Авіаквитки galileo

Інструкція: як відшукати вигідні авіа квитки.
Необхідні складові

  • Інтернет сайти туристичних операторів отримують відрахування від авіа перевізників, значить авіаквитки у туристичних операторів дорогі.
  • Ресурси перевізників не продають дешеві авіаквитки.
  • Не вірте в рекламу від Yandex.
  • Інтернет система, що продає авіаквитки тільки під власною торговою маркою пропонує авіаквитки в основному не дешево.

Звичайно якийсь авіапасажир керується своїм досвідом у пошуку авіа квитків, але даний алгоритм дасть можливість певного відпускнику, що Срем знайти авіаквитки дешево.

Авіаквитки galileo

Система бронювання Немо дозволяє продавати на вашому сайті авіаквитки через розподільну систему Галілео від компанії Travelport. Сайт системи Немо

Галілео (Galileo) — найбільша (ГРС), що пропонує послуги з бронювання авіаперевезень, готелів, туристичних послуг та оренди автомобілів. Поряд з глобальної дистрибутивної системою Worldspan входить в холдинг Travelport.

Клієнтами ГРС «Галілео» є більш 50 000 турагентств в 140 країнах світу. Система обробляє близько 197 млн ​​запитів в день.

Mute Lab Software є офіційним розробником на Galileo Web Services.

Для підключення авіаційного блоку системи Nemo, що працює з системою Galileo, необхідно виконати наступні дії:

1) Укласти договір з компанією «Тревелпорт». Для цього потрібно зв'язатися з локальним офісом компанії «Тревелпорт» і попросити вислати заявку на укладення договору. У ній необхідно вказати, що вам необхідні наступні PCC (офіси):

  • для роботи в онлайні (тобто, через термінали): сервіс-бюро (SVCB), BSP;
  • для роботи в онлайні: BSP-онлайн, пошуковий онлайн-офіс.

. Якщо ви є прямим агентом ТКП і будете працювати з ТКП через Galileo, то вам також потрібно замовити оффлайн / онлайн офіси для ТКП.

Якщо ви не є прямим агентом ТКП, а є субагентом якого-небудь агентства і будете працювати з ТКП через Galileo, то оффлайн / онлайн офіси для ТКП можуть бути замовлені для вас агентством за умови, що це агентство вже має договір з Тревелпортом.

При цьому замовлення оффлайн-офісу ТКП є обов'язковим, так як ТКП (Транспортна Клірингова палата) авторизує агентство з оффлайн-офісу і вже до нього прив'язує інтернет-пункт продажу (ІПП) для роботи в онлайні.

Якщо ви є прямим агентом Аерофлоту або S7 і авторизовані ними для продажу на їх електронних бланках (ETAT), то потрібно замовити ще й онлайн / оффлайн-офіси для виписки на ці авіакомпанії.

Якщо ви не є прямим агентом Аерофлоту або S7 і працюєте як субагент агентства, авторизованого для продажу на їх електронних бланках (ETAT), і це агентство має договір з «Тревелпортом», то онлайн / оффлайн-офіси для виписки на ці авіакомпанії можуть бути замовлені агентством.

. Якщо ви субагент, то у випадку замовлення офісів під ТКП і ETAT вашим агентством всі питання по їх налаштувань і замовленням masterGTIDов повинні будуть вирішуватися вашим агентством.

У зв'язку з тим, що ETAT може бути впроваджений в системі Galileo і для інших авіакомпаній Росії та країн СНД, рекомендуємо стежити за новинами компанії «Тревелпорт» і звертатися за отриманням додаткової інформації до вашого аккаунт-менеджеру.

Для спрощення розуміння вами, як агентом, і нами, як розробниками, призначення створюваних для вас офісів, офіси для онлайну, як правило, мають у своїй назві OL. Наприклад: OL BSP — офіс для роботи з BSP в онлайні, OL SBB — пошуковий онлайн-офіс (SBB — Super Best Buy), OL TCH — офіс для роботи в онлайні з ТКП, OL S7 — онлайн-офіс для виписки ЕTАТ авіакомпанії S7 .

