Авіаквиток париж

Керівництво: яким чином знайти дешеві авіа квитки.
Важливі пункти

  • Www портали туроператорів отримують відсотки від авіакомпаній, так що авіаквитки у туристичних операторів дорожче.
  • Www сайти авіакомпаній не реалізовувалися вигідні квитки на літак.
  • Ww ресурс, який продає квитки на літак прямо під власним брендом реалізує квитки не завжди за вигідною ціною.
  • Чи не клікайте в рекламні блоки від Гугл.

Безсумнівно кожен користувач віддає перевагу власний досвід у знаходженні авіаквитків, але даний перелік дасть можливість будь-якому мандрівникові, що Срем КУПР авіаквитки дешево.

Авіаквиток париж

Важко самостійно знайти квиток! Замовте по телефону

Ми шукаємо авіаквитки за понад 500 авіакомпаніям. Додатково до квитків

Париж — столиця світової моди і мистецтва, елегантних бутиків і витончених бульварів, місто музеїв і театрів, старовинних пам'ятників і сучасних досягнень. місто вабить до себе ореолом романтизму і прийдешнього щастя! Париж зберіг і прикмети далекого минулого, і романтизм новітнього часу. Тут є все для всіх — для театралів, меломанів, цінителів живопису, для гурманів, любителів всіляких розваг і ділових людей.

Архітектура Парижа сама розповідає про історію міста – від середньовічних соборів до палаців епохи бароко, від багатих особняків XIX в. до сучасних екстравагантних споруд, скульптур і фонтанів.

Для всіх, хто шукає підходящі за розкладом і вартості авіаквитки Київ Париж Київ агентство «Бі Флай» стане оптимальним рішенням. У нас Ви можете підібрати необхідні авіаквитки Київ Париж в один бік чи туди й назад на дату запланованої поїздки, при цьому процес пошуку і бронювання авіаквитків Париж Київ може зайняти в цілому не більше кількох хвилин.

Звичайно ж, одним і найважливіших факторів при виборі стає вартість авіаквитка Київ Париж, саме тому ми докладаємо всіх зусиль, щоб підібрати для Вас найбільш дешеві авіаквитки Київ Париж. Ця вартість не обов'язкова буде тією, що вказана в рубриці «Акції та знижки», Але в будь-якому випадку наші менеджери підберуть для Вас оптимальний за вартістю варіант авіаквитка Київ Париж. Ціни на авіаквитки Київ Париж залежать від багатьох чинників, найважливішим з яких є період передчасного бронювання, адже загальновідомо, що найбільш дешево авіаквитки Київ Париж можна купити, якщо бронювати його за декілька місяців. Саме таким чином Ви можете підшукати і купити найдешевші авіаквитки Київ Париж, тим самим заощадити істотну суму.

Досить часто в напрямку Київ Париж авіаквитки пропонуються по акції, коли вартість може бути знижена навіть у кілька разів. Але сподіватися на такий варіант як на єдино можливий і правильний не варто – в будь-якому випадку краще зверніться до менеджерів агенції «Бі Флай» або заповніть заявку на нашому сайті, щоб ми могли запропонувати Вам найбільш оптимальний варіант на авіаквитки Київ Париж.

Цікавить більш детальна інформація? Напишіть нам і ми Вам зателефонуємо!

Джерело: http://www.beefly.com.ua/%D0%90%D0%B2%D0%B8%D0%B0%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8B_%D0%9A%D0%B8%D0%B5%D0%B2_%D0%9F%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B6

*****

Авіаквиток париж

Тур N1 — Париж 8 днів / 7 ночей

Париж — Столиця Франції, найважливіший економічний і культурний центр країни, розташований у північній частині центральної Франції, в регіоні Іль-де-Франс на берегах річки Сени. Крім того Париж має велике міжнародне значення — тут знаходяться штаб-квартири ЮНЕСКО, ОЕСР і Міжнародної торгової палати.

Місто розташоване в центрі Паризького басейну, приблизно 65 м над рівнем моря. Межі житлових кварталів Парижа окреслені кільцевою автодорогою протяжністю 35 кілометрів. До території Парижа також відносять знаходиться на захід від міста Булонський ліс і розташований на сході Венсенський ліс. Площа міста складає 105 км², якщо включати площу цих парків, і близько 87 км² без них.

