Умови резервування авіаквитків

Пропонуємо Вам скористатися нашим порталом, на якому Ви точно зможете відшукати виключно вигідні варіанти від більшості систем бронювання авіакомпаній авіаперевізників і популярних ресурсів на вказаний маршрут. Різні мандрівники перш вже зрозуміли абсолютні переваги придбання авіа квитків через мережу. Поряд з економією часу — економія коштів, які в цей час ніколи не стануть не потрібними. Подумайте, куди пішли 36мм фототехніка, VHS відеокамери, вінілові програвачі. Пішли на звалище, збирають павутину на полицях в комірчині. Приблизно це ж ми бачимо і в авіабілетном світі. Може так статися, що працює по-старому компанія не скоро припинить існування, але цей час прийде. Все стає іншим. Те, що було актуально давно не працює зараз.

Умови резервування авіаквитків

1. Просимо звернути Вашу увагу на умови бронювання авіаквитків, з якими можна ознайомитися при резервуванні варіанту перельоту. Ми радимо прочитати дуже важливі правила — УМОВИ БРОНЮВАННЯ, які Ви бачите в розділі PENALTIES; тут міститься інформація про зміну дати вильоту / прильоту, а також правила ануляції квитка або інших змін. Якщо в одного квитка Ви бачите декілька умов бронювання, то важливо пам'ятати, що застосовуються найсуворіші умови.

2. Купуючи квиток і здійснюючи оплату, клієнт погоджується з умовами бронювання авіаквитка і правилами авіакомпанії.

3. Авіаквиток є міжнародним документом і тому інформація на квитку, а також всі правила доступні тільки на анлійского мовою. У випадку, якщо Вам що-небудь незрозуміло, просимо звертатися за телефоном +371 67228429 в робочий час.

4. Перевірте правильність і точність зазначеної інформації. Дані про пасажира в резервації повинні збігатися з паспортними даними (не використовуйте довготи і пом'якшення), в іншому випадку квиток вважається недійсним. Згідно Міжнародної Асоціації Авіаперевізників, в прізвища та імені може бути до 3-х невірних букв, але при цьому перша буква обов'язково повинна бути правильною. Необхідно також правильно ввести прізвище та ім'я. Клієнт несе відповідальність за зміни в квитку, доплачуючи за зміну імені, прізвища, напрямки і т.д.

5. У разі подвійний резервації (якщо з незрозумілих причин у Вас є дві абсолютно однакові резервації, наприклад, одна була зроблена в туристичному агенстві, а друга через online резерваційному систему), одна резервація або обидві можуть автоматично анулюватися, незважаючи на те, була проведена оплата чи ні. У випадку, якщо одна з резервацій Вам не потрібна, просимо інформувати агенство по телефону +371 67228429 або електронною поштою order@btgroup.lv

6. Необхідно дотримуватися порядку перельотів, зазначених у квитку. Якщо з якої-небудь причини Ви не пролетіли перший сегмент, то відповідно до правил Міжнародної Асоціації Авіаперевізників, весь квиток автоматично анулюється, а сплачені гроші за квиток не підлягають поверненню.

7. У вартість квитка не включені додаткові витрати у зв'язку з трансфером з одного аеропорту в інший, або переміщенням між терміналами.

8. Просимо звернути Вашу увагу на те, що при оплаті за допомогою кредитної картки, авіакомпанія має право зняти гроші в іноземній валюті. В результаті процесу конвертації валюти ціна може змінитися.

9. Вартість авіаквитка може змінитися відповідно до змін в умовах бронювання квитків даної авіакомпанії, а також при коливанні курсу валюти на день друку квитка. Поки квиток не роздрукований, у перевізника є право змінювати умови продажу квитка і ціну. Ці зміни не підлягають контролю SIA «Baltijas Ceļojumu Grupa», оскільки ми виконуємо функцію посередника між авіакомпанією і клієнтом. Клієнт покриває додаткові витрати у випадках, коли різниця в ціні з'являється перед тим, як роздрукувати квиток.

10. Клієнт зобов'язаний викупити квиток по можливості швидше до указаннного терміну в резервації.

11. При оплаті квитка через банківський переказ, клієнту необхідно враховувати робочий час банку, а також час переказу грошей. Ми друкуємо авіаквиток тільки після того, як гроші надійшли на рахунок. Якщо платіж необхідно здійснити в терміновому порядку (якщо день оплати сьогодні, в цьому випадку слід переслати платіжне доручення до кінця робочого дня банку — до 17:00), тоді пасажир зобов'язаний переслати підтверджене платіжне доручення на електронну пошту: order@btgroup.lv або по факсом +371 67228337 (у робочі дні до 18:00). Пасажир повинен переконатися чи отримало агенство платіж та / або підтверджений платіжне доручення, це можна зробити за телефоном +371 67228429.

12. Клієнт зобов'язаний дотримуватися встановлених державою вимоги про подорожі, також слід пред'явити всі необхідні документи при виїзді / в'їзді в країну. Просимо своєчасно перевірити термін дії паспорта. Клієнт повинен переконатися чи потрібна йому віза при в'їзді в ту чи іншу країну. Дітям (до 18 років) для подорожі необхідно мати при собі свідоцтво про народження або нотаріально завірену копію свідоцтва. Якщо дитина їде один без батьків, необхідно надати нотаріально завірене доручення. Якщо Вам потрібні додаткові документи, Ви можете звертатися до нотаріуса.

13. В аеропорт слід приїжджати у встановлений авіаперевізником час. Будь ласка, пам'ятайте, що рекомендований час для реєстрації на рейс — 120 хвилин до вильоту на міжнародні рейси і 90 хвилин — на внутрішні. Мінімальний час до вильоту для проходження на рейс у кожної авіакомпанії може відрізнятися, радимо Вам звертатися в агенство.

