Оформлення авіаквитків

Як не нудьгувати в залі очікування

Що робити в аеропорті або літаку? Кілька порад однозначно знадобляться.

  • Не забудьте взяти в дорогу планшет. Попередньо придбайте цікаві фільми. Рекомендуємо захопити навушники.
  • Ви бажаєте читати, беріть читалку. Місця у валізі займає мало. Бестселерів містить достатньо.
  • Не напивайтеся в салоні літака. Від сидячого положення, наливаються нижні кінцівки.
  • Якщо не бажаєте дивитися кіно і насолоджуватися книгами, пийте таблетки для сну. Час пройде абсолютно спокійно. І легко перенесете зміна часу


Оформлення авіаквитків

Бездоганний GST сервіс замовлення, бронювання, придбання, покупки авіаквитків і ЖД-квитків.

Якщо Ви шукали бездоганний сервіс за замовленням авіаквитків. залізничних квитків. надання актуальної інформації про розклад всіх рейсів, то Ваш пошук закінчений. «Глобальні Системи Подорожей »(Global System Travelling) раді запропонувати Вам будь-яку допомога у бронюванні або придбанні авіаквитків від економ до бізнес класу за найкращими цінами.

Ми забезпечимо швидкий і зручний спосіб замовити квитки. Якщо ж Вас цікавить переліт відразу по декількох напрямках або найдешевший варіант зі стиковками, то наша туристична компанія забезпечить Вам найбільш зручні стиковки і по максимуму заощадить Ваш дорогоцінний час. Ми має конфіденційні тарифи на авіаквитки в бізнес та економ класах за прямими контрактами з усіма провідними авіакомпаніями.

Global System Travelling (GST) гарантує:

• роботу за прямими контрактами з Українськими та зарубіжними постачальниками;

• пошук найбільш економічного маршруту поїздки;

• безкоштовна інформація за розкладом, наявності вільних місць та цінами;

• використання автоматичних систем бронювання, що дозволяють прискорити процес підтвердження заявок;

• своєчасне доведення до відома клієнта сезонних знижок і спеціальних пропозицій постачальників;

У тих випадках, коли на рейсах немає вільних місць, для корпоративних клієнтів надаються місця з спецброні.

З ьогодні можливості міжнародної авіації безмежні. Літаки літають в будь-яку точку світу. А Компанія «Глобальні Системи Подорожей» (GST ) Успішно співпрацює з багатьма провідними авіакомпаніями і прив'язаними до них агентствами. Таким чином, ми завжди маємо оперативну інформацію про перельоти, швидко оформляємо бронировки квитків, шукаємо найбільш доступний тариф і завжди вчасно повідомляємо туристам про всі зміни, пов'язаних з їх перелетамі.І працюємо ми за цінами авіакомпаній.

Подорожуйте c компанією «Глобальні Системи Подорожей» (Global System Travelling)! Від Вас до відпочинку Вашої мрії — один дзвінок!

Джерело: http://www.gst-ukraine.com.ua/aviaticket

*****

Оформлення авіаквитків

Умовами надання послуг юридичним особам з бронювання та оформлення авіаквитків

ТЕРМІНИ.

СТАТТЯ 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.

СТАТТЯ 2. РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ.

СТАТТЯ 3. Права та обов'язки сторін.

СТАТТЯ 4. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ.

СТАТТЯ 5. УМОВИ АНУЛЮВАННЯ, СКАСУВАННЯ І ЗМІНИ.

СТАТТЯ 6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.

СТАТТЯ 7. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ.

СТАТТЯ 8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ І ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ.

СТАТТЯ 9. ІНШІ УМОВИ.

Виконавець — Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтернет Тревел».

Замовник — юридична особа, яка оформляє Замовлення на бронювання та оформлення авіаквитків на Сайті ТОВ «Інтернет Тревел».

Користувач — Особа, належним чином уповноважена Замовником на вчинення дій щодо оформлення Замовлення.

Сайт — Веб-сайт Виконавця в мережі інтернет, розташований за адресою www.ozon.travel. на якому здійснюється оформлення Замовлення Користувачем.

Замовлення — Належним чином оформлений запит Користувача на отримання послуг, обраних на Сайті.

Електронний пасажирський квиток — Документ, що засвідчує право пасажира на отримання послуг перевізника, в якому інформація про перевезення пасажира представлена ​​в електронно-цифровій формі. Замовнику надається у вигляді маршрутної квитанції електронного квитка.

Система бронювання — Інформаційна система, що містить відомості про розклад авіарейсів, наявність місць на авіарейси, тарифах авіаперевізників і правилах їх застосування, а також інші умови надання пропонованих послуг. Зазначена інформація розміщується на сайті www.ozon.travel в повній відповідності з тим, як вона представлена ​​в системах бронювання безпосередніми постачальниками даних послуг (авіаперевізниками) або їх повноважними представниками. Інформація в системі бронювання може в будь-який момент бути змінена або доповнена, у зв'язку з цим Замовнику пропонується використовувати систему бронювання в режимі «як є».

1.1. Оформляючи Замовлення на Сайті Виконавця, Замовник погоджується з цими Умовами, викладеними нижче. Виконавець надає Замовнику послуги з надання міститься в Системі бронювання інформації і бронювання послуг третіх осіб (авіакомпаній) по повітряному перевезенні відповідно до заданих Замовником параметрами (дату, час, маршруті, кількість пасажирів та інших умови перевезення), а також з оформлення процедури повернення авіаквитків за відповідною заявою Замовника.

1.2. Виконавець залишає за собою право вносити зміни в ці Умови, у зв'язку з чим Замовник зобов'язується самостійно регулярно відслідковувати зміни в Умовах, розміщених в розділі «Допомога» на Сайті.

1.3. Погоджуючись з даними Умовами та оформляючи Замовлення, Користувач підтверджує достовірність особистих даних пасажирів і приймає на себе всю відповідальність за їх точність, повноту і достовірність.

1.4. Користувач приймає на себе всі можливі комерційні ризики (оформлення нового Замовлення, зміна тарифу, повернення грошей і інш.), Пов'язані з його діями по допущенню помилок, неточностей в наданні запитуваних Виконавцем даних.

2.1. Для оформлення Замовлення Замовнику необхідно зареєструватися на Сайті, вказавши електронну адресу, на який здійснюється реєстрація.

У разі відсутності реєстрації Замовника на Сайті, Виконавець здійснює реєстрацію Замовника самостійно, безпосередньо при оформленні Замовлення. Реєстрація проводиться на електронну адресу, вказану Замовником у відповідному полі, який надалі буде використаний в якості логіна до особистого кабінету Замовника на Сайті. При цьому на вказаний Замовником електронну адресу надсилається пароль до особистого кабінету на Сайті.

2.2. Виконавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, наданої Замовником при реєстрації.

2.3. Замовник зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані при реєстрації, за винятком надання такої інформації особам, уповноваженим на вчинення від імені Замовника дій щодо оформлення Замовлення. У разі виникнення у Замовника підозр щодо безпеки його логіна і пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Замовник зобов'язується негайно повідомити про це Виконавця, надіславши електронний лист за адресою info@ozon.travel або через форму зворотного зв'язку, розміщену на Сайті.

2.4. Весь обмін інформацією між Сторонами щодо Замовлення та виконання інших [своїх зобов'язань за цим договором здійснюється через електронну пошту, адреса якої вказана Замовником при реєстрації. У зв'язку з цим, Замовник зобов'язується регулярно, аж до моменту використання оформленого на Сайті квитка, самостійно відслідковувати стан свого Замовлення, у тому числі перевіряти свою електронну пошту на предмет отримання інформації про можливі зміни, а при необхідності звертатися за інформацією до Виконавця по телефону, вказаним на Сайті або через форму зворотного зв'язку, розміщену на Сайті.

