Евросеть квитки авіа

Тепер квитки на літак набагато вигідніше, ніж раніше. Купуючи авіаквитки на нашому порталі, ви точно проаналізуєте більшу безліч способів авіаперельоту. Із за чого авіаквитки на нашому інтернет сайті шукати доцільніше ніж у касі аеровокзалу. Визначимо переваги: ​​альтернатива, швидкість, ціна. Авіа квитки онлайн вийдуть вигідніше точно ніж у звичайній авіакасі. Розвиток продажу авіа квитків онлайн дозволило авіакомпаніями знизити ціни на авіа квитки. Забронювати квитки на нашому порталі — — оптимізувати дорогоцінний час.

Евросеть квитки авіа

25 жовтня 2012

25 жовтня 2012, Росія, Москва — Евросеть оголошує про розширення можливостей придбання авіа- і ЖД-квитків у салонах компанії.

Тепер при оплаті авіаційних та залізничних квитків в «Евросети» покупці можуть скористатися бонусними балами «Спасибі» від «Ощадбанку». Технологічним партнером проекту виступає оператор «БілетОнлайн».

Сьогодні в салонах компанії можна придбати авіа-і ЖД-квитки на всі внутрішні і міжнародні напрямки. Процедура покупки проста і займає кілька хвилин. Для цього необхідно вказати касиру маршрут, вибрати найбільш зручний із запропонованих варіантів і назвати паспортні дані для оформлення броні-замовлення. У разі якщо вартість квитка перевищує 15000 рублів, пред'явити паспорт.

Балами «Спасибі» можна оплатити більшу частину вартості квитка *. 1 бал «Спасибі» = 1 рублю знижки.

Ринок платежів за авіа- і ЖД-квитки є одним з найбільш динамічно розвиваються в Росії. «Евросеть» представлена ​​на ньому з 2009 року і оборот компанії за цією послугою в 2011 році порівняно з 2010 роком збільшився майже в чотири рази.

Також в «Евросети» можна придбати авіа- та залізничні квитки за бонусні бали, накопичені на карту «Кукурудза». Розплатитися такими балами можна як у салонах компанії, так і на сайті.

* Мінімальна необхідна сума оплати готівкою становить 1 рубль.

Джерело: http://www.procontent.ru/release/9105.html

*****

Евросеть квитки авіа

Не секрет, що найвигідніші придбання сьогодні можна зробити в Інтернеті. Це стосується і авіаквитків: купити авіаквиток онлайн можна зі значною економією. Замовити дешеві авіаквитки на літак дуже легко — тепер це можна зробити без утомливих роз'їздів по авіакаси і обдзвону нескінченного списку агентств.

Чому квиток на літак, замовлений онлайн, коштує дешево? Судіть самі: пасажир самостійно оформляє квиток в онлайні, позбавляючи авіакомпанії і агентства від витрат на обслуговування авіакас і заробітну плату касирів. Це і дозволяє авіакомпаніям встановлювати дешеві тарифи, а агентствам — продавати авіаквитки дешево. При цьому ви заощаджуєте також і свій час: потрібний авіаквиток можна придбати всього за пару хвилин.

Ще один плюс полягає в тому, що вам навіть не потрібно нікуди їхати: всі замовлені квитки заносяться в систему бронювання в електронному вигляді, а пасажиру на електронну пошту відправляється маршрут-квитанція. При реєстрації вам потрібен буде тільки паспорт, а при перельоті з дітьми — їх свідоцтва про народження.

Продаж авіаквитків на літаки на нашому сайті здійснюється без націнок: ми пропонуємо вам тільки найдешевші тарифи, які не включають ніяких зборів. Ви можете переконатися в цьому самі, скориставшись зручним онлайн пошуком авіаквитків. З його допомогою ви зможете відшукати найнижчі ціни на авіаквитки, порівнявши вартість всіх пропозицій і вибравши з них найбільш дешевий квиток на літак по потрібному напрямку.

