Найдешевші квитки в іспанію

Сьогодні авіаквитки набагато дешевші, ніж раніше. Поява реалізації авіаквитків в мережі дозволило компаніям знизити ціни на авіаквитки. Авіаквитки онлайн в будь-якому випадку будуть дешевші ніж у звичайній авіакасі. Купуючи авіа квитки на інтернет сайті, ви однозначно виявите більшу кількість способів подорожі. Із за чого авіа квитки в мережі купувати економічніше ніж у касі. Вкажемо плюси: мінімум часу, можливість вибору, дешевизна. Купити квитки на літак на цьому сайті — — заощадити ваш час.

Найдешевші квитки в іспанію

Скористайтеся он-лайн бронюванням авіаквитків на нашому сайті. Skyscanner не тільки ГАРАНТОВАНО знайде Найдешевший квиток, але, скориставшись ЗАПРОПОНОВАНОЇ нижче схемі. ви зможете вибрати найнижчу ціну перельоту з усіх, теоретично існують між будь-якими пунктами А і Б.

Так як же сьогодні купують дешеві авіаквитки в Іспанію. В інтернеті безліч сайтів, що пропонують цю послугу. Вони легко знаходяться за ключовими словами «дешеві авіаквитки до Іспанії» і «дешеві авіаквитки». Кількість запитів з цими словами влітку і восени доходить до 100 тисяч в місяць.

Ми проаналізували такі запити. Що ж середньостатистично пропонується бажаючим купити дешеві авіаквитки в Іспанію:

  • все, що завгодно, тільки не дешеві
  • прямі
  • чартерні
  • розпродажі
  • рейси дискаунтерів зі стикуванням

Ми спробуємо прокоментувати всі ці варіанти, щоб ви змогли самостійно розібратися в тому, що вибрати і чому. Чесна відповідь на питання: «чи реально купити дешеві квитки в Іспанію» звучить так: «реально, але з певними обмеженнями», бо ще М.В. Ломоносов говорив: «Якщо десь щось вибуло, то десь щось прибути має неодмінно»

Її ми коментувати не будемо — розрахунок на те, що перевіряти інформацію з сайту, що пропонує дешеві квитки в Іспанію, колись, а раз вже ви зайшли за ключовими словами «дешеві авіаквитки до Іспанії», значить пропозиція не найгірше, треба брати, врешті-решт , «ви не в церкві, вас не обдурять». Ця пропозиція на совісті пропонують.

Почнемо з того, що крім Аерофлоту прямі рейси з Росії до Європи і до Іспанії, зокрема, здійснює невелика кількість іноземних авіакомпаній. Чому невелика? Секрет не тільки у високій фрагментації повітряного простору Європи, і навіть не в недосконалості міжнародного повітряного законодавства, яке, до речі, плавно посувалася до створення єдиного авіаційного поля континенту. Щастя мало настати орієнтовно з 1 січня 2012

(Станом на 8 січня 2013 змін до Повітряному кодексі РФ поки не сталося).

Проблема в тому, що кожен конкретний аеропорт має певний рівень аеропортових зборів, який дуже сильно впливає на прийняття авіакомпанією простого комерційного рішення — летіти або не летіти в країну / аеропорт. Якщо рівень платежів значно піднімає вартість авіаквитків, то першими «забувають» про існування такого аеропорту дискаунтери (авіакомпанії, які мінімізують витрати абсолютно у всьому), за ними йдуть ті, хто вважає накладні в першу чергу, а залишаються «монстри», які беруть брендом — для них подорожчання перевезення за рахунок високих зборів не сильно впливає на ціну квитків.

Осібно, природно, варто Аерофлот. У відсутності конкуренції, зокрема, із зазначених вище причин, він залишається монополістом у міжнародних напрямках, що дає йому можливість встановлювати будь-які ціни на квитки.

Не будемо будувати припущення і вказувати пальцем, але.

(Довідка: 15 липня 2010 Правління Федеральної служби по тарифах (ФСТ) затвердило аеропортові збори і тарифи за обслуговування повітряних суден юридичних осіб, зареєстрованих на території Росії або громадян РФ, за винятком пасажирів, вантажовідправників і вантажоодержувачів, що користуються послугами в аеропорту Шереметьєво. При цьому більшість зборів і тарифів були встановлені ФСТ на рівні нижче того, який запитував аеропорт Шереметьєво.

