Як роздрукувати електронний авіаквиток

Багато користувачів перш вже дізналися вигоду бронювання авіаквитків через всесвітню мережу. Разом із збереженням часу — велика економія бюджету, а вони в цей час однозначно не виявляться не потрібними. У цьому світі постійно протікають реформи. Пропонуємо звернути увагу на ресурс, на якому без складнощів знайдете квитки на літак без комісій на популярні авіарейси на вказаний переліт. Те, чим користувалися раніше, зараз залишилося в пам'яті. Ви, точно тепер визначили з обігу пішли VHS відеокамери, бобінні магнітофони фотозбільшувачі ,. Перекочували на смітник або припадають пилом на полицях в коморі. Таку ж картину ми бачимо і авіаквитків. Напевно фізична авіакаса не скоро припинить існування, але побачимо.

Бланк електронного авіаквитка

Київ, пр. Перемоги 43, оф.2

Київ, вул. Антоновича 59, «МОРЕ»

Електронні квитки ( e ticket ) є електронними документами, що засвідчують договір повітряних перевезень між пасажирами та авіакомпаніями. За своєю суттю вони являють собою електронну форму звичайних паперових квитків.

Електронний квиток володіє масою незаперечних переваг:

    Економія часу при придбанні, особливо при покупці з використанням інтернету. Збереження електронних квитків в базах даних авіакомпаній, що виключає ймовірність втрат, крадіжки і захищає від неприємностей, які можуть бути викликані звичайним забування паперового квитка будинку. Можливість для придбання квитка іншим особам, які знаходяться в іншому місті або по іншим причинам не можуть придбати квиток самостійно. У такому випадку від них буде потрібно тільки з'явитися на реєстрацію.

Під час оформлення перельоту з використанням e ticket бажано на час вояжу мати з собою роздрукований електронний квиток. однак, це зовсім не обов'язкова умова. Він може знадобитися для пред'явлення службам авіабезпеки, при вході в аеропорт, під час здійснення паспортного контролю або митного огляду, як доказ наявності зворотного квитка.

При проходженні реєстрації в аеропорту при собі пасажирам необхідно мати паспорти дорослих і свідоцтва про народження всіх наступних з ними дітей. Електронний квиток може бути використаний для авіаперельоту виключно тієї особи, яка позначено в ньому.

Залежно від сплаченого тарифу пасажирам забезпечується обслуговування економ або бізнес / преміум класу. Норми надання послуг та їх повний перелік встановлюється авіакомпанією.

Для пасажирів бізнес класу пропонується підвищений рівень обслуговування і комфорту. Завдяки збільшеному простору між кріслами пасажири можуть зручно розміститися на час перельоту. Вишукане меню, що включає в себе висококласні вина, здатне зробити приємним і легким навіть тривалий переліт.

Пасажирам салону першого класу пропонується ще більш високий рівень сервісу, меню теж набагато різноманітніше. Крім цього, у пасажирів є можливість для проведення часу перед вильотом в першокласному залі очікування в аеропорту, де їм будуть запропоновані безкоштовні безалкогольні та алкогольні напої, а також легкі закуски. Пасажирам першого класу зазвичай вручаються фірмові подарунки від авіакомпаній.

Пасажирам вищевказаних категорій пропонуються інші додаткові зручності:

· Для реєстрації виділяється окрема стійка.

· Посадка пасажирів та їх вихід здійснюється в першу чергу.

· На борту літака для їх обслуговування виділяється більше персоналу, ніж в інших класах.

Пасажири, які купили електронний квиток в економ – класі за спеціальним або повним тарифом, під час польоту зазвичай забезпечуються харчуванням, вином, соками та безалкогольними напоями, перелік яких залежить від тривалості, часу і маршруту авіаперельоту.

Індивідуальні дані про пасажирів

Пасажир в обов'язковому порядку повинен надати авіакомпанії всі особисті дані, які необхідні для бронювання авіаквитка, можливого розшуку багажу, отримання додаткового переліку послуг, оформлення та отримання компенсації, полегшення процесу імміграції та забезпечення вимог, що стосуються в'їзду в конкретну країну. Крім цього, пасажир надає перевізнику уполномочия по збереженню своїх особистих даних з можливою передачею їх при виникненні необхідності своїм агентам і службовцям, іншим перевізникам або постачальникам додаткових послуг, держорганам, незалежно від країни, в якій вони знаходяться.

Авіакомпанія має право вимагати від пасажирів пред'явити документи (паспорт або замінюючий його документ, візу, медичні довідки, документи на перевезення дітей, адреса постійного чи тимчасового місця проживання протягом перебування у місці призначення та інші) відповідно до вимог уповноважених на це органів країни відправлення, транзиту або призначення.

При відмові пасажира надати в повному обсязі всю інформацію, необхідну для бронювання, авіакомпанія може відмовити в здійсненні бронювання квитка.

Всі можливі зміни щодо вашого перельоту можуть відбуватися виключно у відповідності з тими умовами, які зазначені в правилах тарифу, з якими кожен пасажир може ознайомитися при бронюванні квитка на сайті авіакомпанії.

