Міжнародна система бронювання авіаквитків

Метапошук ресурсу включає: помітну кнопку запуску пошуку, віконце календаря вильоту, поле для календаря міста вильоту, поле дати повернення, клас бюджетний або преміум авіаквитка, кількість бронюють, вікову градацію пасажирів, область для вибору міста прильоту. Однак якщо Ви віддаєте перевагу летіти тільки туди, встановіть потрібну пташку в полі. Дані поля використовуються для введення даних. Може бути у Вас з'являються складності в реєстрації авіа квитків пишіть нам використовуючи сторінку Контакти. Система пошуку на порталі дозволить Вам забронювати самі відмінні пропозиції для предпочитаемого відпустки.

Порядок бронювання авіаквитків

Бронювання авіаквитків по телефону

Враховуючи доопрацювання і зміни в системах бронювання авіаквитків на внутрішні та міжнародні напрямки, адміністрація постійно стежить за технічним оснащенням агентства, вводячи в.

globusavia.ru/38.htm Збережена копія

Київ — Продаж авіаквитків. авіаквитки Київ, купити авіаквитки.

«КИЙ АВІА »Надає комплексні послуги з бронюванню і продажу авіаквитків на міжнародні і внутрішні авіалінії традиційним способом і через нову систему on-line бронювання .

aviabiletinfo.com/rus/luchshie_predlozheniya_aviabiletov Збережена копія

Електронні авіаквитки онлайн | Авіаквитки з доставкою | Замовлення.

Бронювання міжнародних електронних авіаквитків і квитків на літак по Росії та СНД через інтернет онлайн — економте Ваш час, нерви і гроші! — Вам необхідно замовити квитки на літак?

www.ibis24.ru/pages/root_avia_t Збережена копія

Авіаквитки ціни | замовити авіа квитки в ДАВС | бронювання.

Якщо зазначеного тарифу на Ваші авіа квитки немає у запитуваної Вами агента, не намагайтеся шукати цей же тариф в іншому місці, бо система бронювання.

davs.ru/proba-shapka.html Збережена копія

Альтера — продаж авіа і жд квитків. бронювання авіаквитків.

Наша компанія робить внесок у добробут своїх клієнтів шляхом якісної роботи в області бронювання. оформлення та продажу авіа квитків і залізничних квитків. замовлення квитків.

www.all-terra.ru/info/company/ Збережена копія

Замовлення авіаквитків. бронювання авіа квитків. продаж авіаквитків.

Погодьтеся, що такий замовлення квитків на літак набагато вигідніше, надійніше і приємніше, ніж бронювання і замовлення авіа квитків у невідомої компанії або.

www.hservice.ru/ru/info/page/578/ Збережена копія

Замовлення авіаквитків бронювання авіа квитків он-лайн, дешеві.

Підберіть по нашій системі напрямок, дату вильоту, а ми випишемо вам квиток на місці. При бронюванні авіа квитків необхідна 100% оплата. Як купити дешеві авіаквитки

www.sto-dorog.ru/page-zakaz_aviabiletov.html Збережена копія

Booking Services — замовлення залізничних квитків і авіа квитків.

При замовленні авіа і жд квитків слід враховувати, що ціни на авіа і жд квитки не фіксовані і можуть змінюватись в залежності від дати бронювання. класу поїзда або літака, а також тарифу.

bookingservices.ru/aviabilety.php Збережена копія

система он-лайн бронювання авіаквитків туристичного агентства.

Система он-лайн бронювання авіаквитків K-booking.com допоможе Вам замовити авіаквитки в будь-якому напрямку, проконсультувати і організувати ділові, туристичні та приватні поїздки.

Джерело: http://1.otdyh1.coolpicturegallery.us/297.html

*****

Міжнародна система бронювання авіаквитків

Київ, пр. Перемоги 43, оф.2

Київ, вул. Антоновича 59, «МОРЕ»

Глобальна дистрибутивная система бронювання Galileo International надає послуги з електронного глобального розподілу ресурсів (ГРС) для туристичних агентств через комп'ютерну систему бронювання, пропонує інноваційні рішення на основі Інтернет.

