Який час зазначається в авіаквитках

Авіа квитки на цьому ресурсі однозначно будуть доступнішими ніж у звичайній касі аеровокзалу. Поява реалізації авіаквитків онлайн дозволило компаніям відрегулювати ціни на авіаквитки. Сьогодні авіаквитки більш привабливі, ніж в колишні часи. Купуючи авіа квитки на даному інтернет сайті, ви завжди проаналізуєте більшу безліч варіантів авіаперельоту. Із за чого авіа квитки на даному ресурсі купувати економічніше ніж у касі. Вкажемо плюси: альтернатива, швидкість, вартість. Шукати авіа квитки в мережі — — заощадити дорогоцінний час.

Який час зазначається в авіаквитках

Про те, як підібрати авіаквитки на певну дату, можна дізнатися в розділі Пошук рейсів і вибір авіаквитків. Підбирати авіаквитки пасажирам необхідно самостійно.

Так. Ви можете подивитися розкладу, порівняти ціни та вибрати авіаквиток як на внутрішні, так і на міжнародні рейси.

Авіадискаунтери (від англ. Discount — «знижка»), вони ж лоукостер (low cost — «низька вартість») — це авіакомпанії, бізнес-модель яких побудована на мінімізації витрат. Купуючи квиток в такій компанії, ви оплачуєте тільки переліт. Будь-які додаткові послуги — харчування на борту, резервування конкретних місць, страховки, гаряче харчування у разі затримки рейсу, а також бланк паперового квитка — ви зможете придбати тільки за додаткові гроші.

Послуги авіадискаунтерів часто виявляються привабливими для пасажирів без багажу і тих, хто готовий відмовитися від харчування на борту.

Детальніше про компанії-авіадискаунтерів можна дізнатися на сторінці Як літати дешевше.

На авіаквитках завжди вказується місцевий час, тобто час часового поясу аеропорту.

Так. Щоб уточнити авіакомпанію і аеропорт, використовуйте фільтри у верхній частині сторінки. Там же можна уточнити, у кого з партнерів Яндекса ви хотіли б купити квитки, в який час доби хотіли б вилетіти, чи потрібно показувати вам рейси з пересадками чи вас цікавлять тільки прямі перельоти.

Джерело: http://help.yandex.ua/avia/faq/search-and-choose.xml

*****

Який час зазначається в авіаквитках

1. Що таке збори аеропортів і як вони співвідносяться з вартістю авіаквитка?

Це певні види зборів, що стягуються з пасажира при купівлі авіаквитка, розмір яких встановлюється аеропортами, місцевою владою або урядами країн. Для кожного податку (збору) передбачено конкретне цільове використання — розширення і розвиток аеропорту, будівництво нових терміналів, злітних смуг, зниження шумового забруднення прилеглих до аеропорту районів і т.д.

4. Який час вильоту зазначено в авіаквитку?

Завжди місцевий час пункту вильоту за маршрутом. Час прибуття рейсу в пункт призначення в авіаквитку не вказується.

5. Як змінити дату вильоту в авіаквитку?

Для початку необхідно дізнатися у агента при купівлі авіаквитка, дозволяється взагалі зміна дати вильоту по даному тарифу. Якщо це дозволяється правилами безкоштовно, Ви можете звернутися в агентство, де був придбаний авіаквиток, або в представництво авіакомпанії, і Вам зроблять наклейку на авіаквитку (STICKER) із зазначенням нової дати вильоту та номера рейсу. Якщо правилами тарифу передбачено штраф за зміну дати, то крім наклейки виписується ордер на штраф, копія якого прикріплюється до авіаквитком.

6. Що таке "правило неділі", Або від чого залежить вартість авіаквитка?

Загальний принцип пасажирських авіаперевезень: чим більше термін дії авіаквитка і ширше можливості щодо змін маршруту, дат перельотів, поверненню, тим він дорожчий. "Правило неділі" — Одна з основних умов спеціальних, дешевих тарифів — пасажир обов'язково повинен провести в країні перебування вихідні дні, а точніше — ніч з суботи на неділю, щоб авіаквиток був дешевше.

7. У озврат авіаквитка: г де і коли можна здати авіаквиток і що для цього потрібно?

