Авіаквитки яндекс розклад

Інструкція: яким чином відшукати доступні авіаквитки.
Важливі моменти

  • Web ресурс, який продає квитки на літак безпосередньо під своєю маркою пропонує авіаквитки рідко дешево.
  • Інтернет ресурси туроператорів отримують відсотки від авіакомпаній, от і виходить що авіаквитки у них не дешеві.
  • Не натискайте в рекламні блоки від пошукових систем.
  • Інтернет портали авіаперевізників не пропонує недорогі авіа квитки.

Звичайно будь-який пасажир воліє вторований метод в пошуку авіаквитків, однак наведений алгоритм допоможе будь-якій людині, яка хоче відшукати авіа квитки за доступною вартості.

Авіаквитки яндекс розклад

Яндекс розклад авіаквитки

Тоді заходьте і ми обов'язково допоможемо!

Інноваційний пошук авіаквитків знайде для вас не тільки найкращий варіант на конкретні дати, але і запропонує інші дати, коли вартість перельоту може бути ще нижче. На сайті зібрана найбільша база спецпропозицій авіакомпаній літаючих по Росії і з Росії за рубіж. Ми маємо прямі контакти з багатьма авіакомпаніями і отримуємо інформацію про акції деколи раніше, ніж вона публікується на сайті самої авіакомпанії.

Будь ласка, зачекайте.

Якщо сайт довго не завантажується,

перейдіть за цим посиланням

самостійно.

Aerobilet — дешеві квитки. Дешеві авіаквитки. Будь-які напрямки. Бронюй зараз, плати потім! Дешеві авіаквитки москва. Дешеві авіаквитки москва замовляє в агентстві Айлавью — ми пропонуємо декілька. Великий вибір авіаквитків, знижки авіаквитки. Заходьте на сайт і бронюйте. Дешеві авіаквитки онлайн на ozon. Travel покупка авіаквитків. Продаж квитків на літак онлайн. Забронювати і купити авіа — дешеві авіаквитки вигідні ціни, зручний пошук і бронювання! Авіаквитки без націнки. У санкт-Петербурзі. Замовлення і доставка. Спецпропозиції, авіаквитки онлайн без комісії — компанія Авіарій допоможе вам придбати авіаквиток на будь-який напрямок! Вартість — яндекс. Розклади москва. Розклад літаків, поїздів, електричок та автобусів. На сервісі яндекс. Купуйте авіаквитки дешево знайти і купити авіа квитки за низькими цінами. Знижки на авіаквитки, купони. розклад літаків — аеропорт. Kz повний розклад літаків. Kz — це найактуальніша інформація про аеропорти, розклад авіаквитки онлайн всі послуги з бронювання авіаквитків на на сайті авіакаса.

, авіаквитки без націнки. Замовлення, безкоштовна доставка. Спецпропозиція, в рюкзаку залишилося місце? Поїздки з користю, нові друзі. Авіаквитки в Казані. Авіаквитки в Казані. Розклад літаків з вильотом з Казані. Нижче ви можете подивитися. Про сервіс — москва. На сервісі яндекс. Розкладу можна побудувати маршрути по всьому світу. Аерофлот — офіційний сайт. Авіаквитки по всіх напрямках! Плануйте подорож прямо зараз! Наявність і розклад авіаквитків. Квитки всіх авіакомпаній без зборів на aviacassa. Сировина і вибери лучшеекупіть авіаквитки дешево і зручно. Купити авіаквитки дешево і зручно. Компанія московське агентство повітряних сполучень — яндекс. Авіаквитки: пошук. Швидкий і зручний пошук квитків на літак. Авіаквитки допоможуть знайти потрібні рейси. Дешеві авіаквитки на агент. Зручна система бронювання та оплати. Тільки надійні авіакомпанії, дослідження компанії Яндекс. За кількістю українських слухачів на яндекс. Музиці за рік лідирують Григорій Лепс, нюша і psy.

Яндекс розклад авіаквитки

Кількість коментарів: 56

Джерело: http://sites.google.com/site/dpernoussipa/andeks-raspisanie-aviabilety

*****

Авіаквитки яндекс розклад

13 травня 2011, в 15:27

Сьогодні на Яндекс.Распісаніях відкрився новий розділ «Купити авіаквиток», який дозволяє порівняти пропозиції різних постачальників і вибрати найкращий варіант для перельоту.