Galileo – це дистриб'ютор туристичних ресурсів, що дозволяє агентствам створювати додану вартість і розширювати вибір для мандрівників. Galileo International входить в корпорацію Cendant. Штаб-квартира компанії знаходиться в місті Парсіпанні, штат Нью Джерсі, США. Відділення компанії є практично в кожній країні світу. (Відвідайте сайти www.galileo.com і www.cendant.com).

Штаб-квартира підрозділу Galileo International, обслуговуючого більше 80 країн Європи, Близького Сходу та Африки, знаходиться в Ленглі, Великобританія.

Компанія ставить своєю метою бути провідним постачальником рішень для турбізнесу, розробляючи нові технології, пропонуючи інноваційні рішення та надаючи високоякісні послуги своїм клієнтам.

Galileo International надає можливість турагентам в більш ніж в 47 000 точках продажу в 121 країні світу отримувати доступ до інформації за розкладом і тарифами, наявності вільних місць, а також бронювати авіаперевезення, номери в готелях, автомобілі, круїзи і виписувати квитки.

В системі Galileo представлені 493 авіакомпанії світу, причому більше половини з них — в режимі прямого доступу понад 50 тисяч готелів 28 компаній з оренди автомобілів 431 туроператор, 9 круїзних груп.

Джерело: http://www.fly.kiev.ua/galileo_about.html

*****

Міжнародна система бронювання авіаквитків

Комп'ютерна система бронювання Система, що містить інформацію про розклад, пасажирських та вантажних тарифи, правила пасажирських і вантажних тарифів, наявності місць на рейси авіакомпанії. До бази даних системи мають доступ туристичні агентства, вантажні агентства та інші особи, які мають право зробити бронювання і виписати квиток або вантажну авіанакладну

Див. Також в інших словниках:

Комп'ютерна система бронювання — Система, що містить інформацію про розклад, пасажирських та вантажних тарифи, правила пасажирських і вантажних тарифів, наявності місць на рейси авіакомпанії ... Лексикон туриста

Глобальна дистриб'юторська система — Запит «GDS» перенаправляється сюди; див. також інші значення. Глобальна дистриб'юторська система (англ. # 160; Global Distribution System, GDS) # 160; міжнародна комп'ютерна система бронювань. Комп'ютерні системи бронювання # 8230; ... Вікіпедія

Галілео (значення) — Галілео Галілей # 160; італійський філософ, фізик, астроном. Galileo # 160; європейський проект супутникової системи навігації. Галілео # 160; дослідницький зонд НАСА. Галілео # 160; міжнародна комп'ютерна система бронювання авіаквитків # 8230; ... Вікіпедія

Галілео — Галілео: Галілей, Галілео італійський філософ, фізик, астроном. «Галілео» європейський проект супутникової системи навігації. «Галілео» дослідницький зонд НАСА. Галілео міжнародна комп'ютерна система бронювання авіаквитків (Galileo CRS). # 8230; ... Вікіпедія

Amadeus — Це стаття про глобальну дистриб'юторської системі. Про фільм см. Амадей (фільм) Процесинговий центр в Ердінге Amadeus # 160; одна з найбільших у світі г ... Вікіпедія

Індустрія — (Industry) Індустрія це найважливіша галузь народного господарства Індустрія краси, туризму, розвиток будівельної, готельної, ігрової індустрії Зміст >>>>>>>>>>>>>>> Індустрія (In ... Енциклопедія інвестора

Operation Flashpoint: Cold War Crisis — Operation Flashpoint Розробник Bohemia Interactive Studio Видавці ... Вікіпедія

Премія Рунета — Премія Рунета. Цією статуеткою нагороджуються переможці ... Вікіпедія

Navy Field — Значимість предмета статті поставлена ​​під # 160; сумнів. Будь ласка, покажіть в статті значимість її предмета, додавши в # 160; неї докази значущості по приватним критеріям значимості або, у разі якщо приватні критерії значимості для # 8230; ... Вікіпедія

ArmA 2 — Цю статтю слід вікіфіціровать. Будь ласка, оформіть її згідно правил оформлення статей ... Вікіпедія

Джерело: http://dic.academic.ru/dic.nsf/business/18231

*****

Міжнародна система бронювання авіаквитків

Технології електронного бронювання

Зміст

Введення

Глава 1: Технології бронювання електронного авіаквитка

Глава 2: Технології бронювання в туристичному бізнесі

Висновок

Література

Введення

Широке застосування інтернет-технологій стає однією з найактуальніших завдань в індустрії туризму. Створення потужних комп'ютерних систем бронювання засобів і транспорту, екскурсійного та культурно-оздоровчого обслуговування, інформація про наявність та доступності тих чи інших турів, маршрутів, туристського потенціалу країн і регіонів — весь комплекс цих питань стає актуальним для організації поточної і майбутньої діяльності туристських підприємств.

