Авіакаси франчайзинг

Інструкція: як купити вигідні авіаквитки.
Важливі моменти

  • Чи не клікайте в рекламні пропозиції від Yandex.
  • Web портали туристичних компаній мають комісію від авіа перевізників, тому авіаквитки у туристичних агентств дорогі.
  • Інтернет ресурс, що пропонує авіа квитки прямо під власним ім'ям пропонує квитки не завжди дешево.
  • Портали авіакомпанії не пропонують доступні авіа квитки.

Звичайно якийсь авіапасажир користується уторованим маршрутом в пошуку квитків на літак, але наведений алгоритм надасть допомогу певного відпускнику, який хоче придбати авіаквитки дешево.

Авіакаси в Новосибірську адреси

Пакет підтримки для Партнерів

Використання фірмового найменування — «Мережа агентств» Гарячі тури "

Оформлення офісу в пізнаваному фірмовому стилі

Фірмовий лайт бокс «Гарячі тури» — у подарунок

Допомога в підборі персоналу (підбір, складання профілю посади і посадових функцій)

Безкоштовне тижневе навчання одного з менеджерів агентства в корпоративній школі франчайзингу

Широкий асортимент туристичних послуг. Пакетні тури, Індивідуальні тури, Міжнародний роумінг (мобільний зв'язок), Страховка, Паспорти, Візи, Авіакаса, Готелі по всьому світу, Прокат автомобілів по всьому світу, Оренда авто з водієм

Користування системою оn-line бронювання послуг: авіа квитки (всі регулярні рейси світу + low coast), готелі по всьому світу, прокат автомобілів по всьому світу, оренда авто з водієм

Установка на сайт агентства модуль on-line бронювання туристами послуг і отримання комісії агентством від кожної бронировки туриста. Доступні послуги в сервісі on-line бронювання: авіаквитки, готелі по всьому світу, круїзи, квитки на міжнародні події (концерти, виставки, фестивалі і т. П.), Прокат автомобілів по всьому світу, оренда авто з водієм (трансфер)

Безкоштовне створення сайту-візитки

Корпоративна академія туризму: навчання новачків і підвищення кваліфікації фахівців у форматі дистанційного навчання + тренінги від провідних фахівців України

Підвищений комісійну винагороду від 40 туроператорів по 11-15%

Спеціальні тарифи на придбання авіаквитків на регулярні авіарейси

Безкоштовні рекламні тури по всьому світу

Ексклюзивні акції для туристів

щосереди проводиться акція «Шиканемо на шару», в якій є можливість придбати тури з максимальними знижками до 50% — 60%;

щоп'ятниці «День оператора», 1-2 оператора пропонують найкращі тури за ексклюзивними цінами

Допомога в організації бізнесу. Консультації з бухгалтерських, юридичних і фінансових питань

Цілодобова безкоштовна гаряча лінія для туристів 0800505 79 70

Сайт www.hottours.ua дозволяє туристу зробити швидкий підбір туру і замовити тур в агентстві мережі «Гарячі тури». розташування, якого найбільше зручно туристу

Оформлення сторінки агентства з фотографіями офісу, менеджерів у розділі «Де купити» на сайті www.hottours.ua

Безкоштовне надання рекламної продукції «Гарячі тури»

Бонусні програми для менеджерів

Щомісячні семінари, вебінари та тренінги з підвищення кваліфікації

Допомога в підборі персоналу. Допомога в організації кадрового діловодства.

Додаткові відомості

Організаційні вимоги

Джерело: http://franchisegroup.com.ua/franchise/gorjachie_tury

*****

Авіакаси франчайзинг

Ви любите подорожувати і мрієте, щоб улюблена справа приносило вам не тільки задоволення, але й хороший прибуток? Хочете дарувати людям незабутні враження, відкривати їм нові країни?

Join UP! запрошує в свою команду нових гравців.

Мережа туристичних агенцій «Join UP! Турагентство » входить у відому групу компаній і працює під надійним крилом туроператора Join UP!. який займає лідируючі позиції на туристичному ринку України.

З кожним новим агентством, кожним відправленим клієнтом ми стаємо кращими і сильнішими. Зростайте разом з нами!

Що дає робота в мережі Join UP !?

  • Впізнаваний бренд з репутацією яскравого, що динамічно розвивається гравця туристичного ринку
  • Новаторcтво у всьому
  • Оператор, відомий тим, що зробив доступними для туриста найвіддаленіші і самі ласі куточки світу
  • Компанія, яку туристи вибирають за кращі пропозиції і особливе ставлення: знижки, подарунки, бонуси, програми лояльності
  • Яскрава та ефективна реклама приваблює клієнтів, акції та бонуси розвивають лояльність до бренду. Завжди цікаві пропозиції і приємні ціни стимулюють до покупки
  • Всі дзвінки Call-центру та запити з сайту миттєво передаються агентствам мережі і створюють додатковий приплив клієнтів
  • Спеціально розроблені стандарти обслуговування гарантують повернення туристів і розширення клієнтської бази
  • Підвищена комісія, яку може отримати тільки мережеве агентство
  • Унікальні цінові пропозиції для учасників мережі «Join UP! Турагентство »
  • Можливість продавати тури більшості провідних операторів без будь-яких обмежень і додаткових умов
  • Окупність інвестицій протягом 3-5 місяців

