Як повернути авіаквитки

Суспільство стає іншим. Свідомі користувачі вже зрозуміли перш незаперечні принади бронювання авіаквитків прямо через особистий телефон. Одночасно з економією часу — значна економія коштів, які в період кризи непотрібними не стануть. Рекомендуємо Вам скористатися даним ресурсом, де без праці виявите виключно найкращі пропозиції на регулярні авіарейси на будь-який доступний переліт. Ви знаєте, куди пішли Полароїд, бобінні магнітофони відеомагнітофони ,. Переїхали на звалище ну, може припадають пилом на підлозі в сараї. Ось це ж відбувається і в авіабілетном світі. Швидше за все, що традиційна система закриється не скоро, але цей час не забариться. Те, що воліли раніше, вже забуто.

Чи квитки на літак

Опубліковано 6 травня 2014 в Корисна інформація

І з цієї статті ви дізнаєтеся про всі можливі способи повернення авіаквитка в залежності від тієї чи іншої ситуації.

Напевно, у кожного з нас траплялися такі моменти, коли було просто необхідно повернути куплені авіаквитки. Якщо таке має місце бути, то слід запам'ятати кілька простих, але дуже важливих правил.

Як відомо, на кожні куплені авіаквитки встановлюється свій певний тариф. Умови повернення або обміну залежать від цього тарифу. Одним словом, можна впевнено сказати, чим дешевше обійшлися вам квитки, тим більше фінансових втрат ви в результаті понесете. Здійснити повернення куплених авіаквитків можна тільки за наявності на них спеціального польотного корінця.

Якщо пасажир хоче повернути авіаквиток із власних міркувань, то повернути свої гроші він може безпосередньо в офісі продажу.

У разі якщо пасажир відмовляється від авіаквитка менш ніж за добу до вильоту, то з нього можуть вимагати виплату штрафу, розмір якого встановлюється авіакомпанією самостійно. Слід звернути свою увагу на те, що деякі тарифи на авіаквитки передбачають виплату штрафу незалежно від часу відмови, або взагалі можуть поставити заборону на їх повернення.

Якщо пасажир здає квиток з яких-небудь інших причин, незалежних від нього, наприклад, при затримці рейсу або раптовому відсутності місць у салоні, то повернення грошей можна здійснити прямо в аеропорту. При цьому стягування будь-якого грошового штрафу суворо заборонено.

Гроші повертаються тільки тій людині, на чиє ім'я було зареєстровано авіаквитки. При цьому обов'язково пред'явлення всіх необхідних документів, що засвідчують особу. Повернення грошей третій особі можливий лише тоді, коли є нотаріальна довіреність.

Слід знати, що при здійсненні повернення, працівники авіакомпанії повинні в обов'язковому порядку поставити на всі авіаквитки певну позначку, завірену печаткою. Тільки подібне оформлення паперу може стати вагомою підставою для прийняття квитка назад.

У тому випадку, якщо інформація про скасування або затримку рейсу стала відома після того, як була пройдена реєстрація, не забудьте отримати в реєстраційному вікні польотний купон квитка, за відсутності якого куплені авіаквитки будуть вважатися використаними і повернути їх вже буде неможливо. Тепер ви знаєте, як повернути авіаквиток.

Повернення електронних авіаквитків

Джерело: http://grekoline.ru/poleznaya-informaciya/kak-vernut-aviabilet.html

*****

Як повернути авіаквитки

Туристу, який планують зробити авіапереліт за найбільш вигідною ціною, слід пам'ятати про те, що дешеві квитки в більшості випадків є безповоротними. Насамперед, це стосується рейсів, пропонованих лоу-кост компаніями.

Можливості реалізації неповоротних квитків в Україні

Наявність неповоротних квитків дозволяє авіакомпаніям знижувати ціни на перельоти, але для пасажира це означає, що в разі зміни планів він втрачає майже всі гроші, внесені за квиток.

