Чи можна здати електронний авіаквиток

Бронювання на цьому інтернет сайті точно будуть дешевші ніж у звичайній авіа каси. Купити авіаквитки на цьому ресурсі — — заощадити ваш час. Початок продажу авіаквитків в мережі дозволило компаніям опустити собівартість на квитки на літак. Купуючи авіа квитки на цьому інтернет сайті, ви завжди можете бачити більше число можливостей перельоту. Чому квитки на літак на даному порталі бронювати вигідніше ніж в касі. Назвемо важливі переваги: ​​економія, альтернатива, швидкість. На даний момент авіаквитки набагато дешевше, ніж раніше.

Перевірити квиток на літак

— Що таке електронний квиток?

Що таке електронний квиток?

Електронний квиток-це особлива форма квитка, яка зазвичай не друкується на папері. Вся інформація зберігається в електронному вигляді. Це новий і сучасний вигляд квитка, який в Європі успішно застосовується вже кілька років. Замість звичайного паперового квитка Ви отримуєте електронне підтвердження на вказану Вами електронну адресу або ж роздруковане підтвердження на поштову адресу. В аеропорту Вам необхідно лише показати паспорт та / або отриману роздруківку.

Електронний квиток (E-Ticket). Які плюси?

Електронний квиток — це воістину революційна альтернатива традиційному паперовому квитку. Всі дані про Вашій подорожі зберігаються в глобальній електронній системі бронювання авіакомпанії. При цьому необхідність в паперовому квитку повністю відпадає, а у Вас на руках буде роздруківка. Ви більше не боїтеся забути або втратити свій авіаквиток, і весь процес, пов'язаний з поїздкою, стає більш швидким і зручним. Все, що Вам потрібно для подорожі — це Ваш паспорт.

Електронний квиток — сучасна і зручна форма авіаквитка.

Іноді ціна авіаквитка істотно дешевше, якщо купувати його в Німеччині, ніж наприклад в Росії чи Казахстані. Багато хто вже замовляли квитки для своїх родичів, що живуть в країнах колишнього СРСР, з оплатою квитків в Німеччині. І якщо раніше треба було переплачувати за всякого роду послуги, іноді власнику їхати в певне місто, щоб отримати квиток, то зараз все набагато простіше і дешевше.

Всього навсього потрібна адреса електронної пошти (Email).

Замовляєте квиток, отримуєте по Email або поштою рахунок (за бажанням), оплачуєте його і після отримання нами оплати (2 — 3 банківських дні), отримуєте, знову ж по Email або поштою, електронний авіаквиток.

Як виглядає електронний квиток?

Електронний квиток може виглядати як роздруковане підтвердження. Приклади дивіться тут.

Електронний квиток Ви отримуєте на двох мовах — російською та тієї країни звідки (куди) здійснюється переліт.

Як перевірити, чи не є електронний квиток фальсифікацією?

Зайдіть на інтернет-адресу www.checkmytrip.com і дотримуйтесь інструкцій — введіть прізвище власника квитка і номер замовлення (на наших бланках номер замовлення розташований вгорі — приклад дивіться тут — якщо авіаквиток придбаний не у нас, то номер замовлення Ви можете дізнатися в агенстві, де був придбаний авіаквиток), виберіть знайомий вам мову. Ви побачите інформацію — підтвердження від авіакомпанії.

Головне, щоб в графі «e-ticket numbers» («номера e-ticket») стояв номер електронного авіаквитка, що свідчить про придбання цього квитка.

Приклад дивіться тут.

Ви також можете перевірити Ваш електронний квиток в будь-якій точці продажу авіаквитків, захопивши з собою, прислане Вам підтвердження, де будь-який оператор зможе перевірити справжність квитка за його номером.

Чому на сайті заявлена ​​одна ціна, а оператор по телефону назвав ціну вище?

Заявлена ​​ціна на сайті не означає, що авіаквитки за такими цінами можна придбати в будь-який час і на будь-який період.

Як правило, чим менше часу до початку запланованого рейсу, тим менше ймовірність придбати квиток за заявленою ціною.

