Замовлення жд та авіаквитків

Відкриття бронювання авіаквитків на порталі дозволило авіаперевізникам опустити ціни на авіаквитки. Сьогодні квитки на літак вигідніші, ніж в старі часи. Купуючи квитки на літак в мережі, ви точно проаналізуєте більшу кількість способів перельоту. Із за чого авіаквитки на даному ресурсі купувати дешевше ніж в касі. Назвемо показники: мінімум часу, ціна, альтернатива. Придбати авіаквитки онлайн — це означає оптимізувати дорогоцінний час. Авіаквитки в інтернеті виразно вийдуть доступніше ніж в авіакасі.

Замовлення жд та авіаквитків

Опубліковано zakaz в Жд квитки | Коментарі відключені

16 листопада 2012

У нас помірні ціни. Ми ретельно створюємо свій асортимент, спираючись на європейські новшевства як і беручи до уваги обстановку російською ринку. Ми бажаємо запропонувати Для вас приголомшливе різноманітність послуг. Наші пропозиції доступні широкому колу гостей. Доставка здійснюється прям до вашої двері.

Ми не сумніваємося, що в нашому он-лайнмагазіне Ви можете придбати все, що для вас необхідно. Наша компанія робить весь діапазон таких послуг, як замовлення залізничних квитків Москва-Маріуполь, забезпечуючи своїм клієнтам менші ціни виготовлених справ, підкріплених високою якістю придбаного результату. Для постійних відвідувачів пускають в хід еластичну систему призів.

Сучасність, надійність а також манера з проф гарантією характеристики — ось що дає своїм гостям наш електронний магазин. Істотне зручність, яке надає своїм гостям наш Веб магазин — це присутність приголомшливого кількості підходящої спеціально для кожної людини інфи у вигляді аналітичних як і оглядових статей, порад грамотних професіоналів у нашій області, описи головних технологій виробництва, посилань на офіційні веб-сайти основних виготовлювачів і т. д. При виконанні послуг ми беремо різні методики з різним ціновим спектром і особливий підхід до будь-якого проекту. Замовнику не знадобитися кудись їхати, щоб отримати продукт. Такі послуги, як замовлення залізничних квитків Москва-Маріуполь ведеться згідно затвердженої кошторису без відхилень, що надає Замовнику зайвий момент стабільності. Наш вебмагазін представляє великий асортимент продукції, коия гарантує Для вас удобность в будь-якій ситуації. Серед них такі послуги, як замовлення залізничних квитків Москва-Маріуполь.

Гідний рівень наших товарів, низькі ціни, гнучка система призів, симпатичні умови для посередників також і компаній # 8212; кінцевих покупців нашої продукції, дозволили нам бути однією з лідируючих компаній на цьому ринку. Наша організація має в наявності свою виробничу базу, різні механізми також і системи, що зачату дозволяє цілком тримати під контролем ціни таких вироблених послуг, як замовлення залізничних квитків Москва-Маріуполь, терміни їх виконання а також властивість одержуваного результату, конкретно тим, займаючи перше місця з числа різних компаній суперників. Наша організація зробить такі послуги, як замовлення залізничних квитків Москва-Маріуполь точно у встановлений період, відмінно і акуратненько. Наш веб-магазин — це комфорт замовлень і ще прибуткові умови співпраці.

Джерело: http://zakazbileta.info/zhd_bilety_moskva-mariupol/

*****

Замовлення жд та авіаквитків

Київ, пр. Перемоги 43, оф.2

Київ, вул. Антоновича 59, «МОРЕ»

Оплата залізничних квитків на сайті fly.kiev.ua

Оплатити жд квитки можливе протягом 15-и хвилин

Після вибору поїзди, вагона, місця, зазначення даних пасажирів,

Вам буде запропоновано такі варіанти оплати замовлення залізничних квитків

ГОТІВКОЮ

оплачуйте Замовлення готівкою у відділеннях ПриватБанку під 0% комісії

Для оплати залізничних квитків готівкою, необхідно на сторінці оплати в особистому кабінеті завантажити рахунок-фактуру і здійснити оплату готівкою у відділенні будь-якого банку. Як тільки оплата за рахунком надійде на наш рахунок (у разі оплати в ПриватБанку оплата надходить на протязі 30 хвилин), ми поповнимо особистий рахунок користувача на оплачену суму.

