Бізнес план авіаквитки

Керівництво: як знайти вигідні авіа квитки.
Важливі пункти

  • Web ресурси перевізників не бронюють вигідні авіаквитки.
  • Веб компанія, що реалізує авіа квитки безпосередньо під своїм ім'ям продає авіа квитки рідко за доступною вартості.
  • Web ресурси тур агентств мають відрахування від авіаперевізників, тому квитки у турагентств дорожче.
  • Чи не клікайте в рекламні пропозиції від Google.

Звичайно якийсь користувач користується своїм шляхом у процесі пошуку авіаквитків, але вищевикладений перелік допоможе будь-якому бізнесмену, що воліє КУПР квитки на літак не дорого.

Бізнес план авіаквитки

Якщо даний звіт Вам не підходить, Ви можете:

Дана робота передбачає написання індивідуального бізнес-плану створення інтернет-магазину авіаквитків.

Основна мета написання бізнес-плану: докладний опис всіх етапів відкриття інтернет-магазину авіаквитків.

Пропоновані послуги припускають написання бізнес-плану, що відповідає міжнародним вимогам.

У бізнес-плані максимально повно буде розкрито суть проекту, обсяг необхідних інвестицій, проведені всі необхідні і достатні розрахунки необхідних показників.

Детальне опрацювання проекту та відповідність необхідним стандартам дозволить використовувати бізнес-план для наступних цілей:

1. Для використання в якості робочого інструменту при реалізації проекту;

2. Для отримання фінансових ресурсів від приватних інвесторів;

3. Для представлення проекту в кредитні установи.

Даний проект індивідуально допрацьовується відповідно до побажань клієнта. Терміни виконання бізнес-плану: 10 робочих днів.

2.1. Опис проекту і послуг

— цілі і завдання на найближчий період і на перспективу; — Переваги компанії;

— реалізовані послуги;

— розрахунок і обгрунтування ціни. Цінова політика; 2.2. Особливості організації інтернет-магазину

— вибір способу реалізації;

— фактори, що впливають на продажу і замовлення; — Розробка сайту, вибір розробника, оформлення сайту.

2.3. Опис процесу надання послуг

2.4. Організаційний план

— Форма власності.

— Перелік основних власників. — Відомості про партнерів або основних пайовиків. — Міра відповідальності партнерів (пайовиків). — Відомості про членів керівного складу. — Організаційна структура, розподіл обов'язків.

2.5. Інші технологічні питання

3. МАРКЕТИНГОВИЙ ПЛАН

3.1. Поточний стан ринку інтернет торгівлі:

— Обсяг ринку інтернет торгівлі Росії — Специфічні особливості ринку інтернет торгівлі авіаквитками — Майбутня частка компанії на ринку. 3.2 Потенційні конкуренти на ринку. Ціни на аналогічні послуги

3.3 Потенційні покупці і замовники, типи споживачів

3.4. Тенденції на ринку та прогноз розвитку ринку інтернет торгівлі в Росії, частка сегмента авіаквитків.

3.5 Просування продукції компанії на ринку: — реклама; — Стимулювання збуту;

4. ФІНАНСОВИЙ ПЛАН

4.1. Вихідні дані

4.1.1. Податкове оточення

4.1.2. Номенклатура продукції та послуг. Ціни

4.1.3. План продажів

4.1.4. Прямі витрати

4.1.5. Постійні витрати

4.1.6. Чисельність персоналу і заробітна плата

4.1.7. Капітальні витрати

4.3. Потреба в початкових оборотних коштах

Джерело: http://planovik.ru/mi/research13116.htm

*****

Бізнес план авіаквитки

Послуги складів затребувані широким і різноманітним спектром споживачів – роздрібними торговцями, виробниками, імпортерами товарів, транспортними компаніями та ін. Наявність хорошого бізнес-плану складу допоможе в найкоротші терміни вийти на прибутковий ринок логістичних послуг. При цьому слід враховувати, що склад є посередником між споживачем і продавцем, тому його функціонування повинно бути стабільним і надійним. В якості основних послуг, що надаються можуть прийматися: зберігання товарів, консолідація / розконсолідації палет, обмотка їх стрейч-плівкою і страхування вантажів.

