Вім авіа повернення квитків

Купуючи авіаквитки онлайн, ви завжди знайдете більше безліч можливостей авіаперельоту. Відкриття продажу авіаквитків в інтернеті дало можливість авіаперевізникам відрегулювати вартість на авіаквитки. У зв'язку з чим авіаквитки онлайн купувати вигідніше ніж в традиційній касі. Нагадаємо суттєві переваги: ​​вартість, вичерпний вибір, швидкість. Авіаквитки в інтернеті вийдуть дешевше точно ніж в авіакасі. Забронювати квитки онлайн — означає зберегти ваш час. Сьогодні авіа квитки набагато вигідніші, ніж раніше.

Вім авіа повернення квитків

Повернення паперового квитка

Повернення паперового квитка, незалежно від форми оплати, проводиться строго за місцем придбання авіаквитка.

При зверненні в касу необхідно мати при собі:

Повернення електронного квитка, оформленого на сайті авіакомпанії «ВІМ-АВІА»

Пасажир повинен відправити запит про повернення квитка на адресу електронної пошти helpdesk@vim-avia.com. в якому вказує свої ПІБ, номери рейсів, дати вильоту, номер електронного квитка, номер броні та телефон. Якщо квиток був оплачений через термінал QIWI, необхідно також вказати номер QIWI гаманця, на який буде зроблений повернення.

Після отримання запиту, оператор авіакомпанії «ВІМ-АВІА» виробляє операцію повернення і висилає на електронну пошту пасажира довідку про повернення.

Якщо квиток був оплачений через салон «Евросеть». пасажир звертається з отриманої довідкою, чеком про оплату та паспортом по місцю оплати і отримує кошти готівкою.

Якщо квиток був оплачений банківською картою. грошові кошти надійдуть назад на рахунок протягом 5-20 робочих днів, залежно від банку емітента.

Якщо квиток був оплачений через термінал «QIWI». грошові кошти надійдуть на зазначений у запиті QIWI гаманець.

При добровільному поверненні авіаквитків стягується збір відповідно до умов застосування тарифів, з якими пасажир був ознайомлений при бронюванні квитка (перший крок бронювання).

Звертаємо Вашу увагу, що здані квитки відновленню не підлягають!

Обмін квитка, купленого через сайт авіакомпанії, можливий шляхом повернення вже оформленого квитка (див. Повернення електронного квитка, оформленого на сайті) та оформлення нового квитка.

Обмін паперового квитка проводиться строго за місцем придбання.

Джерело: http://www.vim-avia.com/information_and_services/ticket_operations/return_and_exchange/

*****

Вім авіа повернення квитків

Для вашої зручності, ми створили перелік відповідей на самі часто задаються. Сподіваємося, що це допоможе вам!

Якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, ви можете задати його за телефоном цілодобового центру інформаційної підтримки, скористатися формою відправки питання або написати нам листа на helpdesk@vim-avia.com.

Чи можна вводити ПІБ пасажира російською мовою?

На внутрішніх напрямках можна вводити ПІБ як латинськими, так і російськими літерами. На міжнародних — тільки латиницею.

Чому не вводиться номер паспорта?

Серію і номер паспорта необхідно вводити без пробілів і без значка №.

Чому відбувається відмова в авторизації банківської карти?

Банк може запитувати додаткові паролі для проведення оплати, на карті може бути недостатньо коштів і т.п. За даними питань слід звертатися в банк.

Що таке спецпропозиції?

Спецпропозиції — це мінімальна вартість квитків з усіма зборами в одну сторону. Кількість таких квитків на рейсах обмежена.

Як я можу повернути квиток?

Якщо Ви придбали авіаквиток на сайті авіакомпанії «ВІМ-АВІА», Для здійснення повернення необхідно написати заявку на адресу електронної пошти helpdesk@vim-avia.com. Заявка пишеться у вільній формі (наприклад, «Прошу повернути гроші за невикористаний квиток. » і т.п.) У тексті листа слід вказати: ПІБ, номери рейсів, дати вильоту, номер електронного квитка, номер броні та телефон. Якщо квиток був оплачений через термінал QIWI, необхідно також вказати номер QIWI гаманця, на який буде зроблений повернення.

Збори за операцію повернення або обміну квитка складають:

  • більше ніж за добу до вильоту рейсу — 1000 рублів,
  • менш ніж за добу до вильоту рейсу — 1000 рублів + 25% від тарифу,
  • менш ніж за 40 хвилин до вильоту рейсу і після вильоту рейсу — 2000 рублів + 25% від тарифу.

Якщо сума збору за операцію повернення квитка перевищує вартість квитка, повертається тільки паливний збір.