Використання сучасних розробок дозволяє клієнту працювати в системі бронювання з будь-якого комп'ютера, що має доступ до Інтернету і оснащеного стандартним програмним забезпеченням MS Internet Explorer.

Як правило, підтвердження броні займає від декількох хвилин до 24 годин. У періоди високого попиту ця процедура може зажадати до трьох днів.

У більшості випадків для оплати потрібно кредитна карта. Послуги з бронювання також можна оплатити в офісах уповноважених турагентств або через банк.

На сервері вказуються контрактні ціни. Вони дійсні тільки в зазначений період. Зазвичай у вартість номера вже включені всі сервісні послуги та держмита. При бронюванні групових замовлень набирають чинності особливі умови і тарифи.

Дуже часто на сайтах з бронювання готелів представлені додаткові послуги: бронювання турів, авіа- і залізничних квитків, оренда яхт, автомобілів, екскурсії, страхування.

Мета контрольної роботи розглянути технології електронного бронювання авіаквитків і готельних номерів.

Глава 1: Технології бронювання електронного авіаквитка

Електронний квиток або e-ticket — це електронний документ, що засвідчує договір повітряного перевезення між пасажиром і авіакомпанією. На відміну від паперового авіаквитка, електронний квиток являє собою цифровий запис у базі даних авіакомпанії.

Недоліки технології паперових квитків.

Технології застосування традиційних паперових авіаквитків створювалися в першій половині XX століття з урахуванням можливостей застосовувалися в той час технологій зберігання, передачі та обробки інформації. Зокрема, для зберігання інформації застосовувалися паперові носії, для передачі — телеграфні та телефонні голосові канали, для пошуку інформації великі сховища паперових носіїв проглядалися очима. Використовувані технології не дозволяли проводити в масовому порядку за прийнятно короткий час навіть вибіркову перевірку авіаквитків, пропонованих пасажирами для отримання послуг перевезення або для повернення грошей при відмові від перевезення. Таким чином, виписаний авіаквиток мав бути сам по собі носієм повної інформації, яка необхідна для надання послуг та відповідних грошових розрахунків. Разом з тим, на різних стадіях процесу продажу квитків і перевезення пасажира теоретично можливі навмисні злочинні дії по фальсифікації інформації про укладені договори перевезення з метою незаконного отримання будь-якої фінансової вигоди. (Наприклад, в законно купленому квитку виправлялася інформація про маршрут і ціною квитка на більш високу, після чого такий квиток пред'являвся до повернення. Також відомі випадки оформлення підроблених квитків на викрадених бланках та інші види махінацій). В результаті цих та багатьох інших факторів були вироблені спеціальні заходи з проведення процедур продажу авіаквитків. Зокрема, існували такі обмеження:

1. Авіаквиток повинен бути випущений на спеціальному бланку, який забезпечений засобами захисту від підробок (наприклад, папір з водяними знаками).

2. Бланки авіаквитків повинні бути бланками суворої звітності, щодо яких діють спеціальні правила обліку, зберігання, передачі для використання, утилізації.

3. Процедура випуску авіаквитка повинна була розуміти копіювання інформації з квитка на інші носії інформації (наприклад, відривні купони квитка) та передачу цих носіїв в інші підприємства для обліку, використання, приймання до виконання, архівування та інших цілей.

Все це робило процедуру випуску авіаквитка досить дорогим. Є відомості, що витрати авіакомпаній на випуск бланків квитків та інші витрати, пов'язані власне з організацією продажу квитків на паперових бланках, досягали 10 доларів за кожен проданий квиток.

Переваги електронного квитка.

