Озон тревел авіаквитки відгуки

Відкриття реалізації авіа квитків на даному ресурсі дозволило авіакомпаніями опустити ціни на авіа квитки. Шукати авіа квитки на даному порталі — надає шанс зберегти дорогоцінний час. Авіа квитки в мережі вийдуть дешевше виразно ніж у звичайній авіа каси. Чому авіаквитки в інтернеті купувати вигідніше ніж в касі. Перерахуємо важливі плюси: вартість, можливість вибору, швидкість. Тепер авіаквитки набагато більш доступні, ніж раніше. Бронюючи авіа квитки на порталі, ви однозначно проаналізуєте достатнє число можливостей авіаперельоту.

Квитки на літак на озон

Купила сьогодні перший раз на Ozon Travel авіаквиток Москва Анапа і помилково сплатила 2 рази. Відразу ж відмінила один з квитків, подумавши — ну все, тепер повернення грошей на карту чекати 100 років, засмутилася, сума немаленька, та й то невідомо яку суму ще повернуть. Компанії з продажу квитків, та й будь-яких інших послуг в інтернеті, часто користуються помилками клієнтів на свою користь, мовляв, натиснули не на ту кнопку — Ваша проблема. буває ще й спеціально заплутують клієнтів, щоб ті частіше помилялися. Ну ось приблизно такого підходу я чекала і тут. Відразу заповнила заявку на повернення квитка на сайті, і стала чекати. Хвилин через 20 прийшов лист на електронку, що заява прийнято, протягом 2-3 днів повернуть гроші на Особистий рахунок на Озоне, і протягом 30 днів вони повернуться на карту. І ще хвилин через 20 прийшов лист від консультанта відділу Марії Ґрунтовий "Добрий день, *******.

Ваше замовлення №055 ******* анульований 19.06.2013. За погодженням з авіакомпанією, оскільки скасування броні ми виробили відразу після виписки квитка, Вам повернута повна вартість замовлення без утримань ******** руб. Грошові кошти з нашого боку будуть відправлені сьогодні на банківську картку, з якої здійснювалася оплата.

Сподіваємося на подальшу співпрацю та бажаємо гарного дня! "

І відразу ж прийшло смс-повідомлення з мого банку, що попередня покупка квитка скасована, гроші повернуті.

Відмінна робота! Я не встигла навіть похвилюватися. Оперативно і без утримань. Ціни на квитки середні, прийнятні. Читаючи відгуки про інші бюро подорожей, розумію, що Озон найкращий.

Велике спасибі Озону. Всім рекомендую.

Єдиний мінус — до авіаквитком запропонували купити квиток на Аероекспрес, але він там на 40 р дорожче ніж в касі. але це справа кожного, купувати чи ні, можна і в касі без проблем купити безпосередньо перед поїздкою.

Джерело: http://irecommend.ru/content/rekomenduyu-pokupat-bilety-ozon-travel

*****

Озон тревел авіаквитки відгуки

C ОЗОН добре, коли у Вас все добре!

Купили авіа квитки Москва-Барселона-Москва, бюджетної авіакомпанії Vueling. Плани на жаль змінися у зв'язку з хворобою. Зв'язалися з озон тревел, з проханням внести зміни до квитки (змінити дату вильоту) згідно з правилами авіакомпанії розміщеним на сайті озон тревел, і на сайті авіакомпанії Vueling. По телефону мені сказали, що квитки НЕ ПОВОРОТНІ, і озон тревел не може внести зміни т.к. квитки забронювати не через основного перевізника Vueling, а через посередника Hahn Air (HR). Зверталася до них письмово, ввічливо відмовляють, посилаючись на те, що квиток бюджетної авіакомпанії поверненню не підлягає. Зв'язалися з бюджетною авіакомпанією Vueling, які по ВСІХ авіа квитки, допускають внесення змін за 45 ЄВРО + різниці тарифів НА НОВІ ДАТИ. АЛЕ тому бронювали, через Hahn Air (HR), то Vueling не може внести зміни, різні системи бронювання. Вибачилися, і порекомендували ЗАВЖДИ КУПУВАТИ БЕЗПОСЕРЕДНЬО НА ЇХ САЙТІ.

Джерело: http://www.yell.ru/moscow/com/ozon-travel_9237055/

*****

Озон тревел авіаквитки відгуки

Група: Незареєстровані

Літали «Аерофлот» за останні півроку 5 разів. Москва-Рига, Харків-Москва, Москва-Нижній Новгород, Москва- Варшава і Ріга- Москва. На всіх рейсах, за винятком Москва-Варшава, хороші, приємні стюардеси, всі рейси вчасно вирушили-прибутку. Літаю з донькою, у якої проблеми зі здоров'ям-завжди готові допомогти (за власною ініціативою). Ось з харчуванням не завжди виходить так, як хотім- при замовленні дитячого отримуємо взрослое- сухий бутерброд. А от подарунки для доньки завжди радують! НА рейсі Москва-Варшава сиділи в останньому ряду- і чули всі розмови стюардес-обговорювали всіх і все, що не вибираючи виразів, на виклики пасажирів йшли з незадоволеним обличчям, в грубій формі просили вимкнути пристрої, підняти спинки і т.д.