Відповідальність за будь-які наслідки, які виникають у зв'язку з відсутністю у Замовника (або пасажира) інформації про зміни в Замовленні, що сталися з незалежних від Виконавця причин (скасування або перенесення рейсу, затримка банком Замовника оплати Замовлення, зміна тарифів і т.д.), несе Замовник, за умови дотримання Виконавцем порядку повідомлення Замовника про будь-які зміни в Замовленні.

СТАТТЯ 3. Права та обов'язки сторін

3.1. Виконавець надає послуги відповідно до положень цих Умов та на підставі електронного Замовлення, який оформлюється Замовником на Сайті через Особистий кабінет.

3.2. Виконавець зобов'язується:

3.2.1. забезпечити Замовнику доступ до системи бронювання відповідних послуг на Сайті через Особистий кабінет;

3.2.2. надавати послуги своєчасно і належним чином і оформляти передбачені відповідним Замовленням документи відповідно до чинного законодавства Російської Федерації і правилами, встановленими відповідними постачальниками послуг;

3.2.3. надавати при оформленні Замовлення інформацію про правила застосування тарифів авіаперевізників.

3.3. Замовник зобов'язується:

3.3.1. оформляти замовлення на Сайті через Особистий кабінет шляхом самостійного внесення інформації, необхідної для замовлення Послуг у відповідні розділи, обов'язкові для заповнення, самостійно відслідковувати стан свого Замовлення, у тому числі перевіряти свою електронну пошту на предмет можливих змін;

3.3.2. своєчасно інформувати Виконавця про необхідність анулювання Замовлення або внесення до нього змін шляхом заповнення відповідних заяв, за формами та в порядку, зазначеним у цих Умовах;

3.3.3. перевіряти отримані документи після їх оформлення Виконавцем за відповідним Замовленню і негайно інформувати Виконавця про виявлені помилки, допущені при оформленні Замовлення;

3.3.4. самостійно отримати письмову згоду пасажирів на обробку їх персональних даних Виконавцем, постачальниками послуг, а також його агентами і третіми особами, які діють на підставі договору з Виконавцем з метою надання послуг відповідно до цих Умов;

3.3.5. забезпечити доступ до особистого кабінету Замовника і можливість оформлення Замовлення на сайті Виконавця, а також можливість направлення заявок представнику Виконавця тільки уповноваженим співробітникам. Замовлення, оформлений під логіном і паролем Замовника на сайті Виконавця, вважається оформленим належним чином і підлягає оплаті Замовником. Відповідальність за оформлення Замовлення з особистого кабінету уповноваженою особою, несе Замовник;

3.3.6. інформувати осіб, що у ділових поїздках і заходах Замовника про послуги і умови їх отримання на підставі інформації, наданої Виконавцем (терміни, дати, маршрут і інша інформація по Замовленню).

4.1. Замовлення на бронювання та оформлення авіаквитків оформляється Замовником в Особистому кабінеті в розділі «авіаквитки», при цьому Замовник самостійно визначає дати, маршрут, тариф перельоту й інші умови.

4.2. З усіма умовами Замовлення Замовник знайомиться в процесі бронювання. При цьому Замовник зобов'язується ознайомитися з правилами обраного ним тарифу перельоту (в т.ч. правилами обміну, повернення, штрафних санкцій та зборів перевізника), встановленого відповідної авіакомпанією до завершення бронювання та оплати Замовлення.

У разі якщо Замовнику незрозумілі будь-які умови Замовлення, в тому числі умови відмови, повернення, внесення будь-яких змін, в оформлений Замовлення, він повинен уточнити необхідну йому інформацію у Виконавця.

4.3. Загальна вартість Замовлення (в т.ч. при запиті в одному замовленні кількох квитків) відображається при оформленні Замовлення в режимі онлайн і може бути змінена авіакомпанією в односторонньому порядку. У цьому випадку Виконавець при першій можливості інформує про це Замовника. Останній може за своїм вибором підтвердити Замовлення по виправленої вартості або анулювати Замовлення. При неможливості зв'язатися із Замовником протягом 24 годин за коштами електронної пошти вважається, що Замовник не погодився зі змінами вартості, у зв'язку з чим даний Замовлення анулюється Виконавцем.

4.4. Замовлення, оформлені Замовником, носять остаточний характер з моменту отримання Замовником сервісного листи зі статусом Замовлення «Виконано». Після отримання Виконавцем правильно оформленого Замовлення, на електронну адресу Замовника, зазначений у розділі «Профіль» Особистого кабінету, направляється сервісне лист зі статусом Замовлення «Замовлення прийнятий».

Після скоєння Замовником оплати Замовлення, електронні авіаквитки за заброньованих послуг перевезення автоматично формуються в Системі бронювання або оформляються Оператором Виконавця в Системі бронювання. Оформлені одним із зазначених способів авіаквитки розміщуються в Особистому кабінеті Замовника, а також направляються на його електронну адресу.

4.5. Всі умови Замовлення, в тому числі внесення будь-яких змін в оформлені Замовлення (електронні авіаквитки), відмова від послуги авіаперевезення, повернення авіаквитка, так само як і інші умови надання послуг повітряного перевезення, регламентуються встановленими авіакомпанією правилами тарифу на дану послугу, чинним законодавством РФ і застосовними міжнародними актами. Порядок оформлення повернення / обміну Замовлення визначається Договором і цим Додатком до нього.

4.6. Зміна особистих даних кожного з пасажирів в оформленому і оплаченого замовлення не допускається перевізниками, веде до втрати сили погоджених у Замовленні тарифів, і можливо тільки шляхом здійснення повернення такого авіаквитка, з утриманням передбачених тарифом штрафних санкцій та оформлення нового Замовлення. Таким чином, Замовник приймає на себе всі можливі комерційні ризики (оформлення нового Замовлення, зміна тарифу, зміна вартості авіаквитка, повернення грошових коштів і т.д.), пов'язані з його діями по допущенню помилок, неточностей в наданні запитуваних Виконавцем даних при оформленні Замовлення .

4.7. Виконавець стягує із Замовника сервісні збори — за послуги з бронювання та оформлення електронних квитків, а також за оформлення процедури повернення та обміну раніше оформленого квитка. Розмір зборів за послуги з бронювання та оформлення електронних квитків залежать від умов, що надаються перевізником і відображаються в Замовленні в Особистому кабінеті Замовника.

Сервісний збір за оформлення квитків включається в вартість Замовлення, і в разі добровільного повернення квитків Замовником, поверненню не підлягає. Таким чином, вартість Замовлення авіаквитків визначається відповідно до тарифів перевізників, включає в себе аеропортові збори, а так само сервісні збори (у тому числі ПДВ) Виконавця.

4.8. Сервісні збори Виконавця відображаються в рахунках, актах і рахунках-фактурах, що надаються Замовнику.

СТАТТЯ 5. УМОВИ АНУЛЮВАННЯ, СКАСУВАННЯ І ЗМІНИ ЗАМОВЛЕННЯ

5.1. Оформлюваний Замовником авіаквиток в напрямку «туди-назад», або квиток в будь-якому напрямку з пересадкою, або авіаквиток по складному маршруту з декількома пунктами призначення, в т.ч. з наземним сегментом, є єдиним квитком, що складається з декількох польотних сегментів. Зміна окремих пунктів призначення за таким квитком, при відсутності дозволу на таку зміну від Авіакомпанії, тягне за собою скасування Замовлення та оформлення нового за обраним маршрутом.