Якщо оплата здійснювалася по пластиковій карті, грошові кошти за вирахуванням збору за операцію повернення будуть повернуті на розрахунковий рахунок протягом 20 банківських днів.

Якщо Ви оплачували авіаквиток в «Евросети», Ви можете отримати грошові кошти в тому відділенні, де здійснювалась оплата, за пред'явленням чека та довідки про повернення з авіакомпанії. Дану довідку із зазначенням суми до повернення Ви отримаєте на адресу Вашої електронної пошти.

Якщо квиток був оплачений через термінал «QIWI», Грошові кошти надійдуть на зазначений у запиті QIWI гаманець протягом 20 робочих днів.

Якщо авіаквиток був придбаний яким-небудь іншим способом (через агентство, авіакаси тощо), у разі повернення Вам слід звертатися за місцем придбання авіаквитка.

Не можу забронювати квиток на сайті. Помилка: «спробуйте повторити запит»

Можливо стався збій на сайті. Спробуйте повернутися в початок бронювання або перезавантажити сторінку.

Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання в даному розділі, ви можете зателефонувати за телефоном (499) 271-0-333 або скористатися формою нижче і задати питання в електронній формі.

Джерело: http://www.vim-avia.com/faq/?PAGEN_2=2

*****

Вім авіа повернення квитків

минулого тижня я вже писала пост в співтовариство, де просила думок про заборону польотів в європу вим авіа та про свої сумніви (квитки в Ріміні на 30 грудня і назад в січні). тепер цього поста чомусь немає, але у мене виникли нові сумніви, тому прошу ради:

1) є розбіжності з приводу регулярності рейсу. він або чартерний, або. немає. і в агенстві, де я квитки купувала, і в самій авіакомпанії в половині випадків говорять одне, в половині — інше. чи можна купити квиток на чартер по інтернету і не знати про це? хто-небудь стикався з подібним?

2) якщо це чартер, як про це дізнатися чи зобов'язана компанія мене попереджати про це при покупці? або це мої проблеми?

3) чи є який-небудь законодавчий акт, який говорить, що у випадку скасування рейсу однієї авіакомпанії, летіти може інша, а всі пасажири, які летять рейсом, не мають права на вимушений повернення?

(За логікою — рейс скасували, я або беру гроші, або погоджуюся летіти іншими; в вим авіа ж стверджують, що рейс не скасували, все ок, головне, що ми полетимо)

4) у авіакомпанії відмовляються давати посилання на юридичні документи по попередньому пункту і додаткові документи до квитка (правила повернення та ін.), Говорять, що можу зробити запит рекомендованим листом в їх юридичний відділ, а ті мені так само, поштою, дадуть відповідь. мають право?

поки це все питання, розраховую на колективну допомогу і свіжі думки

Джерело: http://www.ljpoisk.ru/archive/10682788.html

*****

Вім авіа повернення квитків

Літали Новосибірськ-Москва-Новосибірськ (07.05.11 назад 14.05.11) за двох віддали 18000, дуже сподобалося. Все точно за розкладом, з Москви долетіли всього за 3,20. Зліт і посадка пройшли оч м'яко, за що величезне спасибі екіпажу. При зльоті, як і належить, розносили цукерки і «пакетики».

2 рази були запропоновані прохолодні напої і обід (курка, м'ясо, риба на вибір; булочка, плавлений сир, хліб, 3 види ковбаси, свіжий огірок, маслини, мед, чай (кава), масло вершкове і Пироженко) Мені здається, що за квиток вартістю 4500 цілком навіть пристойне харчування.

Бортпровідники були оч ввічливі, відгукувалися на першу вимогу, водички принести або плед і т.д.

У літаку дуже чисто і пристойно.

Вообщем, величезне спасибі Вім-Авіа за відмінний переліт, все було на «висоті», ви Молодці.

Відгук корисним? (0) (8)

Джерело: http://topairlines.ru/airline/vim-avia/reviews/page/13

*****

Вім авіа повернення квитків

Країна: Росія

Авіарейси з Москви в міста Росії, Середньої Азії та Європи

Рік освіти: 2002

Код ІАТА: NN

Код ІКАО: MOV

Внутрішній код: НН

Офіційний cайт авіакомпанії: www.vim-avia.com

Адреса: 119052, г. Москва, вул. Новохохловская, д. 23/1

Джерело: http://www.airlines-inform.ru/russian_airlines/vim_airlines.html

*****

Вім авіа повернення квитків

Повернення паперового квитка

Повернення паперового квитка, незалежно від форми оплати, проводиться строго за місцем придбання авіаквитка.

