Як повернути авіаквиток аерофлот

Як повернути авіаквиток аерофлот

Те, що було давно не втратило сенс зараз. Радимо Вам скористатися даним порталом, де без зусиль знайдете авіаквитки без комісій на регулярні авіарейси на будь-який доступний переліт. Свідомі любителі польотів вже скуштували раніше всю вигоду придбання авіаквитків безпосередньо через телефон. Поряд з збереженням часу — значна заощадження бюджету, які в даний період непотрібними не назвеш. Ви, безумовно зараз помітили з обігу зникли вінілові програвачі VHS відеокамери, Полароїд ,. Пішли на смітник, збирають павутину на підлозі в сараї. Приблизно це ж ми спостерігаємо і в світі авіа квитків. І, може бути традиційна авіакаса не скоро закінчить існування, але будемо спостерігати. Суспільство змінюється.

плакали денюшкі, треба було дивитися на місцевий час.

Antre_KOT Оракул (56475) 2 роки тому

на літак завжди вказується місцевий час. це треба знати. да вам і без суду повернуть. тільки відсотків 10-15, не більше. а судитися з ними марно. там серйозні юристи, вам дорожче стане.

Andrey Штучний Інтелект (134371) 2 роки тому

Квиток брали за 4 місяці, напевно, по дешевому тарифу, всі повернення, переноси по ньому мінімальні.

Ви могли думати, що час на квитку сінгапурське — Аерофлот то тут при чому. У квитку (навіть у роздруківці електронного) не вказано, що час МОСКОВСЬКЕ — з чого ви це взяли. Це загальносвітова практика, Аерофлот літає по всьому світу — з чого б це йому при вильоті наприклад з того ж Сінгапуру вказувати московський час.

Компанія — одна з кращих в Росії, про час вильоту і час могли з 16 квітня 10 раз уточнити, чи при купівлі квитків.

До речі, на залізничних квитках пишуть ЧАС відправлення і прибуття — МОСКОВСЬКЕ, на авіаквитках — ні.

Джерело: А судитися — ну судіться на здоров'я.

Гвинтівка Мосіна Мудрець (15842) 2 роки тому

суд нічого не поверне.

в авіаквитках час завжди місцеве

не думаю, що на інтернет-сайті, де ви це бронювали, не вказана така особливість. це практика. треба уважно читати пользовтельскіе угоди. а не тикати пальчиком сраху на «окей»

якщо квитки брали в агентстве- легше струсити гроші з агентства. смтреті документи (накладну вони вам на квитки давали або як. там якщо є відмітка, що клієнт з правилами перевізника ознайомлений — марно. якщо ні — можна в суді в дурку сиграть- мовляв. Не знав а нас не попередили.

але в цілому заняття марне. до речі такі ж «придурки» все авіакомпанії. всі вказують місцево час.

їм же не пахне, що ви квиток берете транзитом

Ольга Ільїна Майстер (1809) 2 роки тому

Вина в ситуації, що склалася тільки ваша. Пишіть в представництво Аерофлоту! І дарма ви на них наговорюєте, це гідний авіаперевізник!

Джерело: http://otvet.mail.ru/question/78197437

*****

Як повернути авіаквиток аерофлот

Факт №1. Квитки по тарифам # 171; Промо # 187; і # 171; Бюджет # 187; стали безповоротними.

Часто літаючим пасажирам Аерофлоту доведеться більш зважено підходити до планування своїх поїздок! Відповідно до поправок до Повітряного кодексу РФ. з 21 червня 2014 Аерофлот вніс зміни в правила застосування тарифів груп. У системи бронювання зміни вже внесені і відображаються так, як показано нижче:

Квиток є безповоротним!

У разі добровільної відмови пасажира від польоту (здавання квитка) або неявки на рейс відшкодування витрат не передбачено!

Факт №2. Доступних бюджетних та промо-квитків стане більше.

Тобто вже не вийде спочатку купити дешевий квиток на розпродажі, а потім прийняти рішення не летіти і повернути квиток. Раніше, квитки за тарифами # 171; Промо # 187; або # 171; Бюджет # 187; можна було здати зі збором (або навіть без нього). З введенням в дію нових поправок, здати ці квитки і отримати повне повернення буде неможливо. А значить тих, хто купує квитки взапас стане значно менше, а доступних і безповоротних квитків у продажу стане більше.

Факт №3. У неповоротних квитків можна повернути аеропортові та інші збори.

Мабуть, саме з цієї причини раніше у своїх правилах Аерофлот писав # 171; повернення квитка # 187 ;, а тепер вказує # 171; повернення провізної плати # 187 ;. Нижче докладно представлені зміни по кожній групі тарифів, які набули чинності з 21 червня 2014 (вкладки клікабельні).

