Авіаквиток 24

Пояснення: що потрібно знати щоб забронювати дешеві авіа квитки.
Необхідні моменти

  • Веб агентство, що реалізує авіаквитки прямо під власним ім'ям пропонує авіа квитки не рідко не дешево.
  • Інтернет ресурси авіаперевізників не бронюють недорогі авіаквитки.
  • Не вірте в рекламні блоки від Яндекс.
  • Www портали туристичних агентств заробляють на партнерках від авіа компаній, так що квитки у турагентств дорожче.

Звичайно кожен пасажир воліє власний досвід у бронюванні квитків на літак, але цей список надасть допомогу певній людині, що бажає відшукати доступні квитки на літак.

Вартість авіаквитків москва лиссабон москва

Щоб забронювати і купити квитки на літак, вам потрібно всього лише здійснити онлайн

У нас можна забронювати і купити авіаквиток перебуваючи в будь-якій точці світу Ви можете зробити замовлення таксі по телефону або оформити замовлення через ІНТЕРНЕТ

Дешеві авіа квитки — Сайт про розпродажі і акції традиційних авіакомпаній і лоукостерів по всьому світу. Завдяки нам, ви можете знайти і купити дешеві авіаквитки по всьому світу: в Європу, в Лондон, Нью-Йорк та багато інших міст і країн.

Місія нашого сайту — допомогти Вам подорожувати максимально дешего, економлячи на авіаквитках. Щодня ми відстежуємо і публікуємо на нашому сайті інформацію про наявність дешевих авіаквитків та акціях авіакомпаній спеціально для того, щоб Ви подорожували дешево.

Скористайтеся системою пошуку дешевих авіаквитків і зробіть свою подорож максимально економним! Пошук здійснюється по величезній кількості різних авіакомпаній. Наприклад, у системі пошуку та бронювання присутні: Аерофлот, Lufthansa, S7, KLM, El Al, Emirates Airlines, airBerlin і багато інших авіакомпанії.

Що таке електронний авіаквиток?

Це електронна форма авіаквитка, яка пропонується замість звичайного паперового бланка. Інформація про подорожі не друкується, а зберігається в захищеній базі даних авіакомпанії в електронному вигляді. При реєстрації на рейс співробітнику авіакомпанії достатньо ввести ваше ім'я і номер паспорта, щоб отримати інформацію про політ і видати вам посадковий талон.

Мені не прийшов лист із маршрутною квитанцією. Як бути?

Перш за все, перевірте папку «Спам» у вашій поштовій скриньці. Також переконайтеся, у тому, що ви правильно вказали свою електронну адресу, і що ваш поштову скриньку не переповнений. Якщо протягом 15-20 хвилин ви не отримали листа, зв'яжіться з нашою Службою турботи про клієнтів — ми надішлемо Вам маршрутну квитанцію ще раз або перешлемо її на іншу адресу, який ви вкажете.

Чи можна скасувати квиток без штрафних санкцій після покупки?

Анулювання квитка без штрафів, можливо тільки протягом 30 хвилин після оформлення, але не пізніше настання наступної доби. Для квитків з вильотом менш ніж через дві доби з часу покупки, скасування неможлива. Для того щоб зробити скасування квитка, зверніться в нашу Службу турботи про клієнтів по тел. 8-800-333-53-66 (безкоштовно для дзвінків з Росії), +7 (812) 385-58-65 (для дзвінків з-за кордону і Санкт-Петербурга) або на пошту help@sakskie-gryazi.narod. ru / avia Звертаємо Вашу увагу на те, що ряд авіакомпаній, не дозволяє виробляти скасування оформленого авіаквитка.

Що необхідно для реєстрації в аеропорту?

Для реєстрації на внутрішні російські рейси, а також на рейси в межах СНД, досить мати загальногромадянський паспорт для дорослих та свідоцтво про народження для дітей. Якщо ви летите за кордон, то вам необхідні закордонні паспорти, як на дорослих, так і для дітей. На підставі цих документів вам видадуть посадковий талон. Ми рекомендуємо також роздрукувати і взяти з собою маршрутну квитанцію. Вона може знадобитися для проходження огляду служби авіаційної безпеки в аеропорту, а також для польоту за кордон під час проходження паспортного контролю як доказ того, що Ви маєте зворотний квиток або прямуєте далі за маршрутом.

