Пільгові квитки 2011

Придбати авіа квитки в інтернеті — надає шанс не втратити дорогий час. Відкриття реалізації авіа квитків на сайті дало можливість авіаперевізникам відрегулювати вартість на авіа квитки. У зв'язку з чим авіаквитки на ресурсі шукати економічніше ніж в традиційній касі. Перерахуємо істотні переваги: ​​можливість вибору, швидкість, дешевизна. Купуючи авіа квитки на даному порталі, ви безумовно можете бачити вичерпне безліч можливостей авіаперельоту. На даний момент авіа квитки більш затребуваність, ніж раніше. Авіаквитки на даному ресурсі вийдуть вигідніше точно ніж в авіа каси.

Пільгові квитки 2013Пільгові квитки 2011

«Аерофлот» починає продаж пільгових квитків для жителів Далекого Сходу

18:15 # 124; 15/03/2011

МОСКВА, 15 березня — РІА Новини. ВАТ «Аерофлот — російські авіалінії» відкриває у 2011 році продаж пільгових авіаквитків з міст Далекого Сходу до Москви і назад за субсидованими тарифами, повідомила прес-служба компанії.

Програма пільгових авіаперевезень жителів Далекого Сходу була запущена в 2009 році, за два роки на неї було виділено 3,7 мільярда рублів. У поточному році на фінансування програми уряд виділить 2,5 мільярда рублів.

«У період з 1 квітня по 31 жовтня 2011 року» Аерофлот «буде здійснювати перевезення громадян РФ за спеціальними пільговими тарифами, які застосовні для пасажирів у віці до 23 років включно і понад 60 років», — йдеться в повідомленні.

Дитина у віці до двох років у супроводі дорослого, додали в авіакомпанії, перевозиться безкоштовно без надання дитині окремого місця, з наданням місця, а також діти від 2 до 12 років — за плату зі знижкою в розмірі 50% від спецтарифи.

«Аерофлот» в 2010 році за програмою пільгових перевезень жителів Далекого Сходу обслужив понад 92 тисяч пасажирів.

Джерело: http://www.sovgavan.ru/forum/9-2451-1

*****

Пільгові квитки 2011

З 1 березня цього року в Примор'ї продано 44827 пільгових авіаквитків. Як повідомили в департаменті промисловості і транспорту краю, найбільше продано пільгових квитків у напрямку Владивосток-Москва-Владивосток – 31723 (30,3% від квоти на 2011 рік). Також попитом у приморців користується маршрут Владивосток-Санкт-Петербург-Владивосток. Продано 8572 пільгових авіаквитків.

Серед інших напрямків # 151; Владивосток – П.Камчатскій – Владивосток, Владивосток – Магадан – Владивосток, Владивосток – Якутськ – Владивосток.

Програма субсидування авіаперельотів жителів Далекого Сходу в європейську частину країни працює вже другий рік. Купити квиток за спеціальним тарифом можуть громадяни до 23 років і від 60 років. Схема продажу квитків максимально спрощена # 151; потрібно просто прийти в авіакаси з паспортом. Цього року скористатися урядовою програмою зможуть майже 137 тисяч приморців.

Джерело — Адміністрація Приморського краю

Джерело: http://www.newsvl.ru/society/2011/07/01/89155/

*****

Пільгові квитки 2011

У наш час вже давним-давно стали нормою різні соціальні пільги та усілякі елементи соціального забезпечення. Ці моменти прописані в Конституції РФ і в самому Законодавстві — це ті самі правові норми, дія яких забезпечує соціальний захист населення — безкоштовний проїзд в громадському транспорті, доплати, пільги, знижки. Одним із самих основних моментів є турбота про підростаюче покоління, і держава робить деяку підтримку тим, наприклад, що на всіх авіарейсах діє пятидесятипроцентная знижка на перевезення маленьких мандрівників від 2 до 12 років.

Нещодавно ці правові норми спробували оскаржити авіакомпанії «Сибір», «Політ» і «ЮТейр». У позові від цих компаній було зазначено, що цей закон перекладає соціальні зобов'язання держави на підприємців. Представники компаній вважають, що дана правова норма суперечить принципам охорони права приватної власності, свободи підприємницької діяльності, які закріплені в Конституції РФ. Подавці позову повідомляють, що зазнають багатомільйонних збитків, перевозячи дітей за півціни, і вважають, що якщо відповідне Законодавство передбачає пільги, то держава зобов'язана відшкодувати їх.

