Повернення авіаквитків аерофлот

Авіаквитки на цьому web сайті виразно вийдуть дешевше ніж у звичайній авіа каси. Купуючи авіаквитки в інтернеті, ви безумовно бачите достатню безліч можливостей перельоту. Із за чого авіаквитки на web сайті купувати дешевше ніж в традиційній касі. Визначимо важливі переваги: ​​альтернатива, швидкість, дешевизна. Придбати авіа квитки онлайн — — не втратити дорогий час. Початок реалізації авіаквитків на ресурсі дозволило авіакомпаніями опустити вартість на авіаквитки. Тепер авіаквитки набагато привабливіше, ніж у давнину.

Повернення авіаквитків аерофлот

За статистикою, більшість російських туристів літають на рейсах компанії «Аерофлот». Популярність цього перевізника обумовлена ​​не тільки комфортними умовами перельоту, вартістю квитків і різноманітністю рейсів. Трапляється так, що людина просто не може полетіти туди, куди запланував. Причиною може послужити будь-яка подія, однак повернення квитка («Аерофлот») досить зрозуміла і нескладна процедура. Саме тому туристи з Росії довіряють цій компанії і так часто користуються її послугами.

Існує два види повернення квитків:

1. Коли пасажир змушений повернути квиток, тобто вимушений повернення.

2. Добровільний повернення.

У першому випадку повернення квитка в «Аерофлоті» відбувається за кількома основними причинами:

— повна відміна, перенос або істотна затримка рейсу;

— смерть пасажира або члена його сім'ї;

— незабезпечена стиковка рейсів в разі планованої пересадки;

— відміна пересадки в пункті призначення, яка була вказана в авіаквитку з причини перевізника;

— заміна зазначеного у квитку класу обслуговування.

Якщо пасажир з яких-небудь причин вирішив повернути авіаквиток або внести якісь зміни, то таке повернення називають добровільним. Цей повернення квитка («Аерофлот») відбувається з урахуванням всіх правил застосування тарифу. Те ж саме стосується й обміну.

У кожної авіакомпанії є своя система штрафів та обмежень по продаваним квитках. В основному це не відноситься до повних річним тарифами економічного, бізнес- або першого класів. Найчастіше жорстка система обмежень і штрафних санкцій застосовується для більш дешевих квитків.

Обмеження можуть стосуватися квитків, які продаються незадовго до вильоту або на якісь певні рейси. Все залежить від системи правил авіакомпанії. Але одне негласне правило діє у всіх перевізників: на більш високі тарифи штрафні санкції завжди мінімальні. Часто такі квитки можна обміняти або повернути.

Нова категорія неповоротних квитків з'явилися у «Аерофлоту» з 21 червня 2014 року. Щоб всі розуміли, про що йде мова, пояснимо: неповоротні авіаквитки не можна здати назад і отримати за них витрачені гроші. Їх можна відразу дізнатися за ціною, як правило, вона найнижча з усіх. Вперше такі квитки стали продавати іноземні компанії, в Росії цим стали займатися відразу дві великі авіакомпанії: «Аерофлот» і «Трансаеро». Але бувають і виключення, в Європі такі квитки зустрічаються і в бізнес-класі.

Щоб повернення квитка («Аерофлот») пройшов без проблем, потрібно уважно вивчити всі основні правила. У першу чергу, потрібно вміти розбиратися в тарифах квитків. Вони діляться на декілька категорій:

— преміум (бізнес, економ, комфорт);

— оптимум (бізнес, економ);

— бюджет-економ;

— промо-економ;

— молодіжні тарифи (застосовуються до осіб 12-24 років).

Повернення квитка «Аерофлот» виробляє в повному розмірі за тарифами J, C, D класу преміум-бізнес, W, S, A класу преміум-комфорт і Y, B класу преміум-економ.

Кількість тарифів, які можна здати з певними штрафними санкціями, декілька. Вони відносяться до квитків класу оптимум-бізнес і оптимум-економ. У першому випадку здати квиток з деяким штрафом можна за тарифом I, Z, у другому — за тарифами M, U, K, H, L.

Безповоротними тарифами вважаються квитки класу бюджет-економ та промо-економ (Q, T, E, N і R). Вам повернуть тільки такси та збори по квитку.

Комбінуючи кілька тарифів в одному квитку, варто мати на увазі, що при поверненні квитків будуть застосовуватися правила групи тарифів з більш жорсткими обмеженнями.

Якщо ви вирішили повернути частково використаний квиток, то знайте, що різницю між сплаченим і тарифом фактичним з вас утримають.

На одному маршруті у авіакомпанії бувають десятки різних тарифів, які не можуть знати напам'ять навіть самі працівники авіакас. Тому намагатися запам'ятати їх точно не потрібно, достатньо подивитися інформацію в мережі або дізнатися в офісах продажів.

Однак при покупці квитків, потрібно розуміти, який штраф ви будете оплачувати в разі обміну або повернення квитка. Приміром, за здачу квитка класу оптимум-бізнес по тарифу I, Z вам доведеться заплатити штраф в 200 євро / доларів. Це відноситься до міжнародних перевезень по далекомагістральним мережам маршрутів. У разі повернення квитка класу оптимум-економ за переліт менше 6:00 ви заплатите 50 євро / долара, за переліт довше 6 годин — вдвічі більше, тобто 100 євро / доларів.

