Номер електронного авіаквитка

Початок продажу квитків на літак онлайн дало можливість авіаперевізникам знизити ціни на авіаквитки. Забронювати авіа квитки в мережі — означає заощадити дорогий час. Чому квитки на літак в інтернеті бронювати економічніше ніж у касі. Назвемо плюси: економія, альтернатива, швидкість. Авіаквитки в мережі однозначно будуть вигідніше ніж в традиційній авіа каси. Купуючи квитки на літак в інтернеті, ви однозначно проаналізуєте достатнє число можливостей подорожі. Тепер квитки на літак набагато доступніше, ніж у часи.

Приклад електронного авіаквитка

Київ, пр. Перемоги 43, оф.2

Київ, вул. Антоновича 59, «МОРЕ»

FOCALPOINT SHOPPING дозволяє здійснювати пошук найменших тарифів без попереднього бронювання маршруту.

Електронні квитки

Перш ніж оформити електронний квиток потрібно впевнитися, що:

1. У бронюванні є Vendor Locator.

2. Навпаки всіх польотних сегментів в бронировке варто індикатор E або, якщо його немає, перевірити індикатор Е на рейсах в екрані наявності місць

У розрахунку тарифу з'явилася інформація про авіакомпанію. Внесіть інформацію про паспорт пасажира:

TMU1EBPSPT12345567

Джерело: http://www.fly.kiev.ua/galileo_ticket_issue.html

*****

Номер електронного авіаквитка

Як дізнатися номер електронного квитка Air Berlin? • Форум Вінського.

Як дізнатися номер електронного квитка Air Berlin? Все, що стосується процедур з бронювання та купівлі авіаквитків. Помилки при бронюванні та виписці квитків .

/viewtopic.php?f=851t=116657 Збережена копія

Якщо Ви бронювали квитки в одному з наших офісів продажів і вказали при бронюванні Ваш електронний адреса, Ви також можете переглянути свої бронювання.

/ Cms / before_and_after_flight / check_the_reservation Збережена копія

Повернення і обмін авіаквитків | ТРАНСАЕРО ТУР

Особливу увагу потрібно звернути на правильність заповнення форми повідомлення, особливо на поля «Номер замовлення »і«Номер авіаквитка ». «Трансаеро Тур »- лідер з продажу авіаквитків«Трансаеро.

/return_exchange.phtml Збережена копія

Як дізнатися номер електронного авіаквитка Трансаеро / Пошуковик.

номер квитка Трансаеро — Перевезення тварин — Дешеві авіаквитки Мінськ — купити. www.tickets-sale.ru/city/minskиз Калінінграда: в Ригу: 59 € дізнатися ціни — Електронний квиток.

Спецпропозиція від авіакомпанії Трансаеро

Авіаквитки На чому літаємо Куди літаємо Путівник Порядок бронювання Як дістатися до аеропорту Електронний квиток — ЖД квитки Популярні маршрути Категорії поїздів і вагонів Електронна.

/specpredlozhenie_transaero.html Збережена копія

Джерело: http://aviashop.samolety-online.sokrytoe.ru/transaero_uznat_nomer_elektronnogo_bileta-381.html

*****

Номер електронного авіаквитка

Ага, і де на checkmytrip.com подивитися номер електронного квитка.

Купували квитки в грудні 2011 р через агентство з продажу авіаквитків .

https://groups.google.ru/. на сайті  

Електронний квиток (E-ticket) — це електронна версія паперового авіаквитка .

Підійшовши до стійки реєстрації, пасажир називає своє ім'я, номер рейсу і пред'являє паспорт.

avia.kh.ua/. /54-2011-10-29-11-15-32.html Копія на сайті  

Найкраще знати номер авіаквитка. тоді оператор зможе відновити втрачений квиток за лічені хвилини.

Електронні квитки. Обмін квитка .

Можливість онлайн-бронювання авіаквитків і автомобілів. Тарифні плани. Розклад авіарейсів. Перелік аукціонних пропозицій. Контакти.

