Авіаквитки авіасалес

Те, що купували давно, тепер залишилося в пам'яті. Радимо Вам скористатися цим порталом, де без проблем виявите квитки на літак без касових зборів від різних авіаперевізників систем бронювання авіакомпаній і провідних ресурсів на заданий переліт. Багато мандрівників давно вже дізналися вигоду покупки авіаквитків в онлайн. Ми досягаємо не однозначне заощадження сил, грошей і часу, а вони в даний період безумовно не будуть зайвими. Ви, безумовно вже побачили з побуту зникли вінілові програвачі 36мм фототехніка, VHS магнітофони ,. Зникли або збирають пил на полицях в сараї. Приблизно це ж ми бачимо і авіа квитків. Швидше за все, що традиційна система закриється не скоро, але цей час не за горами. Все стає іншим.

Авіаквитки go

Кращі варіанти тут і зараз. Спробуйте!

На даному сайті Ви не знайдете реклами, форумів, відгуків і так далі.

Тут представлена ​​зручна і проста форма для пошуку та порівняння готелів та авіакомпаній.

Введіть потрібний Вам місто або готель і ми підберемо для Вас всі можливі варіанти бронювання.

Наш сайт складається з пошукача квитків Aviasales.ru і системи бронювання готелів Hotellook.ru

Aviasales.ru — Це пошуковик авіаквитків. Ми шукаємо авіаквитки за 728 авіакомпаніям, 5 систем бронювання і 40 агентствам. Коли ви приходите в інтернет-агентства або авіакомпанії за квитком, то Вам пропонують обмежений вибір. Ми не агентство і не авіакомпанія, у нас найбільший вибір авіаквитків.

Hotellook.ru — це метапоіскових сервіс, всього за кілька секунд ви зможете знайти найвигідніший варіант проживання. Спеціально для вас ми обробляємо більше чверті мільйона пропозицій по готелях, отриманим від таких провідних сайтів, постачальників онлайн-бронювання готелів по всьому світу, як booking.com, agoda.com, expedia, oktogo.ru, ostrovok.ru та інших.

Вказавши на сайті лише цікавить Вас напрямок, дати візиту і кількість гостей, ви майже миттєво і абсолютно безкоштовно отримуєте список найбільш вигідних варіантів проживання з позначенням готелів на карті міста, безліччю фотографій, описів надаваних послуг і зазначенням ціни на готелі. Скориставшись послугами сервісу Hotellook, ви зможете не тільки забронювати готель на найвигідніших умовах, але і дізнатися корисну і цікаву інформацію про обрані вами країні та місті призначення. Завдяки серйозному підходу сервісу Hotellook до пошуку і порівнянні цін на готелі, бронювання готелів в Європі, Азії або Америці, стало не тільки простіше, але і економічніше!

Джерело: http://wwwaviasales.com/

*****

Авіаквитки авіасалес

AviaSales.ru — це найвідоміший пошуковик авіаквитків. Роботи АвіаСейлс збирають інформацію про рейси і ціни з сайтів 728 авіакомпаній, 5 систем бронювання і 15 великих онлайн-агентств, аналізують і показує всі знайдені пропозиції, ранжуючи їх від найдешевшого до найдорожчого. При цьому АвіаСейлс не продає квитки, а всього лише перекидає на сайт авіакомпанії, після того як ви вибрали підходящий авіарейс.

Інструкція, як користуватися мета-пошукачем AviaSales . ru

Задайте пошук, вказавши:

• міста вильоту і прильоту,

• дати подорожі (поставте галочку, якщо +/- 3 дні, якщо у вас гнучкі дати)

• поставте галочку «в одну сторону», якщо летите тільки в одну сторону

• кількість пасажирів (дорослі, діти, немовлята)

• клас перельоту (економ / бізнес)

Клікніть «ШУКАТИ»

Через кілька секунд з'являється список пропозицій, відсортований за цінами, від найдешевших до найдорожчих.

Зверху вказані Параметри пошуку. які можна міняти. Тому якщо необхідно поміняти пункт призначення або дату, то клікніть на «Змінити параметри пошуку» у верхній частині вікна.

Трохи нижче знаходиться вкладка Календар низьких цін. в якому відображаються мінімальні ціни на дати, на які останні 24 години проводився пошук авіаквитків. Щоб Календар відкрився, треба клікнути по його назві. У цьому Календарі показані ціни на сусідні дати польоту. Тому якщо ви не прив'язані до конкретних дат, то можна вибрати найбільш вигідний варіант. По горизонталі Календаря розташовані дати польоту «Туди», по вертикалі — дати повернення «Назад». Якщо в сусідніх осередках ціни не вказані, то треба клікнути «Знайти».