Українські закони дозволяють закордонним авіаперевізникам здійснювати свою роботу за нормами і правилами тих держав, в яких вони зареєстровані. А це означає, що компанії можуть реалізовувати неповоротні авіаквитки українським мандрівникам.

Деякі перевізники дозволяють повертати квитки, але при цьому стягують збір за операцію повернення або штрафують замовника на певну суму. Якщо покупець купує квиток через агента, то йому доводиться також оплачувати збір агента. Конкретні суми, які можуть бути повернуті, вказуються в умовах тарифу.

Перед замовленням квитка потрібно обов'язково вивчити правила тарифу. За нормами IATA ці правила друкуються по-англійськи. Якщо ви бронюєте квитки на нашому онлайн-сервісі, то знайти правила рейсу можна на сторінці з пошуковими результатами, вибравши рейс і натиснувши на іконку «Умови перевезення».

У вікні потрібно вибрати пункт «Штрафи за зміну / ануляцію»:

Правила повернення можна побачити в розділі «CANCELLATIONS», Що в перекладі на російську означає «Скасування». Найбільш поширені формулювання, що вказують на неможливість повернення квитка:

  • TICKET IS NON-REFUNDABLE
  • REFUND IS NOT PERMITTED
  • ANY TIME TICKET IS NON-REFUNDABLE

Нижче може бути присутнім примітка (NOTE), що уточнює можливість повернення тих чи інших зборів. У нашому випадку зазначено: «YQ / YR FUEL AND SECURITY SURCHARGE ARE NON REFUNDABLE», Що означає: «Збори за паливо та забезпечення безпеки не повертаються».

Внесення змін до авіаквиток

Клієнт може обміняти авіаквиток, якщо це передбачено умовами тарифу. Також допускаються зміни дати подорожі, конкретного рейсу і класу обслуговування.

Правила обміну позначені підзаголовком «CHANGES». Якщо під ним присутній текст «CHANGES ARE NOT PERMITTED», То зміни вносити неможливо. У нашому випадку зазначено: «CHARGE USD 50.00 FOR REISSUE / REVALIDATION». Це означає, що пасажир може перенести дату польоту зі сплатою штрафу в розмірі 50 доларів.

Про можливість зміни маршруту поїздки можна прочитати у підпункті REROUTING. Найчастіше зміна напрямку допускається всередині маршрутної мережі однієї авіакомпанії. При обміні квитка пасажиру потрібно оплатити операції обміну та виписки квитка, а також у разі необхідності внести додаткову суму за більш дорогий варіант перельоту. Якщо в особи, яка збирається здійснити подорож, змінюються ПІБ, дата народження або інші паспортні дані, йому необхідно повернути авіаквиток і придбати новий.

Правила повернення та обміну квитків

Повернення авіаквитків буває вимушеним і добровільним.

Вимушений повернення

Цей варіант передбачає відшкодування вартості квитка в повному розмірі. Вимушений повернення можливе наступних випадках:

  • рейс скасовується або переноситься з вини авіакомпанії;
  • перевізник не може здійснити стиковку рейсів при пересадці;
  • змінюється клас обслуговування;
  • помирає пасажир або хтось із його близьких родичів;
  • замовнику відмовляють у видачі візи (в даному випадку повернення здійснюють не всі авіакомпанії).

Добровільне повернення

Повернення квитків з яких-небудь інших причин здійснюється відповідно до умов повернення або обміну відповідного тарифу. Практично всі тарифи передбачають будь-які штрафні санкції та обмеження на повернення і обмін квитків.

Джерело: http://airticketua.com/articles/kak-vernut-dengi-za-neispolzovanniy-aviabilet/

*****

Як повернути авіаквитки

На жаль чи на щастя, але не можна запланувати своє життя від і до. Часто трапляються непередбачувані ситуації, вдома або на роботі, в результаті чого ми змушені відмовитися від відрядження, поїздки до близьких або подорожі, про який давно мріяли. Крім розчарування від невдалого відпочинку, виникає ще одна проблема — повернення авіаквитка. Тим більше, що втрачати досить значну суму нікому не хочеться.

