Авіаквитки google

Рекомендуємо уважно подивитися на портал, де без складнощів знайдете самі привабливі пропозиції від різних систем бронювання авіаперевізників авіакомпаній і перевірених ресурсів на будь-який доступний місто. Подумайте, в яке місце пішли касетні плеєри фотозбільшувачі, VHS магнітофони ,. У сміттєпровід, збирають пил на підлозі в коморі. Цю ж картину ми бачимо і в авіабілетном світі. І, хоча фізична авіакаса закриється не скоро, але будемо спостерігати. Свідомі любителі польотів давно вже дізналися абсолютні принади покупки авіа квитків безпосередньо через персональний планшет. Разом з економією часу — економія коштів, які в період кризи непотрібними неможливо підрахувати. Суспільство перетворюється. Те, що воліли перш, тепер не має сенсу.

Авіаквитки google

Пошук авіаквитків дозволяє легко підібрати авіарейс для своєї поїздки і забронювати квиток на літак. На даний момент ця функція доступна на обмеженій кількості мов і містить дані тільки про внутрішні авіалініях США.

Швидкий пошук авіаквитків

Підбір авіарейсів

Не знаєте, куди полетіти? Ми підкажемо. Просто вкажіть місто вильоту, подивіться на карту і порівняйте ціни на авіаквитки по різних напрямах. Можна скористатися фільтром за ціною, авіакомпанії або тривалості перельоту.

Пошук вигідних пропозицій

Джерело: http://www.google.ru/insidesearch/features/flights/

*****

Авіаквитки google

У травні 2011 року Google запустив пошук авіарейсів у вигляді текстової підказки при пошуковому запиті (працює в тому числі російською мовою для місцевих авіамаршрутів). Вже тоді стало ясно, що компанія серйозно працює в даному напрямку і скоро турагентам доведеться шукати нову роботу 1.

І продовження не змусило довго чекати. Вчора відкрився повноцінний пошук авіаквитків з нормальним інтерфейсом Google Flights. Він поки обмежений територією США.

Пошук, відображення цін і побудова графіків працює разюче швидко, навіть при вказівці до п'яти місць вильоту і п'яти місць прибуття в одному пошуковому запиті, що змушує задуматися, як же це реалізовано.

Зручний графічний інтерфейс показує розклад авіарейсів між обраними точками, вартість квитка у кожної авіакомпанії в зазначену дату, час польоту.

За допомогою окремих слайдеров можна відфільтрувати видачу за часом польоту (туди і назад) і вартості квитка.

Календар показує, в які дні квитки обійдуться дешевше.

А ще два повзунки фільтрують видачу за часом відправлення / прибуття кожного з рейсів (туди і назад).

Загалом, турагентствам дійсно пора задуматися про свою долю. Втім, найрозумніші задумалися про це ще в липні 2010 року, коли Google купив компанію ITA Software. До речі, новий пошук авіарейсів Google насправді є доопрацьованій версією ITA Matrix Airfare Search. тільки працює на порядок швидше.

1 Між іншим, туристичний бізнес — це п'ята за розміром індустрія у світовій економіці після нафтової, автопрому і інш. Зараз до 10-20% транзакцій в цьому бізнесі відбувається в інтернеті, включаючи замовлення турів, підбір квитків та бронювання готелів. За таку послугу (підбір авіарейсу і готелю) турагентство бере з клієнта приблизно $ 150, це стандартний тариф. Так що Google реально руйнує світову економіку дозволяє заощадити людям гроші.

Джерело: http://habrahabr.ru/post/128453/

*****

Авіаквитки google

lis-enka Опубліковано 14.09.2011 14:12

Подолавши опір конкурентів і антимонопольних органів США, які намагалися заблокувати угоду, Google все-таки зумів придбати компанію ITA Software. а сьогодні вже запускає довгоочікуваний пошук по авіаквитках. заснований на купленій технології.

Коли користувачі вводять запит про авіаперельотах в Google, тепер в лівій панелі вони бачать посилання «Flights», яка веде на новий пошуковий сервіс Flight Search. Цей функціонал також доступний за прямим заходу на урл google.com/flights.

Нагадаємо, перша версія пошуку по авіарейсів почала працювати ще з кінця травня, коли при запиті виду "квитки з Москви до Парижа" у видачі з'являлася інформація про доступні перельотах, причому не тільки про прямі рейсах між двома містами, а й про всіх рейсах, які вилітають і прилітають в певне місто.

Однак Flight Search заснований на програмному забезпеченні компанії ITA Software, на частку якої в 2009 році припадало близько 65% всіх проданих через інтернет авіаквитків.

На відміну від попередньої версії пошуку Google по авіарейсів, Flight Search має більш гнучкі налаштування фільтрів і моментальну адаптацію результатів пошуку до зміненого запитом .Крім того, в новому сервісі можна порівняти кілька варіантів подорожі.

Можна перерахувати основні параметри пошуку:

• бажаний час вильоту та / або повернення,

• краща авіакомпанія,

• вартість квитка,

• тривалість рейсу,

• кількість пересадок і

• міста, в яких вони будуть проводитись.

Примітно, що новий пошук пройшов глибоку інтеграцію з Google Maps — Картографічним сервісом, завдяки чому можна подивитися не тільки аеропорт вильоту, але і найближчі до нього інші аеропорти.

Як і заявляв раніше, Google як і раніше не продає квитки, а переправляє користувачів на сайти авіакомпаній після натискання на кнопку "Бронювати".