Потрапити в розділ «Купити авіаквиток» можна як за допомогою таба на головній сторінці Яндекс.Распісаній. так і за адресою ticket.yandex.ru.

Принципова відмінність цього підрозділу від основних розділів сервісу Яндекс.Распісанія в тому, що ми переглядаємо пропозиції всіх наших партнерів — і видаємо результати в відсортованому за ціною вигляді. Таким чином, отримавши видачу за своїм запитом, ви будете точно знати, скільки коштує найдешевший квиток. Приміром, на момент написання цього посту з Москви до Лондона 28 травня і назад 15 червня можна купити квиток за 9.432 рубля.

За допомогою розділу «Купити авіаквиток» можна купити квиток не тільки в одну сторону, а й «туди і назад», а також придбати квитки на рейси з пересадками.

Розділ «Купити авіаквиток» оперує з більш складними запитами і відповідає повільніше, ніж основна частина сервісу «Яндекс.Распісанія». Втім, у випадку надмірно довгого очікування ви завжди можете натиснути на кнопку «Показати результати зараз».

Якщо вам сподобалося якесь із зазначених пропозицій, то покупка квитка не відрізняється від звичної процедури купівлі квитка на Яндекс.Распісаніях: ви підтверджуєте свій вибір на проміжній сторінці і потім переходите на відповідну сторінку сайту партнера для введення паспортних даних та оплати квитка. Ми домовляємося з нашими партнерами про те, що вони гарантують високий рівень обслуговування для користувачів Яндекс.Распісаній, тому ви можете довіряти їм.

Партнерами Яндекс.Распісаній за проектом «Купити квиток» зараз є компанії Агент.ру, Ozon.Travel, «Ціпок», ДАВС, «Евітерра», «Синдбад», «Главбілет», Biletix, Amargo. Ми запрошуємо до співпраці й інші агентства і авіакомпанії. У майбутньому ми плануємо розвивати новий розділ за рахунок корисних функцій, які допоможуть ще зручніше спланувати свою поїздку і придбати більш дешеві авіаквитки.

Маршрути з пересадками з одного виду транспорту на інший краще і раніше шукати в основній частині сервісу Яндекс.Распісанія. Також основною частиною раніше краще користуватися, якщо ви хочете швидко дізнатися, наприклад, що сьогодні після 10 вечора летить або їде в Пітер (Москву, Київ, Єкатеринбург і т.д.) і скільки це коштує.

Джерело: http://blog.yandex.ru/post/36484/

*****

Авіаквитки яндекс розклад

Дата: 19 червня 2009 Розділ: Новини платіжних систем

Проект «Агент.ру», постачальник актуальної інформації для довідкового сервісу «Яндекс.Распісанія», підключився до платіжної системи «Яндекс.Деньги». Компанії співпрацюють з квітня 2008 року, коли був запущені «Яндекс.Распісанія».

«Агент.ру» пропонує паперові та електронні квитки більш ніж 120 авіаперевізників. Тепер онлайн-замовлення квитка на будь-який рейс можна зробити і на сайті «Яндекс.Распісанія».

Щоб забронювати авіаквиток, пасажиру достатньо вибрати потрібний рейс і натиснути на кнопку «Купити». Переадресація на сайт «Агент.ру» відбувається автоматично, після чого продовжити оформлення замовлення.

Кілька місяців тому на «Яндекс.Распісаніях» з'явилася можливість онлайн-бронювання залізничних квитків на поїзди далекого прямування. Партнером Яндекса виступила ТОВ «Універсальна Фінансова Система», яка також є клієнтом платіжної системи «Яндекс.Деньги».

Джерело: http://www.paysystems.org.ua/main/224-yandeksraspisaniya-nachali-prodazhu-aviabiletov.html

*****

Авіаквитки яндекс розклад

З Санкт-Петербурга в Гельсінкі їхати всього 390 кілометрів — ближче, ніж до Москви. Між Росією і Фінляндією завжди було налагоджено різноманітне транспортне сполучення, від залізниці до приватних маршрутних таксі. Сьогодні Яндекс.Распісанія зібрали всі ці види транспорту на одній сторінці.