Джерело: http://34.otdyh4.coolpicturegallery.us/527.html

*****

Номер електронного авіаквитка

Які документи потрібні для відрядження звіту при використанні електронного авіаквитка?

Щоб відзвітувати за витрати на авіапереліт, який був здійснений за електронною авіаквитком, для бухгалтерії потрібно надати ряд документів.

Перший документ — це маршрутна квитанція, яка повинна бути оформлена на пасажирському квитку у вигляді бланку суворої звітності. Квитанція заповнюється для того, щоб підтвердити покупку електронного квитка. У маршрутній квитанції вказано інформація про маршрут, ПІБ пасажира, відомості про оплату та інша службова інформація. Також маршрутна квитанція потрібна пасажиру, коли він буде проходити паспортний контроль, вилітаючи за кордон майже у всіх аеропортах.

Другий документ — це оригінал посадкового талона. Сам посадковий талон є документом, який підтверджує пасажиру право посадки на літак. Талон на підставі реєстрації пасажира на рейс видається на руки пасажиру. Талон має прямокутну форму, на ньому прописується ПІБ пасажира, номер рейсу з кодом його авіакомпанії, назва перевізника, дата, номер місця, маршрут, номер заходу на посадку, час вильоту і закінчення посадки за розкладом. Також посадковий талон має відривний талон праворуч, на ньому повторюється вся інформація, зазначена на посадковому талоні. Посадковий талон пасажир пред'являє біля виходу на посадку. Після закінчення контролю корінець від талона відривається і передається пасажиру.

Третій документ # 8212; це фіскальний чек, який оформляється на затвердженому бланку і є розрахунковим документом. Він є підтвердженням факту придбання квитка. Чек містить кількість, вартість послуги, найменування послуги, найменування форми оплати (готівкою, карткою, чеками або в кредит) та суму коштів даної форми оплати, номер касового чека, фіскальний номер реєстратора розрахункових операцій, час і дату проведення покупки, логотип виробника і сама назва. Важливо пам'ятати, що посадочні талони чи не копіюються, для цього потрібно обов'язково зберігати талони, які були отримані при реєстрації на рейс.

Іноді можуть запросити виписку з банку, яка підтверджує факт оплати квитка з карти. Якщо покупка квитка відбувається в офісі продажу, то видається звичайний чек. У разі якщо маршрутна квитанція має форму звичайної роздруківки і не оформлена на фірмовому бланку, то додатково потрібно посадковий талон, що підтверджує факт перевезення. Реквізити, що містяться в посадковому талоні, дозволяють визначити дані пасажира (ПІБ) і пункт призначення поїздки (маршрут, дата поїздки).

Інші питання:

— дізнатися час якого часового поясу вказується на електронному квитку >>>

— чим відрізняються класи обслуговування в літаку >>>

Джерело: http://businessvisit.com.ua/aviabilety/vopros-otvet-faq/otchet-za-komandirovku-pri-pokupke-elektronnogo-aviabileta/

*****

Номер електронного авіаквитка

Що таке електронний авіаквиток

На даний момент наше агентство оформляє електронні авіаквитки

Образ електронного авіаквитка существовует тільки в централізованій базі даних, де відслідковуються всі операції, включаючи опис маршруту, дані пасажира, оплату, проліт, обмін, повернення та інші дії. Оформити електронний авіаквиток може тільки авіакмпанія, або агентство — член ІАТА та учасник системи BSP (або іншої системи взаєморозрахунків). Номер квитку присвоюється системою автоматично. Зараз в Україні, зокрема, електронний квиток являє собою роздруківку про переліт на звичайному аркуші формату А4. При покупці електронного квитка в агентстві Ви отримуєте на руки роздруківку маршруту в якому вказано прізвище, маршрут і т.д, як і в звичайному квитку. Ця роздруківка є підтвердженням придбання авіаквитка і залишається у пасажира, для проходження реєстрації на рейс наявність цієї роздруківки бажано (але не обов'язково).

Головна відмінність електронного квитка від звичайного квитка — це повна відсутність польотних купонів.