Джерело: http://www.fly.kiev.ua/e-ticket-delta-travel.html

*****

Як роздрукувати електронний авіаквиток

Здрастуйте, дорогі мої читачі! Сьогодні хочу продовжити тему покупки авіаквитків через інтернет. Багато хто, отримавши електронний квиток на літак, бувають дуже сильно здивовані його видом — це самий звичайний аркуш формату А4 з інформацією про майбутній перельоті. У деяких навіть виникають сумніви, чи є цей листок справжнім авіаквитком. Поспішаю вас заспокоїти — електронний авіаквиток — це офіційний документ, що підтверджує покупку вами квитка на літак і також підтверджує договір, укладений між авіакомпанією та пасажиром.

Для пошуку найдешевших авіаквитків я рекомендую користуватися пошуковиком AviaSales. Про це я вже писала в статтях «Як купити дешеві авіаквитки онлайн »І«Як знайти найдешевші авіаквитки », А також на сторінці«Дешеві авіаквитки ».

Що таке електронний авіаквиток і яка інформація в ньому міститься?

Електронний квиток на літак (e-ticket) — це маршрут-квитанція, яка містить детальну інформацію про переліт, яку ви отримаєте електронною поштою відразу після оплати. В електронному авіаквитку міститься вся інформація про маршрут, час і дати вильоту, номер квитка і номер бронювання.

Обов'язково врахуйте, що час вильоту вказано за місцевим часом, де розташований аеропорт вильоту. Також зверніть увагу на номер бронювання. Він необхідний на випадок, якщо у вас виникнуть питання до авіаперевізника або авіаагенству, де ви купили квиток.

Переваги електронного авіаквитка.

По-перше, нікуди не треба за ним їхати і стояти в чергах в касах. Весь процес бронювання займає не більше 10 хвилин прямо з дому, зі свого комп'ютера. При цьому ви самі спокійно можете вибрати зручний для вас варіант перельоту, як по даті, так і за ціною.

По-друге, електронний авіаквиток неможливо втратити. Вся інформація надійно зберігається в базі даних авіаперевізника, і навіть якщо ви втратите роздрукований маршрут-квитанцію, то при необхідності зможете роздрукувати його знову.

По-третє, електронний квиток на літак неможливо підробити, так як при реєстрації необхідно пред'явити паспорт та ідентифікація пасажира буде проводитися по імені, прізвища та дати народження, зазначених у паспорті.

І, по-четверте, як правило, електронний авіаквиток дешевше його паперового аналога. Так що, купуючи авіаквитки через інтернет, ви економите не тільки час, але й гроші.

Як і коли ви отримаєте свій електронний авіаквиток?

Маршрут-квитанцію, він же електронний квиток на літак, ви отримаєте на свою адресу електронної пошти, вказану при бронюванні, відразу після перерахування грошей на рахунок продавця. Тому дуже важливо вказати правильний діючу адресу електронної пошти. Терміни у різних авіакомпаній і авіаагенств бувають різні, від 10 хвилин до 24 годин, якщо перевірка оформлених авіаквитків проводиться вручну. Ці терміни вказані на сайті бронювання при купівлі квитка.

Що робити, якщо гроші списані, а квитка і через 24 години ні?

В першу чергу перевірте папку «Спам» у вашому електронній поштовій скриньці. Якщо і там квитка немає, то телефонуйте на гарячу лінію або в клієнтську службу авіакомпанії або авіаагенства, де ви купували квиток. Щоб з цим не виникло проблем, перед бронюванням авіаквитків обов'язково запишіть собі контакти авіакомпанії, які обов'язково повинні бути на сайті і відразу уточніть, якою мовою з ними можна спілкуватися. Але, як правило, такі проблеми виникають вкрай рідко, і електронні авіаквитки приходять вчасно.

Як користуватися електронним квитком?

Цей самий маршрут-квитанцію (він же електронний авіаквиток) досить роздрукувати на звичайному принтері на простому папері. Останнім часом навіть це необов'язково. Для реєстрації на рейс достатньо пред'явити паспорт і співробітники аеропорту по вашій прізвища, імені та датою народження знайдуть у базі даних ваш квиток. Але про всяк випадок запишіть собі куди-небудь номер бронювання та номер квитка.

І все ж краще роздрукувати свій авіаквиток. Маючи на руках квиток на літак, вам буде спокійніше і вся інформація про переліт буде під рукою.

Крім того, у багатьох країнах авіаквиток треба пред'являти при проходженні паспортного контролю.

У багатьох аеропортах ви можете самі зареєструватися на рейс в спеціальних автоматах саморегистрации, так що навіть тут не доведеться стояти в черзі.

Є ще одна особливість. Уважно читайте умови купівлі авіаквитків перед бронюванням! У багатьох авіакомпаніях, як правило, східних і азіатських, оплачувати авіаквиток можна тільки своєї власної банківською картою. При реєстрації на рейс крім паспорта вимагають пред'явити і ту саму банківську карту, якою ви оплачували квиток, і вона повинна ВАША!

Що робити, якщо ви летите в службове відрядження?

У цьому випадку в бухгалтерію ви повинні надати роздрукований маршрут-квитанцію (він же електронний авіаквиток), фіскальний чек і посадковий талон (обов'язково оригінал). Цього має бути достатньо для звіту про витрати на переліт.

Електронні авіаквитки, також як і звичайні паперові квитки, підлягають обміну та поверненню. Але про це читайте у статті «Повернення електронних авіаквитків ».

Джерело: http://lady-uspech.ru/sovetyi-puteshestvennikam/elektronnyiy-aviabilet