ФСТ повідомила, що представники Шереметьєво звернулися в службу з пропозицією по зміні граничних максимальних аеропортових зборів і тарифів. Аеропорт пропонував встановити для російських споживачів наступні тарифи і збори: зліт-посадка — базовий тариф — 182,97 рубля за тонну, без стоянки на пероні — 163,19 рубля за тонну, авіаційна безпека — 59,71 рубля за тонну; надання аеровокзального комплексу — термінал 1 (В) для здійснення внутрішньоросійських рейсів (ВВЛ) — 56,94 рубля за пасажира, термінал 1 (В) для здійснення міжнародних рейсів (МВЛ) — 93,46 рубля за пасажира, термінал 2 (F) — 107,53 рубля за пасажира, термінал Е — 107,53 рубля за пасажира, термінал С — 108,26 рубля за пасажира.

Тарифи за обслуговування пасажирів аеропорт пропонував встановити на наступному рівні: ВВЛ термінал 1 (В) — 152,10 рубля за пасажира, МВЛ термінал 1 (В), термінал 2 (F), термінал Е — 172,27 рубля за пасажира, термінал С — 176,63 рубля за пасажира.

Для іноземних експлуатантів Шереметьєво просив встановити наступні тарифи і збори: зліт-посадка — базовий — 10,5 долара за тонну, без стоянки на пероні — 9,8 долара за тонну; надання аеровокзального комплексу — термінали 1 (В), 2 (F), С — 11,43 долара за пасажира, термінал Е — 12,64 долара за пасажира.

Перегляд аеропортових зборів і тарифів для російських споживачів аргументується Шереметьєво необхідністю забезпечення рентабельної діяльності компанії, наголошується в повідомленні служби.

Правління ФСТ затвердив для аеропорту наступні аеропортові збори і тарифи для російських споживачів: зліт-посадка — базовий — 154,10 рубля за тонну, без стоянки на пероні — 137,70 рубля за тонну, авіаційна безпека — 43 рубля за тонну; надання аеровокзального комплексу — ВВЛ термінал 1 (В) — 45,50 рубля за пасажира, МВЛ термінал 1 (В) — 75 рублів за пасажира, термінал 2 (F) — 75 рублів за пасажира, термінал Е — 74 рубля за пасажира, термінал С — 74 рубля за пасажира.

Тарифи за обслуговування пасажирів правління ФСТ встановило на наступному рівні: ВВЛ термінал 1 (В) — 127 рублів за пасажира, МВЛ термінали 1 (В), 2 (F), Е, С — 144 рубля за пасажира.

Для іноземних експлуатантів ФСТ встановила такі тарифи і збори: зліт-посадка — базовий — 10,5 долара за тонну, без стоянки на пероні — 9,8 долара за тонну; надання аеровокзального комплексу — термінали 1 (В), 2 (F), Е, С — 8,4 долара за пасажира.

100% акцій ВАТ «Міжнародний аеропорт Шереметьєво» www.rian.ru/tourism/20100715/255124441.html.)

Якщо комерційний директор «Аерофлоту» Михайло П. ще в 2007 р оголосив про переїзд в Шереметьєво з метою об'єднання підрозділів компанії «під одним дахом», то коментарі, мабуть, зайві.

Ще нюанс — Росія не входить в міжнародний договір з відкритого неба (Open Sky). Поки тільки ЄС має договір про відкрите небо з США. Він значно спростив процедуру міжнародних погоджень для використання відповідного аеропорту і розв'язав руки багатьом європейським авіакомпаніям. Росія не бере участь і в угодах Чиказької конференції 1944, що встановила комбінацію «свобод повітря». Вони були зафіксовані в угоді про повітряне сполучення і визначають обсяг комерційних прав авіаперевізників.

Резюмуючи, можна сказати, що якщо ви любите не дуже рано прокинутися, із задоволенням приїхати в аеропорт, сісти в улюблений літак на рейс SU і заплатити за політ стільки, що вистачить на «облетіти пів-Європи», беріть прямий рейс в Аерофлоті, ви ж платите по долару за літр бензину в рідній нафтовидобувної країні. Так чому ж не підтримати вітчизняного виробника послуг?

