Квитки на літак руслан

Ну так, як наш портал поза конкуренцією? Нам передають величезний перелік рейсів. Ви можете використовувати фільтри видачі: прибирати не бажані авіакомпанії, відзначайте бажане кількість, час і населений пункт стикувань. Майже відразу моніторяться введені дані: коли назад, скільки квитків на літак, дати вильоту, рівень авіаквитка, аеровокзал відправлення, пункт прильоту паралельно моніторяться в базах систем бронювання, авіаперевізників, агентств. Доступні результати перельоту сформовані за ціною, починаючи з дуже дешевого. В системі пошуку беруть участь перевірені надійні агентства і компанії.

Пошук квитків на літак

Руслан Авіа отримає ваше привітання! Ніхто ще не залишив коментарів — станьте першим!

авіа руслан — Результати пошуку картинок. Зліт літака «Руслан» з альбому Авіа, автор alex 007 15.01.2010: «ТЕХНОКОМ АВІА», ЗАТ // Санкт-Петербург Інформація про ЗАТ. Руслан Мухтаров | ВКонтакте Руслан Мухтаров, Санкт-Петербург, Росія. Увійдіть на сайт або зареєструйтесь, щоб зв'язатися з Русланом Мухтарова або знайти інших Ваших друзів. Авіа руслан — Замовлення авіа квитків. Спеціальні пропозиції Авіа руслан — Послуги таксі по місту і в аеропорти, персонального водія, кур'єра. Готелі Італії, групові тури в Італію, авіа тури — Авіа руслан. AN-124 Ruslan: фото, опис, історія створення та характеристики Варіанти написання (синоніми). Ан124 Руслан, AN124 Ruslan. Двигуни. 4 турбореактивних двигуна Д-18T або RB-211-524Н-Т.

Джерело: http://aviasale.tmweb.ru/?p=mons&proh =% D0% B0% D0% B2% D0% B8% D0% B0 +% D1% 80% D1% 83% D1% 81% D0% BB% D0% B0% D0% BD

*****

Квитки на літак руслан

Літак Ан-124 Руслан — Важкий дальній військово-транспортний літак. Англійська назва: AN-124 Ruslan. IATA: A4F. ICAO рус: A124.

Виробник: ОКБ О.К. Антонова.

Категорія: Цивільний, Вантажний.

Літак Ан-124 призначений для доставки на велику дальність військ, бойової техніки і озброєння з глибокого тилу на театри військових дій, перевезення великогабаритних вантажів і важких народно-господарських вантажів в будь-яку точку земної кулі.

Літак виконаний за звичайною для важких військово-транспортних літаків схемою високоплана із стрілоподібним крилом порівняно великого подовження, однокільовим хвостовим оперенням і багатоколісних прибирається в польоті шасі. У літаку широко застосовуються композиційні матеріали. Пол виконаний з титанового сплаву.

Многостоечное шасі, забезпечене 24 колесами, дозволяє використовувати літак з ґрунтових злітно-посадкових смуг, а також змінювати стоянкове кліренс і кут нахилу фюзеляжу, що полегшує проведення вантажно-розвантажувальних робіт.

З КМ виконано 5000 кг конструкції планера (1500 м 2 обшивки), що дозволило знизити масу порожнього літака на 2 тонни. При створенні літака Руслан застосовано крило щодо товстого стреловидного суперкритичного профілю, що в поєднанні з ретельною відпрацюванням форми фюзеляжу зумовило високі аеродинамічні якості і, отже, більшу дальність польоту.

Фюзеляж літака розділений на дві палуби і в інтересах зручності обслуговування, ремонту та збільшення ресурсу розбитий на ряд герметичних відсіків спеціалізованого призначення: вантажна кабіна для розміщення перевезеної техніки і вантажів, верхня передня палуба для розміщення основного і змінного екіпажів (по 7 осіб) та обладнання, верхня задня палуба для розміщення людей, що супроводжують техніку і вантажі (80 осіб). Наддув вантажної кабіни забезпечує перепад тиску не менше 25 кПа. Це дозволяє перевозити пасажирів на висоті 8000 метрів без кисневого обладнання.

Завдяки наявності переднього (відкидається носова частина) і заднього вантажних люків забезпечується можливість оперативно здійснювати завантаження і вивантаження нестандартних вантажів з обох напрямків. Герметична вантажна кабіна (довжина 36,5 м, без рампи — 26,5 м, ширина 6,4 м, висота 4,4 м) забезпечує перевезення вантажів загальною масою до 120 т, парашутне десантування вантажів загальною масою до 100 т на платформах, а також спеціально підготовлених вантажів і техніки, що виключають застосування платформ. Обсяг вантажної кабіни перевищує 1000 м 3.

