Авіаквитки 1 плюс 1

Інструкція: як купити дешеві авіаквитки.
Важливі пункти

  • Не натискайте в рекламу від пошукових систем.
  • Веб сайт, який продає авіаквитки тільки під власним брендом реалізує авіа квитки не завжди вигідно.
  • Ресурси перевізників не реалізовувалися доступні квитки на літак.
  • Ресурси туроператорів отримують відсотки від авіакомпаній, от і виходить що авіа квитки у турагентств недешеві.

Ми розуміємо, що будь-який пасажир керується власним шляхом у знаходженні квитків на літак, але вищевикладений алгоритм допоможе певного бізнесменові, який віддає перевагу КУПР дешеві квитки на літак.

Авіаквитки 1 плюс 1

Пасажирський авіаквиток і багажна квитанція є офіційним договором між пасажиром і авіакомпанією, що здійснює перевезення. Пасажири без оформлених авіаквитків не можуть бути прийняті до перевезення, крім того, на кожного пасажира має бути оформлений окремий квиток.

На білих сторінках обкладинки авіаквитка Ви знайдете # 8220; Умови договору # 8221 ;, так само як і додаткову інформацію. Основними документами, регулюючими права і обов'язки пасажира і перевізника є: # 8220; Варшавська конвенція # 8221 ;, підписана 12 жовтня 1929р. у Варшаві # 8220; Гаазький протокол # 8221 ;, підписаний 28 вересня 1955р. в Гаазі # 8220; Загальні правила перевезення пасажирів і багажу # 8221;

В даний час у Світі широкого поширення набули три типи бланка для виписки авіаквитків: автоматичний копіюється квиток (# 8220; сендвіч # 8221;), автоматичний купонний квиток з посадковим талоном, ручний бланк. Особливий випадок, що набуває все більш широку популярність, це електронний квиток.

Електронний квиток завойовує все більшу популярність, завдяки повній відсутності якого-небудь бланка. Квиток являє собою якусь електронний запис, що зберігається в комп'ютері авіакомпанії, де традиційні купони замінені якимось електронним еквівалентом. Оскільки, жодне агентство, ні будь-яка інша авіакомпанія (якщо вона не входить у щільний альянсу з авіакомпанією квиток видала) повністю дану запису не # 8220; побачить # 8221 ;, то такий квиток може бути виписаний тільки в разі, якщо весь переліт здійснюється однією авіакомпанією.

На сьогоднішній день в Україні даний тип квитка використовують практично всі авіакомпанії. Трохи незвично заплатити гроші за квиток і не отримати натомість нічого, крім квитанції про оплату, але які широкі можливості відкриваються при використанні Інтернет!

РОЗШИФРОВКА ПОЛІВ АВІАКВИТКА:

1. NAME OF PASSENGER (Прізвище та Ім'я пасажира) Вказується латинськими літерами (відповідно до написанням прізвища в закордонному паспорті). Після прізвища через слеш пишеться перша літера імені або ім'я повністю і через пробіл позначення (MR # 8211; містер, MRS / MSS # 8211; міс або місіс). За нормами IATA дане поле допускає до 3-х помилок. У разі якщо квиток був оформлений із застосуванням вікової знижки, в даній графі може також вказуватися дата народження пасажира (відповідно до вимоги авіакомпанії).

2. FROM / TO (Маршрут перельоту) Скрізь застосовується англійське написання назв міст і аеропортів. Кожен купон квитка дозволяє здійснити переліт між двома містами, які на даному купоні виділені іншим кольором (зазвичай темним). Міста розташовуються зверху вниз, тобто перший переліт буде між верхнім пунктом і тим, який під ним. Якщо в місті кілька різних аеропортів, їх трьохбуквені коди пишуться після міста. У випадку, якщо маршрут не вміщується на одному бланку (один бланк може містити не більше 4-х польотних купонів), продовження маршруту оформляється на наступному бланку, номер якого вказується в графі # 8220; CONJUNCTION TICKETS # 8221; (8)

3. STOPOVER (Індикатор # 8220; стоповер # 8221 ;. X / O (немає / так)) Якщо в даному місті відбувається зупинка більш ніж на 24 години (# 8220; стоповер # 8221;), то це поле порожнє або там стоїть # 8220; Про # 8221 ;. У випадку, якщо пасажир не затримується тут більш ніж на добу, то в цій графі стоїть # 8220; Х # 8221 ;. Застосування стоповера відбивається на загальній вартості квитка за рахунок аеропортових такс, так як за відсутності # 8220; стоповер # 8221 ;, деякі такси не сплачуються, що дозволяє здешевити квиток.