При виборі авіарейсу зверніть увагу на:

• кількість пересадок і їх тривалість. З однією пересадкою летіти дешевше, але не варто вибирати рейси з тривалою пересадкою, особливо якщо немає можливості вийти в місто. Також не рекомендується, щоб час стикування було не менше 2 годин. Праворуч сторінки є блоки «Пересадки» і «Тривалість пересадок», таким чином можна виставити потрібні параметри. Якщо хочете летіти тільки прямим рейсом, то відразу відкриваєте вкладку «Прямий».

• авіакомпанія. Якщо віддаєте перевагу літати літаками певної авіакомпанії, то в блоці «Авіакомпанії» треба уставити галочку перед тією компанією, що вам цікава.

• час прибуття в пункт призначення. Наприклад, чи зручно вам буде добиратися вночі з аеропорту до готелю, чи ходить транспорт і т.д.

Якщо натиснути на посилання «Докладніше», то з'явиться інформація за часом і місцем пересадки, номер рейсу і тривалість польоту.

Після вибору відповідного авіарейсу переходимо до купівлі авіаквитків, клікнувши «КУПИТИ». АвіаСейлс за пару секунд перенесе вас на сайт авіакомпанії або онлайн-агентства, де можна купити вибрані квитки. На сайті заповнюєте дані пасажирів, вибираєте форму оплати і завершуєте покупку. При реєстрації обов'язково вкажіть свій справжній e-mail і номер телефону. Після завершення покупки електронний квиток буде висланий на ваш у електронну пошту. Про постає тільки роздрукувати цей квиток і взяти з собою в аеропорт, хоча пред'являти його при реєстрації на рейс необов'язково, достатньо лише паспорта.

Оплатити покупку авіаквитків можна за допомогою:

• банківських карток міжнародних платіжних систем Visa і MasterCard (карта Visa Electron до оплати не приймаються);

• електронних грошей Яндекс.Деньги і WebMoney;

• платіжного терміналу QIWI;

• готівкою в салонах зв'язку Зв'язковий і Евросеть. Для покупки квитків в одному з таких салонах необхідно зберегти код для оплати і суму замовлення. З цими даними треба прийти в будь-який салон, в якому є доступ в Інтернет і оплатити. На оплату замовлення дається 24 години з моменту бронювання.

Якщо з'явилася необхідність повернення або обміну авіаквитків, слід звернутися в ту авіакомпанію або онлайн-агентство, в якому були куплені квитки.

Крім авіаквитків можна скористатися послугами AviaSales.ru при пошуку готелю і прокату авто.

Джерело: http://livetotravel.ru/poisk-deshevyih-aviabiletov-na-sayte-aviasales/

*****

Авіаквитки авіасалес

23 квітня 2013 4 коментарі 658 Переглядів

Думаю, багато хто пам'ятає, що наприкінці минулого року (з 24 вересня по 20 грудня) проходив конкурс від партнерки з продажу авіаквитків AviaSales. Я брав у ньому участь і тепер хочу розповісти про свій досвід роботи з цією партнеркою.

Я в курсі, що після закінчення конкурсу пройшло 4 місяці і мій пост кілька запізнився. Тому прошу вибачення у читачів за свою довгу зимову «сплячку».

Три місяці, відведені на конкурс — дуже невеликий термін для такої конкурентної теми, як авіаквитки. Тому я відразу відкинув варіант потрапляння в топ пошукачів по продають запитам і вирішив робити сайт в першу чергу для номінацій «Кращий сайт на думку AviaSales» і «Максимальний заробіток», а залучати відвідувачів за допомогою контекстної реклами AdWords.

Нагадаю, що призовий фонд 10 тисяч доларів розподілявся по чотирьох номінаціях (по $ 2500 на кожну номінацію):

  • Максимальний заробіток на партнерке за весь час конкурсу
  • Максимальний денний заробіток на партнерке за весь час конкурсу
  • Максимальний заробіток на рефералах
  • Кращий сайт на думку AviaSales

Крім того, була ще одна номінація — самий технологічний сайт.

Конкуренти

Остаточне рішення про участь у конкурсі я прийняв 4 жовтня, через 10 днів після його початку (треба сказати, я не відразу дізнався про цей конкурс). На цьому етапі було вже кілька кілька десятків учасників з готовими сайтами і деякою кількістю продажів.

Як вони встигли так швидко зробити сайти та ще й заробити на них? Думаю, що це були люди, які вже працюють з партнеркою і перенесли свої сайти і рекламні кампанії на нові домени (за умовами конкурсу на домені учасника повинно було бути не більше 50 проіндексованих сторінок).