При покупці авіаквитка необхідно уточнити у агента, чи підлягає поверненню квиток по даному тарифу. Якщо так, то діють будь-які штрафні санкції, і за який термін до вильоту. Н а повне повернення можна розраховувати тільки за тарифами першого, бізнес, повного річного та екскурсійного тарифу економічного класу. Слід мати на увазі, що по більшості пільгових тарифів повернення не проводиться взагалі. Повернення авіаквитка можна зробити тільки в агентстві, де він був куплений. Для оформлення повернення необхідно мати сам авіаквиток, квитанцію про оплату і паспорт.

Вимушеним поверненням (повернення повної вартості навіть "неповернутих" квитка) вважається повернення у разі:

Відміни, перенесення, а також затримки рейсу перевізником.

Скасування посадки в пункті, зазначеному у квитку пасажира.

Не забезпечення перевізником стикування рейсів.

Заміна класу обслуговування або типу повітряного судна.

Смерті пасажира або членів сім'ї.

У разі вимушеного повернення Вам необхідно зробити відмітку в квитку про причини вимушеного повернення. Таку позначку робить представник авіакомпанії, і вона є підставою для повного повернення грошей. Без такої відмітки повернення буде зробити дуже важко.

8. Що робити, якщо літак запізнюється?

Якщо рейс спізнюється, а у Вас в пункті прибуття передбачена пересадка на стикувальний рейс далі за маршрутом, то варіантів може бути декілька: при незначній затримці рейсу Ви можете встигнути на стикувальний рейс. Слід звернутися до стюардес на борту. Бортпровідники зазвичай мають інформації про стикувальних рейсах (номер терміналу, номер посадкових воріт) і заощадять Ваш час при пересадці. Л учше, якщо В и летите з пересадкою рейсами однієї і тієї ж авіакомпанії — вона відповідає за Ваше прибуття в кінцевий пункт по маршруту. Якщо рейс затримався значно, на стикувальний рейс Ви спізнилися, після прибуття в аеропорт необхідно звернутися на стійку авіакомпанії — Вас відправлять найближчим стикувальним рейсом цієї ж авіакомпанії, або інший. Якщо рейс вечірній, і за розкладом в це день рейсів більше немає, то буде надано розміщення в готелі з подальшою відправкою на наступний день.

Якщо в пункті пересадки відбувається зміна авіакомпаній — це найскладніший випадок. Незважаючи на значну затримку рейсу, в пункті прибуття Вам слід звернутися на стійку першого перевізника по маршруту, щоб зробити відмітку в авіаквитку про затримку рейсу. Потім на стійці авіакомпанії, на рейс якої ви запізнилися, потрібно з'ясувати, чи є за розкладом більш пізні рейси, показавши відмітку на авіаквитку про затримку рейсу. При наявності місць авіакомпанія відправить Вас наступним рейсом. Якщо рейсів за розкладом в це день більше немає, потрібно дізнатися про можливість полетіти на наступний день. При цьому розміщення в готелі авіакомпанією зазвичай не надається.

9. Що робити, якщо загублений багаж?

На жаль, багаж втрачається на рейсах усіх авіакомпаній. Завжди зберігайте у квитку багажні бирки — це прискорить пошук у випадку втрати. Якщо в пункті прибуття Ви не отримали свій багаж зовсім, або він пошкоджений, зверніться на стійку пошуку багажу LOST AND FOUND для складання акта. Буває, що Ваш багаж відстав і прилетить наступним рейсом. Якщо багаж втрачено, авіакомпанія відшкодує збиток з розрахунку 20 доларів США за кожен кілограм. Тому краще ніколи не здавайте документи, кредитні картки, гроші і коштовності в багаж.

10. Чи потрібна віза при купівлі авіаквитка?

Громадяни України, які у подорож або відрядження в країни далекого зарубіжжя, можуть придбати авіаквиток тільки в напрямку "туди і назад". При покупці авіаквитка необхідно мати візу країни, в яку Ви збираєтеся виїхати на певний строк. Якщо Ви збираєтеся зробити подорож по прямому маршруту, без пересадок, — Вам необхідна тільки віза країни прямування. Якщо Ви збираєтеся зробити подорож. і Ваш маршрут включає посадку в третій країні, а стикувальний час між рейсами не більше 48 годин — Вам не потрібна віза третьої країни. У цьому випадку Ви не маєте права покидати транзитну зону. Якщо Ви подорожуєте і робите зупинку від 24 годин і більше по шляху проходження — Вам необхідно отримати візу третьої країни. Якщо Ви збираєтеся на навчання на період від 1 року і більше, Ви можете придбати авіаквиток в "одну сторону" при наявності відкритої візи на 1 рік і оригіналу запрошення навчального закладу з термінами навчання більше 1 року.