Якщо дата вильоту для вас не критична, при виборі авіарейсу обов'язково пробуйте змінювати дати відправлення і повернення: це допоможе вам відшукати найбільш дешеві авіаквитки так як ціна може сильно змінюватися в залежності від дати або навіть дня тижня. Наприклад, протягом тижня набагато більше шансів знайти квитки на літак дешево, ніж наприкінці тижня або в понеділок.

При виборі потрібного маршруту літака система самостійно допоможе вам у пошуку, вибравши найдешевші рейси. Як тільки найбільш вигідний рейс буде знайдений, вам залишиться тільки оформити квиток і купити його, вибравши найбільш зручний для себе спосіб оплати. Все дуже просто — ви купуєте авіаквитки дешево, а головне, для цього вам не потрібно їздити по авіакаси, стояти в чергах і переплачувати за агентські націнки.

Дійсно низние ціни на авіаквитки Італія. Авіаквитки Італія — ​​Україна ;. За статистикою, чисельність жителів міста наближається до мільйона, тоді як влітку сюди приїжджає ще й стільки ж туристів. Кожна з цих авіакомпаній спеціалізується на певних напрямках, які користуються найбільшим попитом серед пасажирів. На кожну наступну дитину у віці до двох років оформляється авіаквиток з місцем як на дітей від 2 до 12 років. Знижка надається на Розклад та вартість квитків на поїзд за маршрутом Москва — Донецьк. 2 Аеробус Індустрі А321, 22 :: 35 у дорозі 3 год 50 хв 3 год 50 мінруб щодня Ні рейсів з такими. Ви можете дешево купити авіаквитки Новосибірськ — Ташкент Дуже просто, швидко і дійсно недорого.

У будь-який момент ви зможете роздрукувати бланк замовлення або маршрутної квитанції, замовити дзвінок оператора і т. Розклад літаків Харків гоа з пересадкойРейсВилетВремя в путіПрілетPS-2407: годин 55 мінут08: 00PS-24Qatar07: 00Основа Международний17 годин 55 мінут08: 00Аеропорт БоріспольPS-: годин 25 мінут16 : 25PS-9810Jet Airways14: 50Основа Международний28 годин. Один з найчастіших питань при поїздках з дітьми якою ж потрібен дитячий квиток. До якого віку можна оформити так звані «квитки Пропозицій дійсно дуже багато, причому розібратися в них неможливо навіть досвідченому мандрівникові, не кажучи вже про звичайний відпочиває. Таїланд — одна з небагатьох країн, куди хочеться повертатися знову і знову, і кожного разу вам відкриватимуться нові грані. Таким чином, як ми бачимо, Повітряний кодекс не встановлює чіткий відсоток знижки на авіаквитки дітям. Вся проблема в тому, що переглянути всі ціни, спецпропозиції і чартерні рейси від сотень авіакомпаній фізично неможливо, ні за часом.

Якщо порахувати їх рейси в сукупності, то вийде що чартер Москва-Хургада виконується мінімум 1 раз на день, а навесні і. Авіаквитки Франкфурт-на-Майні Астана можна купити на Туту. Ру за 7 хвилин. Подивіться. Для того, щоб замовити послугу супроводу дитини в літаку, Вам необхідно звернутися в офіс авіакомпанії, послугами якої Ви збираєтеся скористатися.

Оформити авіаквиток на літак онлайн дуже просто: зручний пошук дозволяє за одну хвилину відшукати потрібний маршрут літака і вибрати найдешевші авіаквитки. Зробити замовлення також зовсім нескладно: вам буде потрібно вказати дані паспорта, як і при покупці звичайного паперового квитка, а також написати свою адресу електронної пошти.

Замовляючи електронний авіаквиток, ви значно економите, так як він стоїть на порядок дешевше звичайного паперового. Заплатити можна за допомогою звичайної банківської карти або системи електронних платежів. Після оплати на вашу електронну адресу буде відправлений документ, що підтверджує факт укладення договору авіаперевезення — маршрутна квитанція.

