Повернення квитків на літак

Кілька порад як знайти квитки на літак

  • Зверніть увагу на Календар дешевих пропозицій.
  • Спостерігайте вартість на інші дати календаря.
  • Користуйтеся карткою дешевий варіантів.
  • Для Вас кращі ціни на розділі спеціальних пропозицій.
  • Підпишіться на електронне повідомлення. Ви отримаєте в повідомленні періоди, коли квиток на літак буде нижчою.
  • Перевірте ціну квитка на літак в сусідні міста. Часто дешевше дістатися на іншому транспорті в Блізлежайший населений пункт і полетіти куди хочете.

Напевно ви знаєте свої методи, відправте їх поділіться ними з нами.

Дешеві квитки на літак акції

У разі відмови від польоту, повернення або обміну авіаквитка необхідно пам'ятати: Умови відмови від польоту, повернення або обміну авіаквитка залежать від тарифу. Загальне правило полягає в наступному: чим дешевше квиток, тим з великими втратами проводиться його обмін або повернення.

Повернення проводиться на підставі висунутого авіаквитка з невикористаними польотними купонами.

У разі відмови від польоту за бажанням пасажира (добровільне повернення) повернення грошей за невикористаний квиток здійснюється тільки в агентстві продажу квитка. За несвоєчасне відмова від польоту (як правило, менш ніж за добу до вильоту) з пасажира може утримуватися збір (штраф) у встановленому порядку. Деякі види тарифів накладають обмеження на повернення незалежно від часу повернення, аж до повної заборони повернення купленого квитка.

У разі відмови від польоту з незалежних від пасажира причин — скасування або затримка рейсу, відсутність місць на рейсі і т.п. (Вимушений повернення) — повернення, як правило, може бути проведений в касах безпосередньо в аеропорту. При цьому ніякі збори або штрафи стягуватися не повинні.

Пам'ятайте, що в разі вимушеного повернення представники авіакомпанії в аеропорту або працівники служби реєстрації аеропорту мають зробити у Вашому квитку відповідну відмітку і засвідчити її печаткою або особистим штампом. Тільки така відмітка є підставою для агентства, що виробляє повернення грошей, для визнання повернення вимушеним.

У випадку, якщо скасування або затримка рейсу сталася після того, як Ви пройшли реєстрацію, не забудьте отримати в службі реєстрації польотний купон вашого квитка.

При відсутності польотного купона квиток вважається використаним і до повернення не приймається.

Джерело: http://www.polet-bilet.ru/vozvrat.php

*****

Повернення квитків на літак

Склалася така непроста і, прямо скажемо, неприємна ситуація.

Ми купили квитки в компанії «Пулково» за спеціальною «економною» програмі,

яка діє з 16 січня по 16 березня.

Квитки напрямки Петербург — Франкфурт-на-Майні, туди і назад.

Дата вильоту — 4 березня, дата прильоту — 11 березня.

Але ми, як ідіоти, купили їх ДО отримання візи. Візу нам видали на два дні пізніше дати вильоту.

Тепер ми хочемо здати квитки, у зв'язку зі сформованою ситуацією.

Компанія відмовляє нам, мотивуючи це тим, що квитки куплені в рамках цієї програми і, відповідно, їх не можна обміняти або здати, про що було прописано в договорі при купівлі.

Чи можемо ми здати чи обміняти КВИТКИ, посилаючись на статтю 108 Повітряного кодексу:

Стаття 108.

Припинення з ініціативи пасажира повітряного судна дії договору повітряного перевезення пасажира

Пасажир повітряного судна має право відмовитися від польоту з повідомленням про це перевізника не пізніше ніж за двадцять чотири години до відправки повітряного судна, якщо встановленими перевізником правилами повітряних перевезень не визначений пільговий термін, і отримати назад сплачену за повітряне перевезення суму. При відмові пасажира повітряного судна від польоту пізніше встановленого терміну пасажир має право отримати назад сплачену за повітряне перевезення суму з утриманням збору, розмір якого не може перевищувати двадцять п'ять відсотків суми, сплаченої за повітряне перевезення.