На ній можна вибрати пункт прибуття, орієнтуючись на найрізноманітніші маршрути. Наприклад, влаштувати подорож до Європи без нічого: прямо від під'їзду доїхати до аеропорту в Лаппеенранта або Тампере, а звідти махнути «лоукостером» в Дюссельдорф-Веце або Бергамо. На Розклад знайдеться зручний маршрут і для тих, хто не любить літати. Маршрутне таксі відвезе до порту в Гельсінкі. звідки регулярно ходять пороми в Стокгольм і інші європейські міста.

Джерело: http://yandex.diary.ru/?tag=904675

*****

Авіаквитки яндекс розклад

У Яндекс.Распісаніях стала доступна нова функція «Купити авіаквиток», Яка допомагає порівнювати і вибирати пропозиції різних компаній на ринку авіаперельотів. Результати пошуку містять інформацію про відбуття і прибуття борта, часу перельоту і упорядковано ціною. Крім того, в отриманому списку можна вибрати двосторонній переліт і рейси із здійсненням пересадки.

Перейти на сторінку сервісу можна безпосередньо з Яндекс.Распісаній; фактично, він інтегрований в Розклади, що дозволить знайомим з ними людям користуватися новим сервісом без жодних труднощів. У кутку розділу «Купити авіаквиток» скромно розмістилася посилання на ще один невеликий сервіс під назвою Яндекс.Самолётікі. Літачки дозволяють в реальному часі відстежувати знаходяться в небі пасажирські літаки, допомагаючи скоротати очікування необхідного рейсу.

В даний момент партнерами нового проекту стали сервіси Агент.ру, Ozon.Travel, Ціпок, ДАВС, Евітерра, Синдбад, Главбілет, Biletix, Amargo. Яндекс.Распісанія активно залучають до співпраці й інші компанії, що спеціалізуються на продажу авіаквитків.

Джерело: http://www.cyberstyle.ru/tags/%E0%E2%E8%E0%E1%E8%EB%E5%F2

*****

Авіаквитки яндекс розклад

2011-05-17. Автор — Guzel [1403]

В Яндексі з'явився новий корисний розділ для тих хто бажає вигідно придбати авіаквиток. Сервіс «Яндекс.Распісанія», що акумулює пропозиції «Агент.ру», Ozon.Travel, «Ціпок», ДАВС, «Евітерра», «Синдбад», «Главбілет», Biletix і Amargo, обзавівся новим розділом. Завдяки опції «Купити авіаквиток» можна порівняти ціни на квитки різних авіакомпаній і замовити вигідний варіант. Після появи нового розділу, «Яндекс» хоче підключити до «Розклад» більше нових партнерів (агентств та авіакомпаній).

Джерело: http://megaobzor.com/v-yandeks-raspisaniya-mozhno-sravnit-ceny-na-aviabilety.html

*****

Авіаквитки яндекс розклад

Росія. Можливе налаштування географічного таргетингу на Москву і Московську область із застосуванням коефіцієнта 1,2; можлива настройка на Санкт-Петербург і Ленінградську область із застосуванням коефіцієнта 1,1.

Росія. Можливе налаштування географічного таргетингу на Москву і Московську область із застосуванням коефіцієнта 0,5; можлива настройка на Санкт-Петербург і Ленінградську область із застосуванням коефіцієнта 0,2; можлива настройка на регіони Росії із застосуванням коефіцієнта 0,3.

Росія. Можливе налаштування географічного таргетингу на Москву і Московську область із застосуванням коефіцієнта 1,2; можлива настройка на Санкт-Петербург і Ленінградську область із застосуванням коефіцієнта 1,1.

1. Динаміка (динамічне розміщення) — принцип показу рекламних матеріалів, при якому банер показується по завантаженнях сторінки, тобто одна завантаження — один показ, банери не ротируються. При одночасному розміщенні рекламних матеріалів кількох рекламодавців, банери таких рекламодавців показуються рівномірно по часу з урахуванням частоти показів або випадково.

2. Полустатіка — принцип показу рекламних матеріалів, що припускає рівномірний розподіл загальної кількості показів на сторінці розміщення в заданий проміжок часу між двома рекламодавцями. Якщо рекламодавець тільки один, то він отримує половину всіх показів; інша половина може бути продана як динаміка

Авіаквитки яндекс розклад

3. Статика (статичне розміщення) — принцип показу рекламних матеріалів, що передбачає їх демонстрацію кожному Користувачеві при кожному відвідуванні сторінок, на яких розміщуються рекламні матеріали.

4. При розрахунку вартості послуг застосовуються знижки для медійної реклами на сервісі Auto.ru.

