Електронні квитки на літак

Як не нудьгувати в аеропорту

Що придумати в аеропорту або літаку? Даємо пару рекомендацій вам на допомогу.

  • Не напивайтеся в салоні літака. Від довгого сидіння, набрякають нижні кінцівки.
  • Чи не будете кліпи дивитися і насолоджуватися журналами, пийте снодійне. Пролетить непомітно час. І не важко перенесете зміна часу
  • Візьміть в літак ноутбук. Раніше придбайте гарні фільми. Не забудьте взяти навушники.
  • Якщо ви хочете насолоджуватися газетами, беріть e-book. Місця у валізі займає небагато. Книг вміщує багато.

Вибирайте зручність – електронний квиток на літак (e-ticket).

Пошук і бронювання дешевих авіаквитків

Електронний квиток на літак – зручна заміна паперового прототипу. Він містить всі деталі про рейс: код бронювання, ім'я пасажира, номер електронного квитка, термінали, час вильоту і прильоту. Роздрукований квиток можна подати в посольство при необхідності і пред'явити при реєстрації в аеропорту. У світі немає єдиного встановленого виду електронного квитка (якоїсь конкретної форми), і, на відміну від паперового квитка, для нього не потрібен спеціальний бланк.

Джерело: http://www.bravoavia.com.ua/content/ukr/e-ticket.html

*****

Електронні квитки на літак

Рада. після введення особистих і паспортних даних пасажирів ретельно перевірте всю інформацію. І ще раз – безпосередньо перед оплатою. Якщо помітили помилку, поки квиток не оплачений, можна повернутися до потрібного кроці і виправити.

Електронний квиток на літак – це електронна форма авіаквитка, пропонована замість традиційного паперового квитка. Для електронного квитка не потрібен спеціальний бланк – вся інформація зберігається в пам'яті комп'ютерів авіакомпанії і знаходиться за поєднанням вашого імені і номера паспорта. Таким чином, коли Ви приходите в аеропорт, все, що Вам потрібно буде зробити на стійці реєстрації – це пред'явити співробітнику авіакомпанії паспорт, отримати посадковий талон, оформити багаж, пройти на спецконтроль, а потім на посадку.

З головних плюсів електронного квитка: він купується, не відходячи від комп'ютера, в будь-який час доби і з будь-якої точки світу, де тільки є доступ в Інтернет. Так що можете навіть спланувати кругосвітню подорож на кілька місяців вперед і забезпечити себе квитками на літак на кожну ділянку маршруту. Не треба витрачати час і гроші на дорогу до авіакаси, підлаштовуватися під режим її роботи (купити авіаквитки онлайн можна в будь-який час – 24 години на добу, 7 днів на тиждень), відстоювати чергу. Буде потрібно всього лише зайти на потрібний сайт і витратити кілька хвилин на вибір маршруту, рейсу, тарифу та оплату.

Купити через Інтернет можна і паперовий квиток. Але щоб його отримати, доведеться під'їхати в касу, офіс авіакомпанії або турагентства або оплатити доставку поштою або кур'єром. Не завжди зручно, а доставка ще й коштує додаткових грошей і може бути не самою комфортною по термінах. Але, якщо ви купуєте електронний квиток, все це не потрібно.

Оплата здійснюється моментально. А значить, менше ризик, що потрібні місця попливуть з-під носа, навіть якщо їх залишилося небагато. Можливий і такий варіант: ви просто бронюєте квиток і отримуєте деякий час для його подальшої оплати. Скажімо, три години. Протягом цього часу ваше місце буде закріплено за вами. А якщо не сплатите у відведений термін, замовлення просто автоматично анулюється.

Електронний квиток зазвичай обходиться дешевше паперового. Самому перевізнику вигідніше використовувати електронні квитки, тому що на них у нього менше витрат, ніж на виписку паперових. І це відбивається на тарифах.

Як тільки оплата зроблена – квиток ваш. І не треба нічого боятися. Вся інформація про ваш польоті надійно захищена сучасними комп'ютерними технологіями. Плюс до цього виключений ризик, що ви втратите або пошкодите електронний квиток, чого не скажеш про паперовий.

Здати електронний квиток на літак можна. І їхати для цього в касу не знадобиться. Гроші вам повернуть на той самий рахунок і в тій же валюті, якою ви оплатили квиток. Докладніше про це в розділі «Як здати електронний квиток на літак».