Користувачеві необхідно буде виконати пошук залізничних квитків повторно. На сторінці оплати буде запропоновано списати оплачену суму з особистого рахунку, і тим самим оформити квитки на поїзд автоматично.

Як правило процедура оплати готівкою займає до години времни. За цей час місця в поїзді майже завжди залишаються доступними. Однак будьте уважні, якщо кількість місць в поїзді менше 7-й є ризик втрати наявності місць, за час здійснення оплати готівкою.

Якщо Ви не скористаєтеся сумою сплаченої готівкою, вона зберігається на особистому рахунку, і може бути використана в будь-який час з будь-якого іншого замовленням залізничних квитків або повернена платнику.

Агенти, які працюють з нами за договором, можуть сплатити готівкою жд квитки після їх оформлення. Агентам у разі такої необхідності необхідно звернутися до наших менеджерів і назвати номер рахунку-фактури за якою відбувається оформлення залізничних квитків. Наш менеджер у кожному конкретному випадку приймає рішення про випуск залізничних квитків до фактичної оплати готівкою. У разі позитивного рішення, жд квитки будуть оформлені моментально. Потім Агент може спокійно сплатити рахунок-фактуру готівкою в будь-якому відділенні банку.

Безготівковий розрахунок

здійснити оплату за рахунком-фактурою може будь-яка юридична або фізична особа

Правила оформлення залізничних квитків при оплаті безготівковим розрахунком відповідають умовам при оплаті готівкою.

Картами VISA / MasterCard

при оплаті Замовлення банківськими картами VISA / MasterCard у нас діють особливі умови для власників карток ПриватБанку, Альфа-Банку, Райффайзен Банк Аваль, Дельта Банку

У разі оплати квитків на поїзд банківськими картами оформлення бланка жд квитка відбувається автоматично. Ануляція бланка жд квитка можлива протягом 50 хвилин з моменту завершення оплати та отримання документів. У разі анулювання буде повернута вся сума за винятком сервісних зборів за оформлення і повернення квитка.

Для зручності оформлення залізничних квитків Агентам і Компаніям

Наявність депозиту дозволяє випускати квитки без попередньої оплати. Суму депозиту встановлює користувач самостояетльно. Повідомте нам, якщо бажаєте розмістити депозит. Ми виставимо рахунок-фактуру для оплати депозиту. На суму депозиту буде відкритий кредитний ліміт. В межах суми депозиту у Вас буде можливість автоматично випускати жд квитки на нашому сайті. Після оформлення кожного замовлення буде сформована рахунок-фактура на оплату. Після оплати оформлених залізничних квитків, сума кредитного ліміту буде відновлена ​​до початкової повної суми депозиту.

WEBMONEY, НСМЕП, MoneXy, EasyPay

ми приймаємо WMU

Ануляція бланка жд квитка можлива протягом 50 хвилин з моменту завершення оплати та отримання документів. У разі анулювання буде повернута вся сума за винятком сервісних зборів за оформлення і повернення квитка.

Правила покупки залізничних квитків на сайті www.fly.kiev.ua

Джерело: http://www.fly.kiev.ua/oplata_biletov_na_poezd_nalichnie_kartoy_beznal_webmoney.html

*****

Замовлення жд та авіаквитків

Автоматизована система самообслуговування «Uticket» (Далі АС «Uticket») Призначена для надання наступних послуг (далі — Послуги):

Замовлення проїзних і перевізних документів з наступним друком та отриманням проїзних документів у квитковій касі

Послуга вважається наданою Виконавцем та отриманої Замовником в повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення та надання Замовнику унікального номера Інтернет-замовлення у вигляді, який дозволяє роздрукувати його на Бланке Інтернет-замовлення або скопіювати (переписати, отримати у вигляді СМС-повідомлення).

Покупки електронних проїзних документів (електронний квиток, який не вимагає обміну в касі)

Послуга вважається наданою Виконавцем та отриманої Замовником в повному обсязі з моменту оплати Замовником вартості замовлення і надання Замовнику електронного квитка в вигляді, що дозволяє роздрукувати його, або скопіювати іншим чином для пред'явлення провіднику при посадці в поїзд.

Увага! У залізничних касах Криму видача квитків, оформлених через Інтернет (і в нашій системі і в будь-який інший) не провадиться! Бланк замовлення не дає права на посадку і проїзд в поїзді, перевезення багажу залізничним транспортом і підлягає обов'язковому обміну на ППД (Проїзний і перевізний документ — «Паперовий квиток») у будь автоматизованій залізничній касі материкової частини України.