11. Чи можливо купити квиток в один бік?

Громадянин України має право летіти з квитком в одну сторону в таких випадках:

— за наявності візи "нареченої"

— при наявності річної робочої візи (іноді — візи на 9 або 6 місяців з правом продовження)

— при наявності документів, що підтверджують Ваше ПМЖ в країні призначення.

У всіх інших випадках Ви зобов'язані мати при собі зворотний квиток.

12. Використання електронних приладів під час польоту

На борту літака не дозволено користуватися радіоприймачами, мобільними телефонами, портативними телевізорами, іграшками з дистанційним управлінням, принтерами та програвачами CD. Це пов'язано з тим, що робота цих приладів створює перешкоди на радіочастотах літака і в навігаційних системах. Під час зльоту і посадки також заборонено користуватися портативними комп'ютерами, калькуляторами і електробритвами. Якщо при використанні цих предметів під час польоту, вони будуть створювати перешкоди, то стюардеса звернеться до Вас з проханням вимкнути їх.

13. Неявка на рейс NO-SHOW

Якщо пас c ажір з якихось причин не з'явився на рейс або запізнився на реєстрацію і його не пустили на посадку, то його бронировка автоматично анулюється по всьому шляху слідування.

14. Що робити якщо Вам відмовляють у посадці на рейс з причини "перепродажу"?

На жаль, іноді авіакомпанії допускають продаж більшої кількості квитків, ніж необхідну кількість місць в літаку. Умовно, це явище називається "перепродажем" і пов'язано з тим, що хтось з пасажирів може захворіти, відмовитися від польоту або просто спізнитися на реєстрацію.

Для того щоб приховати факт перепродажу, представник авіакомпанії під час реєстрації пасажирів, іноді використовують певні хитрощі для відмови в перевезенні "зайвим" пасажирам:

— причіпки до оформлення квитка,

— незрозумілі заяви, що Ваше бронювання чомусь не дійсно,

— причіпки до візових тонкощам, необгрунтовані вимоги до документів (ваучери, підтвердження від готелю, які на даному напрямку не є обов'язковими)

— більш рання реєстрація,

— надумані зволікання з багажем і т.п.

Все це вкрай неприємно, тому, головний рецепт боротьби з цією недугою — приходити на реєстрацію в перших рядах (не менше, ніж за дві години до вильоту). Ваша організованість і пунктуальність позбавить Вас від явища "перепродажу".

Якщо все — таки Ви з цим зіткнулися, то офіційно авіакомпанія повинна Вам запропонувати:

— Якщо на рейсі є вільні місця в більш дорогих класах обслуговування (бізнес і перший клас), то авіакомпанія зобов'язана посадити "зайвих" пасажирів у ці класи незалежно від типу тарифу, сплаченого останніми.

В першу чергу авіакомпанія повинна надати місця пасажирам, яким необхідно віддати перевагу:

* Діти без супроводу дорослих;

* Пасажири з обмеженнями по здоров'ю.

— Запропонувати залишитися (до наступного рейсу авіакомпанії) добровольцям за винагороду, яка, зазвичай залежить від дальності перевезення, в якій пасажиру відмовляють. Понад винагороди відшкодувати пасажирові всі витрати пов'язані з проживанням (готель, харчування, телефонні розмови і т.д.) до USD100 на добу.

— Якщо чекати до наступного рейсу авіакомпанії Ви не можете, і у Вас є для цього переконлива причина, авіакомпанія може відправити Вас в пункт призначення на рейсі іншого перевізника (попередньо переоформивши Ваш квиток на рейс іншого перевізника).

Якщо жоден із зазначених варіантів (з тієї чи іншої причини) Вам не був запропонований, попросіть представника авіакомпанії зробити відмітку в квитку про причину відмови в перевезенні.

