Як оприбуткувати авіаквитки в 1с

Як оприбуткувати авіаквитки в 1с

Шість побажань яким чином забронювати авіаквитки

  • Перевіряйте вартість на сусідні числа.
  • Зверніть увагу на Календар низьких варіантів.
  • Бронюйте вигідні пропозиції на категорії знижок.
  • Використовуйте карту низьких цін.
  • Перевірте ціну авіа квитка в блізлежайшіе міста. Буває доступніше приїхати на альтернативному автобусі в інший аеропорт і вилетіти в пункт призначення.
  • Погодьтеся на електронну розсилку. Ви будете знати періоди, коли авіаквиток опуститися.

Швидше за все знаєте інші поради, пишіть поділіться ними з нами.

Примітка. Завдання, наведене нижче, є "бухгалтерської завданням" для студентів, текст якої взято з форуму. Якщо Вас цікавлять практичні питання ведення бухгалтерського обліку, пишіть про це у форумі. Теоретичні основи можна почитати в уроці "Облік основних засобів ".

Завдання.

На підприємство надійшло обладнання, що потребує монтажу, від вітчизняного виробника. У накладній значиться (в грн.):

— вартість витрачених матеріалів — 80,00

-нарахована зарплата робітникам — 100,00

Необхідно:

1.Рассчітать, за якою вартістю згідно з актом-приймання обладнання

зараховується до складу основних засобів.

2. Зробити бухгалтерські проводки для відображення введення основного засобу

в експлуатацію.

Коментар.

На відміну від багатьох завдань, які даються студентам, завдання "майже" коректна. Єдине питання викликає фраза "вартість витрачених матеріалів". Ці матеріали придбали і витратили або це облікова вартість на складі? Простіше кажучи, виділяти ПДВ чи ні?

Для цілей завдання зробимо припущення, що в умові вказана вже облікова вартість, очищена від непрямих податків і в яку включені всі витрати, передбачені ПСБО-7 при процедурі введення основних засобів.

Крім того, є нюанс, який викладачі не завжди враховують. Це останній абзац пункту 8 ПСБО-7. Будемо вважати, що передбачених законодавством додаткових витрат у нас не виникає.

Достатня цікава фраза "нарахована зарплата робітникам". Яким робочим? Чи має ця зарплата ставлення до монтажу обладнання або "звичайна" зарплата? Про це автор написати "забув". В принципі, підстав вважати, що ця зарплата має відношення до монтажу підстав вважати немає. Але в нашій країні, як показує практика, потрібно читати не умову задачі, а думати про те, що ж мав на увазі викладач. чи не так? Для цілей завдання вважаємо, що це зарплата, пов'язана з монтажем обладнання.

Ще один нюанс. Методологічно правильно відносити ПДВ спочатку на 644 рахунок, а лише потім, упевнившись, що всі документи на податковий кредит отримані і оформлені відповідним чином, робити проводку в дебет 641 рахунку. Якщо Ваш викладач цього не розуміє, замініть 644 на 641 рахунок. Це не зовсім вірно, але.

У задачі не вказано, якого роду обладнання надійшло. Тому замість тризначною кодування рахунку (наприклад, 104) доведеться використовувати двозначну — 10.

Ну і наостанок — згідно з актом приймання обладнання не може бути зараховано до складу основних засобів. Це робиться тільки Актом введення в експлуатацію. Докладніше про це читайте в теоретичному курсі.

Рішення.

Вартість, що підлягає включенню до первісної вартості основних засобів регулюється пунктом 8 ПСБО-7. Відповідно до нього, включенню до первісної вартості підлягає не тільки вартість самого устаткування, але і витрати на його доставку та монтажу. Тобто до первісної вартості об'єкта основних засобів підлягає включенню наступна сума:

1500 + 60 + 80 + 100 = 1740

Відобразимо даний факт бухгалтерськими проводками:

Джерело: http://profmeter.com.ua/communication/learning/course/course2/lesson290/

*****

Як оприбуткувати авіаквитки в 1с

# 1 enot2009

enot2009

    Рядовий

    Відправлено 05 February 2012 — 9:33

    Підкажіть, будь ласка, Підприємство купило повний пакет 1С підприємство 8 (базова версія) є всі документи і податкова і витратна, загальна сума з ПДВ- 972,00грн. 23.01.2012.