Клас бронювання: R

gt; gt;  ПОВЕРНЕННЯ  провізної плати  НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ  незалежно від того, коли здається квиток (до або після закінчення часу реєстрації на рейс, зазначений у квитку).

Клас бронювання: Q, T, E, N

gt; gt;   ПОВЕРНЕННЯ  провізної плати  НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ  незалежно від того, коли здається квиток (до або після закінчення часу реєстрації на рейс).

Клас бронювання: M, U, K, H, L

gt; gt;   ПОВЕРНЕННЯ  провізної плати до закінчення часу реєстрації на рейс  ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ  з утриманням плати:

  • 50 EUR / 50 USD  при міжнародних перевезеннях по середньо і близькомагістральних мережі маршрутів, крім перевезень від Японії;
  • 100 EUR / 100 USD  при міжнародних перевезеннях по далекомагістральних мережі маршрутів, а також при перевезеннях між пунктами РФ в Азії та пунктами Південно-Східної Азії, США (виключаючи перевезення через європейську частину РФ), крім перевезень від Японії;
  • 1500 руб.  при перевезеннях по європейській частині РФ (зона А);
  • 2500 руб.  при перевезеннях між пунктами європейської частини РФ (зона А) і іншими пунктами РФ (зона В), а також між пунктами зони В;
  • 15000 JPY  при перевезеннях по всій мережі маршрутів від Японії.

gt; gt;   ПОВЕРНЕННЯ   провізної плати  НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ  після закінчення реєстрації на рейс.

gt; gt;   ПОВЕРНЕННЯ   провізної плати  ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ  незалежно від того, коли здається квиток (до або після закінчення часу реєстрації на рейс).

Джерело: http://samtrip.ru/%D0%B0%D1%8D%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%BB%D0%BE%D1%82-%D0%BD%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%B2%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BD%D1%8B%D0%B5-%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8B/

*****

Як повернути авіаквиток аерофлот

Авіакомпанія "Аерофлот" прийняла рішення перевести тарифи груп "Бюджет" і "Промо" в категорію неповоротних з 21 червня. Таким чином, квитки практично по всіх невисоким тарифам компанії здати буде не можна.

Ті клієнти, хто купить квитки "Аерофлоту" (І його дочірніх компаній "Донавіа", "Росія", "Аврора") Груп "Бюджет" і "Промо" з 21 червня, зможе розраховувати у разі відмови від поїздки лише на невикористані аеропортові та державні збори, розмір яких для внутрішньоросійських рейсів нікчемний, а для міжнародних рідко перевищує півтори тисячі рублів. При цьому "Аерофлот" знизив рівень мінімального тарифу на окремих маршрутах, зменшення знаходиться в межах тисячі рублів. Слід також очікувати, що безповоротними стануть всі або майже всі квитки так званої бюджетної авіакомпанії "Добролет".

Як повернути авіаквиток аерофлот

Нагадаємо, що "Сибір" (S7 Airlines) зробить безповоротними свої промо-тарифи з 24 червня, проте у неї вони є влітку далеко не на всіх маршрутах. Ймовірно, що аналогічні кроки зроблять і інші російські авіакомпанії. Це стало можливим зважаючи вступу 21 червня в силу відповідних поправок в законодавство.

Джерело: http://www.indostan.ru/novosti/109_12312_0.html

*****

Як повернути авіаквиток аерофлот

Авіаперевізники «Аерофлот» і «Трансаеро» вводять неповоротні тарифи. Здати такі квитки і отримати назад витрачені кошти вже не можна. Нововведення, пролобійоване російськими авіакомпаніями і покликане здешевити дорогі квитки, на ділі тільки ущемило права споживачів, кажуть експерти.

У Росії 21 червня вступили в силу поправки до Повітряного кодексу, що дозволяють авіакомпаніям продавати квитки на борт по зворотні та незворотні тарифом. Поворотний тариф на увазі можливість пасажира повернути авіаквиток в разі зміни планів і повернути витрачені гроші з утриманням комісії. Безповоротний таку можливість виключає.

Хворим гроші повернуть

Вартість неповоротних квитків буде повертатися при відмові від перевезення з ініціативи авіакомпанії (якщо стан здоров'я пасажира вимагає особливих умов перевезення). Також гроші повернуть у разі від відмови від польоту у зв'язку з погіршенням здоров'я (хворобою) або смертю члена сім'ї. Плата також повертається, якщо пасажир відмовляється від перельоту в зв'язку з затримкою рейсу або іншими діями перевізника, що тягнуть за собою невиконання або неналежне виконання зобов'язань.