Замовник зобов'язаний ознайомитися з Угодою публічної оферти про надання послуг АС «Uticket» перед тим, як починати реєстрацію на інтернет-сайті Uticket.ua (Далі-сайт) і погодитися з її умовами. Для того, щоб зареєструватися на Сайті перейдіть за посиланням «Реєстрація», Яке знаходиться в правій верхній частині сторінки сайту і пройдіть реєстрацію. У випадку, якщо Ви плануєте користуватися банківською платіжною карткою для оплати Послуг, вказуйте прізвище та ім'я саме так, як вони зазначені на Вашій платіжній картці.

Після введення всіх обов'язкових даних зазначених знаком * — натисніть кнопку «Підтвердити». Після виконання реєстрації, на вказану Вами адресу електронної пошти буде надіслано лист-підтвердження з посиланням по якому вам потрібно перейти, щоб підтвердити Реєстрацію. Після чого, Ви будете повернуті на Сайт, в правій верхній частині сторінки, якого буде вказаний Ваш логін.

Надалі ви зможете заходити на сайт, використовуючи логін і пароль, вказаний при реєстрації. Ви повинні вказати ваші справжні Ім'я і Прізвище під час реєстрації! Всі спірні питання, пов'язані з отриманням послуг, будуть вирішуватися з використанням зазначених при реєстрації даних!

Будь-які дії, які були здійснені з використанням Ваших логіна і пароля вважаються здійсненими Вами особисто. Будь ласка, зберігайте конфіденційність Ваших логіна і пароля!

Відповідальність за достовірність наданої інформації про послугу перевезення (правильності розкладу, виду транспортного засобу та інших даних) лежить на власнику ресурсу. Власником ресурсу у випадку з автобусними квитками є автоперевізник або автовокзал, а у випадку з залізничними квитками Укразлізниця. АС «Uticket» не є власником ресурсу і відповідальність за достовірність інформації надається власником ресурсу не несе.

Інтернет-замовлення проїзних і перевізних документів на залізничні пасажирські перевезення

Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів (Квитків) з подальшим їх отриманням у квитковій касі дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон і місце в ньому, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи в автоматизованої залізничній квитковій касі на території України. Послуга замовлення перевізних документів дозволяє придбати документи на перевезення додаткового багажу (багажну квитанцію), перевізного документа на тварину або техніку.

Увага! коди квитків обмінюються тільки в касах Укрзалізниці на території України. В інших країнах отримати квиток неможливо.

Інтернет-замовлення проїзних документів на залізничні пасажирські перевезення можливий тільки для повних та дитячих проїзних документів. Послуги Інтернет-замовлення пільгових, військових, безкоштовних, проїзних документів не надаються.

Інтернет-замовлення може бути здійснено за 45 діб до часу відправлення поїзда з урахуванням необхідного для отримання квитка в касі часу. Для замовлення квитка виберіть станцію відправлення та прибуття, дату поїздки, поїзд, вагон та місця у вагоні.

При одному одноразовому зверненні до Системи і замовленні квитків, Ви можете замовити максимально тільки 4 квитки тільки в одному вагоні одного поїзда. Загальна кількість звернень до системи «Uticket» не обмежена.

Замовлення перевізних документів можливий тільки у разі придбання проїзного документа. Один пасажир може оформити за одним перевізним документом кожного з 3-х видів перевізних документів на додаток в своєму квитку.

Після вибору місць у вагоні, введіть імена та прізвища пасажирів, погодитеся з Правилами та натисніть кнопку «Замовити». У випадку, якщо Ви не зареєструвалися попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати Інтернет-замовлення (інлайновая реєстрація).

Виберіть зручний спосіб оплати вартості Інтернет-замовлення та натисніть кнопку «Оплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а обрані Вами місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами. Оплата вартості квитків проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи. Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів є платною. Після оплати вартості Інтернет-замовлення, Вам буде надано бланк Інтернет-замовлення на отримання проїзних документів, що містить унікальний номер з 16 символів (наприклад: ПКЯ — Е5-1184905–0205).

Бланк Інтернет-замовлення буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет », А також буде відправлений на адресу електронної пошти вказаній при реєстрації. За бажанням Замовника код Інтернет-замовлення може бути відправлений у вигляді SMS-повідомлення.

