Квитки авіаквитки

Купуючи авіа квитки онлайн, ви точно виявите вичерпну кількість варіантів подорожі. Тепер квитки на літак більш затребуваність, ніж у часи. Поява реалізації авіа квитків в інтернеті надало можливість авіакомпаніями опустити вартість на авіа квитки. Авіаквитки на нашому веб сайті будуть вигідніше виразно ніж в традиційній авіакасі. Купити авіаквитки в інтернеті — — зберегти свій час. У чому причина, що авіаквитки на даному порталі купувати дешевше ніж в касі. Визначимо істотні переваги: ​​швидкість, дешевизна, можливість вибору.

Аерофлот бронювання авіаквитків

Діти до двох років, як правило, подорожують в літаку без окремого місця — сидячи на колінах у батьків. Проте вказувати їх при замовленні необхідно: на них виписується безкоштовний («нульовий») квиток або квиток зі значною знижкою (90%). При цьому один дорослий пасажир може провезти з собою тільки одного немовляти без місця. На інших дітей необхідно буде оформляти «дитячі» квитки з місцями, незалежно від віку дітей.

Діти від 2 до 12 років подорожують по спеціальному дитячому тарифом. Оскільки дитина в цьому віці вже займає окреме місце на борту літака, знижка для цієї категорії пасажирів значно менше, і надають її не всі авіакомпанії.

На сервісі Яндекс.Авіабілети є можливість вказати, дитина якої вікової категорії полетить разом з дорослим, і вибрати відповідний варіант у партнерів сервісу. Для цього при пошуку вкажіть необхідну кількість авіаквитків для немовлят (0-2 роки) і дітей (2-12 років).

Ціна авіаквитка формується з декількох складових:

  • тариф квитка (вартість самої перевезення в залежності від маршруту і класу обслуговування);
  • аеропортові збори;
  • сервісні збори компанії, в якій купується квиток.

Аеропортові збори включають в себе:

  • суму, яку авіакомпанія платить різним службам аеропорту (зліт, приземлення та обслуговування літака);
  • паливний збір;
  • податки місцевих урядів і збори інших урядових структур (наприклад, митниці, імміграційного контролю).

Розмір цих зборів встановлюється аеропортами, місцевою владою та урядами тих країн, до яких відноситься аеропорт. Нерідко сума зборів може перевищувати вартість перевезення — особливо це стосується дешевих тарифів. На сайтах, які продають авіаквитки, вартість квитка може бути заявлена ​​як з усіма зборами, так і без них. Тому перед покупкою читайте умови продажу квитка максимально уважно.

Сервісний збір встановлюється авіакомпанією або компанією, що реалізує авіаквитки, і залежить від комерційної політики продавця. При поверненні авіаквитка сервісний збір за його оформлення зазвичай не повертається.

Чартерний рейс відрізняється від звичайного тим, що він не вноситься в регулярний розклад рейсів авіакомпанії та аеропорту. Як правило, чартерні тарифи дешевше регулярних, але мають деякі особливості.

Час вильоту чартерного рейсу, номер рейсу і навіть авіакомпанія в будь-який момент можуть змінитися. Проїзні документи (маршрут-квитанції) оформляються за 1-2 дні до вильоту (незалежно від дати придбання квитка). Обмін або повернення таких квитків здійснюється на умовах, що визначаються авіакомпанією.

Можливість купити квитки на чартерні рейси на Яндекс.Авіабілетах з'явиться трохи пізніше.

Детальніше про чартерні рейси можна дізнатися на сторінці Як літати дешевше.

Максимальна кількість дорослих, дітей і немовлят в одному замовленні обмежена дев'ятьма пасажирами. Щоб купити авіаквитки на 10 і більше осіб, зробіть кілька замовлень.

На один і той же рейс авіакомпанії пропонують кілька категорій квитків: економкласс, бізнес-клас і преміум-клас (комфорт-клас). Клас позначає тип обслуговування при перельоті. Кожному класу відповідають свої місця і різні види крісел в салоні, також відрізняється набір додаткових і якість стандартних послуг.

Економічний клас є найбільш доступним за ціною, під місця для нього відведена велика частина салону. Послуги та зручності при перельоті економкласом залежать від перевізника і типу літака.

Зазвичай крісла для економкласу розташовуються впритул один до одного, по три невеликих крісла в ряд, з невеликою відстанню між рядами. Найбільш зручними, як правило, є місця біля аварійних виходів: ряд крісел перед ними зазвичай знаходиться на більшій відстані. Кожне крісло обладнане відкидним столиком. На тривалих перельотах пасажирам можуть бути видані пледи, беруші, навушники і набір для гігієни.