Група: Незареєстровані

Добрий день! Це про авіакомпанію Аерофлот, яка себе позиціонує як головний авіаперевізник країни. Як вони збираються працювати на Олімпійських іграх, адже там буде багато пасажирів іноземців, вже вони то звикли до комфорту, це з нами можна поступати як з нікчемою. ми випробували такий стрес це в чужій країні. я в шоці ніколи більше не куплю квитки авіакомпанії Аерофлот.

що 25.11.2013г. ми сім'єю з 4-х чоловік повинні були вилетіти з Тель-Авіва назад до Москви.

Нами були куплені через Озон Тревел   авіаквитки авіакомпанія «Аерофлот» Москва-Тель-Авів-Москва виліт 18.11.2013г. (час вильоту 10.10 мск, аеропорт Шереметьєво, термінал D.,) назад 25.11.2013г. (час вильоту 1.20 аеропорт Бен Гуріон).

25.11.2013г. ми прибули в аеропорт Бен-Гуріон до 18.00. Реєстрація на рейс мала розпочатися о 22.00. О 21.30 пасажирів на рейс SU 505 стали пропускати на огляд багажу, який ми благополучно пройшли. Далі підійшли до стійки реєстрації, де співробітник авіакомпанії нам повідомив, що наш літак полетів вчора, тобто 25.11.2013г. в 1ч.20мін. тобто нам потрібно було прибути в аеропорт ввечері 24.11.2013г. Сталася плутанина, оскільки рейс нічний і в електронному квитку стоїть дата 25.11.2013г. Ні смс, ні повідомлення по електронній пошті не було, про те що 4 людини не з'явилися на свій рейс. Для чого тоді ми надаємо інформацію про свої контакти при бронюванні та купівлі авіаквитків? Це був для нас шок. Далі ми стали питати у співробітника, що робити, який є вихід із ситуації, чи можна нас посадити на цей рейс або на наступний, адже на руках у нас квитки туди-назад. У відповідь отримали категоричне «ні», «йдіть знову купуйте квитки». Далі ще «цікавіше». Ми бігом побігли до каси «Аерофлоту», а там співробітниця не знайшла нічого кращого, як почала пропонувати нам квитки в бізнес-клас ( вартість 4-х квитків 86 тисяч рублів), це після того як ми коротенько описали все, що сталося і що ми дуже обмежені в коштах. Далі вона стала дивитися економ-клас, але ціни як і раніше були дуже високі і рейси пропонувалися вже на наступний день. Де і як ми повинні були перечекати таку кількість часу, тим більше з нами мама, людина похилого віку (1940р. Народження)?

У підсумку, нам нічого не залишалося, як звернутися в представництво авіакомпанії «Трансаеро», де ціни на квитки виявилися значно нижче тих, що пропонували в касі «Аерофлоту». У підсумку ми придбали 4 квитки економ класу загальною вартістю 46 тисяч рублів на рейс авіакомпанії «Трансаеро» за часом рейс був в 00.55. Швидко знову пройшли службу безпеки, реєстрацію і прилетіли в Москву. Спасибі авіакомпанії та представнику авіакомпанії «Трансаеро» в аеропорту Бен Гуріон, він не став над нами знущатися, а відразу запропонував квитки в економ клас. Залишається незрозумілим: чому ж тоді в авіакомпанії «Аерофлот» не було квитків, і чому представник авіакомпанії «Аерофлот» замість того, щоб підшукати квитки і відправити пасажирів, дає рекомендації мені в глибоку ніч по Москві дзвонити родичам і просити їх надіслати мені грошей на квитки . Авіакомпанія Аерофлот не виконала свої зобов'язання переді мною. На мою претензію в авіакомпанію «Аерофлот» відповів мені по електронній пошті, що готові повернути мені такси та збори. Вибачте, але це копійки. Авіакомпанія «Аерофлот» по два рази продає квитки отримує прибуток, має змову з агентами (інакше чому у ОЗОН ТРЕВЕЛ на сайті немає примітка звернути увагу, що рейс нічний). У таку ситуацію потрапив ще один пасажир, але як він вирішив свою проблему нам невідомо, він був громадянин Ізраїлю я бачила у нього в руках паспорт ізраїльський.

Джерело: http://aviaforum.net/forum/4-1067-10

*****

Озон тревел авіаквитки відгуки

# 1 Анна Книжчині

Анна Книжчині

Просунутий користувач

Користувачі 176 повідомлень Озон тревел авіаквитки відгуки

Відправлено 07.06.2014 16:44

Інтернет-магазин «Озон» — найперший магазин, послугами якого я скористалася, освоюючи методику інтернет-покупок. Було це в далекому 2002 році, і з тих пір у мене накопичилася велика історія взаємин з різними компаніями, проте Озон ставиться до тих, в яких замовлення я роблю періодично.