    # 2 Ardi

    Ardi

      Генерал-полковник

      Користувачі Повідомлень: 958
    • Реєстрація: 27-January 09
    • Звідки: Столиця

Відправлено 06 February 2012 — 00:36

Підкажіть, будь ласка, Підприємство купило повний пакет 1С підприємство 8 (базова версія) є всі документи і податкова і витратна, загальна сума з ПДВ- 972,00грн. 23.01.2012.

на скільки я розумію-це нематеріальні аквіти. А що з цим далі робити не знаю, ніколи не стикалася. Якими вважаючи проводити, як Нараховано амортизації.

Джерело: http://club-1c.com/topic/5293-%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%82%D1%8C-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%BC%D1%83-1%D1%81-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BF%D1%80/

*****

Як оприбуткувати авіаквитки в 1с

У програмі 1С Бухгалтерія 8 редакція 2.0 автоматизований облік грошових документів.

Відповідно до Інструкції щодо застосування плану рахунків бухгалтерського обліку, облік грошових документів ведеться на рахунку 50 «Каса» субрахунок 50.3 «Грошові документи». На субрахунку 50.3 «Грошові документи» враховуються перебувають у касі організації поштові марки, марки державного мита, вексельні марки, оплачені авіаквитки та інші грошові документи. Грошові документи враховуються в сумі фактичних витрат на придбання. Аналітичний облік грошових документів ведеться за їх видами.

У програмі 1С Бухгалтерія 8 редакція 2.0 розроблені спеціалізовані документи: Надходження грошових документів і Видача грошових документів. Для аналітичного обліку за рахунком 50.03 «Грошові документи» використовується однойменний довідник. Надходження та вибуття грошових документів відображаються в спеціалізованому звіті — Звіт про рух грошових документів. Всі перераховані об'єкти програми знаходяться в колонці головного меню, а так само на закладці панелі функцій з назвою «Каса».

У цій статті ми розглянемо приклад одного з можливих варіантів обліку талонів на паливно-мастильні матеріали (ПММ).

Наприклад.

Організація «Світанок» уклала договір купівлі-продажу ПММ з автозаправної станцією (АЗС). Умовами договору передбачено, що право власності на ПММ переходить до покупця в момент заправки автотранспортних засобів паливом.

У грудні 2010 року організація перераховує АЗС попередню оплату в рахунок майбутньої поставки ПММ у сумі 23,600 рублів (у тому числі ПДВ 3,600 рублів) і отримує 100 талонів номінальною вартістю 236 рублів. Водіям було видано 30 талонів, все талони були витрачені. АЗС було відпущено 300 літрів бензину на суму 7,080 рублів (у тому числі ПДВ 1,080 рублів), рахунок-фактура від АЗС надійшов 31.12.2010 року. Згідно дорожніми листами, кількість фактично витраченого палива складає 250 літрів.

Бухгалтерський облік талонів на ПММ залежить від виду талона і моменту переходу права власності на паливо. Вважається, що оплачені талони на ПММ, що містять вартісну оцінку, повинні враховуватися на рахунку 50.03 «Грошові документи».

Як ми вже говорили, для аналітичного обліку грошових документів використовується спеціальний довідник, в якому заповнюється найменування грошового документа, його вид, і може вказуватися номінальна вартість.

Приклад заповнення довідника Грошові документи наведено на рис. 1.

Малюнок 1.

Перерахуємо суми попередньої оплати АЗС.

Перерахування безготівкових грошових коштів відображається в програмі за допомогою документа Списання з розрахункового рахунку. Створюється документ в журналі Банківські виписки при отримання виписки з розрахункового рахунку, що відбиває перерахування грошових коштів АЗС. Так як в документі конфігурації Надходження грошових документів передбачено використання договору тільки з видом Інше. нам доведеться в документі Списання з розрахункового рахунку використовувати операцію Інші розрахунки з контрагентами. Вкажемо одержувача — АЗС і перераховану суму — 23,600 рублів. Створимо договір з контрагентом з видом Інше. Так як ми відображаємо передоплату в рахунок майбутніх поставок ПММ, то рахунок розрахунків вкажемо 60.02 «Розрахунки за авансами виданими» і статтю руху грошових коштів виберемо Оплата товарів, робіт, послуг та інших оборотних активів.

