Чи можна бронювати авіаквитки

Отже, як виконаний процес пошуку? Ми отримуємо великий перелік пропозицій. Можливі результати авіаподорожі отранжіровани за зростанням вартості, починаючи з дуже дешевого. В системі пошуку підключені перевірені надійні агентства і компанії. Ми рекомендуємо Вам застосовувати фільтри видачі: прибирати не цікаві авіакомпанії, вибирайте бажане місто, кількість і час пересадок. У реальному часі оцінюються ваші дані: дата повернення, коли вилітаємо, населений пункт призначення, напрям «ЗВІДКИ», скільки авіаквитків, клас обслуговування паралельно перевіряються на сайтах авіаперевізників, систем бронювання, агентств.

Чи можна бронювати авіаквитки

Еліс Каллен Учень (82), закрито 1 рік тому

У сфері туризму я новачок. Строго не судіть)

Хочемо вирушити в Стамбул через Баку. Можу я забронювати квитки на сайті Бакинського аеропорту? все-таки інша країна. от і з'явився це питання.

Можна, звичайно, купувати на сайті авіакомпаній, шукаються квитки через пошуковик і готелі там же можна подивитися і заброінровать, що все і роблять останнім часом.

Tomаtik Просвітлений (37050) 1 рік тому

booking.com/ не пощастило. Один лише раз бронювала в Пекіні, в готелі не знайшли мене в своїх компах-талмудах. Там мало хто говорить по-англійськи, довелося проти ночі шукати іншу. На жаль. Бронюю завжди на Агод. А білети- скайсканнер більше всіх подобається. (Після усіляких порівнянь пошукачів)

Все це не небезпечно, весь світ користується. Удачі!

Михайло Ужов Штучний Інтелект (109926) 1 рік тому

Я не дуже зрозумів. Бакинський аеропорт квитки не продає, цим займаються або агентства, або самі авіакомпанії.

Забронювати квитки у Вас навряд чи вийде на строк, більше 20-30 хвилин, Вам належить їх КУПИТИ. І ось тут — засада «номер раз».

У неросійських авіакомпаній є тарифи (найнижчі). скориставшись якими, Ви, у разі форс-мажору, не зумієте повернути ні гроша, відмовившись від польоту.

Бронювати готель через відомі агрегатори? Не страшно. Тобто, в принципі, два хороших сервісу: найбільш популярний booking.com і менш, але теж вельми відповідальний hrs.com. Обидва мають «дзеркало» російською мовою, обидва зручні. Вибір — справа смаку. Нарешті, великі авіакомпанії пропонують сервіс бронювання готелів вже при купівлі авіаквитків. Теж можна скористатися.

Шкода, що Ви не написали звідки почнеться Ваш переліт.

Якщо, припустимо, Турецькі авіалінії в Ваше місто не літають, то йдіть на сайт популярних агрегаторів з продажу авіаквитків. Скайсканер Вам вже назвали. Подивіться ще на ozon travel. Там, до речі, і готель можна вибрати, і страховку купити.

Джерело: http://otvet.mail.ru/question/92119429

*****

Чи можна бронювати авіаквитки

Щоб отримати дешеві авіа квиток . ви повинні планувати заздалегідь свої подорожі. Звичайно, ви можете бути занадто сильно зайняті і не мати можливості переглядати кілька сторінок туристичних фірм і тих сайтів, які реалізують квитки. Фахівці iFly знають, як знайти дешевий авіаквиток.

Використовуйте наш сервіс для того, щоб заздалегідь забронювати квиток на літак і при цьому вибрати оптимальну пропозицію авіакомпанії. Ми пропонуємо вам прямо зараз відправитися на пошуки дійсно дешевих квитків, які дозволять вам неабияк заощадити на власному повітряній подорожі. Не впадайте у відчай, якщо ви не можете знайти потрібне пропозицію сьогодні — наш сайт ви можете відвідати завтра або через тиждень: оптимальний авіа квиток ви обов'язково знайдете для себе!

Якщо ви все ж знайдете дешеві квитки на рейс, що не випробовує терпіння — купіть його прямо зараз, адже ніхто не дасть вам гарантії, що навіть через годину або кілька хвилин його ціна не збільшиться.

За тим же принципом ми рекомендуємо вам стежити за компаніями, які пропонують приватні авіа рейси. На сторінках нашого порталу ви також зможете відшукати про них саму вичерпну інформації. Ну а для того щоб не пропустити кращу пропозицію у своєму житті, ви з легкістю можете підписатися на нашу розсилку і бути в курсі кожен раз, коли для вас з'являється чергове вигідну пропозицію.

Бронювання авіа квитків: деякі поради

І все ж практика показує, що краще починати процес пошуку доступних авіаквитків за кілька місяців до подорожі. Тоді у вас точно буде можливість віддати перевагу самому раціональному пропозицією і неабияк заощадити — хоча б на перельоті.