Продаючи електронний квиток авіакомпанія реально економить на обробці польотних купонів, виготовленні бланків з карбомідовим шаром, і тому для електронного квитка тариф зазвичай нижче ніж для паперового квитка. Вартість авіаквитка складається з двох компонентів: тариф за перевезення та сервісний збір. Сервісний збір, в свою чергу, ділиться на кілька складових (робота з пошуку зручних рейсів, бронювання, оформлення квитка, його доставка, зміна в бронировке і т.п.). Купуючи квиток на нашому сайті, пасажир частково обслуговує себе сам, і сервісний збір у такому випадку менше на 30-50%, ніж зазвичай. У той же час, поряд з електронною, традиційна паперова система квитків продовжить своє існування.

Для пасажирів електронний квиток також надає ряд зручностей: спрощення процедури реєстрації, можливість покупки квитків за допомогою інтернету. Великою перевагою стане й те, що електронний квиток неможливо втратити. Його образ завжди буде існувати в централізованій базі даних, де відслідковуються всі операції, включаючи проліт, обмін, повернення та інші дії

Нові квитки мають ряд переваг: їх не можна втратити, забути, їх ніколи не вкрадуть. Купуючи авіаквиток в нашому агентстві Ви в будь-який час можете переглянути статус Вашого авіаквитка, роздрукувати маршрут, переслати опис маршруту по електронній пошті на сайті www.checkmytrip.com.

Також Ви зможете Ваш квиток Ви Усі зміни у Вашому перельоті, наприклад, зміна дати, можна зробити по телефону і оплатити ці зміни (якщо це необхідно) в аеропорту, безпосередньо перед вильотом.

ІАТА зобов'язало авіакомпанії вивести з ужитку паперові квитки до 31 травня 2008 року.

У мінуси електронних квитків також можна записати тільки те, що до них ще не всі звикли. Багатьох бентежить те, що вони, заплативши, часом, чималу суму отримують на руки всього лише роздруківку на простому аркуші паперу.

В «Аерофлоті» підтвердили, що компанії буде складно вкластися в терміни, зазначені ІАТА, оскільки в Росії відсутня законодавча база, необхідна для впровадження подібної системи продажів. Керівництво «Аерофлоту» вже направило в уряд лист з проханням прискорити прийом нормативних документів, що дозволяють почати продаж електронних авіаквитків. Відповіді на нього поки не послідувало. За словами керівника прес-служби «Аерофлоту» Ірини Данненберг, впровадження подібної системи в Росії буде ускладнено ще й тією обставиною, що вона передбачає оплату квитків пластиковими картками, які далеко не у всіх регіонах країни широко використовуються в якості платіжного засобу.

В «Трансаеро» налаштовані більш оптимістично. «У нас вже створена робоча група з впровадження цієї системи, — сказав директор зі зв'язків з громадськістю» Трансаеро "Сергій Бихал. — Думаю, що терміни будуть витримані, оскільки з технологічної точки зору проблем не виникне. Головне — щоб таку систему продажів брали в формі звітності ".

Має намір вкластися в терміни ІАТА та «Сибір». Про це «Известиям» розповів офіційний представник авіакомпанії Ілля Новохатський. Для авіакомпаній використання електронних квитків буде сприяти зростанню прямих продажів, підвищенню контролю над продажами, а також скорочення витрат і часу на управління паперовим стоком. «Один електронний квиток заощадить авіакомпанії $ 9, а загальна сума зекономлених коштів для галузі складе $ 3 млрд.», — Сказав «Известиям» Дмитро Шамраєв.

Щомісячний приріст продажу електронних квитків становить у середньому по всіх BSP близько 1-2 відсотків. Планується довести відсоток продажів до кінця року до 40, до кінця 2006 року — до 80 відсотків, зі стовідсотковим охопленням до кінця 2007 року. При цьому загальна кількість використаних нейтральних бланків BSP склало близько 310 млн. В 2003 році при загальному обсязі перевезень регулярними авіакомпаніями (без США і країн СНД) трохи більше 1 млрд. Пасажирів.