В якості первинних вкладень в бізнес-плані слід врахувати оренду складу (від 1-го долара в годину), його ремонт (при необхідності), купівлю обладнання (наприклад, кранові ваги. Стелажі, штабелери, навантажувачі, платформні автомобільні ваги. Систему обліку руху товарів та ін.), платіж на забезпечення банківської гарантії, покупку страхового поліса (цивільна відповідальність перед клієнтами).

Витрати в результаті діяльності складу, які також повинні бути відображені в бізнес-плані, являють собою поточні витрати (податки, комунальні платежі, заробітна плата та ін.), Витрати на інвентаризацію, втрати і нестачі товару (усушка, утруска, бій та ін. ), втрати від пожеж, розкрадань, освіти неліквідів та ін. (враховуються у витратах на страхування), купівлю нового обладнання для заміни застарілого або прийшов в непридатність.

Оскільки в даний час ринок оговтується від кризи, то цілком очікувано підвищення попиту на складські послуги і, як наслідок, збільшення їх вартості. Для ефективної роботи в бізнес-план слід закласти можливість обробки декількох тисяч найменувань товарів, час на обслуговування в межах 2 – 3:00, кількість втрат і пошкоджень до 0,01%. За таких умов цілком реально вийти на ту частину ринку, де попит буде перевищувати пропозицію.

Потребується для отримання прибутку ритм роботи складу спочатку забезпечується мінімум 10-ма клієнтами, що мають різні кількість палет і інтенсивність товарообігу. Якщо прийняти собівартість обробки і зберігання однієї палети 20 р. / Доба, а дохід від неї 25 р. / Доба, то в бізнес-плані повинні бути закладені наступні тарифи: вантажно-розвантажувальні роботи – 100 – 130 р. зберігання європалети – 16 – 20 р. / Доба, обробка стрейч-плівкою – 85 р. Даний розрахунок буде вірним при повному обороті складського запасу за місяць.

Слід зазначити, що окупність вкладень в складську діяльність становить 3 – 6 років, що також необхідно врахувати в бізнес-плані.

НОВІ ІДЕЇ БІЗНЕСУ:

ЦИТАТА ДНЯ:

Сильний, успішна людина не є жертвою оточення. Він сам створює сприятливі умови. Його власні внутрішні сили й енергія роблять все навколо нього таким, яким він бажає його бачити.

Джерело: http://www.uspeh4u.com/view_pagges3.php?id=31

*****

Бізнес план авіаквитки

Напишіть нам, ми в онлайні!

Залиште повідомлення!

Готовий бізнес-план є фінансовим обґрунтуванням ефективності організації агентства, що спеціалізується на продажу пасажирських ж / д і авіаквитків.

У бізнес-плані з продажу ж / д квитків розглянута наступна концепція.

Агентство продає залізничні квитки та квитки на внутрішні і зовнішні авіарейси, а також здійснює їх доставку. Клієнти агентства мають можливість оперативно замовити квитки за телефоном або через Інтернет.

У перелік послуг, реалізованих агентством, входить бронювання номерів у готелях різного класу.

У бізнес-план з продажу авіаквитків включені характеристики, позначені нижче:

  • Для відкриття агентства необхідні інвестиції в розмірі *** тис. $;
  • Даний бізнес окупається протягом 2 років;
  • Очікуваний чистий прибуток — *** тис. $.

Бізнес план авіаквитки

Бізнес-план з продажу ж / д квитків складений з урахуванням актуальності проекту:

  • Більшість росіян вважають за краще користуватися авіатранспортом. Однак послуги російської залізниці залишаються стабільно затребуваними, а обсяг ринку залізничних перевезень щорічно збільшується на ***%;
  • В цілому обсяг російського ринку пасажирських перевезень не поступається показникам світового ринку.