Конституційний суд Російської Федерації відмовив у позові, також було повідомлено, що судом були виявлені суперечності в законах, що діють у цій сфері. Крім того, надійшла рекомендація федеральному законодавству відкоригувати це питання, а в заключній частині постанови було сказано, що Конституційний суд на даний момент не визнає норму неконституційною.

Цікаво, що іноземні авіаперевізники перевозять дітей зі знижками від 25 до 50%, і не вимагають ніяких компенсацій з боку держави.

Джерело: http://ppjournal.ru/news/2281-lgotnye-aviabilety-dlja-detej-sohraneny

*****

Пільгові квитки 2011

Матеріали по галузі — додаткова інформація про тарифи

Вигідна пропозиція по будівництву сучасних ТЕЦ різних типів і потужності — теплові електростанції «під ключ»

Компанія Нова Генерація здійснює повний цикл робіт — проектування та будівництво ТЕЦ під ключ (EPC контрактинг). Компанія Нова Генерація на привабливих умовах і за вигідними цінами пропонує надійні автономні газові електростанції європейського, американського, японського та російського виробництва.

Електрична потужність електростанцій — від 30 кВт до 100 МВт. Ультрасучасні газові теплові електростанції проектуються і будуються «під ключ» за 4-24 міс. Інжинірингова компанія Нова Генерація незалежна у виборі виробників обладнання і з цієї причини ми можемо побудувати електростанцію для вас за найпривабливішими цінами!

Якщо Ви маєте намір серйозно модернізувати свій бізнес, і вирішили побудувати автономний енергоцентр «під ключ», звертайтеся для кваліфікованих консультацій по телефону +7 (495) 649-81-79.

Екологічно чисті модульні станції, що поставляються нашою компанією, впродовж десятка років працюють в різних галузях економіки. Станції вже розміщені в багатьох регіонах Росії та СНД.

Ціни на ці ультрасучасні теплові електростанції, як правило, не перевищують 45000 рублів за 1 кВт під ключ. Підключення до загальної електромережі часто обходиться споживачеві в зіставні грошові суми.

В умовах постійного зростання тарифів. незалежне виробництво електрики і доступною, дешевої теплової енергії за допомогою потужних, і сучасних когенераторні електростанцій — єдино вірне, економічно виправдане рішення для промислових підприємств різних галузей, об'єктів малого та середнього бізнесу, організацій ЖКГ.

Ми завжди готові поділитися з Вами багатими практичними знаннями у сфері будівництва надійних і доступних за цінами автономних електростанцій. Ми обов'язково організуємо для Вас ознайомлювальну екскурсію на ультрасучасний енергоцентр побудований нашими фахівцями.

Для консультацій за можливостями газових електростанцій і сферами їх застосування зателефонуйте прямо зараз! +7 (495) 649-81-79

Джерело: http://newtariffs.ru/blog/lgotnye-aviabilety-aviakompanii-aviaprad

*****

Пільгові квитки 2011

Авіаквитки в Москву і Петропавловськ-Камчатський пропозиція від авіакомпанії S7

Авіаквитки в продажу: з 21.03.2011 по 31.10.2011

Переліт: з 01.04.2011 по 31.10.2011

Виліт з Якутська. економ клас, в одну сторону

Москва від 8250 рублів

Виліт з Норильська. економ клас, в одну сторону

Москва від 4500 рублів

Виліт з Владивостока. економ клас, в одну сторону

Петропавловськ-Камчатський від 7000 рублів

Виліт з Улан-Уде, економ клас, в одну сторону

Москва від 6500 рублів

Виліт з Чити. економ клас, в одну сторону

* # 8211; Квитки за спеціальними тарифами можуть придбати громадяни Російської Федерації у віці до 23 років і понад 60 років.

Джерело: http://www.aeroonline.ru/lgotnyie-aviabiletyi-iz-gorodov-dalnego-vostoka-po-rossii/

*****

Пільгові квитки 2011

Розширити програму пільгових авіаперевезень — таке доручення прем'єр-міністр Володимир Путін дав уряду на нараді в Магадані, воно було присвячене доступності авіаперельотів в Росії. Місце проведення наради обрали не випадково. Колима — той самий регіон, куди літаком тільки й можна долетіти.

