Купити електронні авіаквитки

Радимо Вам скористатися нашим порталом, на якому Ви безумовно зможете знайти найвигідніші варіанти на внутрішні авіарейси на вказаний переліт. Те, що працювало в колишні часи не працює в наш час. Багато мандрівників вже дізналися перш незаперечні принади покупки квитків на літак в онлайн. Одночасно з збереженням часу — незаперечна економія бюджету, а вони в кризовий період ніколи не виявляться зайвими. Світ стає іншим. Ви, точно тепер побачили з побуту пішли 36мм фототехніка, касетні плеєри VHS магнітофони ,. Канули в лету або збирають павутину на підлозі в коморі. Таку ж картину ми бачимо і авіа квитків. Напевно фізична каса аеропорту не скоро повісить повідомлення «Закрито», але цей час настане.

Зареєструвати квиток на літак

Сьогодні ми стаємо очевидцями, як електронний формат інтегрується в різні сфери життєдіяльності суспільства, що не обходячи стороною і торгівлю. Процес обміну товарами, послугами та грошима активно здійснюється в режимі реального часу. Каналом зв'язку між продавцем і покупцем виступає монітор, причому у кожного свій, і в той час, коли одному або іншому буде зручно до нього звернутися. Так, продаж послуг і товарів в інтернеті відкриває широкі можливості взаємодії, а значить однозначно — спрощує наше життя. Ось і квиток на літак сьогодні без зусиль можна купити в інтернеті — тисячі агентств пропонують бронювати і купувати електронні авіаквитки. Крім неперевершених переваг самого процесу покупки (економія тимчасових витрат, зручність і простота модулів бронювання), користувачів приваблює те, що можна отримати більш низькі, ніж на ринку, ціни на авіаквитки. Купити авіаквиток дозволяє низький, а іноді навіть мінімальний, комісійний збір, який встановлюють провайдери. Так, підсумкова ціна перельоту допомогою покупки квитків через сайт стає набагато нижче куплених фізично. Зайшовши на сайт онлайн-бронювання, відвідувач бачить ціновий діапазон авіаквитків і при першому ж його порівнянні із запропонованим в авіакасах бачить суттєву різницю в цифрах. У голові мимоволі майнула думка про те, що можна купити авіаквитки задарма. Але не варто забувати прислів'я, яка говорить, що безкоштовний сир буває тільки в мишоловці. Низькі ціни на авіаквитки, купити які пропонується на сайтах агентств бронювання, дійсно існують — це факт, однак вони, як правило, мають на увазі собою виключно тарифи на авіаквитки. Замовлення інтернет -авіаквитків на увазі собою процес бронювання (покупки), в ході якого сума виразно «виростає», так як до неї додається обов'язкова оплата послуг. Отже, що найчастіше бачить відвідувач сайту бронювання і що він оплачує, купуючи авіаквиток:

-«Чистий» тариф на перевезення, який залежить від авіакомпанії, маршруту та класу бронювання, рідше — від дат перельоту. Іншими словами, перше, що формує підсумкову вартість авіаквитків це тариф, він становить 2/3 її обсягу. Це безумовна величина, яка повністю зараховується на рахунок авіакомпанії. Оплачуючи її, пасажир платить за послуги перевізника;

-такси — аеропортові збори, які складають 1/3 підсумкової вартості квитка. Це плата за посадку і виліт з аеропорту, яку вилучає безпосередньо аеропорт. Оплачуючи такси, пасажир платить за обслуговування в аеропорту. Тут варто зазначити, що величина такс залежить іноді й від авіакомпанії, і її ставлення до конкретного аеропорту. Великі перевізники часто звільнені від такс аеропортів базування.

-сервісний збір агентства. Це змінна величина, яка залежить від цінової політики самого агентства. Збір включає в себе як безумовні витрати — вартість транзакцій в системах бронювання та оплати, а також ціна виписки квитка, так і умовні — прибуток агентства (включаючи до уваги його витрати на утримання штату, офісу, реклами і т.д.).