У типовий бізнес-план з продажу авіаквитків входять 16 таблиць, 3 графіка, 31 діаграма і 2 схеми.

обговорити бізнес-план на форумі

Джерело: http://www.altinvest-group.ru/magazinyi/tipovoy-biznes-plan-agentstva-po-prodazhe-zh-di-aviabi.html

*****

Бізнес план авіаквитки

Опубліковано admin в ПТ, 09/16/2011 — 14:11

Петро кутіс, один з творців Anywayanyday.ru, пояснює, як намір підкорити ринок онлайн-продажів авіаквитків зі своїм новим проектом

Онлайн-продажу квитків — популярний бізнес. Наберіть в «Яндексі» «замовити авіаквитки по інтернету», І пошуковик видасть вам десятки і сотні сайтів, що пропонують цю послугу. По суті бізнес виглядає нескладно: стань членом IATA (Міжнародна асоціація повітряного транспорту), створи агентство або домовся з існуючим, підключися до глобальної системи дистрибуції авіаквитків (Galileo, Amadeus і т.д.), напиши софт, який допоможе клієнтові вибрати оптимальний варіант, прийми оплату кредиткою, відправ клієнту електронні квитки та отримай свою комісію. Втім, простота ця оманлива. Чим привабити клієнта саме до себе? Унікальним товаром? Але сотні конкурентів пропонують, по суті, одні й ті ж рейси. Дешевизною? Але ти ж посередник, і не завжди зможеш продати квиток дешевше, ніж сама авіакомпанія. У 2008 році Петро кутіс разом з партнерами запустив сервіс Anywayanyday.ru. Проте минулого року, вирішивши, що зможе зробити все ще краще, створив з нуля власний квитковий сайт — OneTwoTrip.com. У чому фішка?

Бізнес-модель

Ми запустилися повноцінно три місяці тому — у травні. Поки у сайту близько 30 000 унікальних відвідувачів на місяць, вони купують в середньому 100 квитків на день. Середня вартість квитка — $ 400, наша прибутковість — 3-4%, витрати — близько $ 50 000 в місяць. На окупність плануємо вийти вже у вересні, а в кінці року кількість продаваних квитків в день сягатиме кількох сотень.

Ми заробляємо на комісії, яку нам перераховують агенти. Ті ж за кожен проданий квиток отримують комісію і з авіакомпанії, і з глобальних систем дистрибуції авіаквитків (GDS). Весь процес повністю автоматизований, агент не витрачає нічого: він дає віртуальний пульт, який дозволяє від його імені виписувати квитки більшості авіакомпаній. Ми ввели поняття рейтингу рейсу з десятибальною шкалою і п'ятьма зірками. Він включає інформацію про затримки та скасування, віком літака, відстані між спинками крісел. До нас у світі не було публічного ресурсу, який би консолідував всю цю інформацію. І тільки часто літають пасажири знають, де дістати, наприклад, статистику затримок, запізнень і скасувань. Особливо це важливо на пересадочних рейсах з короткими стиковками.

Якщо ви не зі своєї вини запізнилися на стикувальний рейс, то важливо знати, яка саме авіакомпанія здійснює переліт, а до якої пред'являти претензії. Справа в тому, що в кожному рейсі є три типи компаній: валідірующая (на її бланку буде виписаний квиток), маркетингова і безпосередньо виконує рейс. Всі три не завжди об'єднані однією авіакомпанією. Наш сервіс відразу вказує, яка компанія летить, яка продає квиток і кому, отже, пред'являти претензії. При цьому ми даємо рейтинг саме по кожному конкретному рейсу (напрямок, час вильоту і географія польоту). У цьому рейтингу враховується кваліфікація пілотів, якість обслуговування в аеропортах, рівень роботи менеджерів. Адже потрібно мати на увазі, що іноді невильоту рейсів пов'язаний з тим, що керівництво авіакомпанії не вміє домовлятися.