5. При розрахунку вартості послуг не застосовуються сезонні коефіцієнти

6. Для придбання позицій:

Головна сторінка auto.ru С2 (динаміка), R2 (динаміка), R3 (полустатіка);

Головна сторінка розділу «З пробігом» C1 (статика), C2 (полустатіка, динаміка), R2 (полустатіка), R3 (статика);

Головна сторінка розділу «Нові» C1 (статика), C2 (полустатіка), R1 (статика), R2 (полустатіка, динаміка), R3 (статика);

Всі сторінки оголошень розділу «З пробігом» V_C (динаміка);

Сторінки марок і моделей розділу «З пробігом» — все розміщення в статиці для категорій авто

звертайтеся в агентство Тандем тел. +7 (495) 664-28-77, e-mail auto@tandemadv.ru

1. Наведені ціни не включають ПДВ, якщо не вказано інше.

2. Мінімальна вартість замовлення (якщо не передбачено інше) 21 000 руб. з ПДВ.

3. CPM — вартість за 1000 показів.

4. Позначка «1 добу» / «1 день» означає, що рекламний матеріал починає показуватися в 00:00 годин і закінчує показуватися через 24 години або в момент, коли кількість показів рекламного матеріалу досягне показника, передбаченого відповідним замовленням, залежно від того , яке з зазначених подій настане пізніше.

5. Позначка «1 тиждень» («2 тижні», «4 тижні») означає, що рекламний матеріал починає показуватися в 00:00 годин понеділка і закінчує показуватися в 24:00 наступного (через одне, через три відповідно) неділі або в момент, коли кількість показів рекламного матеріалу досягне показника, передбаченого відповідним замовленням, залежно від того, яка з зазначених подій настане пізніше. Купити можна тільки ціле число тижнів.

6.Для цілей визначення геотаргетинга під Регіонами Росії маються на увазі суб'єкти Російської Федерації, а також міста Російської Федерації, щодо яких надається можливість налаштування геотаргетинга. У випадку, якщо для медійної реклами вказаний регіон геотаргетинга Москва, то показ медійної реклами здійснюється також на Московську область. У разі якщо для медійної реклами вказаний регіон геотаргетинга Санкт-Петербург, то покази здійснюються також на Ленінградську область.

7. При наданні послуг з розміщення медійної реклами можуть застосовуватися такі настройки (якщо про це явно зазначено в конкретному пункті / розділі Наказу):

Соціально-демографічний таргетинг: «стать», «стать і вік», «стать, вік і рівень доходу».

Поведінковий ретаргетінг:

— Поведінковий ретаргетінг з сайту рекламодавця — показ рекламних матеріалів здійснюється користувачам, раніше відвідували веб-ресурси рекламодавця, зазначені рекламодавцем при замовленні послуг (визначення таких користувачів проводиться за допомогою коду лічильника Яндекс.Метрики, встановленого на даних веб-ресурсах рекламодавця, далі по тексту « код Яндекса »). Налаштування можлива тільки в тому випадку, коли кількість унікальних користувачів на сайті рекламодавця з потрібним для виконання налаштування поведінкою складе не менше 50 000 (п'ятдесят тисяч) осіб за останні 30 (тридцять) днів до передбачуваної дати розміщення рекламних матеріалів.

— Поведінковий ретаргетінг з сервісів Яндекса — показ рекламних матеріалів здійснюється користувачам, раніше відвідували розділи сервісів Яндекса: Маркет, Авто, Нерухомість, Новини. Вибір розділів сервісів здійснюється рекламодавцем за погодженням з Яндексом. Виконання налаштування можливо тільки в тому випадку, коли кількість унікальних користувачів з потрібним для виконання налаштування поведінкою складе не менше 50 000 (п'ятдесят тисяч) осіб за останні 30 (тридцять) днів до передбачуваної дати розміщення рекламних матеріалів.

Пошуковий ретаргетінг — налаштування таргетингу по пошукових запитах користувача за запитом рекламодавця. Можливість налаштування «пошуковий ретаргетінг» за вибором рекламодавця не гарантовано і визначається Яндексом з урахуванням достатності цільової аудиторії користувачів для надання послуг у повному обсязі.

Аудиторні інтереси — налаштування таргетингу на інтереси аудиторії за запитом рекламодавця. Можливість налаштування «аудиторні інтереси» за вибором рекламодавця не гарантовано і визначається Яндексом з урахуванням достатності цільової аудиторії користувачів для надання послуг у повному обсязі.