Рада. якщо не збираєтеся роздруковувати маршрут-квитанцію, запишіть унікальний номер замовлення або збережіть в пам'яті мобільного телефону, електронної записної книжки або КПК. При реєстрації вам буде достатньо паспорта, але підстрахуватися ніколи не зашкодить.

Зворотний квиток з-за кордону краще брати так, щоб у вас залишалося в запасі кілька днів до закінчення терміну дії візи – на випадок можливої ​​затримки рейсу.

Зберігайте посадочні талони, отримані при реєстрації – вони є головним підтвердженням того, що ваш політ відбувся.

Після підтвердження оплати у вас з'явиться можливість роздрукувати маршрут-квитанцію. Це можна зробити в будь-який час, зайшовши в особистий кабінет.

Маршрут-квитанція – це не електронний квиток, а всього лише підтвердження вашої покупки. Найголовніше – міститься в ній унікальний номер вашого електронного квитка. Цей же номер буде вам продубльований на адресу електронної пошти або по смс.

Маршрут-квитанцію зручно використовувати як свого роду шпаргалку: там є дата, час, номер вашого рейсу (або всіх рейсів по маршруту, якщо їх декілька в одному замовленні) та інша важлива інформація. Так що, якщо щось забули або переплутали, завжди можна звіритися. Якщо маршрут-квитанцію не друкується, просто зайдіть в особистий кабінет на нашому сайті.

Бажано роздрукувати маршрут-квитанцію, якщо ви летите по електронному квитку за кордон. При в'їзді в іншу країну імміграційні служби запитають вас, як довго ви збираєтеся там пробути і як збираєтеся повертатися. Пред'явлена ​​вами роздруківка маршрут-квитанції послужить доказом того, що ви не збираєтеся залишатися в їхній країні назавжди.

Другий випадок, коли знадобиться маршрут-квитанція – якщо ви летите у відрядження. За законом – це повноцінний звітний документ для бухгалтерії. У маршрут-квитанції вказана вся необхідна інформація, що підтверджує факт бронювання, оплати послуги та підсумкова ціна квитка. Роздрукувати маршрут-квитанцію ви можете в будь-який момент, навіть безпосередньо перед подачею звіту. Для цього достатньо принтера і звичайного офісного паперу. Ніяких спеціальних бланків не потрібно.

З практики. досвід показує, що сумніви і хвилювання терзають пасажира тільки до проходження реєстрації при першому польоті за електронним квитком. Достатньо один раз використовувати цей варіант – і надалі ви будете робити це вже впевнено.

Джерело: http://www.just.travel/content/info/view/avia-eticket

*****

Електронні квитки на літак

Першою на території СНД електронні квитки впровадила українська авіакомпанія «Аеросвіт» ще в 2005 році. Пасажири мали можливість оплатити квитки за допомогою карт міжнародних платіжних систем. Проте минулого тижня компанія-авіаперевізник зробила наступний крок, оголосивши про підключення до платіжного шлюзу WebMoney Transfer. Сьогодні ми купуємо квиток на літак.

www.aerosvit.ua/) розташована форма замовлення квитків. Тут все інтуїтивно зрозуміло — вибираємо місце відправки і пункт призначення, дату, час, клас і кількість квитків, і тиснемо кнопку «Забронювати» (рис. 1).

Система запропонує нам доступні варіанти рейсів. Якщо рейси не підходять, клікаємо по посиланню «змінити умови пошуку», в іншому випадку — кнопка «Перевірити ціну» (рис. 2).

Перевірка ціни показує, вартість цікавить вас квитка, а також націнку за користування системою покупки онлайн — вона становить $ 5 в усіх випадках (перевірив самі різні напрямки і класи) (рис. 3).

Наступний крок — заповнення інформації про мандрівників. У нашому випадку, це одна людина. Обов'язковими до заповнення полями тут є прізвище та ім'я путешетвенніка (зверніть увагу, заповнювати їх потрібно латинськими символами), контактний телефон та e-mail, а також прізвище та телефон людини, яку «Аеросвіт» зобов'язується поставити до відома про вашу долю, у випадку, якщо літак впаде (рис. 4).

