Пдв в електронних авіаквитках

Отже, яким чином у нас виходить знайти дешеві бронювання? У процесі пошуку беруть участь перевірені надійні авіакомпанії і агентства. Назад приходить значний список варіантів. Всі варіанти подорожі сформовані за ціною, починаючи з дуже дешевого. Скористайтеся нагодою включати систему відображення результатів: прибирайте небажані компанії, відзначайте необхідну кількість, місце і час пересадок. У реальному часі перевіряються критерії, заповнені в форму пошуку: дата повернення, місто відправлення, рівень обслуговування, населений пункт призначення, кількість авіаквитків, коли туди відразу перевіряються в базах даних агентств з продажу, авіаперевізників, систем бронювання.

Пдв в електронних авіаквитках

lt ;. gt; з питання застосування відрахувань податку на додану вартість, сплаченого при придбанні авіаквитків, департамент податкової і митно-тарифної політики повідомляє.

Згідно з пунктом 7 статті 171 Податкового кодексу РФ (далі — Кодекс) відрахуванням підлягають суми податку на додану вартість, сплачені за видатками по проїзду до місця службового відрядження і назад, прийняті до відрахування при обчисленні податку на прибуток організацій.

Пунктом 1 статті 172 Кодексу встановлено, що податкові відрахування, передбачені статтею 171 Кодексу, здійснюються на підставі рахунків-фактур, виставлених продавцями при придбанні платником податку товарів (робіт, послуг), або на підставі інших документів у випадках, передбачених пунктами 3, 6-8 статті 171 Кодексу. При цьому на підставі пункту 18 Правил ведення книги покупок, застосовуваної при розрахунках з податку на додану вартість, затверджених постановою Уряду Російської Федерації від 26.12.2011 № 1137, при придбанні послуг з перевезення працівників до місця службового відрядження і назад в книзі покупок реєструються заповнені в установленому порядку бланки суворої звітності або їх копії з виділеної окремим рядком сумою податку на додану вартість, видані працівникові і включені їм у звіт про службове відрядження.

Одночасно повідомляємо, що згідно з Положенням про департамент податкової і митно-тарифної політики, затвердженим наказом Мінфіну Росії від 11.07.2005 № 169, консультаційні послуги департаментом не надаються.

Заступник директора департаменту податкової і митно-тарифної політики Міністерства фінансів РФ Н.А. Комова

Коментар експерта

Фірма має право скористатися правом на відрахування ПДВ, сплачений при придбанні квитків на проїзд співробітників у відрядження. Для цього необхідна наявність БСО або їх копій. При покупці квитка в книзі покупок потрібно зареєструвати БСО, в яких окремим рядком виділена сума ПДВ, видана співробітнику і включена до звіту про службове відрядження.

Як бачимо, підставою для виключення сум ПДВ, сплачених за видатками по проїзду до місця службового відрядження і назад, є сума податку, виділена в проїзному документі (квитку) окремим рядком.

Відрахуванням підлягають суми податку, сплачені за видатками на відрядження, приймається до відрахування при обчисленні податку на прибуток.

Якщо в розрахункових документах (квитках) немає посилання на пред'явлені суми ПДВ, то вся сума, зазначена в цих документах, включається до складу витрат, що враховуються при обчисленні податку на прибуток.

Суми ПДВ, сплачені платником податків при купівлі квитків у відрядження, прийняті в «прибуткові» витрати, підлягають відрахуванню. Порядок обліку ПДВ визначено в залежності від виділення суми податку в проїзних квитках: у разі виділення вирахування проводиться по квитку, у разі невиділення — на підставі рахунку-фактури (постанова ФАС Московського округу від 04.03.2011 № КА-А40 / 17007-10; 2).

При придбанні електронного квитка для цілей обчислення ПДВ, що підлягає сплаті до бюджету, до відрахування приймається сума податку, виділена окремим рядком у маршрут-квитанції електронного пасажирського квитка, складеного автоматизованою інформаційною системою оформлення повітряних перевезень і роздрукованого на паперовому носії. Це позначено в листі Мінфіну Росії від 12.01.2011 № 03-07-11 / 07.

Сума ПДВ повинна бути виділена окремим рядком

Інспектори відмовляють у відрахуванні ПДВ, якщо в перевізних документах, придбаних компанією для відряджання своїх працівників, сума ПДВ окремим рядком не виділена.

