Авіакаси 20010

Інструкція: яким чином купити дешеві квитки на літак.
Істотні пункти

  • Веб ресурси перевізників не бронюють доступні авіаквитки.
  • Інтернет ресурс, який реалізує авіаквитки прямо під унікальним брендом реалізує авіаквитки часто не дешево.
  • Веб портали туристичних агентств отримують відсотки від авіа перевізників, так що авіаквитки у туристичних операторів дорожче.
  • Не захоплюйтеся рекламою від Яндекс.

Ми розуміємо, що будь-який мандрівник користується своїм шляхом у пошуку авіа квитків, але наведений перелік допоможе кожному мандрівникові, що Срем придбати авіа квитки дешево.

Авіакаси 20010

Відпочинок в Єгипті, гарячі тури в Єгипет

Джерело: http://tour.uainter.net/?t=hotel&hotelid = 6167&countryid = 100

*****

Авіакаси 20010

Інформую Вас про те, що з 01.10.14 вводиться в дію нове (одинадцятий) видання Керівництва з оформлення стандартних перевізних документів Нсавам-ТКП. Основні відмінності нового (одинадцятого) видання Керівництва з оформлення стандартних перевізних документів Нсавам-ТКП від діючого (десятого) видання:

    правила оформлення МСО Нсавам-ТКП (код 90) на плату, встановлену агентством (в т.ч. плату, що стягується за оформлення РОТА), з формою оплати «ПК» («PK»); правила оформлення електронного документа Нсавам-ТКП (код 98) на плату, встановлену агентством за послуги, не пов'язані з оформленням квитка (МСО (EMD)), з формою оплати «ПК» («PK»); правила оформлення перевезень в кредит на підставі іменних напрямків ФСС і напрямків ПФР; правила відображення ПДВ при оформленні МСО Нсавам-ТКП (код 10) на оплату перевезення наднормативного багажу та оплату перевезення багажу за додаткову плату; зміна правил здійснення обміну квитків, оформлених на СПД Нсавам-ТКП, в частині можливості обміну електронного квитка тільки на електронний квиток, а також виключення заміни електронного квитка неелектронним квитком із збереженням даних електронного квитка; зміни правил здійснення повернення квитків, оформлених на СПД Нсавам-ТКП, при добровільній відмові від перевезення в частині можливості повернення квитків, оплачених готівкою, в агентстві, відмінному від агентства первісного оформлення, після закінчення 72 годин з часу оформлення квитка; правила оформлення збору / плати, встановленого (ой) перевізником за попередній вибір місця в салоні літака, на МСО (код 22) / EMD (код 22); правила оформлення EMD Нсавам-ТКП (код 90) на плату, встановлену агентством, з формою оплати «ВЗ» («VZ»); зміни правил відображення інформації в графі «Норма беспл. багажу» («Allow») Квитка у випадку, коли норма безкоштовного провозу багажу виражається кількістю місць; виключення правил по оформленню на СПД Нсавам-ТКП перевезень, виконуваних чартерними рейсами; правила автоматизованого оформлення квитанції оплати за платіжною (банківської) мапі на аркуші паперу формату А4; зміни правил оформлення EMD (код 10) на оплату перевезення наднормативного багажу, на оплату перевезення багажу за додаткову плату або на збір за оголошену цінність багажу, маршрут якої складається з одного або декількох ділянок перевезення; виключені правила оформлення на СПД Нсавам-ТКП перевезень з формою оплати «КР» («KR») По ВПД Міністерства чи відомства, розрахунки по якому виробляються централізовано через ТКП; включена глава 19 «Оформлення електронного багатоцільового документа на додаткову послугу при бронюванні квитка».

З метою забезпечення кваліфікаційних вимог до персоналу акредитованих агентств, викладених у чинному "Положенні про акредитацію агентств з продажу повітряних перевезень на бланках СПД Нсавам-ТКП", ТКП створює мережу акредитованих навчальних центрів (АУЦ) для організації професійної підготовки та підвищення кваліфікації персоналу акредитованих агентств за затвердженими ТКП програмам навчання.

Нагадуємо Вам, що для виконання зазначених вимог керівникам агентств слід направляти своїх касирів і менеджерів на навчання в АУЦ, по закінченні якого їм будуть видаватися Свідоцтва (Сертифікати) про проходження підготовки персоналу для Системи взаєморозрахунків на повітряному транспорті встановленого ТКП зразка.