Заощадити можна, звичайно, і без витрат часу на пошуки відповідного пропозиції. У цьому випадку вибирайте туристичне агентство. Навіть якщо ви просто потребуєте квитку, але не в організації поїздки за кордон з нуля, туристичні агентства маю можливість продавати вам квитки І все ж ціна їх виявиться набагато вище в порівнянні з нашим ресурсом, тому заздалегідь подумайте: а чи варто переплачувати за комісію турагентам .

Переваги роботи з iFly

  • Ви можете здійснити бронювання авіа квитків в розстрочку
  • Ви обов'язково знайдете в нашій базі пропозицію за смаком і достатку.
  • Ви можете купити авіа квиток дешево, якщо замовляєте його заздалегідь або терміново.
  • З нами ви завжди зможете купити квиток за дуже низькими цінами.

Джерело: http://www.ifly.lv/ru/info/articles/mozno-li-kupitj-deshevij-avia-bilet.html

*****

Чи можна бронювати авіаквитки

Як заощадити, коли купуєш квиток?

Як правило, люди, які вперше будуть летіти на літаку, не знають всіх тонкощів купівлі авіаквитків. Квиток можна купити вигідно і дешево, і це не просто історії! Є кілька головних правил, які варто дотримувати для економії ваших коштів:

  • Плануйте поїздку заздалегідь. Чому? Більшість авіакомпаній помітило тенденцію багатьох ділових людей купувати квитки на літак приблизно за добу. У них, насправді, просто немає вибору: збори навряд чи перенесуть, а летіти треба. Саме на таких людях і багатіють авіакомпанії, і саме тому квитки за кілька днів до вильоту — найдорожчі. Якщо потрапите в перші 8-10% пасажирів на рейс — ви гарантовано купите авіаквиток набагато дешевше, ніж інші. Тому постарайтеся запланувати свою подорож мінімум за місяць. Будьте особливо уважні в період свят — Новий Рік, Різдво та інші — плануйте свою поїздку мінімум за півроку.
  • Квиток в потрібний вам кінець світу завжди можна купити за спеціальною ціною і ваш гаманець буде такої ж товщини. Запам'ятайте, що акційні квитки можуть мати обмеження — не забувайте це відстежувати.
  • Підпишіться на нашу розсилку і стежте за останніми унікальними пропозиціями. Учасники наших груп в Facebook, Vkontakte, Twitter і Google+ завжди дізнається про новинки першими!

Чи входять у вартість, яка вказана на першому кроці бронювання, всі збори, або це не остаточна ціна?

Ця ціна остаточна. У вартість, яку клієнт бачить на першому етапі бронювання — це ціна, в яку вже входять всі аеропортові такси та збори. Звертаємо вашу увагу на те, що на один і той же маршрут, розмір зборів може варіюватися: все залежить від того, летите ви безпосередньо, або з пересадками.

Чи можливо забронювати авіаквиток просто зателефонувавши по телефону?

Забронювати квиток по телефону — цілком реально. Потрібно просто зателефонувати нам за номером (044) 401-17-08, і наші менеджери з радістю підберуть для вас найвигідніший варіант перельоту. У такому ж телефонному режимі можна і забронювати авіаквиток, без очікувань безкоштовно.

Як правильно забронювати квиток на рейс?

Є кілька способів, щоб забронювати авіаквиток:

    Самостійно провести бронювання на нашому сайті, скориставшись онлайн-формою для пошуку авіаквитків.
  • Зателефонувати нам за номером (044) 401-17-08, де наші оператори підберуть вам авіаквиток згідно всім вашим бажанням і потребам.
  • Для бронювання можна написати нам листа на нашу електронну пошту: sales@aviabiletkiev.com.ua
  • З нами також можна зв'язатися через Facebook, Vkontakte, Twitter і Google+, де вам з радістю допоможуть.
  • На нашому сайті можна також скористатися онлайн-чатом, в якому наші співробітники відповідають негайно.

Чи можливо забронювати квиток за добу до вильоту?

Так, ви можете забронювати і купити авіаквиток на завтра, але з умовою, що до його вильоту залишилося не менше 12 годин.

Яке ставлення на сайті до членів особливих категорій і що потрібно зробити, щоб зареєструватися такому пасажиру?

Якщо ви бронюєте квиток і хочете, щоб вам було надано комфортний переліт, як учаснику соціальної категорії, інформацію про такий статус потрібно надавати ще під час бронювання. Авіакомпанія потім повинна підтвердити можливості спеціального обслуговування на борту літака. Підтвердження авіакомпанії дуже важливо, тому що без нього вам можуть відмовити в реєстрації в самому аеропорту.