2) Якщо у вас вже укладено договір абонентського обслуговування з компанією «Тревелпорт», то в заявці на укладання договору ви вказуєте, що потрібно підготувати додаток до договору, і що ви замовляєте тільки необхідні вам онлайн-офіси.

3) У заявці на укладання договору також потрібно вказати, що вам потрібні masterGTIDи для всіх онлайн-офісів (крім офісу ТКП).

Якщо в заявці ви не вказали, що вам потрібні masterGTIDи, то їх можна замовити після отримання від «Тревелпорта» замовлених вами конфігурацій PCC (ПСС).

Термін виконання заявок на створення нових PCC і masterGTIDов для них визначається регламентом, прийнятим в компанії «Тревелпорт» (мінімум 5 робочих днів після підписання договору / додатка до договору обома сторонами).

4) Отримавши від «Тревелпорта» замовлену вами конфігурацію, ви повинні передати всі дані по онлайн-офісам в «Нову Студію» (номери PCC і masterGTIDи для них). Ми замовимо в «Тревелпорте» для вас HAPи (HAP — Host Access Profile, профіль доступу до хосту), щоб ви могли працювати з системою Galileo через встановлювану на сайті систему Nemo. Мінімальний час, необхідний для обробки Тревелпортом заявки на HAP і його створення, — 5 робочих днів.

5). Створювані PCC спочатку є «пустушками» в сенсі основних параметрів. Для правильної роботи як в офлайні, так і в онлайні ці PCC повинні бути налаштовані. Налаштування PCC виконується співробітниками локального офісу «Тревелпорта» за вашими листами, які направляються вашому аккаунт-менеджеру:

  • лист з проханням налаштувати офіс XXX (де XXX- номер офісу (PCC) з отриманої вами конфігурації) для роботи з BSP і додати в нього всі авіакомпанії з установок BSPLINK для вашого агентства- пишеться на бланку агентства з підписом і печаткою, вказується ваш валідатор BSP (номер IATA, адреса, назва). Після того, як для офісу зроблені настройки на BSP, нові авіакомпанії будуть додаватися до нього автоматично з даних в BSPLINK. На кожен з офісів BSP (онлайн і оффлайн) пишеться окремий лист.
  • лист з проханням налаштувати офіс XYZ (OL SBB) для пошуку в онлайні — пишеться на бланку агентства з підписом і печаткою, вказується ваш валідатор BSP (номер IATA, адреса, назва). Відмінною налаштуванням цього офісу є те, що якщо ви замовили онлайн-офіс для ТКП та / або онлайн-офіс для ETAT к-л авіакомпанії, то ви просите додати в нього авіакомпанії з BSPLINK, авіакомпанії, що беруть участь у проекті Galileo — ТКП, та / або, авіакомпанії, з якими ви будете працювати по ETAT.

Агентство повинно періодично перевіряти через свого аккаунт-менеджера налаштування цього офісу в системі Galileo, так як авіакомпанії, що беруть участь у проекті Galileo-ТКП, автоматично в список авіакомпаній в цей офіс не додаються (на відміну від BSP-авіакомпаній).

  • Для коректної роботи з авіакомпаніями в онлайні потрібно щоб локальний офіс «Тревелпорта» отримав від кожної авіакомпаній, з якою ви працюєте по ETAT, лист, що підтверджує, що вашому офісу YYYY (OL SU, наприклад) дозволяється виписка ETAT авіакомпанії (в нашому випадку, SU ). У свою чергу, ви повинні надіслати своєму аккаунт-менеджеру в «Тревелпорт» лист на бланку агентства (з подпісьюм та печаткою) з валідатором, який буде використовуватися при виписці електронного квитка авіакомпанії, наприклад, 555 1234567.