Для деяких сума збору агентства стає причиною відмови від співпраці з ним, тому пасажир вирішує купувати квиток безпосередньо, у авіаперевізника. Але варто зазначити, що авіакомпанія не добиратиме для нього оптимальні маршрути, а, відповідно, авіаквитки і вартість. Київ-Торонто — маршрут, по якому на сайті агентства можна отримати величезну кількість варіантів, різних за пунктами пересадок, часу, що виконує переліт авіакомпанії і, відповідно, вартості, чого не можна зробити на місці в авіакасі або на сайті конкретного перевізника. І потім, бронюючи і купуючи електронний авіаквиток. пасажир, як правило, платить мінімальний сервісний збір, так як організація бізнесу онлайн виключає витрати на утримання офісу, штату і т.д.

Джерело: http://www.sambookia.com/aviabilety_e-ticket/

*****

Купити електронні авіаквитки

Ми продаємо квитки на будь-які напрямки з вильотом з будь-якої точки світу. На сайті Ви можете купити квитки абсолютної більшості авіакомпаній світу, що виписують електронні авіаквитки, що здійснюють авіаперевезення пасажирів на регулярних рейсах і входять в асоціацію IATA (Міжнародна асоціація авіаперевізників). Найближчим часом ми додамо деякі LowCost (бюджетні) авіакомпанії, такі як «EasyJet», «JetBlue», «RyanAir» та інші.

Вартість квитка по одному і тому ж маршруту, від однієї і тієї ж авіакомпанії, у різних країнах різна. Наприклад, різниця у вартості перельоту компанією BMI з Москви до Лондона на одну і ту ж дату, на один і той же рейс, може досягати 10% залежно від того, де цей електронний квиток був виписаний — в Росії (наприклад, в Москві) , у Великобританії (наприклад, в Лондоні) або в іншому місті / країні. Це пов'язано з ціноутворенням тарифів, що розміщуються авіакомпаніями в глобальних системах дистрибуції для тієї чи іншої країни, а також з валютною курсовою різницею. Так як Ви купуєте електронні авіаквитки, то і виписку ми здійснюємо в електронному вигляді в тій країні, де даний квиток коштує дешевше. Це все одно, як якби Ви самі шукали квитки вручну по всьому інтернету у різних агентів в різних країнах. Сьогодні для Вас це робимо ми. Пропозиції по перельотів і ціни на нашому сайті збираються автоматично в онлайн режимі від багатьох наших Партнерів (агентів IATA) по всьому світу. Система в автоматичному режимі аналізує ціни на ідентичні перельоти і пропонує на Ваш вибір тільки кращі варіанти.

При продажу квитка, авіакомпанії виплачують нам комісійну винагороду.

Ця інформація надається глобальними системами дистрибуції і самими авіакомпаніями. Якщо по заданому напрямку відсутні пропозиції від деяких авіакомпаній або їх деякі рейси, або ціна квитка раптом виявилася вище очікуваної, то, швидше за все, ці квитки вже були розпродані або залишилися в наявності тільки більш дорогі тарифи.

Вартість квитків та інформація по наявності місць оновлюється в режимі онлайн. Інформація за статистикою рейсів, віком повітряних суден та комфортності сидінь усереднена за часом за останні три місяці від поточної дати і постійно оновлюється.

Завжди і скрізь на нашому сайті показується підсумкова вартість квитка з усіма зборами та податками для одного дорослого пасажира. На сторінці оформлення замовлення, купуючи квитки для кількох пасажирів, перед покупкою показується повна ціна за всіх пасажирів у валюті Постачальника (авіакомпанії). У тому випадку, коли валюта Постачальника відрізняється від валюти Вашої картки, Ваш банк може провести конвертацію за своїм внутрішнім курсом. Будь ласка, уточніть інформацію в довідковій службі Вашого банку. Зверніть увагу, що деякі авіакомпанії (наприклад, «AirBaltic») беруть додатковий збір за багаж при реєстрації на рейс. Більш докладно про норми провезення ручної поклажі і багажу див. Питання «Які обмеження під час перевезення багажу та ручної поклажі?»

