Як читати електронний авіаквиток

У цьому житті з певною періодичністю протікають зміни. Те, що було актуально раніше не актуально в ці дні. Ви, швидше за все зараз визначили з користування пропали фотозбільшувачі, бобінні магнітофони VHS магнітофони ,. Цей список в даний час не актуальне або збирають пил на полицях в комірчині. Ось це ж відбувається і авіаквитків. Напевно традиційна авіакаса не скоро закінчить існування, але будемо спостерігати. Свідомі мандрівники давно вже дізналися переваги купівлі авіаквитків через мережу. Ми досягаємо не однозначне збереження часу, а й грошей, що в поточний період обтяжливими не будуть. Рекомендуємо Вам скористатися цим порталом, де без особливих проблем забронюєте тільки привабливі пропозиції на внутрішні авіарейси на заданий переліт.

Бронь авіаквитків для візи

Як читати електронний авіаквиток

Електронні квитки по суті завоювали весь ринок авіаперевезень. У Росії вони також отримують все більше і більше поширення: починаючи від провідних авіакомпаній, поступово охоплюючи і невеликих місцевих авіаперевізників. Чим гарний електронний авіаквиток? По-перше, його простіше отримати: не треба нікуди їхати — сплатив кредитною картою квиток і роздрукував його тут же на принтері. Ну а по-друге, він по суті і не потрібен, так як реєстрація на рейс здійснюється за паспортом, який був вказаний при бронюванні авіаквитка. Тим не менш, ми наполегливо рекомендуємо роздруковувати і брати електронний квиток з собою в дорогу. Міститься в ньому довідкова та сервісна інформація завжди зможе допомогти Вам у непередбачених ситуаціях.

1. Ім'я пасажира

2. Авіакомпанія, на яку виписаний квиток

3. Назва та місцезнаходження агентства, яке виписало квиток

4. Код броні, на підставі якої був виписаний квиток

5. Номер паспорта пасажира

6. Дата народження пасажира

7. Дата виписки квитка

8. Місто вильоту (FROM) та місто прибуття (TO)

9. Номер рейсу (код авіакомпанії + номер)

10. Клас бронювання (Зазвичай: F, P, A — перший клас. J, C, D, I, Z — бізнес клас. W, S, Y, B, H, K, L, M, N, Q, T , V, X — економічний клас.)

11. Дата і час вильоту (час вказується місцевий)

12. Норма безкоштовного провозу багажу

13. Докладний розрахунок вартості квитка (FARE — тариф, TAX — різні збори)

Джерело: http://www.avali.ru/read_e-ticket.html

*****

Як читати електронний авіаквиток

На нейтральних бланках можна оформляти рейси авіакомпаній, які уклали договір і акредитованих при організаціях випускають бланки (ТКП і IATA). На власних бланках авіакомпаній оформляти рейси авіакомпанії випустила бланки і рейси авіакомпаній уклали з нею договір INTERLINE.

Купуючи електронний квиток, Ви не витрачаєте свій час на поїздку в наш офіс або очікування кур'єра. Ви застраховані від втрати квитка, оскільки його неможливо втратити — квиток існує не у вигляді паперового носія, а у вигляді електронного запису в системі авіакомпанії.

Довідкова інформація:

Електронний квиток або e-ticket — це нова форма авіаквитка, коли інформація про подорож зберігається в спеціальній базі даних в електронному вигляді і не друкується на паперовому бланку авіакомпанії.

В якості підтвердження факту придбання електронного квитка роздруковується маршрут-квитанція і чек (при оплаті через термінал), які є єдиними паперовими («матеріальними») втіленнями електронного квитка.

Маршрут-квитанція містить повну інформацію про маршрут, формі і деталях оплати перевезення, аналогічно паперовому квитку.

Рекомендується мати її при собі протягом усієї подорожі.

При польоті за кордон, маршрут-квитанція може знадобиться Вам під час проходження паспортного контролю, як доказ того, що Ви маєте зворотний квиток або прямуєте далі за маршрутом.