Якщо ви є субагентом к-л агентства, що має договір з авіакомпанією по ETAT, то такий лист має бути направлена ​​до Тревелпорт від імені агентства, так як саме в договорі цього агентства з авіакомпанією прописаний ваш пункт продажу ЕТАТ авіакомпанії.

  • Для коректної роботи в онлайні з ТКП через Galileo, ваш онлайн-офіс ТКП ZZZZ (OL TCH), офіс ТКП-оффлайн, термінали і агенти (їх підписи — sign-on) повинні бути авторизовані ТКП для виписки (продажу) через Galileo. В іншому випадку, виписка ТКП через Galileo не буде можливості. Відповідна заявка має бути подана в ТКП вами (якщо ви прямий агент ТКП) або вашим агентством (якщо ви — субагент). Час обробки заявки на авторизацію регламентується внутрішніми процедурами ТКП. Завантаження оновленого файлу ТКП виконується «Тревелпортом» на щоденній основі.

Підводні камені:

  • Будь субагентский діяльність вимагає замовлення окремих PCC для онлайну та оффлайна, неважливо, ETAT, ТКП або BSP. Тобто, якщо по к-л авіакомпанії ви є субагентом агентства в рамках BSP, то для виписки на цю авіакомпанію вам потрібні окремі PCC для онлайну / оффлайна, що мають назву, адресу та валідатор BSP цього агентства.
  • При конфігуруванні офісів (PCC) рекомендується відразу ж попросити «Тревелпорт» встановити прозорість (Selective Access) між усіма вашими офісами — це дозволить мати доступ до створеної броні з будь-якого вашого PCC (виняток становить доступ до офісу ТКП, куди можна увійти тільки під авторизованной ТКП підписом (sign-on). Якщо ви субагент, а PCC відноситься до вашого агентству, то запит на прозорість надсилається в «Тревелпорт» як вами, так і вашим агентством.
  • Виписка ETAT квитків здійснюється через принтер, спеціальним чином описаний в конфігурації системи. Принтер прив'язується (лінкуются) до певного адресою (терміналу), тому спочатку потрібно визначитися, до якого терміналу ви будете прив'язувати принтер, а вже потім звертатися в «Тревелпорт» з приводу додавання принтера в ту чи іншу конфігурацію. Останнім кроком у цій процедурі є вказівка ​​в налаштуваннях Nemo логічного адреси доданого в конфігурацію Galileo принтера.
  • Сказане вище стосується і до принтера, на який виводяться маршрутні квитанції ET-квитків.

Для того, щоб прив'язка принтерів виконувалася правильно, «Тревелпорт» рекомендує звертатися в локальний офіс за допомогою у виконанні цих операцій.

Останнім кроком у цій процедурі є вказівка ​​в налаштуваннях Nemo логічного адреси принтера, доданого в конфігурації Galileo і прілінкованние в PCC.

Реквізити подклююченія до Galileo вказуються в розділі «Адміністрування» — «Реквізити підключення».

Синхронізація Nemo і Galileo передбачає оновлення статусів замовлення і його стану в Nemo відповідно до змін в ГРС.

. Якщо квиток був заброньований в Nemo, але виписаний в терміналі при оновленні замовлення в Nemo, статус зміниться на «Виписаний».

Параметр lt; Statusgt; cancelledlt; / Statusgt; може приймати наступні значення:

const STATUS_PENDING — 'Pending';

const STATUS_PENDING_CONF — 'Pending confirmation';

const STATUS_WAITING — 'Waiting';

const STATUS_BOOKED - 'Booked'; const STATUS_CANCELLED — 'Cancelled';

const STATUS_TICKET — 'Ticket';

const STATUS_NEEDCONFIRM - 'needconfirm'; const STATUS_REJECT — 'Reject';

Той чи інший статус присвоюється параметру в таких ситуаціях:

  • pending — замовлення відкладений для бронювання, нова бронь;
  • reject — замовлення відкинутий постачальником;
  • pending confirmation — бронь в очікуванні підтвердження від постачальника;
  • waiting — бронь в очікуванні результатів від постачальника;
  • need confirm — бронь в очікуванні ручного підтвердження від клієнта;
  • booked — заброньовано і підтверджено;
  • ticket — заброньовано і виписані документи;
  • cancelled — бронь скасована.