За загальним правилом невикористання одного з польотних сегментів такого квитка тягне за собою ануляцію авіакомпанією в односторонньому порядку всіх наступних польотних сегментів. Для уточнення можливості роздільного використання польотних сегментів квитка в напрямку «туди-назад», або іншого типу квитка, зазначеного в цьому пункті (при запізненні на рейс та інших подібних ситуаціях) пасажир зобов'язаний звернутися в авіакомпанію, що надає послуги з перевезення в обраному напрямку.

5.2. Обміном вважається зміна умов перевезення в частині термінів або маршруту польоту, якщо подібні зміни дозволені правилами тарифу квитка. Обмін здійснюється шляхом оформлення нового авіаквитка натомість спочатку оформленого із застосуванням штрафних санкцій та додаткових зборів встановлених авіакомпанією, а також із стягуванням зборів Виконавця за надання послуг з обміну квитка.

5.3. Інформація за умовами повернення / обміну авіаквитка доступна в Особистому кабінеті Замовника, як на стадії оформлення Замовлення, так і при статусі Замовлення «Виконано». У разі відсутності можливості самостійного ознайомлення з правилами повернення / обміну авіаквитків Замовник може отримати всю потрібну йому інформацію у Виконавця по телефону або, через «форму зворотного зв'язку» на сайті Виконавця.

www.ozon.travel/help/avia/how-to/return/).

У разі вимушеного повернення повертається повна вартість авіаквитка.

5.5. У разі добровільного або вимушеного повернення авіаквитка Замовником, грошові кошти у встановленому авіакомпанією розмірі підлягають поверненню Замовнику.

Повернення коштів проводиться тільки після того, як авіакомпанія визнає повернення вимушеним і / або правомірним.

5.6. У разі добровільного обміну або повернення авіаквитка Замовником застосовуються правила тарифу, встановлені в системі бронювання відповідної авіакомпанією.

5.7. Сервісний збір за послуги Замовника з оформлення добровільного обміну або повернення авіаквитка підлягають утриманню з сум, отриманих від авіакомпанії і перераховуються Замовнику.

При оформленні добровільного обміну або повернення авіаквитка утримуються наступні збори і штрафи:

— Штраф, встановлений перевізником згідно з правилами і тарифами на дану послугу;

— Сервісний збір Виконавця за надання послуг із супроводу та оформлення процедури повернення у розмірі 500 (п'ятсот) гривень 00 копійок, включаючи ПДВ за кожен авіаквиток в Замовленні.

— Сервісний збір Виконавця, включаючи ПДВ, за оформлення квитків, спочатку включений у вартість Замовлення, оскільки послуга з оформлення квитків надана Виконавцем в повному обсязі і належним чином.

5.8. У разі скасування Замовником Замовлення вартість Замовлення, за вирахуванням фактичних витрат Виконавця, після отримання відповідного дозволу від авіакомпанії перераховується Замовнику банківським переказом на розрахунковий рахунок Замовника за відповідною заявою останнього.

Під фактичними витратами розуміються витрати, понесені Виконавцем з метою організації виконання Замовлення з бронювання авіаквитків, в тому числі штрафи, утримані перевізниками, а також сервісний збір, що стягується Виконавцем за надання послуг.

5.9. Замовлення може бути анульований Замовником до його оплати і вважається таким після відправлення Виконавцем на електронну адресу Замовника, зазначений у розділі «Профіль» Особистого кабінету, сервісного листи зі статусом Замовлення «анульований».

6.1. До правовідносин Сторін за цим Договором застосовуються положення чинного законодавства Російської Федерації.

6.2. Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов'язки за цим Договором третій Стороні без згоди іншої Сторони.

6.3. Виконавець зобов'язується відшкодувати Замовнику збитки, викликані неналежним виконанням Виконавцем зобов'язань за цим Договором у порядку, передбаченому цивільним законодавством.

6.4. Замовник зобов'язується відшкодувати Виконавцю реальний збиток, викликаний неналежним виконанням Замовником зобов'язань за цим договором (порушення термінів оплати, ануляції замовлень і т.п.), при наявності претензії, підтверджуючих документів і встановленої провини Замовника.

6.5. Відповідальність Сторін за будь-якими позовами та претензіями обмежується сумами замовлених Замовником послуг.

6.6. Виконавець не несе відповідальності за недотримання Замовником правил, встановлених Авіакомпаніями. Виконавець також не несе відповідальності за негативні наслідки і збитки, що виникли в результаті подій і обставин, що знаходяться поза сферою його компетенції, а також за дії (бездіяльність) третіх осіб, в тому числі, але не обмежуючись за дії перевізників, пов'язаних, наприклад, з затримкою або скасуванням рейсів, зміни або скасування чинних тарифів, зняття броні, втрату багажу, за дії митних та імміграційних властей, за дії представника Замовника, пасажира (запізнення, неявка на рейс тощо), а також за достовірність і правильність наданих Замовником відомостей про пасажира.

6.7. Виконавець не несе відповідальність за збитки, завдані Замовнику в зв'язку з неправильним оформленням документів (паспортів, віз, страхових полісів тощо), що виходять від державних органів або спеціально уповноважених організацій, а також за збитки, викликані відсутністю у представників Замовника необхідних документів , віз, дозволів для виїзду в візові країни.

6.8. У разі відмови співробітникам Замовника у в'їзді в країну призначення або транзиту, Замовник відшкодовує Виконавцю всі штрафи, встановлені авіакомпаніями, та сервісні збори Виконавцю за вироблені Виконавцем, але не використані Замовником послуги з причини даного відмови.

6.9. Завдані з вини клієнта або співробітника Замовника збитки або псування майна готелю або перевізника оплачується винною особою відповідного постачальника послуг, або Замовником — за попереднім погодженням з Виконавцем.

6.10. Замовник приймає на себе відповідальність за нерозголошення своїх авторизаційних даних (логіна і пароля) для особистого кабінету стороннім особам, а також за всі ризики (збитки), пов'язані з можливим розголошенням і неправомірним їх використанням.

6.11. Виконавець не несе відповідальності за збої в роботі програмного забезпечення Замовника, відсутність у Замовника доступу в інтернет до сайту Виконавця та інших обставин, здатних перешкодити оформленню Замовником послуг на сайті Виконавцем або викликати помилки при оформленні замовлення.

7.1. Вся текстова інформація та графічні зображення, що знаходяться на Сайті, є власністю Виконавця та / або його контрагентів.

7.2. Передрук, відтворення в будь-якій формі, розповсюдження, у тому числі в перекладі, будь-яких матеріалів з Сайту можливі тільки з письмового дозволу Замовника.

7.3. При використанні документів та пов'язаних з ними графічних зображень, розташованих на Сайті необхідно дотримуватися таких вимог:

— Вказувати, що авторські права належать Замовнику (іншим зазначеним на відповідному зображенні особам);

— При передруці матеріалів посилатися на Сайт, як на джерело публікації, і вказати інші джерела інформації, згадані в матеріалі. Якщо матеріали розміщуються в Інтернеті, то необхідно зробити посилання на Сайт;

— Документи і пов'язані з ними графічні зображення, розташовані на Сайті, можуть бути використані тільки в інформаційних, некомерційних або особистих цілях;

— Ніякі документи та пов'язані з ними графічні зображення, розташовані на Сайті, не повинні змінюватися ніяким способом;

— Ніякі графічні зображення, розташовані на Сайті, не повинні використовуватися окремо від супроводжуючого їх тексту.

7.4. Документи і пов'язані з ними графічні зображення, розташовані на Сайті, можуть містити неточності чи орфографічні помилки. Зміна інформації на Сайті проводиться Виконавцем періодично.

8.1. Надана Замовником та Виконавцем один одному комерційна, фінансова та інша інформація, пов'язана з укладенням договору та виконанням цих Умов, є комерційною таємницею. Така інформація не може передаватися третім особам або іншим чином віддаватися розголосу без письмової згоди іншої Сторони за винятком випадків, коли передача такої інформації третім особам необхідна для виконання цього Договору.