Судді не так категоричні. Вони заявляють, що виставлені перевізником рахунки-фактури з виділенням ПДВ окремим рядком, і платіжні доручення свідчать про факт оплати вартості авіаквитків, в тому числі і про оплату ПДВ. Тому вони порахували, що невиділення в перевізному документі (авіаквитку) суми податку окремим рядком не може служити підставою для відмови у відрахуванні.

Інспекція же наполягає на тому, що при наданні авіатранспортної компанією послуг з перевезення пасажирів, оформлених авіаквитками, рахунки-фактури не виписуються. Оскільки в цьому випадку виставлення рахунку-фактури буде порушувати вимоги пункту 3 статті 168 Податкового кодексу РФ, згідно з яким рахунок-фактура виставляється тільки після надання послуг. Крім того, фірма-перевізник застосовувала ССО, отже, не була платником ПДВ і не повинна була виставляти рахунки-фактури.

Однак це не вплинуло на головний аргумент арбітрів: стороння організація у виставлених рахунках-фактурах за послуги з придбання авіаційних квитків для працівників виділила суми ПДВ окремим рядком, а цього достатньо для застосування вирахування роботодавцем (визначення ВАС РФ від 11.02.2009 № 1317/09) .

Як правило, спірні моменти з вирахуванням ПДВ виникають в тому випадку, коли контрагентами роботодавця виступають платники, перекладені на застосування спеціальних режимів оподаткування. Наприклад, при реалізації товарів за готівку роздрібними торговцями вимоги про виставлення рахунків-фактур і виділенні ПДВ окремим рядком на них не поширюється. І все тому, що для такої категорії продавців оформлення розрахункових документів і виставлення рахунків-фактур вважаються виконаними, якщо вони видали покупцеві касовий чек або інший документ встановленої форми.

У таких випадках податкові органи донараховують фірмам-покупцям ПДВ, не визнаючи їх право на відрахування, якщо сума ПДВ виділена розрахунковим шляхом з вартості авіаквитків, придбаних відрядженими особами за готівковий розрахунок.

Судді дозволять платнику прийняти до відрахування «вхідний» ПДВ у тому випадку, коли авіаквитки купуються відрядженим працівником самостійно, коли придбаний авіаквиток включений в звіт про відрядження (який є документом суворої звітності). Також якщо роботодавець має в наявності авіаквитки, авансові звіти, то великі шанси на перемогу в суперечці з інспекцією (постанова ФАС Московського округу від 26.07.2011 № КА-А40 / 6657-11).

Податковий консультант Є.П. Бринчік

Отримуйте нормативні акти у зручному форматі!

Завантажте програму «Нормативні акти для бухгалтера» для Windows!

Джерело: http://na.buhgalteria.ru/document/n66540

*****

Пдв в електронних авіаквитках

Як читати електронний авіаквиток. — Бухгалтерія Онлайн

Здравствуйте! Допоможіть, будь ласка, разобраться.Что розуміється в електронному авіаквитку під словом TAX. ПДВ. Якщо не ПДВ. то як на якому рахунку враховувати або включати в загальну вартість квитка на 26сч.

/ Forum / index? G = postst = 47788 Збережена копія

Знижки авіаквитки | НГС авіаквитки акції 2012

Stay Connected: авіаквиток до Тель-Авіва варто електронні авіаквитки ціни рейси Shop Anytime, Anywhere: авіаквитки париж грудня 2006 — © 2005—2012 pyatigorsk.best-aviatickets.ru, Inc.

Пдв в електронних авіаквитках | Знижки на авіа квитки. Знижки.

Також компанія виставляє рахунки-фактури, в яких виділено ПДВ 18%. У самих перевізних документах (авіаквитках. електронних авіаквитках ) ПДВ не виділено. www.eg.

/nds_v_elektronnyh_aviabiletah.html Збережена копія

Сопка.Net | Відрахування ПДВ по електронним авіаквиткам

Вирахування ПДВ по електронним авіаквиткам — Чи можна прийняти до відрахування ПДВ по електронним авіаквиткам. в яких виділено ПДВ і які оплачені в безготівковому порядку?

/? Canal = 4id = 155509page = 0pg = 6 Збережена копія

пдв в електронних авіаквитках — Пошук авіаквитків онлайн!

