Електронний квиток на літак розшифровка

Керівництво: як забронювати доступні авіаквитки.
Істотні моменти

  • Інтернет ресурси авіакомпанії не реалізовують вигідні авіаквитки.
  • Web ресурси туроператорів мають відрахування від авіаперевізників, так що авіаквитки у турагентств дорожче.
  • Не переходьте з реклами від Гугл.
  • Інтернет компанія, що реалізує авіаквитки безпосередньо під власним брендом реалізує квитки часто не дешево.

Безсумнівно кожен пасажир має свій метод в знаходженні авіа квитків, але наведений список полегшить завдання певного мандрівникові, що воліє відшукати авіа квитки вигідно.

Електронний квиток на літак розшифровка

Отже, що ж із себе представляє електронний авіаквиток?

Насправді, по суті ніякого квитка як такого і немає. Тобто електронний авіаквиток — це запис у базі даних авіакомпаній і аеропортів. Такі записи в базах є і для пасажирів з паперовими авіаквитками.

Таким чином, електронний авіаквиток відрізняється від звичайного тільки тим, що для посадки на рейс в аеропорту вам не потрібно пред'являти паперовий квиток. Досить паспорта. Адже дані про вашому місці вже є в комп'ютері.

Маршрут-квитанція

Маршрут-квитанція — це листок паперу, на якому розміщена інформація про ваш перельоті. Її зазвичай висилають вам на електронну поштову скриньку. Чи потрібно брати з собою в аеропорт маршрут-квитанцію? Відповідь тут може бути неоднозначним. Деякі авіакомпанії можуть зажадати наявність цього паперу, а десь вас про неї і не спитають. В основному, для реєстрації на рейс, просять пред'явити лише паспорт.

Але все ж рекомендується роздрукувати надіслану після бронювання електронного авіаквитка маршрут-квитанцію, і про всяк випадок взяти її з собою. При перельотах за кордоном, маршрут-квитанція обов'язкове.

Виглядає вона приблизно так:

Як можна побачити з малюнка, маршрут-квитанція представляє з себе лист зі службовою інформацією для аеропорту. У ній міститься інформація про рейс, пасажирі і самому електронному авіаквитку.

Розшифровка електронного авіаквитка (або маршрут-квитанції) дозволяє лише зрозуміти хто летить і куди. В іншому в маршрут квитанції пропечатані різні службові символи для авіакомпанії.

Джерело: http://avia-help.ru/elektronny-aviabilet.html

*****

Електронний квиток на літак розшифровка

Електронний квиток (E-ticket) — це електронна форма авіаквитка, пропонована замість звичайного паперового бланка.

Міжнародна асоціація авіакомпаній (ІАТА) ще в червні 2008 року зобов'язала всі міжнародні компанії для економії перейти на електронні квитки. Електронні квитки стали звичними для всіх часто літаючих мандрівників

Тільки для тих, хто не літав останні роки, електронний білет- це щось незрозуміле і ненадійне. Хоча, насправді, — це дуже зручна форма квитка.

Електронний квиток, як і його паперовий варіант, є офіційним документом, що засвідчує укладення Договору про повітряне перевезення між пасажиром і авіакомпанією. Офіційним підтвердженням покупки польоту є маршрутна квитанція. Всі дані поїздки, зберігаються в системі бронювання авіаквитків компанії.

Електронний квиток називається так тому — що він зберігається в системі бронювання, його не можна втратити, зіпсувати, забути. Та папір, який видається вам на руки — це маршрутна квитанція. Вона може бути роздрукована будь-яку кількість разів. Для реєстрації на рейс вам навіть необов'язково мати її на руках. Ви повинні принести лише паспорт та свідоцтво про народження на дітей. Вам не треба їхати в офіс авіакомпанії за бланком, турфірма теж може надіслати вам цей документ на електронну пошту.

Рада — не дивлячись на те, що маршрутна квитанція не обов'язкова — завжди майте її з собою, тому, що її можуть попросити служби безпеки при вході в аеропорт і служби паспортного контролю.

Електронний квиток можна перевірити по інтернету. Для цього потрібно знати через яку систему заброньовано квиток (див далі розшифровку білета- пункт 8)

Тут ви можете перевірити квиток онлайн, якщо він заброньований в системі Амадеус

перевірити тут

Вгорі — у графі нову подорож вводимо дані —

1) номер замовлення в роздруківці наведеній нижче виділений червоним і 2) прізвище як у квитку

ОПИС електронний квиток:

Джерело: http://www.sovety-turistam.ru/kakchitatelbilet.htm

*****

Електронний квиток на літак розшифровка

Загальні умовні позначення на авіаквитку

Name of passenger — ім'я пасажира. Вказується лише в латинській транскрипції (як у закордонному паспорті). За прізвищем слід (через слеш) перша літера імені або ім'я повністю, а також стать (MR — містер, MRS / MSS — міс чи місіс). За міжнародними нормами дане поле допускає до 3-х помилок без спотворення звучання.