Варто відзначити, що поки новий функціонал працює тільки з даними про внутрішніх авіарейсах США, проте компанія обіцяє вже незабаром розширити пошук і на інші напрямки.

Джерело: http://webmasters.ru/news/google-zapustil-polnocennyy-poisk-aviabiletov-1280/

*****

Авіаквитки google

Авіаквитки google

7 липня 2011 в 14:16

Під пильним поглядом антимонопольників у пошукача запустяться відразу кілька способів наскрізний інтеграції даних про авіаперельотах

За чутками дійшли до авторів Techcrunch — скоро Google все-таки інтегрує технології авіабілетного пошукача ITA в свої традиційні (або навіть нові) сервіси. Джерела стверджують. наприклад. що користувачеві з Нью-Йорка. у відпускний сезон запропонують перельоти на традиційні для Штатів курорти Флориди. Цей тип інтеграції буде використовувати для користувача пошукову історію і його IP-адресу.

Інші способи використання технологій ITA — вже знайомі по інтерфейсах деяких турсайтов (у тому числі і вітчизняних). Імовірно буде запущена « карта цін». Опції фільтрації за цінами. класу і бажаним напрямками перельотів будуть управляти накладенням міток на карту світу. Вже запущений авіа-чаклунчик великого пошуку (він ще не використовує технології ITA) з підказками рейсів за прямими запитами (типу « Рейси Москва Париж») — обросте конкретними цінами різних перевізників. Адже зараз там видається тільки розклад і час у дорозі. Обліку вільних місць і інших важливих мандрівникові подробиць у запущеного прототипу функції ще немає.

У квітні 2011-го від антимонопольних органів Штатів Google отримав ряд поставлений обмежень для своєї майбутньої авіа-діяльності. Наприклад. забороняється використання конкурентно чутливих відомостей від клієнтів ITA. А ними зараз є цілий ряд заслужених і спеціалізованих на подорожах гравців. включаючи тревел-проекти таких гігантів. як Microsoft. По суті Google забороняється « знати», Що умовні покупці у конкурентів. що прийшли через банери. купують менше. А відвідувачі спеціалізованих багатих контентом сайтів для мандрівників — бронюють більше квитків. Або навпаки. Тому можна припустити. що пошуковому гігантові доведеться запустити цілий пучок різних АВІАСЕРВІС. схожих на вже запущені у конкурентів. Просто для того. щоб мати можливість посилатися на власну статистику в прийнятті тих чи інших рішень. І уникнути звинувачень у несумлінності при використанні чужих даних про продажі.

Тими ж правилами регуляторів ще кілька років забороняється змінювати темпи розвитку ITA. У спрощеному вигляді це правило означає. що для Google буде небезпечно заявити про якусь нову авіа-опцію. що вона. де. ніякого відношення до розробок ITA не має. Або взагалі розроблена в рамках іншої компанії. А тому — «не повинна бути доступна» конкуруючим з Google тревел-сервісів. Під урядовим контролем знаходяться і контракти пошукача з авіакомпаніями. Йому забороняється встановлювати такі договори з перевізниками. де частина відомостей буде прихована від конкуруючих майданчиків з продажу квитків. Тобто Google і авіакомпанія X не можуть укласти договір види: «якщо буде продано 10 тисяч квитків на непопулярний в сезоні маршрут — ціну на квитки ми зможемо поставити на 50 відсотків нижче звичайної». Про подібні « antiGroupon» правилах щодо інших тревел-сайтів редакції невідомо. Крім того конкуренти зовсім не зобов'язані в реальному часі передавати через інтерфейси ITA всім іншим продавцям « вибиту» «для себе» ціну.

Штаб-квартира Google відмовилася коментувати Techcrunch свої плани.

Джерело: http://roem.ru/07-07-2011/120000/google-zapustit-tury-ili-aviabilety-esli-budet-dostatochno-ostorojen/

*****

Авіаквитки google

Google розповіла про особливості поведінки українців в мережі.

Компанія TNS Infratest на замовлення IT-гіганта Google провела дослідження, присвячене особливостям поведінки інтернет-користувачів з різних країн.

Всього для вивчення поведінки в інтернеті компанія TNS Infratest опитала більше 150 тисяч респондентів в 56 країнах світу. В Україні дослідження проводилися з 1 січня по 31 березня 2014 року.

Як виявилося, поступово все більше українців присвячують свій час мережі. На кожного жителя країни припадає рівно одне підключених до інтернету пристрій. 52% українців використовують для виходу в інтернет персональний комп'ютер.

Друге місце за популярністю займають смартфони з часткою 24%, а трійку лідерів замикають планшети, які залучили 7% користувачів.

Більшість українських користувачів заходять в інтернет щодня — 94% користувачів від 16 до 24 років; 80% користувачів 25-34 років; 70% користувачів 35-44 років; 54% користувачів 45-54 і 60% користувачів від 55 років і старше.

Найчастіше в мережі українці купують авіаквитки — 68%, бронюють готелі — 52%, купують велику побутову техніку — 49%, телевізори — 44%, одяг — 42%, квитки в кіно — 23%, страховки — 10%, і продукти — 6%.

Раніше корпорація Google додала в український магазин Google Play каталог з фільмами. Тепер українські користувачі можуть легально купувати і брати на прокат фільми з обширної бази.

Джерело: http://vlasti.net/news/206102