Налагоджена бізнес-система

  • Робота на базі багатопрофільного туроператора — абсолютного лідера по ОАЕ . Індії . Шрі-Ланці і Болгарії
  • Готова ефективна модель бізнесу, перевірена на власних точках продажів, швидке входження на туристичний ринок
  • Відпрацьована стратегія ефективних продажів
  • Перевірені партнери — перевізники, які беруть боку, багато з яких працюють з нами на ексклюзивних умовах
  • Власна чартерна програма

Професійне і особистісне розвиток

  • Інвестиції в навчання і розвиток персоналу всій мережі
  • Адаптаційні курси при входженні в мережу, тренінги з продажу, вебінари
  • Щорічна атестація співробітників

Підтримка команди

  • Консультації та допомогу з питань будь-якої складності
  • Абонентське обслуговування та персональний куратор для кожного агентства мережі
  • Маркетингова підтримка: розробка макетів, консультаційна допомога у плануванні та організації локальних рекламних акцій
  • Турбота оператора про кожен свій агентстві протягом усього співробітництва: каталоги, сувенірна продукція, подарунки від мережі
  • Провідні менеджери Центрального офісу з великим досвідом роботи в туризмі завжди раді поділитися своїми знаннями і дати цінну пораду
  • Авіакаси франчайзинг

Подорожі та пригоди

  • Заходи, створені спеціально для знайомства і живого спілкування співробітників оператора зі своїми агентствами
  • Безкоштовні рекламні тури, заохочувальні турпакети за підсумками продажів
  • Виїзні Work Shop, Road Show. тематичні вечори зі спеціальними умовами участі, які ми перетворюємо в справжнє свято для всіх!

Зручність і комфорт

  • Інтернет-портал joinup.com.ua з унікальною системою підбору туру, спеціально розробленої для зручності туриста
  • Цілодобовий Call-центр для туристів 044 303-9-303
  • IP-телефонія в кожному офісі, що забезпечує оперативний зв'язок з Центральним офісом
  • Система підбору авіаквитків на регулярні рейси
  • Закріплення за кожним учасником територіального статусу

Умови співпраці

  • Гарне місце розташування офісу площею від 6 кв.м в ТРЦ та від 10 кв.м для інших приміщень, офіси поряд з метро, ​​вдала транспортна або пішохідна розв'язка.
  • Наявність необхідної орг. техніки: комп'ютер, телефон / факс, сканер, принтер, виділена лінія інтернет, статичний IP адресу.
  • Кваліфікований персонал з 2-3 чоловік з досвідом роботи в туристичному бізнесі не менше 1 року.

Фінансові інвестиції

Вступний внесок (одноразовий платіж)

  • Для новачків і для агентств з досвідом роботи — 8000 грн

Роялті (щомісячний платіж)

Сума залежить від чисельності населення у вашому місті

  • До 150 000 чоловік — 500 грн
  • Від 150 000 осіб — 800 грн
  • Київ — 1000 грн

Джерело: http://joinup.ua/agents/franchayzing/

*****

Авіакаси франчайзинг

Термінові кредити — бізнесу

Миттєвий пошук варіантів БІЗНЕС-кредитів. Всі варіанти — в одному місці!

Франчайзинг стає все більше популярним в Росії. Сьогодні це дуже швидко зростаюче і перспективний напрям розвитку бізнесу.

Франчайзинг  - форма підприємницької діяльності, при якій будь-яка компанія (Франчайзер). як правило, з відомою торговою маркою і міцним становищем на ринку, укладає договір з іншими фірмами чи підприємцями (Франчайзі) на право діяти від імені франчайзера.

Якщо ви тільки купуєте свій перший досвід у підприємництві, франчайзинг виявиться дуже зручним способом запуску бізнесу. Тут є безліч переваг перед відкриттям бізнесу «з нуля». Відразу вирішуються багато організаційні та маркетингові питання. Не потрібно витрачати сили на розробку власного впізнаваного бренду, створення корпоративного стилю, реклами. Ви отримуєте вже готову апробовану схему бізнесу. Адже франшиза  - це виробнича або сервісна програма, яка включає рекламу, марку, виробничу і маркетингову технології, оформлення приміщень і навчання персоналу. Крім того, ви зможете спиратися на репутацію, досвід і успіх компанії-франчайзера.

Основні переваги франчайзингу:

Але франчайзингу, як способу ведення бізнесу, властиві і свої недоліки.

Приймаючи рішення про придбання франчайзи, ви повинні розуміти, що не зможете бути незалежним у своїй керівній діяльності. Вам не дозволять повністю контролювати всі моменти роботи вашої компанії. Необхідно буде слідувати системі встановлених правил, обмежень, стандартів. Залежність буде проявлятися й у тому, що втрата репутації франчайзером обернеться для вас втратою власною репутацією. Не слід забувати і про серйозну статті витрат: обов'язкові внески в загальний рекламний фонд, виплата роялті та інші.