Для проходження реєстрації та посадки на рейс маршрутна квитанція не обов'язкова.

Джерело: http://evroset-avia-bilety.tur-kompas.ru/

*****

Евросеть квитки авіа

На на сайті Авіакаса. ру низькі ціни на квитки. Переконайтеся самі.

Ви можете купити квитки на Дитячі Новорічні Ялинки 2014—2015 року в Москві Ви можете за.

2011 — 2014 Всі права захищені SiteMan.ru При повному або частковому використанні матеріалів сайту, пряма активне посилання на Avialine.

Експрес-Флай: ми скасовуємо кордону Існуючі сьогодні географічні кордони вже не є перепоною для.

Тури в США, Екскурсії по Америці, тури по містах США, Відпочинок, Екскурсії в Нью Йорку, Майамі, Лос Анджелесі, Вашингтоні. Саус. На борту — пропонує дізнатися вартість авіаквитків по всім авіакомпаніям. У нас найкращі ціни на квитки на літак по самому. Дешеві авіаквитки на сайті Авіа Евросеть. Будь-який спосіб оплати. Облік накопичувальних знижок на карті Кукурудза і СПАСИБІ від.

Афіша усіх новорічних ялинок в Москві для дітей в грудні 2014 і січні 2015 року. Квитки на.

Залізничні квитки для дітей. На дітей віком від 5 до 10 років потрібно оформити дитячий ж / д квиток.

Інтернет портал ДОСТАВКИ — КВИТКИ НА ЯЛИНКИ 2015 і кращі організатори новорічних ялинок в Москві. KVYTKY.com. Квітки ком. Квитки ком. Кращі квитки за найкращими цінами. On-line продаж квитків. Всі види квитків. Квитки на концерт.

Купити жд квитки можна за телефоном 660-55-32 або купити квитки на поїзд онлайн. Вибравши місто призначення жд поїздки, дізнатися жд.

Агентство квитків на новорічні ялинки 2014. Квитки на ялинку 2015 і новорічні квитки на ялинку.

Джерело: http://vip-hall3.webnode.ru/news/avia-bilety-detskie/

*****

Евросеть квитки авіа

Евросеть початку продати авіа- і ЖД-квитки за «Спасибі»

Евросеть оголошує про розширення можливостей придбання авіа- і ЖД-квитків у салонах компанії.

Тепер при оплаті авіаційних та залізничних квитків в «Евросети» покупці можуть скористатися бонусними балами «Спасибі» від «Ощадбанку». Технологічним партнером проекту виступає оператор «БілетОнлайн».

Сьогодні в салонах компанії можна придбати авіа-і ЖД-квитки на всі внутрішні і міжнародні напрямки. Процедура покупки проста і займає кілька хвилин. Для цього необхідно вказати касиру маршрут, вибрати найбільш зручний із запропонованих варіантів і назвати паспортні дані для оформлення броні-замовлення. У разі якщо вартість квитка перевищує 15000 рублів, пред'явити паспорт.

Балами «Спасибі» можна оплатити більшу частину вартості квитка *. 1 бал «Спасибі» = 1 рублю знижки.

Ринок платежів за авіа- і ЖД-квитки є одним з найбільш динамічно розвиваються в Росії. «Евросеть» представлена ​​на ньому з 2009 року і оборот компанії за цією послугою в 2011 році порівняно з 2010 роком збільшився майже в чотири рази.

Джерело: Content-Review.com

Джерело: http://www.content-review.com/articles/20754/

*****

Евросеть квитки авіа

October 23rd, 2014 Frequentflyers

Марія Шаліна, директор управління телекомунікаційних послуг та додаткових сервісів # 8220; Евросети # 8221 ;, розповіла все про те, чому мережа салонів стільникового зв'язку зайнялася продажем авіаквитків, як іде непрофільний бізнес, куди котиться вся туристична галузь і як вижити на тлі 15-процентного падіння ринку.