8.2. Виконавець зобов'язується не розголошувати отриману від Замовника інформацію про персональні дані представників Замовника (пасажирів). Не вважається порушенням надання Виконавцем інформації перевізникам, агентам і третім особам, що діють на підставі договору з Виконавцем для виконання зобов'язань перед Замовником. Не вважається порушенням зобов'язань розголошення інформації відповідно до обґрунтованих і застосовними вимогами закону.

СТАТТЯ 9. ІНШІ УМОВИ

9.1. Ці умови регулюють порядок надання послуг з бронювання та оформлення авіаквитків юридичним особам, набирають чинності з дати їх розміщення на Сайті і поширюють свою дію на всі Замовлення, що оформляються і оплачувані юридичними особами відповідно до рахунків-Договорами.

ТОВ «Інтернет Тревел»

Юридична адреса: 125252, місто Москва, Чапаевский провулок, будинок 14

Фактична адреса: 125252, місто Москва, Чапаевский провулок, будинок 14

ІПН 7705859041 / КПП 774301001

Р / с 40702810838040020073

в Московському банку Ощадбанку Росії ВАТ м Москва

СТАТТЯ 4. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ.

СТАТТЯ 5. УМОВИ АНУЛЮВАННЯ, СКАСУВАННЯ І ЗМІНИ.

СТАТТЯ 6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.

СТАТТЯ 7. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ.

СТАТТЯ 8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ І ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ.

СТАТТЯ 9. ІНШІ УМОВИ.

Виконавець — Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтернет Тревел».

Замовник — юридична особа, яка оформляє Замовлення на бронювання номерів у готелях / готелях / інших місцях розміщення на Сайті ТОВ «Інтернет Тревел».

Користувач — Особа, належним чином уповноважена Замовником на вчинення дій щодо оформлення Замовлення.

Сайт — Веб-сайт Виконавця в мережі інтернет, розташований за адресою www.ozon.travel. на якому здійснюється оформлення Замовлення Користувачем.

Замовлення — Належним чином оформлений запит Користувача на отримання послуг, обраних на Сайті.

Ваучер — Документ, оформлений на бланку Виконавця, що підтверджує право гостя на розміщення в готельних номерах, в номерах готелів, в апартаментах і віллах, на умовах, обраних Замовником, згідно оформленим і оплаченого замовлення.

Система бронювання — Інформаційна система, що містить відомості про розклад поїздів, наявність місць, тарифах перевізників, а також інші умови надання пропонованих послуг. Зазначена інформація розміщується на сайті www.ozon.travel в повній відповідності з тим, як вона представлена ​​в системах бронювання безпосередніми постачальниками даних послуг (готелями, готелями і т.д.) або їх повноважними представниками. Інформація в системі бронювання може в будь-який момент бути змінена або доповнена, у зв'язку з цим Замовнику пропонується використовувати систему бронювання в режимі «як є».

1.1. Оформляючи Замовлення на Сайті Виконавця, Замовник погоджується з цими Умовами, викладеними нижче. Виконавець надає Замовнику послуги з надання міститься в Системі бронювання інформації і бронювання послуг третіх осіб (готелів) відповідно до заданих Замовником параметрами (дату, місце перебування, кількості гостей і інших умови розміщення), а також з оформлення процедури скасування Замовлення за відповідною заявою Замовника .

1.2. Виконавець залишає за собою право вносити зміни в ці Умови, у зв'язку з чим Замовник зобов'язується самостійно регулярно відслідковувати зміни в Умовах, розміщених в розділі «Допомога» на Сайті.

1.3. Погоджуючись з даними Умовами та оформляючи Замовлення, Користувач підтверджує достовірність особистих даних пасажирів і приймає на себе всю відповідальність за їх точність, повноту і достовірність.

1.4. Користувач приймає на себе всі можливі комерційні ризики (оформлення нового Замовлення, зміна тарифу, повернення грошей і інш.), Пов'язані з його діями по допущенню помилок, неточностей в наданні запитуваних Виконавцем даних.

2.1. Для оформлення Замовлення Замовнику необхідно зареєструватися на Сайті, вказавши електронну адресу, на який здійснюється реєстрація.

У разі відсутності реєстрації Замовника на Сайті, Виконавець здійснює реєстрацію Замовника самостійно, безпосередньо при оформленні Замовлення. Реєстрація проводиться на електронну адресу, вказану Замовником у відповідному полі, який надалі буде використаний в якості логіна до особистого кабінету Замовника на Сайті. При цьому на вказаний Замовником електронну адресу надсилається пароль до особистого кабінету на Сайті.

2.2. Виконавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, наданої Замовником при реєстрації.

2.3. Замовник зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані при реєстрації, за винятком надання такої інформації особам, уповноваженим на вчинення від імені Замовника дій щодо оформлення Замовлення. У разі виникнення у Замовника підозр щодо безпеки його логіна і пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Замовник зобов'язується негайно повідомити про це Виконавця, надіславши електронний лист за адресою info@ozon.travel або через форму зворотного зв'язку, розміщену на Сайті.

2.4. Весь обмін інформацією між Сторонами щодо Замовлення та виконання інших [своїх зобов'язань за цим договором здійснюється через електронну пошту, адреса якої вказана Замовником при реєстрації. У зв'язку з цим, Замовник зобов'язується регулярно, аж до моменту використання оформленого на Сайті квитка, самостійно відслідковувати стан свого Замовлення, у тому числі перевіряти свою електронну пошту на предмет отримання інформації про можливі зміни, а при необхідності звертатися за інформацією до Виконавця по телефону, вказаним на Сайті або через форму зворотного зв'язку, розміщену на Сайті.

Відповідальність за будь-які наслідки, які виникають у зв'язку з відсутністю у Замовника (або пасажира) інформації про зміни в Замовленні, що сталися з незалежних від Виконавця причин (скасування або перенесення рейсу, затримка банком Замовника оплати Замовлення, зміна тарифів і т.д.), несе Замовник, за умови дотримання Виконавцем порядку повідомлення Замовника про будь-які зміни в Замовленні.

СТАТТЯ 3. Права та обов'язки сторін

3.1. Виконавець надає послуги відповідно до положень цих Умов та на підставі електронного Замовлення, який оформлюється Замовником на Сайті через Особистий кабінет.

3.2. Виконавець зобов'язується:

3.2.1. забезпечити Замовнику доступ до системи бронювання відповідних послуг на Сайті через Особистий кабінет;

3.2.2. надавати послуги своєчасно і належним чином і оформляти передбачені відповідним Замовленням документи відповідно до чинного законодавства Російської Федерації і правилами, встановленими відповідними постачальниками послуг;

3.2.3. надавати при оформленні Замовлення інформацію про правила застосування тарифів перевізників.

3.3. Замовник зобов'язується:

3.3.1. оформляти замовлення на Сайті через Особистий кабінет шляхом самостійного внесення інформації, необхідної для замовлення Послуг у відповідні розділи, обов'язкові для заповнення, самостійно відслідковувати стан свого Замовлення, у тому числі перевіряти свою електронну пошту на предмет можливих змін;

3.3.2. своєчасно інформувати Виконавця про необхідність анулювання Замовлення або внесення до нього змін шляхом заповнення відповідних заяв, за формами та в порядку, зазначеним у цих Умовах;

3.3.3. перевіряти отримані документи після їх оформлення Виконавцем за відповідним Замовленню і негайно інформувати Виконавця про виявлені помилки, допущені при оформленні Замовлення;

3.3.4. самостійно отримати письмову згоду пасажирів на обробку їх персональних даних Виконавцем, постачальниками послуг, а також його агентами і третіми особами, які діють на підставі договору з Виконавцем з метою надання послуг відповідно до цих Умов;

3.3.5. забезпечити доступ до особистого кабінету Замовника і можливість оформлення Замовлення на сайті Виконавця, а також можливість направлення заявок представнику Виконавця тільки уповноваженим співробітникам. Замовлення, оформлений під логіном і паролем Замовника на сайті Виконавця, вважається оформленим належним чином і підлягає оплаті Замовником. Відповідальність за оформлення Замовлення з особистого кабінету уповноваженою особою, несе Замовник;

3.3.6. інформувати осіб, що у ділових поїздках і заходах Замовника про послуги і умови їх отримання на підставі інформації, наданої Виконавцем (терміни, дати, маршрут і інша інформація по Замовленню).