Light TV viewers — умова показу рекламних матеріалів, відповідно до якого рекламні матеріали показуються користувачам, які за відомостями Яндекса, відносяться до цільової групи з певними соціально-демографічними параметрами (аудиторія користувачів мало дивляться телевізор, менш 6 (шість) годин на тиждень). Цільова група визначається Яндексом на підставі аналізу поведінки користувачів в інтернеті за допомогою технології «Крипта».

Heavy TV viewers — умова показу рекламних матеріалів, відповідно до якого реклама показується користувачам, які за відомостями Яндекса, відносяться до цільової групи з певними соціально-демографічними параметрами (аудиторія користувачів багато дивляться телевізор, більше 6 (шість) годин на тиждень). Цільова група визначається Яндексом на підставі аналізу поведінки користувачів в інтернеті за допомогою технології «Крипта».

Look-alike — показ рекламних матеріалів здійснюється користувачам, поведінка яких схоже на поведінку користувачів, раніше відвідували веб-ресурси рекламодавця, зазначені рекламодавцем при замовленні послуг (визначення таких користувачів проводиться за допомогою коду Яндекс.Метрики, встановленого на таких веб-ресурсах рекламодавця). Налаштування можлива тільки в тому випадку, коли кількість унікальних користувачів на сайті рекламодавця з потрібним для виконання налаштування поведінкою складе не менше 10 000 (десять тисяч) осіб за останні 30 (тридцять) днів до передбачуваної дати розміщення рекламних матеріалів.

Таргетинг по категоріям користувачів за запитом рекламодавця. Можливість настройки не гарантується і визначається Яндексом з урахуванням достатності цільової аудиторії користувачів для надання послуг у повному обсязі.

8. Медійна мережа Яндекса — сервіси Яндекса, призначені для розміщення рекламних матеріалів в портальних мережах, а саме, включаючи, але не обмежуючись: Пошта, Карти і Пробки, Карта метро, ​​Маркет, Новини, Погода, Афіша, Музика, Авто, Auto. ru, Розклади, Авіаквитки, Нерухомість, Робота, Кіно, Пошук, Фотки, Відео, Місто, Диск, Телепрограма, Блоги, Каталог. Перелік сервісів приблизний, в Медійну мережу Яндекса можуть бути включені будь-які сервіси Яндекса. При цьому Яндекс не гарантує показ усіх рекламних матеріалів у форматах, зазначених в описі конкретної портальної мережі, на всіх зазначених вище сервісах. Показ рекламних матеріалів буде здійснюватися в форматах, передбачених для конкретного сервісу, що входить до Медійну мережу Яндекса.

9. Якщо в описі умов розміщення рекламних матеріалів явно не вказано, що показ рекламних матеріалів здійснюється на мобільних пристроях, то рекламні матеріали можуть не показуватися на місцях розміщення / сервісах, адаптованих для мобільних пристроїв.

10. У разі, якщо при розрахунку вартості послуг з розміщення рекламних матеріалів підлягають застосуванню кілька коефіцієнтів, то дані коефіцієнти застосовуються послідовно (перемножуються).

11. Припинений розміщення замовлення медійної реклами можна відновити тільки в період дії сезонного коефіцієнта, застосованого до даного призупинення замовленням при розрахунку вартості послуг.

Невитрачена сума за замовленням, розміщення якого зупинилося за тиждень і більше до зміни сезонного коефіцієнта, може бути повернута рекламодавцеві на його вимогу, якщо між ним і Яндексом не буде досягнуто інша угода.

12. Якщо в описі умов розміщення рекламних матеріалів явно не вказано інше, геотаргетинг встановлюється на всю Росію.

legal.yandex.ru/media_procedure/.

advertising.yandex.ua/price.xml і перераховується в рублі РФ за наступним курсом рубля РФ до гривні: 1 гривня = 3 рубля. Географічний таргетинг: Україна (зміна налаштувань геотаргетинга неможливо).

При підготовці рекламних матеріалів, ми рекомендуємо дотримуватися правил, які описані в документі «Загальні положення. Вимоги до рекламних матеріалів ». В іншому випадку вам може бути відмовлено у розміщенні вашої реклами.

Джерело: http://advertising.yandex.ru/price/media/autoru.xml