4. CARRIER (Перевізник) Двобуквений код авіакомпанії перевізника. Коди визначаються ІАТА (Міжнародна Асоціація Авіаційного Транспорту) наприклад: SU # 8211; Аерофлот, LH # 8211; Lufthansa, AF # 8211; Air France.

5. FLIGHT (Номер рейсу)

6. CLASS (Клас бронювання) Латинська буква, що позначає приналежність певного класу. Зазвичай: F, P, A # 8211; перший клас. J, C, D, I, Z # 8211; бізнес клас. W, S, Y, B, H, K, L, M, N, Q, T, V, X -економічний клас.

7. DATE (Дата вильоту) Може бути фіксованою (в цьому випадку дата вказується в авіаквитку). Може бути відкритою # 8211; якщо на момент придбання авіаквитка пасажир ще не визначився з точною датою свого перельоту, до авіаквитка в графі # 8220; Дата # 8221; проставляється код # 8220; Open # 8221 ;. Для того, щоб забронювати бажану дату перельоту, а потім проставити її в авіаквитку, пасажиру необхідно звернутися в агентство з продажу квитків або авіакомпанію.

8. TIME (Час вильоту) Вказується місцевий час вильоту. Час прильоту, а також час початку і закінчення реєстрації авіаквитків і оформлення багажу у квитку не вказується.

9. STATUS (Статус бронювання) OK # 8211; гарантує Вам місце в салоні; NS # 8211; означає відсутність місця в салоні (для дітей молодше 2-х років); RQ / SA # 8211; негарантований бронювання / переліт можливий тільки за умови наявності вільних місць. Зазвичай статус # 8211; # 8220; OK # 8221 ;. Іноді можлива виписка квитків зі статусом # 8220; RQ # 8221; (Запит місця на реєстрації). У квитку для дітей до 2-х років, що летять без місця # 8211; статус # 8220; NS # 8221 ;.

10. FARE BASIS (Вид тарифу) Буквено-цифрове позначення коду тарифу, за яким визначаються умови застосування даного тарифу.

11. NVB / NVA (Не дійсний до / не дійсний після) NOT VALID BEFORE / NOT VALID AFTER. Обмеження терміну дії квитка (якщо є). Іншими словами, це дата, раннє якої і пізніше якої відповідно не можна летіти з даного польотним купоном (якщо правила тарифу допускають зміни дат). Для більшості # 8220; жорстких # 8221; пільгових тарифів обидві дати співпадають з датою вильоту з даного купону. Якщо графи порожні, то це означає, що даний квиток дійсний як мінімум рік.

12. Норма безкоштовного провозу багажу. Як правило, в цій графі вказується сума в кілограмах. Також, в даній графі авіаквитка може бути зазначений код # 8220; PC # 8221; (Зустрічається, в основному, на рейсах до / з / по Америці). Даний код означає, що пасажир може провезти 2 предмети багажу вагою по 32 кг (не більше!) Кожен і, при цьому сума 3-х вимірів (висота, ширина, довжина) кожного з них не повинна перевищувати, як правило, 158 см Квиток по Європейським напрямками передбачає провезення багажу в розмірі 20 кг для економічного класу і 30 кг для бізнес класу.

13. FARE CALCULATION (Розрахунок тарифу) Розрахунок тарифу по ділянках подорожі У цій графі наводиться розрахунок вартості авіаперевезення із зазначенням стягуються сум окремо по кожному перельоту. Розрахунок складається з трибуквених кодів міст, однорядкове резюме кодів перевізників і тарифних компонентів в NUC (нейтральних одиницях розрахунку). Тут же розшифровується збірна такса (аеропортові збори), якщо всі збори не поміщаються в графи 17. У графі може знаходитися службова інформація: курси перерахунку нейтральних одиниць, валют, різні обмежувальні написи (якщо останні не помістилися в графи 22 і 25).