4.1. Замовлення на бронювання готельних номерів оформляється Замовником в Особистому кабінеті на Сайті в розділі «готелі». При цьому Замовник самостійно визначає терміни розміщення, рівень готелю, тип розміщення та інші умови готельних послуг.

4.2. З усіма умовами Замовлення Замовник знайомиться в процесі бронювання. У разі якщо Замовнику незрозумілі будь-які умови Замовлення, в тому числі умови відмови і внесення будь-яких змін до оформлений Замовлення, Замовник повинен уточнити необхідну йому інформацію у Виконавця.

4.3. Вартість Замовлення вказується при оформленні Замовлення на Сайті в режимі он-лайн.

4.4. Замовлення, оформлені Замовником, носять остаточний характер після здійснення оплати та з моменту підтвердження можливості виконання Замовлення відповідним постачальником послуг (готелем), обраним Замовником. Після отримання Виконавцем правильно оформленого Замовлення, оплати по ньому і підтвердження від відповідного постачальника послуг Виконавець розміщує в Особистому кабінеті Замовника ваучер на заброньовані послуги і прямує сервісне лист із зазначенням статусу виконання Замовлення на електронну адресу Замовника, зазначений у розділі «Профіль» особистого кабінету.

Ваучер є документом, що підтверджує право на отримання готельних послуг в установленому в ньому обсязі. Виконавець не гарантує можливість отримання Замовником візи в країну в'їзду з використанням даного ваучера у випадку, якщо такий документ пред'являється Замовником в Посольство в якості підтвердження розміщення в країні перебування.

4.5. Всі умови Замовлення, в тому числі внесення будь-яких змін в оформлені Замовлення, відмова від заброньованих послуг, так само як і інші умови готельних послуг регламентуються правилами відповідної готелю на дану послугу, чинним законодавством РФ.

4.6. Тарифи на групове розміщення (більше 9 номерів з однаковими датами заїзду та виїзду в одному готелі) надаються Виконавцем за окремим запитом. Заявки від Замовника на подібні послуги приймаються через «форму зворотного зв'язку» на сайті Виконавця.

4.7. У разі передбачуваного заїзду гостя в готель пізніше 17:00 за місцевим для готелю часу або пізніше встановленого відповідної готелем для заїзду часу, Замовник повинен заздалегідь, не пізніше ніж за добу до встановленого готелем часу заїзду повідомити Виконавця про пізній часу заїзду для збереження броні в готелі .

4.8. Час заїзду та виїзду встановлюється відповідною готелем в односторонньому порядку.

Час заїзду в більшості готелів 14:00 годині за місцевим часом, а стандартний час від'їзду 12:00 годині за місцевим часом, проте дане правило поширюється не на всі готелі, таким чином, Замовник повинен самостійно отримати інформацію про встановлений часу заїзду у вибраному готелі.

4.9. При неприбуття гостя в готель до встановленого готелем розрахункової години (до стандартного для готелю часу заселення), а також у разі пізнього прибуття гостя без попереднього про те повідомлення Виконавця, готель має право анулювати бронь, виставивши штрафні санкції відповідно до правил про пізньої ануляції броні . Розмір штрафних санкцій, що підлягають оплаті Замовником при настанні подібного випадку, вказується при бронюванні та в Замовленні в Особистому кабінеті Замовника.

5. УМОВИ АНУЛЮВАННЯ, СКАСУВАННЯ І ЗМІНИ ЗАМОВЛЕННЯ

5.1. Замовник зобов'язується виробляти будь-які зміни підтвердженої Виконавцем броні, тільки через Виконавця.

5.2. У разі скасування Замовником оформленого та сплаченого Замовлення вартість скасованого Замовлення після отримання відповідного дозволу від готелю, за вирахуванням фактичних витрат Виконавця, перераховується Замовнику банківським переказом на його розрахунковий рахунок.

Під фактичними витратами розуміються витрати, понесені Виконавцем з метою організації виконання Замовлення Замовника, в тому числі організаційні витрати, витрати з оплати неустойки (штрафи, пені) на користь постачальників послуг, а також сервісний збір, що стягується Виконавцем за надання відповідних послуг.

5.3. Терміни зміни та скасування Замовлення, а також розмір штрафних санкцій за недотримання цих строків і у випадку неповного використання заброньованих послуг, надаються Заказчікe при бронюванні та відображаються в Замовленні в Особистому кабінеті Замовника.

5.4. При несвоєчасній скасування Замовлення Виконавцем утримуються наступні збори і штрафи:

— Штраф, встановлений відповідним Постачальником послуг;

— Сервісний збір Виконавця в розмірі 500 (п'ятсот) гривень 00 копійок, включаючи ПДВ.

5.5. Для зміни оформленого Замовлення Замовнику необхідно анулювати такий Замовлення і оформити новий, при цьому Виконавець не гарантує наявність місць у готелях при зміні термінів початку і закінчення послуг. При неможливості оформлення нового Замовлення, через відсутність місць у готелі, Замовник може направити Виконавцю Заявку на зміну Замовлення через «форму зворотного зв'язку» на сайті Виконавця. Таким чином, Замовник приймає на себе всі можливі комерційні ризики (оформлення нового Замовлення, зміна тарифу, повернення грошових коштів та інше), пов'язані з його діями по допущенню помилок, неточностей в наданні запитуваних Виконавцем даних при оформленні Замовлення.

6.1. До правовідносин Сторін за цим Договором застосовуються положення чинного законодавства Російської Федерації.

6.2. Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов'язки за цим Договором третій Стороні без згоди іншої Сторони.

6.3. Виконавець зобов'язується відшкодувати Замовнику збитки, викликані неналежним виконанням Виконавцем зобов'язань за цим Договором у порядку, передбаченому цивільним законодавством.

6.4. Замовник зобов'язується відшкодувати Виконавцю реальний збиток, викликаний неналежним виконанням Замовником зобов'язань за цим договором (порушення термінів оплати, ануляції замовлень і т.п.), при наявності претензії, підтверджуючих документів і встановленої провини Замовника.

6.5. Відповідальність Сторін за будь-якими позовами та претензіями обмежується сумами замовлених Замовником послуг.

6.6. Виконавець не несе відповідальності за недотримання Замовником правил, встановлених Перевізником. Виконавець також не несе відповідальності за негативні наслідки і збитки, що виникли в результаті подій і обставин, що знаходяться поза сферою його компетенції, а також за дії (бездіяльність) третіх осіб, в тому числі, але не обмежуючись за дії перевізників, пов'язаних, наприклад, з затримкою або скасуванням рейсів, зміни або скасування чинних тарифів, зняття броні, втрату багажу, за дії митних та імміграційних властей, за дії представника Замовника, пасажира (запізнення, неявка на рейс тощо), а також за достовірність і правильність наданих Замовником відомостей про гостя.