Говорячи про прямі рейсах, слід зазначити, що іспанські компанії Iberia і дискаунтер Vueling Airlines www.vueling.com. бачачи таку несправедливість, повернулися до нас людським обличчям, і організували кілька душників. Прямі рейси за порівняно невеликі гроші є з Москви до Барселони і Мадрида.

За останні 30-40 років обсяги перевезень, виконуваних чартерними рейсами, настільки зросли, що ці польоти, що мали тільки допоміжний, додатковий до регулярних рейсів характер, придбали самостійне значення.

Що взагалі означає слово «чартерний»? З англійської «charter» означає фрахтування судна, тобто укладення договору між власником літака, в даному випадку авіакомпанією, і наймачем, або консолідатором, наприклад, великим туроператором.

Коли обсяг перевезень у «високий» сезон зашкалює, і регулярні рейси не можуть забезпечити такий пасажиропотік, туроператор домовляється з авіакомпаніями про організацію додаткових рейсів. Велика частина чартерних рейсів виконується авіакомпаніями на своїх звичайних літаках. Зазвичай чартерний рейс розміщується між регулярними рейсами. Літає він просто — прилетів, привіз, забрав, відвіз, з мінімальним очікуванням на завантаження і заправку.

Чартер, безумовно, хороший спосіб придбати дешеві квитки до Іспанії. Зазвичай ціни на них значно нижчі регулярних, але в період свят можуть і наближатися до регулярних. Якщо ви зрозумієте на чартер, треба чітко розуміти, які недоліки є у цього типу авіаперевезень:

  • нестабільність часу вильоту. У чартерного рейсу час вильоту задається умовно. У разі будь-яких перестановок часу вильоту за іншими рейсам чартер має нижчий пріоритет. Часто через затримку прильоту літака затримується і виліт, так як назад летить той же борт;
  • неможливо здати і обміняти квиток;
  • можуть бути змінені щодо заявлених раніше: аеропорт вильоту / прильоту, авіаперевізник, тип літака;
  • не можна заздалегідь вибрати місце в літаку і тип питан ія.

Втім, якщо такі дрібниці, як залишити автомобіль в Шереметьєво, а прилетіти в Домодєдово в середині ночі вас не бентежать, чартерний рейс — відмінна можливість заощадити на квитках до Іспанії.

Розпродажі існують як у європейських, так і у вітчизняних компаній. До цього способу купівлі квитків можна віднести і розпродажі викупленої заздалегідь броні туроператорами. Розглянемо кожен з них:

Багато європейських компаній періодично проводять розпродаж квитків не в сезон з дуже пристойними знижками, можна купити квитки в 2-3 рази дешевше. Як про них дізнатися? Дуже просто. Підпишіться на E-mail розсилку кращих пропозицій. У Air France, наприклад, скористайтеся розділом Бронювання і реєстрація / спеціальні пропозиції /, підпишіться або пройдіть за посиланням

у KLM — план і бронювання / спеціальні пропозиції / підписка або за посиланням

Якщо цікавить Аерофлот, подивіться на його сайті розділ спецпропозиції / хіт тарифи / Європа. Можливо, на якийсь період року ви і знайдете квитки в Іспанію з дисконтом, але майте на увазі, що знижки не поширюються на горезвісні збори, тому реальна економія складе 10-15%.

Що ж стосується покупки дешевих квитків у туроператорів, цей спосіб підходить тим, хто готовий ризикнути, може відмовитися від поїздки в разі відсутності, їде один або без дітей, словом готовий купувати гарячі путівки / квитки, оскільки заздалегідь інформації про наявність наддешевих квитках не існує

Безсумнівно, найцікавіший, стабільний і перспективний спосіб придбання дешевих авіаквитків. «Дискаунтер» за визначенням пропонує знижки. Але якщо ціна квитка в 50 Euro замість 300 Euro називається знижкою на такий же літак, що вилітає з такого ж пункту А в такій же пункт В, то варто задуматися — а не забути чи про тих, щодо кого цю знижку дають, назавжди?