Джерело: http://www.ljpoisk.ru/archive/852030.html

*****

Повернення квитків на літак

Повернення авіаквитків

У якому випадку можна повернути повну вартість авіаквитка? Що таке вимушений і добровільне повернення?

Вимушеним поверненням (повернення повної вартості навіть «неповернутих» авіаквитка) вважається повернення у разі:

  • Відміни, перенесення, а також затримки рейсу перевізником;
  • Скасування посадки в пункті, зазначеному у квитку пасажира;
  • Незабезпечення перевізником стикування рейсів;
  • Заміна класу обслуговування або типу повітряного судна;
  • Смерті пасажира або членів сім'ї.

Повернення внаслідок інших причин вважається добровільним і здійснюється за правилами тарифу, за яким був виписаний даний квиток. У цьому випадку на повне повернення можна розраховувати тільки за тарифами першого, бізнес, повного річного та екскурсійного тарифу економічного класу. Слід мати на увазі, що по більшості пільгових тарифів добровільне повернення не проводиться взагалі, тому про правила повернення Вашого квитка варто поцікавитися ще до покупки останнього.

Де можна зробити повернення авіаквитка?

Продаючи перевезення, агент авіакомпанії отримує певну комісійну винагороду, яка при поверненні необхідно повернути пасажиру, з чого випливає, що повернення авіаквитка може призвести тільки агентство, що виписало квиток.

Однак, щоб уникнути частково або повністю оплати штрафу, Ви можете «здати місця», тобто анулювати Вашу бронь в будь-яких авіакасах.

Протягом якого часу можна здійснити повернення авіаквитка?

Для більшості пільгових тарифів існують тимчасові обмеження на повернення авіаквитка. Звичайно, краще ці подробиці дізнатися до покупки квитка. Найбільш поширені умови: більш ніж за 7 днів до вильоту, більш ніж за 24 години до вильоту, до вильоту. Зазвичай, після вильоту (в разі неявки на рейс) за пільговими тарифами повернення не проводиться.

Для нормальних тарифів (перший, бізнес і повний річний тариф економічного класу), зазвичай повернення можна здійснити протягом одного року від дати вильоту.

Як розраховується повернення вартості частково використаного авіаквитка?

Більшість пільгових тарифів повернення вартості по частково використаним квитках не допускають. Для «нормальних» тарифів повернення вартості авіаквитків провадиться за вирахуванням реально використаної перевезення. Розглянемо приклад.

Пасажир купив квиток за маршрутом Москва — Женева — Москва, виписаний по екскурсійному тарифом (USD 590). Пролетівши ділянку Москва — Женева, пасажир повернувся якимось іншим маршрутом і пред'явив невикористаний ділянку (Женева — Москва) до повернення. Віднімаючи з тарифу вартість перельоту Москва — Женева (USD 475 — повний річний тариф), отримуємо суму до повернення 590 — 475 = USD 115, а не половину від 590, як здавалося (хотілося) б.

Ще більш показовий приклад. Квиток бізнес-класу (тариф USD 2016) виписаний за маршрутом Лондон — Гельсінкі — Мюнхен — Венеція — Женева — Цюріх — Москва. Пасажир пролетів по квитку всього лише ділянки Лондон — Гельсінкі і Женева — Цюріх — Москва, але вартість за таким маршрутом становить ті ж USD 2016, і отже, сума до повернення за невикористані ділянки Гельсінкі — Мюнхен — Венеція — Женева дорівнює USD 0.

Що таке листування авіаквитка?

Деякі тарифи не допускають повернення по квитку, але сума тарифу може бути зарахована у вартість іншого квитка, зазвичай за більш високим (більше дорогому) тарифом (часто навіть за іншим маршрутом). У цьому випадку початковий квиток являє собою еквівалент певної суми (ця сума завжди не повертаються), яким можна розплатитися за новий квиток при дотриманні деяких умов. Про можливість такої операції слід поцікавитися у Вашому агентстві.