Паризький меридіан довгий час був нульовим меридіаном на французьких картах. Лінія паризького меридіана відзначена зараз безліччю пам'ятних бронзових відміток на мостових, тротуарах та будівлях.

Париж розташовується в зоні помірного клімату. Середня річна температура становить 10,9 ° C, середня річна кількість опадів, що випали — 585 мм. Мікроклімат Парижа, обумовлений скупченістю і забрудненням, відрізняється температурою повітря (на 2 ° C вище середньої температури по регіону), зниженою вологістю, меншою світлістю в денний час і світлішими ночами.

Найспекотнішим місяцем є липень з середньою температурою 19,0 ° C, найхолоднішим — січень з температурою в 3,1 ° C. Найбільша кількість опадів випадає в серпні, в середньому 62 мм; найменше — у березні, в середньому 32 мм.

Заснування міста

Місто було утворено в середині III століття до н. е. з кельтського поселення Лютеція племені Парізі на місці сучасного острова Ситі. Сучасна назва міста походить від імені цього племені. Перша письмова згадка про Лютеції зустрічається в другій книзі Юлія Цезаря про війну з Галлією в 53 г до н. е.

Коли в 52 році до н. е. римляни після першої невдалої спроби вдруге спробували підійти до міста, Парізі підпалили Лютецію і зруйнували мости. Римляни залишили їм острів і побудували на лівому березі Сени нове місто. Там вони звели терми, форум і амфітеатр. У Римській імперії місто не мало великого впливу.

Середні століття

Правління римлян закінчилося до 508 році з приходом франків.

При Філіпа II Августа була посилена оборона міста: в 1190 була побудована міська стіна на правому березі Сени, а в 1210 — на лівому березі. В цей же час на західній околиці Парижа зводиться фортеця Лувр.

Починаючи з XI століття Париж — один з центрів європейської освіти, в першу чергу релігійного. У XIII столітті, в результаті розбіжностей серед викладачів, на лівому березі (сучасний Латинський квартал) відкривається ряд «незалежних» коллежей, прабатьків сучасної Сорбонни.

У XIV столітті місто обноситься ще однією стіною на правому березі, на місці сьогоднішніх Больших Бульварів.

Новий час

За часів Людовика XIV королівська резиденція короля переїхала у Версаль, однак Париж як і раніше залишався політичним центром Франції, завдяки зростаючому населенню та провідної ролі Парижа в економіці країни.

У 1844 навколо міста будується третя кріпосна стіна, на місці сьогоднішньої кільцевої дороги навколо міста. У найближчих околицях міста були зведені зміцнення довжиною 39 км. з 16-ю фортами, в той час це було найбільшим захисною спорудою в світі.

Ейфелева вежа була побудована до Всесвітньої виставки 1889

У другій половині XIX століття в Парижі проходить 5 з 21 Всесвітніх виставок, що добре відбиває культурне і політичний вплив міста.

Після заходу Другої імперії і захоплення Парижа німецькими військами Паризька комуна, що складається з робітників, ремісників і дрібних буржуа, виступила проти тимчасового консервативного уряду республіки.

У 90-ті роки XIX століття і перше десятиліття XX століття, відомі також як «Прекрасна епоха», Франція переживала небувалий підйом і економічний розвиток.

У роки Другої світової війни місто було зайняте німецьким вермахтом, окупація протривала до кінця серпня 1944.

У Парижі ж почалися масові заворушення травня 68-го року, що призвели, в кінцевому рахунку, не стільки до зміни уряду, скільки до корінного переділу суспільства, зміні менталітету французів.

На території столиці Франції проживає 19,3% населення регіону Іль-де-Франс і 3,6% населення Франції. Таким чином Париж є самим густонаселеним районом Франції з середньою щільністю населення 20 433 чол. / Км². Щільність населення варьііруется залежно від округу. Округу з найменшою щільністю населення — 12-й (8370 чол. / Км²) за рахунок включення в територію округу Венсенського лісу і 1-й (9228 чол. / Км²). Найбільш густонаселеним вважається 11-й округ з щільністю населення понад 40 000 чол. / Км².

Адміністративний поділ

Розрізняють Paris intra-muros (дослівно: «всередині стін») — власне Париж, і Grand Paris («Великий Париж») — місто з найближчими передмістями, Паризька агломерація.

