Помилка в квитку на літак

Авіаквитки на цьому ресурсі будуть вигідніше завжди ніж в традиційній авіа каси. Придбати квитки на літак онлайн — дає можливість зберегти ваш час. Початок реалізації авіаквитків онлайн дало можливість авіакомпаніями відрегулювати вартість на авіаквитки. Сьогодні авіаквитки більш вигідні, ніж раніше. Чому авіаквитки онлайн шукати доцільніше ніж в авіа каси. Визначимо головні переваги: ​​свобода вибору, економія, швидкість. Бронюючи квитки на літак онлайн, ви точно знайдете вичерпне безліч можливостей перельоту.

Помилка в квитку на літак

Квитки виписують люди — і залізничні, і авіа. А адже це означає, що там цілком можуть украстися помилки. А що робити, якщо видали квиток, а ви виявили в ньому помилку? Причому, виявили не відразу — якщо за квитками була черга, навряд чи будеш біля каси перевіряти в них кожну букву.

При оформленні квитка допускаються три помилки в написанні прізвища та імені пасажира. Якщо їх більше, пасажир має звернутися до каси, щоб там роздрукували проїзний документ без помилок. Якщо цього не зробити, то при посадці квиток з більш ніж трьома помилками вважатиметься недійсним.

Пасажир допускається в поїзд, якщо у квитку допущена помилка однієї букви в прізвищі, або в імені, або в батькові або однієї цифри в номері документа, що посвідчує особу.

Якщо прізвище складна краще дати документ або написати на папері, щоб уникнути помилок. І яка б чергу не була, краще квитки перевірити, адже від цього може залежати Ваша поїздка.

Вводити дані про потрібно точно так само і на тій же мові, як вони записані в документі, який буде пред'являти пасажир при посадці. Тобто, якщо прізвище або ім'я пасажира, для якого купується квиток, можуть бути записані по іншому в різних документах, вводите саме так, так, як записано в документі, який плануєте пред'являти провіднику (як в паспорті, якщо пред'являтися буде паспорт і т. д.).

Джерело: http://turism.sezn.ru/questions/2065/%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D1%82%D1%8B-%D1%87%D1%82%D0%BE-%D0%B4%D0%B5%D0%BB%D0%B0%D1%82%D1%8C-%D0%B5%D1%81%D0%BB%D0%B8-%D0%B2-%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B5%D1%82%D0%B0%D1%85-%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D1%83%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D0%BE%D1%88%D0%B8%D0%B1%D0%BA%D1%83

*****

Помилка в квитку на літак

Претензії до Аерофлоту (помилка у квитках)

Здравствуйте!

Нещодавно літали в Італію з Пітера літаками Аерофлоту / Аліталія з пересадкою в Москві в аеропорту Шереметьєво.

Квитки були куплені в офісі агенції з продажу авіаквитків SINBAD в Пітері.

1. До Москви добрались нормально Аерофлотом. Для продовження подорожі в Шереметьєво необхідно було знову пройти реєстрацію на літак Аліталія. Слідуючи інформації, зазначеної в авіаквитку, ми попрямували в соответсвующий термінал. Однак, виявилося, що НАЗВА (ЛІТЕР) ТЕРМІНАЛА в авіаквитку не відповідало дійсності. Відстань від цього терміналу (F) до "правильного" терміналу (D) було надто велике, і, незважаючи на всі наші старання, на реєстрацію на наш рейс ми опаздал отсіли хвилин на десять.

2. Після цього ми звернулися на стійку оперативної роботи з кліетов аерофлоту. Співробітниця аерофлоту, після деяких пунктуації, визнала, що у квитку все-таки є помилка і що фізичні можливості звичайної людини не дозволяють покрити такі відстані за відведений час. В результаті, були оформлені НОВІ КВИТКИ з Москви до Риму і з Риму в Турин — кінцеву точку. літак вилітав наступного ранку, тому нам також було надано номер в готелі на ніч.

3. На наступний ранок за дві години до вильоту літака ми були біля стійки реєстрації на літак до Риму. І знову помилка! НОВИЙ квитка, виданого ВЖЕ БЕЗПОСЕРЕДНЬО СПІВРОБІТНИКОМ Аерофлот ТАКОЖ виявилися недійсними. Природно, я не фахівець у цій галузі, але як я зрозумів з подальших роз'яснень, КВИТОК був випущений, А БРОНЮВАННЯ місця в літаку вироблено НЕ БУЛО.