Насамперед прем'єру показали місцевий центр організації повітряного руху, обладнаний за останнім словом техніки. Територія, яку він обслуговує, це приблизно сім таких держав, як Франція — локатори розкидані по віддалених селищах Колими і Чукотки. А ще диспетчери ведуть літаки над Північним Льодовитим океаном. Локаторів, там, звичайно, немає — сигнал на комп'ютери центру потрапляє з супутників. І, як розповіли прем'єру фахівці, це єдиний центр в Росії і один з небагатьох в світі, що застосовує подібну технологію.

Правда, статистика, яку привели чолі уряду, тільки підкреслила актуальність проведеного наради: в день диспетчери центру проводять більше 90 літаків, і лише близько 30 з них — російські, решта — іноземні.

— Зараз у зоні відповідальності нашого центру знаходяться шість літаків, — розповів Путіну один з диспетчерів. — Це Корейські авіалінії, американські, японські.

На зв'язок якраз вийшов пілот корейського лайнера, Путін попросив передати йому привіт і не став заважати роботі диспетчера.

Що стосується доступності внутрішньоросійських перевезень, у нас вже кілька років діє програма їх субсидування. Жителі Крайньої Півночі, Далекого Сходу і Калінінградської області, які у весняно-літній сезон летять в Центральну частину країни і на Південь, можуть купити квитки за пільговою ціною — різницю авіакомпаніям доплачує уряд з федерального бюджету. Так, з Магадана і Хабаровська можна злітати до Москви за 7 — 8 тисяч рублів.

Пільгами користуються молодь до 23 років та пенсіонери від 60-ти.

— У нас все-таки жінки виходять на пенсію на п'ять років раніше — в 55 років, — нагадав Володимир Путін. — Вважаю правильним було б знизити планку пільгових перевезень для жінок до 55 років.

Звичайно ж, це потребуватиме додаткового фінансування. І прем'єр попросив Мінтрранс і Мінфінансів прорахувати, скільки грошей знадобиться додатково. Втім, як з'ясувалося, попередні оцінки вже є, і, як запевнив міністр транспорту Ігор Левітін, пільгові перевезення цієї категорії пасажирів можуть початися вже з квітня наступаючого року.

В цілому за три роки програмою змогли скористатися 850 тисяч пасажирів, у сезон дії пільг обсяг перевезень збільшується на 8%, спочатку пільгові квитки можна було купити за 18 напрямами, сьогодні їх 30, а з 2012 року стане ще більше. Путін запропонував доповнити програму новими маршрутами: Москва-Певек, Москва-Тіксі і Москва- Нарьян-Мар.

— Список, природно, не закритий, і я прошу опрацювати питання подальшого його розширення, — сказав прем'єр-міністр.

Втім, пропозиції надійшли тут же: організувати пільгові перевезення в Хабаровськ з Магадана і Петропавловська-Камчатського. Адже це великий пересадочний вузол, до того ж багато студентів з інших далекосхідних регіонів навчаються в хабаровських вузах.

За словами Володимира Путіна, в 2012 році на програму пільгових авіаперевезень з федерального бюджету буде виділено 2,5 млрд. Рублів, така ж сума зарезервована на наступні два роки. Крім цього, на розвиток міжрегіональних перевезень на Північно-Заході, в Сибіру, ​​в Уральському і Далекосхідному федеральних округах буде виділено 3 млрд. Рублів.

Звичайно ж, на нараді зайшла мова і про оновлення парку літаків. Насамперед це стосується регіональних і місцевих компаній, які літають з обласних центрів у віддалені райони і селища. Після низки авіаподій минає урядом було прийнято рішення з 1 січня заборонити експлуатацію літаків, не обладнаних приладами, попередження про небезпечне зближення із землею та іншими об'єктами в повітрі.

Під заборону в першу чергу потрапляють літаки Ан-24, Ан-26, які й експлуатують місцеві авіакомпанії. Без допомоги регіональних влад вони просто не зможуть закупити необхідне обладнання та нову техніку. У кінцевому підсумку це може обернутися тим, що повідомлення з віддаленими районами і селищами буде попросту перервано. Тому прем'єр запропонував відкласти заборону ще на півроку. При цьому Путін підкреслив, що ми не можемо нехтувати безпекою, і нової відстрочки не буде. Регіони, які займають провідні місця в світі з видобутку золота і алмазів — не бідні, і вони просто зобов'язані вирішити цю проблему.

Джерело: http://www.kp.ru/daily/25806/2786244/