До пасажирам, з особливим соціальним статусом належать:

  • пасажири з важкими хворобами
  • пасажири, позбавлені слуху, або зору
  • вагітні жінки
  • хворі пасажири на носилках
  • пасажири з обмеженими можливостями пересування
  • діти без супроводу, які будуть перевозитися під наглядом перевізника.

Бронювання авіаквитків для таких пасажирів проводитися виключно за телефоном: на сайті замовити квиток можна.

Ситуація з вагітними жінками: чи є можливість забронювати авіаквиток і чи потрібні якісь додаткові документи? Чи є ймовірність того, що авіакомпанія відмовить у наданні перельоту для майбутньої мами на пізніх термінах вагітності?

Можливості перельоту вагітних жінок у всіх авіакомпаніях різні, тому умови, при дотриманні яких майбутні мами зможуть здійснити переліт є на кожному сайті авіаліній. Але, як правило, для перельоту, жінки надають медичну довідку про те, що у них не виявлено будь-яких протипоказань до повітряного перевезення. У меддовідки лікарем повинна бути вказана дата вильоту. Якщо такої немає — то довідка діє протягом 7 днів після дня її видачі. Деякі авіакомпанії відмовляють у перельоті вагітним жінкам на пізніх термінах, оскільки на борту літака немає спеціальної медичної допомоги в разі передчасних пологів.

Як забронювати авіаквиток, якщо необхідно летіти з домашнім улюбленцем, і чи можливо це?

При перельоті з тваринами, квиток можна забронювати тільки зв'язавшись з оператором. На сайті бронювати такий квиток можна. Оператору потрібно повідомити про те, що з вами буде подорожувати ваш вихованець, після чого в конкретної авіакомпанії оператор погоджує можливості та умови такого перельоту.

Однак, існую загальні правила для перевезення тварин в літаку:

  • Перевезення домашніх вихованців здійснюється тільки в окремих контейнерах: будь то клітина, або коробка, яка надійно і щільно закривається. У ній тварина може встати в повний ріст і повернутися навколо себе,
  • у разі подорожі з твариною, оформляйте квиток якомога раніше, бо на борту літака за один рейс можливе перевезення тільки 2х тварин
  • Якщо ваш вихованець — це птах, то її клітка повинна бути накрита щільною тканиною.

Крім цього, є основні рекомендації для таких подорожей:

  • Заздалегідь дізнайтеся всі умови ввезення та вивезення тварин у країні, в яку ви летите, або транзитній країні.
  • У ваших інтересах — прибути в аеропорт дещо раніше, для оформлення всіх умовностей, пов'язаних з перевозом тварин.
  • Для перевезення тварини, необхідно пройти ветеринарний контроль, який надається в кожному аеропорту. У ветеринарній службі аеропорту, звідки ви вилітаєте, вас попросять надати ветеринарний паспорт і ветеринарне свідоцтво, в яке після перевірки вам поставлять печатку про успішне проходження. Якщо ваш переліт — міжнародний (крім СНД), замість ветеринарного свідоцтва вам нададуть ветеринарний сертифікат, який буде дійсний протягом 1-3 діб. Також у Службі ветеринарного контролю вас можуть попросити надати довідку про те, що тварина не несе племінної цінності. Тварина має бути щеплено проти сказу.

Чи діють які-небудь пільги для дітей? Чи можливо придбати авіаквиток за дитячим тарифом?

Кожен пасажир має правило перевезти одну дитину у віці до 2х років, зі знижкою 90% від тарифу. У літаку дитина не буде займати окремого місця, але не забувайте, що авіаквиток на нього обов'язково. Якщо ж ви бажаєте надати окреме місце для дитини такого віку, то знижки за тарифом буде 50%. Під час реєстрації на рейс, необхідно надати документ, який підтвердити вік дитини. Але, в будь-якому випадку, для додаткової страховки радимо вам ще раз дізнатися правила перевозу дітей до 2-х років на сайтах авіакомпаній, так як авіаперевізники в праві встановлювати свої правила.

Чи можливо замовити квиток окремо для дитини, якщо при оформленні свого квитка, забув внести його дані?

На жаль, окремий квиток для дитини придбати можна. Якщо трапилося таке, що ви забули вписати дитину, просто зателефонуйте в наш контакт-центр, де вам скажуть, що робити.

Скільки максимально може важити багаж, який перевозить дитина до 2х років без окремого місця на борту літака?

Так як кожна авіакомпанія в праві змінювати розміри і правила перевезення багажу, то про це необхідно дізнаватися в авіакомпанії безпосередньо, для підстраховки. Але будьте впевнені, що вага багажу дитини буде менше, ніж вага багажу дорослої людини.

З якого віку діти можуть починати подорожувати без будь-якого супроводу?