Зміна дати вильоту квитка

Як змінити дату вильоту по квитку?

Більшість пільгових тарифів не допускають як повернення по квитку, так і будь-які зміни дат і маршруту. Про можливість зміни дат подорожі, а також адреса представництва авіакомпанії або агентства здійснюють подібну операцію в пункті Вашого призначення, слід дізнатися у агента заздалегідь. У випадках, коли зміна дат можливо, дана операція здійснюється наклейкою так званого «стікера» (самоклеюча папірець, в якій вказано номер рейсу і нова дата вильоту).

Якщо за умовами тарифу зміна дат можливо зі штрафом, то на суму останнього виписується «ордер різних зборів», т.зв. «МСО» (бланк суворої звітності, зовні дуже схожий на бланк квитка, в якому зазначено яка сума і за що взята з пасажира). Пасажирська копія ордера приколюється до квитка і пред'являється на реєстрації. Деякі тарифи допускають зміну дат тільки листуванням до більш високого тарифу (більш дорогого). Зазвичай, «нормальні» тарифи дозволяють вільне зміна дат і маршруту протягом терміну дії останніх.

Загублений авіаквиток, виписка дубліката

Що робити у випадку втрати авіаквитка?

Якщо Ви втратили ПАПЕРОВИЙ авіаквиток до вильоту. то Вам необхідно звернутися в агентство, що виписало авіаквиток. Якщо ж Ви втратили квиток, перебуваючи в пункті призначення, то Ви повинні звернутися в представництво авіакомпанії, на рейси якої виписаний квиток. У будь-якому випадку, компанія попросить Вас написати заяву, сенс якого полягає в тому, що Ви погоджуєтесь відшкодувати будь-які витрати авіакомпанії, у випадку якщо Вашим квитком скористаються треті особи. Слід мати на увазі, що деякі авіакомпанії за виписку дубліката беруть невеликий штраф. Новий авіаквиток (дублікат) не підлягає поверненню і яким небудь змін, за якого би класу він не був виписаний.

Якщо втрачений ЕЛЕКТРОННИЙ авіаквиток, то нічого страшного в цьому немає. Вам можуть відновити його в нашому офісі, аеропорту або в офісі авіакомпанії. Ви навіть можете прийти на реєстрацію зовсім без маршрутної квитанції.

Перевезення дітей без супроводу

Чи можна відправити дитину в подорож одного?

Зазвичай авіакомпанії приймають до перевезення без супроводу дітей віком від 5 до 12 років. Все що для цього потрібно, це внести в бронювання адреси та контакти осіб, які будуть проводжати і зустрічати дитини. А також підписати заяву про те, що в разі якщо дитина з якихось причин не буде зустрінутий, Ви довіряєте авіакомпанії почати дії, які вона вважатиме потрібними, а також відшкодувати всі витрати з ними пов'язані.

Скільки коштує квиток для несупроводжуваного дитини?

Зазвичай діти від 5 до 8 років летять по дитячому тарифом. Діти від 8 до 12 років летять по повному (дорослому) тарифом. Діти до 5 років без супроводжуючих осіб до перевезення не приймаються.

Візові та адміністративні вимоги

Маршрут Вашої подорожі може проходити через території і пункти кілька країн, в кожній з яких існують свої імміграційні закони і формальності, різні для пасажирів залежно від їх громадянства.

Які вимоги можуть пред'являтися до пасажира при виїзді з країни?

Перший пункт імміграційного контролю очікує вас в країні первісного вильоту (початку перевезення по маршруту). Для успішного проходження «вильотну» імміграційних формальностей від вас можуть зажадати пред'явити відмітки про перебування в даній країні: у паспорті, візі, спеціальній анкеті та ін. Залежно від мети та терміну перебування (якщо, звичайно, ви не є громадянином цієї країни).

Окремі вимоги можуть пред'являтися та особам, наступним разом з вами на вашу паспорту (візі). Для виїзду з країни можуть знадобитися нотаріально завірені документи (доручення) та спеціальні відмітки в паспорті та / або візах.