Харчування залежить від авіакомпанії. Як правило, це ланчбокс з набором закусок і, можливо, з гарячим другою стравою. Під час перельотів на короткі відстані пропонуються прохолодні напої, чай і кава.

Якщо авіакомпанія надає можливість онлайн-реєстрації. місця в економ можна забронювати заздалегідь. Авіакомпанії-дискаунтери найчастіше продають перші кілька рядів у салоні економ з націнкою.

Салон бізнес-класу невеликий, він розташований в передній частині літака, відразу за кабіною екіпажу, і обладнаний широкими та зручними кріслами із збільшеною відстанню між ними. Від економ він відділений шторками, що забезпечує пасажирам більш спокійний і комфортний переліт.

Часто для пасажирів бізнес-класу передбачено окремий туалет. Пасажирам пропонується меню, наближене до ресторанного, використовуються порцеляновий і скляний посуд, металеві прилади. Часто можна заздалегідь вибрати на сайті перевізника бажаний тип харчування (наприклад, вегетаріанську кухню, дієтичні страви і т. П.).

Крім того, пасажирам бізнес-класу протягом усього польоту пропонуються прохолодні і алкогольні напої, холодні закуски, свіжа преса. В аеропортах для таких пасажирів передбачені окремі зали відпочинку, де можна з комфортом провести час в очікуванні рейсу.

Також для пасажирів бізнес-класу зазвичай передбачена збільшена норма для безкоштовного перевезення багажу та ручної поклажі. При поверненні або обмін квитків бізнес-класу штрафи, як правило, мінімальні (це залежить від конкретного тарифу).

Преміум-клас (комфорт-клас) обслуговування відрізняється максимальним рівнем комфорту (наприклад, пасажирське крісло розкладається повністю і перетворюється в повноцінне ліжко, меню надає великий вибір страв і напоїв). Пасажирам надається можливість скористатися комфортабельними залами очікуваннями, пройти реєстрацію в пріоритетному порядку і т. П. Ціна на квиток в кілька разів вище вартості перельоту економкласом.

Крім цих основних типів обслуговування, бувають і проміжні варіанти («покращений економ», «преміум-економ»). Найчастіше такі варіанти є лише маркетинговим ходом авіакомпанії: різниця в умовах може практично не відчуватися, а різниця в ціні — бути дуже істотною. Однак при тривалих перельотах багато хто може віддати перевагу доплатити за додаткові зручності.

Всі нюанси умов перельоту необхідно уточнювати у авіакомпанії, послугами якої ви збираєтеся скористатися.

Є два основних способи купити квитки дешевше:

    Квитки авіаквитки

  • Купувати їх якомога раніше до передбачуваної дати поїздки.
  • Купувати квитки під час розпродажів і знижок. Майже всі авіакомпанії проводять такі акції 2-3 рази на рік.

Докладніше про це можна дізнатися на сторінці Як літати дешевше.

Так, звичайно є можливість купити квиток одразу на кілька рейсів однієї авіакомпанії. Крім того, квиток на політ з пересадкою може коштувати дешевше, ніж квиток на прямий рейс.

Як правило, авіакомпанії уважно ставляться до пасажирів, які купують квиток з пересадкою — і якщо перший літак спізнюється в пункт пересадки, другий рейс буде затриманий до того моменту, поки всі пасажири не зроблять пересадку.

Найчастіше переліт з пересадками виявляється вигідніше прямого рейсу, а іноді він є єдино можливим варіантом потрапити в потрібне місто.

Пересадки з літака на літак можуть бути в рамках однієї авіакомпанії або альянсу компаній (коли всі рейси оформляються на єдиному бланку) або між літаками різних компаній (в такому випадку на кожний переліт оформляється окремий квиток).

У першому випадку, пропонуючи стикувальний рейс, авіакомпанія підтверджує, що зазначеного часу має вистачити на пересадку. І якщо пасажир спізнюється на наступний рейс з вини цієї авіакомпанії, вона зобов'язана надати йому місце на найближчий рейс без доплат.

У будь-якому випадку при плануванні подорожей з пересадкою краще розрахувати час, який вам буде потрібно, щоб вийти з одного літака і пересісти в інший.