Заповнюємо, тиснемо «Покупка». Система запропонує перевірити правильність заповненої інформації і вибрати варіант покупки квитка — електронний квиток. або з отриманням на руки в найближчій авіакасі. Відзначаємо прапорцем перший варіант (рис. 5) і підтверджуємо, що ознайомилися з інформацією про авіарейс (рис. 6). До речі, найближчим часом компанія збирається проводити акції з роздачі скдочних купонів для покупки квитків онлайн. Їх код можна ввести тут же.

На наступній сторінці з різних варіантів оплати, включаючи різні платіжні картки, як міжнародні, так і національні, а також систему Приват24, вибираємо пункт «оплатити за допомогою системи WebMoney» (рис. 7).

Після 15-секундного очікування ми потрапляємо на таку знайому сторінку оплати товару в WebMoney Transfer (рис. 8). Тут, традиційно, авторізіруемся і оплачуємо виставлений системою рахунок.

У результаті проведення платежу, пасажир повертається на сторіночку системи Aerosvit Booking on-line, де отримує номер замовлення, який є ідентифікатором запису про пасажира та рейсі в базі даних авіакомпанії, тобто по-суті, електронним квитком (рис. 9).

Тепер, для здійснення польоту, пасажиру необхідно пред'явити цей номер (роздрукований з сайту, або переписаний від руки) під час реєстрації на рейс в аеропорту.

І не забувайте, що реєстрація закінчується за 40 хвилин до вильоту на міжнародні і 30 хвилин — внутрішні рейси. Після її закінчення вам вже не допоможе ні електронний квиток, ні паперовий.

Первинний текст підготовлений для MoneyNews.ru

Джерело: http://bankomet.com.ua/2009/06/pokupaem-lektronne-bilet-na-samolet/

*****

Електронні квитки на літак

В останні роки туристичні компанії не видають туристам звичайний прямокутний кольоровий квиток на літак з декількома сторінками, де є інформація про рейс, подробиці про вагу і складі безкоштовного багажу і того, що можна брати в ручну поклажу. На руки турист отримує простий аркуш паперу формату А4, де роздрукований електронний квиток. Тобто, це не бланк або квитанція суворої звітності, а проста копія без печаток та інших ступенів захисту — маршрутна квитанція (Electronic ticket — Passenger itinerary / receipt).

Роздруківка електронного квитка не засвідчує ваше право на місце в літаку, а служить нагадуванням пасажиру літака про номер рейсу, назву авіакомпанії, часу вильоту, місці вильоту (який аеропорт і термінал). А основна інформація про вас, як про майбутнє пасажирі, міститься в електронній базі обліку авіаквитків і пасажирів вашого рейсу. Тобто, при реєстрації на рейс після купівлі електронного квитка на літак достатньо паспорта.

Поля електронного квитка

Для тих, хто не знає англійської мови та заплутався, не розуміючи, як правильно знайти і прочитати інформацію про поїздку в електронному квитку, ось вам умовні позначення, переклад на російську.

Відразу хочу сказати, що в електронному, як і в звичайному авіаквитку, не пишеться місце в літаку (можете навіть не шукати). Місце в літаку пасажир отримує в момент реєстрації на рейс, заздалегідь це невідомо.