— «Евросеть» запустила послугу продажу квитків кілька років тому. Проте до цих пір перші асоціації, що виникають при згадці бренду, відсилають до смартфонів, планшетів, модним аксесуарам. А в разі якщо мова йде про послуги, то до поповнення мобільного рахунку, сплату за інтернет або супутникове ТБ. Перше питання # 8211; хто приходить в стільниковий ритейл за квитками і чи приходить? 

# 8211; Коли ви замовляєте квиток на сайтах авіакомпаній і ж / д або агрегаторів, швидше за все, в 9 випадках з десяти, ви побачите пропозицію оплатити квитки в Евросети. Але, дійсно, питання інформованості не закритий, і наш основний вектор конкурентної боротьби спрямований на той відсоток клієнтів, які приходять в «Евросеть», але не знають, що тут можна викупити або замовити під ключ авіаквитки. Для вирішення цього питання ми багато уваги приділяємо як зовнішньому просуванню допомогою реклами, так і мерчендайзингу салонів зсередини — за допомогою лайтбоксів над касою, листівок з пропозицією брати участь в акціях. Більше п'яти років ми практикуємо крос-Сейлінг. Ми прагнемо повідомляти про продаж авіаквитків тим же клієнтам, які поповнюють у нас рахунки мобільних телефонів або здійснюють грошовий переказ. Ми завжди пропонуємо їм як крос-продаж авіа- або ж / д квиток.

Два роки тому з урахуванням зростання бізнесу ми виділили «Евросеть — подорожі» в окремий напрям. Першими з федеральних рітейлерів ми запустили електронні квитки: звичайний продаж авіа-і ж / д квитків у салонах. Потім ми зрозуміли, що є онлайн-компанії, яким цікаві готівкові платежі. Це був етап запуску нашої співпраці з «Енівейенідей», «Озон Тревел» та низкою інших компаній («Ціпок» та інші), клієнти яких, а по нашій аналітиці, це до 30% їх аудиторії, воліють замовити квиток на сайті, а розплатитися за нього готівкою. Їм потрібна не тільки маршрутна квитанція в pdf, вислана на електронну адресу або в смс, але й чек, а також живе спілкування з продавцем.

Поступово ми зрозуміли, що не тільки онлайн-агентствам цікава дана послуга, але і безпосередньо авіакомпаніям. Приміром, «Аерофлот», за нашою інформацією, на найближчі пару років ставить собі плани з продажу до половини всіх своїх квитків через сайт www.aeroflot.ru. Цю цифру можна оцінити як гігантську, якщо ви знаєте ринок цього напрямку. Будь-яке збільшення каналів оплати має для них серйозне значення, розширює географію прямого доступу до кінцевого клієнта. За подібною схемою ми також працюємо з «Трансаеро» та низкою інших авіакомпаній.

Ще один напрямок туристичного бізнесу, яким ми зацікавилися, це робота з туристичними компаніями. Маються на увазі і турагентства, і туроператори. Ми почали співпрацювати з компаніями «Бібліоглобус» і «Пегас», почали продавати безвізові тури в салонах «Евросети», але потім зрозуміли, що це довгий, навіть можна сказати, творчий процес, віднімає багато часу у продавця. Приходив клієнт, розпитував, який all inclusive в готелі, чи включений в нього тільки місцевий алкоголь чи ні, які ресторани по системі à la carte. Наш продавець, більше заточений на швидкість надання послуги, витрачав достатньо часу на з'ясування відповідей на ці питання. Це був тестовий проект, який зробив нас очевидним рішення перейти на інший формат співпраці по туристичним сервісів. Для всіх виявилося простіше і зручніше, якщо # 8220; Евросеть # 8221; сфокусується на прийом платежів за турпакети. Клієнт бронює або через оператора call-центру, або на сайті, або через агентство тур, а далі оплачує його в будь-який «Евросети».