При зверненні в касу необхідно мати при собі:

Квиток

Паспорт

Повернення електронного квитка, оформленого на сайті авіакомпанії «ВІМ-АВІА»

Пасажир повинен відправити запит про повернення квитка на адресу електронної пошти Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. У вас повинен бути включений JavaScript для перегляду. в якому вказує свої ПІБ, номери рейсів, дати вильоту, номер електронного квитка, номер броні та телефон. Якщо квиток був оплачений через термінал QIWI, необхідно також вказати номер QIWI гаманця, на який буде зроблений повернення.

Після отримання запиту, оператор авіакомпанії «ВІМ-АВІА» виробляє операцію повернення і висилає на електронну пошту пасажира довідку про повернення.

Якщо квиток був оплачений через салон «Евросеть». пасажир звертається з отриманої довідкою, чеком про оплату та паспортом по місцю оплати і отримує кошти готівкою.

Якщо квиток був оплачений банківською картою. грошові кошти надійдуть назад на рахунок протягом 5-20 робочих днів, залежно від банку емітента.

Якщо квиток був оплачений через термінал «QIWI». грошові кошти надійдуть на зазначений у запиті QIWI гаманець.

При добровільному поверненні авіаквитків стягується збір відповідно до умов застосування тарифів, з якими пасажир був ознайомлений при бронюванні квитка (перший крок бронювання).

Звертаємо Вашу увагу, що здані квитки відновленню не підлягають!

Обмін квитка, купленого через сайт авіакомпанії, можливий шляхом повернення вже оформленого квитка (див. Повернення електронного квитка, оформленого на сайті) та оформлення нового квитка.

Обмін паперового квитка проводиться строго за місцем придбання.

Вік дитини визначається на дату початку перевезення від аеропорту відправлення, зазначеного в перевізному документі. Перевізник має право перевірити вік дитини.

Діти у віці до двох років перевозяться тільки у супроводі повнолітньої пасажира. Діти віком від двох до дванадцяти років можуть перевозитися в супроводі повнолітньої пасажира, або без супроводу повнолітнього пасажира під наглядом Перевізника, якщо таке перевезення узгоджена з Перевізником. Діти у віці старше дванадцяти років можуть перевозитися без супроводу повнолітнього пасажира.

Пасажир має право провезти дитину до 2-х років без надання місця безкоштовно при внутрішній перевезення та за 10% вартості застосовуваного тарифу дорослого пасажира при міжнародному перевезенні, якщо інше не обумовлюється правилами застосування спеціального тарифу. Інші наступні з Пасажиром діти у віці до 2-х років, а також діти віком від 2-х до 12 років провозяться по квитках з наданням 50% знижки від тарифу для дорослого Пасажира (якщо інше не обумовлено правилами застосування спеціального тарифу) та окремого місця в салоні, при цьому дозволяється безкоштовне провезення багажу за встановленими нормами.

У квитку повинна бути вказана дата народження дитини. Пасажир, який супроводжує дитину, зобов'язаний пред'явити Перевізнику при купівлі квитка і при реєстрації документ, що підтверджує вік дитини.

При зміні маршруту після початку перевезення квиток переоформлюється за тарифом зі знижкою для дитини, що відповідає статусу (віком) дитини на дату початку перевезення, навіть якщо статус (вік) дитини змінився до моменту переоформлення перевезення.

Несупроводжувані діти віком від 5 (п'яти) до 12 (дванадцяти) років можуть перевозитися під наглядом Перевізника тільки після оформлення батьками, усиновителями, опікунами чи піклувальниками, відповідно до правил Перевізника, письмової заяви на перевезення несупроводжуваного дитини, завіреного нотаріально. На прохання батьків, усиновителів, опікунів або піклувальників перевезення під наглядом Перевізника може поширюватися на дітей віком до 16 (шістнадцяти) років.

Одна дитина у віці до 5 (п'яти) років перевозиться в супроводі повнолітньої пасажира при внутрішніх перевезеннях безкоштовно, при міжнародних — зі знижкою в розмірі дев'яносто відсотків від нормального або спеціального тарифу, якщо відсутні особливі умови застосування спеціального тарифу, і без надання дитині окремого місця. Якщо дитині у віці до двох років на прохання супроводжуючого пасажира надається окреме місце, то така дитина перевозиться зі знижкою в розмірі п'ятдесяти відсотків від нормального або спеціального тарифу, якщо відсутні особливі умови застосування спеціального тарифу. Інші наступні з пасажиром діти у віці до двох років, а також діти у віці від двох до дванадцяти років перевозяться зі знижкою в розмірі п'ятдесяти відсотків від нормального або спеціального тарифу, якщо відсутні особливі умови застосування спеціального тарифу, з наданням їм окремих місць.