Плануйте вашу поїздку і придбайте авіаквитки заздалегідь. Рекомендуємо купувати квитки на літній період вже у жовтні — грудні, на новорічний період — у вересні. Іноді авіакомпанії проводять короткочасні акції та істотно знижують ціни на авіаквитки. Цю інформацію ми своєчасно публікуємо на інтернет сайті — слідкуйте за оновленням.

Чи можна придбати авіаквиток самому через інтернет — портал, що не зв'язуючись з оператором по телефону?

Для здійснення замовлення в реальному часі використовуйте інтернет — портал www.aviabilet.eu

Як придбати авіаквиток?

Замовлення на придбання авіаквитка робиться тільки по телефону в Німеччині:

05321 383263 (з-за меж Німеччини: +49 5321 383263).

Після повідомлення оператору необхідних даних про пасажира, Ви отримуєте рахунок для оплати (поштою або на адресу електронної пошти).

Після отримання оплати, ми відразу ж висилаємо Вам авіаквитки (поштою або на адресу електронної пошти).

Банківський переказ доходить до одержувача за 2-3 робочих дні.

Як показує практика, з моменту замовлення і моменту отримання авіаквитка проходить 3-5 днів. В екстрених випадках є можливість отримати авіаквиток прямо в день замовлення.

Переказ платежу за придбаний авіаквиток можливий також з-за меж Німеччини.

Як сплатити рахунок з-за меж Німеччини?

Після замовлення по телефону Вам висилається на eMail рахунок для оплати. Рахунок німецькою мовою. Там будуть вказані банківські реквізити для міжнародного переказу.

Ви можете перерахувати гроші самі, використовуючи online-banking, або звернутися до банківського працівнику в Ваш банк. Як показує практика, труднощів з перерахуванням грошових средтв не виникає — будь-який банківський працівник з легкістю справляється з поставленим завданням.

Чи можна здати придбані авіаквитки назад?

Якщо Ви з яких-небудь причин не можете вилетіти у встановлений період, Ви можете здати квиток назад або ж змінити дату вильоту.

Поверненням грошей за авіаквиток регулює авіакомпанія згідно з тарифом, за яким він був придбаний. Тарифи та умови повернення придбаних авіаквитків Ви можете дізнатися у нашого телефонного оператора.

Порівняйте запропоновані Вам ціни з нашими!

Зателефонуйте в Німеччині +49 (0) 5321 383263 або зробіть

online — запит. заповнивши web — форму або відправивши повідомлення на нашу електронну адресу.

Ви також можете замовити у нас авіаквитки на внутрішні рейси.

Ми зможемо Вам запропонувати кращу ціну!

Джерело: http://24ru.com/ru/01/etkt.html

*****

Чи можна здати електронний авіаквиток

дорогі спільники, вибачте, якщо питання занадто простий. Прошу снизойти і расскзать, якщо знаєте.

У мене електронний квиток на літак. Аерофлот на 30 грудня. Шансів, що полетить, небагато. Посемубілет хотілося б сдать.В Росії квиток на зразок будь refundable, але я з Києва планувала летіти. Чи можна квиток здати якось он-лайн?

29/12/2010 00:35

Я замовляв електронний квиток через контору (посередника). Коли було потрібно відмовитися від квитка, я відправляв по е-мейл запит-повідомлення, після чого вони виставляли рахунок на оплату броні (приблизно 1250 руб за відмову). квиток при цьому коштував прімерно14 тис рублів.

Джерело: http://www.ljpoisk.ru/archive/8553864.html

*****

Чи можна здати електронний авіаквиток

Оренда автомобіля

Для замовлення авіаквитка потрібно пройти всього 3 кроки:

— Вибір напрямку і дати польоту

— Вибір рейсу і вартості квитка

— Бронювання і оплата квитка

Ви можете подивитися відео-підказку про покупку авіаквитка на нашому сайті.

Для покупки квитка на сайті реєстрація не обов'язкова.

Для початку необхідно знати, що не кожен квиток на літак підлягає поверненню, тому будьте уважні ще при початковому оформленні квитка.

— для неповоротних квитків: Вас чекає повернення не всієї спочатку сплаченої суми, а тільки її частини в розмірі невикористаних такс (аеропортових зборів).