У першу чергу на навчання в АУЦ слід направляти касирів, які не мають жодних документів про проходження професійної підготовки, а також касирів, які пройшли навчання більше 5 років тому

Кому необхідно пройти навчання:

    Касири, що не мають СЕРТИФІКАТ, але мають стаж роботи 3 роки і більше Касири, що мають СЕРТИФІКАТ (виданий до 01 січня 20010 р)

Касири, що мають документи про первісну професійній підготовці (КУРС «СИРЕНА ТРЕВЕЛ» – БАЗОВА ПРОГРАМА) можуть пройти навчання та отримати Свідоцтва на курсах підвищення кваліфікації АУЦ. Також дозволяється акредитованим УЦ зараховувати на курси підвищення кваліфікації для отримання Свідоцтв касирів без документів про первинну підготовку, але мають досвід роботи з бланками СПД Нсавам-ТКП в якості операторів систем резервування не менше, ніж протягом останніх трьох років.

В інших випадках для отримання Свідоцтва касиру необхідно пройти базовий курс навчання в АУЦ.

Контроль за станом підготовки персоналу агентств буде здійснюватися Контрольно-ревізійним відділом ТКП. За результатами перевірки авіакаси, які мають у співробітників з простроченими сертифікатами можуть бути позбавлені акредитації. Прохання керівників агентств провести перевірку всіх точок продажів на предмет наявності у співробітників СЕРТИФІКАТІВ про проходження базового курсу СИРЕНА, виданих в АУЦ. З повагою, ТКП

Після закінчення навчання видається:

Джерело: http://angel-andre007.ucoz.ru/news/rukovodstvo_po_oformleniju_spd_nsav_tkp/2014-09-26-110

*****

Авіакаси 20010

Санаторій розташований на березі моря, в самому вигідному місці на території міста: — в 5 км від Залізничного вокзалу — в 25 км від Аеропорту — в 4 км від Морпорту — в 10 км від мацестінскіе водолікарні Проїзд до санаторію автобусами міських маршрутів до зупинки «Стадіон». З Адлера, Хости і Мацести – до зупинки «Санаторій імені Фрунзе». У безпосередній близькості від санаторію, в радіусі пішохідної доступності, знаходяться: — Парк «Дендрарій» — Сад-музей «Дерево Дружби» — Цирк — Центральний стадіон — Вітрильний центр У 7 хвилинах їзди на міському транспорті: — Торгова галерея — Концертний зал «Фестивальний» — Дитяче містечко атракціонів «Лунапарк» — Художній музей — «Зимовий театр» На території санаторію площею 6,5 га розташовані: — 2 спальні корпуси — клубний корпус — лікувальний корпус — їдальня — плавальний басейн з прісною водою функціонує тільки з 01 листопада по 15 травня — спортивний комплекс — пляж — дендропарк

Лікувально-діагностичний комплекс санаторію включає в себе: — Клініко-біохімічну лабораторію — Кабінети функціональної та ультразвукової діагностики — Кабінети інформаційно-хвильової діагностики і терапії — Рентгенологічний кабінет — водолікарня — Фізіотерапевтичне відділення — Стоматологічне відділення — Масажні кабінети — Кабінети інгаляційної терапії та озонотерапії — ЛОР — кабінет — Зал лікувальної фізкультури — Закритий басейн з водою — Процедурний кабінет — Кабінет цілодобової невідкладної допомоги

Джерело: http://www.panacea-tour.ru/countries/rossia/good_327.htm

*****

Авіакаси 20010

від 17410 р.

У продажу 31 травня 2013 30 червня 2013

Переліт 21 червня 2013 30 червня 2014

Найкраще оплатити авіаквитки заздалегідь, наприклад, за 2-3 місяці. Чим довше ви будете тягти з пошуком дешеві авіаквитки, тим більшою виявиться в підсумку вартість. Хоча і зворотний варіант не виключений — тут потрібно враховувати популярність обраного напрямку.

Якщо ви знайшли потрібний авіаквитки на відповідну дату, не поспішайте з покупкою. Можливо, протягом декількох днів виявиться дешевше. Також пам'ятайте, що найдешевші варіанти звичайно не підлягають поверненню і заміні. Тільки завдяки ретельному плануванню і грамотному підходу до пошуку дешевих авіаквитків ви зможете дійсно істотно заощадити.

Авіакаси 20010

Джерело: http://aviaprice.kz/bilet/samara-bilbao

*****

Авіакаси 20010

ВСТУП

Найважливішим напрямком діяльності фірм, що працюють у туристичній сфері, є просування турпродукту на ринок, реклама і реалізація підготовленого турпакета.