From / To — маршрут польоту. На виділеному кольором полі вказаний пункт відправлення для даного польотного купона в латинській транскрипції. Нижче слід пункт прибуття. Якщо в даному місті кілька аеропортів за назвою слід трибуквений код аеропорту.

Коди аеропортів для Москви:

ВНК — Внуково

ДМД — Домодєдово

ШРМ — Шереметьєво-1

ШРМ — Шереметьєво-2

Stopover — індикатор «стоповер». X / O (немає / так). Якщо в даному пункті відбувається зупинка по маршруту більш ніж на 24 години («стоповер»), то це поле порожнє або «О». Якщо ж даний пункт є пунктом транзиту, то навпроти даного пункту стоїть «Х». Застосування стоповера відбивається на загальній вартості квитка за рахунок аеропортових такс, так як за відсутності «стоповер», деякі такси не сплачуються, що дозволяє здешевити квиток.

Carrier — перевізник. Двобуквений код авіакомпанії перевізника. Коди нормуються міжнародною асоціацією авіаперевізників (ІАТА) і можуть бути як досить очевидними: SU — Аерофлот, LH — Lufthansa, AF — Air France, BA — British Airways, так і не дуже: AY- Finnair, UN — Трансаеро, AZ -Alitalia.

Flight — номер рейсу.

Class — клас бронювання. Латинська буква, що позначає певну квоту місць в літаку. Зазвичай: R «Надзвуковий» (на рейсах Concord). F, P, A — перший клас. J, C, D, I, Z — бізнес клас. W, S, Y, B, H, K, L, M, N, Q, T, V, X-економічний клас. Більш докладно про класи обслуговування читайте нижче.

Date — дата вильоту з даного купону.

Time — час вильоту. Завжди місцевий час пункту вильоту.

Status — статус бронювання. Звичайно квиток виписується з підтвердженим статусом — «OK». Для деяких тарифів можлива виписка квитків зі статусом «RQ» (запит місця на реєстрації). У квитку для немовлят (до 2-х років) летять без місця вказується статус «NS».

Fare basis — вид тарифу. Буквено-цифрове позначення тарифу за даним купону: NVB / NVA (Not valid before / not valid after) — Не дійсний до / не дійсний після. Дата раннє якої і пізніше якої відповідно не можна летіти з даного авіаквитком (якщо правила тарифу допускають зміни дат). Для більшості «жорстких» пільгових тарифів обидві дати співпадають з датою вильоту по авіаквитку. Якщо графи порожні, то це означає, що даний квиток дійсний як мінімум рік.

Fare calculation — розрахунок тарифу. У цій графі наведено докладний розрахунок тарифу по всьому авіаквитком. Розрахунок складається з трибуквених кодів міст, однорядкове резюме кодів перевізників і тарифних компонентів в NUC (нейтральних одиницях розрахунку). Тут же розшифровується збірна такса (аеропортові збори). У графі може знаходитися службова інформація: курси перерахунку нейтральних одиниць, валют, різні обмежувальні.

Fare — тариф. Тариф у валюті початку перевезення. Наприклад, якщо квиток виписаний за маршрутом Лондон — Москва, то тариф буде вказаний у фунтах (GBP). Країни з «м'якої» валютою (в тому числі і Росія) мають тарифи опубліковані в доларах США. У випадку, якщо квиток виписаний за конфіденційним тарифом, то в цій графі тариф може бути не зазначений (замінюється на значок «IT» або «Forfait»).

Total — всього. Повна вартість квитка (тариф плюс аеропортові збори) у валюті пункту виписки авіаквитка. У Росії для різних авіакомпаній це можуть бути як рублі РФ, так і долари США. У випадку, якщо квиток виписаний за конфіденційним тарифом, то в цій графі сума може бути не вказана (замінюється на значок «IT» або «Forfait»).

Equiv / Fare PD — еквівалент тарифу. Еквівалент тарифу у валюті пункту виписки (якщо валюта пункту виписки відрізняється від валюти пункту початку перевезення).

Tax — такса. Двохбуквене позначення і сума аеропортового збору у валюті пункту виписки.

Form of paint — форма оплати. Бувають такі варіанти:

cash — готівка

Invoce або INV — безготівкова оплата

CC — оплата кредитною карткою. Варто номер кредитної карти.

Origin / Destination — пункт відправлення / призначення. Трибуквенне позначення пункту вильоту і через слеш, пункт прильоту по всьому маршруту. Бувають також позначення SITI, SOTO і так далі.

Airline data — для відміток авіакомпанії.

PNR Code — буквено-цифровий номер бронювання.

Endorsements / Restrictions — передавальний напис / обмеження. У цій графі вказуються різні обмеження на перевезення по даному квитку, а також можливість «передачі» (endorsement) пасажира іншому перевізнику. Наприклад, якщо в графі зазначено «SU / KL ONLY», то це означає, що даний квиток дійсний на рейсах «Аерофлот» (SU) і «KLM» (KL) і якщо умови тарифу дозволяють зміни по квитку, то навіть вже по виписаному квитку, Ви можете «пересісти» з однієї компанії на іншу. Якщо тариф, за яким виписаний квиток, дозволяє будь-які зміни, то ця можливість повинна бути відображена в цій графі.