4. У половину п'ятого ранку в теміналі D не виявилося ЖОДНОГО компетентних представників Аерофлоту, який зміг би нам допомогти у вирішенні цієї проблеми. Єдине, що нам сказали, що такі спеціально навчені люди "повинні бути до шести" (Літак вилітав до 5.50)

5. Оскільки даний рейс виконувався спільно авіакомпаніями Аерофлот / Аліталія, ми попрямували до квиткової стійці Компанії Аліталія. Саме оператор Аліталія під наші нові "квитки" зумів забронювати місця в літаку до Риму. З Риму до Турина було вільно тільки одне місце. Тому ІЗ ДВОХ ЛЮДЕЙ до кінцевого пункту назанчения зміг би долетіти ТІЛЬКИ ОДИН. На цьому допомогу співробітників Аліталія в Москві закінчилася!

— Летіть до Риму! Там підійдете до місця співробітників Аліталія, і, може бути, вам допоможуть. "

6. Прилетіли в Рим. З горем навпіл, за 10 хвилин до закінчення регістаціі на літак до Турина, мені оформили все-таки омріяний посадковий талон. При цьому на мене і на мій "квиток" дивилися витріщеними очима і не розуміли як взагалі таке могло статися. Співробітниця Аліталії в Римі сказала, що моє ім'я якось фігурувало в їх базах, але було в якомусь "waiting list".

7. І це ще не все

Повертаючись додому, в Турині на стійці регістаціі ми знову простояли хвилин двадцять. Італійці, навіть в аеропортах, не дуже добре говорять по-англійськи, і вона толком не пояснила, в чому була проблема, але запам'яталося мені тільки "for one person — two tickets. "

Резюмуючи:

В результаті все закінчилося добре, ми дісталися додому.

Однак:

1. Я не встиг до призначеного терміну (це була поїздка по роботі)

2. Були витрачені колосальні зусилля з нашого боку. на превеликий жаль, ми повинні були самі ходити від стійки до стійки, від людини до людини за якимись роз'ясненнями і вирішувати проблему. Дуже часто можна було почути флегматичне: "Я НІЧИМ НЕ МОЖУ ДОПОМОГТИ — звернутися туди-ТО".

При цьому вражають некваліфікованість деяких співробітників Аерофлоту: Я — не фахівець у цій галузі, поспілкувавшись за цей час зі "фахівцями", Повинен був пояснювати деяким дамам, до речі, працюють з авіаквитками безпосередньо на терміналі, про те що існують якісь бази даних з бронювання та по квитках, про те, що в одній базі я є, а в іншій мене немає. Як вам відповідь фахівця: "Я не знаю, але в мене в комп'ютері написано, що з вашими квитками все добре!".

Підкажіть, будь ласка, як правильно вчинити в даній ситуації. Кому і в якому вигляді направляти свої претензії?

Джерело: http://forum.ozpp.ru/showthread.php?t=114916

*****

Помилка в квитку на літак

Cпасибо велике за відповіді. У чоловіка квиток нормальний, це мені чоловіче ім'я "вліпили"((

Я завтра спробую з Українськими авіалініями домовитися, може якимось штрафом відбудуся, а може. ((

Останнім часом вся комерція через Інет ТАК Іспагань, що я прийшла до висновку, що краще один раз переплатити, ніж потім в 2 рази більше і по повній програмі

Джерело: http://forum.infrance.su/showthread.php?t=28983

*****

Помилка в квитку на літак

Деталі питання: Ось що мене цікавить. Літали у відпустку

Ситуація 1:

12 березня 2012 придбали 4 квитки (2 дорослих, 1 підлітковий і 1 дитячий) на рейс №1824 за маршрутом Москва-Сімферополь, який повинен був відбутися 22 липня 2012 року в 16 годин 50 хвилин за місцевим часом і на рейс №1823 за маршрутом Сімферополь-Москва, який мав відбутися 14 серпня 2012 року в 13 годин 10 хвилин за місцевим часом. За дитячий та підлітковий квитки заплатили 20951 рубль 00 копійок (8683 рубля 00 копійок і 12 286 рублів 00 копійок відповідно). Однак, при реєстрації в аеропорту Шереметьєво, дітей в списку пасажирів не виявилося. В інформаційному бюро нам сказали, що дорослі квитки були придбані дійсно на рейс №1824 за маршрутом Москва-Сімферополь, який відбудеться 22 липня 2012 року в 16 годин 50 хвилин за місцевим часом, а дитячий та підлітковий на той же рейс, але на 22 червня 2012 року. Справа в тому, що квитки виписані англійською мовою, а англійської мови я не знаю, так що відрізнити липня від червня не зміг. Так само нам пояснили, що раз діти не відлетіли рейсом 22 червня 2012 року, квитки на зворотну дорогу, на рейс №1823 за маршрутом Сімферополь-Москва, автоматично анулюються. У зв'язку з цим, нам довелося купувати нові квитки на суму 36 396 рублів 00 копійок (квитанція є).