Приклад заповнення документа Списання з розрахункового рахунку і його проводка представлені на рис. 2.

Малюнок 2.

Якщо організація отримала рахунок-фактуру на аванс від АЗС (відповідно до п. 12 ст. 171 НК РФ. Платник податків має право приймати до відрахування ПДВ по сплаченому авансу, але для цього він повинен отримати від постачальника рахунок-фактуру на аванс), його треба зареєструвати в програмі. Документ Рахунок-фактура отриманий на виданий аванс зручно сформувати на підставі документа Списання з розрахункового рахунку.

Відобразимо надходження талонів на ПММ за їх вартісному вираженні. Для цього скористаємося документом Надходження грошових документів з операцією Надходження від постачальника.

Прийняття до обліку талонів на ПММ проводиться за вартістю з ПДВ, так як в даний момент відсутні розрахункові первинні документи, в яких була б вказана сума ПДВ. На цьому етапі є тільки акт прийому-передачі талонів.

На закладці Від кого вкажемо контрагента — АЗС. договір — Договір на талони. рахунок розрахунків виберемо 60.01 «Розрахунки з постачальниками та підрядниками».

На закладці Грошові документи вкажемо грошовий документ Талон АІ-95. кількість і суму.

При проведенні документ сформує проводку і оприбутковує на рахунок 50.03 «Грошові документи» 100 талонів на ПММ на суму 23 600 рублів.

Документ має друкована форма — Прибутковий ордер.

Приклад заповнення документа Надходження грошових документів і його проводки представлені на рис. 3.

Малюнок 3.

Як оприбуткувати авіаквитки в 1с

Документ не виробляє залік авансу (немає такої функції). Цілком справедливо, оскільки ми виробили передоплату за ПММ, а отримали поки тільки талони — право на отримання ПММ від постачальника.

Віддам талони на ПММ нашим водіям: Іванову і Петрової. Для цієї мети скористаємося документом Видача грошових документів з операцією Видача підзвітній особі.

На закладці документа Кому вкажемо підзвітна особа, а на закладці Грошові документи талон на ПММ і його кількість (Іванову видали 20 талонів, а Петрової видали 10 талонів). Документ має друкована форма — Витратні ордер.

При проведенні документ спише видані талони з кредиту рахунку 50.03 «Грошові документи» в дебет рахунку 71.01 «Розрахунки з підзвітними особами».

Приклад заповнення документа Видача грошових документів і його проводки (для водія Іванова) показані на рис.4. Аналогічно оформимо видачу талонів на ПММ водієві Петрової.

Малюнок 4.

У програмі розроблений Звіт по руху грошових документів. Сформувати звіт можна з меню і на закладці Каса. Сформований звіт за 9 грудня 2010 показаний на рис. 5.

Малюнок 5.

Водії витратили талони на ПММ — залили бензин в баки автомобілів. Відобразимо вартість ПММ, залитих в баки автомобілів, і суму ПДВ з вартості ПММ, згідно авансовими звітами водіїв. Для цього скористаємося документом Авансовий звіт.

У «шапці» документа вкажемо звітує підзвітна особа. На закладці документа Аванси виберемо відповідний документ Видача грошових документів. яким балу оформлена видача талонів на ПММ підзвітній особі. На закладці Товари вкажемо отриманий підзвітною особою бензин, його кількість, суму, ставку ПДВ, рахунок обліку ПММ і рахунок обліку пред'явленого постачальником ПДВ.

При проведенні документа сформуються бухгалтерські проводки: з кредиту рахунку 71.01 на рахунок 10.03 «Паливо» оприбутковується бензин, а на рахунок 19.03 «ПДВ по придбаних МПЗ» виділиться сума ПДВ, пред'явленого постачальником.