6.7. Виконавець не несе відповідальність за збитки, завдані Замовнику в зв'язку з неправильним оформленням документів (паспортів, віз, страхових полісів тощо), що виходять від державних органів або спеціально уповноважених організацій, а також за збитки, викликані відсутністю у представників Замовника необхідних документів , віз, дозволів для виїзду в візові країни.

6.8. У разі відмови співробітникам Замовника у в'їзді в країну призначення або транзиту, Замовник відшкодовує Виконавцю всі штрафи, встановлені готелями, та сервісні збори Виконавцю за вироблені Виконавцем, але не використані Замовником послуги з причини даного відмови.

6.9. Завдані з вини клієнта або співробітника Замовника збитки або псування майна готелю оплачується винною особою відповідного постачальника послуг, або Замовником — за попереднім погодженням з Виконавцем.

6.10. Замовник приймає на себе відповідальність за нерозголошення своїх авторизаційних даних (логіна і пароля) для особистого кабінету стороннім особам, а також за всі ризики (збитки), пов'язані з можливим розголошенням і неправомірним їх використанням.

6.11. Виконавець не несе відповідальності за збої в роботі програмного забезпечення Замовника, відсутність у Замовника доступу в інтернет до сайту Виконавця та інших обставин, здатних перешкодити оформленню Замовником послуг на сайті Виконавцем або викликати помилки при оформленні замовлення.

7.1. Вся текстова інформація та графічні зображення, що знаходяться на Сайті, є власністю Виконавця та / або його контрагентів.

7.2. Передрук, відтворення в будь-якій формі, розповсюдження, у тому числі в перекладі, будь-яких матеріалів з Сайту можливі тільки з письмового дозволу Замовника.

7.3. При використанні документів та пов'язаних з ними графічних зображень, розташованих на Сайті необхідно дотримуватися таких вимог:

— Вказувати, що авторські права належать Замовнику (іншим зазначеним на відповідному зображенні особам);

— При передруці матеріалів посилатися на Сайт, як на джерело публікації, і вказати інші джерела інформації, згадані в матеріалі. Якщо матеріали розміщуються в Інтернеті, то необхідно зробити посилання на Сайт;

— Документи і пов'язані з ними графічні зображення, розташовані на Сайті, можуть бути використані тільки в інформаційних, некомерційних або особистих цілях;

— Ніякі документи та пов'язані з ними графічні зображення, розташовані на Сайті, не повинні змінюватися ніяким способом;

— Ніякі графічні зображення, розташовані на Сайті, не повинні використовуватися окремо від супроводжуючого їх тексту.

7.4. Документи і пов'язані з ними графічні зображення, розташовані на Сайті, можуть містити неточності чи орфографічні помилки. Зміна інформації на Сайті проводиться Виконавцем періодично.

8.1. Надана Замовником та Виконавцем один одному комерційна, фінансова та інша інформація, пов'язана з укладенням договору та виконанням цих Умов, є комерційною таємницею. Така інформація не може передаватися третім особам або іншим чином віддаватися розголосу без письмової згоди іншої Сторони за винятком випадків, коли передача такої інформації третім особам необхідна для виконання цього Договору.

8.2. Виконавець зобов'язується не розголошувати отриману від Замовника інформацію про персональні дані представників Замовника (пасажирів). Не вважається порушенням надання Виконавцем інформації перевізникам, агентам і третім особам, що діють на підставі договору з Виконавцем для виконання зобов'язань перед Замовником. Не вважається порушенням зобов'язань розголошення інформації відповідно до обґрунтованих і застосовними вимогами закону.

СТАТТЯ 9. ІНШІ УМОВИ

Оформлення авіаквитків

9.1. Ці умови регулюють порядок надання послуг юридичним особам з бронювання та оформлення залізничних квитків, набирають чинності з дати їх розміщення на Сайті і поширюють свою дію на всі Замовлення, що оформляються і оплачувані юридичними особами відповідно до рахунків-Договорами.

ТОВ «Інтернет Тревел»

Юридична адреса: 125252, місто Москва, Чапаевский провулок, будинок 14

Фактична адреса: 125252, місто Москва, Чапаевский провулок, будинок 14

ІПН 7705859041 / КПП 774301001

Р / с 40702810838040020073

в Московському банку Ощадбанку Росії ВАТ м Москва

СТАТТЯ 4. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ.

СТАТТЯ 5. УМОВИ АНУЛЮВАННЯ, СКАСУВАННЯ І ЗМІНИ.

СТАТТЯ 6. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.

СТАТТЯ 7. ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ.

СТАТТЯ 8. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ І ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ.

СТАТТЯ 9. ІНШІ УМОВИ.

Виконавець — Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтернет Тревел».

Замовник — юридична особа, яка оформляє Замовлення на бронювання та оформлення залізничних квитків на Сайті ТОВ «Інтернет Тревел».

ВАТ «РЖД» — Відкрите акціонерне товариство «Російські залізниці», що здійснює перевезення пасажира згідно з квитком, оформленим Замовником на Сайті.

Користувач — Особа, належним чином уповноважена Замовником на вчинення дій щодо оформлення Замовлення.

Сайт — Веб-сайт Виконавця в мережі інтернет, розташований за адресою www.ozon.travel. на якому здійснюється оформлення Замовлення Користувачем.

Замовлення — Належним чином оформлений запит Користувача на отримання послуг, обраних на Сайті.

Електронний залізничний квиток — документ, що засвідчує право пасажира на отримання послуг залізничного перевезення, в якому інформація про перевезення пасажира представлена ​​в електронно-цифровій формі, і підлягає обміну на проїзні документи в порядку, передбаченому ВАТ «РЖД», в касі ВАТ «РЖД», або за допомогою транзакційного терміналу самообслуговування.

Система бронювання — Інформаційна система, що містить відомості про розклад поїздів, наявність місць, тарифах перевізників, а також інші умови надання пропонованих послуг. Зазначена інформація розміщується на сайті www.ozon.travel в повній відповідності з тим, як вона представлена ​​в системах бронювання безпосередніми постачальниками даних послуг (перевізниками) або їх повноважними представниками. Інформація в системі бронювання може в будь-який момент бути змінена або доповнена, у зв'язку з цим Замовнику пропонується використовувати систему бронювання в режимі «як є».

1.1. Оформляючи Замовлення на Сайті Виконавця, Замовник погоджується з цими Умовами, викладеними нижче. Виконавець надає Замовнику послуги з надання міститься в Системі бронювання інформації і бронювання послуг третіх осіб (залізничних перевізників) відповідно до заданих Замовником параметрами (дату, час, маршруті, кількість пасажирів та інших умови перевезення), а також з оформлення процедури повернення квитків за відповідним заявою Замовника.

1.2. Виконавець залишає за собою право вносити зміни в ці Умови, у зв'язку з чим Замовник зобов'язується самостійно регулярно відслідковувати зміни в Умовах, розміщених в розділі «Допомога» на Сайті.

1.3. Погоджуючись з даними Умовами та оформляючи Замовлення, Користувач підтверджує достовірність особистих даних пасажирів і приймає на себе всю відповідальність за їх точність, повноту і достовірність.

1.4. Користувач приймає на себе всі можливі комерційні ризики (оформлення нового Замовлення, зміна тарифу, повернення грошей і інш.), Пов'язані з його діями по допущенню помилок, неточностей в наданні запитуваних Виконавцем даних.

2.1. Для оформлення Замовлення Замовнику необхідно зареєструватися на Сайті, вказавши електронну адресу, на який здійснюється реєстрація.

У разі відсутності реєстрації Замовника на Сайті, Виконавець здійснює реєстрацію Замовника самостійно, безпосередньо при оформленні Замовлення. Реєстрація проводиться на електронну адресу, вказану Замовником у відповідному полі, який надалі буде використаний в якості логіна до особистого кабінету Замовника на Сайті. При цьому на вказаний Замовником електронну адресу надсилається пароль до особистого кабінету на Сайті.

