Вимушений повернення авіаквитка

Придбати авіа квитки на нашому інтернет сайті — це означає заощадити свій час. Бронюючи авіа квитки в інтернеті, ви точно проаналізуєте вичерпне безліч варіантів подорожі. Із за чого авіа квитки онлайн купувати доцільніше ніж у касі. Вкажемо істотні плюси: альтернатива, швидкість, вартість. Авіаквитки на цьому сайті вийдуть доступніше завжди ніж у звичайній авіа каси. Збільшення реалізації авіаквитків в мережі дозволило компаніям знизити вартість на авіаквитки. Тепер авіа квитки набагато вигідніше, ніж раніше.

Вимушений повернення авіаквитка

Пасажир має право здати куплений квиток в будь-який момент, відмовившись від польоту. Юридичною мовою такі дії називаються «добровільною відмовою від перевезення». Але існує й інший тип відмов від перевезення – вимушені відмови. Під цим поняттям мається на увазі ситуація, коли пасажир з тієї чи іншої причини не зміг потрапити на борт повітряного лайнера, але авіаперевізники в будь-якому випадку повинні відшкодувати пасажирові витрати.

 

Коли відмова від перельоту може вважатися вимушеним

Скасування або перенесення рейсу. Правила перевезення авіапасажирів говорять про те, що у разі затримки рейсу пасажир має право отримати гроші за квиток або відмовитися від польоту. Якщо говорити про повне скасування, то тут все зрозуміло – авіаперевізник зобов'язаний відшкодувати пасажирам вартість авіаквитків в повному обсязі.

Посадка в інший повітряної гавані. У ситуації, коли посадка літака відбувається не в пункті призначення, фактично умови перевезення вважаються невиконаними, оскільки пасажир купував авіаквиток, який повинен був доставити його з пункту A в пункт Б. Чи може послуга вважатися виконаною, коли клієнт замість цього був доставлений в пункт C ? Як не важко здогадатися – немає. Отже, авіаперевізник зобов'язаний компенсувати пасажиру понесені витрати.

Неможливість надання пасажиру місця на літаку. Найчастіше трапляється так, що число проданих на конкретний рейс квитків, перевершує кількість місць в лайнері. Така ситуація має свою назву – «овербукинг». Як же поводитися пасажиру, який заплатив за квиток, але на борт літака так і не потрапив? Один з варіантів – звернеться до представника авіаперевізника, який отруїть пасажира найближчим рейсом в потрібний пункт призначення. Існує і другий варіант – зажадати повернення коштів.

 

Неправильне оформлення авіаквитка. Якщо при покупці квитка на літак були допущені якісь помилки і порушення, і вина в цьому лежить на авіаперевізнику, то збиток пасажиру повинен бути компенсований в повному обсязі. Але при цьому не повинно бути ніяких сумнівів, що помилка допустила іменного компанія-продавець, а не покупець, який, скажімо, міг при бронюванні електронного квитка невірно ввести своє прізвище або паспортні дані.

Хвороба пасажира або когось із його близьких осіб. У разі якщо пасажир або хтось із його близьких після реєстрації або на борту літака відчує себе погано, то авіакомпанія також має надати їм можливість полетіти іншим рейсом або повернути гроші. Але, на жаль, цей пункт російські авіакомпанії, в більшості випадків, люто намагаються оскаржити.

Запізнення з вини перевізника на стикувальний пункт. У разі якщо пасажир відправляється з пункту A в пункт Б з пересадкою в пункті C по одному квитку одного авіаперевізника, то за всі нестикування і запізнення відповідає авіакомпанія. Скажімо, ви здійснюєте переліт Москва-Барселона зі стикуванням у Празі. У випадку, якщо з якихось причин літак Моква-Прага буде затриманий і не встигне застати рейс Прага-Барселона, компанія зобов'язана буде доставити пасажира в Барселону при першій же можливості.

 

Джерело: http://travelrules.ru/vynuzhdennyjj-vozvrat-aviabileta/

*****

Вимушений повернення авіаквитка

Повернення грошових коштів за вимушений повернення авіаквитків

Здравствуйте.