З «Пегасом», до речі, у нас діє унікальний проект: ми стали приймати платежі не тільки від клієнтів, що приходять з їх сайту, але і від їх менеджерів і кур'єрів, які поповнюють свої рахунки в «Евросети» для проведення оплати на користь «Пегаса ». Ми інтегрували в нашу систему весь їх партнерський пул туристичних агентств. Особливо це стало актуально для маленьких міст, в яких раніше їх співробітникам доводилося їздити в банк, відділення якого могло перебувати на іншому кінці міста.

Наступний напрямок, яке було розроблено, це продаж готелів спільно з компанією «Свій тур тревел». Зараз ми перезапускаємо проект і плануємо здійснювати продажі готельних номерів і в офлайні, в першу чергу, пропонуючи кілька готелів на вибір покупцям авіа- і ж / д квитків.

— Основна ставка туристичного бізнесу компанії зроблена на прийом платежів партнерів?

# 8211; «Евросеть» розвивається і як платіжний агент, і як повноцінний продавець туристичних послуг. Число власних клієнтів на сайтах avia.euroset.ru і train.euroset.ru регулярно зростає.

-  Якраз хотів детально розпитати про механіку прямого продажу квитка, готелю. Наскільки продавці готові до надання туристичних послуг? Я представляю консультанта, який розуміється на основних відмінностях смартфонів на Android від iPhone, для якого бронювання квитка — це нова сфера діяльності. Я не знаю, з якими програмами він працює. Наприклад, чи є у нього доступ до системи бронювання терміналу «Амадеуса», в якій він в режимі командного рядка бронює квиток?

# 8211; Зроблю невеличкий відступ. Наші продавці досить впевнено розбираються в функціоналі гаджетів. Завдяки потужній системі навчання та оцінки, яку ми вибудували в компанії з чисельністю роздрібного персоналу понад 20 тисяч осіб, наші продавці сьогодні є універсальними експертами як в мобільній електроніці, так і в області фінансових, банківських продуктів, сучасних сервісів. Це у своєму роді унікальні люди на ринку праці.

В рамках практичного навчання в салоні стажист під наглядом директора-наставника проходить, в тому числі, процедуру броні квитка. Продавці працюють у веб-браузері, в якому розроблений адаптивний інтерфейс сайту avia.euroset.ru, тільки в більш спрощеному варіанті. Для співробітника, незалежно від його особистого досвіду розроблений дуже зрозумілий і інтуїтивний інтерфейс: напрями поїздки, дати, дані про пасажира. Після декількох тренувань процес оформлення займає кілька хвилин. Тим більше, що, напевно, кожен сам хоч раз пробував і бронював собі квитки в інтернеті.

— Тобто Ви підтверджуєте, що досвід потрібен. Професійні консультанти в сфері туризму мають набагато більш різносторонньою практикою. А для Вашого продавця — це лише одне з кількох десятків напрямків послуг і сервісів. Припустимо, продавця просять забронювати квиток з пересадкою на годину в Нью-Йорку. Людина, хоч раз літав у США, знає, що за годину він фізично не встигне пересісти в Нью-Йорку з міжнародного рейсу на внутрішній. Може таке бути, що продавець зорієнтується, і клієнтові не доведеться гаяти час в аеропорту?

# 8211; Для продавців, які легко орієнтуються в більш ніж 40 фінансових сервіси та послуги, це цілком підйомна задача. Повірте, продаж авіаквитків зі стикувальними рейсами далеко не найскладніша послуга. Два роки ми займалися оформленням недержавного пенсійного страхування. На мій погляд, це раз в 10 складніше. Навіть від кута, під яким роздруковується документ на принтері, залежало, приймуть цей поліс чи ні. Ми навчилися продавати цю послугу десяткам тисяч людей.

Технічно можливість замовлення складних маршрутів з пересадками давно реалізована. Продавцям допомагає група операторів, яка в онлайн-режимі відповідає на будь-які питання в разі виникнення комплексних напрямків. Питання, якщо і можуть виникнути, то у стажистів. Але після першої, другої, третьої броні четверта і тисячна йдуть за заданим алгоритмом.