Оплачені броні можуть мати тільки три статусу:

Авіаквитки galileo

  • booked — заброньовано і підтверджено;
  • ticket — заброньовано і виписані документи;
  • cancelled — бронь скасована.

. Алгоритм поновлення даних за замовленням в Nemo для GDS Galileo враховує видалення пасажирів у замовленні через термінал.

При виписці квитків в Galileo відбувається послідовна перевірка актуальності існуючого тарифу, яка передбачає:

1. Перевірку статусу встановленої ціни;

2. Якщо статус ціни — скасована або невалідний, видалення старого запису про ціну. Тут можливе виключення «CONFIRM SEGMENT 01», що означає що сегмент був скасований (швидше за все, авіакомпанією);

3. Якщо стара невалідний ціна успішно була скасована, то виконується запит по установці ціни заново. Тут можливе виключення «NO VALID FARE FOR INPUT CRITERIA», що означає «невідповідність» між PNR (ПНР) і базою даних цін Галілео.

Тобто перевстановлення ціни проходить в два етапи:

1. видалення старої,

2. установка нової ціни. Це відбувається, якщо приходить статус ціни як (з спеков):

  • I = Invalid Fare, e.g. due to name / itin change;
  • X = Expired Fare, older than 7 days;
  • V = Reprice (need requote to ticket).

. Рекомендовано оновлювати ціну безпосередньо перед випискою квитка у випадку, якщо виписка відбувається в інший день.

Генерація квитків

На кожні 4 сегмента в броні створюється окремий номер квитка. Це стандартна логіка хоста Galileo і не залежить від клієнтської платформи.

Агентська комісія призначається агентству авіакомпанією відповідно до договору. Комісія може бути однаковою для будь-яких перевезень, а може розрізнятися за напрямками, країнам, типами перельоту.

. Ні за яких обставин ні в електронному квитку, ні в маршрут-квитанції комісія не відображається.

Комісію, яка належить агенту з тієї чи іншої броні, в Galileo можна побачити в звіті TINS ​​/ TICKET AND INVOICE NUMBERING SYSTEM REPORT. Цей звіт виводиться на екран за командою HMPR.

Для перегляду суми комісії може бути використаний розширений звіт — цей звіт виводиться на екран за командою HMPR * E.

Валюта, в якій приходить базова ціна від постачальника, залежить від типу перельоту. Валюта, в якій приходить еквівалентна ціна, залежить від місцезнаходження агентства. Galileo підтримує 3 основних банківських курсу між валютами, в яких і здійснюється перерахунок.

  • Банківський курс продажу (BSR) — використовується у випадку, якщо платіж здійснюється у валюті країни місцезнаходження агентства і в якості оплати приймається місцева валюта. Наприклад, тариф на перевезення з Гонконгу (HKG) в Лос-Анджелес (LAX) становить 23000 гонконгських доларів (HKD). Якщо квиток видається в агентстві в Лондоні і платіж здійснюється в англійських фунтах стерлінгів (GBP), переклад вартості тарифу з HKD в GBP буде здійснюватися за курсом продажу (Формат: FZSHKD23000GBP). За курсом BSR так само відбувається перерахунок комісій.
  • Банківський курс покупки (BBR) — застосовується, якщо платіж здійснюється не в місцевій валюті місцезнаходження агентства і в якості оплати квитка приймається іноземна валюта. Наприклад, тариф на перевезення з Копенгагена (CPH) в Кінгсфорд Сміт (SYD) становить 23000 датських крон (DKK). Якщо квиток видається в агентстві в Лондоні і платіж приймається в євро (EUR), переведення суми тарифу з крон в євро буде використовуватися BBR — курс (курс покупки, формат: FZBDKK23000EUR). При цьому необхідно пам'ятати про те, що:

1. Тариф розраховується тільки для довідки.

