Електронний квиток на літак

Те, чим користувалися тоді, вже забуто. Рекомендуємо Вам скористатися нашим веб проектом, на якому без зусиль знайдете найвигідніші варіанти від більшості авіаперевізників систем бронювання авіакомпаній і провідних агентств на вказаний переліт. Згадайте, куди зникли фотозбільшувачі, VHS магнітофони, бобінні магнітофони. Перерахований набір пристосувань вже не актуальний хоча, може знаходяться на полицях в сараї. Ось це ж відбувається і на ринку квитків на літак. І, хоча остання авіакаса закриється не скоро, але цей час настане. Свідомі любителі польотів вже оцінили давно переваги купівлі авіаквитків через інтернет. Поряд із збереженням часу — велика економія коштів, що в кризовий період зайвими не назвеш. У цьому світі з певною періодичністю протікають реформи.

Електронний квиток на літак фото

Вибирайте зручність – електронний квиток на літак (e-ticket).

Пошук і бронювання дешевих авіаквитків

Електронний квиток на літак – зручна заміна паперового прототипу. Він містить всі деталі про рейс: код бронювання, ім'я пасажира, номер електронного квитка, термінали, час вильоту і прильоту. Роздрукований квиток можна подати в посольство при необхідності і пред'явити при реєстрації в аеропорту. У світі немає єдиного встановленого виду електронного квитка (якоїсь конкретної форми), і, на відміну від паперового квитка, для нього не потрібен спеціальний бланк.

Джерело: http://www.bravoavia.com.ua/content/ukr/e-ticket.html

*****

Електронний квиток на літак

Рада. після введення особистих і паспортних даних пасажирів ретельно перевірте всю інформацію. І ще раз – безпосередньо перед оплатою. Якщо помітили помилку, поки квиток не оплачений, можна повернутися до потрібного кроці і виправити.

Електронний квиток на літак – це електронна форма авіаквитка, пропонована замість традиційного паперового квитка. Для електронного квитка не потрібен спеціальний бланк – вся інформація зберігається в пам'яті комп'ютерів авіакомпанії і знаходиться за поєднанням вашого імені і номера паспорта. Таким чином, коли Ви приходите в аеропорт, все, що Вам потрібно буде зробити на стійці реєстрації – це пред'явити співробітнику авіакомпанії паспорт, отримати посадковий талон, оформити багаж, пройти на спецконтроль, а потім на посадку.

З головних плюсів електронного квитка: він купується, не відходячи від комп'ютера, в будь-який час доби і з будь-якої точки світу, де тільки є доступ в Інтернет. Так що можете навіть спланувати кругосвітню подорож на кілька місяців вперед і забезпечити себе квитками на літак на кожну ділянку маршруту. Не треба витрачати час і гроші на дорогу до авіакаси, підлаштовуватися під режим її роботи (купити авіаквитки онлайн можна в будь-який час – 24 години на добу, 7 днів на тиждень), відстоювати чергу. Буде потрібно всього лише зайти на потрібний сайт і витратити кілька хвилин на вибір маршруту, рейсу, тарифу та оплату.

Купити через Інтернет можна і паперовий квиток. Але щоб його отримати, доведеться під'їхати в касу, офіс авіакомпанії або турагентства або оплатити доставку поштою або кур'єром. Не завжди зручно, а доставка ще й коштує додаткових грошей і може бути не самою комфортною по термінах. Але, якщо ви купуєте електронний квиток, все це не потрібно.

Оплата здійснюється моментально. А значить, менше ризик, що потрібні місця попливуть з-під носа, навіть якщо їх залишилося небагато. Можливий і такий варіант: ви просто бронюєте квиток і отримуєте деякий час для його подальшої оплати. Скажімо, три години. Протягом цього часу ваше місце буде закріплено за вами. А якщо не сплатите у відведений термін, замовлення просто автоматично анулюється.

Електронний квиток зазвичай обходиться дешевше паперового. Самому перевізнику вигідніше використовувати електронні квитки, тому що на них у нього менше витрат, ніж на виписку паперових. І це відбивається на тарифах.