Виходячи з нашої статистики, клієнти в більшості своїй вибирають прості рейси. Самі топові напрямки, замовлені через нас: Москва — Краснодар, Москва — Санкт-Петербург, Москва-Сімферополь. До нас в салони приходять люди, які раніше за квитками їздили на вокзали або в спеціалізовані каси, стояли звично в черзі. Тепер вони приходять в «Евросеть» і протягом п'яти хвилин купують квитки, тури, готелі, страховки і т.д.

— Чи готові продавці до прийому претензій по туристичним послугам? Адже клієнт в більшості випадків прийде туди, де він купував квиток. Йому не захочеться дзвонити на гарячу лінію авіакомпанії. Що в даному випадку відповість йому продавець?

# 8211; Звичайно. І прийти в Евросеть йому зручніше. Клієнт залишає письмову заяву. Далі з ним починає працювати бек-офіс спільно з нашим партнером, компанією «Авіацентр», де організована спеціальна група менеджерів, які займаються поверненнями, змінами дат та іншими форс-мажорами.

— Ви виступаєте як партнери «Авіацентру»?

# 8211; Звичайно. Але клієнт отримує послугу через одне вікно, «Евросеть». Так само, як ми працюємо зі страхування з компаніями «Альфастрахування», «ВТБ» та іншими, за SIM-картами — з операторами, так само і по квитках ми працюємо з «авіацентрі» і «Агент.ру». Клієнт довіряє нам свої гроші і купівлю квитків, йому важливо, що саме Евросеть відповідає перед ним за послугу, хоча ми і є субагентом з її продажу.

— Дивіться, все одно ви не постачальник послуги, а субагент. А авіакомпанії зараз прагнуть продавати квитки безпосередньо через свої сайти, урізають комісії для партнерів до 0,5%. Звичайно, до Вас буде йти трафік з тих клієнтів, у яких немає банківської карти або які побоюються проводити платежі в інтернеті. Але число таких клієнтів поступово зменшується. Агентства теж будуть вимирати. Подивимося на разоряющихся сьогодні туроператорів. Посередники вимиваються з ринку. У підсумку, які перспективи Ви бачите далі для себе?

# 8211; «Евросеть подорожі» # 8211; це один з напрямків нашого рітейлу, що розвивається по омніканальной стратегії. У свою чергу, і бізнес надання туристичних послуг доступний в офлайні, в онлайні, через колл-центр, навіть через соціальні мережі. Для тих, хто переходить на онлайн-покупку сервісів, є avia.euroset.ru і train.euroset.ru. В недалекому майбутньому у нас з'явиться одне вікно, акумулює всі туристичні послуги, один сайт, який стане конкурентом великих онлайн-агентств.

Щодо перспективності оффлайна хочу сказати, що, за нашими відчуттями, ще довгі роки покупці будуть передавати свої гроші через продавців, з рук в руки. Багато хто сприймає цей спосіб як найнадійніший.

Як скоро цей спосіб перетвориться на атавізм? Мені здається, зовсім не скоро. Пам'ятайте аналітику, що прогнозує на початку 2000 року перехід всіх на безготівковий спосіб оплати? Пройшли роки, і ми бачимо, що революції не відбулося. Те ж саме і з переходом в онлайн продажів техніки, послуг. Тренди, безсумнівно, існують, а ми намагаємося їх вловлювати і створювати всі необхідні умови для їх реалізації. «Аерофлот» хоче продаватися більше в інтернеті? Ok, ми й тут для них партнер, який забезпечує останню милю і гарантію отримання чека з рук продавця, тобто психологічний комфорт для їхніх клієнтів.

На сайтах ми працюємо з тією аудиторією, яка пішла в інтернет, а в чистому офлайні — з тією, яка перейшла до нас із кас на вокзалах.