Наприкінці XX століття ситуація із зберіганням, передачею, обробкою і пошуком інформації істотно змінилася. Істотно виросли швидкість передачі та обробки інформації, а також ємність інформаційних сховищ і швидкість пошуку інформації. Все це зробило можливою появу технології електронних квитків. На відміну від паперового квитка, електронний квиток являє собою сукупність записів в базах даних різних комп'ютерних систем. Для електронного квитка не потрібен спеціальний бланк — вся інформація зберігається в пам'яті комп'ютерів і при необхідності швидко передається з одного комп'ютера на інший. Відповідно, знижуються витрати авіакомпаній на виготовлення бланків та їхнє звернення. Далі, з розвитком засобів електронної комерції та електронних платежів з'являється можливість оплати авіаквитка за допомогою автоматизованих пристроїв (банкомати, платіжні термінали, банківські комп'ютерні системи). Таким чином, скорочуються витрати авіакомпаній та агентів з продажу квитків на організацію грошового обороту. Крім того, впровадження технологій електронного квитка дозволяє знизити і деякі інші витрати.

Бронювання електронних квитків.

Бронювання електронних квитків може здійснюватися як традиційним способом (через операторів і комп'ютерні системи бронювання), так і самостійно пасажирами через інтернет-сайти авіакомпаній і агентств. Оплата квитка також може відбуватися як традиційним способом (готівкою касиру), так і за допомогою засобів електронних платежів.

Сайти продажів електронних квитків.

Електронний квиток можна самостійно купити в інтернеті на спеціальних сайтах. Переваги інтернет-покупки квитка полягають в тому, що бронюють отримує повну інформацію про всі можливі перельотах, запропонованих авіакомпаніями на даному маршруті, а також бачить структуру утворення ціни авіаквитка, із зазначенням плати за саму перевезення і зборів аеропорту. Купівля виробляється набагато швидше стандартної покупки через турбюро. Купівля та оплата електронного квитка здійснюється на сайтах, які підключені до ресурсів продажів квитків авіакомпаній. Для оплати приймається кредитна карта. Підтвердження про покупку висилається на електронну адресу.

Маршрут-квитанція .

Маршрут-квитанція — це інформація про факт бронювання та оплати електронного квитка, роздрукована на папері. На відміну від паперових квитків, для маршрут-квитанції не потрібні спеціальні бланки. Маршрут-квитанція друкується на звичайному папері на звичайному комп'ютерному принтері. Якщо пасажир бронює квиток самостійно — йому надається можливість самостійно роздрукувати маршрут-квитанцію.

Реєстрація на рейс.

Реєстрація пасажирів на рейс здійснюється через комп'ютерну систему управління відправками пасажирів, встановлену в аеропорту. Попередньо в цю систему передається з систем бронювання інформація про випущені квитках (електронних і паперових). При реєстрації пасажира за електронним квитком пред'являти маршрут-квитанцію не обов'язково — вся необхідна інформація вже є в системі. При реєстрації незалежно від типу квитка пасажиру видається посадковий талон, який є основним документом для пропуску пасажира в зону передпольотного огляду і посадки в літак. Такий підхід уніфікує роботу співробітників аеропорту на етапі від реєстрації пасажира до його посадки в літак.

Проект IATA E-ticketing .

У 2004 році Міжнародна асоціація повітряного транспорту запустила програму SimpliflyingtheBusiness (англ.) З реформування індустрії комерційних авіаперевезень. В рамках цієї програми до 1 червня 2008 успішно завершено проект E-ticketing по переходу на 100% використання електронних квитків.

Розвиток технології в Росії.

Розвиток технології електронних квитків в Росії трохи утруднено у зв'язку з відносно низьким (по відношенню до країн Європи) рівнем розвитку систем передачі даних (особливо в азіатській частині країни). Однак ці труднощі відносяться до категорії технічних проблем, які можуть бути вирішені при достатньому рівні інвестицій у їх вирішення.

5 грудня 2006 ЗАТ "Сирена-Тревел" (Експлуатант автоматизованої розподільної системи "Сирена-Тревел" і замовник робіт з її розвитку) оголосило про те, що через цю систему проданий перший електронний квиток на рейс авіакомпанії "ЮТейр".