пдв в електронних авіаквитках — Вирахування ПДВ по авіаквитком. ПДВ по видатках на проїзд приймається до відрахування на підставі — 8 квітня 2008 — В.

lt; Про відрахуванні ПДВ по авіаквиткам gt;

У самих перевізних документах (авіаквитках. електронних авіаквитках ) ПДВ не виділено. Відповідно до п. 7 ст. 171 НК РФ відрахуванням підлягають суми податку, сплачені по витратах на відрядження.

/ Document / regulatory / 115529 / Збережена копія

Про порядок прийняття до відрахування ПДВ. сплаченого при придбанні.

Питання: Про порядок прийняття до відрахування ПДВ. сплаченого при придбанні електронних авіаквитків для працівників, які направляються до місця службового відрядження і назад. від 12 січня 2011

/subschet.nsf/docs/26157C1FD94A224CC32578FE001C2436.html Збережена копія

Наведено нюанси відображення в книзі покупок електронних квитків. Компанія має право заявити вирахування ПДВ по електронним авіа — або залізничним квитках. Для цього їх.

/ Article20121008130121 Збережена копія

Пдв в електронних авіаквитках. Авіаквитки зі знижкою // Авіаквитки.

електронний авіаквиток — Авіаквитки дешево — електронних квитків відноситься на відрахування, а ПДВ по них в. авіакомпанія лот в києві; пдв в електронних авіаквитках ; авіаквитки пенза москва.

Джерело: http://aviaflights.planes-online.tehnoshara.ru/nds_elektronnyy_aviabilet-360.html

*****

Пдв в електронних авіаквитках

Наталія Мартинюк,

керівник групи податкових і митних спорів

Адвокатського об'єднання «Арцингер»

Податок на додану вартість вважається одним з найбільш корупційних податків в Україні. Всі знають про проблеми податкових ям та бюджетного відшкодування. Міжнародний валютний фонд, кредитуючи державу Україна, настійно вимагає прибрати корупцію з цієї сфери і зробити максимально прозорою процедуру справляння ПДВ та його бюджетного відшкодування. У підсумку 31 липня цього року був прийнятий Закон № 1621. який вводить електронне адміністрування ПДВ з 1 січня 2015 року.

Здавалося б, ось вона – прозорість. Однак фактично цим Законом вводиться жорсткий механізм кредитування держави з боку бізнесу. За новими правилами суми ПДВ-кредиту будуть акумулюватися у вигляді грошових коштів на окремих ПДВ-рахунки платників цього податку в окремому ПДВ-Банку, який буде спеціально створений державою. При цьому можливості отримання бюджетного відшкодування ПДВ будуть сильно обмежені. Деякі фахівці стверджують, що в таких умовах зможе «вижити» тільки бізнес з рентабельністю не менше 20%. Прогнози такі, що бізнесу заради виживання доведеться ще більше піти в тінь. Вже починають з'являтися нові схеми обходу нових правил.

Створюється Єдиний реєстр податкових накладних. Видача та отримання платниками ПДВ податкових накладних здійснюватиметься лише в електронній формі. Держава створить окрему структуру – ПДВ-Банк. в якому всі платники ПДВ повинні будуть відкрити ПДВ-рахунки та перераховувати на них грошові кошти зі своїх розрахункових рахунків. Сплата податку буде здійснюватися автоматично з ПДВ-рахунків підприємств до державного бюджету. У свою чергу, бюджетне відшкодування платники податку будуть отримувати з державного бюджету на свої розрахункові рахунки. Підприємства не зможуть забрати гроші зі своїх ПДВ-рахунків, а тільки перерахувати їх туди. Гроші з ПДВ-рахунки можуть бути відправлені тільки в державний бюджет.

Такі органи, як НБУ, Державна фіскальна служба і митниця, матимуть керуючі та контролюючі функції в частині адміністрування ПДВ. Вони також будуть обмінюватися даними. в тому числі і з ПДВ-Банком, а також мати повний доступ до Єдиного реєстру податкових накладних, який буде існувати в електронній формі.

Основні зміни:

Впровадження ПДВ-рахунків . Вводиться окремий порядок відкриття та функціонування ПДВ-рахунків.

Особливості видачі податкової накладної. Буде застосовуватися формула для права видачі та реєстрації податкової накладної.

Вимоги щодо реєстрації осіб як платників ПДВ. Оборот підприємства за останні 12 місяців має становити не менше 1 млн. Грн. (А не 300 тис. Грн. Як це було раніше).