В даний час засоби масової інформації, спеціальні видання, рекламні проспекти буквально переповнені різноманітними туристськими пропозиціями, і шлях турфірми до успіху полягає в тому, щоб довести до потенційного клієнта відповідну інформацію і викликати його дії у відповідь.

Це завдання здійсненне, якщо керівництво фірми володіє знаннями в області маркетингу або у фірмі існує відділ маркетингу та реклами.

Десятиліттями при радянському ладі існувала централізована вертикальна система управління туризмом, в якій мала місце централізована економічна політика, підтримуюча фінансування цілеспрямованих заходів просування в першу чергу ідеології і в другу власне туристських ресурсів і послуг.

З приходом перебудови і подальшої реформації принципів господарювання туризм перейшов у сферу підприємництва, і тепер підприємці повинні витрачати власні гроші на вирішення своїх проблем.

Реклама, як головний засіб просування турпродукту, коштує недешево і не завжди ефективна. Використання маркетингових технологій дозволить раціонально використовувати ресурси турпідприємства, в тому числі і грошові, для просування і реалізації турів і допоможе у виборі найбільш ефективних методів просування для кожного турпродукту.

Турагентство «Меридіан» є одним з найуспішніших агентств міста Караганди, про це свідчить великий потік клієнтів, великий обсяг постійних клієнтів, які купують путівки вище середнього класу і можливість надання фіксованої заробітної плати своїм співробітником, причому найвищою з розрахунку заробітної плати за всіма турфірмам міста Караганди, а також надання премій і бонусів за продаж VIP — Турів і організація інсентив-турів для свого штату співробітників.

Аналізованих нами туристське агентство ще досить молоде (воно було засноване в 2002 році), але незважаючи на це «Меридіан» вже досяг певних висот на туристському ринку (про це свідчать численні дипломи від туроператорів, з якими агентство успішно співпрацює: Роза вітрів, Ren Tur , Кариби Тур, Аріадна та багато інших).

Турагентство, крім того, що працює, як агент, також виступає і як туроператора на внутрішньому туристичному ринку, створюючи тури на Медеу, в Каркаралінск, Борове, Туркестан і т.п.

В офісі також налагоджена система авіакас, через яку здійснюється продаж авіаквитків на рейси як казахстанських, так і іноземних авіаліній.

Визначимо основний сегмент, на якому працює розглядається туристське агентство.

Споживчий контингент даного агентства наступний: в основному тури набувають успішні підприємці віку від 30 до 55 років, чий рівень доходу вище середнього. Найчастіше це сімейні люди, тому путівки придбаваються на 2 — 4 особи. Мотивація подорожі: бажання відпочити, бажання отримати лікування, бажання отримати екстремальний тип турпослуги (дайвінг, сафарі, екзотичні країни і т.д.).

Таким чином, можна зробити наступний висновок — раз клієнтами даного турагентства є в основному перспективні, успішні підприємці, то ця група споживачів дозволяє швидко окупати витрати на виробництво і просування свого туристичного продукту. Однак не слід зупинятися лише на даному сегменті, так як фірма повинна завойовувати споживче розташування. Саме виходячи з цього всі маркетингові зусилля повинні бути спрямовані на формування міцних переваг як у реальних, так і у потенційних клієнтів. Завданням тут є залучення нових категорій клієнтів. Однак слід враховувати і той факт, що розширення категорії споживача вимагає розробки нового турпродукту, який буде орієнтований конкретно на нього, на що, відповідно, підуть час і кошти.

В даний час туристичний ринок в Караганді все ще перебуває на стадії становлення. На це вказують такі тенденції, що спостерігаються на ринку, як:

    Постійне зростання кількості турфірм, що працюють на даному ринку. Як наслідок, посилення конкуренції, ділення фірм на спеціалізовані (працюючі на одному тур напрямі) і універсальні Збільшення кількості пропонованих послуг. З'явилися такі додаткові послуги, як страхування клієнтів і багажу, надання індивідуальних гідів і перекладачів, і т.д. Поступове вирівнювання цін на однорідні послуги, що надаються різними фірмами (цьому значно сприяло прийняття доларового еквіваленту при оплаті турпродукту). Зміна споживчої поведінки зважаючи підвищення інформованості споживачів, отриманого досвіду користування турпродуктом, розширення можливостей вибору альтернатив турпродукту і т.д.

Джерело: http://student.zoomru.ru/tur/otchet-po-praktike-v-turagentstve/259930.2266826.s1.html