Станом на листопад 2008 року продажі електронних авіаквитків через АРС "Сирена-Тревел" виробляються на рейси 22 авіакомпаній, зокрема для авіакомпаній "Трансаеро", "Ютейр", "Сибір", "Аерофлот", "Уральські авіалінії".

Глава 2: Технології бронювання в туристичному бізнесі

Все більше число російських готелів використовують сучасні технології для розширення ринків збуту, збільшення завантаження і прибутковості.

Міжнародна система бронювання авіаквитків

Світовий досвід показує, що будь-який готель прагне до мінімізації кількості посередників на шляху гостя. Вирішенням цієї проблеми займаються спеціалізовані організації — провайдери готельних послуг. Провайдер дозволяє готелю вибирати оптимальні канали продажів і самостійно вирішувати, яких гостей він хотів би бачити як своїх клієнтів, і, які канали продажів, в який час використовувати для їх залучення.

Головна відмінність провайдера від туристичної організації — це свобода дій готелю. Провайдер не нав'язує квот, відсотків комісії турагентств, методів роботи з каналами продажів, що не бере відсоток від реалізованої броні. Завдання провайдера — надати відділу продажів готелю інструмент для самостійної роботи в електронних системах бронювання.

До недавнього часу в Росії не існувало доступного механізму роботи з безліччю каналів продажів в режимі реального часу. Зараз же практично всі великі готелі великих міст нашої Батьківщини можуть запропонувати своїм потенційним клієнтам таку послугу, як on-line бронювання номерів. Для цього у них в штаті працюють фахівці, що займаються виключно наданням такого роду послуг. На жаль, великі системи, що працюють в такому режимі, просто не в змозі стежити за точністю і достовірністю наданої інформації. Відвідавши безпосередньо сайт цікавить вас готелю, ви можете не сумніватися в тому, що знаходиться там інформація є найточнішою і правдивою, так як заноситься завжди вчасно. Так як, кожна поважаюча себе організація, в тому числі і готель, має власний сайт, тепер немає необхідності залишати офіс і витрачати багато часу на пошук житла, скажімо, в Санкт-Петербурзі. Достатньо всього лише ввести потрібну адресу, ознайомитися з рівнем сервісу, вартістю, і, зв'язавшись з певною людиною (контактну інформацію ви знайдете на тому ж сайті), забронювати цікавить номер.

Відплата також проводиться в безготівковій формі, за допомогою пластикової карти або електронних грошей. Коли операція завершена, готель надсилає офіційний документ, який виступає в ролі гарантії того, що ви дійсно будете поселені в обраному номері. Таким чином, процедура бронювання on-line не тільки істотно скорочує тривалість цієї процедури, але і значно спрощує її, тому час, заощаджений в процесі бронювання, співробітники готелю можуть витратити на підвищення рівня обслуговування або організацію додаткових послуг.

Для поліпшення сервісу і підвищення рівня обслуговування готелям слід оперативно подавати в агентства всю необхідну інформацію, а також впроваджувати нові сучасні програми в систему управління діяльністю готелю.

Головний мінус системи on-line бронювання полягає у недостатній оперативності персоналу готелів з надання своєчасної та точної інформації у відповідні агентства.

Розглянемо найпоширеніші системи електронного бронювання в туристичному бізнесі.

Система центрального бронювання та управління каналами epitome CRS (Central Reservation System) надає готельним ланцюжках і керуючим компаніям можливість здійснення бронювання номерів готелів мережі з центрального офісу. При цьому функціональність системи не обмежується лише оформленням і передачею готелям заявок на бронювання, а включає такі додаткові можливості, як облік переваг гостя, бронювання маршрутів з проживанням в різних готелях, отримання даних про попередні заїздах гостя, обробку комісійних платежів туристичних агентств і виставлення рахунків корпоративним клієнтам. epitome CRS ідеально підходить як для невеликих, так і для великих центрів бронювання.

Функціональні можливості управління каналами системи epitome CRS дозволяють здійснювати централізоване управління наявністю номерів і тарифів для продажу за всіма існуючими каналам бронювання, таким як готель, центральний офіс, GDS-системи та інтернет-сайти.

Готельні брокери.