У разі втрати Замовником коду Інтернет-замовлення, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет». Замовник або уповноважена ним особа повинні пред'явити код Інтернет-замовлення в залізничну квиткову касу в будь-якому вигляді, який забезпечує його однозначне зчитування касиром.

На підставі коду замовлення касир роздруковує проїзні документи на бланках суворої звітності. Отримати замовлені проїзні документи може особисто Замовник або третя особа, якій буде передано код Інтернет-замовлення. Відповідальність за своєчасне отримання проїзних документів і квитковій касі несе особа, яка скористалася послугою Інтернет-замовлення! Рекомендований час звернення до квиткової каси — не менше ніж за 15 хвилин до відправлення поїзда.

У разі запізнення пасажира на поїзд, він може звернутися в касу з метою обміну коду Інтернет-замовлення на проїзні документ з метою повернення частини їх вартості протягом 1 години з моменту відправлення поїзда.

Увага! Відповідальність за збереження конфіденційності Інтернет-замовлення несе замовник. Код Інтернет-замовлення надає одноразову право на отримання проїзних документів.

Після отримання Замовником, або уповноваженою особою проїзних документів, код Інтернет-замовлення є недійсним.

Перелік замовлень, зроблених за допомогою сервісу «Uticket», Зберігається на приватній сторінці користувача (Особистий кабінет).

Увага! Отримання проїзних документів можливо тільки при пред'явленні касиру документа, що посвідчує особу. Особа, яка отримує замовлені квитки, зобов'язана поставити на роздрукованої касиром квитанції підпис, вказати свої прізвище, ім'я та по батькові, назву, серію і номер документа, що пред'являються і передати цю квитанцію касиру. У разі відсутності документа, що посвідчує особу, проїзні документи не видаються!

Електронний проїзний / перевізний документ (ЕПД). Електронний залізничний квиток

Послуга продажу електронних проїзних / перевізних документів (ЕПД) дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, поїзд, вагон і місце в ньому, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи у вигляді, який дозволяє пред'явити їх при посадці (в роздрукованому вигляді або на екрані мобільного телефону або іншого пристрою), і розпізнати QR-код зчитувальних пристроїв провідника. Візуальна форма електронного проїзного документа називається посадковим документом .

На даний момент продаж електронних квитків на залізничні пасажирські перевезення доступна тільки для повних та дитячих проїзних документів. Електронний квиток може бути куплений за 30 діб до часу відправлення поїзда з урахуванням необхідного для отримання квитка в касі часу.

Для замовлення електронного квитка виберіть станцію відправлення та прибуття, дату поїздки, поїзд, вагон та місця у вагоні. При одному одноразовому замовленні квитків, Ви можете замовити максимально тільки 4 проїзні документа тільки в одному вагоні одного поїзда. Загальна кількість звернень до системи «Uticket» не обмежена.

Після вибору місць у вагоні, введіть імена та прізвища пасажирів, погодьтеся з даними Правилами і натисніть кнопку «Замовити». У випадку, якщо Ви не зареєструвалися попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати вартості електронного квитка. Виберіть зручний спосіб оплати вартості електронного квитка і натисніть кнопку «Оплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а обрані Вами місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами. Оплата проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи.

Увага! Залізничні квитки є іменними. Ім'я та прізвище пасажира повинні бути введені точно так само і на тій же мові, як вони значаться в посвідченні особи пасажира, яке буде пред'явлено провіднику при посадці. Якщо ім'я та прізвище в квитку не збігаються з даними у квитку, посадка проведена не буде.

Послуга з придбання електронних проїзних документів є платною. Після оплати вартості електронного квитка (ЕПД), Вам буде надано бланк електронного квитка (посадочний документ), де буде вказано всі необхідні дані про поїздку. Бланк електронного квитка також включає в себе QR-код (двомірний штрих-код), в якому міститься інформація про поїздку і особистості пасажира. Бланк електронного квитка буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», А також буде відправлений на адресу електронної пошти вказаній при реєстрації.

Перелік замовлень, зроблених за допомогою сервісу «Uticket», Зберігається на приватній сторінці користувача («Особистий кабінет»). Електронний квиток є проїзним документом і дає право на проїзд. У разі втрати Замовником електронного квитка, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет».

Пасажир повинен пред'явити бланк посадочного документа (візуальної форми ЕПД) провіднику при посадці в будь-якому вигляді, забезпечує розпізнавання QR-коду зчитувальних пристроїв (в роздрукованому вигляді або на екрані мобільного пристрою).