Не дивлячись на те, що особисто я через інтернет-магазини купую практично тільки книги (рідкісні винятки у вигляді косметики і прикрас — не в рахунок), не можу не відзначити, що Озон пропонує своїм клієнтам можливість купити все в одному місці — від електроніки і квитків (ж / д, авіа) до сувенірів і канцелярської продукції.

Які плюси можна виділити у Озона?

1. Величезний асортимент. На прикладі книг можу відзначити, що магазин співпрацює з деякими маленькими видавництвами, книги яких просто не з'являються в інших магазинах. Крім того, Озон співпрацює з приватними продавцями, так що періодично в асортименті з'являються рідкісні букіністичні видання (раніше цей сервіс був ще більш зручним — можна було домовлятися з продавцем через спеціальні контактні форми)

2. Постійні і різноманітні акції, які допомагають економити, купуючи товари зі знижками або з приємними подарунками. Знову-таки стосовно до книг можна виділити «легендарну» (як називають її самі маркетологи Озона) акцію «четверта книга за 1 рубль» (хоча дійсно легендарної можна вважати акцію «третя книга за 1 рубль», яка проводилася кілька років тому)

3. Система сповіщень про товари, яких немає в наявності — при їх появі приходить лист на електронну пошту

4. Систему лояльності, що представляє із себе програму «статусів» з певними привілеями (для отримання статусу достатньо виконання кількох умов (покупка в декількох товарних категоріях на певну суму) і статус дається строком на 1 рік) — хоча особисто я цією програмою не користуюся.

Які можна відзначити мінуси?

1. Головний мінус — найдорожча доставка (у порівнянні з конкурентами). В пункти самовивозу сума безкоштовної доставки починається від 10 000 (!) Рублів. У деяких випадках необхідно доплачувати не тільки за кількість книг в замовленні, але і за вагу (якщо він перевищує якийсь «рівень» ваги, запланований для тієї чи іншої кількості). Втім, цей пункт можна обійти: використовуючи, наприклад, поштову доставку (де безкоштовна доставка починається від 1600 рублів) або кодові слова (в т.ч. і спеціальні купони, які видаються людині при зроблене замовленні — а він може «поділитися» цими купонами з друзями / знайомими). Однак спочатку суми оплати доставки виглядають досить суттєвими.

2. Ніяк не оплачуються відгуки на товари (виняток — відгуки, написані в рамках спеціальних акцій)

За останні півроку я двічі робила замовлення на Озоне. В обох випадках користувалася тією самою акцією «четверта книга за 1 рубль», що відразу ж дозволяло істотно виграти в ціні.

Однак, в обох випадках не обійшлося без необхідності спілкування з технічною підтримкою, яка спрацювала досить оперативно, хоч і не без істотного тиску з мого боку.

Перше замовлення я робила в передсвяткові новорічні дні. Ще в момент оформлення замовлення мене збентежила фраза — «в обраний вами пункт самовивозу можливо тільки доставка замовлень з передоплатою» — тому я зателефонувала в техпідтримку, де мене запевнили, що оплата проводиться в момент отримання замовлення готівкою. Вже після закінчення новорічних канікул я отримала лист з вимога внести передоплату. Приблизно 3 дзвінка в техпідтримку і вимога покликати старшого менеджера, приблизно годину переговорів — і магазин переоформив мені замовлення зі збереженням усіх бонусів за акцією на інший пункт самовивозу. Ще через 15 днів книги були доставлені — упаковані в коробку, кожна (!) Обгорнута папером, все пусте місце в коробці було заповнене додаткової папером — тому книги пройшли в ідеальному стані.

Другий замовлення — зовсім «свіжий» — я отримала 22 травня, однак тут книги були просто звалені в коробку трьома стопками; ніяких додаткових шарів паперу, які б дозволили книгах не елозіть всередині коробки не було (хоча спроба зроблена була — в одному кутку все-таки перебував грудку папери — і саме з цього краю книги не отримали жодних ушкоджень). Більше того, очевидно, що при упаковці в коробку потрапив пісок — який значно пошкодив обкладинки відразу декількох видань (подряпини до білого картону!). Так як відмовитися можна було тільки від всього замовлення, я книги забрала, але зажадала компенсації. Кілька дзвінків в техпідтримку, кілька листів — і ось вчора була нарахована компенсація (досить суттєва і, на мій погляд, цілком справедлива). Так що, в принципі, я задоволена — обкладинки я підмалювала, пошкоджені куточки книг випрямила, але замовляти книги в подарунок або дорогі подарункові видання я, мабуть, чи не ризикну.

Особисто мені Озон не подобається ще однієї дрібницею — вони клеять стікер з внутрішнім кодом видання на суперобкладинки. Віддерти цей стікер, не пошкодивши суперобкладинку або м'яку обкладинку — не вийде.

Прикріплені зображення

Джерело: http://www.otovarah.ru/forum/topic/2383-onlain-megamarket-ozonru/