Квитки на літак подорожчали

І все таки, як цей веб проект має переваги? Скористайтеся нагодою включати фільтри результатів: прибирати не цікаві компанії, вибирайте необхідну кількість, час і місто пересадок. В системі пошуку підключені надійні перевірені авіакомпанії і агентства. Доступні результати авіаподорожі отранжіровани по зростанню ціни, дешевий — перший. Нам передають великий перелік всіх рейсів. Майже відразу моніторяться всі критерії: кількість квитків на літак, дати вильоту, населений пункт вильоту, коли назад, «КУДИ», клас обслуговування відразу порівнюються на сайтах авіакомпаній, агентств, систем бронювання.

Квитки на літак подорожчали

Звичайно. Краще за кілька місяців купувати.

Lexx Просвітлений (34024) 1 рік тому

У більшості випадків — так. Але далеко не завжди так. Все залежить від політики авіакомпанії і поточного попиту на квитки.

Олександр Поздеев Просвітлений (21820) 1 рік тому

я б не став все зводити до примітивного — ближче дата -gt; дорожче квиток, там до фіга факторів: АК, напрямок, день тижня, характер стикування.

наприклад квиток на завтряшній аерофлотного Москва-Осло варто 4100, а на літо 2014 — 6150 р і сенсу закуповуватися на літо нету, 100% буде ще така ж акція.

а SAS, наприклад, буде жонглювати цінами протягом року (до літа ще як мінімум дві розпродажу і одна, построжественская буде знатної) і тільки за 2-3 дні до вильоту ціни у АК реально скаканут рази в 3-4.

так що не все так просто і прозоро. грамотна покупка квитка — ціла наука:)

Ксюша Андрух Знавець (277) 1 рік тому

Так))) Краще брати квитки не раніше ніж за 3 тижні, навіщо переплачувати.

Джерело: http://otvet.mail.ru/question/97651245

*****

Квитки на літак подорожчали

Міністерство транспорту та зв'язку підвищило аеропортові збори за обслуговування повітряних суден (злітно-посадковий збір) і пасажирів (аеровокзальний збір) в 9 аеропортах на 16,5-47,5%. Про це йдеться в наказі Мінтрансзв'язку №1131 від 15 вересня. Даний наказ набрав чинності з 18 жовтня.

Зокрема, аеропортові збори підвищуються в міжнародному аеропорту «Київ» (Жуляни), міжнародних аеропортах Вінниці, Івано-Франківська, Керчі (Крим), Кривого Рогу (Дніпропетровська область), Миколаєва, Сум, Ужгорода (Закарпатська область) та Хмельницького.

Крім того, Мінтрансзв'язку підвищив загальний тариф даних зборів для тих аеропортів, яким вони не встановлені в індивідуальному порядку.

Збільшення вартості квитків очікується на 3,7-9,2 долара на міжнародні рейси і на 0,5-6,2 долара на внутрішні рейси.

Джерело: http://irtafax.com.ua/news/2008/10/2008-10-22-01.html

*****

Квитки на літак подорожчали

У вересні авіаційний ринок, швидше за все, покине одна з компаній. Ще в липні Росавіація прийняла рішення заборонити авіакомпанії "Московія" з осені виконувати як чартерні, так і регулярні рейси. Перевізник заборгував за обслуговування аеропортів і за гас. І так заборгував, що його вже ніхто не хотів обслуговувати.

читайте також

Ризик опинитися в такому становищі є у багатьох. Третина ціни квитка займають витрати на гас. Зараз тонна палива коштує в середньому 31 000 рублів. Але з 2015 року мінфін планує включити його до переліку підакцизних товарів. Ставки можуть встановити в 2015 році в 2 тисяч 300 рублів за тонну, в 2016 році — 3 тисяч рублів, в 2017 році — 3 тисяч 500 рублів за тонну.

Зростання вартості гасу в 2015 році тільки через акцизи експерти прогнозують на 7 відсотків. І квиток зросте в ціні приблизно також. Неповоротні квитки залишаться більш дешевими, але подорожчання торкнеться і їх теж. "Адже за все платить пасажир", — Нагадують в Росавіації.

Не виключено, що тільки готуються пропозиції мінфіну вже сколихнули ринок, відзначають експерти. Але підйом цін загодя підприємствами з паливозабезпечення може підірвати економічне становище авіакомпаній.