2.2. Виконавець не несе відповідальності за точність і правильність інформації, наданої Замовником при реєстрації.

2.3. Замовник зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані при реєстрації, за винятком надання такої інформації особам, уповноваженим на вчинення від імені Замовника дій щодо оформлення Замовлення. У разі виникнення у Замовника підозр щодо безпеки його логіна і пароля або можливості їх несанкціонованого використання третіми особами, Замовник зобов'язується негайно повідомити про це Виконавця, надіславши електронний лист за адресою info@ozon.travel або через форму зворотного зв'язку, розміщену на Сайті.

2.4. Весь обмін інформацією між Сторонами щодо Замовлення та виконання інших [своїх зобов'язань за цим договором здійснюється через електронну пошту, адреса якої вказана Замовником при реєстрації. У зв'язку з цим, Замовник зобов'язується регулярно, аж до моменту використання оформленого на Сайті квитка, самостійно відслідковувати стан свого Замовлення, у тому числі перевіряти свою електронну пошту на предмет отримання інформації про можливі зміни, а при необхідності звертатися за інформацією до Виконавця по телефону, вказаним на Сайті або через форму зворотного зв'язку, розміщену на Сайті.

Відповідальність за будь-які наслідки, які виникають у зв'язку з відсутністю у Замовника (або пасажира) інформації про зміни в Замовленні, що сталися з незалежних від Виконавця причин (скасування або перенесення рейсу, затримка банком Замовника оплати Замовлення, зміна тарифів і т.д.), несе Замовник, за умови дотримання Виконавцем порядку повідомлення Замовника про будь-які зміни в Замовленні.

СТАТТЯ 3. Права та обов'язки сторін

3.1. Виконавець надає послуги відповідно до положень цих Умов та на підставі електронного Замовлення, який оформлюється Замовником на Сайті через Особистий кабінет.

3.2. Виконавець зобов'язується:

3.2.1. забезпечити Замовнику доступ до системи бронювання відповідних послуг на Сайті через Особистий кабінет;

3.2.2. надавати послуги своєчасно і належним чином і оформляти передбачені відповідним Замовленням документи відповідно до чинного законодавства Російської Федерації і правилами, встановленими відповідними постачальниками послуг;

3.2.3. надавати при оформленні Замовлення інформацію про правила застосування тарифів перевізників.

3.3. Замовник зобов'язується:

3.3.1. оформляти замовлення на Сайті через Особистий кабінет шляхом самостійного внесення інформації, необхідної для замовлення Послуг у відповідні розділи, обов'язкові для заповнення, самостійно відслідковувати стан свого Замовлення, у тому числі перевіряти свою електронну пошту на предмет можливих змін;

3.3.2. своєчасно інформувати Виконавця про необхідність анулювання Замовлення або внесення до нього змін шляхом заповнення відповідних заяв, за формами та в порядку, зазначеним у цих Умовах;

3.3.3. перевіряти отримані документи після їх оформлення Виконавцем за відповідним Замовленню і негайно інформувати Виконавця про виявлені помилки, допущені при оформленні Замовлення;

3.3.4. самостійно отримати письмову згоду пасажирів на обробку їх персональних даних Виконавцем, постачальниками послуг, а також його агентами і третіми особами, які діють на підставі договору з Виконавцем з метою надання послуг відповідно до цих Умов;

3.3.5. забезпечити доступ до особистого кабінету Замовника і можливість оформлення Замовлення на сайті Виконавця, а також можливість направлення заявок представнику Виконавця тільки уповноваженим співробітникам. Замовлення, оформлений під логіном і паролем Замовника на сайті Виконавця, вважається оформленим належним чином і підлягає оплаті Замовником. Відповідальність за оформлення Замовлення з особистого кабінету уповноваженою особою, несе Замовник;

3.3.6. інформувати осіб, що у ділових поїздках і заходах Замовника про послуги і умови їх отримання на підставі інформації, наданої Виконавцем (терміни, дати, маршрут і інша інформація по Замовленню).

4.1. Замовлення на бронювання та оформлення електронного залізничного квитка оформлюється Замовником в Особистому кабінеті в розділі «залізничні квитки», при цьому Замовник самостійно визначає дати, маршрут, клас та інші умови перевезення.

4.2. З усіма умовами Замовлення Замовник знайомиться в процесі бронювання. У разі якщо Замовнику не зрозумілі будь-які умови Замовлення, в тому числі умови відмови, повернення, внесення будь-яких змін, в оформлений Замовлення, Замовник повинен уточнити необхідну йому інформацію у Виконавця.

4.3. Вартість Замовлення вказується при оформленні Замовлення на Сайті в режимі он-лайн.

4.4. Замовлення, оформлені Замовником, носять остаточний характер з моменту підтвердження оплати Замовлення. Після отримання Виконавцем правильно оформленого Замовлення та її оплати, в Особистому кабінеті Замовника розміщується електронний залізничний квиток, а також направляється сервісне лист із зазначенням статусу виконання Замовлення на електронну адресу Замовника, зазначений у розділі «Профіль» Особистого кабінету.

4.5. Всі умови Замовлення, у тому числі повернення, так само як і інші умови надання послуг перевезення регламентуються правилами перевізника та чинним законодавством РФ.

4.6. Зміна особистих даних кожного з пасажирів в оформленні замовлення не допускається перевізником. Замовник приймає на себе всі можливі комерційні ризики (оформлення нового Замовлення, зміна тарифу, повернення грошових коштів та інше), пов'язані з його діями по допущенню помилок, неточностей в наданні даних про пасажирів.

4.7. Для отримання послуги з перевезення за відповідним квитком в Замовленні, пасажири Замовника повинні пройти електронну реєстрацію на поїзди, що передбачають таку можливість або отримати паперовий квиток на бланку ВАТ «РЖД» у квитковій касі ВАТ «РЖД» початковій станції маршруту проходження або через термінал самообслуговування (транзакційний термінал реєстрації).

Можливість проходження електронної реєстрації пасажира на поїзд, якщо вона передбачена перевізником, надається Замовнику в Особистому кабінеті.

У разі якщо така можливість перевізники не передбачається, посадка на поїзд здійснюється тільки на підставі отриманого самостійно Замовником паперового квитка на бланку ВАТ «РЖД».

4.8. Замовник несе повну відповідальність за зберігання та належному використанню проїзного документа (паперового квитка), оформленого на бланку Перевізника на підставі електронного залізничного квитка, замовленого у Виконавця.

4.9. Виконавець стягує із Замовника сервісні збори — за послуги з бронювання та оформлення електронних квитків, а також за оформлення повернення квитка. Наявність і розмір даних зборів залежить від умов, що надаються перевізником. Сервісний збір за оформлення електронного залізничного квитка включається у вартість Замовлення.

При оформленні повернення електронного залізничного квитка утримуються наступні збори:

— Збір перевізника, згідно з установленими їм правилам повернення квитків;

— Сервісний збір Виконавця за оформлення повернення в розмірі 100 (сто) гривень 00 копійок, включаючи ПДВ за кожен залізничний квиток в Замовленні.

— Сервісний збір Виконавця, включаючи ПДВ, спочатку включений у вартість Замовлення, оскільки послуга з оформлення квитків надана в повному обсязі та належним чином.

5. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

5.1. Для оформлення повернення електронних залізничних квитків за відповідним Замовленню, Замовник направляє Виконавцю відповідний запит з Особистого кабінету, із зазначенням номера Замовлення, що підлягає поверненню. Повернення електронних залізничних квитків може бути похідний Виконавцем тільки по тих замовлень, які були оформлені у Виконавця, суворо до моменту отримання Замовником проїзних документів, оформлених на бланку ВАТ «РЖД» і не пізніше терміну, який вказується на сайті Виконавця при оформленні Замовлення. В інших випадках, застосовується порядок, зазначений у п.5.2. цього Додатка.