У світі існує кілька великих готельних брокерів (наприклад, Гуллівер, Мікі Тревел, Куоні), які купують у готелів (по всьому світу) бронь «великим оптом», а значить, з істотними знижками. З приватними особами вони не працюють — для цього якраз і існують спеціалізовані системи (або служби) бронювання готелів. Вони, підключаючись до готельних брокерам, одному або декільком, обслуговують окремо взятого клієнта. При цьому всі переваги величезного вибору (наприклад, в службі бронювання «Отельдіскаунт» — www.hoteldiscount.ru — представлено 15.000 готелів від 2 до 5 «зірок» у 70 країнах світу) зберігаються, а ціна за номер виявляється приблизно відсотків на 10, а іноді й на 50 нижче, ніж Rack Rate.

Системи бронювання.

Для російських готелів, що приймають західних туристів, необхідно представництво в КСБ GDS. Для готелів, що орієнтуються на внутрішній туризм, переважніше подання до КСБ Sahara.У «незалежної» готелю існує кілька варіантів роботи з глобальними системами резервування:

· Установка терміналів однієї або декількох систем бронювання;

· Укладення договору з компанією-провайдером (посередником), що спеціалізується на подібних послугах;

· Укладення договору з великим туроператором, що має доступ до GDS (КСБ).

Найбільш складний і доріг, і тому неприйнятний, перший варіант. У другому варіанті провайдерами готельних послуг в GDS виступають зазвичай штаб-квартири великих готельних мереж — «Radisson», «Marriot», а також фірми, що спеціалізуються на подібного роду діяльності. Працювати через компанію-посередника (провайдера) набагато простіше. Немає необхідності в установці спеціального обладнання, прокладання спеціальних виділених ліній зв'язку та у виконанні інших, невластивих готелі функцій. Треба лише заповнити анкети, детально описують готель, номери, ціни, і чекати приходу бронювань (зазвичай по факсу). Послуги провайдера коштують від декількох сотень до декількох тисяч доларів на рік. За кожне «чисте» (т. Е. Досконале і неаннулірованное) бронювання стягується фіксована плата (близько $ 10). У функції компанії-посередника (і відповідно до витрат готелю) входить також виплата комісійних туристським агентствам, що здійснює бронювання. Розмір комісійних встановлюється кожної готелем індивідуально (зазвичай — 10% від суми бронювання).

У третьому, кращому, варіанті, робота через туроператора з технічної точки зору аналогічна роботі через провайдера. Фінансові ж відносини інші, ніж у попередньому варіанті. Для туроператора кожен клієнт, який здійснив бронювання готелю через GDS, є фактично індивідуальним туристом, на проживання якого поширюються туроператорські ціни, надані готелем. Розмір туроператорської знижки (комісії), як правило, складах 15 до 30% і вище (залежно від вартості номера). Зі своєї знижки туроператор виплачує агентську комісію і обов'язкові платежі системам резервування, телекомунікаційним компаніям та ін.

За кожному готелі, представленої в GDS, повинна бути наступна інформація.

Загальний опис готелю і номерного фонду.

Опис тарифів, т. Е. Правил придбання готельних послуг, відмови від них і виникають у зв'язку з цим вимог та обмежень. За аналогією з авіаперевезеннями в готелях існує повний тариф, званий Rate, або, інакше, стандартний тариф, і система спеціальних тарифів. Ціни на розміщення за різними тарифами різні: по стандартному — ціна розміщення найвища, за цим тарифом обслуговуються індивідуальні клієнти, безпосередньо звернулися до готелю; по корпоративному — стандартний тариф мінус 2-10%; по спеціальному — стандартний тариф мінус 20% (для великих туристських мегакомпанію, наприклад «American Express»). Невід'ємна частина тарифу — величина комісійних виплачується туристському агенту, яке здійснило бронювання. При продажах по стандартному і корпоративному тарифами це зазвичай 10%. Для спеціальних тарифів усталеного значення не існує, все визначається за згодою сторін — у випадках комісія досягає 20%. Оплата проживання в готелі за тарифом можлива як в момент заїзду, так і до заїзду. Передоплата може здійснюватися через банк або по кредитній карті. Якщо оплата повинна бути здійснена в готелі, то в якості гарантії заїзду зазвичай використовується кредитна карта клієнта, з якою у разі незаїзду готель або провайдер матимуть право стягнути штрафні санкції, які зазвичай складають вартість проживання за добу. GDS надають інструмент для здійснення бронювання. Всі фінансові операції — це прерогатива провайдера, готелі, туристського агентства і клієнта.

