Авіакаса he

На даний момент авіаквитки набагато доступніше, ніж раніше. Початок бронювання квитків на літак на нашому web сайті дозволило компаніям знизити ціни на квитки на літак. Із за чого авіаквитки онлайн купувати вигідніше ніж в традиційній касі. Вкажемо переваги: ​​вартість, вичерпний вибір, швидкість. Шукати квитки на літак на даному сайті — означає оптимізувати свій час. Квитки на літак в інтернеті виразно виявляться дешевше ніж в традиційній авіакасі. Бронюючи авіаквитки в інтернеті, ви однозначно знайдете вичерпне число варіантів авіаперельоту.

Авіакаси екатеринбург Уралмаш

Випадкова країна

Як найлегше купити квиток на літак

Сьогодні найсучаснішим і найбільш швидким способом подорожі є літак. Всього лише кілька років тому купити авіаквиток було складно і вважалася дуже трудомістким процесом. Однак зараз туристам пропонується такий зручний сервіс з бронювання та купівлі авіаквитків, як електронні квитки. Весь процес здійснюється через Інтернет. В даному випадку купити квиток на літак не складає труднощів. Такий можна роздрукувати самому або попросити кур'єра, щоб доставив його за вказаною адресою.

Переваги електронного авіаквитка

Електронний авіаквиток — це заміна звичайного паперового авіаквитка. При бронюванні місць на рейс, звичайно ж, спочатку необхідно переглянути розклад літаків, що літають в конкретний напрям. Однією з переваг бронювання авіаквитка на нашому сайті є те, що не потрібно їхати в касу, стояти в черзі. Наш сайт надає всі кращі пропозиції сотень авіакомпаній на всі напрямки в одному місці. Купити квиток надійно, так як ви купуєте його безпосередньо в авіакомпанії. Також варто відзначити, що електронний авіаквиток, куплений самостійно істотно заощаджує вам кошти, адже в турагентствах авіаквитки продають набагато дорожче. Крім того електронний авіаквиток не можна забути або втратити, купити квиток на літак можна і для іншої людини, притому, що не потрібно передавати нічого фізично. Деякі авіакомпанії пропонують онлайн-реєстрацію, яка суттєво сьекономіт вам час і нерви в аеропорту.

Способи оплати електронних квитків

Куплений авіаквиток на літак електронним способом у нас на сайті нічим не відрізняється за своєю ціною від звичайних, придбаних в авіакасі. Для реєстрації на рейс в аеропорту необхідно взяти з собою тільки документи, що посвідчують особу. Ваші дані вносяться в список пасажирів при купівлі квитка, отже, реєстрація відбувається безпосередньо перед вильотом. Оплата авіаквитків у нас можлива як пластиковою карткою так і багатьма видами валют.

Ціна авіаквитків

Вартість авіаквитків їх залежить від різних факторів. По-перше, ціна на рейси з пересадками коштують дешевше, якщо порівняти з прямими рейсами. Також важливий сервіс, який надається на борту. Це харчування, вага багажу, що і т.д. Низьку вартість будуть також мати авіаквитки на «незручні» для вильоту години і дні. По-друге, різні авіакомпанії достатньо часто проводять різні акції, пропонуючи дешеві авіаквитки в різні напрямки. Також заощадити дозволять так звані бюджетні авіакомпанії, або дискаунтери. Вони працюють в секторі економ-класу. Варто відзначити, що низька ціна залежить від відсутності харчування, зниженого ваги багажу, незручною дати і інших чинників.

Слід зазначити, що перед тим як задумалися купити квиток на літак. необхідно звернути увагу на такий важливий момент, як бронювання. Перед бронюванням, звичайно ж, потрібно подивитися розклад літаків, уточнити дату і вибрати відповідний авіарейс. Раннє бронювання авіаквитків істотно заощадить на ціні. Найкраще скористатися такою послугою приблизно за два-три місяці від передбачуваної дати вильоту, оскільки саме тоді реалізуються дуже вигідні тарифи авіакомпаній.