    Electronic ticket — Passenger itinerary / receipt — Електронний квиток — Маршрутна квитанція (ця назва папери); Name — прізвище-ім'я (як написано в закордонному паспорті), стать пасажира (MRS / MSS -місс / місіс, жіночий; MR — містер, чоловічий). Якщо ви знайшли помилку, розбіжність з ім'ям в паспорті, пам'ятайте, що за міжнародними нормами дане поле допускає до 3-х помилок без спотворення звучання (інша транслітерація); FREQ TVL ID — якийсь ідентифікаційний номер, що знає, пишіть; ETK NBR — номер електронного квитка; ISSUING AIRLINE (або Carrier): авіакомпанія, якій ви летите (авіаперевізник). Позначається повна назва або міжнародний код авіаперевізника; ISSUING AGENT — тип вашого рейсу (наприклад PGS CHARTER — ваш рейс чартерний, а не регулярний), після нього в рядку йде назва міста — місця вильоту і код продавця авіаквитка; далі йдуть 4 рядки технічної інформації про квиток, яка навряд чи вам знадобиться; FROM — звідки виліт (місто, назва аеропорту, позначення терміналу — якщо є); TO — місце. куди летите; FLIGHT — номер рейсу (під цим номером його потрібно шукати в табло вильотів і на стійках реєстрації, і слухати оголошення про початок реєстрації. Запам'ятайте свій номер рейсу); C (CLASS) — клас бронювання. Зазвичай: R «надзвуковий» (на рейсах Concord). F, P, A — перший клас. J, C, D, I, Z — бізнес клас. W, S, Y, B, H, K, L, M, N, Q, T, V, X-економічний клас. DATE — дата вильоту (завжди місцевий час в місці вильоту); DEPT — час відправлення літака (на реєстрацію прибути заздалегідь, за 2,5-3 години до цього часу!); FARE BASIS — вид тарифу. Тобто, на яких умовах ви летите, приклад: обмеження щодо перебування в місці призначення, можливість здати квиток або змінити дату польотів. Уточнити можна в довідковій службі авіакомпанії (зазначеної в поле: ISSUING AIRLINE); VALID — термін дії квитка (дійсний від-до). Можуть бути рядки: Not valid before (недійсний ДО) і Not valid after (недійсний ПІСЛЯ). Якщо дати не вказані, значить, квиток можна міняти або здавати протягом року з моменту його придбання. Залежно від виду тарифу квитка, можлива ситуація, коли літак полетів без вас, вас посадять на наступний рейс або повернуть вартість квитка, хоча і з невеликими втратами. Але якщо ви летите чартером або найдешевшим рейсом, такий номер не пройде. BAGS — вага багажу (без ручної поклажі); ST (STATUS) — Статус бронювання. Зазвичай у квитку стоїть підтверджений статус — «OK». Для деяких тарифів можлива напис «RQ» (запит місця на реєстрації). У квитку для немовлят (до 2-х років), що летять без місця вказується статус «NS».

Інші позначення в електронному квитку

    FARE CALC (Fare calculation) — розрахунок тарифу. Детальний розрахунок тарифу по всьому авіаквитком. Розрахунок складається з трибуквених кодів міст, однорядкове резюме кодів перевізників і тарифних компонентів в NUC (нейтральних одиницях розрахунку). Тут же розшифровується збірна такса (аеропортові збори). У графі може знаходитися службова інформація: курси перерахунку нейтральних одиниць, валют, різні обмежувальні. FARE — тариф у валюті, яка діє в місці відправлення. Якщо квиток виписаний за маршрутом Лондон — Москва, то тариф буде вказаний в англійських фунтах (GBP). У Росії та в інших країнах з «м'якої» валютою тарифи в доларах США (USD). Якщо квиток виписаний за конфіденційним тарифом, його можуть не вказати (буде значок «IT» або «Forfait»). TOTAL — всього. Повна вартість квитка включає тариф + збір аеропорту (у валюті місця виписки квитка). У Росії це можуть бути і рублі, і долари (залежить від авіакомпанії). Якщо квиток виписаний за конфіденційним тарифом, сума може бути не вказана (буде значок «IT» або «Forfait»). Equiv Fare PD — еквівалент тарифу. Еквівалент тарифу у валюті місця виписки квитка (якщо валюта цього місця відрізняється від валюти місця початку перевезення). TAX — такса. Двохбуквене позначення і сума аеропортового збору у валюті місця виписки квитка. Form of paint — форма оплати. Варіанти: cash — готівка; Invoce або INV — безготівковий платіж; CC — оплата кредитною карткою (вказано номер кредитної картки). Origin / Destination — пункт відправлення / призначення. Позначення пункту вильоту / прильоту (код аеропорту, 3 латинських букви). Бувають позначення по іншому кодуванні (з 4-х букв). Airline data — поле для відміток авіакомпанії. PNR Code — буквено-цифровий номер бронювання. Endorsements / Restrictions — передавальний напис / обмеження. Вказані різні обмеження на перевезення по квитку, можливість «передачі» (endorsement) пасажира іншому перевізнику. Приклад: SU / KL ONLY = даний квиток дійсний на рейсах Аерофлоту (SU) і авіакомпанії KLM (KL). При цьому, якщо умови тарифу дозволяють зміни по квитку, то можна «пересісти» з однієї авіакомпанії на іншу. Якщо тариф квитка дозволяє будь-які зміни, то ця можливість вказується в цій графі. Приклад: RES CHG USD50 = Зміна бронювання зі штрафом 50 доларів США або ONE INBOUND REB FREE = Одна зміна зворотної дати безкоштовно. Для самих пільгових (жорстких) і дешевих тарифів буває такий напис: XX ONLY / NON REF / NO CHG / NO REROUT = Квиток дійсний тільки на перевізнику ХХ / Квиток поверненню не підлягає / Зміни дат по квитку неможливо / Зміна маршруту заборонено. А що ви хотіли — дешево і сердито! Issued in exchange for — виданий в обмін. Якщо квиток виписаний в обмін на інший («листування»), то в цю графу заноситься номер початкового квитка. Conjunction tickets — додатковий (з'єднаний) квиток. Якщо маршрут включає в себе більше перельотів, ніж є польотних купонів в бланку, такий квиток виписується на кількох бланках і тут ставляться перехресні посилання на інші номери квитків. І всі ці бланки повинні бути разом, тому що вони складають один цілий квиток (на декількох сторінках). Всі сторінки (бланки) треба зберігати до закінчення всього польоту (не викидати частини квитка, які вже використані, все зберігати!). Additional endorsements / restrictions — додаткові обмеження. Містить інформацію не поміститься в графу Endorsements / Restrictions. Tour code — код туру. Умовне позначення, що застосовується при виписці конфіденційних і спеціальних тарифів. Validator place — поле валідатора. Штамп агентства, що продав квиток. Повинен містити назву агентства, його короткий адресу, унікальний номер офісу, тобто номер ІАТА або код Аерофлоту. Буквено-цифрова референція агента виписала квиток. Дата виписки квитка.