Дитина може подорожувати в супроводі повнолітньої або під наглядом перевізника (якщо таке передбачено) віком з 5 років. У такому випадку опікунами дитини повинні бути надані письмові дозволи на перевезення дитини без супроводу.

З 12 років — переліт можливий без супроводу зовсім.

Так як авіакомпанії в праві змінювати дані правила, для перестраховки краще перевірити інформацію в конкретної авіакомпанії.

Які документи потрібно надати дитині, яка буде летіти без супроводу?

Опікунами дитини повинні бути надані письмові дозволи на перевезення дитини без супроводу. Також необхідно надати документ, який посвідчує особу, будь то паспорт або свідоцтво про народження.

Чим відрізняється електронний квиток від звичайного?

Електронний квиток — це документ, які підтверджує ваш договір з авіакомпанією про перельоті. Головною відмінністю авіаквитка нових технологій — електронного квитка — і стандартного квитка є його матеріальне відсутність. Квиток зберігається у величезній базі даних, і дуже вигідний туристам, які часто втрачають паперові квитки. Використовуючи такий вид авіаквитка, пасажир економить свій час (не чекає кур'єра, щоб отримати свій квиток, не варто в черги в касах).

Чи можна міняти квитки (електронний на паперовий і навпаки)?

На нашому сайті ви можете придбати тільки електронний квиток. Але якщо у клієнта виникає бажання або необхідність, то він може отримати паперовий бланк авіаквитка в авіакомпанії за окрему плату в розмірі 100 гривень.

Як надати звіт про відрядження на робочому місці, якщо квиток — електронний?

Для цього, можна просто роздрукувати вашу маршрутну квитанцію. При бронюванні авіаквитка, квитанцію ви отримаєте на адресу своєї електронної пошти. Також, під час поїздки, радимо вам зберегти посадочні талони, чим також можна відзвітувати. Ще одним підтвердженням може бути банківська квитанція про оплату вашого авіаквитка.

Що потрібно надати на реєстраційній стійці, якщо ви придбали електронний квиток?

Завдяки введенням електронних квитків, все, що потрібно для проходження реєстрації — це документ, що підтверджує вашу особистість. Для дитини — це свідоцтво про народження, а для дорослої людини — паспорт. Але, радимо вам взяти з собою маршрутну квитанцію, яка може знадобитися вам, особливо в транзитній країні, якщо ви летите з пересадкою.

Що собою являє маршрутна квитанція? Де її отримують?

Маршрутна квитанція, яку кожен пасажир отримує на адресу своєї електронної пошти при реєстрації, — це детальна інформація про ваш перельоті (куди, звідки, аеропорт, дата, авіалінії, термінал, ітд)

Чи отримаю я милі на свій рахунок за програмою лояльності, забронювавши авіаквиток на цьому сайті?

Так, милі автоматично нараховуються на ваш рахунок. Все, що вам потрібно надати — це ваша мильна картка.

Що потрібно, щоб на борту надали спеціальне харчування? Чи можу я замовити його під час бронировки квитка?

Спеціальне харчування замовляється пасажиром під час бронировки авіаквитка. Авіакомпанії в праві відмовити або взятися замовлення на таке харчування. Якщо авіаперевізник не в змозі його надати, клієнт отримає стандартний набір харчування, який буде наданий усім пасажирам.

Основні види оплати квитка на сайті.

1.Оплата банківським переказом коштів

Безготівковий розрахунок для юридичних осіб

Для оплати авіаквитка таким способом необхідно отримати рахунок, в якому вам потрібно буде ввести наступні дані про юридичну особу: найменування організації, МФО, ЗКПО (ЄДРПОУ), ІПН, номер розрахункового рахунку, номер свідоцтва, назва банку платника, адреса юридичної особи разом з індексом і факсом. Така інформація дозволить нам надати вашій організації всю звітну документацію своєчасно.

Безготівковий розрахунок для фізичних осіб

Щоб оплатити авіаквиток таки способом, система автоматично сформує вам ваш рахунок на оплату з усіма необхідними даними. Для оплати такої послуги можна вибрати будь-який банк України. Вигідним банком щодо комісій є банк Південний, тому радимо вам оплачувати авіаквиток в будь-якому відділенні цього банку.

2. Оплата кредитною карткою

Для оплати авіаквитка кредитною карткою система попросить вас ввести дані про вашу карту. Для початку, виберіть тип платіжної системи (Visa, MasterCard) і внесіть номер вашої картки, а саме 16 цифр на її лицьовій стороні. Вам також потрібно буде ввести CVV / CVC-код (розташований на зворотній стороні картки), назву банку, в якому вона обслуговується, ваше ім'я та прізвище (саме як зазначено на вашій карті), а також термін її дії. Коли будете вводити дані, можете абсолютно не турбуватися — дана операція здійснюється на захищеній SSL сторінці. Сума, яка буде знята з ваше карти — остаточна.