14. FARE (Тариф) Величина тарифу. Вказується у валюті, прийнятої для розрахунку тарифу в місці початку першого перевезення. Наприклад, якщо квиток виписаний за маршрутом Лондон # 8211; Київ, то тариф буде вказаний у фунтах (GBP). У країнах з неконвертованій валютою (у тому числі Україна і Росія) публікують тарифи в доларах США. У випадку, якщо квиток виписаний за конфіденційним тарифом (див. # 8220; Все про тарифи # 8221;), то в цій графі тариф може бути не зазначений (замінюється на значок # 8220; IT # 8221; або # 8220; FORFAIT # 8221;).

15. TOTAL (Всього) Загальна вартість авіаквитка. Вказується повна вартість авіаквитка (тариф плюс аеропортові збори без урахування податку з продажу) у валюті пункту виписки квитка. В Україні для різних авіакомпаній це можуть бути як гривні, так і долари США. Також тут може стояти # 8220; IT # 8221; або # 8220; FORFAIT # 8221;).

16. EQUIV / FARE PD (Еквівалент тарифу) Зазначається у разі потреби, у валюті, прийнятої для розрахунку тарифу в місці продажу авіаквитка, у разі, коли валюта, прийнята для розрахунку тарифу в місці початку першого перевезення відрізняється від валюти, прийнятої для розрахунку тарифу в місці продажу авіаквитка. Курс перерахунку повинен бути відображений або в графі 22 або 25 або 13.

17. TAX (Такса) Двохбуквене позначення і сума аеропортового збору. Якщо всі такси не поміщаються в цій графі, то в останній графі вказується # 8220; загальна # 8221; такса (сума всіх залишилися). Тут указуються додаткові збори за послуги, що надаються в аеропорту: зліт, посадка, забезпечення безпеки і т.д. У більшості країн аеропортові збори включені у вартість авіаквитка і оплачуються заздалегідь, але є країни (Таїланд, Маврикій, Колумбія, Перу, Бразилія, Барбадос, Кенія та деякі інші), де стягується додатковий збір, оплачувану пасажирами готівкою в аеропорту при вильоті з країни.

18. FORM OF PAYMENT (Форма оплати) Форма оплати авіаквитка. Бувають такі варіанти: CASH (готівка), INVOICE або INV (безготівкова оплата), CC # 8211; номер кредитної картки # 8211; (Кредитна карта).

19. ORIGIN / DESTINATION (Пункт відправлення / призначення) Трибуквенне позначення пункту вильоту і через слеш, пункт прильоту по всьому маршруту. Бувають також позначення SITI, SOTO і так далі.

20. AIRLINE DATA (Номер бронювання) Код даного бронювання в комп'ютерній системі (PNR CODE).

Авіаквитки 1 плюс 1

21. VALIDATOR PLACE (Поле валідатора) Штамп агентства, що продав квиток. Повинен містити назву агентства, його короткий адресу, унікальний номер офісу, тобто номер ІАТА. Буквено-цифрова референція агента виписала квиток. Дата виписки квитка.