— А немає у Ваших планах ідеї проводити реєстрацію на рейс? З одного боку, авіакомпанії роблять кроки до скорочення витрат на хендлінг, популяризуючи онлайн-реєстрацію, з іншого боку, залишається величезне число авіапасажирів, що віддають перевагу відстояти чергу, навіть без багажу. Технічно в будь-якому салоні клієнта можна зареєструвати, роздрукувати йому посадковий талон і відправити його з ним в аеропорт. Він вийшов з дому або з роботи, зайшов в «Евросеть», отримав посадковий і поїхав далі, і вже більше нічого не потрібно робити. Така думка цікава, як Вам здається?

# 8211; Слухайте, спасибі за бізнес-ідею. Чесно кажучи, ніколи не обговорювали подібний кейс з партнерами. Запропонуємо їм обов'язково. З точки зору технологій, я абсолютно з вами згодна, це реалізовується, причому реалізовується просто. До того ж у всіх аеропортах, вокзалах завжди є «Евросеть», і це можна буде зробити швидко, без черг.

— Ні, навіть не в аеропорту, а в найближчому салоні після виходу з будинку, вийшов на вулицю, зайшов в «Евросеть» і поїхав не поспішаючи в аеропорт. Бонус ще в тому, що навіть при приїзді впритул у клієнта буде місце не посередині біля туалету.  

# 8211; Так, я маю на увазі там, де буде зручно клієнту.

— Розкажіть, на які цифри з продажу квитків ви вийшли?

# 8211; Це кілька десятків тисяч квитків на місяць.

— Які у Вас конкуренти? Зрозуміло, що є «Зв'язковий», який намагається робити те ж саме. Хто ще з великих роздрібних мереж торгує продажами квитків, тобто займається спочатку для себе непрофільним бізнесом?

# 8211; Проект «Зв'язковий Тревел» # 8211; це схожий бізнес, однак він стартував через кілька років після нашого. Ви вірно помітили, зараз виникло багато учасників ринку, які додали до переліку пропонованих ними послуг туристичні. Вони працюють на конверсії трафіку, для них це далеко не профільна діяльність. Так, «Юлмарт» запустив продаж авіаквитків, «Альфа-банк» запропонував клієнтам в онлайні оформляти страховки перед виїздом за кордон.

-  Багато непрофільні гравці починають займатися туристичними послугами. А ринок не може рости за рахунок розширення його нових учасників. Обсяг перевезень не нескінченний. Слідуючи логіці, виручка кожного повинна знижуватися, і для когось вона стане зовсім незначною навіть для підтримки поточних витрат. 

# 8211; За моїми оцінками, стільниковим ритейлерам і банкам ще далеко до серйозної частки у продажу авіа- і ж / д квитків. Сумарно вона не досягає навіть 10%. Відповідно, говорити про канібалізації частки один одного, запеклої конкуренції ще рано. Зараз йде розподіл купівельного потоку в онлайн і зручний оффлайн зі звичних багатьом привокзальних і авіакас.

— Які перспективи зростання в такому часовому проміжку? Коли це буде 10+, як Ви прогнозуєте?

# 8211; Будь-яка оцінка буде суб'єктивною. Мені здається, що в найближчому майбутньому ринок квитків перерозподілиться, з нього підуть дрібні гравці, якщо можна так висловитися, «перекупники». Ви пам'ятаєте рішення «Аерофлоту», пов'язане з поступовим зниженням комісії для агентів, з 10% до 0% при збереженні back-бонуса. У підсумку ринок консолідується, в ньому з'являється більше простору для великих роздрібних мереж, які можуть забезпечувати авіа- і ж / д компаніям останню милю.

По тому прогнозом, який я обговорювала з партнерами, ринок квитків знизиться приблизно на 10-15% до 2015 року. З'являється більше дисконтних пропозицій від авіакомпаній, що стало помітним навіть не на літньому сезоні, а на початку осіннього.

Знову ж на цю цифру, безумовно, впливатиме вся економічна кон'юнктура. Приміром, зараз немає ж / д сполучення між Україною і Росією, ця обставина позначилося на ринку ж / д перевезень.