Чи можна бронювати авіаквитки

3. Оплата кур'єру готівкою

Така послуга доступна жителям Києва та Одеси. Кур'єр приїжджає до вас за оплатою, а натомість віддає відповідну квитанцію про оплату. Просимо вас вказувати адресу точно, з усіма додатковими даними — номер, код під'їзду, поверх ітд. Електронний квиток ми надсилаємо вам на електронну пошту, а стан вашого квитка можна легко перевірити на сайті авіакомпанії, або зателефонувавши авіаперевізнику.

4. Оплата в офісі готівкою

Оплата готівкою в офісі приймається з 10.00 до 19.00 з понеділка по п'ятницю. Радимо вам уточнювати час роботи в святкові дні. Звертатися в офіс можна за адресою м.Київ, вул. Ніжинська 10, офіс 1.

Як оплатити авіаквиток банківською картою?

Електронні квитки оформляються з 7:00 до 23:00. Як правило, якщо все йде за планом і без затримок, електронний авіаквиток оформляється на протязі 2-3 годин з моменту вашого бронювання.

Оплатити авіаквиток ви можете скориставшись банківськими картами Visa та MasterCard (за винятком Visa Electron і Maestro).

Чи можливо оплатити авіаквиток в банку і як це зробити?

Так, здійснити оплату в банку повністю реально. Але, зверніть увагу, що датою оплати квитка буде та дата, коли на наш розрахунковий рахунок надійшли грошові кошти. Ця дата іноді не збігається з датою відправки вами грошей, так як на пересилання коштів може піти деякий час.

Ми приймаємо переклади з понеділка по п'ятницю, а в банку, де ви оплачуєте, ви можете уточнити, протягом якого часу кошти будуть зараховані на розрахунковий рахунок. Радимо вам оплачувати в банку «Південний", так як там стягується мінімальна комісія — 0,3%. Якщо ви оплачуєте в інших банках — уточніть інформацію про комісії, яка буде стягуватися.

Чи можливо заплатити за авіаквиток кур'єру готівкою?

Ви можете оплатити кур'єру готівкою, якщо проживаєте в Києві або Одесі.

Замовлення приймаються щодня, в о 7:00 кожного дня формується список доставок на поточний день.

По Києву кур'єрська доставка проходить з понеділка по неділю з 10:00 до 18:00. В Одесі — понеділок-п'ятниця з 10:00 до 18:00.

Оформивши бронювання, вам потрібно буде зв'язатися з нашим контакт-центром, так як ви повинні підтвердити оформлення кур'єрської доставки.

Ваші електронні квитки прийдуть вам на електронну пошту ще до приходу кур'єра, так що ви можете ретельно їх перевірити.

Прийнявши вашу оплату, кур'єр видасть вам відповідну квитанцію.

Як заплатити за авіаквиток в офісі готівкою?

Оплата авіаквитка в офісі готівкою здійснюється з 10.00 до 19.00 з понеділка по п'ятницю. Радимо вам уточнювати роботу офісу у святкові дні.

Адреса офісу: м.Київ, вул Ніжинська 10, офіс 1

За яким курсом я буду оплачувати авіаквиток, якщо моя карта — валютна, а ціна за квиток вказана в гривнях?

На нашому сайті можна оплатити авіаквиток будь карткою. Не має значення, в якій валюті у вас відкритий рахунок, так як всі наші платежі — гривневі. Остаточна сума буде виставлена ​​в гривнях, а грошові кошти вашої картки будуть конвертуватися по курсі, який встановлений у банку, де обслуговується ваша картка. Радимо вам уточнювати курс у вашому банку безпосередньо.

Чи можливо оплатити авіаквитки, що оформлені не на моє ім'я, своєю банківською картою?

Так, ви можете оплатити авіаквиток своєю карткою за своїх друзів, партнерів ітд. Але будьте уважні, тому що у випадку, якщо виникнуть які-небудь претензії по операції, вони будуть пред'явлені безпосередньо пасажирам, за яких ви платили.

Якими банківськими картами можна оплатити авіаквиток?

На нашому сайті ви можете оплатити авіаквиток скориставшись Visa і MasterCard (у багатьох випадку не приймаються Visa Electron і Maestro). Для того, щоб дізнатися, чи підходить ваша карта для оплати послуг через інтернет, радимо вам звернутися в ваш банк.

Що робити якщо мою карту не прийняли до оплати, і з чим це пов'язано?

У разі, якщо ви не можете оплатити покупку своєї банківською картою, дотримуйтесь простих правил:

1. Переконайтеся, що на вашій карті чи достатньо коштів або кредитного ліміту.