Російські авіаперевізники вже поспішили скористатися новим правом. Так, «Аерофлот» ввів неповоротні тарифи вже з 21 червня, «Трансаеро» – з 1 липня. Як повідомили «Приморської газеті» в Транспортної клірингової палаті (ТКП), з 21 червня в компанії «Аерофлот» тарифи групи «Бюджет» (Класів бронювання Q, T, E, N) і «Промо» (R-кл.) Переводяться в категорію неповоротних. Для тарифів групи «Оптимум» (M, U, K, H, L-кл.) Економічного класу встановлюється один штраф у фіксованому розмірі (залежно від напрямку) за проведення операцій повернення.

В «Трансаеро» з 1 липня безповоротними стають квитки типу PROMO незалежно від класу обслуговування, мінімальні тарифи «Туристичного» класу обслуговування (клас бронювання W, I), мінімальні тарифи класу «Дисконт» W, I, T, X – кл.).

Нагадаємо, депутати-ініціатори законопроекту про неповоротних квитках запевняли, що вартість таких перевезень обійдеться споживачеві мінімум на 25% дешевше звичайних. Експерти пояснювали, що це відбудеться за рахунок того, що компанії перестануть закладати вартість ризиків у авіаквиток.

– У перевізника з'явиться впевненість, що рейс буде заповнений пасажирами, які не зможуть здати свої квитки і зажадати свої гроші назад, – заявив раніше «Приморської газеті» керівник аналітичного відділу агентства «Авіапорти» Олег Пантелєєв.

Директор департаменту громадських зв'язків авіакомпанії «Аерофлот» Андрій Согрін прикидав, що неповоротні тарифи допоможуть зробити авіаквитки на 15-20% дешевше звичайних.

Тим не менш, звертали увагу юристи, немає ніяких нормативних зобов'язань, які змушували б авіакомпанії встановлювати ціни нижче або робити безповоротними певний відсоток квитків. Як з'ясувалося, за два місяці, які минули з моменту підписання закону, такого роду нормативів і не з'явилося.

На початку квітня ФАС видала попередження авіакомпаніям, що займає домінуюче становище, з вимогою удосконалити систему продажу авіаквитків до 15 травня. Йшлося про вимогу знижувати ціни на авіаквитки в міру наближення дати вильоту в разі недозавантаження рейсу.

– Тарифи повинні не тільки підвищуватися, але й знижуватися в міру наближення до дати вильоту, з урахуванням динаміки зміни споживчого попиту і обсягу реалізованих авіаквитків, – пояснювали свою позицію у відомстві.

Компанія «Аерофлот» з попередженням не погодилася. Як повідомляли «Відомості», На початку червня компанія подала позов до Арбітражного суду Москви про визнання незаконною постанови антимонопольної служби.

– Якщо пасажир буде знати, що в останній день розпродаж, то купувати квитки заздалегідь він не буде, – заявив глава «Аерофлоту» Віталій Савельєв в інтерв'ю «Коммерсанту».

За словами керівника, в 2010 році був проведений експеримент. Компанія вирішила розпродати місця в бізнес-класі.

«Уже через місяць мої колеги, касири та багато комерсантів відмовляли пасажирів купувати, попереджаючи про розпродаж. У підсумку наш рейс недозагружался», – цитує главу «Аерофлоту» «Комерсант».

Коли президент сказав, що перевезення мають бути дешевими, чомусь все звели це до дешевизни квитків, додав Віталій Савельєв. На його думку, «мова йде не тільки про квиток».

– З чого раптом ми повинні знижувати ціну? Найдешевший літак в «Аерофлоті», За винятком SSJ 100 (Sukhoi Superjet), коштує $ 40-150 млн. Можна взяти машину 10-15-річної давності, вартість якої буде $ 10-15 млн. У «Аерофлоту» наймолодший парк Європи, – пояснив свою позицію директор.

Неповоротні тарифи на авіаквитки – безумовне порушення прав споживача, упевнений представник центру захисту прав споживачів в Приморському краї Роман Шолохов.

– Поїздки зриваються досить часто з різних причин. Права споживача в будь-якому випадку повинні бути захищені, – заявив співрозмовник. – Можна передбачити величезну кількість скарг від росіян, які будуть втрачати вагомі для багатьох гроші.

На думку Романа Шолохова, не виключено, що поправки до Повітряному кодексу будуть скасовані.

Вартість квитка за маршрутом Владивосток – Москва (туди-назад) на 14 – 21 липня:

Джерело: http://primgazeta.ru/news/to-return-the-money-for-the-most-affordable-airline-tickets-no-longer-work