— для зворотних квитків: Ви отримуєте всю суму, за вирахуванням штрафних санкцій, згідно з правилами авіакомпаній.

Увага! Є ряд авіакомпаній, в правилах яких прописані неповоротні такси при поверненні квитка. Детальніше про порядок подання заяви на повернення читайте тут.

Так, в основному авіаперевізник вважає таку причину достатньою для вимушеного повернення всієї суми, але таке правило діє при дотриманні деяких умов, які можуть відрізнятися в кожному окремому випадку.

Ми спеціалізуємося на продажу квитків на літак тільки за допомогою Інтернету. На сайті Авіакасса.ру для вашої зручності створений інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який не потребує додаткового вивчення. Слідуючи покроково до своєї мети, ви без зусиль самостійно оформіть замовлення квитка і справите його покупку в режимі онлайн.

Оплатити квиток можна за допомогою банківської карти або за готівку в будь-якому салоні «Евросеть».

Є сенс спробувати другий і третій раз, буває, що такий платіж з першого разу не проходить, не варто хвилюватися — система не дозволить один і той же замовлення оплачувати більше одного разу. Якщо ні друга, ні третя спроба не допомогла, то необхідно звернутися в службу підтримки вашого банку за вказаними на мапі даними або скористатися іншими способами оплати.

Для того, щоб оплатити покупку квитка на літак в салоні компанії «Евросеть», Необхідно зайти в найближчий салон продажів і назвати оператору платіжний код, який ви отримаєте на нашому сайті в останньому кроці оформлення бронювання. Також необхідно повідомити номер вашого телефону, який ви повинні були вписати під час оформлення бронювання авіа квитка.

Детальніше про процедуру оплати через «Евросеть» і «Зв'язковий» дивіться тут.

Якщо ваші плани на переліт змінилися, а до відправлення рейсу залишилося зовсім небагато часу, то перше, що необхідно зробити-це зняти місця по вашій броні. Для цього вам необхідно звернутися до перевізника. Необхідно бути готовим до того, що термін менше доби до вильоту вважається критичним для справляння штрафних санкцій на поворотний квиток. Якщо ви не з'явилися на рейс, а квиток придбаний за мінімальною вартістю, то Авіакаса швидше за все відмовить вам у поверненні коштів. Крайній момент, в який пасажир може повернути хоч частину витрачених на квиток грошей, визначає кожен перевізник відповідно до внутрішніх правил.

Відмовитися від перельоту можна через нашу компанію, або безпосередньо звернувшись в авіакомпанію, у випадку, якщо часу ще достатньо, то необхідно заповнити заяву встановленого зразка. Запізнення на рейс нічим не відрізняється від всіх вищеописаних випадків, підходьте до стійки реєстрації і попросіть зробити відповідну відмітку. Така маршрутна квитанція з відміткою буде обґрунтуванням того, що вам повинні повернути гроші за невикористаний електронний квиток, таку заяву можна заповнювати навіть після вильоту.

Можливості зміни встановлюються правилами застосування тарифу, за яким ви придбали квиток на літак. Вам необхідно надіслати заявку в разі виникнення необхідності обміну квитка. Заповнити заявку можна у вільній формі, вказавши номер вашого замовлення, номер квитка, бажані зміни в дати вильоту, прильоту, зміни часу. Після цього оператором буде проведений перерахунок, виходячи з якого, Ви повинні остаточно вирішити, чи будете ви міняти авіаквитки, зваживши всі вигоди і недоліки. При позитивному рішенні висилається рахунок, за яким необхідно доплатити певну суму, за допомогою банківського переказу, кредитною карткою або сплатити готівкою в центральному офісі нашого агентства. Збори за зміну дат встановлюються авіакомпаніями відповідно до правил застосування тарифу, за яким ви придбали квиток на літак.

Якщо ви не встигаєте оплатити воворемя, то по витікання терміну, відведеного на оплату, ваша бронь автоматично анулюється, про що ви будете повідомлені по e-mail і через СМС. Для покупки квитка вам потрібно заново створювати замовлення на сайті і бронювати новий квиток.