2. У більшості випадків в якості оплати приймається тільки місцева валюта, а прийом іноземної валюти заборонений. У такому випадку курс BBR не використовується.

  • Розрахунковий курс IATA (ICH) — розрахунковий курс IATA еквівалентний курсу долара США, він використовується в Galileo за відсутності прямого курсу перерахунку між двома валютами. Наприклад, тариф на перевезення з Абіджана (ABJ) становить 23000 франків (XOF). Якщо квиток видається в Делі і оплата приймається в індійських рупіях (INR), спочатку здійснюється перерахунок франків в долари США за IATA курсом і тільки потім, в рупії по курсу продажу (Формат: FZSXOF23000INR)

За технологією Galileo можна тариф і не перераховувати (навіть при зміні курсу у валют), якщо він гарантований. При отриманні начетов від а / к — відправити у групу ADM Galileo, щоб повернули гроші.

Як уникнути помилок при роботі з комісіями, заповненими в cat35?

Якщо комісія заповнена через cat35 та / або APF, тоді слід застосовувати наступні правила: • Якщо інформація про комісії вже існує і відповідає, то вона не може бути змінена або перезаписана. • Якщо інформація про комісії існує, але не відповідає (наприклад, конфліктує), то вона може бути додана і модифікована. • Якщо комісія остутствие, то користувач може її змінити і додати, або система прийме значення за замовчуванням, залежні від перевізника, тарифу, ринку.

Які існують обмеження по кількості пасажирів у FQSBB запитах?

Як здійснюється тарифікація та бронювання для дітей, супроводжуваних дорослими?

Альтернативний спосіб: Обидва пасажири в одному і тому ж класі з оплатою найвищого тарифу.

Як додати ендорсмент в PNRBFManegement?

Ендорсмент в PNRBFManegement можна додати так:

Як додати різні ендорсменти для кожного пасажира?

Це можна зробити, додавши різні заповнені тарифи для кожного пасажира в кожен запит на бронювання. Необхідно виписувати один тариф за один раз.

При замовленні на виписку другого квитка потрібно спочатку витягти ПНР і вказати заповнений тарифний номер у відповідній секції.

Приклад:

Якщо ви хочете зробити окремі тарифні котирування, ви повинні послати 2 блоки lt; StorePriceModsgt; у запиті.

Приклад:

Якщо ви хочете зберегти 4 різних заповнених тарифу — по одному (також з ендорсментом) на кожного пасажира, необхідно зробити 4 запити.

Немає кращої практики для додавання ендорсментов. Є різні способи, які можна знайти за цим посиланням:

Рекомендується також зайти через API developer notes і подивитися «Issuing ticket on Galileo / Apollo CRS» ППО наступними посиланнями:

У яких системних запитах можна отримати інформацію про тимчасові зонах? Наприклад, MOW +3.

Для визначення місцевого часу в даному місті використовується транзакція:

Response:

Чому можуть приходити помилки при спробі попереднього бронювання місць?

Перевізник може не входити в список АК — учасників системи, які дозволяють попереднє бронювання місць.

Загальна інформація про запит на місця в ГРС «Галілео»:

«Можливий запит на резервування місць заздалегідь (до подорожі) для більшості перевізників — учасників« Галілео ». Ця можливість може контролюватися кожною авіакомпанією в залежності від поточної ситуації. «Галілео» також пропонує інтерактивне розміщення. Це дозволяє отримати негайне підтвердження про виконане резервування в момент запиту, до закінчення транзакції.