Що відбувається, якщо авіакомпанія скасовувати чи змінювати рейс?

У деяких випадках авіакомпанії змушені вносити зміни у свої маршрути, розклади і кількість рейсів. sakskie-gryazi.narod.ru/avia докладає всіх можливих зусиль для того, щоб повідомити вам про такі зміни якомога раніше. Якщо новий розклад рейсу вас не влаштовує або ваш рейс був відмінений, негайно зв'яжіться з нашою Службою турботи про клієнтів по телефону 8-800-333-53-66 (безкоштовно для дзвінків з Росії), + 7 (812) 385-58-65 (для дзвінків з-за кордону і Санкт-Петербурга) або електронною поштою: help@sakskie-gryazi.narod.ru/avia Ми знайдемо вихід з ситуації, що склалася і запропонуємо замовлення авіаквитків 24 онлайн альтернативні варіанти.

Джерело: http://sakskie-gryazi.narod.ru/avia/offers/zakaz-aviabiletov-24-onlajn.html

*****

Авіаквиток 24

Будь-які види перевезень передбачають певні норми провозу багажу (пасажирські) або вантажу (вантажоперевезення). Це необхідно для контролю співвідношення вантажопідйомності і ваги планованої транспортування.

У пасажирських перевезеннях передбачений безкоштовний і платний провезення багажу, що визначається не тільки його габаритними параметрами (розмір і вага), але і тривалістю перельоту, напрямком його здійснення і, звичайно, класом обслуговування. У всьому світі прийнято дві системи визначення кількості провозу багажу безкоштовно. Це вагова (weight concept), встановлює ліміт ваги, і кількісна (piece concept), реєструє кількість одиниць багажу.

Вагова система: визначає максимальні межі ваги багажу для безкоштовного провозу при авіа перевезеннях для різних категорій пасажирів. У всьому світі прийнято певні стандарти, які підтримуються у всіх авіакомпаніях, якщо зміни і є, то дуже незначні.

Ця система для дорослих і дітей не молодше 2 років передбачає наступні показники:

  • 1-й клас – 40 кг;
  • Бізнес-клас – 30 кг;
  • Економ-клас – 20 кг;

В дані обмеження включений вага багажу і ручної поклажі кожного пасажира. Якщо авіакомпанія змінює дані параметри, то пасажир про це оповіщається завчасно. Нагадування поміщається і в купленому квитку.

Джерело: http://aviatravel24.ru/

*****

Авіаквиток 24

у разі суперечності між Умовами користування Сайтом і цими Умовами услугодателя в частині продажу (в т.ч. умовами продажу авіаквитків) діють останні.

у разі суперечності між цими Умовами услугодателя в частині продажу (в т.ч. умовами продажу авіаквитків) і ціновими правилами услугодателя діють останні.

1. Загальні положення

1.1. Відповідно до договору про перевезення пасажира услугодателя-перевізник зобов'язаний здійснити перевезення Клієнта та його багажу наведених у договорі умовах. Умови договору перевезення пасажира (користування, можливості здійснення проміжних зупинок, обслуговування, зміна, скасування та ін.) Залежать від цінового класу обраного Клієнтом договору.

1.2. Авіаквитки, як правило, існують двох видів. Змінам підлягають більш дорогі квитки (бізнес-клас), і змінам та поверненню не підлягають більш пільгові по цінового класу квитки (туристичний клас).

1.3. Цінові правила щодо авіаквитків в установленому услугодателя вигляді доступні на Сайті під посиланням «Fare rules». Питання та пояснень щодо цінових правил поширює SKY24.EE. Просимо звертатися за адресою info@sky24.ee або по телефону 900 3030. Для дзвінків з-за кордону слід використовувати номер +372 646 1461. У центр обслуговування клієнтів SKY24.EE не можна подзвонити по Skype.

2. Бронювання

2.1. Бронювання означає блокування місць на визначений термін в системі бронювання на вказане Клієнтом ім'я, по вибраному маршруту в вибрані дні.