Для того, щоб повною мірою відчути, що таке дискаунтер і чим він живе, пропонуємо прочитати цитату з інтерв'ю директора з маркетингу компанії Ryanair Еріка Елмсаттера газеті «Діловий Петербург».

У березні 2010 р найбільша у світі бюджетна авіакомпанія Ryanair (Ірландія) розпочала польоти з фінського міста Лаппенранта в німецький Віце (70 км від Дюссельдорфа). Цей крок компанія називає виходом на російський ринок, оскільки саме в Лаппенранта розташований найближчий до Росії європейський аеропорт.

«ДП»: Чи буде коли-небудь Ryanair літати безпосередньо в Росію?

Ерік Елмсаттер: Росія зараз нам категорично нецікава. Вона не входить в міжнародний договір з відкритого неба (Open Skies), який дозволяє літати нам в будь-який аеропорт без тривалих узгоджень з держорганами, і до того ж у вас дуже високі аеропортові збори.

«ДП»: Чи надходили вам якісь пропозиції від російської влади або аеропортів?

Ерік Елмсаттер: В Тампере зараз 30% наших пасажирів з Росії. У Лаппенранта ми плануємо, що росіян буде 70%, але я сподіваюся, що їх буде 90%. На борту першого літака, який відлетів 4 березня в Віце, з 160 пасажирів 90% було саме з Росії.

«ДП»: Чи плануєте ви відкривати рейси в інші аеропорти, близькі до кордону з Росією?

Ерік Елмсаттер: Ні-ні, перед нами не стоїть завдання залучати російських пасажирів. Ми прекрасно можемо розвиватися в Італії або Іспанії — там зараз аеропорти сильно знижують збори. Просто якщо є аеропорти, розташовані близько до російського кордону і в регіоні відкритого неба, які дають хороші ціни, то чому б і ні? Якщо Росія вступить в програму «Відкрите небо» і в неї будуть нижчі аеропортові збори, такі ж, як у середньому по Європі, то ми можемо розглянути питання і про польоти в який-небудь невеликий аеропорт в Росії.

«ДП»: У минулому році в середньому по світу авіаперевезення впали на 10-15%. А як Ryanair переживає кризу?

Ерік Елмсаттер: Саме криза дозволила Ryanair стати в цьому році найбільшою авіакомпанією в світі, обігнавши альянс AirFrance — KLM. За рік (з квітня по квітень) ми плануємо перевезти 73 млн пасажирів. Щодня наші літаки здійснюють 1300 рейсів. Цього року ми плануємо випустити на маршрути 48 нових літаків.

Взагалі наш флот (218 літаків Boeing 737-800) самий новий і сучасний. Середній вік машин — 2 роки. За 5 років — з 2007-го до 2012 року — ми плануємо подвоїти пасажиропотік і прибуток, а з 2012 року очікується новий етап зростання всієї авіакомпанії. Єдине, що перешкоджає постійному зростанню, — потрібно платити все більше і більше дивідендів і бонусів топ-менеджерам. І якщо більшість авіакомпаній зараз втрачає пасажирів, то ми залишаємося в плюсі!

«ДП»: Як вам це вдається?

Ерік Елмсаттер: Ми знижуємо наші витрати за рахунок зменшення цін на паливо. Також ми літаємо в дешеві аеропорти — з низькими таксами і зборами. За рахунок цього ми опускаємо ціни на квитки. Зараз середня ціна квитка у Ryanair становить 32 євро. Ми запитали у співробітників вашого «Аерофлоту», яка у них середня ціна. Але вони чомусь відмовилися надати нам дані. Не знаю чому.

«ДП»: Чому ви можете перевозити пасажирів за 32 євро, а той же «Аерофлот» — ні?

Ерік Елмсаттер: Я не знаю, чому вони такі дурні, у мене немає ідей на цей рахунок. Я знаю, чому це вдається нам. Просто ми пропонуємо низькі ціни, збільшуючи число пасажирів. А людина, яка купує квиток за 32 євро у Ryanair, не купуватиме квитки за 300 євро в інших авіакомпаній. Ми робимо ставку на число пасажирів.

«ДП»: Коли «великі» авіакомпанії відповідають на таке питання, вони кажуть, що у них інша бізнес-модель?