Ці УЛУГИ можуть бути запропоновані наступними перевозчкамі:

AZ BA CX EI ET FU GJ IW KA KE KL KQ KU LO LP LX MA MH NH OA OM PX QE RD RJ RO RQ SA SN SQ SR SV SW TP TR UA VR XM 2T 6A 9W ».

При отриманні помилки необхідно звернутися в локальний офіс за інформацією про перевізника і переконатися, що він дійсно не входить в список.

Чи можна перевірити доступність місць для всього рейсу в одному запиті?

Для одного сегмента існує запит AirAvailability_X.

Для отримання інформації про доступність місць для всіх сегментів потрібно перевірити елемент InsideAvailOption. Відповідь покаже доступні місця для всього рейсу.

При необхідності перевірки доступного статусу для всього рейсу, включити відповідний KLRID в запит FQSBB: lt; KlrIDgt; AAB1lt; / KlrIDgt; Використовуючи запит на доступність, можна отримати доступні місця для всього рейсу.

Номер всередині BICStatus — це кількість доступних місць.

Яка максимальна кількість сесій може бути використано одновременноі яке час дії сесії?

Можна відкрити тільки однну сесію одночасно в HAP.

Сесія залишається відкритою 3 хвилини, якщо не скоєно жодних входів.

Корисна посилання:

Є чи який-небудь спосіб збільшити швидкість отримання відповідей в веб-сервісах «Галіілео»?

Як відбувається запит і подальше використання приватних тарифів?

Інформація про те, як запитувати приватні тарифи, знаходиться за посиланням:

Перехід до Goto XML Select Service gt; API Developer Notes

Як отримати останню дату дії тарифу?

Для того, щоб дізнатися дату закінчення дії тарифу, потрібно перевірити поле lt; LastTkDtgt ;, яке повертається в секції FQSBB GenQuoteDetails.

Якщо немає додаткової інформації про продаж (наприклад, lt; AdvTkRsvnTmgt; 0lt; / AdvTkRsvnTmgt;), вдень останнього тікетингу буде дата відправки у відповіді FQSBB.

Однак як тільки відбувається продаж діючих рейсів і збереження тарифу, «Галілео» має семиденну гарантію. Якщо немає додаткових правил продажу, що визначають останню можливу дату тікетингу, дата настає через 7 днів з дня збереження тарифу або дня відправки.

Можна заповнити поле таймліміта (наприклад, lt; Tkgt; TAU / 07MAYlt; / Tkgt;), використовуючи секцію lt; LastTkDtgt ;, яка повертається в секції FQSBB's GenQuoteDetails section або, як альтернатива, обговорити з клієнтом, яку дату він хотів би використовувати (іноді агенти можуть використовувати дату резервування у всіх класах).

Файл бронювання буде автоматично розміщений в черзі 10 на дату виписки квитка. Коли біллетов виписується, поле автоматично оновлюється з демонстрацією дати і часу виписки.

Чи потрібно всі запити до «Галілео» проводити в рамках сесій?

Всі дії, пов'язані з бронюванням (створення броні, її модифікація, видалення) рекомендовано здійснювати в сесії. Створення ПНР може проходити і поза сесії, але в цьому випадку при збереженні броні Вендорний ремарка буде приходити у вигляді маски. Сенс сесії — у передачі давно в явному вигляді. У той же час не рекомендується використовувати сесії для пошукових і шоппінговий запитів через збільшення навантаження на хост.

У випадку, якщо Авіакомпанія виявить і доведе порушення наступних правил Агент зобов'язується сплатити відповідні штрафні санкції із застосуванням процедури ADM.

Дата застосування 15 листопада 2013

  • Деякі авіакомпанії з внесених в Galileo контактів бачать тільки перше поле, тому контакти йдуть у наступному порядку: клієнт, пасажир, агентство.

Джерело: http://support.nemo.travel/ru/%D0%93%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D0%BE