Крім того, штрафні санкції розрізняються за своєю сумі залежно від дати здачі. Якщо ви відмовитеся від поїздки за добу до вильоту, то компанія «Аерофлот» повернення грошей за квиток оформить з урахуванням штрафу в 35 євро. Якщо проміжок часу менше доби, то сума штрафу буде більшою — доведеться повернути 25% від вартості квитка.

Основним конкурентом компанії «Аерофлот» вважається не менш відома організація з перевезень «Трансаеро». Плата за повернення квитка у цих компаній різна. Наприклад, у «Трансаеро» розмір плати для квитків, які були куплені на сайті компанії або на території РФ, становить 2700 рублів, за межами країни — 60 євро. До 2013 року ці суми становили 1700 рублів і 45 євро. Інша провідна російська авіакомпанія «Сибір» стягує штраф за повернення квитків у розмірі 600 рублів (за термін більше діб до дати вильоту), 25% від суми вартості квитка, якщо до дати вильоту залишилося менше 24 годин. Авіакомпанія Utair дозволяє повернення за добу до дати вильоту без штрафів.

Не кожен знає, що сьогодні літати можна за квитком, забронювати і купленому в мережі Інтернет. Електронний квиток — нова форма авіаквитка, яка потихеньку витісняє звичний нам паперовий вигляд. Переваги такого квитка такі:

— не потрібно платити збір за обслуговування в офісі продажу;

— його можна не боятися втратити або пошкодити;

— щоб його купити, зовсім необов'язково їхати в касу, достатньо мати доступ до інтернету.

Підтвердженням оплати квитка є маршрутна квитанція, яка приходить на електронну пошту покупця. Крім того, пасажиру надсилається і посадковий талон, в якому прописується дата польоту, сума, місце та реквізити покупця. При бажанні електронний квиток завжди можна роздрукувати.

Деякі переживають, що не зможуть його повернути. Так от відразу хочеться відзначити, що повернення електронного квитка «Аерофлот» здійснюється на таких же умовах, як і повернення звичайного паперового квитка. Більш детальну інформацію можна уточнити на офіційному сайті компанії-перевізника.

Здійснити повернення квитків «Аерофлот» через сайт можна, найчастіше для обміну або здачі квитка необхідно особиста присутність покупця в офісі продажу. Деякі тарифи дозволяють повернути квиток дистанційно, грошові кошти повертаються на пластикову карту.

1. При купівлі будь-якого авіаквитка уточніть у менеджера всі умови, за яких можливий його обмін або повернення. Компанія «Аерофлот» має право вносити зміни у встановлені тарифи без попередження. Тому краще дізнатися про це заздалегідь.

2. Всі обмеження компанії «Аерофлот» (правила повернення квитків) відносяться тільки до авіаквиткам з Росії. Якщо Ви плануєте виліт з іншої країни, то всі умови повернення / обміну потрібно уточнювати по телефону або в найближчих офісах продажів.

3. Запам'ятайте: повернути або обміняти квиток можна тільки в тій авіакасі, в якій він був куплений.

4. Квитки, куплені по рекламним акціям, поверненню або обміну не підлягають — зазвичай це пишуть у виносках маленьким шрифтом.

5. Якщо ви оплатили квиток пластиковою карткою, то гроші вам повернуть туди ж.

6. Будьте уважні при покупці авіаквитків. Іноді на один і той же клас вартість квитка різна, все залежить від дати поїздки (сезонності).

Багато пасажирів, особливо ті, які летять в перший раз, переживають з приводу покупки і повернення квитків. Відповіді на типові питання при польотах з «Аерофлотом» представлені нижче.

Перше, що хвилює пасажирів, питання оплати квитків. Незважаючи на те, що купити квиток сьогодні стало набагато легше, все ж не у кожного є пластикова карта. Купити квиток можна в будь-якому офісі продажів, можна скористатися електронними терміналами Qiwi або «Яндекс.Деньги». Крім того, квитки «Аерофлоту» можна оплатити в будь-якому салоні стільникового зв'язку Евросеть, а також приймаються оплата через Webmany, Інтернет-банк або Ощадбанк Онл @ йн. Всі основні правила можна прочитати в розділі «Інструкції з онлайн-бронювання» на офіційному сайті авіакомпанії.

У багатьох пасажирів виникає питання про можливість поміняти квиток на більш пізню дату. Зробити це можна або по цілодобових телефонах (їх можна також подивитися на сайті) або в офісах продажів. До речі, що стосується обміну по телефону, зробити це можна тільки в тому випадку, якщо вартість квитка не змінюється, тобто доплата або інші зміни первісної суми подразумевают особиста присутність в офісі продажу.

Багато пасажирів не раз стикалися з проблемою повернення квитків. З компанією «Аерофлот» цей момент важко назвати серйозною проблемою. Просто щоб не потрапити в халепу, потрібно заздалегідь уточнювати всі умови повернення / обміну квитків. «Аерофлот» — перевізник, який дбає про своїх пасажирів і намагається зробити процедуру повернення квитка більш швидкої і легкої.

Джерело: http://fb.ru/article/146611/vozvrat-bileta-aeroflot-pravila-i-uplata-shtrafa