Прошу поради і допомоги у вирішенні наступної ситуації. 30 січня 2011р. в Інтернет-магазині Ozon.travel було куплено мною 3 авіаквитка а / к «Аерофлот» для мене і моїх друзів на загальну суму 29 628 руб. на рейси СПб-Москва-Рим, Рим-Москва-СПб, з датами вильотів: 15.07.11 .; 01.08.11.

У наслідку мене повідомили, що відбулося скасування рейсу, через що була порушена стиковка рейсу Москва-Рим, що перешкоджає вильоту.

У зв'язку з виходом на нову роботу і з'явилася вагомої причини скасувати подорож, було прийнято рішення здати авіаквитки.

Згідно з процедурою повернення, описаної в укладеному між мною та ТОВ «Інтернет Тревел» (Ozon.travel) Договору публічної оферти, я зробила електронний запит про умови повернення авіаквитка. Відповіддю було (як я і думала) те, що у зв'язку зі скасуванням і подальшої нестиковкою рейсів повернення квитка вважається Вимушеним (повним) і попросили заповнити форму повернення і вислати її ім.

За півтора місяці до вильоту, 07.06. в Ozon.travel мною були вислані в необхідній формі заповнені, підписані і відскановані заяви на повернення. Оскільки відповіді не послідувало, я написала компанії сама з питанням — чи все нормально і чи отримали вони заяви на вимушений повернення авіаквитків. Мені відповіли: «Ваша заява прийняті і направлені фахівцеві, будь ласка, очікуйте». Через якийсь час я подзвонила до Служби продажів перевезень OZON.travel і поцікавилася про терміни повернення грошових ср-в. На що мені відповіли, що максимальний термін розгляду заявки а / к Аерофлот — 3 місяці, але як правило це відбувається швидше, тому очікуйте.

Протягом 3-х місяців я не раз дзвонила і писала в магазин Озон з питанням про термін повернення. Зараз кінець вересня, пройшло 3,5 місяця. У поверненні грошей мені відмовлено до того часу як а / к «Аерофлот» НЕ авторизує заяви. Причини, чому а / к цього не робить вони не знають, дізнатися не можуть і відповідно озвучити терміни повернення грошових ср-в теж. За словами Озона все, чим можуть мені «допомогти» — це відправити повторний запит в «Аерофлот».

Але в договорі публічної оферти чітко прописано, що максимальний термін розгляду — ДО 3-х місяців.

У Аерофлот дзвонила, кажуть, щоб я зверталася тільки за місцем придбання покупки.

Буду писати Претензію.

Хотілося б дізнатися Вашу компетентну думку, а також у мене питання:

Чи прописані в законодавстві терміни повернення грошових ср-в?

На які статті мені посилатися при написанні Претензії на адресу Інтернет-магазину?

І яка ймовірність того, що гроші мені повернуть без суду?

Джерело: http://nepofigizm.ru/blog/useful/977.html

*****

Вимушений повернення авіаквитка

Здравствуйте. Мені необхідно виконати вимушений повернення авіаквитка в зв'язку з переломом руки. У статті 108 повітряного кодексу РФ сказано що пасажир має право отримати назад всю вартість авіаквитка при повідомленні перевізника про відмову від перельоту не пізніше ніж за 24 години до вильоту. У відповідь на запит про повернення в агенство ДАВС через яке був придбаний квиток отримав таку відповідь:

У додаткових відомостях у Вас вказано «Повернення за медичними показаннями»

Для запиту у авіакомпанії вимушеного повернення Ви повинні документи. підтверджують неможливість перельоту в зазначені у квитку дати.

Вони можуть, як підтвердити, так і відмовити у вимушеному поверненні

У разі відмови повернення може бути оформлений тільки як добровільний

При цьому при добровільній відмові НЕ повертається повна вартість квитка. Чи є подібні правила встановлені авіакомпанією на повернення квитків законними? Чи маю я право вимагати повернення повної вартості вартості квитка відповідно до статті 108 без надання медичних довідок та очікування розгляду запиту в авіакомпанії?

  • 5553939355770.pdf

Джерело: http://pravoved.ru/question/104972/

*****

Вимушений повернення авіаквитка

Поворотні і неповоротні квитки: читаємо уважно!