Що таке транзит і трансфер?

По маршруту Вашої подорожі можливі проміжні транзитні і трансферні зупинки.

Відмінність:

Транзит — далі перевезення здійснюється повітряним судном тієї ж авіакомпанії і під тим же номером рейсу;

Трансфер — далі перевезення здійснюється повітряним судном іншої авіакомпанії або тією ж, але під іншим номером рейсу.

У цих пунктах можливі два варіанти імміграційних вимог до вас з боку місцевих імміграційної влади:

  • Безвізовий транзит / трансфер типу TWOV (Transit Without Visa) тобто для громадян вашої держави дозволено перебувати в даному аеропорту якийсь час (24, 36, ... годин) без візи (але за наявності квитка для подальшого прямування з підтвердженим бронюванням (ОК)).
  • Другий варіант (як і невідповідність правилу TWOV) вимагає наявності у вас спеціальної транзитної візи даної держави.

Які вимоги пред'являються до пасажира при в'їзді в країну призначення?

Найвищі імміграційні вимоги будуть пред'являтися при в'їзді в країну призначення (якщо, звичайно, ви не є громадянином цієї країни, або не маєте офіційного дозволу на проживання). Є й вимоги до терміну дії вашого паспорта (date of expiry ). Багато країн вимагають, щоб термін дії вашого паспорта становив при в'їзді не менше 3-6 місяців. Залежно від вашого громадянства потрібна наявність дійсної в'їзної візи.

Діти та особи, вписані в паспорт пасажира, зазвичай повинні бути вписані особливим чином і в паспорт, і у в'їзну візу. Крім паспортно-візових вимог, може знадобитися наявність спеціального туристичного ваучера або офіційного запрошення. Місцеві імміграційні власті можуть зажадати письмових гарантій матеріального забезпечення вашого перебування в країні призначення або переконатися в наявності у вас певної суми грошей, достатньої, на їхню думку і законам, для проживання протягом заявленого вами періоду часу.

У вас можуть зажадати пред'явити дійсний квиток (в окремих країнах — з підтвердженим бронюванням) для зворотного подорожі. З вами може бути проведена опитувальна бесіда для уточнення мети вашого в'їзду в країну і деталей знаходження на її території.

Найнеприємніше для Вас — офіційні імміграційна влада країни призначення залишають за собою право відмовити Вам у в'їзді не тільки при порушенні офіційного законодавства, а й по відомим лише їм самим причин. Звичайно, можна потім скаржитися, але ...

Як уникнути непорозумінь і невиправданих звинувачень авіакомпаній?

Пасажир несе виключну і одноосібну відповідальність за дотримання всіх законів, постанов, розпоряджень, вимог і імміграційних правил країн, з яких, в які і через які здійснюється повітряне перевезення, а також усіх відносяться до перевезення інструкцій і вимог перевізника.

Щоб уникнути істотних фінансових втрат і штрафних санкцій з боку імміграційної влади країн в'їзду / виїзду і транзиту / трансферу авіакомпанія має право відмовити пасажиру, який не має необхідних проїзних документів за маршрутом прямування.

Авіакомпанія-перевізник не відшкодовує пасажирові фінансові втрати при відмові у в'їзді в країну призначення та подальшої депортації в пункт первісного вильоту. Більше того, перевізник має право вимагати від пасажира компенсації своїх фінансових втрат внаслідок такого перевезення.

Чи несе агент або перевізник відповідальність за надану інформацію?

Вся інформація з імміграційних формальностей, що надається Вам агентствами і авіакомпаніями-перевізниками є виключно довідкової. Офіційну інформацію Ви можете отримати тільки в консульствах і посольствах країн світу в уповноважених для цього представників.

Що таке електронний квиток на літак?

Електронний квиток на літак або e-ticket — Це нова технологія дозволяє зробити Ваш переліт зручніше, це сучасна заміна паперових квитків.

Бронювання на рейс здійснюється стандартним чином, проте інформація про подорож, відображена на авіаквитку, тепер не друкується на бланку, а надійно зберігається в спеціальній базі даних в електронному вигляді.