У деяких випадках ми навмисно не пропонуємо квитки деяких авіакомпаній, статистика затримок, запізнень і скасувань рейсів яких може прямо або побічно зіпсувати Вашу поїздку. Ми навмисно не пропонуємо до вибору квитки з пересадкою, вартість яких вище вартості прямих рейсів. Крім того, цілком можливо, що квиток, який Ви спостерігаєте нібито в наявності на іншому сайті, насправді вже недоступний для виписки. У цьому випадку квиток не може бути гарантовано придбаний, існує лише певна ймовірність його отримання після задоволення всіх інших заявок з так званого «Списку очікування».

Можливо, що в цьому випадку мова йде про квиток з умовами «Код-шер» або «Интерлайн". Сайти деяких авіакомпаній технічно не можуть продавати такі квитки, а так як ми працюємо з багатьма агентствами по всьому світу, то подібні квитки можуть бути нам доступні для продажу. У деяких випадках ми навмисно не пропонуємо квитки деяких авіакомпаній, статистика затримок, запізнень і скасувань рейсів яких може прямо або побічно зіпсувати Вашу поїздку.

Код-шер — угоду, що дозволяє однієї авіакомпанії продавати квитки під власним кодом на рейси, що виконуються повітряними суднами іншої авіакомпанії.

Інтерлайн — угода, за умовами якого авіакомпанії можуть здійснювати бронювання і продаж перевезень одне одного через свої агентські мережі.

На сторінці з результатами пошуку, Ви можете задати клас обслуговування і необхідну Вам кількість місць. Зверніть увагу, що найчастіше на близьких з поточною датах вильоту залишається мало місць за низькою ціною. Якщо Ви летите групою, то Ви зможете заощадити і придбати частину квитків за нижчою ціною. Кількість квитків в одному замовленні обмежується числом вільних місць за обраним тарифом авіакомпанії і задається на сторінці оформлення замовлення.

Майже всі авіакомпанії надають знижку на дітей. У деяких випадках знижка може досягати 50-60%. Після вибору підходящого Вам рейсу, виходячи з вартості квитка для одного дорослого пасажира, на сторінці оформлення замовлення система надасть Вам інформацію про вартість квитка для дитини до двох років (без місця) і для дитини до дванадцяти років (з місцем) з подальшою можливістю додавання додаткових пасажирів у замовлення. Зверніть увагу, що якщо на момент якої-небудь ділянки перельоту дитині виповниться два роки, а квиток був куплений для дитини до двох років, то такий квиток буде вважатися недійсним. Такі ж правила застосовні і для дитини до дванадцяти років. Будь ласка, врахуйте ці правила і придбайте квитки, виходячи з віку дитини на момент дати самого пізнього вильоту. Для покупки квитка з місцем для дитини віком до 2-х років, необхідно вибрати квиток для дитини до 12-ти років з місцем.

Так, на нашому сайті Ви можете придбати квиток для дітей до двох років без окремого місця. Для покупки квитка з місцем для дитини віком до 2-х років, необхідно вибрати квиток для дитини до 12-ти років з місцем.

У зв'язку зі специфікою регламентів авіакомпаній і необхідністю отримання більш детальної інформації про пасажира, квитки для неповнолітньої дитини без супроводу, пасажира, який не має можливості самостійно пересуватися, пасажира, позбавленого зору та / або слуху, вагітної жінки на пізніх термінах повинні бути заброньовані і оформлені тільки в офісах і представництвах авіакомпаній.

Правила застосування тарифу в першу чергу визначають для Вас можливість повернення квитка або його обміну на іншу дату вильоту або інший рейс. У правилах застосуваннях вказані всі обмеження і умови повернення або обміну (терміни, можливі штраф і доплати). З правилами застосування тарифу можна ознайомитися на сторінці оформлення замовлення безпосередньо перед покупкою і після покупки на сторінці з деталями замовлення.

Якщо Ви летите компанією і за більш дешевому тарифу залишилося менше місць ніж людина в групі, то Вам необхідно розбити групу на частини і оформити квитки в різних замовленнях. Перед цим перевірте наявність місць на цей же рейс за іншим тарифом або підберіть інший рейс.