Кожен перевізник, як правило, має свої вимоги до оформлення документів при виникненні ситуації, пов'язаної з поверненням авіа квитків.

При оформленні броні на сайті, на кроці, коли Вами вже обрано параметри перельоту, авіакомпанія і вартість квитка, ви можете ознайомитися з умови використання сайту, правилами застосування тарифу та повернення авіаквитка, перейшовши за відповідними посиланнями. Подальший перехід на сторінку оплати означатиме, що Ви ознайомлені і згодні з цими правилами.

Порядок повернення та обміну в разі придбання авіа квитка на сайті Авіакаса ви можете подивитися тут.

Так як ми працюємо безпосередньо з системами бронювання, то тарифні правила і маршрутна квитанція приходить вам саме в тому вигляді, який є в оригіналі, тобто при створенні броні в системі міжнародного класу (наприклад, Amadeus) і роздруківка ваших документів буде іноземною (найчастіше все, англійською) мовою. Причому це не означає, що авіаквитки куплені у закордонній компанії, на міжнародних рейсах багато російських авіаперевізники (не виключаючи «Росію», «Аерофлот», «Трансаеро» та інших) використовують саме цю систему для зберігання інформації за власними рейсам. Можливості автоматичного перекладу в такому випадку немає. Однак наш менеджер може надати сприяння в перекладі всіх необхідних паперів або складанні резюме по основних пунктах. Пишіть за допомогою зворотного зв'язку, всі труднощі у прочитанні умов тарифу будуть вирішені, хоча більша частина стандартних форм є на вашій особистій сторінці – це найбільш часті стандартні умови за часом вильоту, часу прильоту, назвам аеропортів, по кількості і місцях пересадок і так далі. Також у маршрутній квитанції міститиметься особлива службова інформація, яка буде зрозуміла і достатня працівникам служби реєстрації в будь-якому аеропорту — це код PNR на бронь, номер електронного квитка та інше. Тому про реєстрацію та успішної посадки в будь-якому аеропорту світу можна не турбуватися.

Зазвичай гроші за квиток на літак можна повернути протягом семи — десяти днів з моменту отримання заяви співробітником нашої компанії від пасажира. Цей термін може скоротитися або збільшитися за рішенням авіакомпанії, ми намагаємося обробити всі заявки протягом одного-двох днів, потім отримавши позитивну відповідь від перевізника, відправляємо гроші на рахунок і далі все залежить від оперативності роботи вашого банку, адже гроші переводяться на банківський рахунок. Якщо ж узгодження з авіакомпанією затягнулося, то повернення може бути відкладений на місяць, два або навіть три. Такі складні запити йдуть при спробі зробити вимушений повернення, тому авіакомпанія, особливо за дешеві авіаквитки, може відкласти повернення грошей. Але деякі авіаперевізники можуть вимагати узгодження навіть добровільних повернень, наприклад, такими є «Бєлавіа» і Korean Air, деякі інші.

При придбанні електронного квитка, згідно з листом Мінфіну Росії від 11.10.2007 № 03-03-06 / 1/717, виправдувальними документами є роздруківка авіа квитка (маршрутна квитанція) і посадочні талони. Будьте уважні! У більшості випадків дублікати посадкових талонів не видаються — зберігайте талони, отримані при посадці в літак.

Рекомендуємо перевірити вашу електронну скриньку. Як правило, оплата проходить успішно і маршрут квитанція вже відправлена ​​вам на пошту. У випадку, якщо оплата не пройшла, маршрутна квитанція не прийшла до вас на пошту, рекомендуємо повторити бронювання.

Для цього:

— Відкрийте в електронній адресі повідомлення «Бронювання перельоту замовлення №. на Aviakassa.ru»

Роздрукувати електронний квиток на літак

— У рядку Посилання на ваше замовлення 13363705 натисніть на номер замовлення.

— У вікні, зробіть оплату ще раз.

Обов'язково зв'яжіться з операторами aviakassa.ru за тел. 495-9701717 або напишіть нам на zapros@aviakassa.ru

Якщо з якихось причин ви не отримали на свій e-mail лист з маршрут квитанцією, просимо вас зв'язатися зі службою підтримки за телефонами, вказаними на сайті.