Париж офіційно ділиться на 20 муніципальних округів, пронумерованих від центру до периферії по спіралі за годинниковою стрілкою. Кожен округ в свою чергу розділений на чотири квартали, в кожному з яких є своє відділення поліції.

Дорожній транспорт

Париж — великий транспортний вузол країни. Історично основні дороги країни радіусами розходилися від столиці, і до сьогоднішніх днів ці радіуси чітко видно на автомобільній карті Франції. Від Парижа радіусами сходяться дороги з усіх можливих напрямків: А1 з Лілля, А4 з Реймса, А5 з Діжона, А6 з Ліона, А77 з Невера, А10 з Орлеана, А13 з Руана і А16 з Ам'єна.

Безпосередньо навколо міста побудована кільцева автомагістраль, що має від 2 до 4 смуг руху в кожну сторону. Ще дві кільцеві дороги — A86 і A104 — дозволяють транзитному транспорту об'їхати Париж, не заїжджаючи в місто.

Авіатранспорт

Париж обслуговують три міжнародні аеропорти:

  • «Шарль де Голль» з 48,3 млн пасажирів на рік (дані 2003) є третім в Європі за обсягом пасажироперевезень.
  • «Орлі» з 23,1 млн пасажирів стоїть на 9-му місці в Європі, беручи, насамперед, внутрішні рейси.
  • Більш старий аеропорт Ле Бурже використовується головним чином приватними літаками та невеликими авіакомпаніями.

Залізничний транспорт

Залізничні лінії паризьких вокзалів сполучають столицю з усіма регіонами Франції та сусідніми країнами. Зв'язок між вокзалами добре налагоджена за допомогою громадського транспорту.

  • Вокзал Сен-Лазар — Нормандія.
  • Північний вокзал — північний напрямок (TGV), Великобританія (Eurostar), Бельгія і Голландія (Thalys).
  • Східний вокзал — східний напрямок, Німеччина, Швейцарія, Австрія.
  • Ліонський вокзал — регіони Центр і південний схід (TGV), Альпи, Італія.
  • Вокзал Берсі — Альпи, Італія (нічні поїзди).
  • Вокзал Аустерліц — південно-західний напрямок (TGV), Іспанія, Португалія.
  • Вокзал Монпарнас — Бретань і захід Франції (TGV).

Для перевезення вантажів використовуються вокзали Ле Бурже, розташований в однойменній комуні, і Vaires, з яка від нього Великою кільцевою дорогою (Grande Ceinture).

Авіаквиток париж

Громадський транспорт

Найзручнішим і швидким транспортом Парижа вважається метро, ​​що складається з 16 ліній загальною протяжністю 212,5 км, що робить його одним з найбільших у світі.

Також є регіональне експрес-метро (RER) — лінії приміських електричок, що проходять в Парижі під землею і пересічні з лініями метро. Мережа RER складається з 5 ліній, позначених буквами A, B, C, D, E.

З 1992 року в Парижі почали знову будувати трамвайні лінії, знищені в 60-70-і роки. Мережа паризького трамвая складається з чотирьох ліній, три з яких з'єднують паризькі передмістя, і лише одна (Т3) проходить в межах міста.

У Парижі існує велика автобусна мережа. Вона включає в себе не тільки звичайні автобуси, але так само і спеціальні лінії, що проходять по туристичних маршрутах Парижа.

З недавнього часу з'явилася можливість подорожувати по місту на велосипеді. Всюди в місті розташовуються автоматизовані велостоянки Velib '.

Містобудування

Архітектура

Зовнішній вигляд сучасного міста був заданий в середині XIX ст. в результаті грандіозної перебудови. Багато століть до цього він представляв собою лабіринт вузьких вулиць і дерев'яних будинків. У 1852 р за планом удосконалення міста, задуманому бароном Османом, були зруйновані цілі квартали старих споруд, а на їх місці з'явилися широкі проспекти і збудовані в єдину лінію кам'яні будівлі в неокласичному стилі, такі характерні для нової епохи буржуа. Принципи градоустройства часів Наполеона III і зараз не втратили своєї актуальності: висота і розміри будівель підкоряються єдиному закону рівномірності, і з середини 19 ст. було зроблено всього лише кілька винятків із правил. Завдяки цьому Париж залишається «плоским».