У загальному вигляді існує три класи обслуговування: Економ, Бізнес і Перший. У деяких випадках авіакомпанії розбивають класи на підкласи (Преміум, Розширений і інші). Економ, Бізнес та Перший класи в першу чергу відрізняються комфортністю крісел і харчуванням на борту. Найчастіше покупка квитків Першого і Бізнес класу дозволяє клієнту користуватися додатковими послугами VIP залів на вильоті, окремою зоною реєстрації на рейс і трансфер на борт. Крім того, зазвичай квитки Економ класу не поворотні і не обмінні. У кожному разі, перед покупкою необхідно ознайомитися з правилами застосування тарифу на сторінці оформлення замовлення.

Так, але тільки якщо Ви з'явилися на реєстрацію на перший ділянку маршруту, інакше авіакомпанія автоматично анулює інші ділянки маршруту. Можна лише використовувати першу частину маршруту (наприклад по квитку Москва-Рим-Мілан полетіти тільки до Рима попередньо повідомивши про це на стійці реєстрації — іноді так дешевше, або по квитку Москва-Мілан і Мілан-Москва — скористатися тільки першим ділянкою Москва-Мілан — найчастіше квитки туди-назад дешевше ніж ніж в одну сторону).

Будь ласка, перевірте наявність коштів на Вашій карті. Крім того, можливо, що:

Ви помилилися при введенні номера карти, терміну дії, CVV / CVC коду;

Ваш банк встановив обмеження на обсяг оплат, вироблених протягом дня;

Ваш банк заборонив проведення оплати через інтернет або MOTO транзакції.

Будь ласка, зателефонуйте в Ваш банк по телефону технічної підтримки (зазвичай працює 24 години на добу), зазначеною на зворотному боці Вашої банківської карти, і опишіть проблему. Ваш банк напевно піде Вам назустріч.

Підтвердженням покупки авіаквитка є маршрутна квитанція для кожного пасажира. Відразу після покупки Ви потрапите в розділ сайту, де Вам буде доступна вся інформація по купленого квитка і маршрутна квитанція, яка підтверджує оплату і право пасажира на переліт. У даній квитанції Ви зможете знайти всю необхідну інформацію про квиток, а саме: номер броні та номер електронного квитка в системі авіакомпанії, номер рейсу, дата і час вильоту / прильоту, місто і аеропорт відправлення / призначення.

Громадянам Росії і України для перельотів в межах Росії, України, Білорусії і Казахстану досить вказати номер чинного внутрішнього паспорта громадянина РФ без вказівки терміну дії. Для міжнародних перельотів необхідно вказати серію та номер Вашого діючого закордонного паспорта.

При оформленні квитка на дитину необхідно ввести дані паспорта одного з супроводжуючих батьків, в паспорт якого вписана дитина, або дані Свідоцтва про народження неповнолітнього пасажира (без зазначення римських цифр). Для міжнародних перельотів вказуються дані закордонного паспорта дитини, а в разі його відсутності — дані закордонного паспорта супроводжуючої батька, в який вписано дитина.

www.iatatravelcenter.com

Можливість повернення та / або обміну авіаквитка на інший рейс або іншу дату визначається правилами застосування та обмеженнями обраного Вами тарифу. Правила застосування доступні перед покупкою при оформленні замовлення. Для оформлення заявки на обмін або повернення авіаквитка, будь ласка, зверніться в службу підтримки. Будь ласка, зверніть Вашу увагу, що крім можливих штрафів авіакомпанії, ми вправі утримати додатковий сервісний збір за послугу оформлення обміну / повернення квитка в розмірі, еквівалентному 40/20 USD за квиток, відповідно. У разі вимушеного повернення, сервісний збір за оформлення не стягується. Якщо необхідність вимушеного повернення викликана не з вини Авіакомпанії (скасування рейсу, зміна в розкладі т.д.), а Вашими особистими обставинами, то для підтвердження поважної причини Вас попросять надати відповідні документи (копію довідки про хворобу пасажира, родича потребує догляду і т .буд.). Рішення про стягнення штрафів, у разі вимушеного обміну / повернення не з вини Авіакомпанії, приймається Авіакомпанією.