Ерік Елмсаттер: Нонсенс! Візьмемо для прикладу мобільний зв'язок. Я можу витратити багато грошей і купити iPhone тільки у випадку, якщо не виходить купити Nokia. Я не буду платити більше за дзвінки, якщо можу вибрати оператора, у якого вартість виклику менше. Насправді єдине, що людей турбує в питаннях зв'язку, — мати можливість дзвонити і добре чути один одного.

Те ж саме з авіаперельотами. Завдання авіакомпанії насправді — доставити вас з однієї точки в іншу і зробити це настільки дешево, наскільки це можливо. У вас же немає ринку. «Аерофлот» залишається монополістом на зарубіжних напрямках, що дозволяє йому виставляти такі ціни.

«ДП»: Скільки коштує найдорожчий квиток Ryanair?

Ерік Елмсаттер: Близько 200 євро, я вважаю. Але його ще треба пошукати.

«ДП»: Ви говорите про польоти в дешеві аеропорти. А наскільки велика різниця між зборами в аеропортах Віце або Дюссельдорфа і, наприклад, в Петербурзі?

Ерік Елмсаттер: Вона величезна.

«ДП»: В 2, в 3 рази?

Ерік Елмсаттер: Ми ніколи не вели переговори з головним аеропортом Дюссельдорфа. І не думаю, що коли-небудь будемо, тому мене не дуже цікавлять їхні тарифи.

«ДП». Ви не залишаєте їм шансу.

Ерік Елмсаттер: А навіщо? Три сотні аеропортів в Європі чекають наших літаків, а вони — ні. Навіщо нам йти до них?

«ДП»: Яка політика європейських аеропортів по аеропортових зборів: вони знижуються?

Ерік Елмсаттер: У Європі ціни давно вже знижені, але як і раніше залишаються й дорогі аеропорти. Я маю на увазі Швецію, Фінляндію, Норвегію, тому що в цих країнах аеропорти належать державі. Якщо фінська Finavia вправить собі мізки, то ми збільшимо число польотів з Фінляндії.

«ДП»: Де найдешевші аеропорти?

Ерік Елмсаттер: В Італії та Іспанії. Багато що розвиваються аеропорти взагалі не беруть плату з авіакомпаній, включаючи як державні збори, так і плату за наземне обслуговування.

«ДП»: Як же вони заробляють?

Ерік Елмсаттер: На парковці, шопінг, оренді. Компанії, які там приземляються, привозять людей на їх парковки, в магазини, кафе, люди платять за таксі, автобуси. І прибуток виходить вище, ніж від обов'язкових зборів, при меншому числі пасажирів.

«ДП»: На чому ще ви економите і заробляєте?

Ерік Елмсаттер: У нас виникла думка ввести плату за користування туалетами на борту. Якщо прибрати один з двох туалетів в кінці салону, туди можна поставити сидіння. А пасажири можуть пописати в аеропорту до або після рейсу. Ну а вже якщо дуже закортить на борту, то це можна буде зробити за 1 євро.

Зараз ми замовили розробку прототипу літака зі «стоячими» кріслами. З 80 тис. Опитаних нами пасажирів 66% кажуть, що згодні літати стоячи, якщо це буде дешево. Думаю, розробка літака займе близько 2 років, адже треба, щоб це було безпечно. Ще 3-4 роки потрібно на його будівництво.

«ДП»: Чому стоячи, а не лежачи?

Ерік Елмсаттер: Лежачі сидіння займають більше місця. Але якщо укладати пасажирів одного над іншим. Треба над цим подумати!

«ДП»: Чи збираєтеся ви відкрити в Росії представництво або хоча б створити російську версію сайту?

Ерік Елмсаттер: Ні. Навіщо витрачати зайві гроші, якщо з Лаппенранта 4 березня відлетів літак, повний росіян.

Справедливості заради варто помітити, що все, що сказано паном Еріком Елмсаттером про звичайну для компанії практиці польотів, відноситься до пасажирів, літаючим з Європи до Європи. Для наших громадян, на жаль, все трохи складніше. Європа буквально накрита сіткою рейсів дискаунтерів, тому прямий рейс з будь-якої країни в будь-яку іншу практично гарантований. Нашим же пасажирам залишається скористатися рейсом з пересадкою. А це означає, як мінімум, 3-х — 20-х годинне очікування в аеропорту з усіма витікаючими з цього наслідками.