У чому переваги електронного квитка?

Електронний квиток значно заощаджує Ваш час як при купівлі, так і при здійсненні самого польоту. У першу чергу він цікавий для тих, хто звик купувати авіаквитки на сайті авіакомпанії. Тепер за квитком не доведеться їхати в касу або заздалегідь приїжджати в аеропорт, щоб оформити до вильоту.

Електронний квиток зберігається в електронному вигляді, тому він не може бути забутий, втрачений або вкрадений. Після купівлі електронного квитка Ви завжди зможете легко міняти деталі поїздки, зателефонувавши в будь-який з.

Відразу після покупки квитка Ви можете легко переслати інформацію про Вашу поїздку родичам, друзям або діловим партнерам в будь-який кінець світу.

Ви завжди можете придбати авіаквитки онлайн для своїх родичів або друзів, які знаходяться в іншому місті, їм залишиться тільки прийти на реєстрацію.

Реєстрація на рейс з електронним квитком завжди проста і займає мінімум часу.

Де і як можна купити електронний квиток на літак?

Найзручніший спосіб придбання електронного квитка — купити його на сайті нашого агентства. Електронний квиток формується для Вас відразу після завершення бронювання та оплати. Як підтвердження Ви отримуєте на свою електронну адресу маршрутну квитанцію (itinerary receipt).

Також Ви можете купити електронний квиток в нашого агентства.

Як можна оплатити електронний квиток?

Електронний квиток може бути оплачений будь-яким способом: банківською картою, готівкою або за безготівковим розрахунком.

При покупці електронного квитка на сайті оплата поки можлива тільки платіжною карткою.

При покупці електронного квитка в наших офісах оплата може бути і платіжною карткою та готівкою.

Наші корпоративні клієнти і замовники (юридичні особи) можуть оплачувати електронні квитки за безготівковим розрахунком так само, як і звичайні квитки.

Чим підтверджується придбання електронного квитка?

В якості підтвердження факту придбання електронного квитка видається маршрутна квитанція. Якщо Ви купили квиток на сайті, то після оплати авіаквитка, Ви отримаєте маршрутну квитанцію по електронній пошті. За маршрутної квитанції Ви завжди можете звірити дані про Вашу покупку з тим, що Ви насправді хотіли.

Маршрутна квитанція містить повну інформацію про маршрут, формі і деталях оплати перевезення, аналогічно паперовому квитку. Рекомендуємо Вам мати її при собі протягом усієї подорожі.

Що засвідчує електронний квиток?

Електронний квиток, поряд із звичайним квитком, є документом, що засвідчує договір повітряного перевезення, укладений між пасажиром і авіакомпанією.

Що необхідно для реєстрації в аеропорту, якщо у мене електронний квиток?

Для реєстрації в аеропорту в будь-якому випадку необхідний паспорт для дорослих та свідоцтво про народження для дітей.

Маршрутна квитанція зручна тим, що містить всі дані про політ, рекомендується мати її в аеропорту, хоча це не є необхідним для проходження реєстрації.

Звертаємо Вашу увагу!

При польоті за кордон маршрутна квитанція знадобиться Вам під час проходження паспортного контролю, як доказ того, що Ви маєте зворотний квиток або прямуєте далі за маршрутом.

Також в деяких російських аеропортах маршрутна квитанція може знадобиться для пред'явлення службам авіаційної безпеки перед тим, як зайти в аеропорт. Тому її краще роздрукувати і взяти з собою.

Як я можу відзвітувати, якщо я лечу у відрядження?

Документами для звіту за відрядження, відповідно до листа Міністерства фінансів РФ від 17.07.2007 р №03-03-06 / 4/99 служать:

  • маршрутна квитанція електронного квитка;
  • оригінали посадкових талонів.

Будьте уважні! Дублікати посадкових талонів не видаються. зберігайте талони, отримані при посадці в літак.

Також може знадобитися виписка з банку, що підтверджує факт оплати авіаквитка з вашої платіжної карти.