5.2. Замовник не може призвести часткове повернення єдиного Замовлення (відмова від електронного квитка на одного пасажира із загального Замовлення) залізничних квитків. При необхідності повернення одного квитка в Замовленні, а також у випадках пропуску строку, встановленого в п.2.1. Додатки, Замовник повинен самостійно отримати проїзні документи (паперові квитки) на кожного пасажира із Замовлення в квитковій касі ВАТ «РЖД» початковій станції маршруту проходження або через термінал самообслуговування (або транзакційний термінал реєстрації), а потім самостійно здійснити повернення відповідного проїзного документа (паперового квитка ) в касі повернення ВАТ «РЖД». При цьому Виконавець перераховує Замовнику належні згідно з умовами повернення грошові кошти після отримання повідомлення від Перевізника про повернення відповідного квитка з розрахунком підлягає до повернення грошової суми.

5.3. У разі повернення Замовником електронних залізничних квитків за відповідним Замовленню, вартість Замовлення, за вирахуванням фактичних витрат Виконавця, перераховується Замовнику після отримання відповідного дозволу від перевізника, банківським переказом на розрахунковий рахунок Замовника.

Під фактичними витратами розуміються витрати, понесені Виконавцем з метою організації виконання Замовлення, в тому числі оплата зборів на користь Перевізника, а також сервісний збір, що стягується Виконавцем за надання послуг. З більш детальними умовами повернення залізничних квитків Замовник може ознайомитися на Сайті Виконавця в розділі «Як здати залізничний квиток».

5.4. Сервісні збори Виконавця відображаються в рахунках, актах і рахунках-фактурах, що надаються Замовнику.

6.1. До правовідносин Сторін за цим Договором застосовуються положення чинного законодавства Російської Федерації.

6.2. Жодна із Сторін не має права передавати свої права та обов'язки за цим Договором третій Стороні без згоди іншої Сторони.

6.3. Виконавець зобов'язується відшкодувати Замовнику збитки, викликані неналежним виконанням Виконавцем зобов'язань за цим Договором у порядку, передбаченому цивільним законодавством.

6.4. Замовник зобов'язується відшкодувати Виконавцю реальний збиток, викликаний неналежним виконанням Замовником зобов'язань за цим договором (порушення термінів оплати, ануляції замовлень і т.п.), при наявності претензії, підтверджуючих документів і встановленої провини Замовника.

6.5. Відповідальність Сторін за будь-якими позовами та претензіями обмежується сумами замовлених Замовником послуг.

6.6. Виконавець не несе відповідальності за недотримання Замовником правил, встановлених Перевізником. Виконавець також не несе відповідальності за негативні наслідки і збитки, що виникли в результаті подій і обставин, що знаходяться поза сферою його компетенції, а також за дії (бездіяльність) третіх осіб, в тому числі, але не обмежуючись за дії перевізників, пов'язаних, наприклад, з затримкою або скасуванням рейсів, зміни або скасування чинних тарифів, зняття броні, втрату багажу, за дії митних та імміграційних властей, за дії представника Замовника, пасажира (запізнення, неявка на рейс тощо), а також за достовірність і правильність наданих Замовником відомостей про пасажира.

6.7. Виконавець не несе відповідальність за збитки, завдані Замовнику в зв'язку з неправильним оформленням документів (паспортів, віз, страхових полісів тощо), що виходять від державних органів або спеціально уповноважених організацій, а також за збитки, викликані відсутністю у представників Замовника необхідних документів , віз, дозволів для виїзду в візові країни.

6.8. У разі відмови співробітникам Замовника у в'їзді в країну призначення або транзиту, Замовник відшкодовує Виконавцю всі штрафи, встановлені перевізниками, та сервісні збори Виконавцю за вироблені Виконавцем, але не використані Замовником послуги з причини даного відмови.

6.9. Завдані з вини клієнта або співробітника Замовника збитки або псування майна готелю або перевізника оплачується винною особою відповідного постачальника послуг, або Замовником — за попереднім погодженням з Виконавцем.

6.10. Замовник приймає на себе відповідальність за нерозголошення своїх авторизаційних даних (логіна і пароля) для особистого кабінету стороннім особам, а також за всі ризики (збитки), пов'язані з можливим розголошенням і неправомірним їх використанням.

6.11. Виконавець не несе відповідальності за збої в роботі програмного забезпечення Замовника, відсутність у Замовника доступу в інтернет до сайту Виконавця та інших обставин, здатних перешкодити оформленню Замовником послуг на сайті Виконавцем або викликати помилки при оформленні замовлення.

7.1. Вся текстова інформація та графічні зображення, що знаходяться на Сайті, є власністю Виконавця та / або його контрагентів.

7.2. Передрук, відтворення в будь-якій формі, розповсюдження, у тому числі в перекладі, будь-яких матеріалів з Сайту можливі тільки з письмового дозволу Замовника.

7.3. При використанні документів та пов'язаних з ними графічних зображень, розташованих на Сайті необхідно дотримуватися таких вимог:

— Вказувати, що авторські права належать Замовнику (іншим зазначеним на відповідному зображенні особам);

— При передруці матеріалів посилатися на Сайт, як на джерело публікації, і вказати інші джерела інформації, згадані в матеріалі. Якщо матеріали розміщуються в Інтернеті, то необхідно зробити посилання на Сайт;

— Документи і пов'язані з ними графічні зображення, розташовані на Сайті, можуть бути використані тільки в інформаційних, некомерційних або особистих цілях;

— Ніякі документи та пов'язані з ними графічні зображення, розташовані на Сайті, не повинні змінюватися ніяким способом;

— Ніякі графічні зображення, розташовані на Сайті, не повинні використовуватися окремо від супроводжуючого їх тексту.

7.4. Документи і пов'язані з ними графічні зображення, розташовані на Сайті, можуть містити неточності чи орфографічні помилки. Зміна інформації на Сайті проводиться Виконавцем періодично.

8.1. Надана Замовником та Виконавцем один одному комерційна, фінансова та інша інформація, пов'язана з укладенням договору та виконанням цих Умов, є комерційною таємницею. Така інформація не може передаватися третім особам або іншим чином віддаватися розголосу без письмової згоди іншої Сторони за винятком випадків, коли передача такої інформації третім особам необхідна для виконання цього Договору.

8.2. Виконавець зобов'язується не розголошувати отриману від Замовника інформацію про персональні дані представників Замовника (пасажирів). Не вважається порушенням надання Виконавцем інформації перевізникам, агентам і третім особам, що діють на підставі договору з Виконавцем для виконання зобов'язань перед Замовником. Не вважається порушенням зобов'язань розголошення інформації відповідно до обґрунтованих і застосовними вимогами закону.

СТАТТЯ 9. ІНШІ УМОВИ

9.1. Ці умови регулюють порядок надання послуг юридичним особам з бронювання та оформлення залізничних квитків, набирають чинності з дати їх розміщення на Сайті і поширюють свою дію на всі Замовлення, що оформляються і оплачувані юридичними особами відповідно до рахунків-Договорами.

ТОВ «Інтернет Тревел»

Юридична адреса: 125252, місто Москва, Чапаевский провулок, будинок 14

Фактична адреса: 125252, місто Москва, Чапаевский провулок, будинок 14

ІПН 7705859041 / КПП 774301001

Р / с 40702810838040020073

в Московському банку Ощадбанку Росії ВАТ м Москва

Джерело: http://www.ozon.travel/corporate/corporate_avia_rules/