Здати авіаквитки, придбані в інтернеті у агентств з продажу проїзних документів можна без проблем, якщо авіакомпанія – перевізник – російська.

У випадку якщо ви вибрали авіарейс, здійснюваний іноземним перевізником – будьте уважнішими при прочитанні документів про умови продажу, особливо про повернення грошей за квитки. На відміну від вітчизняних авіакомпаній, які перебувають під юрисдикцією законодавства РФ, що встановлює зворотність всіх авіаквитків, іноземні компанії мають право застосовувати умова про безповоротній.

Вимушений повернення авіаквитка

Умови, на яких квиток може бути повернений продавцю, обов'язково містяться в правилах застосування тараф певної авіакомпанії. Купуючи авіаквиток, ви підтверджуєте абсолютна згода з умовами продажу, встановленими в правилах застосування тарифу компанії авіаперевізника, включаючи правила повернення авіаквитків.

– Ви оплатили авіаквитки банківською картою? Гроші за повернутий авіаквиток надійдуть саме на цю картку.

– Ви скористалися послугами салону «Евросеть», Вказавши в заяві рахунок, куди необхідно перерахувати гроші в разі повернення? Чекайте поповнення цього рахунку повернутими коштами.

– Ви перераховували вартість авіаквитка за допомогою електронного гаманця? Гроші прийдуть на той же гаманець, якщо в заяві про повернення ви не вкажете розрахунковий рахунок.

Бувають ситуації, коли пасажир відмовляється від перельоту не з власної волі, тоді йому належить до повернення вся сума, перерахована їм за перевезення. Винятком буде лише випадок, коли переліт був частково здійснений і прийнятий пасажиром.

Існують авіаційні правила, прийняті на рівні Російської Федерації, що описують умови визнання відмови пасажира від перевезення вимушеним, це:

1. Рейс, зазначений у квитку, скасований або затриманий. Підтвердженням цього умови – довідка, отримана від авіакомпанії;

2. Маршрут перевезення був змінений авіакомпанією. Підтвердження факту – довідка, видана перевізником;

3. Рейс був виконаний з відхиленням від розкладу. Для підтвердження – візьміть довідку від авіакомпанії;

4. Відсутність можливості надати місце на дату і рейс, зазначені у квитку, внаслідок чого

відправка пасажира не відбулася. Потрібна відповідна довідка від авіаперевізника;

5. Огляд пасажира або його багажу на предмет перевезення заборонених речей або предметів показав відсутність порушень з боку пасажира, але затягнувся настільки, що перевезення пасажира авіатранспортом не відбулася. Авіакомпанія повинна засвідчити цей інцидент довідкою, для визнання відмови вимушеним.

6. Стиковка рейсів, передбачена в рамках єдиної перевезення, що не була забезпечена перевізником. Цей факт повинен бути підтверджений довідкою авіакомпанії;

7. Хвороба або смерть члена сім'ї, спільно мандрівного з пасажиром або раптово виявлена ​​хвороба самого пасажира. На підтвердження такого випадку необхідно отримати медичну довідку;

8. Відсутність можливості обслужити пасажира по класу, згідно з придбаним квитком. Необхідно для підтвердження вимушеної відмови отримати довідку від авіакомпанії.

9. Авіаперевізник або його агент неправильно оформив квиток, тому переліт пасажира не відбувся. Довідка від компанії – авіаперевізника в цьому випадку також необхідна.

Увага, не випустите з виду! Вимушена відмова необхідно належним чином оформити! Документ про одну з умов, що став перешкодою для вашого перельоту повинен бути наданий вами в агентство з продажу авіаквитків.

Перелік підстав, за якими відмова від перельоту вважається вимушеним, є вичерпним.

Що не увійшли до нього умови є свідченням добровільної відмови. У цьому випадку звернутися в агентство потрібно не пізніше, ніж за три дні, тоді шанс повернути всю вартість квитка абсолютно реальний, і повернення авіаквитків не принесе вам істотних фінансових втрат.

Добровільна відмова від частини перевезення увазі виплату різниці між оплатою всього маршруту і тієї його частини, від якої клієнт не відмовився!

Джерело: http://gogoru.ru/avia/vozvrat-aviabiletov