У випадку, якщо QR-код був пошкоджений і зчитування його неможливо, провідник може підтвердити інформацію про поїздку введенням унікального номера квитка в зчитувальний пристрій. Електронний квиток (ЕПД) є проїзним документом і не підлягає обміну в касі на квиток, надрукований на бланку суворої звітності.

Рекомендований час посадки на поїзд — за 30 хвилин до відправлення поїзда.

У разі запізнення пасажира на поїзд, він може звернутися в касу з метою обміну електронного квитка на проїзні документ з метою повернення частини їх вартості до моменту прибуття поїзда до кінцевої зупинки.

Увага! Електронний квиток дає право на проїзд тільки при пред'явленні провіднику документа, що посвідчує особу пасажира (паспорт або водійське посвідчення, а для дітей оригінал свідоцтва про народження). За відсутності такого документа, посадка дозволена НЕ БУДЕ!

Посвідчення особи (оригінал свідоцтва про народження) необхідно надати також у разі проїзду дітей.

Бронювання ЖД квитків

Бронювання залізничного квитка є платною послугою. При здійсненні бронювання залізничного квитка, оплачується тільки сама послуга бронювання, а вартість квитка повинна бути оплачена безпосередньо в касі при отриманні квитка. На бланку замовлення броні буде вказаний термін, до якого квиток повинен бути викуплений у касі. Якщо пасажир не звернеться в касу в зазначені терміни, бронь буде знята.

Вартість послуги бронювання не підлягає поверненню. Детальніше про послугу бронювання ЖД квитків.

Інтернет-замовлення проїзних документів на автобусні пасажирські перевезення

Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів з наступним друком та отриманням у квитковій касі (інтернет-замовлення автобусного квитка) дозволяє вибрати маршрут, дату, автобус і місця в автобусі, сплатити проїзні документи і отримати автобусні квитки в квитковій касі того обласного підприємства автобусних станцій (ОПАС ), зі станції якого здійснюється відправлення автобуса згідно Інтернет-замовлення.

Інтернет-замовлення проїзних документів здійснюється тільки для повних проїзних документів, послуга на замовлення пільгових проїзних документів не надається.

Кількість звернень до системи «Uticket», Необмежена. Інтернет-замовлення проїзних документів може бути здійснений в термін від 45 діб до моменту відправлення автобуса з урахуванням необхідного для отримання проїзних документів у квитковій касі часу.

Для замовлення проїзних документів оберіть станцію відправлення та призначення, дату поїздки, а потім виберіть рейс і кількість місць в автобусі. Натисніть кнопку «Замовити». Перевірте інформацію про рейс і вказані Вами дані та натисніть кнопку «Оплатити». Послуга Інтернет-замовлення проїзних документів з наступним друком та отриманням документів у квитковій касі є платною. Для оплати послуг встановлений термін в 15 хвилин від моменту підтвердження замовлення натисканням кнопки «Оплатити». Якщо протягом встановленого строку Ви не проведете оплату Послуги, замовлення буде анульовано.

Після оплати вартості Інтернет-замовлення, Вам буде надано бланк Інтернет-замовлення на отримання проїзних документів, що містить унікальний номер замовлення (наприклад: Д-1184985-0205, номер замовлення може відрізнятися в залежності від області). Бланк Інтернет-замовлення буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», А також буде відправлено на адресу електронної пошти вказаній при реєстрації. За Вашим бажанням, код Інтернет-замовлення може бути відправлений у вигляді SMS повідомлення. У разі втрати Замовником коду Інтернет-замовлення, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет».

Бланк замовлення права на посадку в автобус не дає. Його потрібно обміняти на автобусний квиток у касі автовокзалу відправлення автобуса. При цьому посадка без обміну бланка в касі на деякі рейси можлива, якщо на самому бланку є про це повідомлення. Докладніше.

Замовник або уповноважена ним особа повинна пред'явити код Інтернет-замовлення касиру автобусної каси того обласного підприємства автобусних станцій, зі станції якого відбувається відправлення пасажира згідно Інтернет-замовлення у вигляді, який забезпечує його однозначне зчитування касиром. На підставі коду замовлення касир роздруковує проїзні документи. Отримати замовлені проїзні документи може особисто Замовник, або особа, якій буде надано код Інтернет-замовлення.