Сума повернення залежить від двох факторів.

1. Від часу, що залишився до початку рейсу. Якщо ви повертаєте квиток більш, ніж за добу, ви маєте право отримати повну вартість авіаквитка. Після закінчення цього терміну авіакомпанія має право взяти з вас певний штраф, втім, сумарно він не може складати більше 25% від початкової ціни.

2. Від тарифу, за яким ви набували авіаквитки. Квитки бізнес-класу і першого класу можна здати без жодного збитку для свого гаманця. Абсолютно в іншому становищі перебувають власники авіаквитків, куплених в економ-клас. У кращому випадку з них утримають пристойний штраф, у гіршому — квиток поверненню не підлягає. Це ж відноситься до квитків, проданим за спеціальними дисконтними тарифами і в період розпродажів.

Кожен авіаперевізник встановлює свої правила, за якими здійснюється повернення, тому завжди уточнюйте у продавця умови, за якими можуть бути здані авіаквитки. Якщо ви не впевнені в тому, що поїздка обов'язково відбудеться, краще не купувати квитки на бюджетні перельоти.

Але є причини, при виникненні яких, вам гарантується повне повернення грошей, витрачених на авіаквитки.

Авіакомпанія зобов'язана зробити вимушений повернення, якщо рейс був відмінений або затриманий більш, ніж на три години. Очевидно, що в цьому випадку немає провини або бажання не відбувся пасажира, тому в даному випадку авіакомпанія несе повну фінансову відповідальність.

До вимушеного повернення відносяться також ситуації перенесення місця посадки, порушення перевізником стикування рейсів, зміну класу обслуговування або виконання рейсу повітряним судном іншого типу. Невидача візи для вже оплаченої подорожі теж є поважною причиною для здачі квитка, тільки для цього на руках у вас до початку рейсу повинен бути письмову відмову посольства відповідної країни.

Кожен поважаючий себе продавець авіаквитків обов'язково повідомить вас про всі умови і штрафах у разі повернення, тому завжди зважуйте ризики перед ухваленням рішення про покупку.

Джерело: http://www.arbatavia.ru/article/4199

*****

Як повернути авіаквитки

Як повернути електронний авіаквиток?

Перше і найважливіше — це те, що SaleTrip.ru не передплачує авіаквитки самостійно. Ми шукаємо дешеві квитки в касах бронювання, але не продаємо їх. Усім процесом бронювання та продажу авіаквитків займаються наші партнери.

Якщо Ви хочете зробити повернення авіаквитка або його перебронювати, то Вам необхідно буде зв'язатися з агентством, у якого Ви цей квиток замовили.

Для того щоб знайти це агенство перевірте поштову скриньку, яка була вказана при бронюванні. Туди має прийти писмо з маршрутною квитанцією. У ньому ж повинні бути вказані контакти Вашого агентства. Зазвичай лист приходить в день бронювання, і якщо листи довгий час немає, то варто перевірити папку зі спамом. Іноді лист помилково поміщається туди.

У випадку, якщо при бронюванні на сайті партнера Ви вказали невірну або непрацюючу електронну пошту, то радимо ознайомитися зі списком агентств нижче. Знайдіть за назвою агента, у якого Ви бронювали квиток і здзвонитеся. Назвіть ім'я, прізвище, напрямок і дату маршруту. Оператор знайде вашу бронь (якщо вона пройшла) і відправить маршрутну квитанцію на новий електрооний адресу, яку Ви йому скажете. Або ж взагалі можна відмовитися або поміняти переліт.

Нагадуємо. З питань повернення та перебронювання авіаквитків звертайтеся в ваше агентство.

Джерело: http://info.saletrip.ru/return-e-ticket