Хоча у Федеральній антимонопольній службі (ФАС) вважають, що вартість гасу і його обсяги в російських аеропортах знаходяться на стабільному рівні. І повального зростання цін немає. За твердженням ФАС, відпускна ціна на авіапаливо у нафтопереробних заводів не піднімалася, навіть у ряді випадків знизилася на 5-6 відсотків з початку року. Але авіакомпанії наполягають, що в червні-серпні в тридцяти російських аеропортах зафіксовано зростання вартості однієї тонни авіагасу в середньому на 6-7 відсотків.

раніше по темі

Більшою мірою перевізники турбуються за закупівлі палива на майбутнє. Вони вже зараз повинні укладати контракти на 2015 рік. І при оподаткуванні авіагасу акцизом ціна палива потягне за собою зростання вартості квитків. Поки про додаткових паливних зборах для пасажирів мови не йде. Але ціна квитка буде неухильно зростати протягом найближчих трьох років.

Ситуацію можна врятувати, прийнявши рішення про скасування ПДВ на квитки на внутрішні рейси. Але мінфін на це не йде вже протягом декількох років. І виходить замкнуте коло. З федерального і регіональних бюджетів для зниження ціни на субсидовані польоти доведеться витратити більше грошей, ніж цього року. На розвиток регіональних перевезень у 2014 році держава виділила майже 9 мільярдів рублів, нагадують в Росавіації. Виходить, що перегляд акцизної політики додаткових коштів до бюджету не додасть, відзначають експерти. А ось витрати пасажира стануть більше.

Джерело: http://www.rg.ru/2014/08/25/samolet.html

*****

Квитки на літак подорожчали

Квитки На Літак Подорожчають

Квитки на літак можуть подорожчати, це відбудеться, якщо Росії доведеться створювати нову систему бронювання. Про це повідомляє «Российская газета». Пропозицію відмовитися від американської системи СЕБР і продумати вітчизняну прозвучало в Раді Федерації. Зараз американці мають доступ до персональних даних пасажирів, у тому числі і на внутрішніх перевезеннях. У «Аерофлоті» попередили, створення системи бронювання з нуля задоволення не дешеве, це неминуче відіб'ється на вартості перельоту.

Зокрема, плацкарт в поїзді «Київ — Одеса» подорожчає до 119,9 грн (зараз 109), в поїзді «Київ — Львів» до 116,6 грн (сейчас106), «Київ — Донецьк» до 154 грн (зараз 140) , «Київ — Харків» до 132 грн (зараз 120), в поїзді «Київ — Сімферополь» проїхатися в плацкарті коштуватиме 165 гривень (зараз 150).

Ряд авіакомпаній застосовують цей курс також для паливних доплат на внутрішньоросійських рейсах — таким чином, дешеві авіаквитки і тут будуть зустрічатися рідше. У число таких авіакомпаній входять, зокрема, «Аерофлот», «Росія», «Донавіа», «Нордавіа», «Владивосток Авіа» та інші. У «Трансаеро» в євро обчислюється якийсь «збір за бронювання в системі Gabriel», у «Аерофлоту» — аналогічний додатковий збір за продаж квитка. «Сибір» (S7 Ailines), UTair і Sky Express обчислюють паливні збори по Росії в рублях.

В даний час ставка оренди ВПП для «Шереметьєво» становить близько 200 мільйонів рублів на рік, для «Внуково» — близько 70 мільйонів рублів, для «Домодєдово» — близько 90 мільйонів. За даними видання, для «Шереметьєво» пропонується підняти ставку до 500 мільйонів рублів на рік. Наскільки пропонується підвищити плату для «Домодєдово» і «Внуково», не повідомляється.

Міський портал «Сочі Експрес» — джерело актуальної новинної інформації про життя міста, а також повноцінний інструмент для роботи з приватними оголошеннями і пропозиціями компаній, новий етап розвитку газети безкоштовних оголошень «Експрес Ва Банк 'Сочі». «Сочі Експрес» — це всі пропозиції по нерухомості, автомобілів та відпочинку без посередників в місті Сочі!

Всі права на матеріали, які містить цей сайт, охороняються відповідно до законодавства України, в тому числі, про авторське право і суміжні права. Використання матеріалів Gazeta.ua для друкованих видань дозволяється лише з письмової згоди редакції сайту. Для інтернет-видань обов'язкове гіперпосилання на Gazeta.ua, відкрите для пошукових систем. Посилання та гіперпосилання повинні міститися виключно в першому чи в другому абзаці тексту.