14. Що стосується міжнародних рейсів, деякі авіакомпанії можуть зажадати Вас перепідтвердити зворотну дорогу за 72 години по поїздки. Резервація може бути анульована, якщо Ви не підтвердите авіапереліт, зв'язавшись з авіакомпанією.

15. Агенство не гарантує додаткові послуги (харчування, місця і т.д.), тільки авіакомпанія може підтвердити або відмовити.

16. Оскільки час перельоту в розкладі та в резервації може змінитися, радимо клієнтам перевірити час вильоту / прильоту на домашній сторінці: www.checkmytrip.com

17. Просимо взяти до уваги, що ми можемо гарантувати наявність електронних квитків тільки на перельоти з Риги (крім перельотів, виконуваних авіакомпанією Airbaltic). Якщо з технічних причин електронний квиток недоступний, наші консультанти зв'яжуться з Вами та предложут альтернативний варіант.

Джерело: http://www.baltichotelsonline.com/ru/Airline-tickets-terms-conditions/Aviobiletes-rezervesana-interneta-noteikumi.html

*****

Умови резервування авіаквитків

www.davs.ru/pages/rus/kompany/parnyry/aviakompanii/index.html. Якщо цієї авіакомпанії немає в списку, запитайте інформацію про неї у менеджера при підтвердженні бронювання.

Штрафні санкції.

    Умови резервування авіаквитків

  1. При відмові від попереднього On-Line бронювання до оформлення авіаквитків не передбачено застосування штрафних санкцій. Бронь буде просто анульована.
  2. Штрафні санкції застосовуються відповідно до правил перевізника і виключно після оформлення авіаквитка (див. п.V. даних правил бронювання).

Процедура бронювання.

Процедура бронювання складається з трьох етапів. Перший етап полягає в підборі оптимального для вас варіанту перельоту, другий етап являє собою безпосереднє бронювання місць. На третьому етапі ви обираєте форму оплати та умови доставки.

  1. На першому етапі Вам необхідно заповнити пропоновану форму, де ви вказуєте напрямок, дати вильоту. Деталізація перельоту по запропонованим системою параметрах полегшить Вам вибір оптимального варіанту. Після заповнення форми натисніть кнопку ПОШУК. Зачекайте протягом 10-20 сек. так системі необхідний час для обробки Вашого запиту.
  2. Після того, як система видасть Вам можливі варіанти за Вашим запитом, виберіть оптимальний для Вас варіант і натисніть кнопку ВИБРАТИ .
  3. На другому етапі необхідно перевірити деталі обраного Вами варіанту перельоту (напрямок, дати, час вильоту / прильоту), вартість. Завжди перевіряйте умови застосування обраного Вами тарифу. Це можна зробити, перейшовши за посиланням. Ваше підтвердження ознайомлення з правилами дозволить продовжити процедуру бронювання. Вам необхідно поставити Галочка навпроти рядка Я ознайомитись з правилами… (Див. П.V. справжніх правил) і натиснути кнопку ЗАБРОНЮВАТИ .
  4. Далі Вам буде запропоновано заповнити форму, де зазначається інформація про пасажирів. Прізвище та ім'я пасажира вноситься латинськими літерами або кирилицею, вказується номер того паспорта, за яким Ви збираєтеся подорожувати. Ваше громадянство виберіть зі списку. Натисніть кнопку Підтвердити бронювання .
  5. Після отримання підтвердження бронювання на екран буде виведено інформацію про номер Вашої броні, яку слід зберегти.
  6. Тепер перейдіть на останній етап по кнопці ПЕРЕЙТИ До оплати та доставки. Цей етап обов'язковий для завершення резервування.
  7. Виберіть умови оплати та доставки, а також перевірте Вашу контактну інформацію і натисненням кнопки ВІДПРАВИТИ завершите бронювання.

Примітка. Звертаємо Вашу увагу, що Ви зробили попереднє бронювання місць. Збереження Вашої броні до оформлення авіаквитків обмежена за часом правилами авіакомпанії, відповідно до яких бронь може зберігатися від 30 хвилин до різних термінів.

Умови оплати та бронювання авіаквитків.

  1. Оформлення авіаквитків проводиться в строгому дотриманні правил, встановлених авіакомпанією.
  2. Авіаквитки, правилами яких не передбачено довгострокове бронювання (від 1 доби і більше), оформляються тільки після повної оплати або готівкою, або кредитною карткою. Корпоративні клієнти, що мають договір з «ДАВС», Обслуговуються у відповідності з умовами контракту.
  3. Вартість квитка, зазначена при бронюванні через форму на сайті та отриманні автоматично сформованого бланка замовлення носить попередній (довідковий) характер і не може бути гарантована до обробки вашої броні оператором. Якщо у Вас виникнуть питання Ви можете звернутися до наших фахівця по телефону (495) 287-99-09.
  4. Інші умови оплати та оформлення авіаквитків обмовляються з Вами по телефону після отримання повідомлення про здійснене бронюванні.

Умови повернення авіаквитків.

  1. Повернення оформлених авіаквитків, незалежно від того, яким чином квитки були заброньовані, проводиться відповідно до правил авіакомпаній.
  2. Збори при добровільному поверненні клієнта не повертаються.
  3. Збори при вимушеному поверненні при письмовому підтвердженні причини вимушеного повернення, повертаються повністю.
  4. У разі повернення авіаквитків Вам необхідно якомога раніше повідомити про це нашого оператора з тим, щоб можна було анулювати квиток з найменшими втратами.

Бажаємо Вам приємної подорожі!

Джерело: http://www.davs.ru/pages/rus/aviaperevozki/pravila_bronirovaniya_aviabiletov_on-line/