22. ENDORSEMENTS / RESTRICTIONS (Передавальний напис / обмеження) Вказівка ​​на обмеження по даному тарифу. Існує безліч різних тарифів (річний, екскурсійний, груповий, спеціальний тариф PEX, спеціальний тариф APEX, молодіжний і т.д.). Умови застосування цих тарифів можуть бути різними. Як правило, чим дешевше авіаквиток, тим більш жорсткі обмеження застосовуються до тарифу, за яким даний авіаквиток було оформлено. Основні умови застосування тарифу вказуються в цій графі. Найбільш часто зустрічаються обмеження пов'язані з наступними операціями: # 8220; Rebooking # 8221; # 8211; перебронювання авіаквитка # 8220; Refund # 8221; # 8211; повернення авіаквитка # 8220; Endorsements # 8221; # 8211; можливість заміни перевізника (можливе зазначення на використання рейсів лише певного перевізника # 8211; наприклад, якщо в графі вказано # 8220; LH ONLY # 8221 ;, то це означає, що даний квиток дійсний на рейсах # 8220; Lufthansa # 8221;). # 8220; Rerouting # 8221; # 8211; зміна маршруту Наявність слів # 8220; No / Non # 8221; перед вищезазначеними термінами означає неможливість даних операцій згідно застосовуваному тарифом. Наявність слова # 8220; fee # 8221; після вищевказаних термінів і вказівки певної суми позначає суму штрафу за дану операцію згідно застосовуваному тарифом. Наприклад # 8220; REB FEE USD50 # 8243; або # 8220; NON REF # 8221; означає: # 8220; штраф за зміну бронювання # 8211; 50 доларів США # 8221; або # 8220; повернення квитка неможливий # 8221 ;. Наявність слова # 8220; free # 8221; після вищевказаних термінів означає можливість безкоштовного здійснення даних операцій згідно застосовуваному тарифом # 8220; Fare restrictions apply # 8221; # 8211; означає, що існує ряд спеціальних обмежень по тарифу даного авіаквитка. Ці обмеження, зважаючи на їх численність, не вказуються в цій графі. Пасажир інформується про вищевказані обмеження при бронюванні авіаквитка.

23. ISSUED IN EXCHANGE FOR (Виданий в обмін на # 8230;) Якщо квиток виписаний в обмін на інший (так звана # 8220; листування # 8221;), то в цю графу заноситься номер початкового квитка. Сенс листування авіаквитка простіше зрозуміти на прикладі. Ви купили квиток за маршрутом Сінгапур # 8211; Москва # 8211; Сінгапур, прилетіли по ньому в Москву і вирішили змінити маршрут на маршрут Москва # 8211; Бангкок. У цьому випадку агент перерахує вартість перельоту за новим маршрутом (починаючи від Сінгапуру, тобто Сінгапур # 8211; Москва # 8211; Бангкок) і відніме дану вартість з вартості # 8220; старого # 8221; квитка. Якщо новий квиток дорожче, то Вам доведеться доплатити певну суму, якщо дешевше, то агент випише Вам квитанцію (MCO # 8211; ордер різних зборів), за якою ви можете отримати належну Вам суму за місцем придбання квитка. Номер # 8220; старого # 8221; квитка буде вказаний в графі 23 # 8220; нового # 8221; квитка. Аналогічна процедура виписки квитка при оплаті PTA (# 8220; Prepaid Ticket Advice # 8221;). Ваш авіаквиток оплачує якась особа (спонсор) у пункті відмінному від пункту початку Вашої подорожі і повідомляє хто (тобто Ви) і куди повинен прийти за квитком. Спонсору виписується квитанція (MCO # 8211; ордер різних зборів) а в графі 23 квитка буде стояти номер цієї квитанції.

24. CONJUNCTION TICKETS (Сполучений квиток) У цій графі вказується номер попереднього / наступного авіаквитка в тому випадку, якщо маршрут пасажира не вміщується на одному бланку (оскільки бланк авіаквитка може містити максимум 4 купона, до авіаквитка може бути позначено не більше 4-х перельотів). Згідно з вимогами деяких авіакомпаній (наприклад, авіакомпанії # 8220; Аерофлот # 8221;), в цій графі вказуються номери всіх авіаквитків подібного маршруту.

25. ADDITIONAL ENDORSEMENT / RESTRICTIONS (Додаткові обмеження) Тільки для ручних бланків. Містить інформацію, не вмістилася в графи 13 і 22.

26. TUR CODE (Тур код) Код застосовуваний при виписці конфіденційних і спеціальних тарифів.

27. Номер квитка Код авіакомпанії (перші 3 цифри). Наприклад, 555 # 8211; Аерофлот. А також плюс 10 знаків # 8211; порядковий номер авіаквитка.

Джерело: http://cosmopolitplus.com.ua/aviabilet/