Так як власником «Шереметьєво» і «Внуково» є держава, то воно зможе примусити аеропорти підписати договори за підвищеними ставками оренди смуг. Джерела розповіли газеті, що з «Домодєдово» це зробити буде набагато складніше, тому що аеропорт є приватним, а його договір про оренду ВПП укладений до 2073 з правом перегляду плати раз на п'ять років за обопільною згодою сторін.

Джерело: http://aviabiletyi-noyabrsk-tyumen.jimdo.com/2014/08/06/%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8B-%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%82-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%B0%D1%8E%D1%82/

*****
Квитки на літак подорожчали

Квитки на літак подорожчали

Міністерство транспорту та зв'язку підвищило аеропортові збори за обслуговування повітряних суден (злітно-посадковий збір) і пасажирів (аеровокзальний збір) в 9 аеропортах на 16,5-475%. Про це йдеться в наказі Мінтрансзв'язку №1131 від 15 вересня. Цей наказ набирає чинності з 18 жовтня.

Зокрема, аеропортові збори підвищуються в міжнародному аеропорту "Київ" (Жуляни), міжнародних аеропортах Вінниці, Івано-Франківська, Керчі (Крим), Кривого Рогу (Дніпропетровська область), Миколаєва, Сум, Ужгорода (Закарпатська область) та Хмельницького.

Крім того, Мінтрансзв'язку підвищив загальний тариф даних зборів для тих аеропортів, яким вони не встановлені в індивідуальному порядку.

Також міністерство має намір збільшити збори за забезпечення авіабезпеки та за понаднормову стоянку повітряних суден в даних аеропортах, повідомляють Українські новини.

Раніше повідомлялося, що в разі реалізації зазначеного проекту наказу собівартість рейсів збільшиться на 1-5%, збільшення вартості квитків очікується на 3,7-9,2 долара на міжнародні рейси і на 0,5-6,2 долара на внутрішні рейси.

Джерело Турново

Додайте статтю в закладки

Джерело: http://www.wing.com.ua/content/view/4713/37/

*****

Квитки на літак подорожчали

Вчора Lufthansa підвищила ціни для пасажирів далекомагістральних рейсів через збільшення собівартості перельоту. Ціни на квитки економ-класу в Африку, Азію, Південну Америку і на Близький Схід в обидва кінці зростуть на 20 євро, бізнес-клас подорожчає на 60 євро, перший клас — на 100-150 євро. Польоти Lufthansa в США стануть дорожчими на 30 євро в економ-класі, на 60 євро в бізнес-класі і на 150 євро в першому класі.

16000 хасидів прилетіли в Україну і направляються в Умань

Найближчим часом піднімуть ціни також Austrian Airlines і Swiss Air (входять до групи Lufthansa). Серед європейських перевізників про перегляд вартості авіаквитків на ближньомагістральні рейси повідомили у фінській Finnair. У компанії підкреслили, що "стежать за ринковими умовами, щоб реагувати на можливе підвищення витрат". Подорожчання квитків спостерігається і на північноамериканському континенті.

Wizz Air відкриває новий напрямок — Київ-Будапешт

Початок процесу поклав найбільший перевізник США за обсягами пасажирських перевезень на внутрішніх рейсах — Southwest. Компанія підвищила тарифи "туди-назад" на 10% (близько $ 10). А основні гравці американського ринку — Delta Air Lines, Virgin America і United Airlines — заявили про ще більш масштабне підвищення вартості квитків, причому на більшості внутрішніх маршрутів США, пояснивши рішення необхідністю "покрити зростаючі витрати бізнесу". З азіатських перевізників про підвищення цін на квитки вже заговорили Cathay Pacific і гонконгська Dragonair.

Компанії мають намір підвищити розмір паливного збору на 8,7%, до $ 135,5 на рейсах з Гонконгу в напрямку Північної Америки, Європи, Близького Сходу, включаючи стикувальні рейси в Бангкоку і Сінгапурі. Філіппінська перевізник Cebu Air планує стягувати паливний збір у розмірі $ 30-35 з пасажирів, що прямують до Малайзії і Таїланду. Українські авіакомпанії поки не заявляють про підвищення цін. "Найближчим часом ми не плануємо збільшення вартості квитків, пов'язаного з коливаннями цін на паливо",— зазначила прес-секретар "Міжнародних авіаліній України" Євгенія Сацька.

Джерело: http://www.trust.ua/news/68351-bilety-na-samolet-nynche-dorozhayut.html