Наявність місць, тип доступу. Існує кілька варіантів завдання інформації про наявність місць. На кожну конкретну дату при продажу номерів певного типу за певним тарифом може бути оголошена: вільний продаж (Free Sale) — провайдер самостійно, не просячи готель, повертає турагенту підтвердження бронювання; обмежена продаж (Allocation) — варіант вільного продажу в межах певної кількості номерів у день; продаж за запитом (On Reguesf) — готель зобов'язаний протягом 24 годин підтвердити або спростувати запит клієнта; зупинка продажу (Stop Sale) — готель переповнена або очікується проведення будь-якого великого заходи.

Основні провайдери готелів Росії, країн СНД в GDS: «Best Eastern Hotels» («ВЕН»), BAG «Інтурист», «Інтуртранс». Домінуюче положення займає «Best Eastern Hotels» — компанія працює

450 готелями з яких 250 представлені в GDS, 350 — в Сирені.

Основні характеристики системи:

уявлення готелів у всіх п'яти GDS (понад 500 тис. терміналів у світі);

робота з готелем на умовах знижки від фактичної вартості проживання гостей;

висока технологічність обробки вступників бронювань — бронь турагентам підтверджується автоматично протягом 7 секунд з моменту надходження, заявка відправляється автоматично негайно ж після прибуття замовлення турагента;

відсутність будь-яких вимог до готелю за програмно-технічної оснащеності для роботи в GDS;

широке використання власних фінансових можливостей компанії для ведення спеціалізованого маркетингу готелів в GDS;

повні фінансові гарантії кожної заявки клієнта, тиск в готель;

оперативне управління самим готелем стратегіями продажів своїх послуг в GDS;

уявлення можливості клієнту оплачувати замовлені послуги як компанії до заїзду в готель, так і самого готелю в момент прибуття.

Бронювання готельних номерів через Інтернет набуває все більшої популярності і можливо у двох варіантах: власна Інтернет-сторінка готелю і (або) членство в тій чи іншій системі Інтернет-бронювання. Останні («WEM International», «Nota Bene», «Алеан» та ін.) Ефективність способу залучення клієнтів з Інтернету тим вище, чим менше час отримання підтвердження на запит про бронірованіі.В обох варіантах бронювання через Інтернет необхідною умовою є наявність в готелі власної АСУ.

У першому варіанті реакція на що надходять заявки є функцією служби резервування самого готелю і вимагає від неї певних витрат на обладнання, програмне забезпечення та кадри, які обслуговують систему. Другий варіант вимагає об'єднання АСУ готелю і системи Інтернет-бронювання. Готель і система отримують можливість оперативного обміну інформацією про вільний номерний фонд, пропонованих готелем категоріях номерів, а також про поточні тарифи, знижки, спеціальних програмах для гостей, послуги і т. Д. Отримавши можливість як завгодно частого оновлення тарифів, готель зможе вести більш гнучку цінову політику і адекватно реагувати на попит.

Якщо раніше для зв'язку з GDS використовувалося дороге обладнання, то сьогодні з розвитком Інтернету зв'язок і передача інформації стали доступні кожному. Інтернет-технології використовуються і самими системами бронювання, що змушує їх створювати власні Інтернет-сервери, через які забезпечується доступ в GDS. Інтернет-технології використовуються самими готелями, які мають завдяки цим технологіям потужну рекламу і невисокі накладні витрати.

Національні та корпоративні КСБ.

Прикладом національної системи бронювання служить англійська Тгаvelodge Chail. Бронювання проводиться за багатоканальної безкоштовної телефонної мережі шляхом з'єднання абонента з центральним комп'ютерним офісом. Заявки та зміни виконуються швидко і просто, при цьому відбувається контроль завантаження всіх готелів, що входять в систему. При відсутності місць в одному готелі автоматично пропонується розміщення в інший, найближчої, зв'язок з якою здійснюється за допомогою модему. Це приклад мережі з прямим бронюванням, де управлінські витрати зведені до мінімуму.