Звертаємо Вашу увагу, що згідно з правилами деяких авіакомпанії існують неповоротні квитки.

У зв'язку зі специфікою принципів роботи глобальних систем дистрибуції та інвенторну систем авіакомпаній, заборонені будь-які зміни даних для будь-якого з пасажирів в оформленому замовленні. У виписаному квитку допускається наявність не більше трьох помилок у написанні імені та прізвища пасажира, якщо вони повністю не змінюють звучання. Будь-яка зміна може призвести до скасування квитка і повернення коштів буде можливий тільки згідно з правилами застосування обраного тарифу. При внесенні змін, всі витрати здійснюються за рахунок клієнта, включаючи адміністративні збори, штрафи авіакомпанії і вартість послуг за переоформлення нового квитка. У Вас є можливість скасувати оформлений квиток (див. «Чи можна скасувати квиток») або оформити обмін або повернення квитка (див. «Як обміняти або повернути квиток»).

Як оплатити електронний авіаквиток

На жаль, у зв'язку зі специфікою принципів роботи глобальних систем дистрибуції та інвенторну систем авіакомпаній переписати виписаний квиток на іншого пасажира можна. У Вас є можливість скасувати оформлений квиток (див. «Чи можна скасувати квиток») або оформити обмін або повернення квитка (див. «Як обміняти або повернути квиток»).

Скасувати квиток можливо тільки в разі дозволу від авіакомпанії. Зазвичай квиток можна скасувати протягом 30 хвилин після оформлення, але не пізніше переходу доби. Квиток з датою вильоту менше двох діб від дати купівлі скасуванню не підлягає.

Розрахована до повернення сума з урахуванням можливих штрафів авіакомпанії, згідно внутрішніх регламентів платіжних систем Visa / MasterCard, перераховується на рахунок карти, за якою раніше була здійснена покупка, незалежно від статусу карти (наприклад, карта може стати недійсною після закінчення її терміну дії), від двох до тридцяти робочих днів (залежить від Вашого банку) з моменту запуску процесу скасування / повернення. Рекомендуємо Вам на третій день після відміни або повернення квитка звернутися у Ваш банк для уточнення інформації.

У Вас є можливість скасувати оформлений квиток (див. «Чи можна скасувати квиток») або оформити обмін або повернення квитка (див. «Як обміняти або повернути квиток»).

За 24 години до вильоту Ви можете зареєструватися на рейс на сайті авіакомпанії з подальшим вибором місця, або вказати місце в літаку при реєстрації на рейс в аеропорту на стійці авіакомпанії.

www.iatatravelcenter.com з даними від IATA (Міжнародна асоціація авіаперевізників). Для громадян Російської Федерації рекомендуємо ознайомитися з інформацією про надзвичайні ситуації в країнах світу, а також з корисними порадами російським громадянам, які виїжджають за кордон.

Якщо Ви придбали квиток зі стиковками в рамках однієї броні, наприклад з Москви до Нью-Йорка з пересадкою в Лондоні і перший виліт Москва-Лондон був затриманий або запізнився з вини авіакомпанії виконує перший рейс, в результаті чого Ви не встигли на виліт в Нью- Йорк, то співробітники цієї авіакомпанії зобов'язані перебронювати квиток на наступний доступний рейс у напрямку до Вашого пункту призначення. Якщо виліт першого доступного рейсу припадає на наступний день, авіакомпанія в загальному випадку повинна компенсувати Ваше нічне перебування в найближчій готелі або надати Вам відповідне харчування. Якщо Вас не влаштовує такий варіант, авіакомпанія може запропонувати Вам переліт до пункту призначення іншою авіакомпанією в рамках поточного дня.

Якщо Ви придбали квитки з Москви до Лондона і окремо з Лондона в Нью-Йорк, і сталася затримка або запізнення першого вильоту, то ніхто Вам не компенсує вартість наступного перельоту і можливі витрати на готель і харчування, а для продовження подорожі Вам необхідно буде придбати новий квиток.