У той же час необхідно відзначити, що «попереду планети всієї» йде продаж електронних квитків в системі взаєморозрахунків США, постачальником послуг якої є корпорація «ARC» («Airline ReportingCorp»). Там частка продажу електронних квитків склала до кінця 2004 року 90 відсотків. Пояснення цьому феномену дуже просте: адже саме авіакомпанії США є «застрільниками» цього процесу. Так, в даний час в авіакомпанії «American Airlines» понад 90 відсотків перевезень здійснено на електронних квитках (власних і нейтральних), в «Delta» — понад 90 відсотків, в «US Airways» — більше 94 відсотків і т.д.

За даними ІАТА, в цілому на американському континенті відсоток продажів електронних квитків склав 44 відсотка, в Європі — 35 відсотків, в Африці та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні — 25 відсотків. Сорок авіакомпаній в світі здатні здійснювати продаж електронних квитків та розрахунки за інтерлайн перевезень, ще 74 авіакомпанії випускають електронні квитки на прямих (Не інтерлайн) маршрутах, близько 40 авіакомпаній тільки приступили до оформлення таких квитків. 150 з 431 авіакомпаній ще не відгукнулися на запит ІАТА з питання застосування електронних квитків. Маленькі авіакомпанії з одним або двома літаками, що виконують місцеві чи регіональні перевезення, знаходяться ще в «старому вимірі».

На швидко прогресуючому ринку авіаперевезень Китайської Народної Республіки (121 млн. Пас. У 2004 р прогноз на 2005 р — 140 млн. Пас.) Продаж нейтральних електронних квитків в системі взаєморозрахунків почалася з досить низького старту в 6,7 відсотка в 2004 році з прогнозом (за різними оцінками експертів) між 10 і 20 відсотками в 2005 році. Першою з авіакомпаній стала застосовувати електронні квитки в 2000 році «China Southern Airlines», а в 2004 році частка продажів електронних квитків в цій компанії склала 20 відсотків. Ряд провідних авіакомпаній («Air China», «China Eastern» і «Hainan Airlines») збираються в цьому році приступити до електронного білетооформленію.

При цьому цікаво відзначити, що перехід на електронні технології продажу квитків в КНР оголошений ГУГА (Головним управлінням цивільної авіації) національним проектом, а єдиний (монопольний) провайдер глобальної розподільчої системи (ГРС) Китаю — національна компанія «TTL» / «TravelSky Technology Limited» — підписала в цьому році з ІАТА договір про взаєморозуміння (Memorandum of Understanding) з просування цього проекту на території КНР.

Китайська ГРС («EDT» / «Electronic Travel Distribution») в 2004 році опрацювала близько 132 200 000. Бронювань. Понад 55 відсотків щорічних доходів компанії «TTL» приносять ці бронювання, але і в розвиток «EDT» до рівня світових ГРС ця компанія вклала більше 100 млн. Доларів тільки в 2003 році. У травні 2005 року «TTL» підписала з «SITA INC» («Information Networking Computing») ексклюзивний багатомільйонний чотирирічний договір щодо забезпечення китайської ГРС в реально-часовому режимі тарифної інформацією і автоматизованим модулем за розрахунком маршрутних тарифів («SITA Airfare»).

Директор ГУГА планує в 2005 році визначити два аеропорти в якості пілотних для впровадження технологій, пов'язаних і використанням електронних квитків. Але вже в 2004 році ГУГА погодилася на впровадження в міжнародному аеропорту Гуанджоу (25 млн. Пас. До 2010 року, базовий аеропорт для «China Southern Airlines») інтегрованих аеропортових технологій, розроблених «SITA» («CUTE» / "Common Use Terminal Equipment «- для реєстрації пасажирів та багажу,» DCS «/» Departure Control System «- управління відправками і як запасний варіант для реєстрації,» BagManager «- для врегулювання проблем, пов'язаних з багажем,» CUSS «/» Common Use Self Services "- кіоски самообслуговування пасажирів при реєстрації з електронними квитками та ін.). У ряді проектів з «TTL» та аеропортами в Пекіні, Шенжені, Ченгду, Урумчі і Гуанджоу, а також з впровадження «електронних» паспортів («MRDT» / «Machine Readable Travel Documents») бере участь також компанія «Unisys» (США).

