Клас квитка на літак

Метапошук нашого ресурсу має: вік бронюють, віконце аеровокзалу прильоту, область для вибору календаря зворотного рейсу, кількість пасажирів, помітну кнопку запуску пошуку, клас обслуговування економ або преміум, віконце для вибору міста вибуття, віконце часу вибуття. Області обов'язкові для заповнення. Пошукова форма на цьому інтернет сайті дозволить гостям купити однозначно вигідні авіаквитки для необхідного подорожі. У випадку, якщо Ви відчуваєте труднощі в реєстрації квитків на літак пишіть нам через форму Контакти. Хоча, якщо Ви віддаєте перевагу зробити переліт, встановіть необхідну пташку в полі.

Класи авіаквитків

ТракторХіт Просвітлений (23540) 2 роки тому

САЛОН

Р — перший клас покращений. Такий зазвичай надається на літаках «Боїнг 777-200». До послуг пасажирів — супутникові телефони, індивідуальні телемонітори і спальні місця;

F — перший клас;

А — перший клас зі знижкою;

J — бізнес-клас покращений. Крісла в салоні більш просторі, ніж у звичайному бізнес-класі, меню — різноманітніше, надаються та розваги (наприклад, комп'ютерні ігри);

С — бізнес-клас;

D — бізнес-клас зі знижкою;

W — економічний клас покращений. Відстань між рядами трохи більше, ніж у звичайному економічному класі;

К, S — економічний клас з фіксованими тарифами.

В, Н, L, M, Q, Т, V, Y — економічний клас зі знижкою. Тут наведені всі можливі варіанти літер;

R — єдиний клас обслуговування Supersonic за фіксованими тарифами, який надається на надзвукових літаках Concorde авіакомпанії Air France і British Airways.

На рейсах малої дальності при «човниковому» обслуговуванні по економічному класу можливі наступні позначення:

Е — бронювання не проводиться, місце підтверджується при реєстрації;

U — бронювання не потрібно, місце гарантується.

ХАРЧУВАННЯ

Те, як вас будуть годувати, вказують літерами або малюнками:

В або чашка — сніданок;

L, D або схрещені вилка і ніж — гарячий обід або вечерю;

S або булочка, або ніж з виделкою — холодні закуски;

X — багаторазове харчування.

Джерело: http://otvet.mail.ru/question/78718541

*****

Клас квитка на літак

Літаки не тільки найзручніший, але і найбільш безпечний вид транспорту, якщо вірити даним статистики. Комфортабельність перельоту безпосередньо залежить від місця, яке належить зайняти пасажиру, і класу обслуговування, що зазначений у квитку.

Вибір місця і класу залежить не тільки від фінансових можливостей, але й від цілей поїздки, особистих переваг і навіть страхів і забобонів пасажира. Так, наприклад, якщо у вас є необхідність після тривалого перельоту постати перед партнерами при повному параді, слід вибрати бізнес-клас, де можливо привести свій одяг в порядок в спеціально відведеному для цього місці. Цей же клас пропонує і можливості вибору меню, що важливо для осіб, що сидять на лікувальних дієтах, які подорожують з маленькими дітьми, а також мають харчові переваги, пов'язані з релігією. Також для багатьох важливо, в якій частині літака розташовується місце: на початку і середині салону не так шумно, але пасажири хвостовій частині менше страждають при аваріях, що виникають під час посадки і зльоту.

Розрізняють 3 основних класу місць у літаках:

Кожен з них, крім цього має перелік додаткових послуг та обмежень, позначених буквою. Так, наприклад, клас Y в літаку — найдорожчий варіант економ-класу. Вартість його практично дорівнює ціні на квитки класу бізнес. Це пояснюється тим, що для пасажирів з квитками класу перельоту Y немає ніяких обмежень.

Так, пасажири економ-класу Y мають право:

  • змінювати дату і напрямок перельоту;
  • здати квиток;
  • забронювати квиток без негайної оплати.

Особливість класу місць в літаку Y полягає в тому, що сидіння розташовані в основному в середній і задній частині літака. Від місць більш високих класів їх відрізняє ширина сидінь — вона менше і, як правило, коливається від 43 до 46 см, а також ширина проходів між рядами. Тим не менш, кожне сидіння обладнане підлокітниками, системою, яка дозволяє його відкидати, столиком попереду. Інші послуги для пасажирів класу Y, залежать від того, на літак якої компанії квиток куплений. Як правило, для рейсів даного прямування забезпечується гаряче харчування з можливістю вибору меню, а також спеціальні гігієнічні набори. Під час коротких рейсів на борту передбачається подача гарячих і прохолодних напоїв. Слід підкреслити лише той нюанс, що пасажири економ класу обслуговуються в останню чергу, після тих, хто зайняв місця в зонах більш високого класу.