2.2. Бронювання місць не означає для Клієнта і услугодателя виникнення зв'язаних зобов'язань.

2.3. Клієнт і услугодателя до укладення договору перевезення пасажира мають право змінити або анулювати бронювання без попереднього повідомлення. Чи не викуплене у строк бронювання анулюється услугодателя без попереднього повідомлення.

2.4. При оформленні бронювання Клієнт повинен враховувати, що можливості, умови та ціни викупу бронювання можуть змінюватися без попереднього повідомлення аж до укладення договору перевезення пасажирів.

3.1. У частині перельотів з кількома пересадками безпечніше придбати один квиток, а не кілька окремих авіаквитків за різними цінами.

3.2. Один авіаквиток на кілька рейсів

3.1.1. Услугодатель несе відповідальність за доставку Клієнта до кінцевого пункту в межах одного авіаквитка.

3.1.2. Услугодателя пропонують польоти з пересадками, якщо виконані умови в частині мінімального передбаченого для пересадки часу. Залишати мінімальний час для пересадки можна, але дуже ризиковано. Унаслідок можливих затримок, запізнень і черг, наприклад, при паспортному контролі або перевірці безпеки просимо вибирати таке повідомлення, яке залишає більш тривалий порівняно з мінімальним часом між двома рейсами.

3.1.3. У разі обумовленого скасуванням або запізненням рейсу відставання на наступний рейс відповідальний услугодателя зобов'язується запропонувати альтернативний рейс в рамках наявного у тому самому квитку маршруту або повернення грошей. Подальше перевезення може здійснюватися і з використанням іншого виду транспорту, і в цій частині обмежень не встановлено.

3.1.4. Якщо польоти здійснюються за планом, але Клієнт спізнюється на реєстрацію рейсу з причини занадто короткого часу для пересадки, через 3.1.4. на контролі безпеки або з іншої залежної від Клієнта причини, то в такому випадку услугодателя не зобов'язаний виконувати укладений договір про перевезення пасажира, і внесена плата поверненню не підлягає. У такому випадку для продовження поїздки або повернення Клієнт повинен придбати новий квиток.

3.3. Кілька окремих квитків на різні рейси

3.3.1. Якщо у Клієнта кілька авіаквитків на наступні один за іншим рейси, то необхідну мінімальний час для пересадки не діє, і кожен наступний рейс розглядається як окремий самостійний рейс зі звичайним часом реєстрації на рейс.

3.3.2. У разі відставання, обумовленого скасуванням або запізненням одного рейсу, вся відповідальність лягає на Клієнта. Услугодатель не зобов'язаний пропонувати альтернативне повідомлення в рамках маршруту того ж квитка або повертати гроші за квиток.

3.3.3. Услугодатель не несе відповідальності за витрати, пов'язані з використанням невикористанням послуги третіх сторін або. Також услугодателя не відшкодовує збитку, пов'язаного із запізненням в пункт призначення або з відміною рейсу.

4. Час рейсів, запізнення, відміна

4.1. Наведене в Підтвердженні замовлення час відбуття і прибуття рейсів вказано приблизно і не є умовою договору перевезення пасажира. Клієнт повинен планувати рейси критичного значення з великим запасом часу, щоб можливі перешкоди і затримки не могли перешкодити наміченої мети.

4.2. Оскільки в кожній ситуації услугодателя не має можливості оповіщати Клієнта про зміну часу рейсу (Клієнт не читає відправлене йому електронного листа або не доступний по телефону), то Клієнт повинен перевірити час відправлення свого рейсу заздалегідь. Це можна зробити за посиланням в електронному листі, який буде вислано Клієнту при бронюванні квитків.

eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=CELEX%3A32004R0261.

Авіаквиток 24

4.4. Услугодатель не несе відповідальності перед Клієнтом за витрати у зв'язку з користуванням чи невикористанням послуги третіх сторін і не відшкодовує шкоди, зумовленої запізненням в пункт призначення або скасуванням рейсу. Оскільки робота авіатранспорту у великій мірі залежить від погодних умов і від навіть найменших технічних особливостей, і пріоритетною сферою завжди є безпека, запізнення або скасування рейсу уникнути вдається не в кожній ситуації.