Перевезення вагітних жінок проводиться за умови, якщо вона виконується на терміні не більше 30 тижнів і якщо немає небезпеки передчасних пологів. Інформація про узгодження повітряного перевезення з медичною установою, підтверджена медичним висновком та довідкою від лікаря про стан вагітної жінки і зазначенням передбачуваної дати пологів, повинна бути надана Перевізнику. Медичний висновок має бути оформлено не раніше ніж за 7 днів до вказаної в квитку дати вильоту. У довідці від лікаря має бути зазначено, що політ не протипоказаний.

Перевезення вагітної жінки здійснюється за умови, що Перевізник не несе ніякої відповідальності перед Пасажиром, що підтверджується її гарантійним зобов'язанням, заповнює на стійці реєстрації перед польотом.

Пасажир повинен заздалегідь повідомити авіакомпанії інформацію про наступні з ним тварин та / або птахів.

Собаки, кішки, птахи та інші дрібні кімнатні (приручені) тварини приймаються до перевезення тільки в супроводі дорослих пасажирів. Перевезення тварин, маса яких перевищує разом з кліткою 5 кг, здійснюється у вантажному багажному відділенні літака.

Для перевезення тварин і птахів пасажир зобов'язаний забезпечити контейнер (клітку) достатніх розмірів з доступом повітря. Дно контейнера (клітки) повинно бути водонепроникним і покрито абсорбуючим матеріалом, по периметру дна повинен бути борт, що виключає прокидання абсорбуючого матеріалу. Маса супроводжуваних тварин і птахів, у тому числі маса контейнерів (клітини) і їжі, не включається в норму безкоштовного провозу багажу і оплачується за багажним тарифом. Вага тварини з вагою контейнера, що транспортується у вантажному багажному відділенні літака, не повинен перевищувати 32 кг, а габарити контейнера 115 см за сумою трьох вимірів. В одній клітці можуть перевозитися не більше одного дорослої тварини, або не більше 2-х цуценят або кошенят молодше 6 місяців. Собаки і кішки не можуть перебувати в одній клітці. Всі тварини повинні мати відповідні документи. У процесі польоту температура у вантажному відсіку знаходиться в діапазоні плюс 18-30 град С, в залежності від температури повітря в салоні літака.

Допускається, за бажанням пасажира, перевезення тварин і птахів або групи тварин і птахів, маса яких не перевищує разом з кліткою 5 кг у сумі, в салоні літака за умови оплати за один контейнер (клітку) з твариною / ми 1500 рублів як наднормативного багажу за перевезення тварин в будь-якій касі Істлайн в аеропорту Домодєдово і в касах оплати наднормативного багажу інших аеропортів вильоту.

У разі перевезення тварин в салоні літака, необхідно сповістити про це авіакомпанію не менше ніж за 24 години до вильоту рейсу. При реєстрації за пасажиром закріплюють місця в останньому ряду економ-класу другого салону. Перевезення тварин в салоні бізнес-класу заборонена.

Пасажир при проходженні реєстрації зобов'язаний надати посадковий талон, виданий компетентним державним установою (ветеринарним лікарем в зоні міжнародного прильоту а / п Домодедово). Пасажир повинен бути згоден з умовами та температурним режимом перевозяться живих тварин і залишити

Звертаємо вашу увагу, що правила з ввезення тварин на територію різних країн різні. Настійно радимо заздалегідь вивчити законодавство тієї країни, в яку ви хотіли б ввезти тварину.

Додаткову інформацію по вильоту тварин з міжнародного аеропорту Домодєдово можна отримати в службі ветеринарного контролю за тел: +7 (495) 967-8396; 8 (967) 141-1853 (24 години), ліве крило аеровокзального комплексу в зоні прильоту міжнародних ліній, кабінет № Г 1.1.026.

Авіакомпанія залишає за собою право обмежити кількість тварин, що перевозяться одним рейсом. У салоні літака може перевозитися не більше 3-х тварин, маса кожного з них разом з кліткою не повинна перевищувати 5 кг.

Пасажир, позбавлений зору, за погодженням з перевізником може зробити переліт в супроводі собаки-поводиря. Перевезення може бути здійснена при пред'явленні документа, що підтверджує інвалідність пасажира і документа, що підтверджує спеціальне навчання собаки-поводиря. Собака-поводир перевозиться понад норму безкоштовного провозу багажу, вона повинна мати нашийник, намордник і бути прив'язана до крісла біля ніг пасажира, якого вона супроводжує.

Кожен Пасажир, включаючи пасажирів, які прямують у службових або пільговими квитками, має право перевезти безкоштовно багаж згідно з установленими нормами.

Величина норми безкоштовного провозу багажу складає:

Джерело: http://www.ata.chukotka.ru/informatsiya-dlya-passazhirov/aviakompaniya-vim-avia