Умовні позначення по обслуговуванню

    В або чашка — сніданок; L, D або схрещені вилка і ніж — гарячий обід або вечерю; S або булочка, або ніж з виделкою — холодні закуски; Х — багаторазове харчування; M в розкладі — під час польоту пасажирам буде показаний повнометражний фільм; F в розкладі — короткометражний фільм.

Класи обслуговування в літаку — умовні обозначеіня

    Р — перший клас, покращений. Надаються супутникові телефони, індивідуальні телемонітори і спальні місця. Можливо на літаках Аеробус А-330 і Боїнг 747-200. F — перший клас. А — перший клас (зі знижкою, наприклад, сезонної). J — бізнес-клас (покращений). Місце в салоні з більш просторими кріслами (ніж у традиційному бізнес-класі), більший вибір страв у меню, додаткові розваги (наприклад, комп'ютерні ігри). С — бізнес-клас. D — бізнес-клас (зі знижкою, наприклад — сезонної). W — економічний клас (покращений). Більше відстань між рядами крісел (ніж у звичайному економ-класі). К, S — економічний клас з фіксованими тарифами. На такі квитки не діють знижки. В, Н, L, M, Q, Т, V, Y — економічний клас (зі знижкою, сезонної та іншої).

Авіакомпанії можуть вводити обмеження на бронювання квитків. Найчастіші обмеження — по часу замовлення і кількості квитків. У цьому випадку використовується код G. Деякі авіаперевізники на рейсах малої дальності здійснюють «човниковий» обслуговування з економічного класу, яке позначається літерами Е (бронювання не проводиться, місце підтверджується при реєстрації) або U (бронювання не потрібно, місце гарантується).

Для чого потрібен електронний квиток (роздруківка)

Звичайно, якщо вас не знайдуть у списку пасажирів рейсу, роздруківка електронного квитка допоможе вам розібратися в ситуації.

Тому, обов'язково беріть її з собою в аеропорт, як і решта документів, які потрібні для реєстрації на рейс і заселення в готель: закордонний паспорт з візою або роздруківка провізії для громадян Росії, що летять на Кіпр, ваучер для готелю (містить інформацію про те, що на ваше ім'я заброньовано номер). Ці документи в комплекті зазвичай видають туристу представники турагентств перед вильотом, так що, не хвилюйтеся, і у вас буде повний набір паперів для поїздки.

Або, якщо ви самостійно купили квиток на літак і забронювали готель, візьміть з собою роздруківки підтверджень вашої покупки, які вам вислали за адресою електронної пошти після покупки квитка, бронювання готелю і отримання про-візи.

Якщо ви її забули, можна зайти в інтернет в аеропорту і знову роздрукувати або просто спиратися на її відомості, дивлячись на екран мобільника або портативного комп'ютера.

Залежно від правил країни, в яку ви прямуєте або ваших життєвих обставин, для польоту на літаку і перебування за кордоном можуть знадобитися і інші документи. Наприклад, пасажирам, подорожуючим з дітьми, можуть знадобиться і нотаріально завірена згода на виїзд за кордон від другого з батьків (якщо їде тільки один) або довіреність від обох, якщо дитину везуть не мама з татом або особи які їх замінюють.