Виконаний з титанового сплаву підлогу вантажної кабіни допускає навантаження всіх видів самохідної і несамохідної колісної та гусеничної техніки з навантаженням на вісь до 12 т при розміщенні в один ряд і до 10 т при розміщенні в два ряди. Кабіна обладнана двома бортовими навантажувальними кранами вантажопідйомністю по 10 (20) т і пересувними підлоговими електричними лебідками з тяговим зусиллям до 4,5 т кожна. Наявне на літаку роликове обладнання дозволяє завантажувати і вивантажувати моновантажі масою до 50 т.

Багатоколісних шасі оснащене системою присідання, завдяки якій значно зменшується нахил рамп і полегшується процес вантаження і вивантаження техніки і вантажів. Кожна основна опора шасі складається з п'яти незалежних двоколісних стійок, передня опора — з двох стійок, кожна з яких має два колеса. Система управління поворотом передніх стійок сприяє розвороту літака на злітно-посадковій смузі шириною до 50 метрів з використанням асиметрії тяги двигунів. Для повного використання бойових можливостей Ан-124 повинен експлуатуватися з бетонованих ВПП довжиною більше 3000 м. Однак, незважаючи на великі розміри і масу, літак здатний виконувати польоти і з грунтових ВПП.

Силова установка складається з чотирьох турбовентиляторних двигунів великій мірі двоконтурності Д-18Т конструкції Володимира Олексійовича Лотарева. Крім величезної потужності (23400 кгс), ці двигуни відрізняються малою масою, низькою витратою палива і невисоким рівнем шуму. Максимальна маса палива, обмежена злітною масою літака, становить 213 740 кг. Маючи вантажопідйомність і дальність польоту, в 2-3 рази більші, ніж Ан-22 та Іл-76, «Руслан» витрачає палива на 1 тонно-кілометр перевезеного вантажу в 2,5-3 рази менше. Дальність польоту Ан-124 з максимальним навантаженням 120 т становить 5600 км, а з навантаженням 40 т 11000 км, і за цим показником він перевершує американський важкий ВТС C-5B Galaxy.

Літак оснащений системою автоматичного ЕДСУ, автоматизованою системою штурвального управління, чотирьохканальним гідравлічним комплексом, високонадійними системами електропостачання та життєзабезпечення екіпажу. Всього в системах управління літаком задіяно 34 комп'ютера.

Судно оснащене так само навігаційної РЛС, інерціальній системою підвищеної надійності, пілотажно-навігаційним прицільним комплексом ПНПК-124, автоматизованим комплексом радіозв'язку ТИП-15, радіонавігаційної апаратурою «Лоран» і «Омега».

Літак повернув СРСР лідерство у важкій транспортної авіації, позбавивши Lockheed C-5 Galaxy титулу найбільшого літака в світі. У 1985 році на літаку Ан-124 «Руслан» був встановлений 21 світовий рекорд, зокрема по вантажопідйомності (171219 кг на висоту 10750 м), а 6 травня 1987 був встановлений світовий рекорд дальності польоту по замкнутому маршруту (20150,92 км ).

Перший політ лайнера відбувся 26 грудня 1982. Постачання почалися в 1987 році.

Модифікації літака

Ан-124-100. Літак Ан-124-100 для комерційних вантажних перевезень.

Ан-124А — розробляється модифікація, що має поліпшені ВПХ, що забезпечить його експлуатацію з аеродромів 2-го класу.

Ан-124-200 / 210. У 1999 році АНТК імені авіаконструктора Олега Костянтиновича Антонова, російське ВАТ «Авіастар» і англійська авіатранспортна компанія Air Foyle підготували і передали спільну пропозицію з надання в лізинг міністерству оборони Великобританії нового варіанту «Руслана» — літак Ан-124-210, оснащеного двигунами RB211- 524Н-Т (тягою 264 кН) фірми «Rollce-Royce».

Двигуни: 4 турбореактивних двигуна Д-18T або RB-211-524Н-Т

Розміри і параметри АН-124

Розмах крил: 73.3 м

Довжина літака: 69.1 м

Висота літака: 20.8 м

Площа крила: 628.5 кв.м

Число місць: Екіпаж: 4-6 чол залежно від модифікації.

Супроводжуючих: до 88 осіб

Маси і навантаження

Льотні дані

Максимальна швидкість: 865 км / год

Крейсерська швидкість: 800 км / год

Діяльність перегоночная: 16500 км

Дальність дії: 5000 км

Дальність польоту з резервами палива:

— з вантажем 120 тонн: 4800 км;

— з вантажем 40 тонн: 12000 км;

Квитки на літак москва усинск

— перегоночная: 15700 км;

Практична стеля: 12000 м

Довжина розбігу при нормальній злітній масі: 2520 м.

