Скільки помилок допускається в авіаквитку

Інструкція: що потрібно вміти щоб придбати доступні авіаквитки.
Необхідні складові

  • Інтернет сайт, який реалізує авіа квитки тільки під своєю маркою пропонує квитки часто за завищеними цінами.
  • Веб сайти туроператорів мають комісію від авіа перевізників, значить авіа квитки у них дорожче.
  • Не захоплюйтеся рекламними блоками від Яндекс.
  • Інтернет ресурси перевізників не продають вигідні авіаквитки.

Ми знаємо, що якийсь пасажир керується власним методом у бронюванні авіаквитків, але даний алгоритм допоможе кожному мандрівникові, що воліє КУПР авіа квитки за низькою вартістю.

Авіаквитки аерофлот квитки

Друкарські помилки допускаються в імені пасажира, але ніяк не в номері паспорта або іншого документа, за яким ідентифікується пасажир.

Невелика опечатка (помилка, пропущена буква і т.д. і т.п.) в авіаквитку цілком можлива. Тепер, коли пасажири самостійно бронюють авіаквитки в інтернеті, замість того, щоб довірити цю справу професійним працівникам квиткових кас, такий казус зустрічається суцільно й поруч.

Звичайно, помилка у прізвищі або імені виявляється, але за законом підлості завжди після того, як квиток був вже оплачений і оформлений. А вносити зміни у квиток коштує грошей, принаймні, у всіх low cost авіакомпаній, а також у звичайних авіакомпаній в їх економ-тарифах.

Підковані в цьому питанні пасажири ринуться використовувати на практиці отримані знання, і повернутися на сайт авіакомпанії, щоб натиснути на кнопку «внести зміни в квиток», потім дістануть кредитку і заплатять за свої помилки. Вірно? Невірно!

Загальноприйняті правила, на які посилаються агенти з продажу квитків, а також самі працівники авіакомпаній (але текст яких знайти досить важко), свідчать, що у квитку допускається до 3 (трьох) друкарських помилок або помилок в імені пасажира.

Три друкарські помилки відразу — випадок екстраординарний, проте з однією помилкою стикалися всі, хто літає часто. Не було зафіксовано жодного випадку, щоб авіакомпанія відмовляла пасажиру в польоті через друкарські помилки в імені, зазначеному у квитку. Таким чином виходить, що вносити зміни до авіаквиток немає необхідності, тим більше якщо ці зміни платні.

Слід уникати помилок і друкарських помилок в першій букві імені та прізвища пасажира.

Також слід уникати помилок і помилок в номері паспорта (або номері іншого ідентифікує документа). Унікальність номера документа дозволяє однозначно встановити особу пасажира, тому в разі виявлення тут помилок, авіакомпанія може відмовити пасажиру в польоті. У цьому випадку, необхідно вносити зміни до квиток, або самостійно (якщо сайт авіакомпанії дозволяє робити це), або за допомогою працівників авіакомпанії.

Крім того, виною помилки в імені можуть служити самі системи бронювання квитків. Найбільш часто зустрічається випадок — обрізані до 12 символів довгі прізвища у сплаченому квитку. Якщо пасажир стикається з цим вперше, йому не варто переживати. Такий квиток дійсний.

Джерело: http://www.lowcosts.ru/airlines-info/articles/10042010.shtml

*****

Скільки помилок допускається в авіаквитку

Anna Оракул (62792) 5 років тому

якщо в номері хоч одна помилка, то з таким квитком не пропустити.

про ПІБ, наступна інформація:

Головне це написання правильно номера паспорта. Ось його треба більш ретельно перевіряти.

А в написанні прізвища та імені допускається помилки до трьох знаків, яке координально не міняє звучання прізвища.

Хоча ви можете звернутися в авіакомпанію, у разі якщо у вас паперовий квиток, є спеціальні форми додатків для виправлень помилок. Але це у випадку, якщо ви хочете витратити час на поїздку в офіс компанії для виправлення.

Джерело: http://otvet.mail.ru/question/25937718

*****

Скільки помилок допускається в авіаквитку

Оновлення статті: 16.12.2014

За загальним правилом допускається до 3-х помилок (неточностей) в написанні імені та прізвища, якщо смислове значення не змінюється. Тобто наприклад, Ів (а) нов і Ів (о) новий — це допустима помилка, а, наприклад, (К) про (н) і (Р) про (м) — це різні прізвища, і така помилка з великою ймовірністю означає проблеми на реєстрації. Цим правилам слід більшість авіакомпаній. Проблема лише в тому, що ці правила практично ніде не зафіксовані в офіційних документах і через це посилатися на так зване правило 3-х помилок проблематично.

Також не мають значення помилки при вказівці форми звернення MR, MRS, MISS, DR, SIR і т. Д. Це не частина ПІБ, а всього лише вказівка ​​на те, як звертатися до пасажирові.