Електронний авіаквиток (e-ticket) по суті нічим не відрізняється від звичайного паперового квитка. При покупці електронного авіаквитка вся інформація (дані пасажира, маршрут польоту, тариф тощо) вносяться не в клітинки паперового авіаквитка, а у файл інформаційної системи авіакомпанії. Це вигідно і авіакомпанії і пасажирові.

Користь для авіакомпанії при продажу електронного квитка

Скорочуються витрати на ручну обробку інформації і виготовлення квитків.

Користь для пасажира при покупці електронного квитка

Зручність вирішення питання (покупка через інтернет не вимагає відвідування кас або очікування кур'єра, такий квиток неможливо втратити — потрібно мати паспорт для посадки в літак, дані Вашого електронного квитка комп'ютер передасть прямо на реєстрацію).

Скорочення витрат авіакомпаній у зв'язку з впровадженням електронних квитків дозволяє знижувати вартість авіаквитків, чим скористалися в першу чергу бюджетні (low cost) авіакомпанії.

Крім звичайної процедури реєстрації, у власника електронного квитка є можливість пройти реєстрацію в кіосках самореєстрації в аеропорту чи на інтернет-сайті авіакомпанії або аеропорту, з якого ви вилітаєте. Тобто, не потрібно стояти в довгих чергах на реєстрацію.

Меню кіосків самореєстрації в аеропортах Росії — російською та англійською мовами.

    Знайти кіоск (термінал) саморегистрации. Він — помаранчевого кольору і схожий на платіжний термінал оплати мобільного зв'язку. Місце розташування кіоску для самостійної реєстрації в аеропорту — поблизу від стійок реєстрації на рейси. Вам допоможуть і інформаційні покажчики, які ви побачите в будівлі аеропорту. Екран апарату реагує на дотики — треба зачепити його, вибрати свою авіакомпанію, на рейс якої куплений квиток. Вибрати спосіб ідентифікації для реєстрації. Для ідентифікації даних пасажиру знадобляться:

— паспорт;

— дані про рейс, зазначені в звичайному авіаквитку або в маршрутній квитанції електронного квитка;

— код бронювання (вказаний у маршрутній квитанції електронного квитка). У потрібні поля ввести прізвище, ім'я та номер рейсу (так, як це написано в квитку або маршрутної квитанції — для закордонних вильотів на латиниці). Натиснути введення (Enter). Вибрати місце в салоні літака. Для цього можна подивитися схему літака і вибрати вільне крісло. Завершити процедуру реєстрації та роздрукувати посадковий талон.
    При наявності багажу — пройти до найближчого острова реєстрації і здати багаж на секціях «Baggage Drop Off / Прийом багажу». Пам'ятайте, що багаж потрібно здати ДО закінчення реєстрації на рейс. Якщо виникли труднощі — можна звернутися до агента з саморегистрации, який допомагає пасажирам, які користуються кіосками самостійної реєстрації. Або ви можете пройти до стійок реєстрації вашого рейсу (куди стоять у черзі всі інші, не настільки просунуті пасажири).

Відео — як користуватися кіоском саморегистрации від аеропорту Домодєдово. Перейшовши за посиланням, ви завантажте відео, яке потім відкриється в плеєрі.

Перевага самостійної реєстрації на літак

Швидкість і простота

Особливо зручно реєструватися на рейс через кіоск або інтернет (користуючись інтернетом в мобільному телефоні або wi-fi аеропорту), якщо ви спізнюєтеся на рейс.

Можливість вибору місця в салоні

Наприклад, місце біля вікна (ілюмінатора) — для тих, хто любить дивитися на небо, хмари і землю. Або в хвостовій частині — для тих, хто турбується про безпеку, або попереду — для тих, хто хоче першим отримувати їжу в літаку.

Загалом, дорогі мандрівники, до ваших послуг всі блага цивілізації, навчайтеся, користуйтеся. І щасливого польоту і приземлення.

&nbsp

P.S. Наші «грецькі» спонсори ":

&nbsp

  1. Провіз багажу в літаку — особливості та поради Пише:

Джерело: http://eister.ucoz.ua/news/ehlektronnyj_bilet_na_samolet_i_samostojatelnaja_registracija_na_rejs/2012-11-07-71