Завжди враховуйте можливі затримки і запізнення особливо при здійсненні пересадки в таких аеропортах як Хітроу-Лондон, Атланта, Нью-Йорк і Шарль де Голь-Париж.

Будь ласка, дотримуйтесь наступних інструкцій щоб убезпечити себе і свій багаж: переконайтеся що в кожному Вашому багажі ярлики із зазначенням Ваших ініціалів та пунктом призначення чітко читаються і знаходяться як всередині так і ззовні багажу; переконайтеся в тому, що Ваш багаж надійно закритий; всі цінні речі (документи, ключі, гроші, банківські картки і ін.) і необхідні ліки повинні бути завжди з Вами в ручній поклажі; ніколи не приймайте для передачі предмети від або для сторонніх людей.

Якщо переліт до пункту призначення здійснюється декількома авіакомпаніями, то не забудьте поцікавитися при реєстрації на перший рейс, чи можливо зареєструвати багаж до пункту призначення. У випадку, коли авіакомпанія не може надати таку послугу, Вам необхідно буде забрати багаж при прильоті в пункт де здійснюється пересадка і зареєструвати його на наступний рейс.

Кожна авіакомпанія накладає свої обмеження по вазі, габаритам, а також типом провозимого багажу та ручної поклажі, залежно від класу обслуговування та напрямки перельоту. Важливо враховувати, що якщо Ви придбали квиток з пересадкою (транзитний переліт), то діють більш жорсткі з усіх правил провозу багажу та ручної поклажі авіакомпаній (перевізників) здійснюють переліт. Будь ласка, ознайомтеся більш детально з подібними обмеженнями на сайті авіакомпанії. Для Вашої зручності наводимо посилання на деякі авіакомпанії:

Якщо в аеропорту Ви виявили що Ваш багаж втрачено, то необхідно відразу звернутися до співробітника аеропорту для складання відповідного документа. У цьому документі буде міститися код, що складається з п'яти букв (код аеропорту і код авіакомпанії) і п'яти чисел. Наприклад LONBA12345б. Для подальшого відстеження багажу рекомендуємо скористатися сервісом www.worldtracer.aero. Відповідно до Монреальським угодою, «при перевезенні багажу відповідальність перевізника у випадку знищення, втрати, пошкодження або затримки обмежується сумою 1000 SDR — спеціальних прав запозичення стосовно кожного пасажира». Втратою багажу вважається визнання перевізником його втрати або НЕ прибуття багажу до вказаною адресою протягом 21 дня. Поточний курс SDR можна подивитися тут. Авіакомпанії не несуть відповідальності за ваші незручності протягом перших 21 днів, але багато з них виплачують одночасну компенсацію або щоденну суму або покривають ваші витрати на предмети першої необхідності. Зберігайте всі чеки.

Якщо в аеропорту Ви виявили що Ваш багаж пошкоджений, то необхідно відразу звернутися до співробітника аеропорту для складання відповідного документа про несправність багажу при перевезенні. У ньому зазначається інформація про вагу зданого для перевезення багажу (вага вказано у багажній квитанції) і одержаного. Різниця і буде підлягати компенсації. Компенсація за втрату частини ваги багажу, згідно Варшавської конвенції, 20 доларів США за кожен кілограм недостачі. Що стосується умисного пошкодження багажу (при зломі або крадіжці), то авіакомпанії відшкодовують втрачені або пошкоджені речі на загальних підставах.

Згідно з документом від регулятора IATA (BSP Manual for Agents), відразу після отримання підтверджуючих документів, авіакомпанія зобов'язана розглянути вимушений повернення в період від 10 до 90 днів.

Якщо Ви оплачували квиток банківською картою, то гроші перерахуються в період від 3-х до 30-ти днів, згідно з регламентом роботи Вашого банку, відразу після розгляду і підтвердження повернення авіакомпанією.

Ви можете написати нам листа на адресу електронної пошти або зателефонувати нам за телефонами, вказаними в розділі Контакти.

Джерело: http://yabilet.com/avia-faq