Свій перший політ дослідний зразок «Руслана» (СРСР 82002, № 318) здійснив 21 грудня 1982 в Києві. Машину підняв екіпаж у складі льотчиків-випробувачів В.І. Терського (командир корабля) і А.В. Галуненко, бортінженерів А.М. Шулещенко і В.М. Воротнікова, штурмана А.П. Піддубного, бортрадиста М.А. Тупчієнко, провідних інженерів з випробувань М.Г. Харченко та B.C. Михайлова.

Серійне виробництво літака було розгорнуто на КіАПО і Ульяновському АПК АТ «Авіастар».

У 1985 році Лайнер вперше демонструвався на авіасалоні в Парижі. Аерофлот почав експлуатацію літака на початку 1986 року. В основному він працював на авіалініях в Сибіру, ​​перевозячи вантажі незвичайно великих розмірів для промислових розробок газу і нафти. На озброєння ВТА СРСР літак надійшов в січні 1987 року. Станом на початок 1998 було побудовано 54 льотних примірника і один планер літака для статичних випробувань.

Для військових перевезень літак застосовувався під час бойових дій в Афганістані та в районі Перської затоки (для перевезення зенітно-ракетного комплексу «Патріот»).

У період кризи в районі Перської затоки у вересні 1990 року літак Ан-124 доставив одним рейсом 451 біженця з Аммана до Дакки (літак був дообладнуваний туалетними блоками з хімічною регенерацією, баком на 570 літрів питної води, а також покриттям кабіни губчастої гумою, що дозволяє розміщувати пасажирів в лежачому положенні).

6 грудня 1997 14-40 годин у селищі авіабудівників Іркутськ-II зазнав катастрофи Ан-124 «Руслан» ВПС Росії. Загинули 17 членів екіпажу і 6 представників іркутського авіазаводу, що супроводжували вантаж: два літаки-винищувачі Су-27, призначені В'єтнаму. Літак через 20-25 секунд після зльоту впав на житловий селище, вибухнув і загорівся. Повністю зруйнований 4-поверховий 64-квартирний житловий будинок, частково постраждала школа-інтернат, два житлових дерев'яних будинки і триповерхова школа. Всього під уламками будівлі і у вогні загинули 72 людини, з них — 14 дітей. Розшифровка «чорних скриньок» показала, що з невідомих причин стався збій у роботі бортового комп'ютера: він дав команду до відключення двигунів.

«Руслан» має стати основою для створюваної в даний час аерокосмічної корпорацією «Повітряний старт» системи повітряного запуску супутників вагою до 3500 кг для виведення на низькі орбіти з широким діапазоном способу (0-115 °). Двоступенева ракета, розміщена всередині літака Ан-124-ВС «Руслан», доставляється в будь-яку точку над океаном або сушею, де відбувається її десантування і потім вільне падіння протягом шести секунд, після чого запускаються двигуни першого ступеня.

У 2000 році, після п'ятирічної перерви, виробництво Ан-124-100 було відновлено на ЗАТ «Авіастар» (Ульяновськ). Наприкінці 2000 року один Ан-124 був проданий Лівії. про що повідомив глава АНТК імені Антонова Петро Балабуєв.

Ан-124-100 Ан-124-100ВС Ан-124-200 / 210

Модифікації:

Ан-124-100. Літак Ан-124-100 для комерційних вантажних перевезень створений і в 1992 сертифікований на базі військово-транспортного літака Ан-124.

Ан-124-100М. В даний час спільно з АТ «Авіастар» створюється модифікація літака Ан-124-100М, на якому застосовується більш досконале вітчизняне (СНД) обладнання і обладнання фірм Collins і Litton, що дозволяє зменшити число членів екіпажу до 4-х чоловік, підвищити безпеку польотів і точність навігації. Гондоли двигунів обладнані звукопоглинальними елементами, що забезпечують відповідність вимогам глави 3 додатка 16 стандартів ІКАО за рівнем шуму на місцевості.

Ан-124А. Подальшим розвитком «Руслана» може стати його нова модифікація — Ан-124А, яка матиме поліпшені ВПХ, що забезпечить його експлуатацію з аеродромів 2-го класу.

26 грудня 2013 Ан-12, що належав Іркутському авіазаводу при перельоті з Новосибірської в Іркутську область зазнав катастрофи. Загинули знаходилися на борту дев'ять осіб — члени екіпажу і авіамеханіки. Машина здійснювала переліт із заводу новосибірського аеродрому Ельцовка на завод аеродрому "Іркутськ-2".

Сподобалася стаття? Поділіться з друзями! Отримайте +1 до Карме 🙂

І трохи нижче залиште коментар.

Джерело: http://to-name.ru/historical-events/samolet-an-124-ruslan.htm