В результаті неуважності і халатного ставлення агента з продажу авіаквитків ЗАТ «Альянс-Тревл», я і моя сім'я залишилися в «чужому» місті абсолютно без грошей, так як на квитки були витрачені всі наші заощадження, відкладені на відпустку. Тим самим, мені і членам моєї родини було завдано моральної шкоди який я оцінюю в сумі 100000 рублів (сто тисяч рублів). Чи є ймовірність що дане агентство відшкодує нам в добровільному порядку додатково куплені квитки в аеропорту Шереметьєво на рейси №1824 за маршрутом Москва-Сімферополь, який відбувся 22 липня 2012 року в 16 годин 50 хвилин за місцевим часом і на рейс №1823 за маршрутом Сімферополь- Москва, який відбувся 14 серпня 2012 року в 13 годин 10 хвилин за місцевим часом у сумі 36 396 рублів (тридцять шість тисяч триста дев'яносто шість рублів)? Як правильно скласти претензію. Якими статтями керуватися?

12 березня 2012 я придбав квитки на рейс №4603 за маршрутом Хабаровськ-Москва, який мав відбутися 22 липня 2012 року в 12 годині 30 хвилин за місцевим часом і на рейс №1710 за маршрутом Москва-Хабаровськ, який повинен був відбутися 14 серпня 2012 року в 18 годин 10 хвилин за місцевим часом і за які я заплатив 12689 рублів 00 копійок (дванадцять тисяч шістсот вісімдесят дев'ять гривень 00 копійок). При перевірці (близько каси) купленого квитка, мною була виявлена ​​помилка в моїх паспортних даних (замість «пан Євген Олександрович», зазначено «пані Євгенія Олександрівна», прізвище не відмінюється), про що я відразу повідомив агента з продажу. Вона запевнила мене в тому, що негайно виправить всі дані, внісши ремарку в електронний авіаквиток. За два дні до вильоту, 20 липня 2012, я перевірив дані свого замовлення на сайті, зазначеному в авіаквитку (www.myairlines.ru). Помилка виправлена ​​була. До телефоном, вказаним на рекламному конверті, в якому були упаковані квитки (м.Комсомольськ-на-Амурі, проспект першобудівників, 21, телефон 8 (4217) 53-33-77), ніхто не підходив; сайт, вказаний там же (www.Russia-ticket.ru), не працює Звернутися особисто за вказаною адресою не мав можливості, оскільки проживаю в іншому населеному пункті. У зв'язку з помилкою в авіаквитку, у мене виникли проблеми в аеропорту Шереметьєво, міста Москва. Довелося довго пояснювати ситуацію працівникам (дівчині за стійкою реєстрації пасажирів). Дівчина пішла на поступки і все таки пропустила мене на рейс, так як інші паспортні дані (серія та номер і дата народження збігалися). У посадковому талоні так само зазначено, що пасажир EVGENIA ALEKSANDROVNA (копія посадкового талона так само є). У зв'язку з чим, мені було завдано моральної шкоди, яку я оцінюю в сумі 30000 рублів (тридцять тисяч рублів). Чи є ймовірність що я зможу повернути ці гроші, якщо не в добровільному порядку, то через суд? і якими статтями мені варто керуватися?

Заздалегідь велике спасибі за відповідь

Джерело: http://megalaw.ru/question/88067-registratsiya-rojdeniya-rebenka.html

*****

Помилка в квитку на літак

Квитки на літак Люда

Прошу вибачити моє може і не дуже доречне для сімейних пристрастей повідомлення, але справа то неабияка!

4. RE: Квитки на літак Люда

gt; gt; Насправді я думаю, що

gt; gt; дійсно все не так страшно.Но

gt; gt; якщо хочете на 100% уникнути

gt; gt; проблем і не нервувати під

gt; gt; час поїздки — міняйте квиток.

gt ;. на цей рейс квитків вже

gt; немає.

Рік тому я летіла з Москви в Мінеральні води. Квиток купувала в головному офісі авіакомпанії, послугами якої користуюся вже давно.

Моторошно поспішала, і не подивилася що мені мадам написала у квитку. Коли вже вдома глянула на нього — мурашки по шкірі поповзли.

Була допущена помилка у прізвищі як у самому квитку, так і в додається квитанції. Самое «забавне» прізвища з помилками в квитанції і квитку були абсолютно різними.

Я була просто в шоці. Рейс був на наступний день, і міняти його не було ніякої можливості. Уповала тільки на серію і номер паспорта.

Слава Богу, все обійшлося. У мене навіть не виникло жодних проблем. Тобто ні слова не було сказано про помилки.

Але в мене трохи простіше випадок — я-то в Росії була і в російське місто летіла.

Джерело: http://www.passion.ru/pasya/s.php/8892.htm