А якщо перетворити мінуси на плюси?

Наприклад, провести 2-3 дні вашого самостійного подорожі у Відні, Берліні чи Парижі? Ми не даремно відзначаємо «самостійного», тому, що ви не прив'язані до «чужого» сценарієм вашої відпустки.

www.flyniki.com.

Полетимо в середу 1-го червня 2011 щоб 4-го червня потрапити в Малагу, так як день заїзду в наші апартаменти в Іспанії припадає на суботу.

У середу є два рейси з Москви DMV до Відня. Перший в 6:45, другий о 16:30. Час (віденське) прильоту першого рейсу — 10:05, другий -17: 10. Ціна квитка ранкового рейсу зі збором — 111 Euro, дитина — 98 Euro, другого — 77 Euro, дитина — 67 Euro. Летимо другим рейсом, ціни нижчі, а час вильоту набагато більш зручне.

Для того щоб знайти готель у Відні, скористаємося нашим відмінно зарекомендували себе Hotelscombined. Вибираємо апартаменти на чотирьох чоловік і дві ночі де-небудь недалеко від центру Відня з кухнею для економії. Наприклад, нам попався Rentals Apartment Vienna, розташований практично в центрі, за ціною 94 Euro за ніч (всі податки включені).

Подивіться відеоролик про ці апартаментах з сайту орендодавця. Все дуже чисто, красиво і навіть «двоповерховий» за 94 Euro / добу для сім'ї з 4-х чоловік!

В Іспанію вилітаємо в суботу 4-го червня. FlyNiki пропонує три рейси в Малагу — о 10:20 прямій, два наступних о 11:45 і 11:50 через Пальма де Майорка, приліт прямого рейсу 13:30. Вибираємо його. Ціна з сервісним збором 115 Euro, дитина 91 Euro.

(Довідка: Тарифи на авіаквитки, які ми привели, взяті з сайту FliNiki за три місяці до вильоту (на момент написання цієї статті). Якщо ви будете замовляти квитки за 5 місяців, то, зайшовши на сайт, побачите чудові пропозиції як для перельоту з Москви до Відня так і з Відня в Малагу. Вони складуть 69,99 Euro для дорослого і 61,41 Euro для дитини).

Не відвідати Королівський зоопарк, знаходиться в парку Палацу Шенбрунн було б непростимо, по 14 Euro з дорослих, по 6 Euro з дітей. Штрудель найпростіше спробувати на недовгі шоу в кафе Rezidenz, всього 37,60 Euro на чотирьох. Віденська державна опера www.wiener-staatsoper.at. чому б не зайти на вогник, 2-го червня дають «Симона Бокканегра» Джузеппе Верді, 3-го червня — «Соломію» Штрауса, а 4-го — «Євгенія Онєгіна» П.І. Чайковського (яку, на жаль, ви вже не застанете). Квитки в ці дні від 10 Euro на останніх рядах другого ярусу балкона до 168 Euro в передніх рядах партеру. Квитків, як звичайно, заздалегідь вже немає, але перед початком є ​​хороший шанс купити прямо в касі. Вважаємо по 27 Euro, кращі квитки купите навряд чи. Плюс продукти на 2 дні — 100 Euro проїзд по місту — 60 Euro.

Купуємо авіаквитки заздалегідь і вважаємо:

квитки в Австрію (Відень) — 2 * 69,99 + 2 * 61,41 = 262,8 Euro

готель у Відні — 2 * 94 = 188 Euro

зоопарки, шоу, поїздки по Відні, продукти — 2 * 14 + 2 * 6 + 37,6 + 4 * 27 + 100 + 60 = 345,6 Euro

квитки в Іспанію (Малага) — 2 * 69,99 + 2 * 61,41 = 262,8 Euro

разом 1029,2 Euro або 41168 рублів (за курсом 40 руб / Euro)

Порівнюємо з ціною квитків прямого рейсу в Малагу рідного Аерофлоту. Найдешевший тариф на прямий рейс SU233 Москва Малага 4-го червня — 13400руб за умови покупки квитків «туди-назад».