2. У разі, якщо коштів вистачає, перевір тип вашої банківської карти — можливо вона просто не підходить для оплати через Інтернет. Для цього ви можете звернути в ваш банк за інформацією.

3. Якщо ж до цього етапу, ви не знайшли жодних проблем з вашою карткою, можливо це ми не може отримати код авторизації з вашого банку. У такому випадку, радимо вам оплатити авіаквиток або іншою картою, або іншим способом.

Якщо при зміні дати вильоту змінилася вартість квитка, як можна оплатити різницю?

Якщо ви змінили дату вильоту, то проводиться перерахунок, і на вашу адресу електронно пошти приходить квитанція з сумою, яку потрібно сплатити. Зробити це можна в банку, або скористатися послугами інтернет-банку, використовуючи наші дані, які будуть вказані в квитанції.

Умови повернення авіаквитка

Як правильно виконати повернення авіаквитка?

  1. Першим кроком ви повинні заповнити «Запит на прорахунок суми до повернення».
  2. Протягом 12 годин після заповнення, на вашу електронну адресу прийде лист з прорахунком суми до повернення.
  3. Як тільки ви отримали цей лист, заповніть «Заяви на повернення грошових коштів за невикористану послугу» не пізніше, ніж через 12 годин.
  4. У перебігу 72 * годин ми оформимо вам повернення в такому спосіб, яким була проведена операція оплати.

* — Крім тих випадків, коли повернення проведений за власним бажанням (наприклад, стан здоров'я, відмова у візі і т.д.)

Під час повернення авіаквитка, до уваги не приймаються різні комісійні збори, які стягувалися ще під час бронювання авіаквитка. Тому сума, яка буде повертатися, не співпадатиме з сумою оплати. Для того, щоб дізнатися сума до повернення, вам потрібно заповнити «Запит на прорахунок суми до повернення». Ваша заява буде поставлено в чергу і виконано згідно з нормами авіакомпанії. Після того, як на вашу електронну пошту приходить лист з прорахунком суми, вам потрібно заповнити наступну форму — «Заяви на повернення грошових коштів за невикористану послугу» протягом 12 годин.

Повернення коштів буде проведений відповідно до законодавства України. Сума, яку вам повернуть, буде залежати від вашого тарифу і тарифних норм перевізника. Наприклад, якщо тариф був найдешевшим, повертаються тільки аеропортові такси. Детально про суму повернення радимо вам дізнаватися у перевізника безпосередньо. Повернення коштів буде проводитися таким способом, яким ви оплачували: будь то банківський переказ, оплата в офісі або банківська карта.

Якщо необхідно змінити дані, на які був виписаний авіаквиток? Як правильно виконати здійснити зміни в авіаквитку?

  1. Першим кроком ви повинні заповнити «Запит на прорахунок змін в авіаквитку».
  2. Протягом 12 годин після заповнення, на вашу електронну адресу прийде лист з прорахунком суми, яку потрібно сплатити будь-яким способом, який ви виберете.
  3. Як тільки ви отримали цей лист, заповніть «Заяви на виконання змін в авіаквитку» не пізніше, ніж через 12 годин і оплатіть вказану суму.
  4. Протягом 2 * годин на адресу вашої електронної пошти прийде лист з новим електронним квитком з виправленнями.

* — Крім тих випадків, коли повернення проведений за власним бажанням (наприклад, стан здоров'я, відмова у візі і т.д.)

Зверніть вашу увагу, що зміни дати вильоту в Першому і Бізнес класах, як правило, здійснюється без додаткових оплат. Якщо ж ваш авіаквиток — економ класу, то оплата змін залежатиме від тарифного плану.

Для того, щоб дізнатися детальну інформацію з приводу оплати змін в авіаквитку, вам необхідно заповнити «Запит на прорахунок змін в авіаквитку» на нашому сайті. Протягом 12 годин після заповнення цієї форми, на вашу електронну пошту прийде лист з вартістю розрахунку. Після цього, вам потрібно буде заповнити «Заяви на виконання змін в авіаквитку». Заповнивши дану форму і сплативши всі штрафи авіакомпанії, протягом 12 годин ви гарантовано отримаєте електронного листа з вашим авіаквитком вже в зміненому варіанті. Звертаємо вашу увагу на те, що змінити дату в квитку можна тільки на більш пізню, ніж вказана в авіаквитку. При зміну дати на більш ранню, вона змінюється шляхом повернення авіаквитка і покупки нового.

Оплатити зміни в даті вильоту можна також декількома способами: оплата кур'єру готівкою, карткою через Інтернет, або в банку.

Зауважте також, що при відмові від ваших польотних сегментів, про це необхідно заздалегідь попереджати. Зробити це можна зв'язавшись з авіакомпанією або нашим контакт-центром.

Що робити, якщо в авіаквитку, який я вже сплатив, допущена помилка?