У нас є безкоштовні джерела інформації, а є платні. Фактично рейтинг будується на інсайд. Наприклад, звідки знаємо вік борту, який може летіти? Ми збираємо дані у співтовариства радіоаматорів, які консолідують цю інформацію, передану пілотами авіадиспетчерам у відкритому вигляді, визначаємо частоту тих чи інших бортів, що виконують різні рейси, і з великою часткою ймовірності знаємо, який саме борт зробить той чи інший рейс. Ще існує загальна статистика про те, який літак у якої авіакомпанії і коли придбаний, коли випущений, коли вперше злітав.

Ми говоримо, який багаж і яке обмеження по багажу вживається на цій ділянці. Показуємо сітку польотів, в ній по-різному розфарбовані дати, в які є прямі рейси і рейси з пересадкою. Ще перевіряємо, які авіакомпанії з якими стикуються, а які ні, щоб отримати квитки одного перевізника. Показуємо на етапі вибору, які квитки поворотні, а які ні. Якщо людина ніколи в грудні в Майямі не літав, ми покажемо, яка там погода. Якщо людині потрібно в місто, в якому немає аеропорту, відразу на мапі покажемо, де найближчі аеропорти і як туди проїхати.

Залежно від наявності прямих і пересадочних рейсів клієнту показують різні варіанти: найшвидший, найнадійніший або найдешевші рейси. Для всього цього ми купуємо різні бази даних, які оновлюються з періодичністю від декількох разів на день і все те коштує чималих грошей.

На чому економить покупець

При оплаті квитків, в 99% випадків гроші покупця перераховуються безпосередньо в авіакомпанію, тобто ми не пропускаємо гроші через себе. По-перше, це різко підвищує лояльність і знижує ризик невильоту клієнта з причини неперерахування грошей від продавця / агента в авіакомпанію. По-друге, не збільшує кінцеву вартість квитка, адже за зняття грошей, так званий еквайринг, потрібно платити. У Європі він коштує мінімум 1,6% від вартості квитка, а в Росії від 2-3%. Зрозуміло, ці витрати зазвичай перекладаються на клієнта. Інші сервіси не дозволяють передавати картку клієнта безпосередньо в авіакомпанію через технічних складнощів. Наприклад, будь-яку картку віддавати авіакомпанії можна. Для початку потрібно визначити, чи не шахраї чи це так. Наш партнерський банк у зв'язці з новим платіжним шлюзом дозволяє нам застосовувати такі методи захисту та перевірки, яких на ринку ні у кого немає.

Сервісу з продажу онлайн-квитків треба працювати з багатьма агентами по всьому світу, оскільки вартість одного і того ж квитка може бути різною, залежно від місця його виписки (курси валют різні, різні тарифні сітки авіакомпаній, різні умови по комісіям). Квиток-то віртуальний, і виписати його можна в будь-якій точці світу. Наш сайт по кожному пошуку користувача визначає, де квиток дешевше, і надає вже перевірену і відфільтровану інформацію.

Також заради економії ми продаємо квитки тільки за картками MasterCard або Visa і не працюємо з гаманцями начебто Webmoney або «Яндекс.деньги», Які беруть додаткову комісію з продавця. При цьому кошти з картки знімаються в тій валюті, в якій їх продає сама авіакомпанія агенту (так, квитки «Аерофлоту» німецькому агенту продаються в євро). Наш сайт показує ціни відносно офіційного курсу ЦБ, так що іноді буває, що фактично квиток обходиться ще дешевше. Якщо людина знає, як працює вся ця система, він може сам ходити і шукати онлайн-агентства в різних країнах або лазити по сайтах авіакомпаній.

Лоукости, наприклад, EasyJet, економлять на всьому, не виплачують комісії агентам і тому часто продають квитки тільки на своїх сайтах. Останнім часом з'явилася тенденція — лоукости стали надавати свої тарифи в GDS, але при цьому вартість їх вище, ніж на сайті самої авіакомпанії.