Тайм-ліміт оплати замовлення може бути змінений перевізником з незалежних від нас причин без попереднього повідомлення як пасажирів, так і агентства.

Aviakassa.ru спеціалізується на продажу квитків через інтернет і тому замовити квиток можна тільки онлайн, на сайті www.aviakassa.ru. А оплатити його можна як онлайн, так і готівкою. Для вашої зручності ми прагнемо збільшувати кількість способів оплати. Оплатити готівкою замовлення, зроблене на нашому сайті, можна в будь-якому салоні «Евросети» і «Зв'язковий» на території Росії. Незалежно від обраного способу, через кілька годин після оплати електронний квиток буде висланий на вашу адресу електронної пошти. Вам потрібно тільки роздрукувати його і взяти з собою в аеропорт.

— Деякі авіакомпанії можуть змінити тариф авіаперевезення без повідомлення.

Просимо взяти це до уваги і оплачувати квитки в найкоротші терміни!

Звернутися в банк — емітент

Якщо пасажир вирішив відмовитися від польоту і здав квиток не пізніше ніж за 24 години до вильоту, то він може отримати всю вартість авіаквитка. Якщо квиток зданий пізніше, то буде утриманий збір, який не може перевищувати 25% вартості повітряного перевезення. Згідно ст.102 Повітряного кодексу РФ перевізники при виконанні повітряних перевезень зобов'язані дотримуватися загальні правила повітряних перевезень. Перевізники мають право встановлювати і свої правила, які не повинні суперечити загальним правилам повітряних перевезень.

Як випливає з ст.64 Повітряного кодексу РФ, перевізник має право встановлювати плату за повітряні перевезення, однак правила формування та застосування тарифів, стягування зборів у цивільній авіації, а також правила продажу квитків встановлюються спеціально уповноваженим органом, але перевізники встановлюють різноманітні тарифи і власні правила повернення авіаквитків і штрафів, стягнутих при відмові пасажира від польоту.

У зв'язку з цим особливу увагу слід звернути при бронюванні квитків на правила повернення та обміну. Слід зауважити, що Повітряний кодекс РФ не поширюється на правила повернення та обміну іноземних перевізників.

Слід перевірити адресу, на яку Ви відправили документи. Адреса, на який слід відправляти документи на повернення zapros@aviakassa.ru.

Можна, при цьому необхідно на реєстрацію пред'явити той документ, на який здійснювалося бронювання.

Вам необхідно відмінити електронну реєстрацію та надіслати пакет документів для повернення на адресу zapros@aviakassa.ru.

Наша компанія ніколи не затримує повернення грошових коштів клієнтам, в таких випадках може бути кілька причин

— авіакомпанія поки не справила повернення грошових коштів. В окремих випадках авіакомпанії потрібно для повернення до 60 днів

— ваш банк має спеціальні умови щодо повернення грошових коштів. Уточнюйте у вашому банку.

Від 3 до 24 годин.

Гроші за повернені авіаквитки надходять на розрахунковий рахунок. Отримати гроші з розрахункового рахунку Ви можите звернувшись в банк.

Змінити у бронюванні номер документа можна до виписки квитка.

Після виписки квитка внесення змін може спричинити необхідність повернення електронного квитка, в даному випадку ви приймаєте на себе всі можливі комерційні ризики (повернення електронних перевізних документів, оформлення нового замовлення, зміна тарифу, повернення грошей і інш.), Пов'язані з діями по допущенню помилок і неточностей в наданні особистих даних пасажирів.

Для внесення зміни номера документа, необхідно відправити на електронну адресу zapros@aviakassa.ru. Лист з проханням внести у Ваше бронювання коректні паспортні дані. У листі вкажіть номер замовлення, ПІБ пасажира, якому треба змінити дані і коректних дані паспорта.

Отримати інформацію про терміни та зареєструватися Ви можете на сайті авіакомпанії. Як правило, он-лайн реєстрація починається за 24 години і закінчується за 90 хвилин до вильоту.