Крім китайської, ще чотири всесвітньо відомі компанії стали офіційними галузевими провайдерами, з якими ІАТА уклала аналогічні договори з просування послуг з п'яти ключових проектів, намічених ІАТА в 2004 році на кінець 2007 року: «SITA», «Amadeus», «Sabre», " Lufthansa Systems ". Серед цих основних проектів, крім електронного білетооформленія, впровадження посадкових талонів з «бар-кодами» (штриховими кодами), впровадження «кіосків» самообслуговування («CUSS»), використання радіочіпи для ідентифікації багажу («RFID» / «Radio Frequency Identification») і «електронні» вантажні перевезення (e-freight). Повне використання останнього проекту, в якому в даний час у складі галузевої групи ІАТА бере участь ряд провідних вантажних перевізників («British Airways», «Cargolux», «Emirates», «Fedex», «Lufthansa Cargo», «Singapore Airlines») — 2010 рік.

Підписавши договори з ІАТА, вищевказані галузеві компанії-провайдери зобов'язуються (в частині просування електронного білетооформленія): забезпечити авіакомпанії технічною експертизою з впровадження електронних квитків, виділяти достатні ресурси для просування своїх послуг в галузі електронних квитків, координувати з ІАТА розвиток і використання найкращих галузевих рішень по цих питань, встановлювати галузеві стандарти і давати пропозиції щодо інтерлайн процедурам із застосуванням електронних квитків.

Для того щоб приступити до проекту з впровадження технологій продажу електронних квитків в системі взаєморозрахунків на повітряному транспорті (СВВТ), на основі рішення Нсавам в План основних заходів ТКП на 2005 рік був включений ряд робіт.

У першу чергу, необхідно проаналізувати законодавчі (правові) норми впровадження даних технологій, що діють в даний час в Росії, намітити пропозиції для федеральних авіаційних властей по необхідним організаційно-правовим рішенням, вивчити і проаналізувати міжнародну галузеву нормативну базу (резолюції ІАТА, АТА та документи ARC ) і технологічні рішення в частині реалізації проекту електронного білетооформленія (електронних квитків). Зокрема, резолюції 722g ІАТА та 20.61 АТА по нейтральним документам (Electronic Tickets / Electronic Miscellaneous Documents), 800z (Electronic Ticketing), 898a (Electronic Reservation Services Providers) та інші. У грудні 2004 року до аналізу правових норм впровадження електронних квитків у Росії підключилася робоча група, створена комітетом по взаєморозрахунках, продажу та резервуванню авіаперевезень АЕВТ.

Далі намічено розробити (доопрацювати) організаційно-нормативні документи (стандарти) СВВТ, зокрема Стандартні договори з перевізниками та агентствами з урахуванням застосування системи електронних квитків.

Більша частина робіт пов'язана з автоматизованими системами бронювання (АСБ). Необхідно розробити комплекс вимог СВВТ до АСБ по реалізації системи електронних квитків і забезпечити тестування і контроль виконання доробок, розробити технологічні та інструктивні матеріали, пов'язані з продажем електронних квитків. Одночасно з цим в АСБ чекає великий комплекс доопрацювань щодо забезпечення формування та зміни баз даних транзакцій електронного білетооформленія в системах оформляють (валідірующіх) перевізників (хостових частинах інвенторну АСБ авіакомпаній).

Для потреб системи взаєморозрахунків, авіакомпаній та агентів — учасників СВВТ — планується також розробити технології, алгоритми та програмне забезпечення для створення Центру електронного білетооформленія (ЦЕБ) СВВТ, в якому будуть здійснюватися генерування номерів електронних квитків, дистрибуція, контроль і управління їх стоками в акредитованих пунктах продажу, зберігатися весь архів по транзакціях, пов'язаних з продажами нейтральних електронних квитків, формуватися електронні звіти агентств та пунктів продажу та звітність для авіакомпаній, забезпечуватися оперативний інтерактивний доступ учасників СВВТ до архіву даних.

Джерело: http://airflai.at.ua/index/ehlektronnyj_bilet/0-7