Перспективи ринку

Ринок онлайн-продажів авіаквитків в Росії поки на низькому старті. Люди все більше літають на літаках, при цьому борта заповнені всього на 75%. Довіра до оплати продуктів і послуг банківськими картками теж зростає. Пасажири поступово переходять з офлайна в онлайн (хоча, за нашими оцінками, в Росії на форуме все ще продається близько 90% квитків). У 2010 році, за даними найбільших банків-еквайєрів РФ, а також міжнародних платіжних систем Visa і MasterCard, в Росії з банківськими картами було скоєно покупок електронних авіаквитків на суму $ 1,8 млрд. Це на 80% більше показника 2009 року. Зростають продажі як на сайтах авіакомпаній, так і на сайтах агентств. Але на сайтах агентств все ще купують мізерно малу частку квитків. Так, топ-5 авіакомпаній Росії реалізує через онлайн агентства тільки близько 7,9% квитків.

З 2008 року на ринку онлайн-продажів авіаквитків нічого нового зроблено не було. З'являються сайти з новими інтерфейсами — але не більше. Тим часом з'явилося багато нових технологій, стало доступним велика кількість інформації щодо авіаперельотів, які на OneTwoTrip.com ми вже використовуємо і продовжуємо далі дотримуватися існуючих трендів і зароджувати нові. Ми вводимо так звану «авіабілетную кошик»: Не питаємо ні про кількість пасажирів, ні про їх вік, інакше блокується доступ до дешевших тарифами. Клієнт знайшов рейс, вибрав квитки. Після цього, якщо потрібно, наприклад, чотири квитки, система сама підбере два місця за мінімальною ціною і ще два за найнижчою з решти. Сайт буде сам шукати квитки не тільки «туди-назад», Але й окремо в одну сторону і окремо в іншу. Так, Air Berlin часто дешевше купити саме окремо. Також будемо пропонувати полетіти різними авіакомпаніями, що не входять в один альянс.

Ідеї ​​для розвитку

Зараз ми в процесі розробки системи продажу квитків в кредит в режимі онлайн і онлайн-реєстрацію на рейси. Крім того, OneTwoTrip.com протягом двох місяців запустить кобрендингову карту і дійсно прозору бонусну схему. За кожну покупку будуть нараховуватися від 2% до 3% від вартості квитка. Це економія на наступні квитки, а при купівлі квитків третім особам бонус можна буде залишити собі, щоб потім витратити на свою відпустку. Незабаром ми будемо давати оцінку якості їжі, причому самі відвідувачі будуть надсилати інформацію після польоту.

Переводимо сервіс на англійську мову, щоб конкурувати з такими гігантами, як Expedia.com і Priceline.com. Ціни будемо варіювати в тому числі і в залежності від норми прибутку та цін інших учасників ринку. Будемо пропонувати готелі, ж / д квитки та оренду машин. Зараз входимо в соціальні мережі, щоб окрім іншого пропонувати людям летіти разом. Не варто забувати, що карта на сайті може бути рекламним майданчиком. Наприклад, в якому місті в цей день виступають такі-то групи.

І, нарешті, ми розповімо кожного клієнта, за що він платить, купуючи квиток. Зазвичай, якщо квиток коштує 5000 рублів, 70% — це тариф, а 30% — це такси. Багато хто не знає, що при придбанні неповоротного квитка, насправді можна найчастіше повернути до 20% вартості квитка, повертаючи паливні та страхові збори. Багато агентів на цьому заробляють, замовчуючи про такі речі, ми ж хочемо бути відкритими і чесними. Розкриємо, скільки кожен платить в аеропортах за проходження паспортного контролю, митного контролю, скільки за перевірку кішечок і овочів, хоча ви нічого такого не везете.

Записала Поліна Мякінченко

    Увійдіть або зареєструйтеся. щоб отримати можливість надсилати коментарі

Джерело: http://www.novbis.ru/articles/startap-na-aviabiletakh.html