Буває так, що з якихось причин у квитку прізвище та ім'я пасажира вказані навпаки, т. Е. Ім'я на місці прізвища, а прізвище на місці імені. Зазвичай така ситуація викликає деякі труднощі на реєстрації — пасажир шукається за прізвищем, а необхідно шукати в назві. Якщо пасажира не можуть знайти в базі пасажирів авіакомпанії, то пасажиру необхідно на реєстрацію вказати на те, що прізвище та ім'я вказані навпаки.

У більшості випадків варто звернутися в авіакомпанію, щоб вона внесла коригування (ремарку) в бронювання. Диспетчер на реєстрацію побачить ремарку і проблем не буде. Наприклад, помилилися з прізвищем — написали YVANOV / IVAN.

В квиток вноситься ремарка (це для Amadeus, для Sabre Аерофлоту аналогічно):

SSR CKIN SU HK1 CORR NAME IVANOV / IVAN MR / S2

SSR CKIN SU HK1 CORR NAME IVANOV / IVAN MR / S3

В результаті внесення ремарки диспетчер на реєстрацію побачить пасажира як IVANOV / IVAN.

Якщо є помилка у вказівці номера паспорта, то необхідно звернутися в авіакомпанію, щоб внесли зміни. Якщо помилка в терміні дії закордонного паспорта, але при цьому термін дії більше терміну дії крайнього купона (рейсу) авіаквитка, то практично напевно це не викличе жодних проблем — ніхто не помітить помилку.

Деякі авіакомпанії ввели правила, при якому будь-яка помилка в квитку не допускається. Наприклад, авіакомпанія Finnair навіть за одну пропущену літеру бере з пасажира штраф 50 євро.

Оновлення статті: 16.12.2014

Джерело: http://mishka.travel/blog/index/node/id/1290-dopustimie-oshibki-pri-oformlenii-aviabiletov/

*****

Скільки помилок допускається в авіаквитку

Взагалі, коли Ви заповнюєте який-небудь документ, потрібно бути гранично уважним і кілька разів перевірити всі поля, необхідні для заповнення. Особливо це стосується граф, де прописується прізвище, ім'я, по батькові клієнта. Якщо при заповненні даних в авіаквитку ви зробили помилки у прізвищі або імені, то потрібно повідомити про це авіаперевізнику.

В цілому в авіаквитку допускається до трьох помилок. Пасажир може скористатися авіаквитком при одній помилці в прізвищі, імені або по батькові. Головне, щоб ці помилки не змінювали сенсу прізвища або імені.

Якщо пасажир хоче пред'явити при посадці не паспорт, а будь-який інший документ, що посвідчує особу, при посадці на літак, то він повинен повідомити про це заздалегідь. Після цього авіаперевізник повинен внести потрібні зміни і у квитку, і в системі реєстрації авіаквитків.

Згідно з правилами авіакомпаній, заміна прізвища, імені та по батькові в авіаквитку суворо заборонено. Для перевірки правильності внесення прізвища, імені та по батькові пасажир має близько десяти хвилин, після чого йде оплата замовлення. Після оплати квитка в системі продажу квитків вже неможливо буде не відзначити замовлення, не внести в нього зміни. Подібні зміни можуть робити тільки сам авіаперевізник на прохання самого пасажира. Також право на внесення змін у квиток має і уповноважений агент.

Бронювати авіаквитки на регулярні рейси пасажир може тільки по свого прізвища. У випадку помилки при внесенні імені пасажир повинен в терміновому порядку зв'язатися з авіаперевізником по телефону. Він повинен вказати чітке місце помилки при бронюванні та уточнити у авіаперевізника можливість внесення зміни у квиток. Потрібно також зателефонувати в сервісний центр найближчим часом. Авіакомпанія на власний розсуд приймає рішення: вносити зміни чи анулювати бронь. Всі запити на внесення змін до бронь і в сам авіаквиток відбуваються тільки по телефону. Виправлення помилки в ПІБ пасажира має бути здійснене не пізніше ніж за добу до вильоту літака. Якщо виліт потрапляє на такі дні тижня, як неділю або понеділок, то запит на зміну даних клієнта повинен бути зроблений в попередню п'ятницю.

У деяких авіакомпаній будь-яка зміна прізвища, імені, по батькові вже після закінчення бронювання авіаквитка увазі штрафи і певну доплату. Також авіакомпанії можуть не дозволити внести зміни до графи, де прописується ПІБ пасажира в саму бронь. У такому випадку потрібно буде сплатити новий квиток. Якщо пасажир зробив помилку при написанні своїх прізвища, імені чи по батькові, то він повинен буде скасувати бронювання та оплатити нове бронювання.