Якщо інформація, яку ви дали при бронюванні, помилкова, зв'яжіться з нашим контакт-центром для виправлення. На жаль, не можна вносити зміни до авіаквиток, якщо бронювання вже завершено (ви вже оплатили авіаквиток). Для того, щоб внести зміни в такому випадку — необхідно оформляти повернення квитка, відповідно до вашого тарифного плану.

Список додаткових послуг компанії

Також, ми надаємо для всіх наших клієнтів додаткові послуги, за кожну з яких буде стягуватися 100 гривень:

  • надання підтвердження факту перельоту (у випадку, якщо посадковий талон був загублений)
  • надання підтвердження факти купівлі авіаквитка
  • надання підтвердження вартості авіаквитка для перельоту
  • інформаційна вартість авіаквитка
  • переклад маршрутної квитанції на російську мову
  • роздрукований документ бронювання зі штампом, який необхідно надати в консульство

У випадку, якщо оплата здійснюється від юридичної особи, які раніше не користувалися послугами нашого сайту, або наші дані змінилися, просимо надати вас ксерокопії таких документів, як:

  • Свідоцтво, що підтверджує реєстрацію юридичної особи
  • Свідоцтво про те, що юридична особа поставлено на облік в податковому органі за місцем знаходження на території України.
  • Адреса організації (юридична та поштова)

Документи необхідні нам для того, щоб оформити бухгалтерські документи. Передати їх можна на нашу електронну адресу sales@aviabiletkiev.com.ua у відсканованому вигляді в перебігу трьох робочих днів після оплати. Якщо ви не встигаєте оформити все це своєчасно, то надання необхідних документів для вашого юридичної особи виконується за окрему плату — 400 грн.

Як можна заплатити за авіаквиток на сайті?

Найкращий спосіб, який займе найменше часу, — це оплата кредитними картками через Інтернет. На нашому сайті ви можете оплатити картами VISA і MasterCard.

Для того, щоб оплатити через інтернет, вам знадобиться ввести інформацію про вашу банківській карті: номер (16-значне число), ім'я та прізвище власника (як зазначено на карті), термін дії картки а також CVV / CVC-код (3-значне число на зворотній стороні картки). Вводити цю інформацію можна без побоювань, так як дана операція здійснюється на захищеній сторінці (SSL). Крім такого виду, ви завжди можете сплатити готівкою в будь-якому банку, або скориставшись терміналами ПриватБанку або Ibox / QIWI.

Як забронювати квиток корпоративним і комісійним клієнтам?

Співпрацюючи з нами, як юридичні особи, корпоративні та комісійні клієнти мають можливість купувати авіаквитки за спеціальними пропозиціями. Дані клієнти отримують відкритий доступ в онлайн-офіс, що спрощує їх роботу і пошуки. Одна з головних переваг корпоративних і комісійних клієнтів це те, що вся звітністю і бухгалтерська документація формується автоматично. У кожного клієнта є свій особистий кабінет, в якому автоматично оновлюється інформація. Таким чином, вони завжди в курсі всіх подій. Також ми ведемо активну роботу з туристичними агентствами. Для роботи та співпраці з нами — просто надішліть запит на нашу електронну пошту sales@aviabiletkiev.com.ua

Як часто потрібно перевіряти інформацію про своє рейсі на сайті і чи часто вона змінюється?

Наш сайт — завжди в режимі онлайн, тому коли клієнт хоче забронювати авіаквиток, то інформація про тарифи, розклад рейсів і вільних місцях береться безпосередньо з систем авіакомпаній. Таким способом, на нашому сайті ви отримуєте інформацію, яка є актуальною на даний момент.

У чому відмінності між звичайними авіакомпаніями і авіакомпаніями-дискаунтерами?

Авіакомпанії-дискаунтери (ви можете також зустріти такі назви, як «low-cost», або «низькобюджетні» авіакомпанії) — це вид авіакомпаній, які надають одні з найдешевших перельотів на ринку авіа-послуг. В основному, низькі ціни на авіаперевезення засновані на мінімізації пакету послуг пасажирів. Як правило, купуючи авіаквиток у низкобюджетной компанії, ви повинні розраховувати, що:

  • такі квитки можна повернути або поміняти
  • у вашому посадковому талоні не буде вказано місце, а в салоні пасажири будуть розміщені в порядку черги
  • на борту літака вам навряд чи будуть пропонувати їжу і напої
  • такі авіакомпанії вибирають самі менш завантажені аеропорти
  • час вильоту вашого рейсу буде або рано вранці, або пізно вночі
  • продаватися квитки будуть через інтернет
  • перевезення багажу оплачуватиметься додаткової
  • найчастіше це тільки економ клас

Переліт лоу-кост авіакомпаніями найчастіше підходить пасажирам, яким потрібен тільки «переліт», без зайвих послуг.

