Виписка авіаквитка

Сьогодні авіаквитки набагато більш доступні, ніж раніше. Відкриття продажу авіаквитків на нашому порталі дозволило компаніям опустити собівартість на авіаквитки. У чому причина, що авіаквитки в мережі здобувати дешевше ніж в традиційній касі. Назвемо істотні показники: економія, мінімум часу, свобода вибору. Шукати авіаквитки на даному сайті — це означає зберегти дорогий час. Авіаквитки в мережі виразно вийдуть вигідніше ніж в традиційній касі аеропорту. Купуючи квитки на літак в інтернеті, ви точно виявите більшу кількість варіантів авіаперельоту.

Виписка авіаквитка

Сторінка «Настройки виписки» знаходиться в розділі «Авіаквитки» — «Виписка квитків» і містить ряд важливих опцій:

  • «Алгоритм визначення ВП» — можливо вибрати 2 варіанти:
    • «Стандартний»
    • «Спрощений»
  • «Опції спрощеного процесу» — може приймати 2 значення:
    • «Ігнорувати дані з ГРС» — перевіряється довідник контрактних авіакомпаній заповнений в Немо. У разі відсутності авіакомпанії в цьому довіднику, користувачеві ще на сторінці підтвердження буде показано повідомлення виду: «Правило виписки для даної комбінації перельотів не визначені, квиток не може бути виписаний в автоматичному режимі».
    • «Не ігнорувати дані з ГРС» — враховувати дані, які приходять від постачальника.
  • «Вирішувати виписку авіакомпаній» — може приймати 4 значення:
    • «Будь» — означає, що виписка буде можлива на бланку будь-якої авіакомпанії не залежно від того, вказана вона чи ні в довідниках контрактних авіакомпаній і інтерлайн-партнерів.
    • «Контрактна авіакомпанія» — дозволяє виписувати тільки на бланках авіакомпаній, занесених до довідника «Контрактні авіакомпанії».
    • «Интерлайн» — встановлює можливість виписки на бланках авіакомпаній, для яких є запис у довіднику «Интерлайн-партнери».
    • «Контрактна + Интерлайн» — означає можливість виписки на бланках авіакомпаній, які є в довідниках: «Контрактні авіакомпанії» або «Интерлайн-партнери».

При виборі будь-якого значення опції, крім «Будь», на сторінці підтвердження бронювання для авіакомпаній, яких немає в довідниках, виводиться повідомлення виду:

«Доступ до виписки заборонений: не визначений валідірующій перевізник»

При цьому на результатах бронювання такого перельоту також є попереджувальне повідомлення для користувача:

«Увага! Дана перевезення може бути виписана тільки фахівцем з бронювання. Будь ласка, зв'яжіться з оператором ». кнопка «Виписати» — не буде доступна.

. У випадку, якщо включений модуль Ціноутворення 2.0. 3 попередні налаштування стають не актуальними і ховаються.

  • «Запит на оновлення перед випискою» — може приймати два значення:
    • Завжди.
    • Якщо включено оформлення в будь-який момент — сенс налаштування — економія запитів.
  • «Крайній термін виписки» — може приймати 3 значення:
    • У будь-який час — означає можливість оформлення квитка в будь-який час в рамках таймліміта для замовлення.
    • Виписка авіаквитка