Увага! Відповідальність за збереження конфіденційності Інтернет-замовлення покладається на замовника. Код Інтернет-замовлення надає одноразове право на отримання проїзних документів. Після отримання Вами, або уповноваженого Вами особи проїзних документів, код Інтернет-замовлення є недійсним. Перелік замовлень, зроблених за допомогою АС «Uticket», Зберігається на приватній сторінці користувача («Особистий кабінет»).

Отримання проїзних документів можливо тільки при пред'явленні касиру документа засвідчує особу. Особа, яка отримує замовлені квитки, має поставити на роздрукованої касиром квитанції особистий підпис, вказати свої прізвище, ім'я та по батькові, назву, серію і номер документа, що пред'являється і передати цю квитанцію касиру. При відсутності документа, що посвідчує особу, проїзні документи не видаються!

Відповідальність за своєчасне отримання проїзних документів у квитковій касі несе особа, яка скористалася послугою Інтернет-замовлення!

Рекомендований мінімальний строк звернення до квиткової каси — за 15 хвилин до відправлення автобуса.

Послуга продажу електронних проїзних документів на авіаційний транспорт дозволяє вибрати маршрут і дату поїздки, клас обслуговування і авіакомпанію перевізника, а також сплатити вартість квитка і отримати проїзні документи у вигляді, який дозволяє пред'явити їх при реєстрації в аеропорту для отримання посадкового талону (порядок проходження реєстрації на рейс може відрізнятися в залежності від рейсу і аеропорту відправлення).

Для замовлення електронного квитка оберіть аеропорт відправлення та прибуття, дату поїздки, клас обслуговування та інші необхідні опції.

Після вибору рейсу введіть імена та прізвища пасажирів, серію і номер закордонного паспорта та інші необхідні дані, погодьтеся з даними Правилами і натисніть кнопку «Замовити». У випадку, якщо Ви не зареєструвалися попередньо на сайті, Вам потрібно пройти процедуру реєстрації до етапу оплати вартості електронного квитка. Виберіть зручний спосіб оплати вартості електронного квитка і натисніть кнопку «Оплатити». Процедура оплати повинна бути завершена протягом 15 хвилин, інакше Ваше замовлення буде скасовано, а обрані Вами місця стануть доступними для замовлення іншими пасажирами.

При бронюванні квитків з пересадкою відповідальність за своєчасну реєстрацію на пересадочний рейс, а так само відповідальність за вибір пересадочних рейсів лежить на пасажирі. Детальніше про рейси з пересадкою.

Оплата проводиться за правилами обраної Вами платіжної системи.

Послуга з придбання проїзних документів є платною. Після оплати вартості електронного квитка, Вам буде надано бланк електронного квитка, де буде вказано всі необхідні дані про поїздку. Бланк електронного квитка буде завжди доступний для друку на сайті в розділі «Особистий кабінет», А також буде відправлений на адресу електронної пошти, зазначеної при реєстрації.

Перелік замовлень, зроблених за допомогою сервісу «Uticket», Зберігається на приватній сторінці користувача («Особистий кабінет»). Електронний авіаквиток є проїзним документом і дає право на проїзд. У разі втрати Замовником електронного квитка, його можна відновити в розділі «Особистий кабінет».

Пасажир повинен пред'явити бланк електронного квитка на стійці реєстрації в аеропорту при посадці.

Увага! Відповідальність за правильність заповнення таких даних як: ім'я та прізвище пасажира, номер паспорта, адреси електронної пошти та контактного телефону несе пасажир. У разі неправильного зазначення даних, а також неможливості зв'язку з пасажиром ні по одному з доступних каналів (електронна пошта або телефон) компанія Аргест Груп відповідальність не несе!

Рекомендований час початку реєстрації — за 3 години до відправлення рейсу. Граничний термін отримання посадкового талону на реєстраційній стійці в аеропорту — 40 хвилин до відправлення рейсу. Відповідальність за своєчасне звернення на реєстраційну стійку і отримання посадкового талону несе особа, яка скористалася послугою!

Увага! Електронний квиток дає право на переліт тільки при пред'явленні в аеропорту документа, що посвідчує особу пасажира (паспорт). За відсутності такого документа, реєстрація на рейс дозволена НЕ БУДЕ!

Посвідчення особи (оригінал свідоцтва про народження) необхідно надати також у разі проїзду дітей.