Чи можливо провести обмін / повернення авіаквитка на компанію-дискаунтер?

Як правило, такі авіакомпанії не надають такої можливості. Але, в будь-якому випадку, про вашу відмову від перельоту ви повинні повідомити в авіакомпанію безпосередньо. На нашому сайті зробити обмін / повернення авіаквитка лоу-кост авіакомпанії неможливий.

Основні етапи роботи модуля awad

Даний модуль розміщується на вашій персональній сторінці, або сайті. У разі ваше зацікавленості, ми надаємо вам html-код, який ви розміщуєте у себе на сайті. Далі — справа техніки. Якщо протягом години, після розміщення модуля, на наш сайт перейде користувач, ви отримуєте певну комісію. Таким чином, це приносить вам дохід, взамін на що, ви не витрачаєте ніяких зусиль. Більш того, це вносить різноманітність у ваш особистий інтернет-ресурс.

Що потрібно надати в аеропорту для успішної реєстрації?

Основні документи, які надаються в аеропорту при реєстрації — це документ, що підтверджує особу (для дорослих — паспорт, для дітей — свідоцтво про народження). Під час реєстрації вам не потрібна маршрутна квитанція, вона знадобиться вам в транзитних аеропортах, для надання докази про подальше подорожі. Також у маршрутній квитанції ваш маршрут розписаний детально, що дуже зручно для вас.

Які види авіаквитків надані на сайті?

На нашому сайті ви можете придбати виключно електронні авіаквитки. Це квитки на рейси більше 800 авіакомпаній світу.

Як можна надати звіт для бухгалтерії, якщо я оплатив квиток своєї банківською картою?

Як правило, підтвердження є роздруківка електронного авіаквитка і посадочні талони.

Просимо звернути вашу увагу на те, що посадочні талони ви отримуєте лише один раз — дублікати не видаються. Радимо вам зберігати їх і не втрачати.

Основний пріоритет для нас в роботі з клієнтами — це безпека і конфіденційність їх особистих даних. Отже, основні етапи нашої співпраці з пасажирами:

  • Ми не використовуємо особисті дані клієнта (його ім'я, адресу електронної пошти, поштова адреса і телефон) поки не отримаємо підтвердження і згоду від клієнта особисто.
  • Ви маєте можливість перевірити і відредагувати свої дані перед відправкою.
  • Особиста інформація про клієнта запитується тільки в тих випадках, коли він бронює авіаквиток, приймає участь в опитуваннях або конкурсах, зв'язується з контактним центром.

Під час бронювання клієнта просять надати інформацію про його повне ім'я та контактний номер телефону. Також клієнт може вказати свої переваги: ​​місце в літаку або спеціальне харчування. Така ж інформація запитується і від осіб, які супроводжують клієнта під час подорожі. Отримати доступ в нашу систему і змінити дані про супроводжуючих осіб зможе тільки сам клієнт, тому йому потрібно отримати згоду від своїх супутників на надання їх повних імен, контактних номерів, поштових адрес і адрес їх електронних пошт.

Другий варіант, де потрібні особисті дані, — це коли клієнт бере участь у різних видів опитуваннях щодо співпраці з сайтом. Такі опитування можуть проводитися через електронну пошту, але відповідати на них клієнт не зобов'язаний, більше того, він може відписатися від отримання таких опитувань.

Клієнта також просять надати свої особисті дані, коли він задає якесь питання, вносить свої ідеї по зміні, або просить допомоги на сайті.

Кукі

Ще один спосіб підвищення безпеки користувача. Кукі — це файл, який зберігається на вашому комп'ютері. Іншими словами — він зберігає інформацію про ваших виборах, а також стежить за процесом покупки на сайті.

Клієнт також може відмовитися від використання куки, для чого йому необхідно звернутися до налаштувань браузера, де також можна докладніше дізнатися про всі властивості і функції куки. Але, відключивши куки, врахуйте, що для вас буде закритий доступ до послуг та інструментів планування, які пропонуються на нашому сайті.

Щоб поліпшити розуміння наших клієнтів, ми використовуємо інформацію про те, які сторінки нашого сайту ви відвідуєте, яким браузером користуєтесь. Але, веб-сайти, які клієнт відвідував до нашого сайту, або на які перейшов після — не відслідковуються.

Персональні дані клієнта

Дані про наших клієнтів не підлягають продажу або передачі іншим особам або компаніям. Ми можемо розкривати ваші особисті дані у разі виконання Вашого замовлення, в чому немає ніякої небезпеки, так як авіакомпанії також відповідають за конфіденційність і зобов'язуються не розкривати інформацію про своїх клієнтів.

Джерело: http://aviabiletkiev.com.ua/important/faq-zakaz.html