    • У той же день, що і бронювання — припускає можливість виписки квитка тільки в день бронювання, т.е наприклад, якщо замовлення заброньовано 20.03.2012, то він може бути оформлений (квиток виписаний) — не пізніше 23:59:00 20.03.2012 .
    • Не пізніше ніж X хвилин після бронювання — встановлює часовий інтервал, протягом якого може бути виписаний квиток: наприклад, не пізніше, ніж через 15 хвилин після створення PNR в ГДС.
  • «Додаткова ZZ такса для ТКП» — дозволяє задати значення ZZ такси для агентства.
  • «Повідомлення про обмеження на повернення» — сполучення, розташовані в даному полі, будуть видні користувачеві на сторінці підтвердження бронювання під таблицею з вартістю перевезення.
  • «Текст у попап підтвердження войдірованія» — сполучення, розташовані в даному полі, будуть видні користувачеві при спробі войдіровать квиток, якщо проставлений чекбокс «Розширене підтвердження войдірованія» .
  • «Розширене підтвердження войдірованія» — включається для відображення повідомлень з налаштування «Текст у попап підтвердження войдірованія» .
  • «Підтвердження виписки» — включається для відображення повідомлення в попап, що містить уточнююче текст, про наміри агента: «ВИ ВПЕВНЕНІ, ЩО ХОЧЕТЕ виписали ДАНИЙ КВИТОК? ДАЛІ ВИ несе повну матеріальну відповідальність у цій билету ». Актуально тільки при ручному оформленням квитків. Текст повідомлення доступний для редагування в розділі Адміністрування — Локалізація — Текстові ресурси .
  • «Авіакомпанії, для яких внесення ендорсментов обов'язково» — Деякі авіакомпанії (наприклад «Аерофлот») вимагають в обов'язковому порядку вносити ендорсменти окремо по кожному пасажиру. Якщо цього не робити, то авіакомпанія може виставити штрафи агенту. Щоб цього не сталося необхідно виконувати виписку окремими запитами по кожному пасажиру, для цього додайте авіакомпанію в поле налаштування.

У Nemo можлива повторна виписка авіаквитків, якщо ви використовуєте в якості постачальника Галілео і при наявності таких умов:

  • При першій виписці квитка в Nemo не було помилок;
  • Замовлення є актуальним з точки зору тарифу і таймліміта.

. Успішність повторної виписки квитка залежить від безлічі факторів, що не залежать від системи Nemo. Наприклад, від умов авіакомпанії.

Виписка квитків для кількох пасажирів у замовленні

При виписці замовлень з кількома пасажирами іноді виникає ситуація, коли в процесі оформлення квитків постачальник віддає помилку.

Так як квитки виписуються по одному, то весь процес зупиняється при отриманні помилки, і в ПНР вносяться тільки номери вже оформлених квитків.

У цьому випадку довипісать відсутні квитки в ПНР можна повторно запустивши виписку цього замовлення в Nemo, за умови що

  • постачальником є ​​Галілео;
  • замовлення є актуальним з точки зору тарифу і таймліміта.

Якщо в замовленні квитки оформлені не для всі пасажирів, то на сторінці інформації про замовлення з'являється підказка: «Не всі квитки були виписані. Спробуйте повторно запустити виписку »

Автоматична виписка квитків налаштовується в розділі «Замовлення» — «Налаштування бронювання». Опція: «Для успішних бронювань виробляти оформлення». значення: «Відразу після проставляння статусу« оплачено »».

Якщо автовипіска включена, але квиток виписати з першого разу не вдалося, то запит на автоматичну виписку буде повторений системою до 10 разів з інтревалом в 30 хвилин (за умови, що не минув таймліміт). Якщо спочатку запуск виписки відбувався вручну, то автоматичних спроб випісікі не буде. Більша кількість запитів можливо в тому випадку, якщо крім автоматичного запиту були спроби виписки вручну (шляхом натискання кнопки «Виписати» ).

Причини, з яких автоматична виписка квитків може не запуститися:

1. Користувачеві (або групі до якої він відноситься) заборонено дію «Виписка» (розділ «Замовлення» — «Права користувачів»).

2. Ви використовуєте настройку: «Вирішувати виписку авіакомпаній» — Всі значення, крім «Будь» та авіакомпанії, яка виконує переліт, — ні у відповідних довідниках.

3. Помилка при виписці — може прийти від постачальника (відомі на поточний момент помилки ви можете подивитися тут: Помилка) або бути пов'язана з роботою Nemo (в цьому випадку вам необхідно звернутися до фахівців технічної підтримки Nemo).

.   Увага! Якщо Ви передплачуєте квитки в терміналі, ми рекомендуємо упевниться, що замовлення не підпадає під автоматичне виписку (автовипіска виключена або замовлення має статус оплати в Немо — «Не оплачено» і оплату не буде фіксуватися). Так як між тікетингу в терміналі та присвоєнням ПНР статусу «Виписаний» є часовий розрив, може запуститися автовипіска вже фактично виписаного замовлення.