Джерело: http://womanadvice.ru/klass-y-v-samolete

*****

Клас квитка на літак

Київ, пр. Перемоги 43, оф.2

Київ, вул. Антоновича 59, «МОРЕ»

Ще в часи, коли люди для свого переміщення використовували виключно диліжанси і парусні кораблі, існував чіткий поділ на клас, засноване на придбаних ними квитках. Надалі такий поділ продовжилося і в епоху переважання поїздів і пароплавів. Поява класів в авіаперельотах пов'язане з використанням цивільних літаків великої місткості. Прототип сучасного бізнес-класу вперше з'явився завдяки німецькому авіаперевізнику Deutsche Luft Reederei. У 20-ті роки минулого століття ця компанія раніше за інших додумалася продавати квитки на більш зручні місця з деякою націнкою. Пізніше зручні крісла доповнилися і більш уважним сервісом.

В даний час особливості, якими бізнес-клас відрізняється від економ-класу, зводяться до наступних: ціна авіаквитка . реєстрація, зали очікування, крісла, харчування та напої. Крім них існують і додаткові бонуси, до числа яких належить можливість для пасажирів бізнес-класу отримувати багаж раніше за інших. Але, на жаль, в наших аеропортах цей бонус присутня не завжди. Якщо говорити про основні компоненти, які характеризують бізнес-клас, то їх якість і рівень виконання залежать від аеропорту прибуття (відправлення), моделі літака, на якому відбувається рейс, а також компанії-авіаперевізника.

Якщо не надавати особливого значення вартості авіаквитка. то відмінності починають проявлятися вже біля стійки реєстрації. Великі авіакомпанії мають свої власні стійки, дізнатися їх, прикрашені логотипами, можна здалеку. Персонал, який обслуговує пасажирів, одягнений в уніформу корпоративних кольорів. У більшості випадків в аеропортах є кілька стійок, у яких обслуговуються пасажири бізнес-класу.

Є серед авіакомпаній такі, які економлять буквально на всьому. Тому в аеропорту у них немає фірмових стійок. Пасажирам, які летять рейсом такий авіакомпанії, пропонується не так багато зручностей навіть у тому випадку, якщо вони купили квиток в бізнес-клас. Наприклад, купуючи квиток в авіакомпанії Montenegro Airlines, потрібно пробиратися через натовп пасажирів економ-класу, які обслуговуються за тією ж стійкою, що і ті, хто летить бізнес-класом. Схожі ситуації із завидною постійністю можна спостерігати і на рейсах «Аерофлоту». Це підтверджує те, що, купивши дорогий квиток, не завжди є впевненість в тому, що перед іншими пасажирами у вас є великі привілеї і права.

Срібний зал очікування, яким аеропорт Домодєдово виділявся на тлі інших, існував лише до травня поточного року. Його використовували переважно для перенаправлення пасажирів бізнес-класу авіакомпаній зразок «Таджик Ейр». Золотий зал пропонувався для пасажирів більш відомих авіакомпаній, наприклад, Emirates. Це показувало, що між пасажирами бізнес-класу існує поділ. Відмінності між золотим і срібним залом полягало в асортименті напоїв і закусок, зручністю кімнати для любителів викурити сигарету. Сьогодні такого типу дискримінація відсутня, тим не менш, у великих аеропортах присутні кілька бізнес-класів, в яких свою прописку мають кілька авіакомпаній. Потрапите ви в золотий або срібний зал, залежатиме від авіакомпанії і її фінансових можливостей, а також від того, чи вдасться їй домовитися з аеропортом.

Скромні бізнес-класи для пасажирів, що вилітають з Києва, пропонують європейські авіакомпанії. Це пояснюється тим, що політ до Європи займає небагато часу, тому тут можна заощадити, подавши простий обід без вишукувань, а на борту встановити не величезні крісла, а звичайні. Виходить так, що європейські авіаперевізники не хочуть докладати зусиль для більшого комфорту пасажирів, які за квитки заплатили досить серйозні суми. Приміром, на московських рейсах авіакомпанії British Airways бізнес-клас легко порівняти з бізнес-класом його конкурента bmi, але в той же час поступається економ-класу «Сінгапурських авіаліній» або японської JAL.

Подібна ситуація помітна і відносно більшої частини європейських авіакомпаній, які здійснюють регулярні рейси в Росію. Азіатські перевізники, дубайці, а також деякі з американських перевізників – це ті, хто дійсно розуміє, що таке справжній комфорт при перельоті. Якщо ви летите їх рейсом, то вам забезпечені зручні крісла, індивідуальні телевізори, пристойне меню, широкий асортимент напоїв, а найголовніше — уважний персонал, що для більшості азіатських авіакомпаній норма, а не виняток з правил. Варто тільки шкодувати про те, що не всі компанії, що пропонують високий рівень обслуговування, здійснюють рейси в Росію. З числа тих, які поки не представлені, можна відзначити корейську Asiana, гонконгівську Cathay Pacific, індійську Kingfisher, а також малайську Malaysia Airlines і японську ANA. Скориставшись послугами однієї з даних авіакомпаній, ви не розчаруєтеся.

Особливою любов'ю серед українських авіапасажирів користується компанія Emirates, Etihad airlines, Quatar, які найчастіше приходять на думку більшої частини мандрівників, коли їх просять назвати найкращу авіакомпанію, яка здійснює свої рейси в Україну. Об'єктивні заслуги цієї авіакомпанії доповнюються ще й спеціалізацією — південні, тобто курортні напрями.