Дії авіакомпанії можуть бути предметом судового розгляду, тому ЗАВЖДИ вимагайте письмового обґрунтування відмови в перевезенні!

У разі повернення квитка з причини "перепродажу" на рейсі, даний повернення є "вимушеним" і проводиться без будь яких утримань і штрафів.

15. Що робити у випадку втрати авіаквитка?

Якщо Ви втратили квиток до вильоту, то Вам необхідно звернутися в агентство, що виписало авіаквиток. Якщо ж Ви втратили квиток, перебуваючи в пункті призначення, то Ви повинні звернутися в представництво авіакомпанії, на рейси якої виписаний квиток.

У будь-якому випадку, компанія попросить Вас написати заяву, в якій Ви погоджуєтесь відшкодувати будь-які витрати авіакомпанії, у випадку якщо Вашим квитком скористаються треті особи. Слід мати на увазі, що деякі авіакомпанії за виписку дубліката беруть невеликий штраф. Новий квиток (дублікат) не підлягає поверненню і яким небудь змін, за якого би класу він не був виписаний.

1 6. Чи можна робити кілька однакових бронювань одночасно?

Часто пасажири, бажаючи додатково застрахуватися, бронюють собі місця по одним і тим же маршрутам в декількох агентствах одночасно. Але це не веде до позитивного результату, а навіть навпаки — це пряма дорога до втрати всіх місць. Справа в тому, що вся інформація з усіх агентств (де Ви зробили однакові броні) моментально потрапляє в єдиний, центральний комп'ютер авіакомпанії, де всі однакові бронировки (навіть з різних агентств) відразу видаляються, і Ви залишаєтеся взагалі без місць.

Як правило, такі пасажири (аматори подвійних бронювань) потрапляють в "чорні списки" авіакомпаній. Якщо Ви хочете отримати додаткові гарантії свого перельоту, то краще всього зробити додаткові бронировки за різними маршрутом. Наприклад: Ви забронювали собі місця з Києва до Женеви на Швейцарських авіалініях через Цюріх. Не робіть собі ще одне бронювання по тому ж маршруту. Зробіть собі бронювання на рейси Австрійських авіаліній через Відень або на рейси авіакомпанії Lufthansa через Франкфурт.

1 7. перепідтвердження зворотного вильоту.

Деякі авіакомпанії вимагають від своїх пасажирів переподтвержать свій зворотний виліт не пізніше, ніж за 72 години до вильоту. Інформацію про це Ви можете прочитати в своєму авіаквитку.

З чим це пов'язано? Не всі пасажири повідомляють авіакомпанії про свої змінилися плани подорожі. В результаті авіакомпанії не мають повної інформації про реальних вільних місцях на своїх рейсах. У разі більшого попиту на авіаперевезення авіакомпанія може анулювати заброньовані місця пасажирів, які не перепідтвердити свій зворотний виліт.

Тому, купуючи авіаквиток, поцікавтеся про необхідність перепідтвердження свого зворотного вильоту. Наприклад: Авіакомпанія "Аеросвіт" завжди вимагає перепідтвердження зворотного вильоту при подорожі до Ізраїлю.

18. Що робити з квитком, якщо скасували рейс?

Якщо Ви дізналися про скасування рейсу безпосередньо в аеропорту, то представник авіакомпанії-перевізника може запропонувати Вам альтернативу, як Ви можете летіти в сформованій ситуації. Якщо Вас це не влаштовує, то Вам слід зробити позначку в квитку про скасування рейсу і повернути його.

Якщо ви дізналися про скасування рейсу щонайменше за 1 день до вильоту, то Вам необхідно зв'язатися зі співробітником нашого агентства, щоб погодити можливі альтернативні варіанти. Якщо ці варіанти Вас не задовольняють або у Вас на той час змінилися плани, то Ви можете без втрат одержати суму за куплений квиток.

19. Чи можна відправити в подорож одного? Скільки коштує квиток?

Дитина, що подорожує один, є юним пасажиром. У кожної авіакомпанії є свої правила перевезення дітей без супроводу. Якщо на заброньованій ділянці дозволений провезення дітей без супроводу, то агент повинен внести інформацію в бронь, що дитина летить один. Також необхідна нотаріально завірена згода від обох батьків на перевезення. Потім в аеропорті складається акт у 3-х примірниках, де описується, хто проводжає дитину і хто зустрічає. 1-й примірник віддається проводжаючому, 2-й — працівникові авіакомпанії, 3-й — встречающему по прильоту. Звичайно квиток для несупроводжуваного дитини оформляється по повному дорослим тарифом.