Як тільки оплата зроблена – квиток ваш. І не треба нічого боятися. Вся інформація про ваш польоті надійно захищена сучасними комп'ютерними технологіями. Плюс до цього виключений ризик, що ви втратите або пошкодите електронний квиток, чого не скажеш про паперовий.

Здати електронний квиток на літак можна. І їхати для цього в касу не знадобиться. Гроші вам повернуть на той самий рахунок і в тій же валюті, якою ви оплатили квиток. Докладніше про це в розділі «Як здати електронний квиток на літак».

Рада. якщо не збираєтеся роздруковувати маршрут-квитанцію, запишіть унікальний номер замовлення або збережіть в пам'яті мобільного телефону, електронної записної книжки або КПК. При реєстрації вам буде достатньо паспорта, але підстрахуватися ніколи не зашкодить.

Зворотний квиток з-за кордону краще брати так, щоб у вас залишалося в запасі кілька днів до закінчення терміну дії візи – на випадок можливої ​​затримки рейсу.

Зберігайте посадочні талони, отримані при реєстрації – вони є головним підтвердженням того, що ваш політ відбувся.

Після підтвердження оплати у вас з'явиться можливість роздрукувати маршрут-квитанцію. Це можна зробити в будь-який час, зайшовши в особистий кабінет.

Маршрут-квитанція – це не електронний квиток, а всього лише підтвердження вашої покупки. Найголовніше – міститься в ній унікальний номер вашого електронного квитка. Цей же номер буде вам продубльований на адресу електронної пошти або по смс.

Маршрут-квитанцію зручно використовувати як свого роду шпаргалку: там є дата, час, номер вашого рейсу (або всіх рейсів по маршруту, якщо їх декілька в одному замовленні) та інша важлива інформація. Так що, якщо щось забули або переплутали, завжди можна звіритися. Якщо маршрут-квитанцію не друкується, просто зайдіть в особистий кабінет на нашому сайті.

Бажано роздрукувати маршрут-квитанцію, якщо ви летите по електронному квитку за кордон. При в'їзді в іншу країну імміграційні служби запитають вас, як довго ви збираєтеся там пробути і як збираєтеся повертатися. Пред'явлена ​​вами роздруківка маршрут-квитанції послужить доказом того, що ви не збираєтеся залишатися в їхній країні назавжди.

Другий випадок, коли знадобиться маршрут-квитанція – якщо ви летите у відрядження. За законом – це повноцінний звітний документ для бухгалтерії. У маршрут-квитанції вказана вся необхідна інформація, що підтверджує факт бронювання, оплати послуги та підсумкова ціна квитка. Роздрукувати маршрут-квитанцію ви можете в будь-який момент, навіть безпосередньо перед подачею звіту. Для цього достатньо принтера і звичайного офісного паперу. Ніяких спеціальних бланків не потрібно.

З практики. досвід показує, що сумніви і хвилювання терзають пасажира тільки до проходження реєстрації при першому польоті за електронним квитком. Достатньо один раз використовувати цей варіант – і надалі ви будете робити це вже впевнено.

Джерело: http://www.just.travel/content/info/view/avia-eticket

*****

Електронний квиток на літак

Звичайні авіаквитки губляться, забуваються, рвуться — та хіба мало що може трапитися з шматочком паперу? А ось з електронним квитком, яким тепер зможуть скористатися пасажири практично всіх російських авіакомпаній, нічого не трапиться, він завжди буде, що називається, при вас. Головне, самому не спізнитися на рейс.

Електронний авіаквиток, ще його називають e-tiket — це альтернатива звичайному квиткового бланку.

Забронювати квиток на той чи інший рейс ви можете звичайним способом, але вся інформація про подорож буде не роздрукована на квитку, а занесена в базу даних авіакомпанії в електронному вигляді.