Деякі квитки не можна здати, обміняти або внести в них які-небудь зміни. Такі квитки відзначені значком «неповоротних тариф»

Увага! Квитки відмічені значком «безповоротний тариф» не можна здати, обміняти, або внести до нього якісь зміни.

Квитки бюджетних перевізників (low cost)

Квитки low cost авіакомпаній відзначені значками «low cost» і «безповоротний тариф». Правила авіакомпаній забороняють внесення будь яких змін в такі квитки (дати вильоту, імені пасажира і т.д.), а також можливість здати такий квиток і повернути витрачені на його покупку кошти.

Також бюджетні авіаперевізники обмежують сервіс надаваний на борту, кількість безкоштовно привозимого багажу та харчування. Зазвичай всі послуги надаються за додаткову плату.

Авіаквитки на чартерні рейси

Квитки на чартерні рейси також підпадають під обмеження щодо повернення коштів за квиток. Але на відміну від бюджетних авіарейсів, зазвичай послуги на борту чартерів виявляються так само як і на регулярних рейсах.

Правила регламентують норму провозу багажу, надання послуг і можливості чи неможливості повернення коштів за квитки належить авіакомпанії.

Залізничні квитки

Повернення невикористаних квитків на залізничні пасажирські перевезення, які були оформлені за допомогою системи «Uticket», Здійснюється відповідно до Правил перевезення пасажирів. після роздрукування проїзних документів на бланках суворої звітності (паперовий квиток) в залізничній касі.

При поверненні проїзного документа, необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу. При поверненні квитка будуть утримані:

— встановлені правилами Укрзалізниці комісійні збори,

— комісії, сплачені при оформленні Інтернет-замовлення,

— збори за переказ грошових коштів.

Увага! Повернення відбувається на те платіжний засіб, за допомогою якого квиток був придбаний. Якщо квиток був оплачений за допомогою пластикової картки — на пластикову карту і т.п.

Автобусні квитки

Повернення коштів за невикористані автобусні квитки, оформлені за допомогою системи «Uticket», Здійснюються згідно діючих Правил перевезення пасажирів. після роздрукування проїзних документів у касі ОПАС (обласне підприємство автобусних станцій). Повернення необхідно здійснювати в тій же касі, де квитки були роздруковані (тобто на станції відправлення автобуса). При поверненні проїзного документа, необхідно пред'явити документ, що засвідчує особу.

При цьому утримуються (не повертаються) наступні збори:

— збори, передбачені Правилами перевезень пасажирів автомобільним транспортом,

— комісійні збори за оформлення Інтернет-замовлення

— збори за переказ грошових коштів.

Авіаційні квитки

Якщо повернення коштів, сплачених за авіаційні квитки, оформлені за допомогою системи «Uticket» здійснюється до закінчення робочого дня (21:00 в будні дні і до 18:00 у вихідні та святкові), протягом якого він був куплений, пасажиру повертається повна вартість квитка за вирахуванням комісійного збору, встановленого в системі «Uticket», Та збору за переказ грошових коштів, встановлюваного платіжними системами.

Увага! Квитки відмічені як «безповоротний тариф» не підлягають поверненню та обміну.

У всіх інших випадках, при поверненні авіаційних квитків Замовнику не повертаються комісійні збори, сплачені при оформленні замовлення, збори за переказ грошових коштів і утримується частина вартості авіаквитків в залежності від правил застосування тарифу, встановленого авіакомпанією.

Увага! Всі запити про повернення і ануляції квитків обробляється в день звернення. Всі дані (особливо суми повернень) є дійсними тільки в день звернення (до 21:00). На наступну добу після надходження звернення умови повернень можуть бути змінені авіакомпанією.

Для здійснення процедури повернення коштів сплачених за авіаквитки зверніться до служби технічної підтримки для уточнення суми повернення та інструкцій щодо заповнення заявки на повернення коштів за контактами нижче. Також здійснити повернення можна написавши електронного листа в тій же темі в якій був висланий квиток.

+38 (099) 113-05-07 support@uticket.ua

Послуга заміни авіаційного квитка, оформленого за допомогою системи «Uticket», Є платною, її вартість становить 35 гривень. За зміну даних у квитку (тобто його обмін) авіакомпанія також утримує певну суму згідно правил застосування тарифів авіакомпанії.

Підсумкова сума, яка підлягає утриманню при поверненні або обмін квитка, буде повідомлена Вам до моменту повернення / обміну квитка!

Джерело: http://uticket.ua/posts/id1/rules