4.5. Услугодатель має право змінювати вказане в договорі про перевезення пасажира час рейсів, сповістивши про це не менше ніж за 2 тижні. Унаслідок виняткових обставин, на які услугодателя не може вплинути (страйк, стихійне лихо, війна, заворушення) графіки можуть змінюватися і з більш коротким терміном повідомлення.

4.6. Клієнту, який має квиток на скасований рейс, услугодателя пропонує або повернення вартості квитка без додаткової оплати, або альтернативне повідомлення до місця призначення за додаткову плату.

4.7. У разі зміни графіка польотів Клієнт має право отримати назад вартість квитка, якщо в результаті істотно змінюється час прибуття в пункт призначення або зникає можливість скористатися зазначеним у тому самому квитку наступним рейсом.За пошук альтернативних перельотів у услугодателя є право вимагати плату за зміну авіаквитка.

5. Реєстрація на рейс

5.1. Клієнт зобов'язаний користуватися зазначеними в Підтвердженні замовлення рейсами відповідно до наведеної в Підтвердженні замовлення черговістю і тільки тією особою, ім'я якого зазначено в Підтвердженні замовлення. Услугодатель має право скасувати подальші рейси, якщо Клієнт не є в потрібний час на реєстрацію рейсу і залишає один рейс без використання.

5.2. Клієнт зобов'язаний з'явитися в пункт відправлення рейсу в потрібний час і зареєструватися на рейс. Якщо не повідомлено інакше, то початковим пунктом рейсу є стійка реєстрації услугодателя (check-in ) В зоні відправляються рейсів відповідного аеропорту. Запізнився в початковий пункт або до воріт рейсу (gate ) Клієнт на рейс не допускається.

5.3. Реєстрація на рейс закінчується, залежно від аеропорту і услугодателя, як правило, за 60-120 хвилин до відправлення рейсу. З урахуванням витрачається на черзі часу Клієнт повинен прибути для реєстрації на рейс приблизно за 3 години до відправлення за розкладом. Зазначений час можна скоротити, якщо зареєструватися на рейс в інтернеті або скористатися більш дорогим класом.

5.4. Якщо не повідомлено інакше, то переривання рейсу в транзитному місті не дозволяється. У такому випадку Клієнт може не отримати свій багаж, і услугодателя в разі потреби має право вимагати додаткової оплати.

6. Багаж пасажира

6.1. Якщо не повідомлено інакше, то Клієнту дозволяється без додаткової оплати взяти з собою реєстрований на рейс багаж і, крім того, ручну поклажу. Ручна поклажа повинна міститися на коліна, під переднє сидіння або в наявне в літаку місце для багажу. Кількість багажу, який можна безкоштовно або за плату взяти з собою, залежить від обраного услугодателя, маршруту та класу обслуговування. Зазвичай гранична вага здається багажу складає 15-23 кг на Клієнта в туристичному класі, до 30 кг в бізнес-класі і до 40 кг у першому класі. Якщо в маршруті Клієнта мається місце призначення в Північній Америці, то діє обмеження на основі одиниці багажу. У такому випадку зазвичай дозволяється дві одиниці багажу, вага кожної з яких не повинен перевищувати 23 кг в туристичному класі або 32 кг в більш високих класах обслуговування. Щодо дітей і дітей, яких тримають на руках, можуть діяти менші граничні норми.

6.2. У відношенні певних видів багажу (спортивне спорядження, улюблені тварини та ін.) Діють особливі вимоги, і цей багаж може не укладатися в допустимі граничні норми.

6.3. У частині рейсу з пересадками багаж зазвичай реєструється до місця призначення. Незалежно від цього Клієнт зобов'язаний планувати час для пересадки з достатнім запасом, щоб при необхідності зробити в транзитному місті додаткове одержання багажу та його нову реєстрацію.

6.4. Найбільш цінні предмети (гроші, прикраси, електроніка та ін.) Слід залишити в ручній поклажі, але слід враховувати, що в ручній поклажі обмежена або зовсім заборонено перевезення певних речовин і предметів.