Корисні поради

Звіряючи розклад літаків, замовляючи квитки через Інтернет, необхідно переконатися, що оплата пройшла успішно. Всі авіакомпанії зазвичай присилають підтвердження на e-mail. При купівлі квитків на літак, на нашому сайті вам буде надана вся потрібна інформація, яка пов'язана з перельотами, наприклад, вага багажу, що перевозиться, харчування і т.д. Також ми проінформуємо вас про розпродажі, які регулярно влаштовують майже всі авіакомпанії і що дозволить вам істотно сьекономіть кошти. Переглянувши розклад літаків, визначившись із датою поїздки, перед покупкою не забудьте перевірити візовий режим країни і обоспокоіться отриманням візи заздалегідь, якщо така вам необхідна.

Джерело: http://avia-kassa.su/

*****

Авіакаса he

В кінці 2010 р Чорноморська фінансова компанія прийняла рішення інвестувати в мультисервісний проект з продажу авіаквитків Авіакасса.ру. У листопаді 2010 р відбулася угода купівлі компанії у приватних осіб на суму $ 2,5 млн. Інтенсивний розвиток ринку e-комерції на тлі збільшення аудиторії Рунета роблять подібні інвестиції досить перспективними.

28 лютого 2011 відбудеться запуск нового порталу Авіакасса.ру — фінальний етап ребрендингу проекту. Реалізація масштабного проекту стала можливою завдяки значним капіталовкладенням регіонального інвестора — Чорноморської фінансової компанії.

За даними компанії RUметрика, тільки в 2010 р середньодобова аудиторія Рунета виросла на 48% і склала 40 млн. Чоловік [1], на 4% збільшилася частка регіональних користувачів [2], а зростання мобільного інтернету за 2 роки склав 42% [3 ].

Ринок travel-послуг в 2010 р продемонстрував тенденції до скорочення чисельності традиційних офлайнових кас з продажу квитків і до збільшення продажів через Інтернет.

«Зростання ринку інтернет-продажів обумовлений багатьма факторами, — коментує Максим Побережник, генеральний директор компанії Авіакасса.ру. — Відносне збільшення числа «просунутої» категорії користувачів кредитних карт та інтернету, зниження тарифів на перевезення, що росте в геометричній прогресії кількість online-агентів і психологічна готовність ринку — все це призведе до зростання ринку в наступному році на рівні 150-200% ».

У таких умовах гравці ставлять собі амбітні завдання по освоєнню частки ринку. Авіакасса.ру претендує на 6% зростаючого ринку продажів online-агентів у 2011 р і 8% в 2012 р

Фахівці компанії Nettrader коментують ситуацію таким чином: «Обсяг продажів online-агентств в 2010 р оцінюється на рівні 3,9 млн. Сегментів і 13,7 млрд. Руб. У 2011 р очікується продовження буму розвитку продажів у даному сегменті. Однак чіткого розподілу часток і визначення структури продажів ще не відбулося, тому що ринок online-продажів авіаквитків ще не сформований остаточно. Лідерами себе називають і ті, хто продає по 30 тис. Сегментів на місяць і ті, хто продає по 200 квитків на місяць ».

На думку менеджера з розвитку нового бізнесу Galileo Travelport Валерії Захарової, Авіакасса.ру — досить молода компанія, яка, незважаючи на початок роботи в період низького сезону, змогла показати хорошу динаміку зростання всього за кілька місяців. Так, з вересня 2010 р по листопад 2010 р продажі виросли в 2,5 рази. Дані цифри, безумовно, підтверджують високі амбіції і довгострокові плани агентства. «У найближчі два роки буде з'являтися все більше і більше гравців на ринку online travel-послуг, за якою піде фаза консолідації — розподіл по частках з розмитого перейде в чітко виражене, боротьба за частку ринку значно озлобився. Компанії-лідери будуть поглинати більш дрібні компанії, так як експансивні методи розвитку бізнесу втратять свою ефективність. Виграє той, хто буде володіти найширшої клієнтською базою і оптимальними технологічними рішеннями », — прогнозує Максим Побережник.