  1. Час прибуття, вказане у квитку, — це час безпосередньо приземлення літака. Ще як мінімум 10-15 хвилин буде потрібно, щоб вийти з літака, прибути в термінал і, якщо це необхідно, пройти митний чи прикордонний контроль.
  2. Ще близько півгодини зазвичай займає процес отримання багажу. Якщо ви пересідаєте на літак тієї ж самої авіакомпанії або альянсу перевізників, можна зареєструвати багаж відразу від початкового до кінцевого пункту. Це істотно заощадить вам час, оскільки вам не доведеться отримувати багаж в стикувальному аеропорту, а потім там же реєструвати його заново. Хоча деякі авіаперевізники, особливо бюджетні, можуть зобов'язати вас отримати багаж на стикуванні, а потім знову його здавати навіть при єдиному квитку. Всі ці нюанси варто з'ясувати заздалегідь.
  3. Ще близько 5-20 хвилин може зайняти переміщення із залу прибуття в зону вильоту. Як правило, зона вильоту розташовується на протилежному кінці від зони прильоту. У дуже великих аеропортах ці зони навіть можуть бути рознесені по різних терміналів, в які потрібно добиратися додатковим транспортом.
  4. Далі потрібно прибути на реєстрацію, бажано за годину до вильоту (мінімум за 45 хвилин). Якщо у вас вже є посадковий талон, який ви отримали при електронної реєстрації на рейс, в зал очікування все одно необхідно прибути за 30 хвилин до часу вильоту, оскільки до цього часу вже оголошують посадку.

Разом на пересадку в спокійному темпі звичайно потрібно не менше двох годин. Але важливо пам'ятати, що цей час не враховує форс-мажорні обставини, такі як запізнення або відміна першого літака або затримка багажу.

При покупці двох окремих квитків жодна з авіакомпаній не несе відповідальності за ваше запізнення на наступний рейс. Незалежно від того, з чиєї вини це сталося, всі ризики лягають на пасажира. У цьому плані набагато надійніше буде рейс з довгою стикуванням. Також варіант перельоту з дуже довгою стикуванням може дати вам можливість встигнути прогулятися містом до відправлення наступного рейсу.

При цьому потрібно буде заздалегідь переконатися в тому, що ваша віза дає вам можливість залишати межі транзитної зони, і спланувати час так, щоб встигнути вчасно дістатися аеропорту. У ряді країн передбачені особливі транзитні візи, які видаються на 24 або 48 годин. Отримувати їх потрібно заздалегідь.

Варто відзначити, що при перельотах з пересадкою в країні з жорстким візовим режимом деякі авіакомпанії можуть зажадати наявність повноцінної, а не транзитної візи. Наприклад, при перельотах через Великобританію в країни шенгенської угоди авіакомпанія може відмовити у посадці тим, хто розраховує протягом 24 годин здійснити пересадку на інший рейс, маючи тільки шенгенську візу.

Також віза може знадобитися і при переїзді з одного аеропорту в інший в транзитній країні.

Рекомендуємо уточнити наявність подібних нюансів у авіакомпанії, послугами якої ви плануєте скористатися при перельоті, а також звіритися зі зведенням імміграційних правил Timatic, яким керуються прикордонні служби всіх країн.

У більшості випадків при купівлі квитка не потрібно показувати документи. Якщо ви купуєте квиток через інтернет, вам потрібно буде просто вказати номер і серію паспорта. Якщо ви купуєте квиток в касі, як правило, буде достатньо повідомити тільки дані паспорта.

Якщо ваш паспорт знаходиться на обміні, ви можете купити квиток на номер старого паспорта (дані старого паспорта потім будуть внесені в новий паспорт).

Закордонний паспорт або довідка з поліції про те, що ваш паспорт знаходиться на обміні, також є документами, що дозволяють придбати авіаквиток.

Деякі авіакомпанії дозволяють не вводити паспортні дані при купівлі через інтернет. Якщо ви викуповували квиток без зазначення паспортних даних, повідомте їх в компанію, в якій здобувався квиток, не пізніше ніж за 48 годин до вильоту. Цю інформацію потім передадуть в систему бронювання.

Разом з тим, набуваючи квитки на закордонні рейси на старий закордонний паспорт, майте на увазі, що прізвище та ім'я кожного пасажира мають бути внесені до квиток в точній відповідності з тим, як вони написані в документі, за яким здійснюється переліт. Деякі авіакомпанії допускають до трьох неточностей у написанні, деякі — жодної. Тому, якщо при отриманні нового паспорта ви виявите розбіжності з колишнім написанням прізвища та імені, зв'яжіться з авіакомпанією і з'ясуйте, чи не може у вас виникнути проблем при реєстрації.

Всі компанії працюють з глобальними системами бронювання, і таких систем існує декілька. Природно, що ситуація з наявністю тих чи інших тарифів в системах бронювання змінюється щосекунди — компаній, підключених до них, дуже багато. Тому між тим моментом, коли ви бачите пропозицію партнера на нашому сервісі, і тим, коли ви переходите на сайт партнера для оформлення квитка, деяких тарифів може вже не бути — це цілком закономірно. Проте ми працюємо над тим, щоб такі випадки відбувалися якомога рідше.

Так. Всі партнери сервісу Яндекс.Авіабілети працюють з надійними системами шифрування та верифікації даних користувача.

Джерело: http://help.yandex.ua/avia/faq/buy-avia.xml