У першу чергу необхідно відзначити, що Дубаї багатьма туристами сприймається як відмінний варіант для відпочинку або канікул. Якщо рейси в європейському напрямку заповнені переважним чином бізнесменами, менеджерами та іншими серйозними обличчями, то на дубайських рейсах публіка простіша, що летить відпочивати, а не працювати.

Крім того, маршрути, якими багато людей летять з Дубаї, розташовують до відпочинку. Переважно це Шрі-Ланка, Маврикій, Сейшели,

Мальдіви, Малайзія.

Ці ж причини визначають і склад пасажирів бізнес-класу, які вибирають Emirates. На європейських напрямках квитки в бізнес-клас купують переважно чиновники і топ-менеджери, за перельоти яких платить компанія або держава. У Emirates ситуація дещо інша. Бізнес-класом там подорожують люди, які самі платять за себе. Ще один момент – красивих пасажирок тут помітно більше, ніж на європейських авіарейсах.

Тепер варто перейти до серйозних складовим, що забезпечує комфорт для пасажирів при перельоті. Штат співробітників докладає всіх зусиль для того, щоб пасажирам під час перельоту була максимально комфортно. У дубайському аеропорту до послуг пасажирів першого і бізнес-класу не просто стійки, як в інших аеропортах, а цілий під'їзд, який за розмірами має схожість з мінітерміналом. На борту пасажирів чекають величезні зручні крісла, а харчування, яке пропонується пасажирам бізнес-класу, порівнянно з меню хорошого європейського ресторану. Страви, пропоновані на борту, доповнюються великим вибором алкогольних і безалкогольних напоїв.

Приємним бонусом можна назвати послугу «особистий шофер», Завдяки якій пасажир може дістатися з аеропорту чи в аеропорт. Якщо говорити про Москву, то поїздка відбувається між Домодєдово і МКАД. Тільки варто пам'ятати, що автомобіль необхідно резервувати за 48 годин.

ПО-АМЕРИКАНСКИ

У знайомому багатьом фільмі «Здрастуйте, я ваша тітка», Щоб справити приємне враження на заморську гостю, молоді дівчата намагаються завести з нею світська розмова. У цьому фільмі прослизає фраза «Чи жарт — переплисти океан!». Сьогодні ситуація змінилася, і перетнути океан не складає великих проблем. Особливо добре це відомо пасажирам, які часто здійснюють рейси з Москви в Чикаго рейсами American Airlines.

Тривалий переліт, знаходження протягом тривалого часу в замкнутому просторі змушує нервувати будь-якої людини. Звичайно, виключити стрес під час перельоту не можна, а от звести до мінімуму можливо. Кращий варіант для цього – забронювати авіапереліт бізнес-класом. До речі, у багатьох пасажирів це викликає розуміння: якщо на європейських напрямках салон бізнес-класу напівпорожній, те, що стосується американського напрямку, тут в бізнес-класі рідко коли можна виявити вільне місце.

Головною перевагою бізнес-класу можна назвати крісла, які влаштовані таким чином, що пасажир під час польоту перебуває в коконі, тому сусідів не тільки не видно, але й не чутно. При необхідності можна розкласти крісло, що дасть вам можливість поспати в польоті. Бортпровідниці видадуть вам ковдру, подушку і дорожній набір, в якому присутні дрібниці, які вам обов'язково знадобляться під час польоту. Пасажир бізнес-класу отримує індивідуальний екран, а також можливість вибрати, що дивитися і якою мовою. До речі, фільми російською мовою теж присутні в бізнес-класі, сам репертуар оновлюється щотижня.

Ще одна перевага – їжа, що подається пасажирам бізнес-класу. Тут справа не тільки в тому, що вона смачніше, а порції значно більше, ніж в економ-класі. Отримати свій обід ви можете, коли вам захочеться. Меню для бізнес-класу становить команда шеф-кухарів, для кожного маршруту розробляється своє індивідуальне меню. Незаперечною перевагою є і напої, що подаються під час польоту. У відношенні напоїв на американському напрямі закони досить жорсткі. Навіть якщо ви придбали напої в магазині duty free, то вживати їх на борту літака заборонено. Але, тим не менш, пасажири бізнес-класу отримують алкогольні напої, які є непоганим варіантом боротьби зі стресом. Варто відзначити, що вино підбирається сомельє.

Пасажирам, які часто літають і люблять накопичувати милі, варто знати про те, що, купуючи квиток в бізнес-клас, все милі подвоюються. Політ в бізнес-класі з Москви в Чикаго може дати вам таку кількість миль, яких цілком вистачить для здійснення безкоштовного перельоту в Європу рейсом однієї з авіакомпаній партнерів АА. Крім того, накопичені милі можна витратити й іншим чином, запросивши підвищення класу. Тоді ви, заплативши за квиток економ-класу, зможете в польоті насолодитися всіма зручностями, які пропонуються пасажирам бізнес-класу.

Джерело: http://www.fly.kiev.ua/subagent/news/269-polet-na-samolete-biznes-klassom.html