20. Подорож з дітьми

Дитина до двох років має право на квиток з 90% -ою знижкою (без надання окремого місця і права безкоштовного провозу багажу). За бажанням пасажир може забронювати для нього окреме місце, але в цьому випадку квиток оформляється як для дитини до 12 років.

Один дорослий пасажир може провезти однієї дитини віком до двох років зі знижкою 90%. Для другого і наступних малюків до двох років авіаквитки оформлюються як на дітей до 12 років.

Дітей до двох років у польоті повинні супроводжувати дорослі.

Дитина до 12 років може скористатися, як правило, авіаквитком за 50% вартості нормального (повного) тарифу дорослого квитка. До спеціальними тарифами відсоток знижки регламентований особливими правилами. Квиток дає право на місце і безкоштовний провіз багажу відповідно до класу обслуговування.

Грудним дітям до 10 місяців і вагою до 10 кг на борту літака може бути надана спеціальна колиска, про що необхідно повідомити під час замовлення авіаквитків, але не пізніше ніж за 24 години до вильоту. Пасажирам з грудними дітьми надається можливість переповити дитину на борту авіалайнера. Не рекомендується перевезення новонароджених дітей до семиденного віку. Діти до 12 років можуть подорожувати самостійно. Турбота про них входить в обов'язки обслуговуючого персоналу. Для цього в аеропорту необхідно заповнити спеціальну заявку на перевезення несупроводжуваного дитини до 12 років і декларацію батьків дитини. Перевезення дітей без супроводу віком до 8 років оплачується за повним дорослим тарифом, у квитку ставиться позначка "за дитиною потрібно догляд" і тоді він потрапляє під невсипущий контроль стюардеси, яка передасть його з рук на руки зустрічаючим.

21. Перевезення вагітних жінок

Вагітним жінкам, у яких пологи передбачаються протягом найближчих чотирьох тижнів, необхідно представити письмову згоду лікаря на політ. Медичний огляд має бути оформлено не раніше, ніж за 7 днів до початку польоту.

22. Що таке лист очікування? Яка ймовірність підтвердження з листа очікування?

Як Ви, мабуть, здогадуєтеся, досить часто на рейсі хотіло б полетіти більше пасажирів, ніж може вмістити в себе літак. У цьому випадку кошти бронювання авіакомпанії дозволяють створити якусь "автоматичну чергу" на звільнене місце. При відмові пасажира від реального місця, воно "переходить" перший пасажиру стоїть "у черзі" — Т.зв. "підтвердження з листа очікування".

Поняття листа очікування тісно пов'язане з "квотуванням місць на рейсі". Бажання авіакомпанії продати якомога більше дорогих квитків комерційно цілком виправдано, що призводить до пропорційного розподілу місць на рейсі між різними тарифами (більше велика квота — більш дорогим, найменша — найдешевшим). Природно, що лист очікування для кожної квоти (тарифу) свій, тому досить часто буває, що місця по найбільш дешевим тарифам на листі очікування, хоча місць по більш дорогим тарифами достатньо.

Необхідно особливо відзначити, що найдешевші тарифи, зазвичай не дозволяють пасажирові брати участь у листі очікування. У цьому випадку, агентству (якщо воно дійсно хоче Вам допомогти) залишається періодично "дивитися" на потрібний рейс в надії, що місця по необхідному тарифом (в даній ціновій квотою) "відкриються" і агенту вдасться забронювати Вам місце.

Зазвичай, авіакомпанії не роблять секрету з того, скільки людина на листі очікування з того чи іншого класу бронювання, але в ряді випадків така інформація може бути "технічно" недоступна. У цьому випадку варто поцікавитися у агента — чи є місця по більш дорогим тарифами (у наступній за вартістю квотою місць). Якщо таких місць достатньо, то шанси на підтвердження великі, якщо на рейсі немає, приміром, навіть місць по бізнес класу, то лист очікування, швидше за все, виявиться просто безнадійним.

Джерело: http://www.fiestatour.com.ua/avia/vopros.html