Перш ніж укладати договір купівлі франшизи, треба багато чого передбачити. Ваше рішення стати франчайзі повинно бути обґрунтованим. Ви повинні вирішити для себе наступні питання:

  1. Чи вірите ви в цей товар або послугу?
  2. Чи справді ви хочете робити таку роботу і вести таке франшизні підприємство?

Далі слід провести ретельний аналіз тих можливостей, які дасть вам франшиза. І тут вже належить пропрацювати цілий перелік питань.

Можливість франшизи:

  1. Схвалення франшизної договір юрисконсультом;
  2. Надання виключного права діяльності на даній території чи ні;
  3. Зв'язок франшизера яким-небудь чином з іншими франшизні компаніями, які продають аналогічні товар або послугу, якщо так, то яка ваша захист від іншої франшизной організації;
  4. Обставини і ціна за вихід з франшизою договору.
Ви повинні бути готові до того, франчайзер анулює франшизних договір. Таке право він має, якщо франчайзі не отримує запланованого прибутку, кидає тінь на репутацію інших через погане обслуговування клієнтів, не надає франчайзеру необхідних звітів про стан справ, зловживає ім'ям та обладнанням франчайзера;
  • Оплата за створену вами репутацію в разі продажу франшизи;
  • Уважно вивчіть франшизи перед тим, як зробити свій вибір на користь певної. Найчастіше франшиза являє собою зовсім не відпрацьовану технологію, а, по суті, звичайну оптову купівлю-продаж товару. Багато франшизи продаються тільки тому, що довірливий франчайзі переплачує за те, чого самостійно можна було б навчитися за суму, набагато меншу.
  • Франчайзер:

    1. Стаж підприємницького досвіду франчайзер;
    2. Репутація франчайзера серед підприємців, які володіють його франшизою;
    3. Подання франчайзером завіреної фінансової звітності одного або більше франшізірованних підприємств;
    4. Надання допомоги в таких аспектах як:

    — програма підготовки управлінського персоналу:

    — програма підготовки працівників;

    — програма реклами;

    — ідеї по комерційному плануванню;

    — фінансування;

    — місця для розташування підприємства;
  • Забезпеченість франчайзера достатнім фінансуванням, щоб виконати свій план фінансової допомоги та розширення;
  • Статус компанії франчайзера;
  • Дізнайтеся якомога більше про майбутнє франчайзера. Це можуть бути статті у відкритому доступі, матеріали у конференціях та форумах по франчайзингу, ділові альманахи. Подивіться підприємство зсередини: познайомитися з менеджерами і директором. Попросіть франчайзера представити повну довідку про його діяльність.

    Необхідно, щоб довідка містила детальну інформацію з наступних тем:

    1. Фінансові звіти;
    2. Опис спірних процесів, в яких брали участь посадові особи та керівні працівники;
    3. Інформація про початковий внесок та інших платежах, які потрібні для отримання франшизи;
    4. Повідомлення про участь у франшизі відомих осіб чи громадських діячів;
    5. Список імен і адрес інших франшізодержателей;
    6. Довідка про які-небудь претензії на дохід, зроблених у відношенні франчайзі.

    Ваша компанія:

    1. Розмір власного капіталу для придбання франшизи та ведення франшізірованного підприємства, до виходу на самоокупність;
    2. Готовність відмовитися від певної самостійності дій в обмін на переваги, надані франшизою;
    3. Достатність досвіду для роботи з франшизером, співробітниками і клієнтами;
    4. Джерело фінансування;

    Необхідно ясно надавати суму витрат. Багато витрати можуть виявитися прихованим: витрати на обладнання, оренда і навіть вивіски, не кажучи про фінансування товарно-матеріальних запасів або клієнтів, які купують в кредит.

    Уникнути подібних проблем можна шляхом підготовки касового бюджету, за допомогою якого можна визначити всі витрати, включаючи:

    • Вступний внесок в франшизних систему;
    • Періодичні платежі (роялті);
    • Відрахування за рекламу (стягуються лише деякими франчайзерами);
    • Капітальні вкладення у відкриття бізнесу.
    • Оборотний капітал.

    — Ісследовнія наявності товару або послуги, які ви припускаєте продавати за даним франшизному угодою, на своїй території;

    — Прогнозування попиту і зростання кількості споживачів протягом наступних п'яти років;

    — Аналіз конкуренції відносно даного товару або послуги з боку франшизних і нефраншізних фірм.

    Тільки визначившись з усіма вищезгаданими позиціями, можна буде прийняти зважене рішення про те, чи варто купувати дану франшизу або варто пошукати більш цікава пропозиція.

    Якщо вам сподобався матеріал, будь ласка, натисніть на одну з кнопок соціальних мереж внизу щоб про нього дізналися інші люди. Ми будемо вам дуже вдячні! Спасибі!

    Джерело: http://homestartup.ru/cons_franchayzing-i-franshiza.html