Приклад заповнення документа Авансовий звіт і його проводки (для Іванова) показані на рис.6. Аналогічно оформимо Авансовий звіт водія Петрової. Зверніть увагу, так як ми не вказали на закладці Товари рахунок-фактуру отриманий від постачальника (його ще немає), в проводці по рахунку 19.03 відсутня друга субконто.

Малюнок 6.

31.12.10 постачальник АЗС пред'явив рахунок-фактуру на відвантажене паливо.

Для прийняття до відрахування ПДВ (на підставі рахунку-фактури, отриманого від АЗС) і формування записи в книгу покупок скористаємося документом Відображення ПДВ до відрахування.

Для того, щоб документ сформував запис безпосередньо в книгу покупок, встановимо прапорець Використовувати як запис книги покупок. Для формування проводки по прийняттю ПДВ до відрахування в бухгалтерському обліку установами прапорець Формувати проводки. У «шапці» документа виберемо контрагента і договір, а в табличній частині на закладці Товари та послуги вкажемо ПДВ, який хочемо прийняти до заліку.

При проведенні документа сформується проводка по прийняттю ПДВ до відрахування і запис в регістр накопичення ПДВ Покупки (книга покупок).

Нам доведеться коригувати операцію документа. Тому відкриємо результат проведення документа (піктограма Дт / Кт) і встановимо прапорець Ручна коректування. На закладці Бухгалтерський і податковий облік за кредитом рахунка 19.03 видалимо другого субконто (згадайте документ Авансовий звіт) і кнопкою «ОК» підтвердимо свою коректування.

В «підвалі» документа необхідно зареєструвати отриманий від постачальника рахунок-фактуру: вказати вхідний номер, що входить дату і провести.

Приклад заповнення документа Відображення ПДВ до відрахування і його проводки після коригування показані на рис.7.

Малюнок 7.

Для заліку авансу постачальнику в частині надійшов палива скористаємося документом Коригування боргу з операцією Проведення взаємозаліку.

Виберемо контрагента і за допомогою кнопки Заповнити заповнимо табличну частину документа. У графі Сума вкажемо суму заліку авансу (у нашому прикладі 7080 руб. — Вартість отриманого палива з ПДВ) і проведемо документ.

Приклад заповнення документа Коригування боргу і результат його проведення показані на рис.8.

Малюнок 8.

В кінці місяця документом Вимога-накладна спишемо вартість фактично витрачених ПММ згідно з даними дорожніх листів.

У нашому прикладі було витрачено 250 літрів бензину АІ-95. Наприклад, ПММ були витрачені на загальногосподарські потреби.

На закладці документа Матеріали вкажемо кількість витраченого палива, а на закладці Рахунок витрат виберемо рахунок 26 «Загальногосподарські витрати» і обов'язково заповнимо аналітику рахунку: підрозділ і статтю витрат.

Приклад заповнення документа Вимога-накладна та його проводка в бухгалтерському обліку показані на рис.9.

Малюнок 9.

Викладач Відділу навчання

1С: Франчайзі «Ю-Софт»

    Ці та багато інших питань розглядаються в нашому Авторизованому Навчальному Центрі на курсах по роботі з програмами 1С.

    Шановні читачі!

Якщо Ви є нашим клієнтом і у Вас виникли питання по даній статті — Ви можете поставити свої запитання автору статті напряму. Для цього напишіть нам листа на e-mail forma@1c-usoft.ru з темою листа Питання М.М. Журко.

Також вітаються Ваші побажання за темами наступних статей.

Якщо Ви не є нашим клієнтом — Ви можете отримати платну консультацію або укласти з нашою компанією договір ІТС. Для цього зв'яжіться з нами по тел. 8 (495) 721-32-23 або залиште заявку на нашому сайті.

Хочете отримувати статті та рекомендації від сертифікованих фахівців 1С, інформацію про оновлення та релізах, а також розклад найближчих курсів по роботі з програмами 1С та новини компанії?

Підпишіться на розсилку 1С: Франчайзі «Ю-Софт»!

Джерело: http://www.1c-usoft.ru/our_publication/1c_8_2_dehejnye_documenty/