Також в деяких російських аеропортах маршрут-квитанція може знадобиться для пред'явлення службам авіаційної безпеки перед тим, як зайти в аеропорт. Тому її краще роздрукувати і взяти з собою.

Переваги електронного квитка перед паперовим:

можна купити електронний квиток для своїх родичів або друзів, які знаходяться в іншому місті або країні (їм достатньо буде тільки пройти процедуру реєстрації в аеропорту вильоту, пред'явивши документ, що засвідчує особу, а також роздруковану маршрут-квитанцію, відправлену факсом або електронною поштою);
  • реєстрація на рейс з електронним квитком завжди проста і займає мінімум часу
  • Приклади електронних квитків

    Джерело: http://ksk-air.ru/a_1_3_13.html

    *****

    Як читати електронний авіаквиток

    Електронні авіаквитки сьогодні все більш нескромно витісняють традиційні паперові. Пошук квитків на літак стає все простіше і доступніше.

    Паперових ж авіаквитків існує в даний час два види. Це, так звані, «сендвічі» або автоматично копіюється авіа квиток. І автоматичні купання квитки з посадковим талоном.

    Перший в англійському варіанті звучить як ТАТ # 8212; Transitional Automated Ticket, другий # 8212; Automated Ticket / Boardind Pass. Отже, що ж являє собою ТАТ – найбільш поширений варіант паперового авіаквитка в Росії. Такі авіакомпанії гіганти як Трансаеро і Аерофлот також пропонують своїм пасажирам саме бланки ТАТ.

    «Сендвіч» # 8212; це відразу кілька купонів, до кожного додається копіювальний шар. Коли оператор друкує інформацію про пасажира, дані пробиваються крізь усі ці шари. Так що, кожен купон містить інформацію про всі інші. Це і є головна перевага авіаквитків ТАТ .

    Найчастіше зустрічаються авіаквитки з чотирма купонами. Звичайно, далеко не завжди кількість перельотів збігається з кількістю купонів. Якщо авіаперельотів менше, на зайвих купонах ставиться печатка «VOID», Що означає недійсний. Для ще більшої переконливості, оператор відриває зайвий купон з печаткою.

    Останній купон – це завжди пасажирська копія, без якої авіаквиток буде не дійсним.

    TOTAL – тут повна сума оплати за авіа квиток, включаючи тариф і всі аеропортові збори. Валюта залежить від пункту оформлення авіаквитка. Буває, що сума не вказується у квитку, в тих ситуаціях, коли авіаквиток оформляється за конфіденційним тарифом. Замість вартості може стояти слово «FORAIT» або «IT».

    ТАХ / FEE / CHARGE – тут вказується сума аеропортового збору і дві літери. Трапляється, що вся сума просто не «влазить» в графу, в результаті чого в останню сходинку переноситься сума залишилися зборів, а її розшифровку можна знайти в 21 графі.

    FARE – сума тарифу, виписана у валюті початку маршруту. Тобто, якщо авіаквиток буде виписаний по рейсу Нью-Йорк – Санкт-Петербург, то сума буде виписана в американських доларах. Якщо авіаквиток початок перельоту в країні з «м'якої» валютою, як наприклад Росія, то тариф може бути виписаний і в доларах. EQUIV. FARE PD – може стояти і такий напис. Це означає «еквівалент тарифу», Тобто, якщо валюта пункту оформлення авіаквитка відрізняється від валюти почала перельоту, то тариф вказується у валюті першого. У такому випадку в авіаквитку буде вказаний і курс перерахунку, ці дані будуть надруковані в 7 або 21 графі.

    FROM / TO – спочатку вказується пункт вильоту, рядком нижче – пункт прильоту. Графа FROM – це місто відправлення, якщо між кінцевим пунктом будуть пересадки, кожна з них буде позначена в графі TO. Якщо зазначений місто маршруту має кілька аеропортів, додатково позначається і код аеропорту.