Типовим для архітектури Парижа є особливий вид особняків — hôtel particulier. Такий особняк являє собою багатий приватний будинок П-подібної форми з внутрішнім двором і садом з тильного боку середній частині будинку. Більшість споруд були виконані в XVII-XVIII століттях, для споруд XVIII століття відмінною рисою є замкнутий з усіх чотирьох сторін двір. Більшість збережених міських особняків розташовані в кварталі Маре, наприклад Готель Субіз, Готель Салі і Готель Карнавалі.

Незмінні межі міста, його чіткий план устрою і брак місця для нового будівництва поступово перетворили місто на діючий і живе музей. Заради збереження великої спадщини закони ускладнюють будівництво нових будівель і комунікацій у центрі, тому значна кількість ділових організацій переїхало або планує переїзд в зручні передмістя. Вже зараз за межами історичного міста знаходяться бізнес-район Дефанс, великий продовольчий ринок (район Ранжіс), важливі освітні установи (Політехнічний інститут), наукові лабораторії, спортивні споруди і навіть міністерства (наприклад, Міністерство транспорту).

Пам'ятки

У Парижі знаходиться величезна кількість пам'яток, до числа яких відносяться не тільки архітектурні споруди, але також і вулиці, мости і площі.

Три найвідоміші паризькі пам'ятки — це стародавній Собор паризької Богоматері, побудований на острові Сіте ще в XII столітті, Ейфелева вежа і Тріумфальна арка — конструкції XIX століття. Ажурна металева башта, побудована за проектом інженера Ейфеля, замислювалася як тимчасова споруда для входу на Всесвітню виставку 1889. Але вона не тільки пережила саме цей захід, але і стала відтоді справжнім символом міста. На півночі і на півдні від неї над лінією горизонту підносяться базиліка Сакре-Кер, побудована на вершині пагорба Монмартр, і самотня Вежа Монпарнас, що особливо вирізняється на тлі «плоского» району.

Історична вісь пам'ятників архітектури перетинає місто з центру на захід. Починаючись від знаменитого на весь світ музею Лувр, вона продовжується через сад Тюїльрі, проспект Єлісейські поля до самої Тріумфальної арки в центрі площі Зірки. У 1960-х рр. на продовженні лінії був побудований квартал Дефанс, центром якого стала Велика арка Дефанс.

У самому центрі історичної частини розташований Будинок інвалідів, в якому знаходиться військовий музей, тут же покояться останки Наполеона Бонапарта. Тут же і церква Пантеон, вічний спокій найвідоміші паризьких діячів. Колишній королівський палац Консьержери став на час Великої французької революції в'язницею для поваленої королеви, звідки вона була згодом конвоїрована для публічної страти.

Ще одне нагадування про палаючі бої за свободу французького народу — статуя Свободи, встановлені на Лебединому острові. Крупна копія цієї статуї була подарована Сполученим Штатам Америки в 1886 році, і з тих пір зустрічає мандрівників в порту Нью-Йорка.

В історичному центрі міста, на острові Сіте, знаходяться дві найзнаменитіші церкви Франції: Собор Паризької Богоматері і Свята капела.

Архітектурні напрямки XX століття залишили місту такі пам'ятники як Культурний центр імені Жоржа Помпіду, в якому зараз розташований музей сучасного мистецтва, нова будівля опери на площі Бастілії, торговий центр Ле-Аль, побудований на місці «Чрева Парижа», а також район Ла Дефанс, що є архітектурним комплексом з хмарочосів і будівель і споруд з авангардними формами.

Представляє також безперечний інтерес парковий ансамбль Науково-промислове містечко, в якому знаходиться великий музей науки і техніки.

Культура і дозвілля

Музеї

Відкритий в 1793 році в колишній резиденції французьких королів музей Лувр містить одну з найбільших і значущих колекцій у світі. Колекція складається з 30 000 експонатів від античних часів до кінця XIX століття.

Музей Орсе розташувався в приміщенні колишнього залізничного вокзалу Орсе на березі Сени. Вокзальное будівля була побудована за проектом Віктора Лалу в 1900 році для сполучення між Парижем і Орлеаном, однак було закрито в 1939 році. У 1980-х роках під керівництвом Гає Ауленті будівля переробили під новий музей. Музей Орсе насамперед знаменитий колекцією французьких імпресіоністов. Разом з тим тут виставляються картини, скульптури, фотографії та меблі періоду 1848—1914 років.