6.5. У ручній поклажі не може міститися заборонених предметів (наприклад, рідини більш встановленої норми, вогненебезпечні речовини, гострі інструменти та ін.). Більш точну інформацію про обмеження можна знайти тут.

6.6. Услугодатель несе відповідальність за збереження переданого йому зареєстрованого багажу з урахуванням встановлених міжнародних граничних норм. Клієнт повинен зберігати отриманий при здачі багажу багажний чек. Можливу претензію слід пред'являти разом з багажним чеком в клієнтську службу відповідного услугодателя.

7. Обслуговування на борту літака

7.1. Обслуговування на борту літака залежить від концепції конкретного услугодателя і класу квитка. Зручності розрізняються, як правило, в залежності від того, про який маршруті, типі літака і класі обслуговування йде мова.

7.2. Можливі додаткові послуги — це попереднє бронювання місця і / або їжа за спецзамовленням на борту літака. За бронювання місця і замовлення їжі зазвичай додаткова плата не стягується, тому ці послуги не складають і частини договору про перевезення і не гарантуються.

8. Зміна або скасування замовлення за бажанням Клієнта

8.1. Можливості зміни та скасування замовлення залежать від цінових правил. І у випадку, якщо зміна або скасування допускаються, це може бути пов'язано з стягнутої додатковою платою.

8.2. Якщо Клієнт бажає змінити або скасувати Підтвердження замовлення, то слід завчасно звертатися в SKY24.EE або до услугодателя.

9. Відповідальність

9.1. Услугодатель несе відповідальність за попередню договором інформацію і дійсність можливих обіцянок при продажу, а також за належне виконання договору про перевезення пасажира.

9.2. На услугодателя лягає відповідальність, якщо його дії або бездіяльність спричинили смерть Клієнта, тілесні ушкодження або шкоди здоров'ю, і це сталося в літаку, при посадці або при виході з літака.

9.3. Услугодатель несе відповідальність за збиток, що виник в результаті знищення, пропажі або пошкодження зареєстрованого багажу, якщо нещасний випадок, який став причиною знищення, пропажі або пошкодження зареєстрованого багажу, стався в літаку або в будь який інший час, коли услугодателя ніс відповідальність за зареєстрований багаж.

9.4. Відповідальність услугодателя при нещасних випадках визначається Монреальської конвенції, а також постановою Європейського Парламенту та ради № 889/2002 від 13 травня 2002 року, який частково змінює постанову Ради (EN) № 2027/1997.

9.5. Якщо Клієнт заподіює шкоду услугодателя пошкодженням належного услугодателя інвентарю або обстановки, то Клієнт несе відповідальність за відшкодування заподіяної услугодателя збитку.

9.6. Услугодатель має право відмовитися від обслуговування Клієнта та у винятковому порядку без попереднього повідомлення відмовитися від договору про перевезення пасажира, якщо поведінка Клієнта є непривабливим або протизаконним, або якщо поведінка Клієнта становить небезпеку для інших пасажирів або їх майна. У такому випадку Клієнт не має права на повернення грошей за невикористану послугу або на інші відшкодування. Якщо з причин непривабливого або протизаконного поведінки Клієнта услугодателя або SKY24.EE повинні нести додаткові витрати, то Клієнт зобов'язаний відшкодувати услугодателя або SKY24.EE відповідні витрати.

9.7. SKY24.EЕ не є стороною договору про перевезення пасажира і не несе відповідальності за виконання випливають з договору про перевезення пасажирів обов'язків услугодателя і за відповідність дійсності переданої услугодателя попередньої договором інформації та за обіцянки при продажі. Також SKY24.EE не несе відповідальності у випадку, якщо услугодателя змінює попередню договором інформацію, обіцянки при продажу, ціну бронювання під час здійснення покупки, або відступає від них.

9.8. SKY24.EE не несе відповідальності, якщо услугодателя приймає рішення про призупинення або припинення продажу або надання туристичної послуги без попереднього повідомлення.

9.9. У відношенні укладеного між услугодателя та Клієнтом договору про перевезення пасажира застосовується право зазначеного в договорі про перевезення пасажирів держави і положення міжнародного права.

Джерело: http://www.sky24.ee/ru/usloviya-prodazhi