Інші питання:

Скільки помилок допускається в авіаквитку

— як анулювати бронювання >>>

— як оформити перевезення тварин авіатранспортом >>>

Джерело: http://businessvisit.com.ua/aviabilety/vopros-otvet-faq/bilet-uzhe-oplachen-no-familiya-i-imya-ukazany-neverno-s-oshibkoj-chto-delat/

*****

Скільки помилок допускається в авіаквитку

Чудова можливість купувати авіаквитки, не виходячи з дому, накладає додаткову відповідальність за правильність оформлення документа. Статистичні дані показують, що користувачі, вдрукувальні власне ім'я в поле на інтернет-сайті, допускають більше помилок, ніж касири, які працюють з чужими, часом складними, незвично звучать, прізвищами, іменами та по батькові. Так чи небезпечна неуважність при заповненні електронної форми? Тут, як і в будь-якому документі, маса тонкощів. Давайте спробуємо розібратися, як бути, якщо в авіаквиток закралася помилка.

Що робити, якщо у вашому електронному авіаквитку помилка?

Формально вся зазначена у квитку інформація повинна бути коректною, тобто актуальною і не містити помилок. Тому найпростіший шлях, що дозволяє уникнути можливих неприємних наслідків, полягає в подвійному натисканні по вкладці «внести зміни в квиток», але в більшості випадків дана операція платна. А так вона необхідна?

Адже всі навколо говорять про «правилі 3-х друкарських помилок». Та таке правило існує, правда, побачити документальне підтвердження оной норми неможливо, так як правило негласне. Чи буде воно застосоване на практиці, залежить від авіакомпанії, а також від того, яка саме допущена помилка. Порядок виправлення тих чи інших помилок у квитках кожен перевізник встановлює самостійно.

З іншого боку, якщо «правило 3-х друкарських помилок» документально не підтверджені, що тоді робити китайцям чиї прізвища з ієрогліфів можна написати на латиниці як мінімум в десяти варіантах? Але ж літають ж якось.

У будь-якому випадку, виявивши неточність, необхідно звернутися до операторів електронної авіакаси, в якій здобувався квиток, або безпосередньо в авіакомпанію для врегулювання даного питання. Якщо виявлені помилки незначні, то рішення може бути прийняте на користь клієнта без додаткової оплати, але можливо доведеться сплатити штраф, розмір якого залежить від перевізника.

Можливі наслідки допущених помилок в авіаквитку

Якщо помилка допущена в імені або прізвища, то більшість авіаперевізників скористаються тим самим правилом «трьох помилок», але лише в тому випадку, якщо звучання імені не змінюється. Проблемою може обернутися опечатка в перше, заголовних, буквах. Все це, зрозуміло, застосовно головним чином до міжнародних рейсів, де дані пасажира вказуються в транскрипції. Три помилки у квитку, призначеному для перельоту всередині країни, коли ім'я написано на рідній мові (російській), навряд чи здадуться авіаперевізнику несуттєвими. Слід враховувати, що програмне забезпечення авіакомпаній нерідко обмежує поле «прізвище» дванадцятьма символами, що не є помилкою і не вимагає виправлення. Окремо слід згадати про те, що не всі перевізники вказують у квитках паспортні дані, що ускладнює ідентифікацію пасажира в разі помилок.

Друкарські помилки, допущені в паспортних даних або даті народження, звичайно цілком виправити, але ставитися до цього слід серйозно. Номер та серія паспорта — це та інформація, на підставі якої відбувається ідентифікація особистості, тому про що сталася заміні документа або друкарських помилках обов'язково слід повідомити в авіакомпанію для внесення змін у базу даних.

Що стосується статусних позначень, то вони вказуються лише для зручності звернення. Тому, якщо замість «містера» в цьому полі виявиться «міс», то нічого страшного. Юридичної сили ці записи не мають.

Повернення електронного авіаквитка

У разі друкарські помилки в даті і часу вильоту, а також за наявності інших суттєвих помилок, належить повернення квитка і покупка іншого. Виробляється дана операція на підставі внутрішніх правил перевізника. Механізм обміну та штрафні санкції залежать від класу бронювання та тарифу. Як правило, потрібні додаткові витрати, а деякі тарифи зовсім не припускають повернення. Причому найбільш дешеві квитки відрізняються найжорсткішими вимогами. Приступати до врегулювання проблеми, що склалася слід заздалегідь.

При цьому слід розуміти, що суворість авіаперевізників, що припускає обмін квитка, продиктована зовсім не корисливістю. Просто процедура реєстрації проводиться співробітниками аеропорту, а не персоналом авіакомпанії. У зв'язку з чим виникає вірогідність не потрапити на борт, навіть в тому випадку, якщо отримані усні запевнення про незначність помилки.

Оцініть цю статтю:

Сподобалася стаття? Поділися з друзями!

Джерело: http://aviasovet.ru/blog/chto-delat-esli-v-elektronnom-aviabilete-oshibka/