      Індикатор «стоповер»

    Х / О – при зупинці в пункті пересадки більш ніж на добу в цьому полі вказується «Про» або воно залишається порожнім. Якщо місто пересадки є транзитним пунктом, то поле заповнюється буквою «Х».

    NAME OF PASSENGER – тут латиницею вказуються дані пасажира. Прізвище, через косу риску перша буква повного імені, і через пропуск звернення: MR / MRS / MSS – містер / міс / місіс. Написання прізвища повинно бути як в закордонному паспорті. Якщо вірити міжнародним нормам, в цьому полі ви можете без докорів сумління помилитися до 3-х разів, НО – так, щоб звучання прізвища не було спотворено.

      Передавальний напис / обмеження

    ENDORSEMENTS / RESTRICTIONS – в цьому полі друкують інформація по всім обмеженням вашої категорії авіаквитка, і крім того, тут же вказується можливість «передачі» пасажира іншої авіакомпанії. Для прикладу: якщо в цьому полі вказано «SU / KL ONLY», Це говорить про те, що він дійсний для авіаперевізників KLM (KL) і Аерофлоту (SU). Тобто, навіть вже по виписаному авіаквитком пасажир зможе перейти від однієї авіакомпанії до іншої. Дозволені за авіаквитком зміни також вказуються в цій графі. Наприклад, «ONE INBOUND REB FREE» # 8212; одна зміна однієї дати безкоштовно, або «RES CHG USD50» # 8212; зміна бронювання зі штрафом 50 дол. і т.д. Як правило авіаквитки економ класу і пільгові категорії авіаквитків відрізняються стандартним змістом цієї графи, яке може виглядати як «XX ONLY / NON REF / NO CHG / NO REROUT». А це означає, що квиток дійсний тільки для зазначеної авіакомпанії / авіаквиток не підлягає поверненню / зміна дати авіаперельоту неможливо / зміна маршруту перельоту заборонено. У цьому ж полі можуть бути зазначені службові дані.

    Бронь авіаквитків

    CARRIER – тут вказується код авіакомпанії – дві літери латиницею. Всі коди регламентуються Міжнародною Асоціацією Авіаперевізників.

      Рейс – тут все зрозуміло. FLIGHT – це номер рейсу. Клас авіаквитка.

    CLASS – крім традиційних першого, бізнес і економ класу, існує також зовсім вже люксовий – надзвуковий клас авіаквитків, актуальний для літаків Concord. Він позначається буквою R. Букви F, P, A # 8212; перший клас. Літери J, C, D, I, Z # 8212; бізнес клас. Букви W, S, Y, B, H, K, L, M, N, Q, T, V, X # 8212; економічний клас.

    DATE – дата вказується у вигляді двох цифр і трьох букв місяці. З цифрами все зрозуміло, місяці позначаються наступним чином: JAN, FEB, MAR, APR, MAY, JUN, JUL, AVG, SEP, OCT, NOV, DEC.

    Time – завжди вказується місцевий час вильоту, тобто час часового поясу пункту початку маршруту.

    STATUS – як правило виписка авіаквитка відбувається вже зі статусом ОК, тобто, з підтвердженим місцем. Існує також позначка RQ, що говорить про запит місця під час реєстрації, і позначка NS – без статусу, актуальна для дітей до двох років, які летять без надання окремого місця.

      Пункт відправлення / прибуття

    ORIGIN / DESTINATION – тут вказуються три букви пункту вильоту і через косу пункт прильоту. Якщо пунктів прильоту кілька (з пересадками), то всі вони вказуються через косу в тому порядку, в якому будуть проводиться пересадки.

    AIRLINE DATA – в цій графі вказується код бронювання, який складається з букв і цифр.

    Тут ставиться штамп агентства бронювання, в якому повинні бути зазначені: назва агентства, номер офісу (у Росії починається з 922 у акредитованих агентств), адреса, дата виписки авіа квитка та код агента, які його виписав.