Розробка

Я кинув усі свої справи і почав розробляти кращий сайт. Готові движки тут не годилися, тому я взявся за розробку сайту з нуля. В якості платформи був обраний framework ASP.NET MVC 4 (мої давні читачі напевно пам'ятають, що я прихильник майкрософтовського стека технологій).

Перед мною стояли такі завдання:

    Авіаквитки авіасалес

  1. Імпортувати в базу дані про міста і аеропортах.
  2. Показувати для кожного міста і аеропорту сторінку з формою бронювання авіаквитків в це місто і ще який-небудь додатковою інформацією.
  3. Показувати сторінку для маршрутів виду «Місто-Місто» з формою бронювання і даними з API AviaSales про дешеві квитках для цього маршруту.
  4. Зробити дизайн для сайту.

На перший погляд все досить просто, але, як завжди, диявол криється в деталях. Наприклад, першу версію бази даних з імпортованими містами і аеропортами я зробив буквально за пару годин. Але згодом мені ще не раз доводилося повертатися до цього процесу, щоб пофиксить різні помилки (як свої, так і присутні у вихідних даних).

Партнерська програма з продажу авіаквитків AviaSales надає кілька способів залучення користувачів: від простої реф. посилання на сайт пошуку квитків та кількох дизайнів пошукових форм, які показуються в iframe на вашому сайті, до white label (це коли на вашому піддомені працює спеціальна версія сайту AviaSales) і спеціального API, за допомогою якого можна побудувати власний пошуковик авіаквитків.

Останній варіант найкращий з точки зору «технологічності», але в момент старту конкурсу (зараз про це нічого не написано, можливо вже прибрали цю вимогу) у нього був істотний недолік: досить жорстке обмеження з конвертування пошуків авіаквитків в продажу. Щось близько 10% пошуків повинні закінчуватися продажами. Я завжди об'єктивно дивлюся на речі і розумію, що такого конверта досягти дуже складно, тому вирішив не використовувати цей API.

Дизайн вирішив не замовляти, т.к на початку розробки було не зрозуміло, що в підсумку я хочу мати. Тому, я вирішив використовувати CSS фреймворк Bootstrap. дозволяє зробити симпатичний сайт без глибоких пізнань в CSS.

Сторінки з маршрутами (наприклад, «авіапереліт Москва-Париж») я планував використовувати в якості цільових сторінок для контекстної реклами. Тобто користувач, клікнувши на оголошенні «Авіаквитки Москва-Париж» потрапляє на сторінку з заповненою формою бронювання (місто вильоту — Москва, місто призначення — Париж, дата вильоту — через 2 тижні від поточної дати, дата повернення — ще на 2 тижні пізніше і т. д.). Залишається тільки ввести інші дати і натиснути кнопку пошуку, яка активує пошук AviaSales в новому вікні.

У підсумку ось, що вийшло:

З формою бронювання ледь не вийшов epic fail. Спочатку я поставив одну зі стандартних форм від AviaSales, розмістивши її в iframe. Все відмінно працювало, але коли сайт вже майже був готовий, я вирішив, що буде круто зробити власну форму бронювання (можливості партнерки це дозволяють).

Найскладніше у власній формі — зробити випадаючий список в полях міста вильоту / призначення і вибір дат вильоту і повернення. Програмісти AviaSales подбали про вас і в цьому випадку, написавши скрипти для цих завдань. Але в моєму випадку вони не заробили (після тривалих досліджень я зрозумів, що там виникав конфлікт з Bootstrap). У результаті все це мені довелося зробити самостійно.

На жаль, на доопрацювання форми було витрачено дуже багато часу. Треба було спочатку запустити сайт з формою в iframe, а вже потім, при наявності часу, зробити свою форму.

Не буду томити вас більше подробицями розробки, скажу лише, що на початку грудня я виклав сайт на хостинг (з хостингом виникли теж проблеми, але вже не буду на цьому зупинятися). У підсумку виходить, що на розробку сайту у мене пішло два місяці, а зробив я менше половини того, що збирався (не зробив вибір валюти, визначення місцезнаходження користувача і багато іншого).

Реклама AdWords

До цього моменту у мене був дуже невеликий досвід у роботі з AdWords, тому в процесі розробки сайту, протягом двох місяців, я студіював різні матеріали по контекстній рекламі.

У підсумку я вирішив просуватися по ключових виду «авіаквитки Москва Париж», призначаючи високі ставки, щоб показуватися на перших місцях і мати високий CTR (і як наслідок — високий показник якості).

Показник якості — це оцінка релевантності ваших оголошень, ключових слів і цільової сторінки для користувача. Високий показник якості означає, що вони представляють для нього інтерес.