Проект Авіакасса.ру — це сучасна мультисервисная online-майданчик, що дозволяє швидко і зручно купувати авіа-і ж / д квитки, а також бронювати готелі. Функціональність нового порталу — www.aviacassa.ru — збільшує «дружелюбність» системи для споживача. Навіть не дуже досвідчений користувач інтернету зможе легко розібратися з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом. Юзабіліті інтерфейсу порталу перевірено неодноразовими тестуваннями і підтверджує основну відмінну рису проекту «обличчям до клієнта».

Крім цілодобового Центру обслуговування, де можна купити квиток або проконсультуватися по телефону, в портал інтегровані інтерактивні засоби спілкування. Користувач може звернутися за допомогою через форму зворотного зв'язку на сайті, написати e-mail, задати питання через будь-яку з соціальних мереж. Майданчик обладнаний сервісами соціальних сетейFacebook і Vkontakte, Twitter і LiveJournal — авторизацію і реєстрацію на порталі можна буде виконати натисканням однієї кнопки, використовуючи свій аккаунт. Крім того, весь функціонал порталу www.aviacassa.ru розроблений і реалізований в дизайні, що дозволяє обходитися «без мишки», що буде зручно і актуально для любителів планшетних ПК і комунікаторів будь-якого типу.

На сайті буде запущена інноваційна система агрегування користувацького контенту: відвідувачі www.aviacassa.ru зможуть легко обмінюватися думками, давати поради і ставити оцінки тим чи іншим сервісам або авіакомпаніям. Користувачі, що залишили найбільш корисні коментарі, отримуватимуть знижки та різні бонуси.

«Ми ставили собі завдання не просто змінити зовнішній вигляд майданчика — змінилася місія і філософія продукту і, зрозуміло, його функціональність. Тепер, нарешті, з'явився сервіс з «людським обличчям», де клієнт зможе купити квитки дійсно online, тобто, оплата і оформлення квитка відбуваються моментально », — говорить Максим Побережник, генеральний директор Авіакасса.ру.

Довідка про компанію Авіакасса.ру

Авіакасса.ру почала свою діяльність в 2007 р в якості offline-агентства з мережею представництв у Москві, Ростові-на-Дону, Краснодарі та ін. На початку 2010 р для управління розвитком бізнесу була запрошена команда маркетологів і аналітиків з унікальним досвідом в сфері е-комерції в авіації. Компанія акредитована агентством Міжнародної асоціації повітряного транспорту (IATA). На даний момент компанією Авіакасса.ру реалізовано підключення пошуку, вибору та автоматичної виписки авіаквитків на більш ніж 300 авіакомпаній, запущений ряд додаткових послуг і сервісів, підключена система бронювання готелів на базі booking.com, а також ж / д квитків.

Авіакасса.ру — одна з перших російських online-систем бронювання, яка стала співпрацювати з найбільшою в світі глобальної розподільної системою Travelport, підрозділом Galileo International.

Довідка про Чорноморської фінансової компанії

Чорноморська фінансова компанія — оператор на ринку інвестиційних проектів Краснодарського краю і Чорноморського узбережжя Росії. Основним напрямком діяльності компанії є девелоперські проекти комплексного багатоповерхового житлового та комерційного будівництва.

Довідка про Nettrader

Брокерська компанія Nettrader була заснована в 1998 р Онлайн-брокер надає ряд брокерських послуг приватним особам.

Авіакаси в орле

[1] Результати дослідження аудиторії Інтернету в Росії в кінці 2010 року, RUметрика

[2] Лідерами за кількістю користувачів в РФ є Центральний федеральний округ (13,2 млн чоловік) і Приволзький федеральний округ (8,6 млн чоловік), Фонд «Громадська думка»

[3] Приріст користувачів мобільного Інтернету за період вересень 2008-вересень 2010, TNS Web Index

Джерело: http://b2blogger.com/pressroom/87916.html

*****

Авіакаса he

www.aviakassa.ru — Інформери www.aviakassa.ru

Рейтинги ваших оглядів / відгуків на MysiteCost будуть відображатися в результатах пошуку Google. Приклад:

www.aviakassa.ru немає. Хочете додати огляд?

Джерело: http://mysitecost.ru/catalog/spravki/transport/aviacionnyy-transport/aviakassa.ru