Корпоративні системи бронювання об'єднують готелі за принципом приналежності до корпорації. Прикладом найбільш великої і складної корпоративної системи є Holidax-2000, що належить американській готельної компанії «Holiday Inn». Центр системи розташований в Атланті (США, штат Джорджія) і має зв'язок з більш ніж 20 міжнародними комп'ютерними мережами і 1770 готелями в 56 країнах. Використовуючи супутниковий зв'язок, система Holidax-2000 стикується з системами Amadeus, Galileo, Sabre. В системі Holidax-2000 застосовується обладнання фірми «Macintosh». Через Holidax-2000 здійснюється понад 30 млн бронювань на рік. Розроблено безліч підсистем, що входять до її складу, наприклад оптимізації процесу бронювання місць та розрахунку комісійних турагентам. У європейських країнах компанія «Holiday bin» застосовує телефонну систему бронювання, центр якої знаходиться в Амстердамі.

Як приклад іншої корпоративної системи бронювання можна назвати систему компанії «Utell Interntional», що об'єднує 6,5 тис. Готелів у більш ніж 170 країнах світу. 44 міжнародних центра-офісу бронюють в рік близько 2,5 млн місць. У системі використовується чотири види зв'язку: телекс, електронна, телефонна, супутникова. Крім бронювання місць, готелям надається допомога в розробці планів з маркетингу. Для бронювання місць у готелях по телефону компанія «Utell International» має своє представництво в Москві. Гарантується миттєве бронювання місць в таких групах готелів, як: «Golden Tulip Worldwide» — об'єднує більш ніж 300 готелів в 171 місті 48 країн світу; «Insignia Resorts» — об'єднання з 48 найбільш фешенебельних курортів світу; «Summit International Hotels» — 76 найкращих незалежних готелів в 28 найбільш дивовижних містах світу.

Висновок

Системи бронювання авіаквитків і готельних номерів стали активно розвиватися в останні роки на російському ринку. Аналітики пророкують, що в недалекому майбутньому користувачі будуть більше звертатися до тих сайтів, де найбільш повно представлені можливості комплексного бронювання поїздки. Вже сьогодні можна говорити про переваги великих спеціалізованих туристських сайтів. На порталах можна забронювати тур через спеціально розроблену форму (feedback) або замовити інформацію про підходящому пропозиції по електронній пошті. Зазвичай такі пропозиції виглядають у вигляді рядків із зазначенням фірми-продавця, курорту, категорії готелю, виду транспорту, додаткових послуг у турі, мінімальною або максимальної ціни і т.п. Примітно те, що співробітник турфірми може сам в режимі реального часу заносити і змінювати свої тури. Деякі ресурси пропонують механізм замовлення туру в режимі онлайн, можливість вставляти прайс-листи або програми турів, писати розгорнуті коментарі і т.п. Причому фірмам-рекламодавцям в цьому випадку необов'язково мати свою сторінку в мережі, а досить вказати свій е-mail або телефон.

На жаль, сьогодні система on-line платежів ще не настільки популярна, люди просто бояться втратити свої гроші, тому система бронювання номера на відстані може використовуватися з метою отримання точної та достовірної інформації про «завантаженості» готелів та кількістю вільних кімнат. Уже під час першого дзвінка оператор ознайомлений з вимогами клієнта і готовий запропонувати йому кілька варіантів. В цей час люди, раніше займаються спілкуванням з туроператорами і дозволом всіх важливих питань бронювання, можуть виконувати інші функції.

Література

1. Морозов М.А. Інформаційні технології в соціально-культурному сервісі і туризмі. Оргтехніка / М.А. Морозов, Н.С. Морозова. — М. Изд. центр «Академія», 2002. — 240 с.

www.etis.ru.

www.russiatourism.ru.

4. Реклама і маркетинг в Інтернеті / Томас Кеглер, Пол Доулінг, Бренд Тейлор, Джошуа Тестерман / Пер. з англ. — М. Паблішер, 2003. — 640 с.

5. Подліпаліна Н. Онлайн-спілкування на службі вашої компанії. Чат як інструмент маркетингу, реклами і PR // Інтернет-маркетинг. — 2003. — № 4 (16). — С.11-21.

Джерело: http://www.bestreferat.ru/referat-163978.html