Як здійснити повернення електронного квитка?

Для повернення грошових коштів за покупку електронного квитка, якщо це передбачено обраним вами тарифом, необхідно звернутися в наші.

Як прочитати авіаквиток?

Авіаквиток читається дуже просто:

  1. «IVANOV / I MR» — Прізвище, ім'я (ініціал) і стать пасажира. Авіаквиток виписується на конкретну особу. У цій графі допускається наявність не більше трьох помилок (у зв'язку з різним написанням прізвища в загальноприйнятих французької та латинської транскрипціях).
  2. «MOSCOW-LONDON-MOSCOW» — Пункти проходження авіапасажира, тут можуть бути вказані коди аеропортів («SVO-LHR-SVO»).
  3. «VC 777 M 16DEC 0935 OK M2EEK 16DEC 16DEC 20» — Код авіаперевізника / Номер рейсу / Клас броні. Перший клас зазвичай позначається в авіаквитках буквою «F» або «А», бізнес-клас — літерою «С» або «J», інші літери використовуються для позначення економічного класу (у різних авіакомпаній можуть бути власні позначення класів, відмінні від стандартних) / Дата вильоту з аеропорту / Час вильоту з аеропорту / Статус броні. Зазвичай: ОК — бронь підтверджена, RQ — місця знаходяться під запитом, OPEN — відкрита дата на зворотному ділянці / Код застосованого тарифу / Дата, раніше якої квиток недійсний / Дата, пізніше якої квиток недійсний / Норма безкоштовного провозу ручної поклажі.
  4. «394.34USD» — Загальна вартість авіаквитка. Податок з продажу в авіаквитку не вказується.
  5. Найменування авіакомпанії-перевізника.
Увага. Нагадуємо Вам, що туристична компанія «Віза Конкорд» не є авіакомпанією-перевізником і не несе ніякої відповідальності за заміну типу літака, зміни розкладу, відміну рейсу та інші дії авіакомпаній.
  • «MOW / LON / MOW» — Скорочення пунктів слідування авіапасажира.
  • «N4CBR» — Номер бронювання.
  • Штамп агентства, що видав авіаквиток. Включає найменування агентства, дату видачі авіаквитка і код агентства.
  • Розрахунок вартості авіаквитка.
  • У цій графі вказуються обмеження дії авіаквитка.
    Зазвичай ця графа порожня. Проте, в деяких випадках тут може бути записаний номер авіаквитка, який Ви поміняли на цей.
  • Якщо з Вами летять діти, або якщо Ваш маршрут не помістився на одному авіаквитку, то тут будуть номери відповідних авіаквитків.
  • Аеропортові збори і такси.
  • Курс валют на день придбання квитка. Може бути і в іншій графі.
  • Зазначення способу платежу.
  • Номер авіаквитка. Перші три цифри є вказівкою на приналежність бланка авіакомпанії (наприклад, 555 — Аерофлот, 220 — Люфтганза, 074 — КЛМ, 006 — Дельта).
  • Вся інформація, що міститься не в графах 1, 2, 3, 4 є службовою для співробітників агентства і авіакомпанії.

    Зверніть увагу, що перший рядок графи 3 виділена іншим кольором. Таким чином виділяється сегмент рейсу на польотної купоні. Тобто на кожній ділянці рейсу діє купон з відповідним виділеною ділянкою (Москва-Лондон в даному випадку).

    Слово VOID в графах 2 і 3 означає, що на цих сегментах перевезення не здійснюється. Зайві купони при цьому будуть видалені і залишаться в агентстві продажу авіаквитка. Відповідно в авіаквитку повинно залишитися кількість польотних купонів (різнокольорових), рівне кількості ділянок маршруту (в даному прикладі — 2: Москва-Лондон і Лондон-Москва).

    Між графами 11 і 3 є ще одна графа. Якщо Ви змінюєте Ваш квиток більше одного разу, в неї буде вписаний номер Вашого самого першого авіаквитка.

    Джерело: http://h.visaconcord.ru/avia/chasto-zadavaemie-voprosi.html