Для виписки електронного квитка треба впевнитися, що виконуються наступні умови:

  • Всі сегменти маршруту e-ticket eligible (Тобто всюди можливий електронний квиток). Якщо хоча б один сегмент НЕ e-ticket eligible. то виписка електронного квитка неможлива.
  • Всі сегменти на всіх пасажирів підтверджені (статус OK ).
  • Тайм-ліміт на виписку не закінчився.
  • Дане бронювання може бути виписано з точки зору оплатного статусу (для даного партнера дану PNR можна виписувати — або для партнера вказано кредитний статус invoice, або шлюз до платіжної системи прислав відповідь «ОК» про оплату).
  • Повинен бути коректно визначений валідірующій перевізник.
  • Виписка електронних квитків виконується на різних стоках. Під електронним стоком розуміється:

а) який номер присвоюється квитку;

б) якої форми виводиться Itinerary receipt (маршрут-квитанція).

  • Відповідно, для даного валідірующего перевізника є доступний стік — достатній, щоб виписати то кількість пасажирів, яка є в PNR.
  • Для даної країни, для даного перевізника, для даної PNR, у самій PNR і в додатку є достатньо даних для APIS.

Налаштування виписки електронних квитків для контрактних авіакомпаній знаходяться у розділі «Авіаквитки» — «Виписка квитків» — «Контрактні авіакомпанії».

На це сторінці вводяться авіакомпанії, у яких з агентством підписані договори і чию перевезення агентство може виписувати (безпосередньо або за інтерлайн).

Вид таблиці і значення полів

  • Префікс для билетопечати МВЛ (Число) — довідкове поле, ніде не використовується.
  • Префікс для билетопечати ВВЛ (Число) — довідкове поле, ніде не використовується.
  • Номер контракту — довідкове поле, ніде не використовується.
  • Дата контракту, Закінчення контракту — використовуються для визначення доступності. Дата виписки повинна потрапляти в зазначений діапазон.
  • Комісія — показує, чи буде використовуватися комісія.
  • Пріоритет — якщо система робить вибір між кількома контрактними авіакомпаніями, то за інших рівних умов буде обрана авіакомпанія з найменшим значенням пріоритету.
  • Мінімальний # 160;% власної перевезення для оформлення інтерлайн — встановлює умови для віднесення перельоту до інтерлайн.

Ручна установка статусу замовлення «Виписаний»

В системі Nemo є можливість вручну проставляти статус Анульований . Заброньовано . Виписаний . При ручній установці статусу Виписаний будуть запитані номери квитків для кожного пасажира. Після їх введення буде згенеровано коректна маршрут-квитанція і відправлена ​​користувачеві. У разі ручної фіксації статусу всі автоматичні дії із замовленням будуть заборонені до зняття виставленого вручну статусу. Ця можливість доступна тільки адміністратору, менеджеру і експерту.

Даною функціональністю управляє настройка Ручний режим фіксування статусу замовлення в розділі АдмініструванняНалаштування агентства.

При включеній налаштуванні додається посилання Зафіксувати статус вручну . при натисканні на яку відкривається попап з формою, де можна вибрати один із статусів Заброньовано . Анульований . Виписаний . Якщо вибирається статус Виписаний . то з'являються поля для введення номерів квитків для кожного пасажира. Після успішного підтвердження відбувається закриття попап і оновлення сторінки із замовленням.

Якщо у замовлення виставлений «ручний» статус, то на сторінці інформації про замовлення приховуються кнопки Оновити. Виписати. Анулювати і з'являється посилання Зняти ручної статус . після натискання на яку можна зняти «ручний» статус замовлення, тим самим зробивши знову доступними автоматичні дії.

При простановке статусів вручну також як і при автоматичних діях відправляються відповідні листи-нотифікації, в тому числі листи з маршрут-квитанцією.

В особистому кабінеті замовлення з «ручним» статусом поміщаються в окрему чергу — Включений режим ручного фіксування статусу. На сторінці інформації про замовлення, що має такий статус, виводиться повідомлення-попередження «Увага, замовлення має ручний статус. Всі автоматичні дії, а також ручні дії — бронювання, оплата, виписка, войдірованіе і ануляція заборонені до зняття ручного статусу».

При виписці користувач може отримати відповідну нотифікацію.

Шаблонні змінні нотифікації про виписку

Джерело: http://support.nemo.travel/ru/%D0%92%D1%8B%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0