Електронний квиток нічим не відрізняється від звичайного. Він також є документом, що засвідчує договір повітряного перевезення між пасажиром і авіакомпанією. Зручність такого авіаквитка в тому, що купити ви його можете де завгодно: через Інтернет — на сайті авіакомпанії або агентства з продажу авіаквитків, в касах і офісах продажів.

Який квиток вибрати: електронний або паперовий?

Джерело: http://www.aviazd.com/air-ticket/e-ticket

*****

Електронний квиток на літак

Електронний квиток  або e-ticket  - Це електронний документ, що засвідчує договір повітряного перевезення між пасажиром і авіакомпанією. На відміну від паперового авіаквитка, електронний квиток являє собою цифровий запис у базі даних авіакомпанії.

Недоліки технології паперових квитків

Технології застосування традиційних паперових авіаквитків створювалися в першій половині XX століття з урахуванням можливостей застосовувалися в той час технологій зберігання, передачі та обробки інформації. Зокрема, для зберігання інформації застосовувалися паперові носії, для передачі — телеграфні та телефонні голосові канали, для пошуку інформації великі сховища паперових носіїв проглядалися очима. Використовувані технології не дозволяли проводити в масовому порядку за прийнятно короткий час навіть вибіркову перевірку авіаквитків, пропонованих пасажирами для отримання послуг перевезення або для повернення грошей при відмові від перевезення. Таким чином, виписаний авіаквиток мав бути сам по собі носієм повної інформації, яка необхідна для надання послуг та відповідних грошових розрахунків. Разом з тим, на різних стадіях процесу продажу квитків і перевезення пасажира теоретично можливі навмисні злочинні дії по фальсифікації інформації про укладені договори перевезення з метою незаконного отримання будь-якої фінансової вигоди. (Наприклад, в законно купленому квитку виправлялася інформація про маршрут і ціною квитка на більш високу, після чого такий квиток пред'являвся до повернення. Також відомі випадки оформлення підроблених квитків на викрадених бланках та інші види махінацій). В результаті цих та багатьох інших факторів були вироблені спеціальні заходи з проведення процедур продажу авіаквитків. Зокрема, існували такі обмеження:

1. Авіаквиток повинен бути випущений на спеціальному бланку, який забезпечений засобами захисту від підробок (наприклад, папір з водяними знаками).

2. Бланки авіаквитків повинні бути бланками суворої звітності, щодо яких діють спеціальні правила обліку, зберігання, передачі для використання, утилізації.

3. Процедура випуску авіаквитка повинна була розуміти копіювання інформації з квитка на інші носії інформації (наприклад, відривні купони квитка) та передачу цих носіїв в інші підприємства для обліку, використання, приймання до виконання, архівування та інших цілей.

Все це робило процедуру випуску авіаквитка досить дорогим. Є відомості, що витрати авіакомпаній на випуск бланків квитків та інші витрати, пов'язані власне з організацією продажу квитків на паперових бланках, досягали 10 доларів за кожен проданий квиток.

Переваги електронного квитка

Наприкінці XX століття ситуація із зберіганням, передачею, обробкою і пошуком інформації істотно змінилася. Суттєво зросли швидкість передачі та обробки інформації, а також ємність інформаційних сховищ і швидкість пошуку інформації. Все це зробило можливою появу технології електронних квитків. На відміну від паперового квитка, електронний квиток являє собою сукупність записів в базах даних різних комп'ютерних систем. Для електронного квитка не потрібен спеціальний бланк — вся інформація зберігається в пам'яті комп'ютерів і при необхідності швидко передається з одного комп'ютера на інший. Відповідно, знижуються витрати авіакомпаній на виготовлення бланків та їхнє звернення. Далі, з розвитком засобів електронної комерції та електронних платежів з'являється можливість оплати авіаквитка за допомогою автоматизованих пристроїв (банкомати, платіжні термінали, банківські комп'ютерні системи). Таким чином, скорочуються витрати авіакомпаній та агентів з продажу квитків на організацію грошового обороту. Крім того, впровадження технологій електронного квитка дозволяє знизити і деякі інші витрати.