Отже — 38340.00 двоє дорослих + 28820.00 двоє дітей + такси: 13060.00 = 80220.00 RUB рублів. Таким чином долетіти до Малаги з Москви коштуватиме 40110 рублів.

У вас немає відчуття, що хтось з'їздив до Відня на два дні за ваш рахунок замість вас?

Ну а тепер «Отче наш» для бажаючих придбати дешеві авіаквитки в Іспанію:

Для того, щоб максимально знизити вартість перельоту в Іспанію і назад (ціна авіаквитків може бути більшою частиною бюджету відпустки), треба прийняти наступні умови і допущення:

  • Почати самостійну подорож з пошуку дат бронювання авіаквитків. Проживання та все інше потім.
  • Запланувати можливу зміну дати вильоту / прильоту щодо бажаного. Ціни на квитки в сусідніх датах можуть відрізнятися в 2-3 рази!
  • Летіти дискаунтерами з однією пересадкою. Якщо стикування рейсів становить розумний час (2-6 годин), це найдешевший варіант. Квитки необхідно брати туди-назад.
  • Якщо не вдається знайти переліт за мінімальні гроші і розумний час стиковки, вибрати варіант перельоту з перебуванням від однієї доби (до бажаного кол-ва) в країні пересадки. Це відмінний варіант. Можна знайти найдешевші квитки, і познайомиться з новою країною (Німеччина, Швейцарія, Бельгія, Австрія, Італія.). Дивіться, наприклад, сторінку Москва-Берлін-Малага.

Як ПРАВИЛЬНО здійснити пошук квитків?

Якщо ви вибрали варіант 4, то відкриваємо одразу два вікна, задавши два рази послідовно пошук, наприклад, Москва-Кельн і Кёльн- «Цікавий Для вас місто в Іспанії». наприклад, Малага »у формі вгорі сторінки. Для цього, вибравши міста вильоту і прильоту (аеропорт «будь-який»), зазначивши «один кінець» і натиснувши на бажану дату вильоту, задаємо у вікні календаря «весь місяць».

(Якщо виникне бажання перебирати європейські столиці в пошуках оптимального варіанту, тисніть на слово «карти» в правому верхньому куті. Вам відкриється дуже зручна для перегляду карта Європи. Досить вказати мишкою на зелений гурток, що відповідає одному з міст країни (прямий рейс) і ви побачите ціну квитка).

Відкриються вікна:

Москва-Кельн, червень 2013р.

і Кельн-Малага, червень 2013

Вибираємо дату вильоту з Москви з правильною ціною. Для цього маршруту правильна ціна — 2422 руб.

Припустимо, ви вилітаєте з Москви 5-го червня 2013р. Квитки для сім'ї з двох дорослих і двох дітей обійдуться рейсом компанії Germanwings в 8718 руб, на Уральських авіалініях в 11296 руб включаючи всі податки і збори.

Якщо ви проведете в Кельні 1,5 доби, то 7-го є хороший рейс в Малагу за ціною 2415 руб / дорослий квиток. Сумарно переліт компанією Ryanair обійдеться в 9660 руб,

Таким чином сумарно ціна квитків складе 18378 рублів на 4-х чоловік + можливість познайомитися з Кельном і, відповідно, Німеччиною. Прямий рейс Аерофлоту «туди-назад» обійдеться в 67451 руб, тобто тільки «туди» — 33 725 руб, що майже в два рази дорожче.

З зворотним рейсом додому чинимо точно також. Єдине, що хотілося б відзначити — після відкриття вікна «показати рейси» варто подивитися інформацію на вкладці «порівняти авіакомпанії». На сайті Skyscanner є така чудова можливість. Іноді найгірший тариф з лишком компенсується відсутністю оплати багажу і платного обіду не борту.

Раніше ми вже наводили приклад перельоту в Малагу із зупинкою на 2 дні у Відні. Судячи з коментарів, це пропозиція сподобалася, тому результати говорять самі за себе, а що з'явилася чудова можливість знаходити варіант пошуку квитків простим і зручним способом не може не радувати.

Користуйтеся, панове!

Джерело: http://backtospain.ru/tickets.html