Усередині музею Орсе

Побудований в 1977 році за проектом Ренцо Піано, Річарда Роджерса і Жанфранко Франчіні Культурний центр Жоржа Помпіду є головним центром сучасного мистецтва Франції. У будівлі знаходиться не тільки музей сучасного мистецтва, а й бібліотека, кінозали, книжкові магазини і студії дитячої творчості. Примітно сам пристрій будівлі — вся інфраструктура (ліфти, вентиляційні шахти, ескалатори) винесена назовні і розфарбована в яскраві кольори.

Музей Пікассо містить всього лише близько 250 картин, але є одним з найкрасивіших музеїв Парижа. Експозицію складають роботи самого Пікассо, а також зібрана ним колекція робіт інших художників — Жоржа Брака, Поля Сезанна, Анрі Матісса та Амедео Модільяні. Музей розташувався у відбудованому в 1656—1659 роках особняку Салі в кварталі Маре.

У середньовічному палаці абатів Клюні зараз знаходиться Музей Середньовіччя (Музей Клюні) з колекцією середньовічних предметів мистецтва. Звідси можна потрапити в збереглися руїни терм гало-римського періоду. У вересні 2000 року поряд з будівлею музею був розбитий середньовічний сад (jardin médiéval) площею 5000 м².

До Всесвітньої виставки 1900 року в якості виставкових залів був спроектовані Великий і Малий палаци. У Великому палаці не тільки виставляються предмети мистецтва, але також і проходять різні ярмарки-виставки, наприклад, автомобільна виставка Mondial de l'automobile de Paris. У Малому палаці знайшли місце колекції живопису французького та італійського Ренесансу, а також картини фламандських і голландських майстрів.

Театри

Паризька опера внесла значний внесок у розвиток оперного мистецтва. Сьогодні в Парижі два оперних театру: Опера Гарньє і Опера на Бастилії. Відкрилася в 1875 році і названа по імені архітектора Опера Гарньє, площею 11 237 м², є найбільшим оперним театром у світі. Нова Бастільская опера існує лише з 1989 року. З моменту відкриття нової опери програє в технічному оснащенні Палац Гарньє використовується головним чином для балетних вистав і класичних оперних вистав.

Знаменитий театр Комеді Франсез виник в 1680 році з злиття колишнього театру Мольєра Illustre Théâtre з кількома театральними трупами. Серед акторів, що грали на сцені Комеді Франсез, були такі відомі особистості, як Сара Бернар і Жан-Луї Барро. Сьогодні театр виступає в основному з класичним репертуаром.

Для шанувальників вар'єте в Парижі відкрито велику кількість кабаре. Найбільш відомі з них — Мулен Руж, Лідо і Парадиз Латин в Латинському кварталі.

Ресторани в сучасному розумінні слова виникли в Парижі незадовго до Французької революції. Слово «ресторан» походить від французького дієслова фр. restaurer, що означає «привести в норму», «додати сили» (те ж корінь, що у російського слова «реставрація»), це слово довгий час застосовувалося до щільним страв, м'ясних бульйонів, а з другої половини XVIII століття — до закладів громадського харчування .

У 1786 році вийшла постанова паризького прево, разрешавшее кухарям і рестораторам приймати відвідувачів до 23 (взимку) або до 24 годин (влітку) [18]. Для заможних городян увійшло в звичку призначати ділові, а так само і особисті зустрічі не вдома, а в ресторані. Ресторанна справа розвивалося швидкими темпами, незабаром кількість ресторанів в Парижі вже було важко перерахувати.

Деякі паризькі кафе існують ще з часів епохи Просвітництва, коли вони виконували більшою мірою соціальну функцію, ніж служили місцем для прийому їжі. До них можна віднести Кафе Прокоп, перше літературне кафе (зараз вважається найстарішим рестораном Парижа) і Режанс, що стало місцем зустрічей кращих шахістів тих часів (проіснувало до 1950-х років).

Інтерес може представляти відвідування кабаре Мулен-Руж або Фолі-Бержер.

Де зупинитися

Дешеві готелі розташовані, головним чином, в районі Опери (IX округ) та Монпарнаса (V і VI округу). У центрі розташовані сами дорогі готелі класу «палац» (в Парижі немає звичних п'ятизіркових готелів) — «Крійон» на площі Згоди і «Ріц» на Вандомській площі.

Джерело: http://tourtravel.net.ua/parij