— Зниження на 10-15% в обсягах або в грошах?

# 8211; У грошах.

— Чого очікувати авіа- і ж / д пасажирам? Чи будуть квитки дорожчати, дешевшати, буде число рейсів збільшуватися, зменшуватися? Нещодавно «РІА-новини» писали, що «Ютейр» хочуть віддати в управління «Аерофлоту» або дати йому кредит під держгарантії, тому що у нього боргів кілька сотень мільйонів. Ми бачимо падіння рубля, санкції. На поточному тлі що буде з компаніями в найближчій перспективі?

# 8211; Внутрішньоросійські переїзди нікуди не зникнуть, у людей є родичі, до яких вони будуть їздити, існують відрядження, плануються відпустки. Зниження попиту більше позначиться на туристичному сегменті, пов'язаному з Європою, а також з такими традиційними напрямками, як Таїланд і т.д.

— У ситуації банкрутства гравців і відмови турагентств працювати без передоплати   # 8211; що робити авіакомпаніям, які, в основному, орієнтуються на чартерний трафік, а не на регулярні рейси? 

# 8211; Я не можу запропонувати готову стратегію авіакомпаніям, можу розповісти про «Евросеть» як майданчик для продажу чартерів В2С і В2В. Кілька місяців тому ми запустили з «авіацентрі» продажу чартерних рейсів. Це спільна робота з авіакомпаніями, що спеціалізуються на чартери. Наприклад, авіаквиток Москва — Самара може коштувати 20 тисяч рублів, чартер по тому ж напрямку — 8000 рублів, тобто набагато дешевше, але у чартеру є свої нюанси. Клієнт завжди знає дату вильоту, але не знає кінцевий час, воно стає відомо за день до відправлення. Багато хто готовий спланувати свій день вильоту трохи пізніше заради серйозної економії на вартості квитка і відсутності пересадок. Ми думаємо розвивати цей напрямок не тільки в онлайні, але і в офлайні. На мій погляд, це відкриває чартерним авіакомпаніям нові потенціал розвитку.

— З лоукостерами плануєте працювати, або їм нецікаво з ким-небудь ділитися комісією?

# 8211; Ми точно будемо працювати з будь-яким лоукостером, який з'явиться на російському ринку. В «Евросеть» приходить різна аудиторія. Ми проводили дослідження, які показали, що у нас немає виділеного соцдема. Ми обслуговуємо велике число клієнтів, які орієнтуються, насамперед, на можливість вигідно витратити вкладені в послугу або товар кошти. До слова, цим пояснюється зростаюча популярність якісних B-брендів на ринку смартфонів і планшетів.

— Лоукостер заявляють, що вони продають квитки тільки у себе на сайті, приймають оплату тільки кредитною карткою.

# 8211; За фактом в процесі переговорів завжди вдається переконати партнерів, що є більш цікаві формати роботи.

-Тобто Ви можете, припустимо, той же Ryanair продавати у себе в салонах?

# 8211; Дивіться, з «Аерофлотом» ми теж вели переговори не один день. З урахуванням попереднього досвіду ми знаємо, що серед покупців, що вибирають квитки в онлайні, є велика частина тих, хто боїться провести оплату в інтернеті. За статистикою, в середньому користувач тільки на третій рік після підключення інтернету починає проводити платні транзакції. Перші два роки у багатьох існує психологічний бар'єр до того, щоб здійснити оплату у віртуальному просторі. Ось ці перші два роки ми можемо служити надійним партнером між будь авіакомпанією, у тому числі лоукостером, і кінцевим клієнтом.

— Напевно, все, що хотів дізнатися. Спасибо большое!

Ілля Шатілін

Опубліковано в рубриці Інтерв'ю Мітки: авіакомпанії. Квитки. бронювання. Евросеть. інтерв'ю

Джерело: http://www.frequentflyers.ru/2014/10/23/shalina_interview/