      Норма безкоштовного багажу

    ALLOW – тут вказується цифра, що позначає кількість «безкоштовних кілограмів».

      Недійсний до / Дійсний після

    NOT VALID BEFORE / NOT VALID AFTER – в цьому полі вказується дата, раніше чи пізніше якої з цієї авіаквитком переліт неможливий, для тих тарифів, які мають на увазі можливість зміни дати перельоту. Для тарифів економ класу в цьому полі зазвичай вказується дата, яка збігається з датою вильоту. Якщо графа не заповнена, це говорить про те, що за даним авіаквитком переліт можна здійснити протягом року.

    FARE BASIS – тут вказується буквено-цифровий код тарифу авіаквитка.

    FORM OF PAYMENT – тут інформація про те, яким способом була проведена оплата. Найчастіше зустрічаються CASH, тобто готівку, INVOICE або INV – коли оплата була проведена за безготівковим розрахунком, і CC – оплата кредиткою.

    FARE CALCULATION – в цьому полі вказується детальний розрахунок тарифу по авіаквитку. Він являє собою поєднання трьохбуквені коду міста, двобуквеного коду міста, і так званих, «нейтральних одиницях розрахунку» # 8212; деталей тарифу. У цьому ж полі вписуються аеропортові збори, якщо вони не вмістилися в поле номер 2. Тут же може бути вказана інформація про перерахунок курсу, різного роду службова інформація.

    CONJUNCTION TICKETS – в тих ситуаціях, коли маршрут складається з декількох перельотів, кількість яких перевищує число купонів авіаквитка, квиток виписується відразу на кількох бланках, і кожен з них в поле 22 включає номер додаткового квитка. Дуже важливо розуміти, що вся ця купа бланків – ОДИН КВИТОК. І навіть якщо ви пролетіли більшу частину маршруту, бланки з цього перельоту викидати ні в якому разі не можна. Такий авіаквиток буде недійсний. Є варіант, коли в поле 22 стоять номери квитків, виписаний по груповому тарифом. Тобто, якщо ви берете кілька квитків за таким тарифом, кожен з них буде містити номера всіх інших.

    ISSUED IN EXCHANGE FOR – в це поле вписується номер авіаквитка, який був обміняний на інший. Тобто, якщо ви вирішили змінити маршрут і міняєте авіаквиток на інший, вам буде вписаний номер початкового квитка.

    Ще позначення на авіаквитку

    Сніданок або чашка, включені в переліт, позначаються літерою В

    Гарячий обід або вечерю символізується схрещеними ножем і виделкою, або буквами L або D

    Холодні закуски позначаються літерою S, або символом булочки

    Багаторазове харчування – символ Х

    Якщо в польоті пасажирам буде транслюватися повнометражний фільм – в розкладі буде стояти буква М, якщо фільм буде короткометражним – буква F

    Читаємо автоматичний купонний квиток з посадковим талоном # 8212; Automated Ticket / Boardind Pass (ATB)

    Головна відмінність авіаквитка АТВ в тому, що кожен його польотний купон друкують окремо. На кожному такому купоні є спеціальна магнітна смужка, яка містить інформацію про переліт. Тобто, авіа квиток АТВ можна сміливо використовувати для автоматичної реєстрації.

    Права частина кожного купона являє собою відривний талон, на якому в процесі реєстрації друкуються дані про місце, номері виходу і часу посадки. Пасажирською копією є абсолютно окремий купон PASSENGER RECIEPT. Вітчизняні авіакомпанії не використовують цей вид авіаквитка, проте багато представлені в Росії авіаперевізники користуються саме такими квитками. Наприклад, Air France і Lufthansa. В іншому ж поля і графи такого квитка, як правило, збігаються з позначеннями авіаквитків ТАТ.

    Джерело: http://xn----7sbahhgyd.xn--p1ai/uchimsya-chitat-aviabilety/