Бронювання електронних квитків

Бронювання електронних квитків може здійснюватися як традиційним способом (через операторів і комп'ютерні системи бронювання), так і самостійно пасажирами через інтернет-сайти авіакомпаній і агентств. Оплата квитка також може відбуватися як традиційним способом (готівкою касиру), так і за допомогою засобів електронних платежів.

Сайти продажів електронних квитків

Електронний квиток можна самостійно купити в інтернеті на спеціальних сайтах, наприклад, на сайті нашої компанії. Переваги інтернет-покупки квитка полягають в тому, що бронюють отримує повну інформацію про всі можливі перельотах, запропонованих авіакомпаніями на даному маршруті, а також бачить структуру утворення ціни авіаквитка, із зазначенням плати за саму перевезення і зборів аеропорту. Купівля виробляється набагато швидше стандартної покупки через турбюро.

Купівля та оплата електронного квитка здійснюється на сайтах, які підключені до ресурсів продажів квитків авіакомпаній. Для оплати приймається банківська платіжна карта. Підтвердження про покупку висилається на електронну адресу.

Незважаючи на загальну сферу і вид діяльності, сайти продажів і бронювання електронних авіаквитків можуть істотно різнитися один від одного. Відмінності, як правило, складають інтерфейс, поля quick search form (з англ. Форма швидкого пошуку), механізм пошуку і підбору пропозицій, обсяг сервісного збору, способи оплати. Наявність або відсутність тих чи інших функцій і елементів в системах сайтів бронювання розширюють або звужують можливості користувача відповідно. Так, при введенні параметрів в формі пошуку на одному сайті клієнт автоматично отримує опцію підбору квитків на складний маршрут, а на іншому така опція може бути відсутнім навіть в режимі розширеного пошуку. Механізм пошуку квитків одного сайту може бути направлений на автоматичний підбір пропозицій виключно регулярних авіаліній, а іншого — регулярних і бюджетних.

Особливості пошуку авіаквитків конкретних сайтів залежать від типу GDS (англ. Global Distribution System, GDS), на основі якого вони працюють. GDS — глобальна дистриб'юторська система, яка формується з основних міжнародних комп'ютерних систем онлайн-резервування (англ. Computer reservations system, CRS). Системи CRS розроблялися, створювалися і згодом використовувалися авіакомпаніями для максимального збільшення ефективності їх роботи, а також збільшення кількості і якості продажів. Пізніше системи онлайн-резервування стали доступні туристичним агентствам. Основними системами GDS є: Amadeus, Galileo, Sabre, Worldspan, Patheo, Abacus. У комплексі додаткових послуг ресурсів бронювання і продажу квитків також можуть бути значні відмінності. На одному ресурсі користувач має доступ до опції бронювання комплексного пакету «переліт + готель + авто», на іншому ресурсі така опція може бути недоступна.

Маршрут-квитанція

Маршрут-квитанція — це інформація про факт бронювання та оплати електронного квитка, роздрукована на папері. На відміну від паперових квитків, для маршрут-квитанції не потрібні спеціальні бланки. Маршрут-квитанція друкується на звичайному папері на звичайному комп'ютерному принтері. Якщо пасажир бронює квиток самостійно — йому надається можливість самостійно роздрукувати маршрут-квитанцію.

Реєстрація на рейс

Реєстрація пасажирів на рейс здійснюється через комп'ютерну систему управління відправками пасажирів, встановлену в аеропорту. Попередньо в цю систему передається з систем бронювання інформація про випущені квитках (електронних і паперових). При реєстрації пасажира за електронним квитком пред'являти маршрут-квитанцію не обов'язково — вся необхідна інформація вже є в системі, досить посвідчення особи (паспорта) пасажира. При реєстрації незалежно від типу квитка пасажиру видається посадковий талон, який є основним документом для пропуску пасажира в зону передпольотного огляду і посадки в літак. Такий підхід уніфікує роботу співробітників аеропорту на етапі від реєстрації пасажира до його посадки в літак.

Джерело: http://ecotravel.com.ua/eticketairline.html