Рекомендується мати маршрут-квитанцію при собі протягом усієї подорожі. Це особливо важливо в тих випадках, коли здійснюється переліт за кордон. Після прибуття в іноземну державу необхідно мати можливість пройти всі процедури служби безпеки та імміграційної служби, які можуть вимагати підтвердження подальшого маршруту або зворотного вильоту з країни.

У будь-якому випадку для подорожі обов'язкова наявність паспорта, для міжнародного подорожі – наявність дійсного закордонного паспорта (або паспорта міжнародного зразка). Авіакомпанії рекомендують мати маршрут-квитанцію в аеропорту, хоча це не є необхідним для проходження реєстрації.

Також в деяких аеропортах підтвердження на політ може знадобитися для пред'явлення службам авіаційної безпеки, на контролі перед входом на реєстрацію.

За ЖД квитках

Такими є вимоги російської залізниці. Після бронювання квитка в плацкартному вагоні потрібно встигнути зробити оплату протягом 15 хвилин, інакше ваше замовлення буде автоматично анульовано після закінчення цього часу. Рекомендуємо проводити оплату банківською картою безпосередньо на сайті, тоді відведеного часу буде цілком достатньо. При бронюванні купейного квитка або СВ час на оплату збільшується до 3 годин, хоча в деяких випадках РЖД може скоротити цей час.

Так, таке можливо, але тільки для обмеженого переліку поїздів. Однак отримати електронний квиток з України ви зможете тільки на російській території, тому при покупці квитків подбайте про придбання квитка туди і назад на території Росії.

Оплата електронного жд квитка можлива будь-яким способом, доступним на сайті: за допомогою банківської карти або за готівковий розрахунок, через салони «Евросеть» або «Зв'язковий». При цьому слід враховувати, що після резервування (бронювання) жд квитка на оплату відводиться тільки 15 хвилин, тому оптимальним способом оплати буде платіж за допомогою банківської карти.

Якщо пройдена електронна реєстрація:

паспорт (Або інший засвідчує особу документ, реквізити якого були вказані при оформленні квитка);

посадковий купон (Роздруківку або на екрані мобільного пристрою).

Якщо електронна реєстрація не пройдена:

паспорт (Або інший засвідчує особу документ, реквізити якого були вказані при оформленні квитка);

квиток. отриманий в касі або терміналі самообслуговування. (Див. Як отримати квиток).

Бронюючи ЖД квиток на сайті Авіакасса.ру, ви можете одночасно пройти електронну реєстрацію. Якщо в процесі бронювання на етапі вибору місць і вагона ви відзначили прапорцем «Пройти електронну реєстрацію», То після оплати квитка ви отримуєте право посадки в поїзд за наявності посадкового купона і паспорта. Ваші дані вже будуть знаходиться у провідника і ніяких додаткових дій здійснювати не потрібно. Електронна реєстрація можлива не менш, ніж за 1 годину до відправлення поїзда. Список поїздів, для яких діє електронна реєстрація, постійно поповнюється. В даний час цей список все ж обмежений, а електронна реєстрація допускається тільки на маршрутах всередині російській території.

Після оплати заброньованого ЖД квитки ви отримаєте на свій e-mаil контрольний купон, тобто — електронний квиток, в якому буде вказано, що ви пройшли електронну реєстрацію, в цьому контрольному купоні також буде вказаний 14-значний номер вашого замовлення.

Для повернення електронного квитка його необхідно обміняти на паперовий квиток на бланку ВАТ «РЖД». Про те, як це зробити, детально описано тут. Після отримання паперового жд квитка ви можете повернути його через будь-яку залізничну касу далекого прямування також, як звичайний залізничний квиток, куплений в звичайній касі.

Нещасний випадок — зовнішнє, короткочасне (до декількох годин), фактично відбулася під впливом різних зовнішніх факторів (фізичних, хімічних, механічних і т.п.) подія, характер, час і місце якого може бути однозначно визначені, що настало в період терміну страхування і виникло непередбачено, ненавмисно, мимо волі застрахованого, що спричинило за собою заподіяння шкоди життю та здоров'ю Застрахованої (п. 3.2.1 Правил страхування (PDF)

Джерело: http://www.aviakassa.ru/faq