Для рекламодавця високий показник якості означає нижчу ціну кліка. У підсумку, завдяки високому CTR і хорошою оптимізації текстів оголошень і цільових сторінок, показник якості для всіх моїх оголошень був 10 з 10.

За весь час я встиг створити оголошення за такими напрямками:

  • Курськ — Москва
  • Москва — Єреван
  • Москва — Санкт-Петербург
  • Москва — Стамбул
  • Москва — Бангкок
  • Москва — Париж
  • Новосибірськ — Москва

Оголошення показувалися з 5 по 19 грудня (тобто близько 2 тижнів), всього було витрачено 300 доларів, середній CTR для «правильних» оголошень склав 12.2%, вони були показані 1500 разів і зроблено 183 кліка, середня ціна за клік склала $ 1.46 . Ще в мене було одне «неправильне» оголошення, яке я випадково запустив в режимі розширеного відповідності, в результаті чого CTR склав 0.46% (1900 показів, 9 кліків, $ 17 витрачено).

Продажі

Думаю, що вам не терпиться дізнатися, скільки ж я заробив на продажі авіаквитків?

Отже, у грудні в період активності моїх рекламних кампаній, згідно зі статистикою AviaSales, на сайт партнерки перейшов 131 унікальний відвідувач. Перші дві продажу відбулися 14 грудня і склали 235р. Незважаючи на те, що 19 грудня реклама AdWords вичерпала бюджет і зупинилася (конкурс вже закінчувався і я не бачив сенсу продовжувати рекламуватися при такому конверті), 22 і 25 грудня було ще по одній продажу. Це пов'язано з тим, що всім відвідувачам ставиться кука строком на 1 місяць і якщо вони протягом цього часу повернуться на сайт AviaSales і здійснять покупку, партнеру буде зараховано винагороду.

Таким чином, у грудні я зробив 4 продажу і заробив 615р. Ще 100р. приніс січень (теж за рахунок раніше залучених відвідувачів). Тобто в сумі виходить, що я заробив на авіаквитках 715р або близько 23 доларів. З урахуванням витрачених на рекламу 300 доларів, виходить 277 доларів збитку.

Що я робив не так? Не знаю. Я дуже ретельно оптимізував оголошення, вивчав конкурентів, склав список з пів сотні мінус слів. Думаю, що надалі вдалося б знизити ціну кліка в два, може навіть в три рази, продовжуючи показуватися на перших позиціях. Але це все одно не призвело б до окупності.

Що ще можна було б зробити? Можна рекламувати тільки дорогі напрямки, за якими комісія системи (а значить і партнерські відрахування) буде вище.

Найпростіше було б сказати, що арбітраж на авіаквитках не працює, тому конкуренція в цій тобі дуже висока. Але ж є люди, у яких він працює! Що я робив не так? Я досі ламаю голову, що ще можна зробити, щоб збільшити конверт в партнерці на порядок.

Конкурс

Залишилося розповісти про підсумки самого конкурсу. Як ви вже розумієте, в номінаціях «максимальний заробіток» я не увійшов до десятки (і в двадцятку і до тридцятки і ... Загалом, виявився в середині першої сотні), рефов, теж, зібрати не зумів. Так що до кінця конкурсу у мене залишалася остання надія на номінацію «Кращий сайт». У підсумку я потрапив в десятку цій номінації (приз $ 100), що трохи скрасило мої невдачі в арбітражі. Урл сайту не даю, але кому цікаво — той легко його знайде, інформації в статті достатньо.

Всі підсумки конкурсу можна подивитися тут. Окремо хочу сказати про переможця в номінаціях «Кращий сайт» і «Самий технологічний сайт». У нього супер класний дизайн, але на момент закінчення конкурсу він майже не працював, видаючи різні помилки. Навіть зараз на ньому працюють не всі розділи. По моєму, вийшов досить спірне переможець.

Підсумок

Незважаючи на негативний у фінансовому плані результат я не шкодую про свою участь. У підсумку я отримав цікавий досвід по роботі з партнеркою і AdWords, зробив ще один сайт.

Заробити на продажі авіаквитків однозначно можна, особливо якщо у вас є тематичний трафік.

Новачки мали б більше шансів виграти в конкурсі, якби він проходив у два етапи: спочатку кілька місяців на створення сайту, а потім заробіток. Як я вже писав на початку, були учасники, які почали заробляти з перших днів.

Запрошую всіх, кому цікава ця тема, поспілкуватися в коментарях (або пишіть в контакти. Якщо хочете обговорити приватно). Може серед читачів є більш успішні арбітражнікі?

Джерело: http://developerguru.net/post/aviasales-results/