Наприклад, «RES CHG USD50» чи «ONE INBOUND REB FREE» означає: «Зміна бронювання зі штрафом 50 доларів США» або «Одна зміна зворотної дати безкоштовно».

Зазвичай, для самих пільгових («жорстких») тарифів поширений наступний шаблон: «XX ONLY / NON REF / NO CHG / NO REROUT» — "Квиток дійсний тільки на перевізнику ХХ / Квиток поверненню не підлягає / Зміни дат по квитку неможливо / Зміна маршруту заборонено ".

У цій графі може бути відображена також службова інформація.

Issued in exchange for — виданий в обмін. Якщо квиток виписаний в обмін на інший (так звана «переписка»), то в цю графу заноситься номер початкового квитка.

Сенс листування авіаквитка простіше зрозуміти на прикладі: Ви купили квиток за маршрутом Москва — Лондон — Москва. Прилетіли по ньому в Лондон. Потім ви вирішили змінити маршрут на маршрут Лондон — Санкт-Петербург. У цьому випадку агент перерахує вартість перельоту за новим маршрутом (починаючи від Москви, тобто Москва — Лондон — Санкт-Петербург) і відніме дану вартість з вартості «старого» квитка. Якщо новий квиток дорожче, то Вам доведеться доплатити певну суму, якщо дешевше, то агент випише Вам квитанцію, по якій ви можете отримати належну Вам суму за місцем придбання квитка (в Москві). Номер «старого» квитка буде вказаний в цьому квитку.

Conjunction tickets — додатковий (з'єднаний) квиток. Якщо маршрут включає в себе більше перельотів, ніж є польотних купонів в бланку, такий квиток виписується на кількох бланках і тут ставляться перехресні посилання на інші номери квитків. Слід мати на увазі, що ці кілька бланків представляють собою один квиток, і навіть якщо Ви повністю пролетіли маршрут по одному з них, ні в якому разі не викидайте його до кінця всієї подорожі. Інший поширений випадок, коли в графі стоїть номер додаткового квитка (при групових подорожах).

Additional endorsements / restrictions — додаткові обмеження. Містить інформацію не поміститься в графу Endorsements / Restrictions.

Tour code — код туру. Умовне позначення, що застосовується при виписці конфіденційних і спеціальних тарифів.

Validator place — поле валідатора. Штамп агентства, що продав квиток. Повинен містити назву агентства, його короткий адресу, унікальний номер офісу, тобто номер ІАТА або код Аерофлоту. Буквено-цифрова референція агента виписала квиток. Дата виписки квитка.

Інші умовні позначення на авіаквитку

В або чашка — сніданок

L, D або схрещені вилка і ніж — гарячий обід або вечерю

S або булочка, або ніж з виделкою — холодні закуски

Х — багаторазове харчування.

M в розкладі — під час польоту пасажирам буде показаний повнометражний фільм

F в розкладі — короткометражний фільм.

Клас обслуговування

Р — перший клас, покращений. До послуг пасажирів супутникові телефони, індивідуальні телемонітори і спальні місця. Надається на літаках Аеробус А-330 і Боїнг 747-200

F — перший клас.

А — перший клас зі знижкою. Для квитків такого типу авіакомпанії пропонують базові тарифи на виконувані ними рейси, які вони можуть знижувати, якщо їм це вигідно в якийсь період часу (сезонні знижки).

J — бізнес-клас, покращений. Пасажиру надається місце в салоні з більш просторими кріслами, ніж у звичайному бізнес-класі, меню відрізняється великим вибором страв, надаються розваги (наприклад, комп'ютерні ігри).

С — бізнес-клас.

D — бізнес-клас зі знижкою. Для квитків такого типу авіакомпанії пропонують базові тарифи на виконувані ними рейси, які вони можуть знижувати, якщо їм це вигідно в якийсь період часу (сезонні знижки).

W — економічний клас, покращений. Відстань між рядами дещо більше, ніж у звичайному економічному класі.

К, S — економічний клас з фіксованими тарифами. На такі квитки ніякі знижки не передбачені.

В, Н, L, M, Q, Т, V, Y — економічний клас зі знижкою. Всі ці букви позначають даний тариф. Для квитків такого типу авіакомпанії пропонують базові тарифи на виконувані ними рейси, які вони можуть знижувати, якщо їм це вигідно в якийсь період часу (сезонні знижки).

Авіакомпанії можуть вводити різні обмеження на бронювання квитків. Найбільш часті обмеження по часу замовлення і кількості квитків. У цьому випадку використовується код G. Деякі авіаперевізники на рейсах малої дальності здійснюють «човниковий» обслуговування з економічного класу, яке позначається літерами Е (бронювання не проводиться, місце підтверджується при реєстрації) або U (бронювання не потрібно, місце гарантується).

Джерело: http://www.polet-bilet.ru/bilet.php