База оподаткування ПДВ. Не нижче ціни придбання товарів / послуг (балансової вартості необоротних активів). В даному випадку проблеми виникатимуть у виробників – які витрати включати в ціну товару для цілей оподаткування ПДВ?

Імпорт послуг від нерезидента. Змінюються умови для визнання податкового кредиту.

Бюджетне відшкодування ПДВ. Істотно змінюються умови для бюджетного відшкодування.

З 1 січня 2015 всі податкові накладні повинні реєструватися в Єдиному реєстрі податкових накладних. Станом на 01.01.2015 у всіх платників ПДВ буде «0 грн.» на ПДВ-рахунку. Таким чином, держава «обнуляє» свої правовідносини з бізнесом в частині цього податку. Все, що було до 1 січня 2015 року, регулюється за старими правилами і в майбутні періоди не переноситься.

Сума, на яку платник ПДВ матиме право видати податкову накладну, буде розраховуватися за певною формулою. Якщо розрахунок формули менше, ніж сума податкової накладної, то для того, щоб видати податкову накладну, підприємству потрібно буде поповнити коштами свій ПДВ-рахунок на цю різницю.

Формула розрахунку суми, на яку підприємство має право видати податкову накладну. за новими правилами така:

Накл = ∑НаклПолуч + ∑Митне + ∑ПопСчет — ∑НаклВид — ∑Возмещ — ∑Перевищений

НаклПолуч – податковий кредит підприємства (за умови реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних);

Митне – імпортний ПДВ (сплачений при імпорті товарів / послуг при митному оформленні);

ПопСчет – поповнення ПДВ-рахунки підприємства грошовими коштами з власного поточного рахунку;

НаклВид – податкові зобов'язання підприємства (за умови реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних);

Пдв в електронних авіаквитках

Возмещ – сума, заявлена ​​до бюджетного відшкодування;

Перевищений – У зобов'язаннях підприємства в декларації сума є, а в Єдиному реєстрі податкових накладних – немає (сума розбіжності).

При видачі податкових накладних важливо враховуватиме:

Автоматичну роботу системи. Система сама буде проводити розрахунок суми для податкових зобов'язань (накопичувальним методом) і суми, на яку можна буде видати податкову накладну.

Терміни та форму видачі податкової накладної. Вона видається протягом 15 днів з моменту першої події (інакше втрачається право на видачу податкової накладної). Паперової форми податкової накладної не буде. Замість цього – створення податкової накладної в «електронному кабінеті».

Обов'язок і можливість видачі податкової накладної. Постачальник зобов'язаний видати податкову накладну при першій події. Постачальник буде мати технічну можливість видати податкову накладну, тільки якщо є грошове забезпечення на його ПДВ-рахунку. Наприклад, якщо у постачальника буквально не виявиться коштів, то він не зможе видати своєму контрагенту податкову накладну.

Коригування податкових зобов'язань та податкового кредиту. У нових правилах не закладено механізм коригування податкового кредиту. Всі коректування тільки через донарахування податкових зобов'язань.

Таким чином, покупець отримає право на податковий кредит з ПДВ тільки при дотриманні таких умов:

Податкова накладна постачальника зареєстрована в Єдиному реєстрі та оформлена без порушень.

У постачальника є право на видачу цієї податкової накладної.

Податкова накладна видана постачальником протягом 15 днів після «1-го події».

Слід пам'ятати, що скарга на постачальника до податкового органу вже не буде більше підставою для податкового кредиту покупця. Якщо раніше в разі відмови постачальника надати податкову накладну покупець міг поскаржитися і таким чином підтвердити право на свій податковий кредит, то з 1 січня – це лише буде підставою для позапланової податкової перевірки постачальника.

З 1 січня від'ємне значення суми ПДВ залишається на ПДВ-рахунку платника нескінченно довго. Бюджетне відшкодування можливо тільки для тих, хто має право на автоматичне бюджетне відшкодування. Неавтоматичне бюджетне відшкодування законом не передбачено. У всіх інших платників ПДВ з 1 січня взагалі не буде права на бюджетне відшкодування.

Критерії для автоматичного бюджетного відшкодування:

Базові умови. (А) не банкрут; (Б) вчасно подана форма 6; (В) не знаходиться в стані припинення діяльності; (Г) немає податкового боргу.

