні, до речі, вже припинили своє існування. Ближче до 2000 року бюджетні авіакомпанії придбали значну популярність у багатьох країнах світу. В даний час в кожному регіоні є авікомпанії-дискаунтери, які обслуговують авіалінії тривалістю 1-2 години польоту.

Чим бюджетні авіакомпанії відрізняються від традиційних?

Побудова свої маршрутних мереж багато класичні авіакомпанії здійснюють з орієнтацією на кілька вузлових аеропортів. Рейси в ці аеропорти мають зручні стиковки один з одним, що дозволяє авіаперевізникам пропонувати вам набагато більший вибір міст, в які ви можете дістатися, зробивши пересадку у вузловому аеропорту. Досить широка географія польотів, головне, що приваблює багатьох туристів, які летять в різні міста.

Така схема польотів була б чудовою, якби не один нюанс: вона задоволена затратна:

для того, щоб виконувати авіарейси в різні міста, як маленькі, так і великі, потрібна велика кількість різних за місткістю літаків. Зростання їх числа, відповідно призводить до зростання витрат, які необхідні для обслуговування авіапарку, проведення підготовки льотчиків;

деякі рейси довший, інші навпаки коротше. Це призводить до того, що для того, щоб літаки різних рейсів зустрілися в аеропортах-хабах, літаки ближніх рейсів повинні чекати прильоту літаків далеких рейсів. А відомо, що чим довше стоїть літак, тим дорожче обходиться його обслуговування;

продаж авіаквитків за високими цінами можливо лише за умови, якщо авіакомпанія пропонує своїм пасажирам додатковий сервіс: бизнесс-зали в аеропортах, харчування на борту літака. Все це вимагає достатніх коштів на утримання;

більшість компаній мають багато посередників. Це агентства, які здійснюють продаж авіаквитків. Також до них відносяться і комп'ютерні системи бронювання місць. Всі вони отримують певну частку від вартості квитка.

Бюджетні компанії пішли зовсім іншим шляхом. Вони пропонують мінімізацію витрат, підвищення ефективності перельотів, а також продаж авіаквитків онлайн минаючи посередників, пропозиція додаткових послуг тільки за додаткову плату і тільки, якщо цього бажає клієнт. омпанії пішли зовсім іншим шляхом. ронірованія місць. Всі вони получають сервіс: бизнесс-зали в аеропортах, харчування на борту

На чому економлять бюджетні авіакомпанії

Найбільш раціональне використання літаків — авіакомпанії-дискаунтери, які здійснюють переліт від точки до точки, тому у них немає прив'язки до часу прильоту в аеропорт. Вони можуть виконувати рейси досить часто, що призводить до скорочення витрат на кожну годину польоту;

Використання при перельотах літаків одного типу – скорочення витрат на технічне обслуговування літака, а також навчання персоналу, що підвищує ефективність використання екіпажів;

Відсутність додаткових послуг – у бюджетних авіакомпаній харчування на борту є скоріше джерелом доходів, ніж витрат;

Мала кількість персоналу – в невеликих авіакомпаніях потреби в персоналі мінімальні;

Реалізація авіаквитків допомогою інтернет – відсутні витрати, пов'язані з утриманням авіакас, а також печаткою та обробкою паперових бланків.

www.fly.kiev.ua/lowcost_poisk.html.

Джерело: http://www.fly.kiev.ua/lowcost_poisk.html

*****

Дешеві авіаквитки лоукост

Я вже розповідала про свою систему пошуку дешевих авіаквитків. Серед іншого в ній значиться така штука як лоукост. У Росії їх тиснуть і не дають розвиватися (є такі громадяни, кому зовсім не цікаво зниження цін на внутрішні авіаперельоти в великої і могутньої). Однак, за межами Росії лоукости отримали широке розповсюдження і часто економлять мандрівникам на перельотах істотні суми.

У Європі літає такий гігант-лоукост як RyanAir, часом що пропонує квитки з однієї європейської країни в іншу за якихось 10 євро, в Азії найбільшим є лоукост AirAsia, яка може допомогти перетнути всю південно-східну Азію менше ніж за 100 баксів, а в Штатах — Southwest Airlines.

Що ж таке лоукост і чому квитки компаній-лоукостів зазвичай такі дешеві?

Отже, лоукост # 8211; це загальна назва всіх авіакомпаній, квитки яких навіть за звичайними # 8211; а не розпродажними # 8211; цінами дешевше квитків традиційних авіакомпаній (таких як Аерофлот або Lufthansa). При цьому для всіх таких авіакомпаній типова певна бізнес-модель, що дозволяє так сильно знижувати ціни на квитки. Крім того, лоукости часто асоціюються з відсутністю сервісу # 8211; тобто людина платить тільки за переліт, а не за всі другорядні і, часто, непотрібні послуги.

Насправді, кожна лоукост-компанія виробляє для себе свої правила і способи, так що елементи бізнес-моделі можуть варіюватися від компанії до компанії, однак загальні риси притаманні всім компаніям-лоукост.

Для початку, про самих літаках. Більшість вивертів зниження вартості авіаквитків, пов'язаних безпосередньо з устаткуванням і технікою, звичайні пасажири не помічають (на відміну від горезвісного відсутності безкоштовного харчування на борту).

Тут можна виділити, наприклад, те, що всі літаки компанії-лоукост зазвичай однієї моделі. Це дозволяє сильно скоротити витрати на технічне утримання авіапарку і навчання персоналу. Більш того, в літаку, як правило, тільки один пасажирський клас # 8211; економічний.

Крім того, на літаках лоукостів є лише мінімальний набір обладнання (немає систем автоторможенія, цифрового зв'язку пілотів із землею) # 8211; це все само по собі знижує вартість начинки авіалайнера і її експлуатації, а також веде до зниження ваги літака, що в свою чергу означає скорочення витрати палива.

Що помітно для пасажирів, так це відсутність в салонах літаків всіх тих ніштяк, до яких ми звикли на рейсах звичайних авіакомпаній. У літаках лоукостів зазвичай не відкидаються спинки крісел (так в салон вміщається більше сидінь і їх рідше треба ремонтувати); немає ніяких розважальних систем # 8211; ні кіно подивитися, ні музику послухати.

Ще є купа всяких можливостей, пов'язаних з квитками і формуванням маршрутної мережі, також допомагають скоротити витрати і зменшити вартість перельоту для пасажирів.

Тут мова йде про те, що квиток на літак авіакомпанії-лоукостера зазвичай можна купити лише через Інтернет (або жменьку їх власних кас, як правило, знаходяться в шалено незручних місцях).

До того ж квитки прийнято продавати лише в один кінець без стикувань і пересадок # 8211; покупець не бачить всієї системи ціноутворення на квитки, але відмова від стикувальних рейсів (на рейсах конкретного лоукост або з іншими авіакомпаніями) скорочує витрати і знижує вартість квитка.

Щоб зловити найдешевші квитки на літаки лоукостів (не рахуючи розпродажів) квиток треба купувати заздалегідь, бо ціна буде рости в міру заповнення літака. Таким чином компанії-лоукостер (та й традиційні авіаперевізники) заохочують ранню покупку і резервування авіаквитків.

Хто літав літаками Ryanair, той пам'ятає, з яким завзяттям народ ломиться на реєстрацію і потім на посадку, рідко коли є засиділися в кафе пасажири # 8211; все бігом біжать і дуже стараються влізти в салон літака першими. Чому? # 8211; тому що в квитку ні в кого не вказано номер сидіння. Так що, щоб зайняти козирні місця, треба не гальмувати. Навіщо так робиться? # 8211; з розрахунком на те, що всі будуть в літаку вчасно і виліт буде проведений без затримки. Крім того, можна ще тепер просити денюжку, якщо комусь хочеться знати заздалегідь, де він буде сидіти (і ще більше денюжкі, якщо комусь хочеться сидіти саме на ряду з аварійним виходом # 8211; там місця для ніг більше).

Часто дуже незручним моментом (але куди діватися # 8211; квиток-то хочеться подешевше) є те, що лоукости використовують другорядні аеропорти, які менше заповнені, де менше вартість аеропортових зборів (вони включаються в ціну квитка), але при цьому з яких, як правило, досить далеко і незручно добиратися до міста.

Крім того, і вилітають-прилітають літаки лоукостів в самий незручний час # 8211; часто рано-рано вранці або вночі. Це теж зроблено з огляду на те, що, по-перше, авіакомпанії менше треба платити аеропорту за його послуги, а по-друге, сам аеропорт не так завантажений, що означає відсутність проблем і затримок з посадкою або вильотом.

І більше того, один і той же літак ганяють туди-назад максимальну кількість разів. Швидкий оборот літаків виходить. Простою практично немає.

Що ще невідомо пасажирам, так це те, що персонал виконує відразу купу функцій. Якщо у звичайних авіаперевізників стюардеса # 8211; вона стюардеса і ніхто більше, то у лоукостів вона ще й прибиральниця салону літака після польоту, і реєструючий пасажирів на рейс співробітник.

А ось що відомо і всім не подобається # 8211; так це скорочення (а частіше просто переклад на платну основу) багатьох послуг: провезення багажу, харчування на борту, прохолодні напої # 8230; Так, добре б, звичайно, перекусити в літаку, але в той же час лоукости рідко літають дуже далеко # 8211; що означає, що політ навряд чи протриває довше 5 годин. А раз так, то і потерпіти можна. Прилетиш, куди потрібно, і там співаєш місцевих вкусняшек.

Такі основні викладки по бізнес-моделі авіакомпаній лоукостів, якими можна літати дешево, у яких квитки коштують мало і цілком доступні.

Джерело: http://backdoorpath.ru/na-chem-e-konomyat-lou-kosty/