Для експортерів або інвесторів. (А) експортер – мінімум 40% експорту та інших операцій з «0» ставкою за 12 місяців; (Б) інвестор – мінімум 3 млн. грн. в необоротні активи за 12 місяців.

Нову умову для необоротних активів. залишкова вартість необоротних активів розраховується за даними податкового обліку станом на звітну дату. Необоротні активи повинні бути введені в експлуатацію.

Додаткова умова для великих платників податків. відсутність від'ємного значення податку на прибуток підприємств за останній звітний рік.

Важливий також порядок здійснення бюджетного відшкодування. З 1 січня сума бюджетного відшкодування списується з ПДВ-рахунки підприємства і перераховується до бюджету, а тільки потім – повертається на поточний банківський рахунок цього підприємства. Якщо в бюджеті в цілому не вистачатиме коштів, то підприємство в результаті не отримає гроші, списані з його власного ПДВ-рахунки для цілей бюджетного відшкодування. З ПДВ-рахунків неможливо буде перераховувати кошти безпосередньо на банківський рахунок підприємства.

Хто не матиме права на автоматичне бюджетне відшкодування:

Особи, у яких вартість необоротних активів не перевищує в 12 разів суму ПДВ, заявлену до бюджетного відшкодування.

Імпортери, в тому числі необоротних активів (при невідповідності іншими критеріями).

Платники ПДВ, які працюють на внутрішньому ринку України (крім працюючих по «0» ставкою), які не є інвесторами.

Експортери, питома вага експортних операцій яких за останні 12 місяців менше 40%.

Інвестори, розмір інвестицій яких у необоротні активи за останні 12 місяців менше 3 млн. Грн.

Великі платники податків, що мають збитки з податку на прибуток за останній рік.

Хочеться відзначити, що бюджетне відшкодування, накопичене підприємствами до 1 січня 2015 року, фактично може бути використане тільки шляхом отримання коштів на поточний рахунок (облігаціями) за старими правилами. Якщо ж підприємство заявляє його в рахунок зменшення своїх податкових зобов'язань майбутніх періодів, то нові правила не передбачають механізму використання таких сум. Практично, ці суми бюджетного відшкодування пропадають.

Ще один цікавий момент. Якщо власники підприємства вирішили припинити його діяльність або підприємство збанкрутувало, то всі кошти з його ПДВ-рахунки надходять до бюджету. Таким чином, підприємство просто втрачає свої переплати з ПДВ, а його кредитори не зможуть задовольнити свої вимоги за рахунок цих сум. Виграє тільки держава.

Залежність від сумлінності контрагента. Продавець при належної реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі та першій події – відвантаженні товару – ризикує не отримати грошові кошти від покупця. Покупець при передоплаті на поточний рахунок продавця ризикує не отримати податкову накладну.

Монополія ПДВ-Банку. Банки (за винятком ПДВ-Банку) позбавляються значних коштів «в обороті», Що загострить проблему їх ліквідності. ПДВ-Банк не платитиме% за залишками коштів на ПДВ-рахунках.

Узаконення неповернення ПДВ. Ні врахування від'ємного значення ПДВ, сформованого на 01.01.2015. Бюджетне відшкодування передбачено тільки для дуже обмеженого кола осіб. Не існує неавтоматичного бюджетного відшкодування.

Дефіцит обігових коштів. Вимиваються обігові кошти підприємства в результаті авансування виплати податкових зобов'язань до бюджету.

Зрештою – всі переплати надходять до бюджету. При анулюванні свідоцтва ПДВ кошти з ПДВ-рахунки перераховуються до бюджету.

Єдине послаблення передбачено для с / г підприємств зі спеціальним режимом оподаткування. Вони зможуть використовувати суми відшкодування ПДВ з своїх ПДВ-рахунків для виробничих цілей. Ці кошти будуть перераховуватися не в бюджет, а на спеціальні банківські рахунки с / г підприємства. Поки що залишається багато питань щодо практичної реалізації цього права.

Асоціації з різних секторів бізнесу в даний час лобіюють зміни в прийняту нову систему електронного адміністрування ПДВ. Залишається сподіватися, що їхні зусилля увінчаються успіхом. Інакше ситуація в економіці України ще більш погіршиться.

Коментарі

Ви повинні бути авторизовані для того, щоб залишити коментар

Джерело: http://www.apk-inform.com/ru/exclusive/topic/1036734